Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з охорони приміщень виконавчого комітету Миколаївської міської ради (79710000-4 - охоронні послуги)
Очікувана вартість
690 900,00 UAH
UA-2017-07-05-000529-c ● 5fd96ee1ecc0473ead2a97695b418f6b
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Виконавчий комітет Миколаївської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 04056612 |
Вебсайт: | http://mkrada.gov.ua |
Місцезнаходження: | 54001, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, Адміральська,20 |
Контактна особа: |
Степаненко Вадим Олександрович +380512373279 statist@nikgor.mk.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 липня 2017 19:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 липня 2017 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 липня 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 липня 2017 17:00 |
Початок аукціону: | 24 липня 2017 11:21 |
Очікувана вартість: | 690 900,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 454,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з охорони приміщень виконавчого комітету Миколаївської міської ради (79710000-4 - охоронні послуги)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
54000, Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв, вул. Адміральська, 20, вул. Радісна,9, вул. Московська,13, пр. Миру 66А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 серпня 2017
—
31 грудня 2017
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 липня 2017 18:16 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
12 липня 2017 18:12 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН 2 (3).pdf | |
10 липня 2017 19:54 |
Додаток 3 технічні вимоги охрана (1) (1).pdf | |
10 липня 2017 18:35 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.pdf | |
05 липня 2017 19:05 |
Тендерна документація Охрана 21.pdf | |
05 липня 2017 19:05 |
Додаток 6 Порядок та режим.pdf | |
05 липня 2017 19:05 |
Додаток 2.pdf | |
05 липня 2017 19:05 |
Додаток 5 аналогічні договори.pdf | |
05 липня 2017 19:05 |
Додаток 4 Договір (1).pdf | |
05 липня 2017 19:05 |
Додаток 1 кваліфікац.pdf |
12 липня 2017 18:16 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
12 липня 2017 18:12 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН 2 (3).pdf
|
|||||||||
10 липня 2017 19:54 |
Додаток 3 технічні вимоги охрана (1) (1).pdf
|
|||||||||
10 липня 2017 18:35 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.pdf
|
|||||||||
05 липня 2017 19:05 |
Тендерна документація Охрана 21.pdf
|
|||||||||
05 липня 2017 19:05 |
Додаток 6 Порядок та режим.pdf
|
|||||||||
05 липня 2017 19:05 |
Додаток 2.pdf
|
|||||||||
05 липня 2017 19:05 |
Додаток 5 аналогічні договори.pdf
|
|||||||||
05 липня 2017 19:05 |
Додаток 4 Договір (1).pdf
|
|||||||||
05 липня 2017 19:05 |
Додаток 1 кваліфікац.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
щодо технічних вимог
Дата подання: 07 липня 2017 17:15
Дата відповіді: 10 липня 2017 18:42
Відповідно до п. 7 технічних вимог учасник повинен мати централізований пульт охорони, підключений до пожежного пульта, та за свій рахунок обладнати технічними засобами тривожної сигналізації всі об'єкти замовника, взяті під охорону, з виходом її на централізований пульт охорони підприємства.
Прошу повідомити яка необхідність щодо підключення до пожежного пульта, якщо мова йдеться про обладнання об’єктів тривожною сигналізацією, з підключенням її на централізований пульт охорони.
Прошу повідомити об’єм робіт щодо обладнання технічними засобами тривожної сигналізації об'єктів замовника. Інформація необхідна для визначення ціни тендерної пропозиції.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: На ваше запитання повідомляємо, що до п.7 Технічних вимог (додаток 3 до тендерної документації) внесені зміни та викладені в наступної редакції: «Учасник повинен мати централізований пульт охорони та за свій рахунок обладнати технічними засобами тривожної сигналізації всі об'єкти замовника, взяті під охорону, з виходом її на централізований пульт охорони підприємства».
Визначити об’єм робіт щодо обладнання технічними засобами тривожної сигналізації об'єктів замовника в кількості шість постів охорони.
Визначити об’єм робіт щодо обладнання технічними засобами тривожної сигналізації об'єктів замовника в кількості шість постів охорони.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2017-07-05-000529-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІКІНГ-2012", Код ЄДРПОУ:38133542
Дата подання: 07 липня 2017 11:30
Замовником надано не повні дані, для визначення цінових пропозицій учасниками
Згідно технічних вимог Замовником зазначено, що учасник повинен:
4. На період проведення сесії Миколаївської міської ради надавати додатково дві особи
5. На період проведення культурно-масових та інших заходів за заявкою керуючого справами виконавчого комітету Миколаївської міської ради надавати додаткову чисельність особового складу у кількості 2 осіб для організації охорони по периметру і всередині об’єкта охорони за адресою: вул. Адміральська,20.
Для того щоб усі майбутні учасники знаходилися у рівних умовах, та не було двоякого підтексту при розрахунку своїх цінових пропозицій учасниками. Вимагаємо від Замовника надати чітко визначений перелік дат та часу проведення сесій та культурно-масових та інших заходів (які вже повинні бути визначені Миколаївською міською радою), при проведенні яких Учасник повинен надавати додатково двох охоронників. Тому що для надання та отримання якісних послуг, буде потрібно додатково оплачувати охоронників, (які будуть для цього задіяні), що потребує виділення додаткових коштів на їх утримання.
Не надання замовником даних періодів, може свідчити лише про те, що Замовник заздалегідь визначився з якимось майбутнім переможцем, який чітко знає, що та коли заплановано в Миколаївської міській раді. Та може призвести до дискримінаційного відбору, щоб протягнути потрібного заздалегідь визначеного переможця.
Дякуємо за розуміння
Розгорнути
Згорнути
4. На період проведення сесії Миколаївської міської ради надавати додатково дві особи
5. На період проведення культурно-масових та інших заходів за заявкою керуючого справами виконавчого комітету Миколаївської міської ради надавати додаткову чисельність особового складу у кількості 2 осіб для організації охорони по периметру і всередині об’єкта охорони за адресою: вул. Адміральська,20.
Для того щоб усі майбутні учасники знаходилися у рівних умовах, та не було двоякого підтексту при розрахунку своїх цінових пропозицій учасниками. Вимагаємо від Замовника надати чітко визначений перелік дат та часу проведення сесій та культурно-масових та інших заходів (які вже повинні бути визначені Миколаївською міською радою), при проведенні яких Учасник повинен надавати додатково двох охоронників. Тому що для надання та отримання якісних послуг, буде потрібно додатково оплачувати охоронників, (які будуть для цього задіяні), що потребує виділення додаткових коштів на їх утримання.
Не надання замовником даних періодів, може свідчити лише про те, що Замовник заздалегідь визначився з якимось майбутнім переможцем, який чітко знає, що та коли заплановано в Миколаївської міській раді. Та може призвести до дискримінаційного відбору, щоб протягнути потрібного заздалегідь визначеного переможця.
Дякуємо за розуміння
Рішення замовника: Вимога задоволена
10 липня 2017 19:20
Роз’яснення на звернення до Замовника
Номер вимоги: UA-2017-07-05-000529-c.b2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "КАРДИНАЛ", Код ЄДРПОУ:40344845
Дата подання: 10 липня 2017 11:13
щодо дискримінаційної вимоги п. 2 технічних вимог додатку 2 ТД
Відповідно до преамбули Закону України «Про публічні закупівлі», метою цього Закону є добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно ч. 1. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» - вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
Відповідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників.
Вимога замовника, щодо наявності у учасника офісу (бази) у місті Миколаєві ( з наданням копій договорів купівлі-продажу, оренди) суттєво обмежує коло учасників та порушує основні принципи здійснення закупівель відображені в ч. 1 ст. 3 Закону України «Публічні закупівлі», а саме веде до не добросовісної конкуренції та дискримінації учасників.
Частиною 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Також можна стверджувати, що дана дискримінаційна вимога в тендерній документації прописана під конкретного учасника або учасників. Такі дії посадових осіб тендерного комітету вказують на особисту зацікавленості в результатах торгів, що може трактуватись як ознаки корупційного правопорушення.
Враховуючи викладене вважаю, що вимога Замовника викладена в п. 2 технічних вимог додатку 2 до тендерної документації, щодо надання довідки про наявність у учасника офісу (бази) у місті Миколаєві (копії договорів купівлі-продажу, оренди) порушує ч.1. ст 3, ч.3. ст.5 та п. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та вимагаю внести зміни до документації, а саме видалити дану вимогу.
Розгорнути
Згорнути
Згідно ч. 1. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» - вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
Відповідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників.
Вимога замовника, щодо наявності у учасника офісу (бази) у місті Миколаєві ( з наданням копій договорів купівлі-продажу, оренди) суттєво обмежує коло учасників та порушує основні принципи здійснення закупівель відображені в ч. 1 ст. 3 Закону України «Публічні закупівлі», а саме веде до не добросовісної конкуренції та дискримінації учасників.
Частиною 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Також можна стверджувати, що дана дискримінаційна вимога в тендерній документації прописана під конкретного учасника або учасників. Такі дії посадових осіб тендерного комітету вказують на особисту зацікавленості в результатах торгів, що може трактуватись як ознаки корупційного правопорушення.
Враховуючи викладене вважаю, що вимога Замовника викладена в п. 2 технічних вимог додатку 2 до тендерної документації, щодо надання довідки про наявність у учасника офісу (бази) у місті Миколаєві (копії договорів купівлі-продажу, оренди) порушує ч.1. ст 3, ч.3. ст.5 та п. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та вимагаю внести зміни до документації, а саме видалити дану вимогу.
Рішення замовника: Вимога відхилена
10 липня 2017 19:25
Роз’яснення на запит до Замовника
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 липня 2017 11:54
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГЕНТСТВО БЕЗПЕКИ "ЛЕГІОН-КИЇВ" |
617 850,72
UAH з ПДВ
|
589 637,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "Безпека Центр" |
668 304,00
UAH з ПДВ
|
589 638,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЮЖНЫЙ ЯНТАРЬ" |
679 870,80
UAH з ПДВ
|
591 192,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Вікінг Люкс |
687 324,96
UAH з ПДВ
|
664 962,48
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГЕНТСТВО БЕЗПЕКИ "ЛЕГІОН-КИЇВ" #34604145 |
Відхилено |
589 637,00
UAH з ПДВ
|
28 липня 2017 12:25
|
|
ПП "Безпека Центр" #36271195 |
Переможець |
589 638,00
UAH з ПДВ
|
28 липня 2017 17:17
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 лютого 2018 19:07
|
ЗВІТ Охрана.pdf | укладений |
23 лютого 2018 18:48
|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2017 17:35
|
ДОДАТКОВА УГОДА.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2017 17:18
|
Електронний підпис | укладений |
30 серпня 2017 11:31
|
Додаткова угода 263.pdf | зміни до договору |
30 серпня 2017 11:26
|
Електронний підпис | укладений |
28 серпня 2017 14:52
|
Додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
28 серпня 2017 14:42
|
Електронний підпис | укладений |
17 серпня 2017 17:30
|
Протокол 17.08.17.pdf | зміни до договору |
17 серпня 2017 17:28
|
Електронний підпис | укладений |
10 серпня 2017 16:48
|
Договір послуги охорони.pdf | укладений |
10 серпня 2017 16:46
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 10 серпня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 17 серпня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнення строків надання послуг Протокол від 10.08.2017 № 31/17 |
Номер договору про закупівлю: | 263/02.02.01-34/02/17 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 263/02.02.01-34/02/17 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 серпня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 28 серпня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Строк дії договору з 10.08.2017 по 31.12.2017 |
Номер договору про закупівлю: | 263/02.02.01-34/02/17 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 263/02.02.01-34/02/17 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 серпня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 30 серпня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Строк надання послуг з 10.08.2017 по 31.12.2017 |
Номер договору про закупівлю: | 263/02.02.01-34/02/17 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 263/02.02.01-34/02/17 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до п. 11.4 договору дія договору про закупівлю продовжується на строк достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року |
Номер договору про закупівлю: | 263/02.02.01-34/02/17 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 263/02.02.01-34/02/17 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |