Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Стаціонарна ангіографічна система для використання в інтервенційній кардіології та загальній ангіографії
Stationary angiographic system for use in interventional cardiology and general angiography
Очікувана вартість
23 200 000,00 UAH
UA-2017-10-09-001327-c b0fcde77bf154c6c95ae7a0e235c46b3
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Круп'як Надія Олексіївна

380342552014 zdorovja.n@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Департамент охорони здоров'я Івано-Франківської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02012875
Вебсайт: http://www.uozoda.if.net.ua/
Місцезнаходження: 76018, Україна , Івано-Франківська область обл., Івано-Франківськ, Грушевського, 21
Контактна особа: Круп'як Надія Олексіївна
380342552014
zdorovja.n@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Department of Health Ivano-Frankivsk Regional State Administration
National ID: 02012875
Contact point: Krup'yak Nadia
380342552014
zdorovja.n@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 09 жовтня 2017 17:03
Звернення за роз’ясненнями: до 30 жовтня 2017 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 листопада 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 листопада 2017 18:00
Початок аукціону: 28 листопада 2017 14:58
Очікувана вартість: 23 200 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 116 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 600000 UAH
Publication date: 09 жовтня 2017 17:03
Enquiries until: 30 жовтня 2017 18:00
Complaints submission until: до 05 листопада 2017 00:00
Time limit for receipt of tenders: 09 листопада 2017 18:00

Information

Estimated total value: 23 200 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 116 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Стаціонарна ангіографічна система для використання в інтервенційній кардіології та загальній ангіографії
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78200, Україна, Івано-Франківська область, Коломия, Родини Крушельницьких, 26
ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини

Stationary angiographic system for use in interventional cardiology and general angiography
CPV: 33110000-4
Період постачання: по 31 грудня 2017

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 листопада 2017 13:19
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
01 листопада 2017 12:31
Зміни до ТД.doc
01 листопада 2017 12:31
Медико - технічні вимоги (зі змінами).doc
09 жовтня 2017 17:27
Тендерна документація.doc
09 жовтня 2017 17:16
Проект договору.doc
01 листопада 2017 13:19
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
09 жовтня 2017 17:35
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
01 листопада 2017 12:31
Зміни до ТД.doc
01 листопада 2017 12:31
Медико - технічні вимоги (зі змінами).doc
09 жовтня 2017 17:16
Медико - технічні вимоги.doc
09 жовтня 2017 17:27
Тендерна документація.doc
09 жовтня 2017 17:16
Проект договору.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-10-09-001327-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ Сіменс Медицина, Код ЄДРПОУ:40321110
Дата подання: 27 жовтня 2017 15:08
Дискримінаційні параметри та такі, що не мають клінічного значення
Тендерний комітет Департаменту охорони здоров’я Івано-Франківської облдержадміністрації (надалі – Замовник) розмістив оголошення UA-2017-10-09-001327-c на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель (prozorro.gov.ua) про проведення відкритих торгів з тендерною документацією затвердженою протоколом засідання тендерного комітету на закупівлю: «33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (Стаціонарна ангіографічна система для використання в інтервенційній кардіології та загальній ангіографії)»

У відповідності до розділу ІІ тендерної документації (далі – ТД) «Порядок внесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації», та на підставі ч.1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року №922-VІІІ (надалі – Закон України), фізична / юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі.

Відповідно до ч.2 ст. 23 Закону України, визначено, що закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.

Згідно положень ч. 3 ст. 5 Закону України, замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.

Після ознайомлення зі змістом та аналізу тендерної документації в цілому та медико-технічних вимог до предмета закупівлі ми дійшли висновку, що виробник медичного діагностичного обладнання , компанія Siemens Healthcare GmbH, Німеччина та ТОВ «Сіменс Медицина», як офіційний представник, не маємо можливості взяти участь у зазначеній закупівлі в зв’язку з наявністю в тендерній документації вимог до параметрів, які не мають клінічного значення, або навмисно обмежують конкуренцію та мають дискримінаційний характер.

При сукупному аналізі параметрів та характеристик зазначених в тендерній документації ми визначили, що опис відповідає характеристикам однієї системи певного виробника, а саме Infinix-I Core INFX-8000F, виробництва компанії Toshiba (Японія).

В п.2.3 «Медико-технічних вимог» ( далі Таблиця) визначено : Довжина деки стола – Не менше 290 см, та в п. 2.4 – Поздовжнє переміщення деки – Не менше 130 см.

З нашої точки зору такі параметри не мають клінічного значення в порівнянні з Діапазоном покриття пацієнта без його перекладання на столі пацієнта. Завдяки інноваційним розробкам в конструкції стола пацієнта та надміцних матеріалів побудови деки стола компанія Siemens Healthcare забезпечує покриття пацієнта без його перекладання не менше 180 см, крім того, реалізує це використовуючи деку меншого розміру завдяки значному вільному винесенню деки столу. Таким чином, забезпечено також зменшення вимог до розмірів приміщення та підвищено комфорт роботи персоналу.


В п. 3.8 Таблиці зазначено «Максимальне безперервне теплове навантаження на трубку – Не менше 3000 Вт. Не зрозуміло, чи йдеться про показник постійного розсіювання тепла блоком рентгенівської трубки, чи мова йде про вихідну потужність блоку рентгенівської трубки. Обидві характеристики характеризують навантаження на трубку та її спроможність з цим навантаженням справлятись.

В п. 4.1 Таблиці зазначено «Розмір максимального робочого поля» Не менше (30 х 30 см) +/- 1 см.
Не зрозуміле визначення – чи то не менше 30 см, чи все ж таки припустиме значення 29 см.

В п.4.5 Таблиці зазначено квантова ефективність детектора - Не менше 75%.
Така технічна характеристика як квантова ефективність (DQE) - це порівняння квантових ефективностей детектування (DQE), які несуть інформацію про додаткові шуми, що вносяться в сигнал на всіх етапах перетворення сигналу. Основною незручністю при використанні параметра DQE є складність його експериментального визначення, а також неоднозначність і невідповідність один одному різних визначень DQE. Тому, ставити цей параметр конкретним значенням - некоректно. Було б правильно внести значення яке задовольнятиме потреби лікаря і внести діапазон відхилень у вигляді , наприклад 75% +/- 5%.


На підставі наведеного, керуючись ч.1 ст. 23 Закону Україні «Про публічні закупівлі»,

Наполягаємо внести зміни в тендерну документацію:

Видалити з таблиці «Інформація про медико-технічні та якісні характеристики предмету закупівлі»
п. 2.3, п. 2.4, як такі, що не мають клінічного значення та носять дискримінаційний характер.
Внести зміни в п.3.8, 4.1 та 4.5.


У разі відхилення нашої вимоги залишаємо за собою право звернутися до Органу оскарження – Антимонопольного комітету України, та в подальшому, у разі необхідності, до суду.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
01 листопада 2017 10:11
Висловлюємо Вам глибоку пошану і вдячність за готовність прийняти участь у проведенні відкритих торгів на закупівлю «33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (Стаціонарна ангіографічна система для використання в інтервенційній кардіології та загальній ангіографії)».

Тендерний комітет департаменту охорони здоров’я, уважно ознайомившись з Вашою Скаргою з приводу встановлених Замовником у тендерній документації на закупівлю стаціонарної ангіографічної системи для використання в інтервенційній кардіології та загальній ангіографії дискримінаційних вимог до учасників, інформує наступне.

Щодо вимог наведених в пунктах 2.3. та 2.4., то вони мають безпосередньо клінічне значення, оскільки розширюють можливості системи при проведенні досліджень та втручань на периферичних судинах. Додатково, такі вимоги наведені саме з урахуванням необхідності розміщення інструментів та витратних матеріалів на столі для швидкого доступу та зручності у використанні при малоінвазивних втручаннях.
Крім того, спеціалістами Замовника були вивчені деякі моделі ангіографічних систем, що випускаються різними компаніями та встановлено, що кожен із виробників відповідає вимогам, визначених ТОВ «СІМЕНС МЕДИЦИНА» (далі – Скаржник) як дискримінаційні.
Таким чином, враховуючи вищевикладене та провівши відповідний аналіз технічних параметрів, необхідно відмітити, що в тендерній документації відсутні будь-які дискримінаційні вимоги.
Стосовно зазначення того, що сукупність медико-технічних вимог відповідає характеристикам тільки однієї системи певного виробника, Скаржник не надав жодного документального підтвердження. Медико-технічні вимоги складені відповідно до потреб та вимог спеціалістів Замовника з метою проведення найбільш якісних і професійних досліджень. Вибір параметрів до предмету закупівлі обґрунтовано запланованою роботою і діяльністю, технічними характеристиками приміщення, де буде змонтоване обладнання, і ні в якому разі, обмеженням конкуренції. Зазначені медико-технічні вимоги відповідають достатній кількості виробників, представлених на ринку України, і забезпечують конкурентоздатне середовище для пропозицій Учасників.

Щодо зауважень до п. 3.8 Таблиці, повідомляємо, що жоден із запропонованих Скаржником параметрів не відповідає запиту. «Максимальне безперервне теплове навантаження на трубку – Не менше 3000 Вт» означає те, як сильно можемо нагрівати трубку (максимальне теплове навантаження у Ватах), щоб тепло встигало забиратися (відводитися), при цьому трубка працювала якомога довше.

Що стосується незрозумілого для Скаржника визначення в п. 4.1 Таблиці, зазначаємо, що припустиме значення 29 см.

Щодо зауваження до п.4.5 Таблиці, Замовник приймає пропозицію внести зміни та викласти пункт 4.5. в наступній редакції: "Квантова ефективність детектора – Не менше 75% ± 5%".

Документи подані скаржником

27 жовтня 2017 15:08
Лист звернення

Документи

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 22 листопада 2017
UA-2017-10-09-001327-cb0fcde77bf154c6c95ae7a0e235c46b3
Найменування: Департамент охорони здоров'я Івано-Франківської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02012875
Місцезнаходження: 76018, Україна, Івано-Франківська область обл., Івано-Франківськ, Грушевського, 21
Учасник Документи Рішення
ТОВ ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА Документи
Допущено до аукціону
Документи
ПАТ "Екоклін" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "Астріум" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

09 листопада 2017 18:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
22 листопада 2017 12:09
ПР розгляду.pdf
22 листопада 2017 12:15
Електронний підпис

Публічні документи

08 листопада 2017 12:27
Дов_рен_сть Григорчука О.П.zip
08 листопада 2017 12:27
Л_ценз_я Григорчук.zip
08 листопада 2017 12:27
Додаток 5.pdf
08 листопада 2017 12:27
Форма Цінова пропозиція.pdf
08 листопада 2017 12:27
Додаток 2.pdf
08 листопада 2017 12:27
Інші документи.pdf
08 листопада 2017 12:27
Додаток 1.pdf
08 листопада 2017 12:27
Зміст наданих документів.pdf

Документи

09 листопада 2017 18:03
Звіт з ЄДР (припинено)
09 листопада 2017 18:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
22 листопада 2017 12:09
ПР розгляду.pdf
22 листопада 2017 12:17
Електронний підпис

Публічні документи

08 листопада 2017 15:47
Відомості про Учасника.pdf
08 листопада 2017 15:47
відсутність пістав ст. 17.pdf
08 листопада 2017 15:47
Лист-згода.pdf
08 листопада 2017 15:47
Наказ Мельниченко.pdf
08 листопада 2017 15:47
Проект договору.pdf
08 листопада 2017 15:47
Протокол 6 Мельниченко.pdf
08 листопада 2017 15:47
Свідоцтво ПДВ.pdf
08 листопада 2017 15:47
Статут.pdf

Документи

09 листопада 2017 18:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
22 листопада 2017 12:09
ПР розгляду.pdf
22 листопада 2017 12:14
Електронний підпис
22 листопада 2017 12:24
ПР розгляду.pdf
22 листопада 2017 12:26
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА

ПАТ "Екоклін"

ТОВ "Астріум"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 листопада 2017 15:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Астріум" 23 150 000,00
UAH з ПДВ
23 150 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА 23 200 000,00
UAH з ПДВ
23 200 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 листопада 2017 12:27
Дов_рен_сть Григорчука О.П.zip
08 листопада 2017 12:27
Л_ценз_я Григорчук.zip
08 листопада 2017 12:27
Додаток 5.pdf
08 листопада 2017 12:27
Форма Цінова пропозиція.pdf
08 листопада 2017 12:27
Додаток 2.pdf
08 листопада 2017 12:27
Інші документи.pdf
08 листопада 2017 12:27
Додаток 1.pdf
08 листопада 2017 12:27
Зміст наданих документів.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Астріум"

ТОВ ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Астріум"
#33603690
Переможець 23 150 000,00
UAH з ПДВ
05 грудня 2017 11:20

Документи

05 грудня 2017 11:17
Електронний підпис
28 листопада 2017 15:19
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 грудня 2017 11:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Астріум"
#33603690
23 150 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 грудня 2017 11:17
Електронний підпис
28 листопада 2017 15:19
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 лютого 2018 10:55
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2017 13:29
Дод.уг. до дог. 59ДЗ Астріум.pdf зміни до договору
26 грудня 2017 13:26
Електронний підпис укладений
22 грудня 2017 16:40
Договір Астріум №59ДЗ.pdf укладений
22 грудня 2017 16:29

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.4.4.Договору, керуючись п.3 ч.1 Постанови Кабінету Міністрів України від 23 квітня 2014 №117 "Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти" Сторони домовились про те, що розрахунки за товар проводяться шляхом здійснення Замовником попередньої оплати товару, що визначений у Специфікації до договору, в сумі 23150000,00 грн.(двадцять три мільйони сто п'ятдесят тисяч гривень 00 коп.) у т.ч. ПДВ 1 540 118,45 грн. (один мільйон п'ятсот сорок тисяч сто вісімнадцять гривень 45 коп.) відповідно до п.193.1 Податкового кодексу України, на підставі рахунку-фактури, виставленого Постачальником, шляхом перерахування Замовником грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника в національній валюті України.
Номер договору про закупівлю: 59ДЗ
Договір:
Номер додаткової угоди: Зміни №1 до договору №59ДЗ
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 грудня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 23 150 000,00
UAH