Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 код 71310000-4 Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва
Consultative engineering and construction services
Consultative engineering and construction services
Очікувана вартість
1 700 000,00 EUR
UA-2017-06-09-000303-c ● 6a81c3aeabbe4f70bfea495fe0702748
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Державне агентство автомобільних доріг України |
Код ЄДРПОУ: | 37641918 |
Місцезнаходження: | 03150, Україна , Київська обл., Київ, м. Київ вул. Фізкульутри, 9 |
Контактна особа: |
Швиденко Сергій +380442877193 vtc@ukravtodor.gov.ua |
Додаткові контактні особи: |
Анна Юрченко +380442877408 forec@ukravtodor.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | State Motor Road Agency of Ukraine |
National ID: | 37641918 |
Contact point: |
Швиденко Сергій +380442877193 vtc@ukravtodor.gov.ua |
Additional contacts: |
Анна Юрченко +380442877408 forec@ukravtodor.gov.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 09 червня 2017 13:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 липня 2017 15:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 липня 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 липня 2017 15:00 |
Початок аукціону: | 17 серпня 2017 12:23 |
Очікувана вартість: | 1 700 000,00 EUR без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 17 000,00 EUR |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Publication date: | 09 червня 2017 13:04 |
Enquiries until: | 08 липня 2017 15:00 |
Complaints submission until: | до 14 липня 2017 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 18 липня 2017 15:00 |
Information
Estimated total value: | 1 700 000 EUR excluding VAT |
Minimal lowering step: | 17 000 EUR |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Scope of the procurement
Консультаційні послуги з технічного нагляду за проектуванням та виконанням робіт з капітального ремонту автомобільних доріг О 142001 Яворів – Грушів, км 0+000 – км 19+500, Т-14-03 Грушів – Немирів, км 3+000 – км 12+382, Т-14-18 Нижанковичі – Самбір – Дрогобич – Стрий, км 0+000 – км 46+435, Т-14-04 Червоноград – Рава Руська, км 3+137 – км 56+307,
Т-1401 КПП "Смільниця" – Старий Самбір, км 14+950 – км 17+950, Н-22 Устилуг – Луцьк – Рівне, км 0+420 – км 13+420
Розгорнути
Згорнути
Т-1401 КПП "Смільниця" – Старий Самбір, км 14+950 – км 17+950, Н-22 Устилуг – Луцьк – Рівне, км 0+420 – км 13+420
consultancy services for design and construction works of capital repair on the roads О 142001 Yavoriv – Hrushiv, km 0+000 – km 19+500, Т-14-03 Hrushiv – Nemyriv, km 3+000 – km 12+382, Т-14-18 Nyzhankovychi – Sambir – Drohobych – Stryy, km 0+000 – km 46+435, Т-14-04 Chervonograd – Rava Rus’ka, km 3+137 – km 56+307, Т-14-01 CP "Smil’nytsya" – Staryy Sambir, km 14+950 – km 17+950, N-22 Ustyluh – Lutsk – Rivne, km 0+420 – km 13+420
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 усл.
Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03150, Україна, Київська обл., Київ, Фізкультури, 9
ДК 021:2015: 71310000-4 — Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва
Consultative engineering and construction services
CPV: 71310000-4
Період постачання:
по 31 грудня 2022
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 липня 2017 13:11 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 липня 2017 13:11 |
ЗМІНИ ТД.doc | |
03 липня 2017 13:11 |
ТД зі змінами.doc |
03 липня 2017 13:11 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
03 липня 2017 13:11 |
ЗМІНИ ТД.doc
|
|||
03 липня 2017 13:11 |
ТД зі змінами.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Консорциум
Дата подання: 21 червня 2017 09:43
Дата відповіді: 29 червня 2017 16:15
1. Для участия в конкурсе возможно ли создание консорциума из двух польских компаний (по аналогии создания консорциумов по проектам Мирового банка)?
2. Нужна ли регистрация на одной из площадок ProZorro всех польских компаний, которые войдут в консорциум?
Відповідь: 1. Так, участь у торгах консорціуму допускається.
2. Реєстарція на торгівельному майданчику ProZorro потрібна лише учасника торгів, тобто компанії що буде подавати тендерну пропозицію.
2. Реєстарція на торгівельному майданчику ProZorro потрібна лише учасника торгів, тобто компанії що буде подавати тендерну пропозицію.
Обладнання для діяльності Консультанта
Дата подання: 22 червня 2017 17:34
Дата відповіді: 30 червня 2017 10:18
1. Із тендерної документації незрозуміло чи надаватиме підрядник необхідне офісне обладнання (комп'ютери, принтери, копіювальні машини, телефони, факс та програмне забезпечення), випробувальне обладнання (для діяльності лабораторії), а також геодезичне обладнання та прилади. Чи покриває підрядник витрати на випробування незалежною лабораторією?
2. У тендерній документації вказано, що максимальна тривалість контракту становить 56 місяців, проте сума тривалості надання послуг по фазам (12, 29, 24 міс) є більшою. Яке значення тривалості є кінцевим?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. Відповідно до технічного завдання тендерної документації (додаток 4) Замовник не забезпечує Консультанта офісним приміщенням, обладнанням, транспортними засобами тощо. Усі ці витрати здійснюються виключено за рахунок Консультанта. Разом з тим Консультант може включити зазначені витрати у фінансову пропозицію, як витрати, що відшкодовуються. У той же час вартість витрат, що відшкодовуються не повинна перевищувати 10% від вартості цінової пропозиції.
2. Різниця обумовлена різними строками виконання робіт з проектування та безпосередньо ремонтних робіт на автомобільних дорогах, тому можлива ситуація одночасного виконання проектування та робіт на різних автомобільних дорогах.
2. Різниця обумовлена різними строками виконання робіт з проектування та безпосередньо ремонтних робіт на автомобільних дорогах, тому можлива ситуація одночасного виконання проектування та робіт на різних автомобільних дорогах.
Договір /контракт
Дата подання: 23 червня 2017 10:20
Дата відповіді: 30 червня 2017 11:28
Шановний замовник, де можна побачити проект договору та інформацією про умови оплати тощо?
Відповідь: істотні умови договору передбачені у тендерній документації.
Кваліфікаційні вимоги
Дата подання: 23 червня 2017 12:46
Дата відповіді: 30 червня 2017 10:29
1. Які вимоги пред’являються до лабораторії Інженера/лабораторного обладнання для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям? Чи можливо надати при цьому договір субпідряду зі сторонньою атестованою в Україні лабораторією?
2. Чим обумовлена різна тривалість періоду відповідальності за дефекти по дорогам, вказана у ТЗ?
Відповідь: 1. Лабораторія консультанта повина забезпечити повний спектр послуг щодо здійснення технічного нагляду за виконанням робіт в частині випробувань всіх дорожньо-будівельних матеріалів, які будуть використовуватись підрядником під час виконання робіт на автомобільних дорогах. Лабораторія може бути у власності консультанта, братись в оренду або залучатись на умовах субпідряду.
2. Різниця обумовлена різними строками виконання робіт з проектування та безпосереднього ремонтних робіт на відповідних автомобільних дорогах. Тому можлива ситуація, що на різних автомобільних дорогах одночасно будуть виконуватись роботи з проектвання та ремонтних робіт.
2. Різниця обумовлена різними строками виконання робіт з проектування та безпосереднього ремонтних робіт на відповідних автомобільних дорогах. Тому можлива ситуація, що на різних автомобільних дорогах одночасно будуть виконуватись роботи з проектвання та ремонтних робіт.
JV partnership
Дата подання: 23 червня 2017 16:55
Дата відповіді: 29 червня 2017 16:17
1. Можна ли создать польскому предприятию с украинским партнером JV (СП)?
2. Если ответ позитивный, может ли украинский партнер принять участие в тендере на одной из площадок ProZorro вместо польской?
3. Тот же вопрос, но в случае субподряда (не СП) украинской фирмы?
Відповідь: 1. Так, участь у торгах консорціуму допускається.
2. Реєстарція на торгівельному майданчику ProZorro потрібна лише учасника торгів, тобто компанії що буде подавати тендерну пропозицію.
2. Реєстарція на торгівельному майданчику ProZorro потрібна лише учасника торгів, тобто компанії що буде подавати тендерну пропозицію.
Кількість штучних споруд
Дата подання: 26 червня 2017 17:14
Дата відповіді: 30 червня 2017 10:31
У ТЗ вказаний перелік мостів, що підлягають капітальному ремонту, на дорозі Н-22. На решті доріг існуючі мости не беруться до уваги?
Відповідь: Технічним завданням визначено основні категорії робіт, які передбачається виконати на автомобільних дорогах. Детальні види робіт будуть визначені за результатами проектування.
Ціна тендерної пропозиції
Дата подання: 28 червня 2017 17:15
Дата відповіді: 30 червня 2017 10:45
На якому етапі, у якій формі (порядку) та в складі яких документів (файлів) учасник подає замовнику ціну своєї тендерної пропозиції? Чи така ціна подається єдиною сумою (без розшифрування складових), чи її необхідно подавати у вигляді калькуляції, кошторису (з розшифруванням за окремим видами/етапами робіт тощо)?
Відповідь: Ціна тендерної пропозиції подається учасником через систему електронних закупівель за допомогою елетронного майданчика окремою строкою. Остаточна ціна буде сформовано за результатами аукціону. Розрахунки ціни (розшифровка винагороди та витрат, що відшкодовуються, та ін) пропозиції учасника, сформованої за результатами аукціону, будуть додатком до договору.
Обладнання та матеріально-технічна база, необхідні для надання консультаційних послуг
Дата подання: 28 червня 2017 17:16
Дата відповіді: 30 червня 2017 10:48
Що розуміється під «обладнанням та матеріально-технічною базою, необхідними для надання консультаційних послуг, що є предметом закупівлі» (згідно з пунктом 1 Додатка 1? Чи означає вимога щодо наявності в учасника таких «обладнання та матеріально-технічної бази», що він зобов’язаний дотримуватись якихось особливих умов стосовно організації робочих місць інженерів, улаштування офісу, забезпечення останнього комп’ютерною та іншою офісною технікою, інженерним обладнанням, транспортними засобами тощо?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: учасник повинен підтвердити замовнику навність необхідного обладнання та матеріально-технічної бази (наприклад, лабораторія, транспортні засоби, офісне приміщення, компютерна техніка та інше), що забезпечить надання послуг замовнику відповідно до вимог технічного завдання.
Ведення господарської діяльності на території Республіки Польща не менше трьох років
Дата подання: 28 червня 2017 17:16
Дата відповіді: 30 червня 2017 10:51
Згідно з Додатком 2 у складі інших документів, які учасник повинен подати у складі тендерної пропозиції, він має подати підтверджуючі документи щодо ведення господарської діяльності на території Республіки Польща не менше трьох (3) років (пункт 6). Про які саме документи тут йде мова?
Відповідь: Ця вимога передбачена на підставі листа представників Уряду Республіки Польща. Це можуть бути реєстраційні або інші документи, які підтверджують ведення господарської діяльності на території Республіки Польща.
Підтвердження фінансової стабільності і прибутковості
Дата подання: 28 червня 2017 17:16
Дата відповіді: 30 червня 2017 10:53
Згідно з Додатком 2 у складі інших документів, які учасник повинен подати у складі тендерної пропозиції, він має підтвердити фінансову стабільність і прибутковість у формах, передбачених законодавством Республіки Польща (пункт 9). Які саме документи можуть бути подані на підтвердження зазначених обставин? Чи може слугувати таким підтвердженням відповідний аудиторський висновок?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Це можуть бути документи фінансової звітності, підтвердженої аудиторським висновком, або інші документи відповідно до законодавства Республіки Польща.
Парафування сторінок тендерної пропозиції
Дата подання: 28 червня 2017 17:16
Дата відповіді: 30 червня 2017 10:57
Відповідно до пункту 1 розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» вимога щодо підпису сторінок тендерної пропозиції уповноваженою посадовою особою учасника процедури закупівлі та наявності на них відбитку печатки не стосується документів, виданих учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами), та нотаріально завірених документів. Чи означає це положення, що документи, видані учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами), та нотаріально завірені документи в будь-якому разі не потребують проставлення підпису та печатки (парафування) учасника?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Так, документи, видані учаснику сторонніми (іншими) організаціями, не потребують в обов'язковому порядку підпису та печатки учасника.
Щодо лабораторій
Дата подання: 28 червня 2017 17:17
Дата відповіді: 30 червня 2017 10:59
В тексті Додатку 4 («Нагляд за проектуванням і виконанням робіт») йдеться про те, що обов’язки інженера включають перевірку і затвердження лабораторій підрядника для виконання контрольних випробувань матеріалів та виконаних робіт, а також контроль матеріалів, що використовуються в роботах (включаючи перевірочні випробування в лабораторії інженера). Чи означає наведене, що підрядник та інженер повинні мати свої окремі лабораторії?
Чи може інженер використовувати для здійснення контролю матеріалів лише лабораторію підрядника або іншої особи, уклавши з ними відповідний договір? За чий рахунок і в якому порядку покриватимуться витрати інженера на проведення лабораторних досліджень: у межах ціни тендерної пропозиції на підставі контракту, за рахунок замовника на підставі окремого договору чи якимось іншим способом?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: витрати на лабораторні дослідження здійснюються за рахунок консультанта. Використовувати лабораторію підрядника консультант не може. Лабораторія може бути у власності консультанта, братись в оренду або залучатись на умовах субпідряду.
Щодо основних категорій робіт
Дата подання: 28 червня 2017 17:17
Дата відповіді: 30 червня 2017 11:02
Що розуміється під такими основними категоріями робіт, за якими передбачається здійснювати технічний нагляд, як «зняття верхнього шару гранту на ділянках уширення» і «влаштування дорожнього одягу» (див. Додаток 4, «Вступ»)? Чи не допущено у вказаних формулюваннях описок?
Відповідь: основні категорії робіт для здійснення технічного нагляду зазначені у тендерній документації вірно та є складовими комплексу робіт при капітальному ремонті автомобільних доріг.
Копії дипломів і кваліфікаційних сертифікатів персоналу інженера
Дата подання: 28 червня 2017 17:17
Дата відповіді: 30 червня 2017 11:06
Чи необхідно додавати до тендерної пропозиції учасника копії дипломів і кваліфікаційних сертифікатів персоналу інженера, які згадуються в Додатку 4 («Персонал Інженера»)? Чи достатньо буде подати їх опис в інформаційній довідці, що складається згідно з пунктом 3 Додатку 1?
Відповідь: у складі тендерної документації учасник надає відповідні сертифікати ключового персоналу разом з резюме відповідно до технічного завдання. Разом з цим, учасник має право у складі пропозиції надати будь які інші документи, які він вважає за потрібне.
Головний інженер по дорогах/мостах
Дата подання: 28 червня 2017 17:17
Дата відповіді: 30 червня 2017 11:10
В Додатку 4 («Персонал Інженера») висуваються вимоги щодо наявності та кваліфікації головного інженерна по мостах. У той же час, далі за текстом мова йде про головного інженера по дорогах/мостах. Все ж таки, про якого фахівця йдеться у зазначеному положенні: чи це має бути особа з дипломом інженера по мостах, чи особа з дипломом інженера по дорогах, чи відповідна особа повинна мати обидва вказані дипломи?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: мається на увазі, що спеціаліст повинен мати досвід роботи у якості інженера-мостовика.
Щодо максимальної тривалості контракту
Дата подання: 28 червня 2017 17:18
Дата відповіді: 30 червня 2017 11:12
Згідно з Додатком 4 («Тривалість послуг») максимальна тривалість контракту становить 56 місяців. У той же час, загальна максимальна тривалість наведених у цьому ж положенні окремих періодів виконання контракту складає 65 місяців (12, 29 і 24 відповідно). Чим пояснюється таке розходження? Яким максимальним строком мають керуватися сторони контракту?
Відповідь: Різниця обумовлена різними строками виконання робіт з проектування та безпосередньо ремонтних робіт на автомобільних дорогах, тому можлива ситуація одночасного виконання проектування та робіт на різних автомобільних дорогах. Максимальний строк надання послуг становитиме 56 місяців з дня початку надання послуг.
general questions for bidding
Дата подання: 29 червня 2017 18:02
Дата відповіді: 30 червня 2017 11:25
Просимо Замовника надати відповідь на наведені нижче питання та роз’яснення щодо Технічного Завдання:
1. Чи може учасник торгів формувати консорціум (спільне підприємство) з компанією, зареєстрованою в Україні?
2. Чи може учасник торгів формувати консорціум (спільне підприємство) з компанією, зареєстрованою в Польщі?
3. У випадку формування консорціуму, чи повинен учасник торгів надати адміністративні документи, що стосуються усіх партнерів консорціуму, чи достатньо надати адміністративні документи, що стосуються лише лідера консорціуму?
4. Стосовно фінансової звітності за останні 3 роки – чи можна надати лише звіт про прибутки, збитки та баланс, чи учасник торгів зобов'язаний надати всі додаткові елементи?
5. Чи можливо довідку про компанію подати у вигляді переліку проектів, що наразі тривають?
6. Чи може Замовник надати проект Умов контракту?
7. Стосовно адміністративних документів – чи може учасник торгів підготувати власне свідоцтво замість адміністративного документа, який не видається в країні учасника торгів?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. так, може. У разі створення консорціуму (спільного підприємства) лідируючим партнером повинна бути виключно польська компанія.
2. так, може.
3. необхідно надати документи щодо всіх учасників консорціуму.
4. фінансова стабільність і прибутковість підтверджується у формах, передбачених законодавством Республіки Польща. У разі наявності збитків – надати пояснення щодо причин цих збитків. Це може бути фінансова звітність, підтверджена аудиторським висновком.
5. Довідка про учасника подається відповідно до пункту 5 Додатку 2 тендерної документації.
6. Істостні умови контракту передбачені у тендерній документації.
7. учасник повинен надати всі необхідні документи, передбачені тендерною документацією, з урахванням особливостей законодавства Республіки Польща. Решта передбачено тендерною документацією.
2. так, може.
3. необхідно надати документи щодо всіх учасників консорціуму.
4. фінансова стабільність і прибутковість підтверджується у формах, передбачених законодавством Республіки Польща. У разі наявності збитків – надати пояснення щодо причин цих збитків. Це може бути фінансова звітність, підтверджена аудиторським висновком.
5. Довідка про учасника подається відповідно до пункту 5 Додатку 2 тендерної документації.
6. Істостні умови контракту передбачені у тендерній документації.
7. учасник повинен надати всі необхідні документи, передбачені тендерною документацією, з урахванням особливостей законодавства Республіки Польща. Решта передбачено тендерною документацією.
підтвердження досвіду працівником
Дата подання: 30 червня 2017 11:10
Дата відповіді: 30 червня 2017 11:45
Яким чином – інженери – спеціалісти мають підтверджувати досвід роботи у, щонайменше, 3 подібних проектах. Яких документів буде достатньо для підтвердження даної вимоги? Чи достатньо довідки в довільній формі з описом такого досвіду, засвідчена підписом керівника підприємства на якому працює чи працював інженер та виконував такі роботи?
Відповідь: резюме щодо персоналу складається відповідно до технічного завдання тендерної документації з описом замовника, назви проекту, назви робіт, які виконувались, найменування посади, яку займав спеціаліст в проекті, стислий опис завдань, що виконувались спеціалістом і т.д.
Додаткові документи субпідрядників
Дата подання: 30 червня 2017 11:11
Дата відповіді: 30 червня 2017 11:47
Чи потрібно субпідрядникам які будуть залучені до даного проекту надавати документи в складі тендерної документації, які саме документи?
Якщо буде створений консорціум з учасником торгів, то, чи потрібно додатково надавати будь-які документи учаснику консорціуму, які саме документи має надати?
Відповідь: щодо субпідрядників, то умови їх залученні та інформування замовника про їх залучення передбачені тендерною документацією.
у випадку створення консорціуму, документи подаються щодо усіх членів консорціуму.
у випадку створення консорціуму, документи подаються щодо усіх членів консорціуму.
Легалізація документів українського учасника консорціуму
Дата подання: 04 липня 2017 15:17
Дата відповіді: 06 липня 2017 10:42
Згідно наданих раніше роз'яснень, у випадку створення консорціуму документи подаються щодо усіх членів консорціуму. У Додатку 2 ТД вказано, що документи (адміністративні, фінансові тощо) подаються з врахуванням вимог законодавства Республіки Польща. Як враховувати цю вимогу у випадку консорціуму з українським учасником? зокрема, щодо підтверджуючих документів щодо ведення господарської діяльності на території Республіки Польща? щодо відсутності заборгованості з податків і зборів на території Республіки Польща?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Вимоги до учасників торгів, передбачених у тендерній документації, розроблялись з урахуванням особливостей Закону України «Про ратифікацію Договору між Урядом України та Урядом Республіки Польща про надання кредиту на умовах пов’язаної допомоги» від 03.02.2016 № 977-VIIІ та постанови Кабінету Міністрів України «Деякі питання реалізації Договору між Урядом України та Урядом Республіки Польща про надання кредиту на умовах пов’язаної допомоги» № 73 від 14.02.2017, якими передбачено що головним виконацем повинна бути польська компанія, тому такі вимоги щодо завірення документів і передбачено.
У випадку створення консорціуму, лідируючим партнером пивинна бути польська компанія, яка і повинна надати документи з урахуванням вимог законодавства республіки Польща. Документи щодо українського члена консорціуму подаються відповідно до вимог чинного законодавства України.
У випадку створення консорціуму, лідируючим партнером пивинна бути польська компанія, яка і повинна надати документи з урахуванням вимог законодавства республіки Польща. Документи щодо українського члена консорціуму подаються відповідно до вимог чинного законодавства України.
Легалізація документів
Дата подання: 04 липня 2017 17:45
Дата відповіді: 06 липня 2017 10:52
1. Відповідно до п. 2 статті 15 Договору між Україною і Республікою Польща про правову допомогу та правові відносини у цивільних і кримінальних справах документи, які на території однієї з Договірних Сторін
визнаються офіційними, вважаються такими ж на території іншої Договірної Сторони. Очевидно, що офіційні документи, засвідчені належним чином відповідно до законодавства Республіки Польща, нотаріального завірення не потребують. Просимо підтвердити.
2. Чи не буде причиною для відхилення тендерної пропозиції надання документів відповідно до вище викладеного (тобто без нотаріального завірення)?
Просимо надати чітку відповідь.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до тендерної документації усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником (довідки, гарантійні листи та інформації довільної форми) повинні бути складені українською мовою, або іншою мовою з обов’язковим перекладом на українську мову. Переклад має бути завірений підписом уповноваженої особи та печаткою центру (бюро, тощо) перекладів або підписом перекладача (у такому разі учасник повинен надати документ щодо кваліфікації (професійної діяльності) перекладача з урахуванням особливостей законодавства Республіки Польща. Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Для підтвердження дійсності оригіналів офіційних документів, що надають учасники у складі тендерної пропозиції, документи повинні бути легалізовані у встановленому законодавством Республіки Польща порядку.
Якщо документ не потребує легалізації згідно з міжнародною угодою (конвенцією тощо) між Україною та Республікою Польща, то учасник повинен надати нотаріально завірену копію такого документа з одночасним наданням довідки (листа-роз’яснення), складеної в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника, з посиланням на відповідну міжнародну угоду (конвенцією тощо).
Тому, безпосередньо сам документ нотаріального завірення не потребує. Однак переклад такого документу має бути завірений підписом уповноваженої особи та печаткою центру (бюро, тощо) перекладів або підписом перекладача (у такому разі учасник повинен надати документ щодо кваліфікації (професійної діяльності) перекладача з урахуванням особливостей законодавства Республіки Польща.
Для підтвердження дійсності оригіналів офіційних документів, що надають учасники у складі тендерної пропозиції, документи повинні бути легалізовані у встановленому законодавством Республіки Польща порядку.
Якщо документ не потребує легалізації згідно з міжнародною угодою (конвенцією тощо) між Україною та Республікою Польща, то учасник повинен надати нотаріально завірену копію такого документа з одночасним наданням довідки (листа-роз’яснення), складеної в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника, з посиланням на відповідну міжнародну угоду (конвенцією тощо).
Тому, безпосередньо сам документ нотаріального завірення не потребує. Однак переклад такого документу має бути завірений підписом уповноваженої особи та печаткою центру (бюро, тощо) перекладів або підписом перекладача (у такому разі учасник повинен надати документ щодо кваліфікації (професійної діяльності) перекладача з урахуванням особливостей законодавства Республіки Польща.
Щодо легалізації та апостиля
Дата подання: 04 липня 2017 20:05
Дата відповіді: 06 липня 2017 10:54
Відповідно до абзацу 4 пункту 7 розділу I «Загальні положення» тендерної документації якщо документ не потребує легалізації згідно з міжнародною угодою (конвенцією тощо) між Україною та Республікою Польща, то учасник повинен надати нотаріально завірену копію такого документа з одночасним наданням довідки (листа-роз’яснення), складеної в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника, з посиланням на відповідну міжнародну угоду (конвенцією тощо). При цьому статтею 15 Договору між Україною і Республікою Польща про правову допомогу та правові відносини у цивільних і кримінальних справах встановлено, що документи, які підготував або засвідчив відповідний орган однієї з Договірних Сторін, скріплені гербовою печаткою і підписом уповноваженої особи, мають силу документа на території іншої Договірної Сторони без потреби будь-якого іншого засвідчення. Це стосується також копій і перекладів документів, які засвідчені відповідним органом. Документи, які на території однієї з Договірних Сторін визнаються офіційними, вважаються такими ж на території іншої Договірної Сторони.
Чи означає це, що будь-які офіційні документи, які походять з Республіки Польща і подаються в складі тендерної пропозиції учасника, не потребують легалізації та/або проставлення апостиля компетентним органом Республіки Польща?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до тендерної документації усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником (довідки, гарантійні листи та інформації довільної форми) повинні бути складені українською мовою, або іншою мовою з обов’язковим перекладом на українську мову. Переклад має бути завірений підписом уповноваженої особи та печаткою центру (бюро, тощо) перекладів або підписом перекладача (у такому разі учасник повинен надати документ щодо кваліфікації (професійної діяльності) перекладача з урахуванням особливостей законодавства Республіки Польща. Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Для підтвердження дійсності оригіналів офіційних документів, що надають учасники у складі тендерної пропозиції, документи повинні бути легалізовані у встановленому законодавством Республіки Польща порядку.
Якщо документ не потребує легалізації згідно з міжнародною угодою (конвенцією тощо) між Україною та Республікою Польща, то учасник повинен надати нотаріально завірену копію такого документа з одночасним наданням довідки (листа-роз’яснення), складеної в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника, з посиланням на відповідну міжнародну угоду (конвенцією тощо).
Тому, безпосередньо сам документ нотаріального завірення не потребує. Однак переклад такого документу має бути завірений підписом уповноваженої особи та печаткою центру (бюро, тощо) перекладів або підписом перекладача (у такому разі учасник повинен надати документ щодо кваліфікації (професійної діяльності) перекладача з урахуванням особливостей законодавства Республіки Польща.
Для підтвердження дійсності оригіналів офіційних документів, що надають учасники у складі тендерної пропозиції, документи повинні бути легалізовані у встановленому законодавством Республіки Польща порядку.
Якщо документ не потребує легалізації згідно з міжнародною угодою (конвенцією тощо) між Україною та Республікою Польща, то учасник повинен надати нотаріально завірену копію такого документа з одночасним наданням довідки (листа-роз’яснення), складеної в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника, з посиланням на відповідну міжнародну угоду (конвенцією тощо).
Тому, безпосередньо сам документ нотаріального завірення не потребує. Однак переклад такого документу має бути завірений підписом уповноваженої особи та печаткою центру (бюро, тощо) перекладів або підписом перекладача (у такому разі учасник повинен надати документ щодо кваліфікації (професійної діяльності) перекладача з урахуванням особливостей законодавства Республіки Польща.
Мова в котрый складаэться оферта
Дата подання: 07 липня 2017 17:15
Дата відповіді: 11 липня 2017 12:55
Враховуючи, що учасниками повинні бути лише польські підприємці, просимо надати роз’яснення чи обов’язково тендерна документація повинна бути опублікована замовником на польській або англійській мові, оскільки виходячи із практики публікацій тендерних оголошень на Prozorro, де учасниками у торгах були лише польські підприємці, ТД публікувалася на українській та англійській мові.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Законом України "Про публічні закупівлі" не передбачено вимоги до замовника щодо публікації тендерної документації на іншій крім української мови.
Завірення документів
Дата подання: 07 липня 2017 18:06
Дата відповіді: 11 липня 2017 12:56
Згідно пояснень, наданих Замовником раніше, документи щодо українського члена консорціуму подаються відповідно до вимог чинного законодавства України. Чи необхідне нотаріальне завірення цих документів?
Відповідь: ні, не потрібно.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2017-06-09-000303-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ІНСТИТУТ ПРОЕКТУВАННЯ ІНФРАСТРУКТУРИ ТРАНСПОРТУ", Код ЄДРПОУ:36818766
Дата подання: 27 червня 2017 13:13
Питання стосовно тендерної документації
1) Чи необхідно мати реєстрацію в системі ProZorro всім польським фірмам які увійдуть у склад консорціуму?
2) Із тендерної документації незрозуміло, де і як має бути розташований офіс, і які вимоги до нього висуваються: службовий транспорт, кількість робочих місць, наявність конференційної зали, яке офісне обладнання обов’язково має бути в наявності и т.д..
3) Головний інженер-резидент – мається на увазі, що цю посаду може займати лише громадянин Республіки Польща, який перебуває у робочому відрядженні на території України, або може займати особа з будь-яким іншим громадянством?
4) Питання щодо періоду відповідальності за дефекти, для автомобільних доріг Т-14-04 Червоноград – Рава Руська і Т-14-18 Нижанковичі – Самбір – Дрогобич – Стрий він складає 15 місяців, а для автомобільних доріг Т-14-01 КПП "Смільниця" – Старий Самбір, Т-14-03 Грушів – Немирів, О 142001 Яворів – Грушів і Н-22 Устилуг – Луцьк – Рівне, 23 місяці. Чим обумовлена різниця між часом відповідальності за дефекти?
5) Максимальна тривалість контракту яка зазначена в тендерній документації - 56 місяців, але максимальна тривалість контракту яка розділена на три фази виконання робіт (2 фази нагляду та період відповідальності за дефекти) – 12, 29, 24 місяці, що разом дає 65 місяців, чим обумовлена різниця в 9 місяців? Як регулюється і утверджується цей процес?
6) Згідно Розділу 3, статті 10 Закону України про публічні закупівлі, оголошення також має бути опубліковано на англійській мові. Нажаль в системі ProZorro примірник на англійській мові відсутній. Прохаємо Вас опублікувати примірник на англійській мові.
Розгорнути
Згорнути
2) Із тендерної документації незрозуміло, де і як має бути розташований офіс, і які вимоги до нього висуваються: службовий транспорт, кількість робочих місць, наявність конференційної зали, яке офісне обладнання обов’язково має бути в наявності и т.д..
3) Головний інженер-резидент – мається на увазі, що цю посаду може займати лише громадянин Республіки Польща, який перебуває у робочому відрядженні на території України, або може займати особа з будь-яким іншим громадянством?
4) Питання щодо періоду відповідальності за дефекти, для автомобільних доріг Т-14-04 Червоноград – Рава Руська і Т-14-18 Нижанковичі – Самбір – Дрогобич – Стрий він складає 15 місяців, а для автомобільних доріг Т-14-01 КПП "Смільниця" – Старий Самбір, Т-14-03 Грушів – Немирів, О 142001 Яворів – Грушів і Н-22 Устилуг – Луцьк – Рівне, 23 місяці. Чим обумовлена різниця між часом відповідальності за дефекти?
5) Максимальна тривалість контракту яка зазначена в тендерній документації - 56 місяців, але максимальна тривалість контракту яка розділена на три фази виконання робіт (2 фази нагляду та період відповідальності за дефекти) – 12, 29, 24 місяці, що разом дає 65 місяців, чим обумовлена різниця в 9 місяців? Як регулюється і утверджується цей процес?
6) Згідно Розділу 3, статті 10 Закону України про публічні закупівлі, оголошення також має бути опубліковано на англійській мові. Нажаль в системі ProZorro примірник на англійській мові відсутній. Прохаємо Вас опублікувати примірник на англійській мові.
Рішення замовника: Вимога задоволена
30 червня 2017 10:04
1. Реєстрацію в системі ProZorro повинен мати лідируючий партнер консорціуму (обов'язково це має бути Польська компанія), тобто компанія, яка подаватиме тендерну пропозицію. При створенні консорціуму обовязково має бути визначений лідируючий партнер.
2. Місце знаходження офісу визначає особисто учасник відповідно до місця надання послуг (Львівська та Волинська області України).
3. Головний інженер-резидент може бути особою з громадянством будь якої країни. Укравтодор як замовни сприятиме в отриманні дозволу іноземним громадянам на працевлашутвання на території України.
4. Різниця відповідальності за дефекти обумовлена різними строками проектування та виконання робіт на відповідних автомобільних дорогах.
5. Різниця обумовлена різними строками виконання робіт з проектування та безпосереднього ремонтних робіт на відповідних автомобільних дорогах. Тому можлива ситуація, що на різних автомобільних дорогах одночасно будуть виконуватись роботи з проектвання та ремонтних робіт.
6. Згідно з вимогами Закону України замовником під час оголошення торгів додатково інформацію про торги було продубльовано англійською мовою. Це передбачено формами електронного майданчику, через який оголошено дані відкриті торги.
2. Місце знаходження офісу визначає особисто учасник відповідно до місця надання послуг (Львівська та Волинська області України).
3. Головний інженер-резидент може бути особою з громадянством будь якої країни. Укравтодор як замовни сприятиме в отриманні дозволу іноземним громадянам на працевлашутвання на території України.
4. Різниця відповідальності за дефекти обумовлена різними строками проектування та виконання робіт на відповідних автомобільних дорогах.
5. Різниця обумовлена різними строками виконання робіт з проектування та безпосереднього ремонтних робіт на відповідних автомобільних дорогах. Тому можлива ситуація, що на різних автомобільних дорогах одночасно будуть виконуватись роботи з проектвання та ремонтних робіт.
6. Згідно з вимогами Закону України замовником під час оголошення торгів додатково інформацію про торги було продубльовано англійською мовою. Це передбачено формами електронного майданчику, через який оголошено дані відкриті торги.
Номер вимоги: UA-2017-06-09-000303-c.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: MGGP SPÓŁKA AKCYJNA, Код ЄДРПОУ:0000042514
Дата подання: 30 червня 2017 08:26
Строки подання тендерної пропозиції
Доброго дня шановні замовники. Згідно вимог тендерної документації . Переклад має бути завірений підписом уповноваженої особи та печаткою центру (бюро, тощо) перекладів або підписом перекладача (у такому разі учасник повинен надати документ щодо кваліфікації (професійної діяльності) перекладача з урахуванням особливостей законодавства Республіки Польща. Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Для підтвердження дійсності оригіналів офіційних документів, що надають учасники у складі тендерної пропозиції, документи повинні бути легалізовані у встановленому законодавством Республіки Польща порядку.
Якщо документ не потребує легалізації згідно з міжнародною угодою (конвенцією тощо) між Україною та Республікою Польща, то учасник повинен надати нотаріально завірену копію такого документа з одночасним наданням довідки (листа-роз'яснення), складеної в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника, з посиланням на відповідну міжнародну угоду (конвенцією тощо).
Згідно законодавства Польщі легалізація документів завіряється печаткою апостиль. Для участі в даному тендері необхідно зібрати великій об’єм документів, завірити нотаріально копії, легалізувати печаткою апостиль, перекласти та завірити переклад, все це вимагає великих затрат у часі. Дані послуги виконує незалежна компанія від якої неможливо вимагати точні строки виконання. В зв’язку з цим Просимо Вас перенести кінцевий термін подання тендерної документації мінімум на два тижні, таким чином дати можливість учаснику встигнути підготувати всі документи згідно вимог замовника.
Розгорнути
Згорнути
Для підтвердження дійсності оригіналів офіційних документів, що надають учасники у складі тендерної пропозиції, документи повинні бути легалізовані у встановленому законодавством Республіки Польща порядку.
Якщо документ не потребує легалізації згідно з міжнародною угодою (конвенцією тощо) між Україною та Республікою Польща, то учасник повинен надати нотаріально завірену копію такого документа з одночасним наданням довідки (листа-роз'яснення), складеної в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника, з посиланням на відповідну міжнародну угоду (конвенцією тощо).
Згідно законодавства Польщі легалізація документів завіряється печаткою апостиль. Для участі в даному тендері необхідно зібрати великій об’єм документів, завірити нотаріально копії, легалізувати печаткою апостиль, перекласти та завірити переклад, все це вимагає великих затрат у часі. Дані послуги виконує незалежна компанія від якої неможливо вимагати точні строки виконання. В зв’язку з цим Просимо Вас перенести кінцевий термін подання тендерної документації мінімум на два тижні, таким чином дати можливість учаснику встигнути підготувати всі документи згідно вимог замовника.
Рішення замовника: Вимога задоволена
03 липня 2017 13:07
перенесено строк подачі тендерних пропозицій на 15 годину 00 хвилин 18.07.2017 за київським часом.
Номер вимоги: UA-2017-06-09-000303-c.b3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ІНСТИТУТ ПРОЕКТУВАННЯ ІНФРАСТРУКТУРИ ТРАНСПОРТУ", Код ЄДРПОУ:36818766
Дата подання: 07 липня 2017 14:31
Невідповідність тендерної документації
1. Згідно Розділу 3, статті 10 Закону України про публічні закупівлі, оголошення також має бути опубліковано на англійській мові. В системі ProZorro примірник на англійській мові відсутній. Просимо Вас опублікувати примірник на англійській мові.
2. В тендерній документації, абсолютно відсутня інформація щодо спільної заявки в складі консорціуму, які документи необхідно прикладати не лідеру(ам) консорціуму. Просимо надати розгорнуту відповідь на це питання.
3. Необхідно детальне роз'яснення щодо ключового персоналу. Чи час відведений під кожного фахівця який зазначений в тендерній документації, це загальний час робіт на території України, чи взагалі, тобто фахівець може знаходитися на території Польщі.
В зв'язку з цим, просимо Вас перенести дату подачі пропозицій принаймні на один тиждень.
Розгорнути
Згорнути
2. В тендерній документації, абсолютно відсутня інформація щодо спільної заявки в складі консорціуму, які документи необхідно прикладати не лідеру(ам) консорціуму. Просимо надати розгорнуту відповідь на це питання.
3. Необхідно детальне роз'яснення щодо ключового персоналу. Чи час відведений під кожного фахівця який зазначений в тендерній документації, це загальний час робіт на території України, чи взагалі, тобто фахівець може знаходитися на території Польщі.
В зв'язку з цим, просимо Вас перенести дату подачі пропозицій принаймні на один тиждень.
Рішення замовника: Вимога задоволена
11 липня 2017 14:38
1. Оголошення англійською мовою опубліковано замовником через майданчик електронних закупівель так як це передбачено регламентом роботи під час оголошення відкритих торгів з публікацією на англійській мові.
2. тендерна документація містить вимоги щодо подачі тендерних пропозицій учасниками торгів. Поняття учасників торгів визначено Законом України "Про публічні закупівлі", замовник не має змоги передбачити вимоги щодо учасників різних організаційно-правових форм.
3. Це загальний час роботи експерта в межах реалізації проекту в цілому. Під час періоду проектування та виконання ремонтних робіт експерти, які зазначені в технічному завдання тендерної документації на умовах повної зайнятості, повинні знаходитись на об'єкті постійно. Експерти, які не потребують повної зайнятості згідно з технічним завданням, залучаються до роботи у разі такої потреби, тобто на умовах періодичної зайнятості. У період відповідальності за дефекти ключові експерти консультанта залучаються у разі потреби, тобто на умовах періодичної зайнятості.
Термін подачі пропозицій замовник не має можливості перенести, адже таким чином можливий ризик невиконання Договору між Урядом України та Урядом Республіки Польща про надання кредиту на умовах пов’язаної допомоги. Крім того, замовником вже було подовжено строк подання пропозицій з 10 на 18 липня поточного року.
2. тендерна документація містить вимоги щодо подачі тендерних пропозицій учасниками торгів. Поняття учасників торгів визначено Законом України "Про публічні закупівлі", замовник не має змоги передбачити вимоги щодо учасників різних організаційно-правових форм.
3. Це загальний час роботи експерта в межах реалізації проекту в цілому. Під час періоду проектування та виконання ремонтних робіт експерти, які зазначені в технічному завдання тендерної документації на умовах повної зайнятості, повинні знаходитись на об'єкті постійно. Експерти, які не потребують повної зайнятості згідно з технічним завданням, залучаються до роботи у разі такої потреби, тобто на умовах періодичної зайнятості. У період відповідальності за дефекти ключові експерти консультанта залучаються у разі потреби, тобто на умовах періодичної зайнятості.
Термін подачі пропозицій замовник не має можливості перенести, адже таким чином можливий ризик невиконання Договору між Урядом України та Урядом Республіки Польща про надання кредиту на умовах пов’язаної допомоги. Крім того, замовником вже було подовжено строк подання пропозицій з 10 на 18 липня поточного року.
Номер вимоги: UA-2017-06-09-000303-c.b4
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: SP. Z O.O. SCHUESSLER-PLAN INŻYNIERZY, Код ЄДРПОУ:5252399843
Дата подання: 16 серпня 2017 13:12
Оскарження рішення відносно протоколу №27 від 11.08.2017
Оскарження рішення відхилення тендерної пропозиції Schuessler-Plan Inżynierzy, за двома пунктами, згідно протоколу розгляду тендерних пропозицій від 11.08.2017 за №27 на процедуру відкритих торгів на закупівлю "Консультаційні послуги з технічного нагляду за проектуванням та виконанням робіт з капітального ремонту автомобільних доріг О 142001 Яворів – Грушів, км 0+000 – км 19+500, Т-14-03 Грушів – Немирів, км 3+000 – км 12+382, Т-14-18 Нижанковичі – Самбір – Дрогобич – Стрий, км 0+000 – км 46+435, Т-14-04 Червоноград – Рава Руська, км 3+137 – км 56+307, Т-1401 КПП "Смільниця" – Старий Самбір, км 14+950 – км 17+950, Н-22 Устилуг – Луцьк – Рівне, км 0+420 – км 13+420".
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Очікується
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2017-06-09-000303-c.b5
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ZBM INWESTOR ZASTĘPCZY", Код ЄДРПОУ:013020403
Дата подання: 01 вересня 2017 22:00
Дата подання: 01 вересня 2017 22:00
Скарга на порушення процедури закупівлі
Орган оскарження:
Антимонопольний комітет України
03035, м. Київ, МСП-03680,
вул. Митрополита Василя Липківського, 45
Суб’єкт оскарження:
Акціонерне товариство
«ZBM INWESTOR ZASTĘPCZY
SPÓŁKA AKCYJNA»
код REGON 013020403
Республіка Польща, Мазовецьке воєводство,
м. Варшава, вул. Ягеллонська 88 В.51 ВС,
оф. 36, код 03-215
Замовник, рішення якого оскаржуються:
Державне агентство автомобільних доріг України
код ЄДРПОУ 37641918
03150, м. Київ, вул. Фізкультури, 9
Ідентифікатор закупівлі: UA-2017-06-09-000303-c
С К А Р Г А
на порушення процедури закупівлі
22 серпня 2017 року Акціонерне товариство «ZBM INWESTOR ZASTĘPCZY SPÓŁKA AKCYJNA» взяло участь у процедурі відкритих торгів (аукціоні) на закупівлю Консультаційних послуг з технічного нагляду за проектуванням та виконанням робіт з капітального ремонту автомобільних доріг О 142001 Яворів – Грушів, км 0+000 – км 19+500, Т-14-03 Грушів – Немирів, км 3+000 – км 12+382, Т-14-18 Нижанковичі – Самбір – Дрогобич – Стрий, км 0+000 – км 46+435, Т-14-04 Червоноград – Рава Руська, км 3+137 – км 56+307, Т-1401 КПП «Смільниця» – Старий Самбір, км 14+950 – км 17+950, Н-22 Устилуг – Луцьк – Рівне, км 0+420 – км 13+420. Організатор закупівлі (замовник) – Державне агентство автомобільних доріг України.
За результатами аукціону переможцем відкритих торгів було визначено учасника «SP. Z O.O. B-Act» з ціною тендерної пропозиції 899 000 Євро.
Згідно з пунктом 3 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації тендерна пропозиція відхиляється замовником у разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Так само згідно з п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. При цьому вважаємо, що тендерна пропозиція учасника «SP. Z O.O. B-Act» не відповідала умовам тендерної документації та підлягала відхиленню замовником з огляду на наступне:
• додатком 1 до тендерної документації було встановлено вимогу щодо подання в складі тендерної пропозиції інформаційної довідки про досвід виконання аналогічного договору за останні 5 (п’ять) років згідно з вимогами Технічного завдання (Додаток 4). В той же час, долучена «SP. Z O.O. B-Act» заява містить посилання на досвід виконання протягом останніх 5 років послуг аналогічного предмету зовсім іншим суб’єктом – Prokom Construction Sp. z. o. o., яке учасником публічних торгів не виступало і своєї тендерної пропозиції на розгляд замовника не вносило;
• пунктом 7 розділу «Інші документи, які учасник повинен подати у складі тендерної пропозиції» додатку 2 до тендерної документації встановлено вимогу щодо подання підтверджуючих документів щодо відсутності заборгованості з податків і зборів на території Республіки Польща, дійсних на момент подачі тендерної пропозиції. При цьому пунктом 7 розділу I «Загальні положення» тендерної документації передбачено, що усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником (довідки, гарантійні листи та інформації довільної форми) повинні бути складені українською мовою, або іншою мовою з обов’язковим перекладом на українську мову. Зі змісту долучених «SP. Z O.O. B-Act» до тендерної пропозиції документів слідує, що вказаним учасником були подані лише довідки про відсутність заборгованості щодо оплати соціальних відрахувань (на соціальне, медичне страхування, фонд праці, фонд гарантованих виплат працівникам). Натомість, жодна з поданих довідок (у тому числі актуалізованих) не містить підтвердження відсутності заборгованості саме зі сплати податків і зборів на території Республіки Польща;
• тендерною документацією також ставилася вимога щодо підтвердження фінансової стабільності і прибутковості у формах, передбачених законодавством Республіки Польща (п. 9 розділу «Інші документи, які учасник повинен подати у складі тендерної пропозиції» додатку 2 до тендерної документації). У відповідях на запитання щодо оголошення від 28.06.2017 р. замовник однозначно роз’яснив, що таке підтвердження має здійснюватися не просто фінансовою звітністю, а лише такою, яка засвідчена аудиторським висновком. Тендерна пропозиція «SP. Z O.O. B-Act» такого висновку не містила;
• відповідно до розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником) та завантаження файлів у форматі Portable Document Format (далі - pdf), в тому числі з інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі)) відповідно до Додатку 4. Жодних документів з подібною інформацією тендерна пропозиція «SP. Z O.O. B-Act» не містить;
• окрім того, тендерною документацією було передбачено, що заступники інженера-резидента повинні мати відповідні кваліфікаційні сертифікати для здійснення технічного нагляду за будівництвом відповідно до законодавства України (див. Додаток 4 до тендерної документації). В той же час, відомостей про наявність такого сертифікату, приміром, в заступника інженера – резидента Андрія Малиха (див. відповідну заяву) в складі тендерної пропозиції «SP. Z O.O. B-Act» не подало.
З усього вищенаведеного випливає, що тендерна пропозиція учасника «SP. Z O.O. B-Act» не відповідала вимогам тендерної документації і, в той же час, безпідставно не була відхилена замовником. Подібні дії замовника є грубим порушенням прав інших учасників торгів, тендерні пропозиції яких були складені згідно з умовами тендерної документації. Так, у разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною (ч. 4 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Відповідно до ч. 1 ст. 1 Закону України «Про Антимонопольний комітет України» Антимонопольний комітет України є державним органом із спеціальним статусом, метою діяльності якого є забезпечення державного захисту конкуренції у підприємницькій діяльності та у сфері державних закупівель. Основним завданням Антимонопольного комітету України є, серед іншого, участь у формуванні та реалізації конкурентної політики в частині здійснення контролю щодо створення конкурентного середовища та захисту конкуренції у сфері державних закупівель (п. 5 ст. 3 Закону).
Беручи до уваги усе вищезазначене, керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»,
П Р О С И М О:
1. Прийняти цю скаргу у встановленому порядку та повідомити нас про час і місце її розгляду.
2. Прийняти рішення про призупинення процедури закупівлі Консультаційних послуг з технічного нагляду за проектуванням та виконанням робіт з капітального ремонту автомобільних доріг О 142001 Яворів – Грушів, км 0+000 – км 19+500, Т-14-03 Грушів – Немирів, км 3+000 – км 12+382, Т-14-18 Нижанковичі – Самбір – Дрогобич – Стрий, км 0+000 – км 46+435, Т-14-04 Червоноград – Рава Руська, км 3+137 – км 56+307, Т-1401 КПП «Смільниця» – Старий Самбір, км 14+950 – км 17+950, Н-22 Устилуг – Луцьк – Рівне, км 0+420 – км 13+420 на строк до винесення рішення за скаргою.
3. Задовольнити скаргу та прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі в частині оголошення переможцем відкритих торгів учасника «SP. Z O.O. B-Act» з ціною тендерної пропозиції 899 000 Євро.
4. Зобов’язати замовника (Державне агентство автомобільних доріг України):
- повністю скасувати своє рішення від 22.08.2017 р. про оголошення переможцем відкритих торгів учасника «SP. Z O.O. B-Act» з ціною тендерної пропозиції 899 000 Євро;
- відхилити тендерну пропозицію учасника «SP. Z O.O. B-Act» як таку, що не відповідає умовам тендерної документації, та розглянути наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною.
5. Відновити процедуру закупівлі з моменту попереднього законного рішення чи правомірної дії замовника, а за неможливості виправити допущені порушення – відмінити процедуру закупівлі.
Д О Д А Т К И:
1. Документ про здійснення оплати за подання скарги.
Голова правління
АТ "ZBM INWESTOR ZASTĘPCZY
SPÓŁKA AKCYJNA" Радошевські Анджей Міхал
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Залишено без розгляду
рішення від 05.09.2017 № 6111.PDF
Дата публікації: 05 вересня 2017 16:56
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 11 серпня 2017
Найменування: | Державне агентство автомобільних доріг України |
Код ЄДРПОУ: | 37641918 |
Місцезнаходження: | 03150, Україна, Київська обл., Київ, м. Київ вул. Фізкульутри, 9 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
SP. Z O.O. B-Act | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
MGGP SPÓŁKA AKCYJNA | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
TPF Sp z O.O. | Документи |
Відхилено
Документи
|
SP. Z O.O. Egis Polska Inżynieria | Документи |
Відхилено
Документи
|
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ZBM INWESTOR ZASTĘPCZY" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
SP. Z O.O. SCHUESSLER-PLAN INŻYNIERZY | Документи |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 серпня 2017 12:50
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
SP. Z O.O. B-Act |
1 250 000,00
EUR
|
899 000,00
EUR
|
Документи |
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ZBM INWESTOR ZASTĘPCZY" |
1 445 000,00
EUR
|
900 000,00
EUR
|
Документи |
MGGP SPÓŁKA AKCYJNA |
1 700 000,00
EUR
|
1 045 000,00
EUR
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
SP. Z O.O. B-Act #5542415384 |
Переможець |
899 000,00
EUR
|
22 серпня 2017 11:34
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 квітня 2018 16:58
|
Контракт КП 1.PDF | укладений |
04 квітня 2018 16:57
|