Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Продукти харчування (Сніданок - 8000 шт.; обід - 8000 шт.; вечеря - 8000 шт.)
Очікувана вартість
680 000,00 UAH
UA-2017-08-11-001614-b ● 11c00db7c7d1458fa48415ac7d470ad3
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ПОЛІЦІЇ В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 40108667 |
Місцезнаходження: | 18036, Україна , Черкаська обл., м. Черкаси, вул. Смілянська , буд. 57 |
Контактна особа: |
Віталій Гладун +380674725499 usikangela@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 серпня 2017 17:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 серпня 2017 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 серпня 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 серпня 2017 10:00 |
Початок аукціону: | 28 серпня 2017 14:39 |
Очікувана вартість: | 680 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 800,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Для харчування затриманих в ІТТ та КЗД. Сніданок - 8000 шт.; обід - 8000 шт.; вечеря - 8000 шт.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
24000 штуки
Продукти харчування (Сніданок - 8000 шт.; обід - 8000 шт.; вечеря - 8000 шт.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
18000, Україна, Черкаська область, м. Черкаси, м. Монастирище, м. Сміла, м. Канів, м. Умань, м. Золотоноша, м. Жашків, смт. Катеринопіль, смт. Драбів, м. Маньківка, вул. Чорновола, 249/1 (інші назви вулиць зазначено в тендерній документації)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 вересня 2017
—
31 грудня 2017
ДК 021:2015: 15890000-3 — Продукти харчування та сушені продукти різні
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 серпня 2017 16:11 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
19 серпня 2017 16:05 |
ТД харчуванню ІТТ із змінами від 19.08.17р..doc | |
19 серпня 2017 16:05 |
3. Зміни до тендерного комітету Харчування ІТТ.doc |
19 серпня 2017 16:11 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
19 серпня 2017 16:05 |
ТД харчуванню ІТТ із змінами від 19.08.17р..doc
|
|||
19 серпня 2017 16:05 |
3. Зміни до тендерного комітету Харчування ІТТ.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
щодо предмету закупівлі та дотримання норм харчування
Дата подання: 16 серпня 2017 14:21
Дата відповіді: 19 серпня 2017 15:43
Згідно оголошення про проведення відкритих торгів предметом закупівлі є Продукти харчування (Сніданок – 10 000 шт.; обід – 10 000 шт., вечеря – 10 000 шт.), загалом кількість товарів складає 30 000 шт. Зазначене відображається також в формі Цінової пропозиції.
Однак, відповідно до пункту 4 розділу «Загальні положення» Тендерної документації предметом закупівлі є набори готових продуктів, а саме «Продуктовий набір – збалансована, розфасована, вакуумно упакована, готова до вживання їжа сніданок, обід та вечеря, яка за калорійністю та складом відповідає вимогам норми № 3 (за винятком хлібо-булочних виробів)постанови Кабінету Міністрів України від 16червня 1992 року № 336» (далі - Постанова). В Додатку 2 до тендерної документації, де викладені технічні вимоги, також йде мова про те, що продуктові набори повинні відповідати вимогам Норми № 3 Постанови.
Вимоги, зазначені в Нормі № 3 Постанови визначені для осіб, які тримаються у слідчих ізоляторах Державної кримінально-виконавчої служби, ізоляторах тимчасового тримання, приймальниках-розподільниках та інших приймальниках Національної поліції з розрахунку на одну особу на добу.
Враховуючи, що Постановою не передбачено та не встановлено калорійність та склад продуктів, що входить окремо до сніданку/обіду/вечері, а Норма № 3 є добовою, потенційним Учасником неможливо запропонувати окремо сніданок, обід та вечерю, що за калорійністю та складом відповідає вимогам норми № 3 Постанови.
Просимо усунути вказану невідповідність щодо предмету закупівлі, а саме в Оголошенні про проведення відкритих торгів зазначити предмет закупівлі відповідно до пункту 4 розділу «Загальні положення» Тендерної документації, та внести відповідні зміни до Форми «Цінової пропозиції».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Ваш Лист щодо змісту тендерної документації було розглянуто. Зміни до тендерної документації будуть внесені.
Щодо усунення невідповідності
Дата подання: 16 серпня 2017 14:23
Дата відповіді: 19 серпня 2017 09:08
Згідно оголошення про проведення відкритих торгів предметом закупівлі є Продукти харчування (Сніданок – 10 000 шт.; обід – 10 000 шт., вечеря – 10 000 шт.), загалом кількість товарів складає 30 000 шт. Зазначене відображається також в формі Цінової пропозиції. Однак, відповідно до пункту 4 розділу «Загальні положення» Тендерної документації предметом закупівлі є набори готових продуктів, а саме «Продуктовий набір – збалансована, розфасована, вакуумно упакована, готова до вживання їжа сніданок, обід та вечеря, яка за калорійністю та складом відповідає вимогам норми № 3 (за винятком хлібо-булочних виробів)постанови Кабінету Міністрів України від 16червня 1992 року № 336» (далі - Постанова). В Додатку 2 до тендерної документації, де викладені технічні вимоги, також йде мова про те, що продуктові набори повинні відповідати вимогам Норми № 3 Постанови. Вимоги, зазначені в Нормі № 3 Постанови визначені для осіб, які тримаються у слідчих ізоляторах Державної кримінально-виконавчої служби, ізоляторах тимчасового тримання, приймальниках-розподільниках та інших приймальниках Національної поліції з розрахунку на одну особу на добу. Враховуючи, що Постановою не передбачено та не встановлено калорійність та склад продуктів, що входить окремо до сніданку/обіду/вечері, а Норма № 3 є добовою, потенційним Учасником неможливо запропонувати окремо сніданок, обід та вечерю, що за калорійністю та складом відповідає вимогам норми № 3 Постанови. Просимо усунути вказану невідповідність щодо предмету закупівлі, а саме в Оголошенні про проведення відкритих торгів зазначити предмет закупівлі відповідно до пункту 4 розділу «Загальні положення» Тендерної документації, та внести відповідні зміни до Форми «Цінової пропозиції».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Ваш Лист щодо змісту тендерної документації було розглянуто. Зміни до тендерної документації будуть внесені.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАБРИКА СМАКУ" #39785646 |
Переможець |
679 680,00
UAH з ПДВ
|
04 вересня 2017 14:32
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2018 20:43
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 січня 2018 20:42
|
Договір 1_.4.png | зміни до договору |
03 січня 2018 20:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 листопада 2017 14:16
|
946.jpg | зміни до договору |
02 листопада 2017 14:14
|
945.jpg | зміни до договору |
02 листопада 2017 14:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 жовтня 2017 14:28
|
Додаткова угода Фабрика смаку.pdf | зміни до договору |
02 жовтня 2017 14:27
|
Електронний підпис | укладений |
22 вересня 2017 09:47
|
753.jpg | укладений |
22 вересня 2017 09:46
|
752.jpg | укладений |
22 вересня 2017 09:46
|
751.jpg | укладений |
22 вересня 2017 09:46
|
750.jpg | укладений |
22 вересня 2017 09:46
|
749.jpg | укладений |
22 вересня 2017 09:46
|
748.jpg | укладений |
22 вересня 2017 09:45
|
747.jpg | укладений |
22 вересня 2017 09:45
|
746.jpg | укладений |
22 вересня 2017 09:45
|
745.jpg | укладений |
22 вересня 2017 09:45
|
744.jpg | укладений |
22 вересня 2017 09:45
|
743.jpg | укладений |
22 вересня 2017 09:45
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 02 жовтня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 02 жовтня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 468/17 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 468/17 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 листопада 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 02 листопада 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку з переходом на осінньо - зимовий період, сторони дійшли взаємної згоди внести зміни до Договору, а саме доповнити Додаток №2 Меню-розкладкою (набори продуктові в м'якому пакуванні норма 3А ) |
Номер договору про закупівлю: | 468/17 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 468/17 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 03 січня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 468/17 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 468/17 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |