Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір для нотаток, блоки паперові, чорнильні картриджі, гумки, ручки кулькові, ручки на присосці, ручки масляні, ручки з логотипом, блокноти з тисненням, папка-бокс, фарба штемпельна, візитниці, маркери, фломастери, олівці, стрижні, коректори, скотч, папки з дизайнерського картону, скріпки канцелярські, кнопки, скоби, антистеплер, степлер, діроколи, затискачі, конверти, календарі квартальні, календарі перекидні
Очікувана вартість
437 000,00 UAH
UA-2017-08-30-001243-a e3a2707b714e40279d3372f454f6aa42
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Владислав Гетман

+380442553182 hetman@v.rada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління справами Верховної Ради України
Код ЄДРПОУ: 20064120
Місцезнаходження: 01008, Україна , Київ обл., Київ, вул. Грушевського, 5
Контактна особа: Владислав Гетман
+380442553182
hetman@v.rada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 серпня 2017 17:37
Звернення за роз’ясненнями: до 05 вересня 2017 17:07
Оскарження умов закупівлі: до 11 вересня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 вересня 2017 17:07
Очікувана вартість: 437 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Тендерна документація

30 серпня 2017 17:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 серпня 2017 17:37
ТД.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Запит на роз'яснення
Дата подання: 05 вересня 2017 16:47
Дата відповіді: 06 вересня 2017 09:34
Прохання надайте уточнення щодо технічних характеристик: 1. Календар квартальний - вкажіть розмір кожної підкладки. Повинно бути 3 підкладки чи одна? 2. Календар перекидний – Чи потрібно отвори на календарі?
Відповідь: Для узгодження технічних характеристик предмета закупівлі просимо звертатись до відповідальних осіб:
Лот №1: Іванова Ольга Вікторівна, тел. (044) 255-35-31;
Лот №2: Бойко Оксана Анатоліївна, тел. (044) 255-37-96.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-08-30-001243-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Видавничий дім "САМ", Код ЄДРПОУ:31169661
Дата подання: 04 вересня 2017 17:24
Вимога
Згідно вимог тендерної документаціїі Учасник торгів, пропозиція якого була визначена електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною за результатами аукціону, повинен надати Замовнику зразки товару згідно технічного завдання у строк не пізніше 1 робочого дня з дати проведення аукціону. Вважаємо що ця вимога є дискримінаційною оскільки неможливо учаснику, якій не виконував аналогічне замовлення для Управління справами Верховної Ради України, надати зразки згідно технічного завдання данної закупівлі тим більше у строк 1 робочого дня з дати проведення аукціону. Отже ця вимога суперечить основним принципам здійснення закупівель, а саме недискримінація учасників. Прохання внести зміни або роз'яснення до документації щодо надання зразків аналогічної продукції або дозволити учаснику надати макет продукції що планується до постачання та продовжити строк подання
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 вересня 2017 17:15
Управлінням справами Верховної Ради України розглянуто вимогу щодо внесення змін до тендерної документації на закупівлю ДК 021:2015 – 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Папір для нотаток, блоки паперові, чорнильні картриджі, гумки, ручки кулькові, ручки на присосці, ручки масляні, ручки з логотипом, блокноти з тисненням, папка-бокс, фарба штемпельна, візитниці, маркери, фломастери, олівці, стрижні, коректори, скотч, папки з дизайнерського картону, скріпки канцелярські, кнопки, скоби, антистеплер, степлер, діроколи, затискачі, конверти, календарі квартальні, календарі перекидні) 2 лоти, та повідомляємо наступне.
Згідно з додатком 5 до тендерної документації на закупівлю ДК 021:2015 – 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне - 2 лоти, та у відповідності із частиною 1 статті 268 Господарського кодексу України, Учасник торгів, пропозиція якого була визначена електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною за результатами аукціону, повинен надати Замовнику зразки товару згідно технічного завдання у строк не пізніше 1 робочого дня з дати проведення аукціону.
Для узгодження питання надання макетів зразків просимо заздалегідь звертатись до відповідальних осіб:
Лот №1: Іванова Ольга Вікторівна, тел. (044) 255-35-31;
Лот №2: Бойко Оксана Анатоліївна, тел. (044) 255-37-96.

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: папір для нотаток, блоки паперові, чорнильні картриджі, гумки, ручки кулькові, ручки на присосці, ручки масляні, ручки з логотипом, блокноти з тисненням, папка-бокс, фарба штемпельна, візитниці, маркери, фломастери, тощо
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 347 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 3 470,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 18 вересня 2017 15:46
Закінчення: 18 вересня 2017 16:07
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

247235 од
папір для нотаток, блоки паперові, чорнильні картриджі, гумки, ручки кулькові, ручки на присосці, ручки масляні, ручки з логотипом, блокноти з тисненням, папка-бокс, фарба штемпельна, візитниці, маркери, фломастери, олівці, стрижні, ручки-коректори, скотч, папки з дизайнерського картону, скріпки канцелярські, кнопки, скоби, антистеплери, степлери, діроколи, затискачі, конверти;
Розгорнути Згорнути
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01008, Україна, Київ, Київ, Банкова, 6-8
Дата доставки: 01 грудня 2017

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 вересня 2017 16:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВАШ АВТОГРАФ" 343 350,12
UAH з ПДВ
339 880,12
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Бумвест" 345 485,04
UAH з ПДВ
342 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 вересня 2017 11:58
Відгук Інститут рослин.pdf
15 вересня 2017 11:58
Паспортні дані 2 частина.pdf
15 вересня 2017 11:58
Паспортні дані 1 частина.pdf
15 вересня 2017 11:58
Документы подписанные1.rar
15 вересня 2017 11:58
Документы подписанные.rar
15 вересня 2017 11:58
Анкета учасника 1.jpg
15 вересня 2017 11:58
Статут ВАШ АВТОГРАФ.rar
15 вересня 2017 11:58
Витяг ПДВ загальний.pdf
15 вересня 2017 11:58
Витяг 06.09.2017.rtf

Публічні документи

15 вересня 2017 16:38
Скан копії договорів.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ВАШ АВТОГРАФ"

ТОВ "Бумвест"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВАШ АВТОГРАФ"
#38703681
Відхилено 339 880,12
UAH з ПДВ
22 вересня 2017 15:56
ТОВ "Бумвест"
#23702466
Переможець 342 000,00
UAH з ПДВ
28 вересня 2017 16:05

Документи

22 вересня 2017 15:56
Електронний підпис
22 вересня 2017 15:55
60.pdf
18 вересня 2017 16:07
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

28 вересня 2017 16:05
Електронний підпис
28 вересня 2017 16:03
61.pdf
22 вересня 2017 15:56
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 вересня 2017 16:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Бумвест"
#23702466
342 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 вересня 2017 16:05
Електронний підпис
28 вересня 2017 16:03
61.pdf
22 вересня 2017 15:56
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2018 16:58
Електронний підпис укладений
11 жовтня 2017 12:42
139.pdf укладений
11 жовтня 2017 12:41

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 жовтня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 342 000,00
UAH з ПДВ