Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Нове будівництво водопровідної мережі від НС-ІІ по вул. Кияна до мікрорайону Ковель-2 в м. Ковель Волинської області на здійснення заходів щодо запобігання виникнення надзвичайної ситуації техногенного характеру регіонального рівня
Очікувана вартість
19 299 142,00 UAH
UA-2017-09-10-000032-c 81cd4387b6024f1fbbc813de9f679099
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Руслан Вашека

+380335261742
+380999524152
kovelukb@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ТА ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ КОВЕЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 20130489
Місцезнаходження: 45000, Україна , Волинська обл., м. Ковель, вул. Незалежності, 73
Контактна особа: Руслан Вашека
+380335261742,+380999524152
kovelukb@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла нагальна потреба здійснити закупівлю через настання підстав передбачених Законом
Обґрунтування
Управління капітального будівництва та ЖКГ виконавчого комітету Ковельської міської ради (далі - Управління) є виконавчим органом Ковельської міської ради. Одними з повноважень (делегованих повноважень) Управління як юридичної особи є, зокрема, виконання функції замовника з будівництва, ремонту та реконструкції об'єктів житлово-комунального та соціального призначення на території міста; здійснення необхідних заходів для ліквідації наслідків екологічних катастроф, стихійних лих, епідемій, епізоотій, інших надзвичайних ситуацій, інформування про них населення, залучення у встановленому законом порядку до цих робіт підприємств, установ і організацій, а також населення у питаннях, що відносяться до компетенції Управління.
Рішенням виконавчого комітету Ковельської міської ради «Про визначення розпорядника нижчого рівня» від 05.09.2017р. №278 розпорядником третього рівня по здійсненню видатків за рахунок коштів виділених з резервного фонду державного бюджету , для здійснення невідкладних заходів по ліквідації наслідків надзвичайної ситуації пов’язаної з діяльністю Ковельської філії ДП “Укрветсанзавод” визначено управління капітального будівництва та житлово-комунального господарства виконавчого комітету Ковельської міської ради.
У Протоколі №4 від 14.03.2017 року комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій, яка була позачергово скликана з метою запобігання виникнення надзвичайної ситуації, пов’язаної з діяльністю Ковельської філії ДП “Укрветсанзавод”, та запобігання загостренню соціальної напруги в регіоні зазначається, що з жовтня 2016 року на підприємстві відбувалось накопичення значної кількості відходів тваринного походження, які складувались як на спеціально відведених майданчиках, так і поза їх межами і не утилізовувались через неспроможність підприємства, відповідно до технічних характеристик переробляти таку кількість сировини. Станом на 20.03.2017 року на території підприємства було накопичено 2300 тон кагатованих відходів виробництва, трупів сільськогосподарських тварин, птиці та 900 тон сировини зберігалось у виритих котлованах без дозвільних документів з грубим порушенням технологічного процесу та нормативних документів (згідно пункту 2 Акта обстеження території Ковельської філії ДП “Укрветсанзавод” від 20.03.2017 року, підписаного робочою групою, створеною відповідно до розпорядження голови Волинської обласної державної адміністрації від 16.03.2017 року №129 “Про утворення робочої групи з вивчення проблемних питань, пов’язаних з діяльністю” Ковельської філії ДП “Укрветсанзавод”.
На засіданні комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій 22.03.2017 року (Протокол №5), ситуація, яка склалася внаслідок діяльності Ковельської філії ДП “Укрветсанзавод” була попередньо визнана як надзвичайна ситуація техногенного характеру місцевого рівня. З цього моменту, з врахуванням критичного стану води в джерелах децентралізованого водопостачання на території, прилеглій до Ковельської філії ДП “Укрветсанзавод”, на виконання вимог статті 30 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, статті 18 Закону України “Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення”, мешканці мікрорайону “Ковель-2” забезпечуються підвізною питною водою. З метою ліквідації наслідків надзвичайної ситуації техногенного характеру місцевого рівня та запобігання виникненню надзвичайної ситуації техногенного характеру регіонального рівня, для забезпечення мешканців згаданого мікрорайону питною водою виникла нагальна потреба будівництва водопровідної мережі від НС-ІІ по вул. Кияна до мікрорайону Ковель-2 в м. Ковель Волинської області на здійснення заходів щодо запобігання виникнення надзвичайної ситуації техногенного характеру регіонального рівня.
Протокольним рішенням експертної комісії ДСНС України з визначення рівнів та класів надзвичайних ситуацій під головуванням першого заступника Голови Державної служби України з надзвичайних ситуацій від 14.04.2017 року №57/03-17, затвердженим Головою ДСНС України з надзвичайних ситуацій 18.04.2017 року надзвичайна ситуація, яка виникла внаслідок діяльності Ковельської філії ДП “Укрветсанзавод”, визначена як надзвичайна ситуація місцевого рівня код 10433-НС.
Підпункт 3 частини другої статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачає застосування переговорної процедури закупівлі у разі нагальної потреби у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням особливих економічних чи соціальних обставин, що унеможливлюють дотримання замовниками строків для проведення тендеру, а саме пов’язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій.
Зважаючи на викладене, для здійснення закупівлі робіт з будівництва водопровідної мережі від НС-ІІ по вул. Кияна до мікрорайону Ковель-2 в м. Ковель Волинської області на здійснення заходів щодо запобігання виникнення надзвичайної ситуації техногенного характеру регіонального рівня обрано проведення переговорів із учасником процедури закупівлі – ПП «МП Сантехмонтаж».

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 вересня 2017 09:07
Оскарження наміру укласти договір: 17 вересня 2017 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Нове будівництво водопровідної мережі від НС-ІІ по вул. Кияна до мікрорайону Ковель-2 в м. Ковель Волинської області на здійснення заходів щодо запобігання виникнення надзвичайної ситуації техногенного характеру регіонального рівня
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45000, Україна, Волинська область, Ковель, Кияна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 вересня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Тендерна документація

10 вересня 2017 15:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 вересня 2017 15:24
Експертний_звiт_буд-во_водопровiдноi_мережi__вiд_НС-II.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне підприємство "Мале підприємство Сантехмонтаж"
#30297532
Переможець 19 299 142,00
UAH з ПДВ
11 вересня 2017 09:07

Документи

11 вересня 2017 09:07
Електронний підпис
11 вересня 2017 09:06
протокол 63.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 вересня 2017 09:07

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне підприємство "Мале підприємство Сантехмонтаж"
#30297532
19 299 142,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 вересня 2017 09:07
Електронний підпис
11 вересня 2017 09:06
протокол 63.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 грудня 2019 11:29
Електронний підпис зміни до договору
01 червня 2018 10:20
ДУ 3.pdf зміни до договору
01 червня 2018 10:20
Електронний підпис зміни до договору
30 листопада 2017 10:11
ДУ2.pdf зміни до договору
30 листопада 2017 10:09
Електронний підпис зміни до договору
16 листопада 2017 14:47
ДУ1.pdf зміни до договору
16 листопада 2017 14:40
Електронний підпис зміни до договору
27 вересня 2017 10:32
н.дог.буд.мережі НСІІ.pdf зміни до договору
27 вересня 2017 10:31
ДЦ буд.мережі НСІІ.pdf зміни до договору
27 вересня 2017 10:31
Електронний підпис укладений
22 вересня 2017 14:51
Дог. Буд.НС.pdf укладений
22 вересня 2017 14:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 вересня 2017
Дата публікації змін до договору:
27 вересня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 211
Договір:
Номер додаткової угоди: 211
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 листопада 2017
Дата публікації змін до договору:
16 листопада 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)
Номер договору про закупівлю: 211
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2017
Дата публікації змін до договору:
30 листопада 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження
Номер договору про закупівлю: 211
Договір:
Номер додаткової угоди: № 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 травня 2018
Дата публікації змін до договору:
01 червня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 211
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 вересня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 18 561 806,44
UAH (в тому числі ПДВ 3 093 634,41 UAH)