Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Харчування пасажирів Прем`єр VIP зали; харчування пасажирів бізнес залів
Meals for Premier VIP Lounge Passengers; meals for passengers business–lounges
Meals for Premier VIP Lounge Passengers; meals for passengers business–lounges
Очікувана вартість
173 000 000,00 UAH
UA-2017-10-20-000781-a ● 858700e1af8f4d47bcc4b328910de53b
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО " МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ "БОРИСПІЛЬ" |
Код ЄДРПОУ: | 20572069 |
Вебсайт: | http://www.kbp.kiev.ua |
Місцезнаходження: | 08300, Україна , Київська обл., с. Гора, Бориспільський район, ВУЛИЦЯ БОРИСПІЛЬ-7 |
Контактна особа: |
Назарова Надежда Борисовна (044) 281-71-32 n.nazarova@kbp.aero |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | Boryspil International Airport State Enterprise |
National ID: | 20572069 |
Contact point: |
Nazarova Nadiia (044) 281-71-32 n.nazarova@kbp.aero |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 20 жовтня 2017 11:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 грудня 2018 14:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 грудня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 грудня 2018 14:00 |
Очікувана вартість: | 173 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 50 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,03% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 5190000 UAH |
Publication date: | 20 жовтня 2017 11:51 |
Enquiries until: | 04 грудня 2018 14:00 |
Complaints submission until: | до 10 грудня 2018 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 14 грудня 2018 14:00 |
Information
Estimated total value: | 173 000 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 50 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,03 % |
Інформація про предмет закупівлі
Scope of the procurement
Детальний опис наведено в Тендерній документації (додається)
The detailed description is in the tender documents (attached)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 посл.
Харчування пасажирів Прем`єр VIP зали; харчування пасажирів бізнес залів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08300, Україна, Київська обл., с. Гора, БОРИСПІЛЬ-7
ДК 021:2015: 55320000-9 — Послуги з організації харчування
Meals for Premier VIP Lounge Passengers; meals for passengers business–lounges
CPV: 55320000-9
Період постачання:
по 31 грудня 2019
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 грудня 2018 10:56 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
06 грудня 2018 10:55 |
Перелік Змін_харчування_05.12.2018.docx | |
06 грудня 2018 10:55 |
Оголошення_харчування_англ._05.12.2018_редакція 05.docx | |
06 грудня 2018 10:55 |
ТД_харчування_ (редакція 05) 05.12.2018.doc | |
29 листопада 2018 15:03 |
АМКУ_харчування 29 11 2018.pdf | |
29 листопада 2018 15:03 |
Оголошення_харчування_англ._28.11.2018_редакція 04.docx | |
29 листопада 2018 15:03 |
Перелік Змін_харчування_28.11.2018.docx | |
24 листопада 2017 15:14 |
Перелік Змін__харчування_24.11.2017.docx | |
17 листопада 2017 15:40 |
Перелік Змін__харчування_17.11.2017.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Питання до замовника
Дата подання: 24 листопада 2017 16:19
Дата відповіді: 29 листопада 2017 13:10
Я, ФОП Лимар Л.А., маю намір прийняти участь у даній закупівлі.
Я, ФОП Лимар Л.А., опрвцювала тендерну документацію Замовника та дійшла висновку, що дана документація містить умови, що є незрозумілі та не обґрунтовані, та потребують роз’яснень:
1. Чим обґрунтоване забезпечення виконання умов договору 4,5млн гривень?
2. Чим обумовлена оплата за надані послуги у теримін до 60 днів з дати підписання акту?
3. В умовах зазначено: “враховуючи, що ПрАТ “Авіакомпанія “МАУ” має значну кількість трансферних пасажирів, які обслуговуються в бізнес залах, але фактично не користуються послугами харчування в повному обсязі в звіті при підрахунку кількості обслугованих пасажирів ПрАТ “Авіакомпанія “МАУ” застосовується понижуючий коефіцієнт – 0,45.”
Одночасно в технології з організації обслуговування пасажирів, що користуються послугами харчування в бізнес-залах ДП МА “Бориспіль”
Зазначено:
Пункт 3.6 “Запрошення від авіакомпанії, картка або ваучер, заявка на обслуговування гостей аеропорту, а також сплата за встановленим тарифом, дають право пасажиру на обслуговування у барі бізнес-залів ДП МА “Бориспіль”
Пункт 4.3 У барі пасажира обслуговує працівник бару.
Пункт 4.4 Пасажири мають вільний доступ до певного асортименту
продуктів харчування.
Пункт 4.9 Кожного ранку старший агент ВО БП надає відповідальній особі бару звіт щодо кількості пасажирів, яким було надано послугу харчування в бізнес-залі ДП МА “Бориспіль” за минулу добу.
З цього випливає що обслуговується повна кількість пасажирів ПрАТ “Авіакомпанія “МАУ”, що фіксується у відповідному звіті, і вся кількість має вільний доступ до асортименту продуктів харчування та обслуговуються працівниками бару, отже ці пасажири не зважаючи на те, що вони трансферні отримують повний комплекс обслуговування без будь-яких обмежень, стає не зрозуміло чому приміняються коефіцієнти?
Друге питання чому цей коефіцієнт, якщо є законні умови його застосування, застосовується до всіх пасажирів даної приватної авіакомпанії, а не ведеться облік саме трансферних, та чому для інших авіакомпаній відсутні такі ж умови?
4. Також з надоної інформації не зрозуміло, як будуть видаватися та на кому лежить відповідальність за отримання перепусток працівниками підприємства, що буде надавати послуги. Надайте будь-ласка внутрішню інструкцію, бо у разі погодження митницею та прикордонною службою, як вказано у «Інструкції про порядок розміщення на територіях пунктів пропуску через державний кордон України підприємств, що здійснюють господарську або іншу діяльність, пов'язану із забезпеченням діяльності пунктів пропуску, і підприємств (установ) сфери обслуговування»,: «підприємства (установи) сфери обслуговування - юридичні особи, їх відокремлені підрозділи та фізичні особи - підприємці, що розташовані на територіях пунктів пропуску, безпосередньо здійснюють обслуговування громадян під час їх перебування в пунктах пропуску та забезпечують у цих пунктах пропуску діяльність контрольних служб у таких напрямах: громадського харчування, медичного обслуговування, надання санітарно-гігієнічних, юридичних, послуг зв'язку та інших послуг» мають отримати відповідне рішення, а одним з пунктів обов'язкових документів є «попередня письмова згода власника будівлі або приміщення, розташованих у пункті пропуску, на укладення договору їх оренди (якщо заявник не є власником будівлі або приміщення), план- схема будівлі (приміщення) з позначенням місця, де передбачається розмістити підприємство», а на основі цього рішення «Працівники підприємства, розміщеного в пункті пропуску, допускаються на територію пункту пропуску за перепустками, виданими начальником органу охорони державного кордону, згідно з
графіком роботи підприємства. Для оформлення перепусток керівник цього підприємства подає начальникові органу охорони державного кордону список працівників підприємства, які за своїми функціональними обов'язками повинні перебувати на території пункту пропуску.»
Отже чи надаєте ви таку письмову згоду і план-схему, у іншому разі не зрозуміло як у разі перемоги у торгах надавати послуги?
5. Схожа ситуація і з Ліцензією на право здійснювати торгівлю алкогольними напоями, що прописана у викладених умовах на участь, а також в пункті 6.3.5 проекту договору.
Згідно з чинним законодавством Ліцензія видається суб'єкту господарювання при наявності зареєстрованого РРО на площі не менше 20м2, при реєстрації РРО вимагається копію документа на право власності або іншого документа, що дає право на розміщення господарської одиниці, де буде використовуватися РРО, а в заяві на Ліцензію вказується кількість квадратних метрів.
Чи надаєте ви необхідні документи, або не зрозуміло як згідно з чинним законодавством виконати даний пункт?
6. Чи можна залучати субпідрядників, якщо деякі умови неможливо виконати з огляду на форму суб’єкта господарювання?
На мою думку, наявність забезпечення тендерної пропозиції 850000,00грн, забезпечення виконання умов договору 4500000,00грн, підписання акту по результатам місяця та очікування оплати протягом 60 днів – серйозно зменшують коло потенційних учасників. А в купі з незрозумілими коефіцієнтами, недостатньою інформацією щодо організаційних питань та шляхів отримання дозвільних документів дана закупівля викладена у формі, що суперечить вимогам Закону “Про публічні закупівлі”, та не надає достатньої інформації для підрахунку собівартості та обґрунтованої ціни для комерційної пропозиції.
Прошу докладно відповісти по кожному з запитань, в іншому випадку буду змушена звернутися зі скаргою до Уповноваженого органу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: По питанню 1 повідомляємо. Згідно визначень основних термінів, наведених в статті 1 та за своєю суттю, забезпечення виконання договору про закупівлю - надання забезпечення виконання зобов'язань учасника перед замовником за договором про закупівлю.
З метою гарантії виконання договору, враховуючи важливість для ДП МА «Бориспіль» своєчасно та якісно отримати, а також з метою мінімізації ризиків для державного підприємства до тендерної документації (та відповідно до проекту договору) включено вимогу надання забезпечення виконання договору.
Відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник має право вимагати від учасника-переможця внесення ним, не пізніше дати укладення договору про закупівлю, забезпечення виконання такого договору, якщо внесення такого забезпечення передбачене тендерною документацією .
Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після виконання учасником-переможцем договору, а також у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними.
Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю не може перевищувати 5 % вартості договору.
Основні вимоги щодо внесення забезпечення виконання договору про закупівлю та його повернення визначені у статті 26 цього Закону.
По питанню 2 повідомляємо. Враховуючи вимоги п. 29 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон 1) тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених ч. 2 ст. 22 Закону 1. Так, тендерна документація повинна містити, зокрема, проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов (п. 7 ч. 2 ст. 22 Закону 1).
Враховуючи те, що у відповідності до Статті 36 Закону основні умови договору не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції, замовник Додатком 7 визначив основні умови договору в проекті договору про закупівлю, з яким повинен погодитись учасник торгів.
Відповідно до ч. 7 ст. 179 Господарського кодексу України (далі – ГКУ): Господарські договори укладаються за правилами, встановленими Цивільним кодексом України з урахуванням особливостей, передбачених ГКУ, іншими нормативно-правовими актами щодо окремих видів договорів.
Так, згідно положень Цивільного кодексу України (далі – ЦКУ):
- відповідно до статті 6 цього Кодексу сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості (ч. 1 ст. 627);
- покупець зобов'язаний оплатити товар після його прийняття або прийняття товаророзпорядчих документів на нього, якщо договором або актами цивільного законодавства не встановлений інший строк оплати товару (ч. 1 ст. 692).
Так, відповідно до політики ДП МА «Бориспіль» в частині взаєморозрахунків з контрагентами та з метою забезпечення дотримання інтересів останнього при закупівлі товарів, робіт та послуг у ДП МА «Бориспіль» було передбачено ряд обов’язкових умов вищезазначених договорів закупівлі.
На підприємстві Наказом директора від 13.05.2015 № 01-07-125 затверджено умови при закупівлі товарів, робіт та послуг. Згідно із даним наказом Замовник здійснює оплату на протязі 60 (шістдесяти) календарних днів після підписання Акту наданих послуг.
Дані умови були прийняті з метою захисту інтересів державного підприємства, насамперед, забезпечення своєчасності платежів за отримані товари/послуги та з урахуванням встановлених на підприємстві процедур погодження, візування та підписання документів. До терміну оплати за фактично надані послуги входить також період погодження платежів державними аудиторами відповідно до вимог Постанови КМУ від 25.06.2014 року №214.
По питанню 3 повідомляємо. Обслуговування пасажирів в барах бізнес залів здійснюється на основі технології обслуговування в барах бізнес залів, де прописано загальні правила обслуговування виключно всіх пасажирів авіакомпаній та партнерів. А звітний підрахунок кількості пасажирів по авіакомпаніях та компаніях-партнерах формується та фіксується окремо для бухгалтерського обліку по кожній авіакомпанії для виставлення рахунків, що вже не є загальними правилами обслуговування VIP та бізнес пасажирів.
Додаток 1 тендерної документації містить інформацію щодо обсягів послуг харчування пасажирів бізнес залів (365000 осіб) та Прем’єр VIP зали (60000 осіб). При цьому п.1.3. проекту договору встановлює, що обсяги закупівлі можуть бути зменшені. Розділ V Проекту договору визначає порядок надання послуг та порядок складання Акту наданих послуг відповідно до фактичної кількості пасажирів. Фактична кількість пасажирів бізнес залів та Прем’єр VIP зали визначається щоденними звітами та щомісячними Актами надання послуг.
Крім того, тендерна документація вказує, що частина пасажирів не в повному обсязі користується послугами харчування. Так наприклад, трансферні пасажири бізнес-залів, які подорожують бізнес-класом та відповідно отримують харчування на рейсах як на прибуття, так і на відліт, фактично не зацікавлені у отриманні ще одного (третього) протягом кількох годин харчування в повному обсязі; крім того, з аналізу розкладу польотів (стикувального часу) оприлюдненого на сайті аеропорту, також вбачається що у трансферних пасажирів не завжди є час для харчування в повному обсязі в період знаходження у бізнес- або Прем’єр VIP залах. Відповідно до стандартів обслуговування у бізнес- залах, Замовник має запропонувати харчування всім пасажирам бізнес- залів, проте не всі пасажири фактично споживають харчування в повному обсязі. Оскільки Замовник не згодний оплачувати за фактично не надану послугу, на підставі статистичних даних встановлений понижуючий коефіцієнт. Практично всі трансферні пасажири (більше 99%) перевозяться авіакомпанією МАУ. Так, протягом останнього звітного періоду (3 кварталу 2017) року з 969 тис пасажирів МАУ, що були відправлені з аеропорту Бориспіль, 475 тис пасажирів (49,1%) були трансферними. У 2018 році Аеропорт очікує збільшення кількості трансферних пасажирів на рейсах МАУ до 55%. Результати спостережень та звіти з фактичного надання послуг у 2017 році також підтверджують кореляцію між кількістю трансферних пасажирів та фактичним обсягом послуг харчування.
Тому Замовник, з метою забезпечення максимальної економії та ефективності, відкрито та прозоро, як передбачено Законом України «Про публічні закупівлі», встановив понижуючий коефіцієнт 0,45 для врахування ефекту пасажирів, які фактично користуються послугами не в повному обсязі.
Не застосовування (встановленого з метою забезпечення максимальної економії та ефективності закупівлі) понижуючого коефіцієнту 0,45, призведе до неврахування ефекту трансферних пасажирів, які фактично користуються послугами не в повному обсязі, та перевитратам коштів Державного підприємства. Вказати точну кількість пасажирів, які будуть перевезені МАУ протягом 2018 року та при цьому висловлять бажання отримати послугу або бізнес- або Прем’єр VIP- зали – у Замовника немає такої можливості. Проте, відповідно до вимог законодавства, Замовник наводить очікувану кількість послуг харчування пасажирів бізнес залів (365000 осіб) та Прем’єр VIP зали (60000 осіб), та очікувану вартість.
По питанню 4 повідомляємо. Замовник аеропорт "Бориспіль" буде сприяти та надавати підтримку в організації оформлення та отриманні перепусток працівникам підприємства, що буде надавати послугу харчування в бізнес залах та Прем'єр VIP залі.
По питанню 5 повідомляємо. Згідно з асортиментом продукції барів (Прем'єр VIP зали та бізнес залів) однією зі складових асортименту напоїв є міцні алкогольні напої. Наявність даних напоїв серед асортименту продукції, що пропонується пасажирам Прем'єр VIP зали та бізнес залів обумовлено вимогами авіакомпаній, що є безпосередніми замовниками та платниками за послуги бізнес залів, а також це обумовлено попитом з боку VIP пасажирів та світовою практикою щодо надання відповідних напоїв у закладах такого рівня, як Прем'єр VIP зал та бізнес зали. Асортименти продукції бару Прем’єр VIP залу та барів бізнес-залів є внутрішніми документами Замовника, які розробляються та затверджуються директором з операційної діяльності щорічно (наведено в Додатку 8 Документації).
В зв’язку з тим, що даний вид послуг може здійснюватись тільки за наявності ліцензії згідно Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, кон'ячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів», відповідно до цього, вимагається від учасника наявність даної ліцензії. Але для подання на тендерну процедуру Ліцензія має бути на будь-яке місце торгівлі. Після позитивного рішення по підсумку торгів буде укладений відповідний договір для отримання дозвільних документів.
По питанню 6 повідомляємо. Так як Прем'єр VIP зала та бізнес зали постійно працюють над високоякісним забезпеченням обслуговування пасажирів, то повинна бути впевненість у відповідальності та якості роботи конкретного виконавця послуги з яким укладається договір, але в технічному завданні на закупівлю послуги харчування немає заперечень щодо залучення субпідрядників.
З метою гарантії виконання договору, враховуючи важливість для ДП МА «Бориспіль» своєчасно та якісно отримати, а також з метою мінімізації ризиків для державного підприємства до тендерної документації (та відповідно до проекту договору) включено вимогу надання забезпечення виконання договору.
Відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник має право вимагати від учасника-переможця внесення ним, не пізніше дати укладення договору про закупівлю, забезпечення виконання такого договору, якщо внесення такого забезпечення передбачене тендерною документацією .
Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після виконання учасником-переможцем договору, а також у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними.
Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю не може перевищувати 5 % вартості договору.
Основні вимоги щодо внесення забезпечення виконання договору про закупівлю та його повернення визначені у статті 26 цього Закону.
По питанню 2 повідомляємо. Враховуючи вимоги п. 29 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон 1) тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених ч. 2 ст. 22 Закону 1. Так, тендерна документація повинна містити, зокрема, проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов (п. 7 ч. 2 ст. 22 Закону 1).
Враховуючи те, що у відповідності до Статті 36 Закону основні умови договору не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції, замовник Додатком 7 визначив основні умови договору в проекті договору про закупівлю, з яким повинен погодитись учасник торгів.
Відповідно до ч. 7 ст. 179 Господарського кодексу України (далі – ГКУ): Господарські договори укладаються за правилами, встановленими Цивільним кодексом України з урахуванням особливостей, передбачених ГКУ, іншими нормативно-правовими актами щодо окремих видів договорів.
Так, згідно положень Цивільного кодексу України (далі – ЦКУ):
- відповідно до статті 6 цього Кодексу сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості (ч. 1 ст. 627);
- покупець зобов'язаний оплатити товар після його прийняття або прийняття товаророзпорядчих документів на нього, якщо договором або актами цивільного законодавства не встановлений інший строк оплати товару (ч. 1 ст. 692).
Так, відповідно до політики ДП МА «Бориспіль» в частині взаєморозрахунків з контрагентами та з метою забезпечення дотримання інтересів останнього при закупівлі товарів, робіт та послуг у ДП МА «Бориспіль» було передбачено ряд обов’язкових умов вищезазначених договорів закупівлі.
На підприємстві Наказом директора від 13.05.2015 № 01-07-125 затверджено умови при закупівлі товарів, робіт та послуг. Згідно із даним наказом Замовник здійснює оплату на протязі 60 (шістдесяти) календарних днів після підписання Акту наданих послуг.
Дані умови були прийняті з метою захисту інтересів державного підприємства, насамперед, забезпечення своєчасності платежів за отримані товари/послуги та з урахуванням встановлених на підприємстві процедур погодження, візування та підписання документів. До терміну оплати за фактично надані послуги входить також період погодження платежів державними аудиторами відповідно до вимог Постанови КМУ від 25.06.2014 року №214.
По питанню 3 повідомляємо. Обслуговування пасажирів в барах бізнес залів здійснюється на основі технології обслуговування в барах бізнес залів, де прописано загальні правила обслуговування виключно всіх пасажирів авіакомпаній та партнерів. А звітний підрахунок кількості пасажирів по авіакомпаніях та компаніях-партнерах формується та фіксується окремо для бухгалтерського обліку по кожній авіакомпанії для виставлення рахунків, що вже не є загальними правилами обслуговування VIP та бізнес пасажирів.
Додаток 1 тендерної документації містить інформацію щодо обсягів послуг харчування пасажирів бізнес залів (365000 осіб) та Прем’єр VIP зали (60000 осіб). При цьому п.1.3. проекту договору встановлює, що обсяги закупівлі можуть бути зменшені. Розділ V Проекту договору визначає порядок надання послуг та порядок складання Акту наданих послуг відповідно до фактичної кількості пасажирів. Фактична кількість пасажирів бізнес залів та Прем’єр VIP зали визначається щоденними звітами та щомісячними Актами надання послуг.
Крім того, тендерна документація вказує, що частина пасажирів не в повному обсязі користується послугами харчування. Так наприклад, трансферні пасажири бізнес-залів, які подорожують бізнес-класом та відповідно отримують харчування на рейсах як на прибуття, так і на відліт, фактично не зацікавлені у отриманні ще одного (третього) протягом кількох годин харчування в повному обсязі; крім того, з аналізу розкладу польотів (стикувального часу) оприлюдненого на сайті аеропорту, також вбачається що у трансферних пасажирів не завжди є час для харчування в повному обсязі в період знаходження у бізнес- або Прем’єр VIP залах. Відповідно до стандартів обслуговування у бізнес- залах, Замовник має запропонувати харчування всім пасажирам бізнес- залів, проте не всі пасажири фактично споживають харчування в повному обсязі. Оскільки Замовник не згодний оплачувати за фактично не надану послугу, на підставі статистичних даних встановлений понижуючий коефіцієнт. Практично всі трансферні пасажири (більше 99%) перевозяться авіакомпанією МАУ. Так, протягом останнього звітного періоду (3 кварталу 2017) року з 969 тис пасажирів МАУ, що були відправлені з аеропорту Бориспіль, 475 тис пасажирів (49,1%) були трансферними. У 2018 році Аеропорт очікує збільшення кількості трансферних пасажирів на рейсах МАУ до 55%. Результати спостережень та звіти з фактичного надання послуг у 2017 році також підтверджують кореляцію між кількістю трансферних пасажирів та фактичним обсягом послуг харчування.
Тому Замовник, з метою забезпечення максимальної економії та ефективності, відкрито та прозоро, як передбачено Законом України «Про публічні закупівлі», встановив понижуючий коефіцієнт 0,45 для врахування ефекту пасажирів, які фактично користуються послугами не в повному обсязі.
Не застосовування (встановленого з метою забезпечення максимальної економії та ефективності закупівлі) понижуючого коефіцієнту 0,45, призведе до неврахування ефекту трансферних пасажирів, які фактично користуються послугами не в повному обсязі, та перевитратам коштів Державного підприємства. Вказати точну кількість пасажирів, які будуть перевезені МАУ протягом 2018 року та при цьому висловлять бажання отримати послугу або бізнес- або Прем’єр VIP- зали – у Замовника немає такої можливості. Проте, відповідно до вимог законодавства, Замовник наводить очікувану кількість послуг харчування пасажирів бізнес залів (365000 осіб) та Прем’єр VIP зали (60000 осіб), та очікувану вартість.
По питанню 4 повідомляємо. Замовник аеропорт "Бориспіль" буде сприяти та надавати підтримку в організації оформлення та отриманні перепусток працівникам підприємства, що буде надавати послугу харчування в бізнес залах та Прем'єр VIP залі.
По питанню 5 повідомляємо. Згідно з асортиментом продукції барів (Прем'єр VIP зали та бізнес залів) однією зі складових асортименту напоїв є міцні алкогольні напої. Наявність даних напоїв серед асортименту продукції, що пропонується пасажирам Прем'єр VIP зали та бізнес залів обумовлено вимогами авіакомпаній, що є безпосередніми замовниками та платниками за послуги бізнес залів, а також це обумовлено попитом з боку VIP пасажирів та світовою практикою щодо надання відповідних напоїв у закладах такого рівня, як Прем'єр VIP зал та бізнес зали. Асортименти продукції бару Прем’єр VIP залу та барів бізнес-залів є внутрішніми документами Замовника, які розробляються та затверджуються директором з операційної діяльності щорічно (наведено в Додатку 8 Документації).
В зв’язку з тим, що даний вид послуг може здійснюватись тільки за наявності ліцензії згідно Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, кон'ячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів», відповідно до цього, вимагається від учасника наявність даної ліцензії. Але для подання на тендерну процедуру Ліцензія має бути на будь-яке місце торгівлі. Після позитивного рішення по підсумку торгів буде укладений відповідний договір для отримання дозвільних документів.
По питанню 6 повідомляємо. Так як Прем'єр VIP зала та бізнес зали постійно працюють над високоякісним забезпеченням обслуговування пасажирів, то повинна бути впевненість у відповідальності та якості роботи конкретного виконавця послуги з яким укладається договір, але в технічному завданні на закупівлю послуги харчування немає заперечень щодо залучення субпідрядників.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2017-10-20-000781-a.a5
Статус:
Скасована
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Ольвія Гранд Миколаїв", Код ЄДРПОУ:39579868
скарга
на рішення тендерного комітету Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "Ольвія Гранд Миколаїв" на підставі абзацу 2 пункту 1 частини 1 статті 30 Закону України "Про публічні закупівлі".
Скасована
Дата: 09 січня 2019 18:26
Причина: технічна помилка
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2017-10-20-000781-a.a1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ФОРТІС ЮКРЕЙН", Код ЄДРПОУ:41387104
Дата подання: 10 листопада 2017 14:36
Дата подання: 10 листопада 2017 14:36
Проблемы со зрением в тендерном комитете
Внимание учасники!!!! Секретарь тендерного комитета подписала наше отклонение потому что не смогла прочитать что написано в ТУУ, До этого вся Украина читала нормально и проблем таких не было никогда.Так что имейте ввиду-новая фишка тендерного -ничего не можем прочитать, нам ничего не видно и за это отклоняют.... Вот номер закупки A-2017-09-01-001146-b-повеселитесь и поднимите себе настроение, а также посмотрите как нарушают закон и прописывают документации с дискриминационными требованиями (решением антимонопольного подтверждено ).... все тот же тендерный комитет.......
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Залишено без розгляду
рішення від 14.11.2015 № 7984.pdf
Дата публікації: 15 листопада 2017 15:14
Номер скарги: UA-2017-10-20-000781-a.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ФОП Пиндель Сергій Михайлович, Код ЄДРПОУ:2769710313
Дата подання: 15 листопада 2017 13:17
Дата подання: 15 листопада 2017 13:17
Скарга на умови тендерної документації
Скарга на умови тендерної документації, а саме дискримінації учасників.
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 20 листопада 2017 15:00
рішення від 17.11.17 №8075 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 20 листопада 2017 15:00
Інформація про резолютивну частину рішення від 06.12.17 №8584.pdf
Дата публікації: 07 грудня 2017 22:08
Рішення від 06.12.17 №8584.pdf
Дата публікації: 11 грудня 2017 21:28
Коментар замовника щодо усунення порушення: У зв’язку з оскарженням рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 06.12.2017 № 8584-р/пк-пз (далі – рішення № 8584-р/пк-пз) Державне підприємство «Міжнародний аеропорт «Бориспіль» (далі – замовник) повідомляє наступне.
Відповідно до рішення Окружного Адміністративного суду м. Києва від 22.05.2018 по справі № 826/18068/17, згідно з яким було залишено без змін рішенням Київського апеляційного адміністративного суду від 25.09.2018 року, було визнано протиправним та скасовано рішення № 8584-р/пк-пз в частині зобов'язання Державного підприємства «Міжнародний аеропорт «Бориспіль» внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі –«55320000-9 Послуги з організації харчування» (оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2017-10-20-000781-а) відповідно до пунктів 1 та 5 мотивувальної частини цього рішення в частині наявності:
працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
ліцензії на право здійснювати торгівлю алкогольними напоями.
У зв’язку з цим, керуючись приписами частини 7 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» ДП МА «Бориспіль» вчинені дії, спрямовані на усунення порушень, зазначених в скарзі (номер скарги: UA-2017-10-20-000781-a.b2) шляхом виконання рішення № 8584-р/пк-пз з урахуванням рішення Окружного Адміністративного суду м. Києва від 22.05.2018 по справі № 826/18068/17:
1) замовником залишено без змін вимога щодо наявності у Учасника визначеної тендерною документацією кількості штатних працівників та вимога наявності у Учасника ліцензії на право здійснювати торгівлю алкогольними напоями;
2) внесено зміни до пункту 1 ДОДАТКУ 2 «ПЕРЕЛІК* ДОКУМЕНТІВ НА ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ПРОПОЗИЦІЇ УМОВАМ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ» та підпункт 3 переліку документів для юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців викласти у наступній редакції:
«3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання договору, аналогічного предмету закупівлі, та відомості про такий договір (з обов’язковим зазначенням наступної інформації:
3.1) предмет договору або найменування/назва закупівлі або найменування Послуг;
3.2) назва контрагенту, з яким укладено договір.
Замовник надає наступне визначення поняттю «аналогічний договір»*: «Аналогічним договором в розумінні Документації є договір про надання послуги, аналогічної до предмету закупівлі, тобто подібної або відмінної послуги, схожої у цілому за певними властивостями, ознаками або відношеннями тощо»
* Примітка: визначено виходячи з поняття «аналогія» - Анало́гія (грец.Αναλογια – відповідність) – подібність відмінних предметів, явищ за певними властивостями, ознаками або відношеннями тощо.
На підтвердження виконання договору надається:
- договір (з усіма додатками) або витяг з договору, який за своєю правовою природою аналогічний предмету закупівлі;
- відповідний акт/накладна, що свідчить про виконання договору (достатньо - надання акту(-ів)/накладної(-их) на будь-який обсяг послуг. Надання акту (-ів)/накладної(-их) на підтвердження виконання договору в повному обсязі не є обов’язковим).
Інформація може надаватися про договір/и, який/і виконується.
Аналогічний(-і) договір (-и) мають бути надані з підприємствами, організаціями тощо щодо яких надавалась інформація у Листі про досвід виконання аналогічних договорів».
На виконання рішення Окружного Адміністративного суду м. Києва від 22.05.2018 по справі № 826/18068/17 ДП МА «Бориспіль» має можливість внести зміни умов проведення закупівлі «Послуги з організації харчування (Харчування пасажирів Прем`єр VIP зали; харчування пасажирів бізнес залів) (код ДК 021:2015 - 55320000-9)» та встановити вимогу до персоналу потенційних учасників:
«підтвердження наявності відповідних знань та навичок щодо специфіки функціонування такого об’єкта як аеропорт, які можуть бути одержані шляхом проходження, зокрема відповідних курсів ІСАО (https://kbp.aero/airport/icao/courses/)».
У зв’язку з цим, замовником:
1) внесені зміни до ДОДАТКУ 2 «ПЕРЕЛІК* ДОКУМЕНТІВ НА ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ПРОПОЗИЦІЇ УМОВАМ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ» та перелік документів для юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців доповнено наступним пунктом: «Гарантійний лист в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою**, в якому в гарантується, що відповідні знання та навички щодо специфіки функціонування Міжнародного аеропорту «Бориспіль» будуть одержані персоналом Учасника (в кількості та за ПІБ), який зазначений в складі тендерної пропозиції на виконання вимог пункту 1 додатку 2 документації, до укладання договору шляхом проходження зокрема, відповідного курсу ICAO».
2) тендерну документацію доповнено наступною вимогою до переможця торгів:
«Переможець торгів до кінцевої дати укладання договору, повинен надати замовнику документальне підтвердження факту проходження персоналом навчання з авіаційної безпеки у вигляді сертифікатів (свідоцтв) про проходження персоналом Переможця курсу ICAO за навчальним курсом з ознайомлення з питаннями авіаційної безпеки (Первинна підготовка з основ авіаційної безпеки/Основи авіаційної безпеки) (в кількості та за ПІБ), який зазначений в складі тендерної пропозиції на виконання вимог пункту 1 додатку 2 документації.
Навчання персоналу можна здійснити, зокрема, в Навчальному центрі ІСАО з авіаційної безпеки ДП МА «Бориспіль» за курсом «Первинна підготовка з основ авіаційної безпеки» або в інших учбових центрах ІСАО. Інформацію про порядок проходження курсу в ДП МА «Бориспіль» можна отримати на сайті ДП МА «Бориспіль» за посиланням: https://kbp.aero/airport/icao/courses/.
Сертифікати (свідоцтва) про проходження відповідного курсу ICAO разом з супровідним листом із зазначенням переліку осіб, на яких надаються сертифікати (свідоцтва) та із зазначенням адресата «Державне підприємство «Міжнародний аеропорт «Бориспіль», доставляються або особисто представником переможця торгів або кур’єрською службою в канцелярію (адміністративна будівля ДП МА «Бориспіль», кабінет №12) або з використанням поштового зв’язку (08300, Київська обл., Бориспільський район, село Гора, вулиця Бориспіль-7).
У разі надання зазначених документів особисто представником переможця торгів або кур’єрською службою, фактом підтвердження надання їх Замовнику є відповідна відмітка замовника на супровідному листі.
У разі надання зазначених документів з використанням поштового зв’язку, фактом підтвердження надання Замовнику цих документів є дата здачі до установи поштового зв’язку.
Порядок проставлення відмітки Замовника на супровідному листі.
На вимогу особи, яка доставила документи до канцелярії, може бути проставлено відмітку на екземплярі супровідного листа учасника переможця торгів, про отримання документів працівником канцелярії.
Відмітка про надходження на підприємство, документів проставляється від руки або за допомогою штампа, на лицьовому полі у правому куті нижнього поля першого аркуша оригіналу документа.
Доступ до канцелярії надається Черговим адміністративної будівлі (працівником служби авіаційної безпеки) за умови пред’явлення особою, яка доставляє документи, документа, що посвідчує особу.
Документи доставляються до ДП МА «Бориспіль» тільки в робочий час. Режим роботи зазначений в пункті 2.2 Розділу «Загальні положення» тендерної документації.
Договір вважається не укладеним з вини Учасника у разі не надання до кінцевої дати укладання договору документального підтвердження факту проходження персоналом навчання з авіаційної безпеки у вигляді сертифікатів (свідоцтв) про проходження персоналом переможця відповідного курсу ICAO (в кількості та за ПІБ), який зазначений в складі тендерної пропозиції на виконання вимог пункту 1 додатку 2 документації (розцінюється Замовником як відмова переможця від укладення договору про закупівлю та тягне за собою наслідки відповідно до абзацу 2 пункту 2 частини 1 статті 30 Закону)».
Дата виконання рішення замовником: 29 листопада 2018 15:07
Номер скарги: UA-2017-10-20-000781-a.b3
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЛЮР ЛТД", Код ЄДРПОУ:39550058
Дата подання: 15 листопада 2017 13:49
Дата подання: 15 листопада 2017 13:49
Щодо встановлення замовником дискримінаційних вимог
Скарга щодо порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у документації конкурсниих торгів
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 20 листопада 2017 18:00
рішення від 17.11.2017 № 8079.pdf
Дата публікації: 20 листопада 2017 17:59
Інформація про резолютивну частину рішення від 01.12.17 №8468.pdf
Дата публікації: 04 грудня 2017 17:23
Рішення від 01.12.2017 № 8468.pdf
Дата публікації: 06 грудня 2017 19:31
Номер скарги: UA-2017-10-20-000781-a.a4
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛИМАР ЛЮДМИЛА АНАТОЛІЇВНА, Код ЄДРПОУ:2408311429
Дата подання: 03 грудня 2017 16:27
Дата подання: 03 грудня 2017 16:27
Скарга на умови Закупівлі
Скарга на встановлення Замовником умов, що суперечать Закону про Публічні закупівлі
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 06 грудня 2017 20:14
рішення від 06.12.2017 № 8566.pdf
Дата публікації: 06 грудня 2017 20:13
лист Замовнику від 07.12.2017 № 20-2903-5003-пз.pdf
Дата публікації: 07 грудня 2017 19:07
Інформація про резолютивну частину рішення від 20.12.2017 № 8998.pdf
Дата публікації: 21 грудня 2017 18:38
рішення від 20.12.2017 № 8998.pdf
Дата публікації: 26 грудня 2017 18:04
Номер скарги: UA-2017-10-20-000781-a.a6
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Ольвія Гранд Миколаїв", Код ЄДРПОУ:39579868
Дата подання: 09 січня 2019 18:34
Дата подання: 09 січня 2019 18:34
скарга
на рішення тендерного комітету Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "Ольвія Гранд Миколаїв" на підставі абзацу 2 пункту 1 частини 1 статті 30 Закону України "Про публічні закупівлі".
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 11 січня 2019 16:15
Рішення від 11.01.2019 № 309.pdf
Дата публікації: 11 січня 2019 16:15
Інформація про резолютивну частину рішення від 29.01.2019 № 947.pdf
Дата публікації: 30 січня 2019 14:48
Рішення від 29.01.2019 № 947.pdf
Дата публікації: 01 лютого 2019 17:58
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 04 січня 2019
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО " МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ "БОРИСПІЛЬ" |
Код ЄДРПОУ: | 20572069 |
Місцезнаходження: | 08300, Україна, Київська обл., с. Гора, Бориспільський район, ВУЛИЦЯ БОРИСПІЛЬ-7 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТІДІ ЛТД" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Ольвія Гранд Миколаїв" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОФЕ БАР ПЛЮС" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ "БЛЕКЕД" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Інформація про відміну
Дата відміни
04 січня 2019 00:00
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій