Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Легковий автомобіль спеціалізованого санітарного призначення Ravon R4 (або еквівалент)
Очікувана вартість
295 000,00 UAH
UA-2017-07-17-000267-c cfd664cb74bc4c2794823369728c0a4a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Руденко Любов Віталіївна

+380990989892 chukanova94@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЗ "Центр первинної медико-санітарної допомоги Олександрійського району"
Код ЄДРПОУ: 38201051
Місцезнаходження: 28000, Україна , Кіровоградська обл., місто Олександрія, вулиця Клари Цеткін,12
Контактна особа: Руденко Любов Віталіївна
+380990989892
chukanova94@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 липня 2017 13:42
Звернення за роз’ясненнями: до 23 липня 2017 13:47
Оскарження умов закупівлі: до 29 липня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 серпня 2017 13:47
Початок аукціону: 03 серпня 2017 15:12
Очікувана вартість: 295 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 475,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 од
Легковий автомобіль спеціалізованого санітарного призначення Ravon R4 (або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 28000, Україна, Кіровоградська область, м.Олександрія, вул. Анатолія Кохана,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2017
ДК 021:2015: 34110000-1 — Легкові автомобілі

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 липня 2017 13:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 липня 2017 13:43
ТД.doc
17 липня 2017 13:43
Додаток_5_до_тд.doc
17 липня 2017 13:43
Додаток_4_до_ТД.doc
17 липня 2017 13:43
Додаток_3_до_ТД.doc
17 липня 2017 13:43
Додаток_2_до_ТД.doc
17 липня 2017 13:43
Додаток_1_до_ТД.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Замовнику внесіть зміни в ДКТ
Дата подання: 17 липня 2017 20:12
Дата відповіді: 20 липня 2017 15:19
Відповідно до ч.3 Ст .22 Закону України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". В порушення зазначеної вимоги закону Вами, як Замовником, без будь якого обгрунтування зазначені певні конструктивні особливості предмету закупівлі, які є виключно характеристиками конкретної марки автомобіля, а саме Ravon R4 конкретного виробника і виключають наявність еквіваленту. А відтак, виключають участь будь яких інших учасників, з можливо більш вигідними пропозиціями, які привели б до економії та ефективному використанню бюджетних коштів. Наше підприємство, наприклад, може запропонувати вам автомобіль, який буде дешевший та більш технологічний. Наприклад, обгрунтуйте Об’єм двигуна двигуна не менше 1485 см3? В нашому автомобілі Об’єм двигуна двигуна 1480 см3 а потужність більше, що є кращім показником, і так само з іншими характеристиками. Але ці всі кращі характеристики можуть бути формальним приводом для дискваліфікації нас, як участника, який запропонував більш вигідну пропозицію. Відповідно до ч.4 Ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію ,та призводять до дискримінації учасників. Так, згідно зазначених вимог та принципів Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник з метою здійснення закупівлі для державних потреб з максимальною економією та ефективністю повинен допустити до публічної закупівлі якомога більшу кількість учасників, для чого документація не повинна містити конкретних технічних вимог до предмета закупівлі. В той же час Замовник, зловживаючи наданими йому правами та вносячи на свій розсуд до Документації додаткові вимоги, що не можуть ніяким чином сприяти законності їх проведення, фактично порушує права будь-якого учасника на дотримання принципів запобігання зловживанням неупередженості і прозорості публічної закупівлі. Вважаємо, що встановлення Замовником характеристик конкретної марки автомобіля є зловживанням з боку Замовника та порушенням принципів, викладених у статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», таких як добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність використання бюджетних коштів, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Вимагаємо внести зміни в Тендерну документацію, виключивши з документації дискримінаційні вимоги щодо технічних характеристик предмета закупівлі. Також зверніть уваго що постановою КМУ від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» Затверджені ЗАХОДИ щодо ефективного та раціонального використання державних коштів, передбачених для утримання органів державної влади та інших державних органів, утворених органами державної влади підприємств, установ та організацій, які використовують кошти державного бюджету. В пункті №1 зазначається «Припинення придбання ЛЕГКОВИХ автомобілів» Крім автомобілів для охорони та патрулювання в лісових масивах, охорони територій і об’єктів природно-заповідного фонду, автомобілів, які обслуговують гідротехнічні об’єкти Держводагентства, автомобілів для здійснення рибоохоронних заходів, а також автомобілів закордонних дипломатичних установ України, державної телерадіокомпанії “Всесвітня служба “Українське телебачення і радіомовлення”, суб’єктів державного іномовлення України — за наявності об’єктивних потреб в оновленні таких автомобілів та автомобілів для Спеціалізованої антикорупційної прокуратури; мобільних телефонів для Спеціалізованої антикорупційної прокуратури, Служби безпеки у зв’язку з проведенням прикладних наукових досліджень з метою забезпечення державної безпеки, для Національної поліції та утворених її органів, закладів та установ; придбання мобільних телефонів за рахунок коштів спеціального фонду державного бюджету для забезпечення підприємствами, установами та організаціями, що належать до сфери управління Держводагентства, управління віддаленими від основних баз водогосподарськими об’єктами; випадків придбання легкових автомобілів та мобільних телефонів за рахунок коштів спеціального фонду державного бюджету, отриманих на зазначену мету як гранти, міжнародна технічна допомога, благодійні внески. Наказом Міністерства охорони здоров’я України № 232 від 02.10.2000 затверджений Перелік спеціальних та спеціалізованих транспортних засобів галузі охорони здоров'я України, що відносяться до складу (категорії) санітарних. Наказом Міністерства охорони здоров’я України № 1150 від 27.12.2013 затверджений «Примірний табель матеріально-технічного оснащення Центру первинної медичної (медико-санітарної) допомоги та його підрозділів» який включає: Автомобіль спеціалізований легковий повнопривідний або легковий, для здійснення медичного обслуговування на дому та здійснення централізованих функцій (логістика біоматеріалів, забезпечення вакцинами, управлінські функції), та спеціалізований автомобіль з ношами для транспортування хворих на хронічну патологію до закладів охорони здоров'я другого рівня. Тоб-то закуповувати відповідно до законодавства потрібно автомобілі легкові, та легкові повнопривідні але виключно транспорті засоби спеціалізованого або спеціального призначення, про що робиться відповідний запис в свідоцтві про державну реєстрацію транспортного засобу в територіальному сервісному центрі МВС України.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до пункту 29 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Тендерна документація не є об’єктом авторського права та/або суміжних прав. Для проведення закупівлі відповідно до вимог чинного законодавства необхідно розглянути та затвердити проект тендерної документації.
Тендерну документацію на закупівлю: основний словник національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник"– 34110000-1 Легкові автомобілі (легковий автомобіль спеціалізованого санітарного призначення Ravon R4 (або еквівалент)) розроблено з дотриманням усіх вимог, установлених ст. 22 Закону, та відповідно до наказу Мінекономрозвитку України від 13.04.2016 року №680 «Про затвердження примірної тендерної документації». Крім того, в тендерній документації зазначено вираз «або еквівалент», тобто учасники мають право запропонувати еквівалент товару, що закуповується Замовником. Договір про закупівлю укладається за результатами торгів, якими передбачено вираз "або еквівалент".
Вказана Вами законодавча база не стосується даної закупівлі, оскільки Примірний табель матеріально-технічного оснащення Центру первинної медичної (медико-санітарної) допомоги та його підрозділів містить наступну інформацію:
Автомобіль спеціалізований (у сільській місцевості):
Автомобіль легковий повнопривідний (підсилювач керма та гальм) або легковий (підсилювач керма та гальм)
• 1 автомобіль на 1 лікаря (лікар загальної практики-сімейний лікар, лікар-терапевт, лікар-педіатр), визначення типу автомобіля (з повним приводом або без такого) залежить від стану доріг
• Можливе оснащення автомобілем для здійснення медичного обслуговування на дому з розрахунку 1 автомобіль на 2 молодших спеціаліста з медичною освітою
• 1 автомобіль на Центр ПМСД для здійснення централізованих функцій (логістика біоматеріалів, забезпечення вакцинами, управлінські функції)

Автомобіль спеціалізований (у містах):
Автомобіль легковий повнопривідний (підсилювач керма та гальм) або легковий (підсилювач керма та гальм)
• а) житлові масиви переважно малоповерхової забудови - так само, як в сільській місцевості

Автомобіль легковий (підсилювач керма та гальм)
• б) житлові масиви багатоповерхової забудови - за необхідності 1 автомобіль на амбулаторію

Отже, Ваша вимога є безпідставною.
Замовнику Ваша відповідь "не о чём"
Дата подання: 20 липня 2017 16:48
Дата відповіді: 21 липня 2017 14:58
Ви порушили закон не обгрунтувавши вибір конкретної торгівельної марки! Уважно вивчіть закон про Публічні закупівлі. Відповідно до ч.3 Ст .22 Закону України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". В порушення зазначеної вимоги закону Вами, як Замовником, без будь якого обгрунтування зазначені певні конструктивні особливості предмету закупівлі, які є виключно характеристиками конкретної марки автомобіля, а саме Ravon R4 конкретного виробника і виключають наявність еквіваленту. А відтак, виключають участь будь яких інших учасників, з можливо більш вигідними пропозиціями, які привели б до економії та ефективному використанню бюджетних коштів. Наше підприємство, наприклад, може запропонувати вам автомобіль, який буде дешевший та більш технологічний. Наприклад, обгрунтуйте Об’єм двигуна двигуна не менше 1485 см3? В нашому автомобілі Об’єм двигуна двигуна 1480 см3 а потужність більше, що є кращім показником, і так само з іншими характеристиками. Але ці всі кращі характеристики можуть бути формальним приводом для дискваліфікації нас, як участника, який запропонував більш вигідну пропозицію. Відповідно до ч.4 Ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію ,та призводять до дискримінації учасників. Так, згідно зазначених вимог та принципів Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник з метою здійснення закупівлі для державних потреб з максимальною економією та ефективністю повинен допустити до публічної закупівлі якомога більшу кількість учасників, для чого документація не повинна містити конкретних технічних вимог до предмета закупівлі. В той же час Замовник, зловживаючи наданими йому правами та вносячи на свій розсуд до Документації додаткові вимоги, що не можуть ніяким чином сприяти законності їх проведення, фактично порушує права будь-якого учасника на дотримання принципів запобігання зловживанням неупередженості і прозорості публічної закупівлі. Вважаємо, що встановлення Замовником характеристик конкретної марки автомобіля є зловживанням з боку Замовника та порушенням принципів, викладених у статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», таких як добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність використання бюджетних коштів, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Вимагаємо внести зміни в Тендерну документацію, виключивши з документації дискримінаційні вимоги щодо технічних характеристик предмета закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: По-перше, Постанова Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» розповсюджується на органи державної влади та інші державні органи, утворені органами державної влади підприємств, установ та організацій, які використовують кошти державного бюджету. Таким чином, оскільки комунальний заклад «Центр первинної медико-санітарної допомоги Олександрійського району» до органів державної влади не відноситься, вищезазначена постанова на замовника не розповсюджується.

По-друге, в запиті зазначено, що замовником не обґрунтовано вказується необхідність посилання на вираз «або еквівалент» при покупці конкретної марки автомобіля. Маємо зазначити, що згідно з ч. 2 ст. 22 Закону тендерна документація повинна містити: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Замовником у додатку 3 до Тендерної документації вказані технічні характеристики предмету закупівлі. Технічні характеристики, які були вказані Замовником тендерній документації є вкрай необхідними для забезпечення функціонування закладу. Потреба у придбанні автомобіля «ДК 021:2015 - 34110000-1 Легкові автомобілі (Автомобіль спеціалізованого санітарного призначення Ravon R4або еквівалент)» передбачена необхідністю здійснення закладом, як адміністративно-господарської діяльності, та і соціально-економічної діяльності. Комунальний заклад обрав саме цю марку машини, як еталонну, оскільки, підвіска чудово справляється з розбитими дорогами, досить жорсткий кузов може стійко переносити всі тяготи складних умов експлуатації, гарантує безпеку пасажирів (у тому числі ременями та подушками безпеки).
Слід зазначити, що технічні характеристики, вказані замовником у тендерній документації ніяким чином не порушують принців закупівель, передбачених ст. 3 Закону, у тому числі таких як: добросовісна конкуренція серед учасників, не дискримінація їх, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Всі ці принципи в повній мірі дотримуються при проведенні процедури відкритих торгів на закупівлю товару «ДК 021:2015 - 34110000-1 Легкові автомобілі (Автомобіль спеціалізованого санітарного призначення Ravon R4або еквівалент)».
В ст. 1 Закону України «Про захист економічної конкуренції» визначене, що економічна конкуренція (конкуренція) - змагання між суб'єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб'єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб'єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб'єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку.
Правила і критерії опубліковані в повному обсязі, заздалегідь, в порядку, передбаченому Законом. Будь-який учасник має змогу безперешкодно використати власні досягнення задля отримання переваги над іншими учасниками і подання найвигіднішої для замовника пропозиції. Тобто цей принцип в повній мірі дотриманий в цих торгах і ваше твердження щодо його порушення є необґрунтованим.
Дотримання принципу максимальної економії та ефективності є одним з ключових принципів публічних закупівель. Дотримання принципу максимальної економії та ефективності забезпечується за рахунок закупівлі продукції за нижчою ціною, запропонованою учасниками на конкурсних засадах, а також за рахунок придбання продукції довговічної, надійної у використанні, такої, яка не потребує додаткових бюджетних витрат в ході її експлуатації, в тому числі витрат на поточний ремонт, що знайшло своє відображення в Технічному завданні.
Принцип відкритості та прозорості дотриманий в повному обсязі. Інформація щодо закупівлі опублікована на загальнодоступних ресурсах в достатньому обсязі із дотриманням вимог ст. 10, 12 Закону, інформація щодо закупівлі загальнодоступна, рівний доступ до інформації щодо закупівлі всім особам гарантований.

По-третє, у запиті зазначено, що замовник не надає обґрунтування щодо необхідності закупівлі машини з виразом «або еквівалент» у тендерній документації. Згідно зі ст. 22 Закону технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". В Законі не вказано, що тендерна документація повинна в обов’язковому порядку містити обґрунтування необхідності виразу «або еквівалент». Таким чином, замовник не порушив норми Закону.
З вищезазначеного вбачається, що рішення Замовника щодо необхідності зазначення у специфікації товару виразу «або еквівалент» є обґрунтованим та таким, що жодним чином не суперечить діючому законодавству України.
Замовнику уважно прочитайте закон!
Дата подання: 21 липня 2017 15:56
Дата відповіді: 24 липня 2017 09:33
Вираз "або єквівалент" Вас нихто не просить обгрунтувати, Ви повинні обгрунтувати посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. В данному випадку це Ravon! Наведені Вами характеристики обмежують участь учасників з пропозиціями можливо кращими та дешевшими ніж Ravon. Ви закупаєте автомобіль за кошти платників податків, тому виключіть с ДКТ дескримінаційні характеристикі які належать лише одному виробнику!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Маємо зазначити, що згідно з ч. 2 ст. 22 Закону тендерна документація повинна містити: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). У відповідності до ч.3 ст. 11 Закону передбачені функції тендерного комітету, зокрема, проведення процедур закупівель; забезпечення рівних умов для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця; забезпечення складання, затвердження та зберігання відповідних документів з питань публічних закупівель, визначених цим Законом. З вищезазначеного вбачається, що складання тендерної документації, у тому числі її складової - технічного завдання, є обов’язком тендерного комітету. Замовником у додатку 3 до Тендерної документації вказані технічні характеристики предмету закупівлі. Технічні характеристики, які були вказані Замовником тендерній документації є вкрай необхідними для забезпечення функціонування закладу. Потреба у придбанні автомобіля «ДК 021:2015 - 34110000-1 Легкові автомобілі (Автомобіль спеціалізованого санітарного призначення Ravon R4або еквівалент)» передбачена необхідністю здійснення закладом, як адміністративно-господарської діяльності, та і соціально-економічної діяльності. Комунальний заклад обрав саме цю марку машини, як еталонну, оскільки, згідно з результатами маркетингових досліджень, проведених тендерним комітетом, підвіска чудово справляється з розбитими дорогами, досить жорсткий кузов може стійко переносити всі тяготи складних умов експлуатації, гарантує безпеку пасажирів (у тому числі ременями та подушками безпеки).
Слід зазначити, що технічні характеристики, вказані замовником у тендерній документації ніяким чином не порушують принців закупівель, передбачених ст. 3 Закону, у тому числі таких як: добросовісна конкуренція серед учасників, не дискримінація їх, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Правила і критерії опубліковані в повному обсязі, заздалегідь, в порядку, передбаченому Законом. Будь-який учасник має змогу безперешкодно використати власні досягнення задля отримання переваги над іншими учасниками і подання найвигіднішої для замовника пропозиції. Тобто цей принцип в повній мірі дотриманий в цих торгах і ваше твердження щодо його порушення є Не обґрунтованим.
Дотримання принципу максимальної економії та ефективності забезпечується за рахунок закупівлі продукції за нижчою ціною, запропонованою учасниками на конкурсних засадах, а також за рахунок придбання продукції довговічної, надійної у використанні, такої, яка не потребує додаткових бюджетних витрат в ході її експлуатації, в тому числі витрат на поточний ремонт, що знайшло своє відображення в Технічному завданні.

Зазначені вимоги Закону знайшли своє відображення в п. 1 розділу І Загальні положення Тендерної документації, згідно якого учасниками процедури можуть бути вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 серпня 2017 15:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АВТОЦЕНТР ПЛАНЕТА-А" 279 300,00
UAH з ПДВ
264 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО АВТОСНАБ" 290 100,00
UAH з ПДВ
265 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 серпня 2017 17:13
тендерна пропозиция.jpg
08 серпня 2017 17:13
супровідний лист.jpg
08 серпня 2017 17:13
довідка с налоговой.jpg
08 серпня 2017 17:13
тендерна пропозиция2.jpg
04 серпня 2017 15:24
проєкт договору 4.jpg
04 серпня 2017 15:24
проєкт договору 3.jpg
04 серпня 2017 15:24
проєкт договору 2.jpg
04 серпня 2017 15:24
проєкт договору 1.jpg
04 серпня 2017 15:24
проєкт договору 5.jpg
04 серпня 2017 15:24
лист погодження.jpg
04 серпня 2017 15:24
лист погодження 2.jpg
04 серпня 2017 14:30
проєкт договору 4.jpg
04 серпня 2017 14:30
проєкт договору 3.jpg
04 серпня 2017 14:30
проєкт договору 2.jpg
04 серпня 2017 14:30
проєкт договору 1.jpg
04 серпня 2017 14:30
проєкт договору 5.jpg
04 серпня 2017 14:30
лист погодження.jpg
04 серпня 2017 14:30
лист погодження 2.jpg
02 серпня 2017 12:47
Електронний підпис
02 серпня 2017 12:34
Установчі_документи.pdf
02 серпня 2017 12:34
Статут.pdf
02 серпня 2017 12:34
Стаття_17_гарантия.pdf
02 серпня 2017 12:34
сертификат 00.jpg
02 серпня 2017 12:34
Пропозиція.pdf
02 серпня 2017 12:34
Повноваження особи.doc
02 серпня 2017 12:34
Дилерский_договор.pdf
02 серпня 2017 12:34
Дані_підприємство.pdf

Публічні документи

31 липня 2017 14:35
Електронний підпис
31 липня 2017 14:34
Pog Dog.pdf
31 липня 2017 14:34
Analog.pdf
31 липня 2017 14:34
Kvalif.pdf
31 липня 2017 14:34
ТХХ.pdf
31 липня 2017 14:34
Propoz.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АВТОЦЕНТР ПЛАНЕТА-А"

ТОВ "ВП АВТОСНАБ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АВТОЦЕНТР ПЛАНЕТА-А"
#35804548
Переможець 264 000,00
UAH з ПДВ
07 серпня 2017 09:24

Документи

07 серпня 2017 09:24
Електронний підпис
07 серпня 2017 09:23
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 серпня 2017 09:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АВТОЦЕНТР ПЛАНЕТА-А"
#35804548
264 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 серпня 2017 09:24
Електронний підпис
07 серпня 2017 09:23
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2018 08:43
Протокол укладений
02 січня 2018 08:42
Електронний підпис укладений
18 серпня 2017 09:26
Договір укладений
18 серпня 2017 09:24

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 серпня 2017 — 31 серпня 2017
Сума оплати за договором: 264 000,00
UAH з ПДВ