Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція з прибудовою ЗОШ №36 по вул. Чигрина, 143 у м.Миколаєві
Очікувана вартість
22 841 094,00 UAH
UA-2017-04-28-000747-c 36d942d3c5684850a07c9dc3bcf5d96e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гайдаєнко Зінаїда Василівна

+380512471241 kpkb100@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Миколаївської міської ради "Капітальне будівництво міста Миколаєва"
Код ЄДРПОУ: 38457747
Місцезнаходження: 54030, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, вул. Адмірала Макарова, 7
Контактна особа: Гайдаєнко Зінаїда Василівна
+380512471241
kpkb100@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 квітня 2017 17:12
Звернення за роз’ясненнями: до 19 травня 2017 17:17
Оскарження умов закупівлі: до 25 травня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 травня 2017 17:17
Початок аукціону: 30 травня 2017 11:35
Очікувана вартість: 22 841 094,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 114 205,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Головний розпорядник бюджетних коштів - Управління освіти Миколаївської міської ради (ЄДРПОУ 02145010), протокол №50, 58
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Реконструкція з прибудовою ЗОШ №36 по вул. Чигрина, 143 у м.Миколаєві
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54055, Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв, вул. Погранична (Чигрина), 143
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 липня 2017  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 45200000-9 — Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 травня 2017 12:56
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
12 травня 2017 15:46
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
28 квітня 2017 17:14
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
13 травня 2017 12:49
Правильний Перелік змін до ТД -обсяг договір.doc
12 травня 2017 15:42
Перелік змін до ТД -обсяг договір.doc
12 травня 2017 15:42
Додаток 4-Проект договору.doc
28 квітня 2017 17:12
Додаток 4-Проект договору.doc
12 травня 2017 15:42
Додаток 2-Технічне завдання.doc
28 квітня 2017 17:12
Додаток 2-Технічне завдання.doc
12 травня 2017 15:42
ТД ЗОШ 36.docx
28 квітня 2017 17:12
ТД ЗОШ 36.docx
28 квітня 2017 17:12
Додаток 5-для відповідності ст.17.doc
28 квітня 2017 17:12
Додаток 3-Тендерна пропозиція.doc
28 квітня 2017 17:12
Додаток 1-Перелік документів.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

проект договору
Дата подання: 03 травня 2017 15:04
Дата відповіді: 05 травня 2017 17:33
1. У п. 2.9. проекту договору (Додаток 4 ДКТ) серед іншого визначеного, що при суперечностей щодо недоробок залучається проектна організація (авторський нагляд) рішення якої є остаточним. Слід відмітити, що розробник проекту (авторський нагляд) є заінтересованою особою в ході реалізації об’єкту, незалежною особою в даному випадку є незалежний експерт, якого слід залучати при суперечностях. 2. У проекті договору (Додаток 4 ДКТ) передбачається причино-слідчий зв'язок між декларацією про готовність об’єкту до експлуатації та прийняттям робіт і розрахунком. Так, п. 4.8. фактично визначено, що розрахунок буде проведено після введення об’єкту в експлуатацію на підставі декларації; в п. 5.4. визначено, що здача-приймання робіт оформлюється декларацією про готовність об’єкту до експлуатації; в п. 5.5. визначено, що при виявлені недоробок Замовник не підписує декларацією про готовність об’єкту до експлуатації; п. 7.12. за яким Підрядник несе відповідальність за збереження об’єкту до підписання декларації про готовність об’єкту до експлуатації. Відповідно до нормативних актів приймання-здача робіт здійснюється за актами КБ-2в, а не за декларацією, при цьому Підрядник не готує та не подає декларацію про готовність об’єкту до експлуатації – її готує та подає Замовник (постанова КМУ № 461). Підрядник не має права спонукати та впливати на рішення Замовника коли йому подавати декларацію про готовність об’єкту до експлуатації та чи подавати її взагалі, це є виключним правом Замовника. 3. Пункт 4.12. проекту договору (Додаток 4 ДКТ) нівелює положення п. 5.1. проекту договору та фактично «перекреслює» момент початку робіт і при цьому зобов’язує Підрядника незалежно від наявності фінансування у Замовника виконувати роботи – з якого моменту є незрозумілим, але до кінця 2018 року. Доцільним було б уточнення, що роботи виконуються при наявності відповідного фінансування у Замовника та надання копії дозволу на початок виконання будівельних робіт, що внесло би розуміння в початок виконання робіт. 4. Пункт 5.8. проекту договору (Додаток 4 ДКТ) визначає зобов’язання Підрядника забезпечити охорону об’єкту, але не визначено хто забезпечує охорону об’єкту при відсутності фінансування у Замовника чи на час зупинення робіт. Також, проектом договору визначено, що Підрядник несе відповідальність за збереження об’єкту до підписання декларації про готовність об’єкту до експлуатації (п. 7.12), але як вказувалося вище, право на подання декларації є виключним правом Замовника і не зрозуміло коли він цим правом скористається. Чи є можливим визначити, що на час призупинення робіт (у т.ч. з причин відсутності фінансування) витрати по охороні об’єкту компенсуються Замовником додатково або ж при призупиненні робіт (або відсутності фінансування) охорону об’єкту здійснює Замовник. 5. Положення п. 11.4.-11.7. проекту договору (Додаток 4 ДКТ) за якими Підрядник приймає до виконання зміни в проект, у т.ч. додаткові роботи які затверджені Замовником та погоджені проектною організацією – але за чиї кошти вони виконуються (фінансування додаткових робіт) незрозуміло. Пункт 11.4. містить посилання на необхідність укладання додаткової угоди але виключно в частині перегляду строків виконання робіт.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Незалежний експерт, якого, за Вашими вимогами слід залучати при суперечностях, не несе відповідальності за авторський нагляд, і вирішувати питання за своїм рішенням не має права. Будь-який незалежний експерт з авторським наглядом, який не згоден з погодженням рішень Підрядника, який відійде від проекту не вирішить питань, оскільки, рішення все одно буде за авторським наглядом, який погоджує будь-які зміни чи невідповідності під час будівництва. І, в бюджеті асигнувань з таким призначенням як «на послуги експерта» не закладено, КП ММР «Капітальне будівництво міста Миколаєва» - одержувач коштів, і такими коштами не розпоряджається, оскільки, не в межах компетенції. Сплачувати за експертизу незалежного експерта підрядником - буде зрозуміло чий інтерес експерт буде представляти, тоді, з такої позиції, можливо говорити про зацікавленість експерта в сторону підрядника, який платить кошти на корить експерта за експертизу, і так чи інакше не несе відповідальності за проект і відповідність робіт проектним рішенням.
2. Ніхто не встановлює в проекті договору вимог щодо підписання підрядником декларації про готовність об’єкту до експлуатації, але відповідальність за непідписання вище вказаної декларації замовником, та/або непогодження її ДАБІ стосується підрядника в першу чергу, оскільки, результатом договору є обє’кт будівництва, який готовий до введеня в експлуатацію, а не фак оплати за роботи, оскільки, гарантійні строки розпочинаються з дня експлуатації об’єкту. А акт прийому-передачі робіт не показує готовність об’єкта до експлуатації, а лише можливість, що може бути і не реалізована через неякісно виконані роботи. Крім того, на виконання саме Постанови КМУ від 27.12.2001 року №1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» (абзац третій пункту 19 цієї Постанови, із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 1346 від 26.12.2011) в такому форматі вказані пункти договору: 4.8, 5.4, 5.5, 7.12., і вони коригуванню не підлягають.
3. Початок робіт кожен підрядник описує в графіку виконання робіт, що є невідємною частиною договору, і ніхто не говорить, що підрядник не має права приступати до виконання робіт до отримання авансу, а вказано, що може не приступати, але, з незалежних причин від замовника може бути затримка надання авансу, і описано, що це не є причиною для затримання початку робіт, або зменшення обсягу виконання робіт відповідно розділу V цього Договору, яким вказано строк виконання 2017-2018 роки. Якщо, підрядник, як результат, наприклад, надання авансу на місяць пізніше не вкадеться в строк до 31.12.2018 року, і для нього це буде як обгрунтування продовження строку дії договору, то замовник може це скоригувати додатковою угодою з новим графіком і дією на 2019 рік, якщо саме ця умова стала такою принциповою для виконання перехідного об’єкту у 2019 році. Але, нівелювати наданням авансу не обгрунтовано, оскільки, замовник може надавати аванс, а може і не надавати (пункт 4.2 проекту договору), так само як і підрядник може брати аванс а може не брати, може 30%, а може 10%!!!! Нагадуємо, замовник є одержувачем коштів, а погоджує надання авансу головний розпорядник.
4. Витрати на охорону сплачуються за рахунок ризиків і в складі загальновиробничих витрат, якщо підрядник не включає ризики на перехідний об’єкт – це проблема підрядника. Інших витрат у замовника не має – це бюджет і одержувач коштів, а не головний розпорядник.
5. Додаткові роботи в рамках договірної ціни можуть сплачуватися за рахунок ризиків, чи інших видів робіт, але які не будуть виконані згідно змін в проект, і лише на 10% - стаття 36 Закону «Про публічні закупівлі». Інші додаткові роботи в рамках нового договору, звісно, за кошти замовника оплачуються.
Технічна частина тендерної пропозиції
Дата подання: 05 травня 2017 09:24
Дата відповіді: 05 травня 2017 11:48
В технічній частині зазначено, що в довільній формі надається розрахунок розміру кошторисної заробітної плати для звичайних умов будівництва при складності робіт 3,8, який буде невід’ємною частиною договору в подальшому. При складанні вище вказаного розрахунка учасник може керуватися встановленим розміром відповідного органу місцевого самоврядування – Миколаївською міською радою, або Порядком розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів (із змінами та доповненнями) затвердженого Наказом Міністрерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 20.10.2016 року №281 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 11.11.2016 року за № 1469/29599. Як що підрядник враховує розмір з/платі встановлений Миколаївською міською радою, чи є необхідним додатково надавати розрахунок розміру з/плати.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В змісті документу під назвою «Розрахунок розміру кошторисної заробітної плати» (надалі за текстом – «Розрахунок») учасник, який бажає скористатися дією Рішення Миколаївської міської ради щодо заробітної плати в будівництві, повинен вказати слова: «Розрахунок розміру кошторисної заробітної плати для звичайних умов будівництва при складності робіт 3,8 встановлюється в розмірі 5200,00 грн. відповідно встановленого розміру органу місцевого самоврядування згідно Рішення Миколаївської міської ради від 23 лютого 2017 року №16/27 «Про встановлення розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва (нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту, технічного переоснащення) об’єктів, що здійснюється за рахунок бюджету міста Миколаєва». Ось і весь зміст «Розрахунку». Але, якщо в 2018 році не буде прийнято схожого рішення Миколаївської міської ради, що регулює середню заробітну плату у 2018 році, або, якщо буде встановлено новий розмір, то фінансування робіт у 2018 році стосовно заробітної плати буде в рамках нового Рішення або Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів (із змінами та доповненнями) затвердженого Наказом Міністрерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 20.10.2016 року №281 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 11.11.2016 року за № 1469/29599. Дані зміни зазначені в проекті договору, і вони будуть оформлюватися додатковою угодою про зменшення або збільшення ціни договору і наданням нових розрахунків відповідно чинних норм і нормативів.
технічне завдання
Дата подання: 05 травня 2017 12:02
Дата відповіді: 05 травня 2017 13:46
У технічному завданні (додаток 2) відсутня така документація як підсумкові відомості ресурсів до локальних кошторисів. Вважаємо, що вони повинні буди у наявності, для вірного складання тендерної пропозиції. Просимо доповнити тендерну документацію підсумковими відомостями ресурсів до локальних кошторисів для розуміння/бачення ВСІХ матеріальних ресурсів, які повинні буди присутні у кошторисному розрахунку
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У кошторисному розрахунку учасника повинні бути присутні всі необхідні основні матеріальні ресурси, які містяться в проекті та винесені за розцінку, всі вони є в Додатку 2 до тендерної документації. Ті матеріальні ресурси, які не внесені за розцінку, враховуються учасником згідно норм вказаних розцінок та потреби в їх використання учасником за необхідності.
проект договору
Дата подання: 05 травня 2017 14:29
Дата відповіді: 05 травня 2017 17:38
1. відповідно до п.п.5.1. "Підрядник приступає до виконання робіт не пізніше ніж через 5 робочих днів з дня отримання авансу (попередньої оплати)", але не надання Замовником Підряднику повного комплекту ПКД, будівельного майданчика та дозволу на початок виконання робіт унеможливлює розпочинання робіт - це потрібно оговорити у договорі 2.п.п.1.5. суперечить п.п.11.10 договору 3. п.п.6.3.4 не відповідає законодавству, а саме сертифікації підлягають далеко не всі будівельні матеріали, що будуть використовуватися -підстава "Перелік продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні" який затверджено ДЕРЖАВНИМ КОМІТЕТОМ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ ТЕХНІЧНОГО РЕГУЛЮВАННЯ ТА СПОЖИВЧОЇ ПОЛІТИКИ наказом №28 від 01.02.05р. 4. поясніть необхідність у договорі п.п.6.4.5 за наявності п.п.6.4.4.? 5. яким чином можливо встановити строк дії договору до 31.12.17р. (п.п.10.1) при строку (терміну) виконання робіт: 2017-2018рр (п.п.5.1.), 6. п.п.11.6. "Зміна проектних рішень, виконання додаткових робіт за ініціативою Підрядника дозволяється лише при умові письмового дозволу Замовника", але не вказано у який строк Замовник повинен відповісти на письмовий запит Підрядника стосовно виконання цих додаткових робіт, не виконання яких без письмового дозволу може порушити технологічний цикл та/або, взагалі, зупинити виконнаня робіт
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. оговоримо.
2. пп1.5.не суперечить 11.10, буде уточнення.
3. не має вимоги щодо сертифікації всії матеріалів в договорі.
4. без дозволу замовника на право субпідряду в розмірі 20 %, ви такого права не будете мати! В договорі він даний цим пунктом.
5. змінемо строк в п.п.10.1.
6. не надано Вами строку для Підрядника, щоб включити в договір. Можемо включити.
проект договору
Дата подання: 06 травня 2017 10:32
Дата відповіді: 10 травня 2017 12:01
1. На питання № 2: «У проекті договору (Додаток 4 ДКТ) передбачається причино-слідчий зв'язок між декларацією про готовність об’єкту до експлуатації та прийняттям робіт і розрахунком. Так, п. 4.8. фактично визначено, що розрахунок буде проведено після введення об’єкту в експлуатацію на підставі декларації; в п. 5.4. визначено, що здача-приймання робіт оформлюється декларацією про готовність об’єкту до експлуатації; в п. 5.5. визначено, що при виявлені недоробок Замовник не підписує декларацією про готовність об’єкту до експлуатації; п. 7.12. за яким Підрядник несе відповідальність за збереження об’єкту до підписання декларації про готовність об’єкту до експлуатації. Відповідно до нормативних актів приймання-здача робіт здійснюється за актами КБ-2в, а не за декларацією, при цьому Підрядник не готує та не подає декларацію про готовність об’єкту до експлуатації – її готує та подає Замовник (постанова КМУ № 461). Підрядник не має права спонукати та впливати на рішення Замовника коли йому подавати декларацію про готовність об’єкту до експлуатації та чи подавати її взагалі, це є виключним правом Замовника.» ЗАМОВНИК надав відповідь в якій вказав, що підрядник несе відповідальність за не підписання замовником декларації та/або непогодження її ДАБІ. У звязку з чим просимо розяснити, яким нормативним документом та/або яким пунктом проекту договору підрядник може вплинути на замовника та/або ДАБІ – підписати декларацію (замовником) та погодити, а більш точним є твердження зареєструвати, ДАБІ декларацію. Враховуючи, що за ТД та проектом договору підрядник має виконати роботи за проектом наданим замовником, не відповідність проекту або рішень в ньому є зоною ризику замовника та/або проектувальника. ЗАМОВНИК при наданні відповіді зазначив неможливість коригування п. 4.8., 5.4., 5.5., 7.12. проекту договору так як вони квазані у форматі Постанови КМУ від 27.12.2001р. № 1764. У той же час Постанова КМУ № 1764 притерпіла ряд змін після грудня 2011 року, остання її редакція є станом на 01.04.2017р., при цьому в п. 4.8. викладений у проекті договору з відступленням від формату визначеного постановою, а п. 5.4., 5.5. та 7.12. викладені, як зазначено у відповіді, за форматом Постанови № 1764, але вони в цій постанові взагалі відсутні. У звязку з чим просимо розяснити, як розуміти зазначені пункти проекту догвору, та що розуміється під фразою «… з чиним порядком….» зазначену у п. 5.4. проекту договору та що це за порядок, який передбачає оформлення здачу-приймання робіт за декларацією про готовність обєкта до експлуатації?. Пунктом 98 Постанови КМУ № 668 від 01.08.2005р. чітко визначено, що передача виконаних робіт (об'єкта будівництва) підрядником і приймання їх замовником оформлюється актом про виконані роботи. 2. На питання № 4: «Пункт 5.8. проекту договору (Додаток 4 ДКТ) визначає зобов’язання Підрядника забезпечити охорону об’єкту, але не визначено хто забезпечує охорону об’єкту при відсутності фінансування у Замовника чи на час зупинення робіт. Також, проектом договору визначено, що Підрядник несе відповідальність за збереження об’єкту до підписання декларації про готовність об’єкту до експлуатації (п. 7.12), але як вказувалося вище, право на подання декларації є виключним правом Замовника і не зрозуміло коли він цим правом скористається. Чи є можливим визначити, що на час призупинення робіт (у т.ч. з причин відсутності фінансування) витрати по охороні об’єкту компенсуються Замовником додатково або ж при призупиненні робіт (або відсутності фінансування) охорону об’єкту здійснює Замовник.». Замовник надав відповідь: «Витрати на охорону сплачуються за рахунок ризиків і в складі загальновиробничих витрат, якщо підрядник не включає ризики на перехідний обєкт – це проблема підрядник….». В загальновиробничих витратах враховуються витрати в т.ч. на охорону обєкту, али лише на час виконання робіт тобто на час фінансування, а як бути при відсутності фінансування у тому ж 2018 році, додаткова угода до договору на 2018 рік буде укладена замовником, з врахуванням положень нормативних актів, тільки при наявності відповідного фінансування. У звязку з чим просимо пояснити, як здійснити розрахунок ризиків на перехідний обєкт не маючи інформації щодо фінансування обєкту. За ТД період будівництва визначено 2017-2018рр., при цьому у відповідях неодноразово вказується, що замовник не є розпорядником коштів, а тому наявність коштів від нього не залежить та при цьому відповідно до положень Бюджетного кодекту України замовник не може прийняти зобовязання (тобто й підписати акти виконаних робіт) у разі відсутності відповідних асигнувань. Врахувавши зазначене просимо також розяснити який період приймати для розрахунку ризиків повязаних з забезпеченням охорони, якщо 2017-2018рр., то хто несе витрати по подальшому забезпеченю охорони у разі відсутності фінансування та переходу обєкту в 2019 …. роки, розрахунок ризикиві на період після 2018 року є неможливим. 3. На питання №5: «Положення п. 11.4.-11.7. проекту договору (Додаток 4 ДКТ) за якими Підрядник приймає до виконання зміни в проект, у т.ч. додаткові роботи які затверджені Замовником та погоджені проектною організацією – але за чиї кошти вони виконуються (фінансування додаткових робіт) незрозуміло. Пункт 11.4. містить посилання на необхідність укладання додаткової угоди але виключно в частині перегляду строків виконання робіт.». Замовник надав відповідь яка є незрозумілою для нас, якщо мається на увазі, що додаткові роботи виконуються за рахунок ризиків підрядника, то в проекті договору є необхідним визначити це як і визначити 10% барєр. І знову ж таки за який період здійснювати розрахунок ризиків, про що нами вказано вище в п. 3 цих питань. Відповідь просимо вказати з врахуванням п. 11.7. проекту договору за яким підрядник фактично беззаперечно забовязаний примати до виконання додаткові роботи.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Так, дійсно, причинно-слідчий зв’язок між Актом форми КБ-2в і підписанням декларації про готовність об’єкта до експлуатації Замовником є, - це зроблені роботи, і це не секрет ні для підрядників, ні для замовника. Але, поки роботи не будуть приведені підрядником у відповідність з проектом, і як правильно, Ви зазначаєте, саме за це і відповідає, і бере на себе відповідальність саме підрядник за договором, ніхто, як Ви зазначаєте, не може заставити жодним пунктом договору підписати кінцевий Акт прийому-передачі форми КБ-2в, а згодом і декларації від дня якої будуть рахуватися гарантійні строки підрядника, бо об’єкт не можливо експлоатувати – декларації не має!!!! Дійсно, в п. 5.4. є прив’язка до декларації, вона там логічно зазначена, (спираючись на попередню відповідь про Постанову КМУ № 1764), в цьому пункті на ряду з декларацією, визначено, що здача-приймання робіт за всім об’єктом після закінчення їх виконання здійснюється у відповідності з чинним порядком!!!, А Вами, чомусь, виокремлено і викинуто із контексту, хоча, саме цей чинний порядок і показує те про що Ви пишете – про акт форми КБ-2в, ніхто не говорить, що цей акт підписувати не потрібно, і Ви замість нього будете оформлювати декларацією про готовність об’єкту до експлуатації, яку оформлює сам замовник. Будь ласка, читайте цілком всі речення, а не видумуйте своє!!! І для достовірності на посилання офіційного веб-сайту верховної ради, де документи оприлюднюються - Постанова КМУ «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» від 27.12.2001 року № 1764 (із змінами і доповненнями), редакція від 01.04.2017, для пересвідчення про легітимність вимог, де так і зазначено в пункті 19: «Кінцеві розрахунки здійснюються у двотижневий термін після виконання і приймання всіх передбачених договором (контрактом) робіт та реєстрації декларації про готовність об'єкта до експлуатації або видачі сертифіката, в тому числі щодо пускових комплексів та черг.
{Абзац третій пункту 19 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 1346 від 26.12.2011}».
ПОСИЛАННЯ:
http://zakon0.rada.gov.ua/laws/show/1764-2001-%D0%BF
Крім того, у відповідь про Постанову КМУ № 668 від 01.08.2005р., яка регулює загальні умови, і ніхто не говорить, що цю Постанову не можливо уточнювати, оскільки, зовсім різне коло відносин вона регулює, - Постанова КМУ «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» від 27.12.2001 року № 1764 є спеціальною саме в відносинах фінансування за державнів кошти, і змішаних капітальних вкладень. Розділ називається – «Розрахунки за виконані роботи у капітальному будівництві». НАГАДУЄМО, Ви маєте наміри працювати з бюджетом, а весь бюджет і Казначейські служби першим чим керуються і розрахунках – це Постановою №1764. Тому, змінювати пункти замовник не має наміри, вони встановлені на виконання цієї постанови, яка є чинною і регулює відносини саме з бюджетом!!! Підкреслюємо, ніхто не уходить від підписання Акту прийому-передачі виконаних робіт, але кінцеві розрахунки будуть після декларації про готовність об’єкта до експлуатації – що і дає право прийняти правильно, якісно, і, згідно проекту виконані роботи!
2. Як зазначалося раніше, витрати на охорону об’єкту належать підряднику, ніякого призупинення не має, роботи в зимку, як правило, сам підрядник не виконує, тому, яке ще призупинення фінансування!!! В грудні місяці приймається бюджет, максимум в січні поточного року! Про яке взагалі призупинення говориться, міською радою таких документів не виноситься, і фінансування кожного року оприлюднююється на сайті міської ради, це не секретна інформація! Просто це фінансування може бути меншим, або більшим, залежно від року, але ніякого призупинення немає! Крім того, ви маєте право на ризики, те що Ви не передбачаєте ризики на перехідних об’єктах вина не замовника, а учасника, а в подальшому – підрядника. Нагадуємо знаву, Ви бажаєте працювати з бюджетом, видатки – цільові, таких видатків не передбачено в бюджеті, більше того одержувачем цих коштів, а не головним розпорядником. Пунктів про зобов’язання замовника фінансувати охорону не буде в договорі – це ризик підрядника, що закладається в загальновиробничі витрати, або в ризики! Іншого не буде. Крім того, ні для кого не секрет, що вирахувати ризики можливо, а, якщо Вам не відомо, то вся країна працює по тимчасовому кошторису всього 2,5 місяці в році – це ті місяці, протягом яких самі підрядники і не виконують роботи через погодні умови, частіше за все, от і розраховуйте. За 2019 рік взагалі не йде мова Ваша договірна ціна передбачає лише два роки, виконуйте роботи вчасно, і вчасно отримаєте фінансування.
3. Читайте уважно проект договору і статтю 36 Закону «Про публічні закупівлі» : 10% це не збільшення договірної ціни, а заміна непотрібних обсягів на максимум 10 % новими не виходячи за договірну ціну. Всі інші додаткові роботи оформлюються іншим договором – з застосуванням переговорної процедури і не більше ніж на 50% відсотків від зальної ціни договору! Іншого не має в законі. Як зрозуміло із умов договору і оголошення закупівлі договірна ціна надається Вами на весь період 2017-2018 роки аж до 31.12.2018 року, і строка ризики може бути, або є невідємною її частиною, і буде дуже цікаво якщо Вами будуть ризики вирахувані на іншу кількість років! Ніхто не спонукає нікого як правильно складати ризики або їх вираховувати, це один із варіантів, який є в практиці, і в практичних відповідях на запитання від Мінрегіонбуду, що доступні для перегляду в чималій кількості видань з «Ціноутворення». Зміна проектних рішень в даному випадку рахується як покращення якості предмета закупівлі, а згідно з Постановою КМУ № 668 від 01.08.2005р., на яку так часто підрядники посилаються, зазначено в пункті 53 - замовник може вносити зміни до проектної документації за умови, що вони не призведуть до підвищення договірної ціни більше ніж на 10 відсотків і до зміни характеру робіт. Внесення змін до проектної документації, що призведуть до підвищення договірної ціни більше ніж на 10 відсотків, допускається тільки за згодою підрядника. За відсутності такої згоди підрядник має право відмовитися від договору підряду та вимагати відшкодування збитків. Якщо Ваша вимога складається в тому щоб розписати, що додаткові роботи – це покращення якості робіт, і це покращення може бути лише в обсязі 10% і за рахунок вартості договірної ціни, таке можливо прописати в проеті.
оформлення пропозиції (остаточної частини)
Дата подання: 13 травня 2017 13:11
Дата відповіді: 13 травня 2017 13:47
1. У тендерній документації розділ ІІІ, п.1 вимагається подання документів у пропозиції "у сканованому вигляді - формат PDF (Portable Document Format), jpg, jpeg", також, у тому-ж пункті вимагається подання "Розрахуну ціни тендерної пропозиції в Остаточній комерційній частині також у сканованому вигляді з підписом уповноваженої особи учасника та завірені печаткою (у разі її використання/наявності) на кожній сторінці". Розрахунок ціни за переліком який ви вимагаєте (договірна ціна; пояснювальна записка; розрахунки до документу «Договірна ціна»; зведений кошторисний розрахунок на підрядні роботи;  об’єктні кошториси на підрядні роботи; локальні кошториси на підрядні роботи; розрахунки вартості матеріальних ресурсів до локальних кошторисів; розрахунки загально виробничих витрат до локальних кошторисів; розрахунки інших витрат, або інформація про їх відсутність в довільній формі;) становить більше ніж 600 листів. Питання: 1.яка необхідність подання саме у сканованому вигляді з печаткою та підписом кожної!!! сторінки розрахунку ціни пропозиції в Остаточній частині (робота з підготовки яких передбачає значні!!! витрати людино-годин і паперу, з огляду на те, що Законом це прямо не вимагається); 2.чи буде вважатися помилкою подання самого документу "Договірна ціна", оскільки, саме вона буде доповненням до попереднього договору – заповненої форми «Тендерна пропозиція» у сканованому вигляді за підписом і печаткою, а всі інші документи, які є лише підтвердженням вартості витрат у "Договірній ціні", у форматі, який дозволяє збереження інформації програмний комплек АВК-5, у вигляді файлів з розширеннням RTF, XLS?, з огляду на розділ V, пункт 2 ТД "Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції"??? (наявніть відсканованих з печаткою і підписом 600 листів додатків замість тієї-ж інформації в іншому форматі на зміст пропозиції, на наш погляд, ніяк не може вплинути) 2. У тендерній документації розділ ІІІ, п.1 вимагається: "Остаточну комерційну частину тендерної пропозиції, (остаточну пропозицію за результатами проведеного аукціону), учасник, пропозиція якого визначена найбільш економічно вигідною за результатами аукціону, надає (завантажує в Систему) протягом 1(ого) робочого дня з дня проведення Аукціону*, тобто на наступний робочий день (до 24:00 год. за київським часом)." Питання: На підставі якого нормативного акту визначений строк протягом 1(ого) робочого дня з дня проведення Аукціону?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Читайте уважно тендерну документацію а не друкуйте незрозумілі питання, для таких питань є контактний телефон! Крім того, щоб вже не роз'яснити, а просто нагадати, що всі документи пропозиції мають бути подані уповноваженою особою учасника, тому яким чином можливо підтвердити, що ці документи подані саме уповноваженою особою учасника, що уповноважена особа взагалі їх погодила і бачила, якщо там немає її підпису, прізвища, печатки, за умови її використанні. Крім того, дійсно, в тендерній документації зазначено, що це формально помилка, коли на деяких сторінках не буде печатки, чи підпису!!!!
2. Це вимога самого тендерного комітету, оскільки, на розгляд одного учасника дано не більше 5 робочих днів, то перевірити фактично залишається 4 робочих дні, а то і 3, оскільки, учасник має право протягом всього часу подати Остаточну комерційну частину, а в 22:00 чи 23:00 годин замовник не працює, тому перевірка може скласти всьго 3 дні. Якщо замовник учаснику надасть більшу кількість днів, то сам не встигне його перевірити ні в реєстрах, ні його кваліфікацію, ні тим більше його відповідність технічним вимогам до предмета, який пропонує учасник на відповідність тендерній документації. Вважаєте це прохання необгрунтованим - маєте змогу подати скаргу!
оформлення пропозиції
Дата подання: 15 травня 2017 09:23
Дата відповіді: 16 травня 2017 09:44
Розгляд пропозицій Замовником може бути продовжено до 20 робочих днів (ст.28 п.4 ЗУ "Про публічні закупівлі"). Але Замовник, на-жать, в свою чергу, не дає достатньо часу Учаснику, пропозиція якого визначена найбільш екон.вигідною після проведення аукціону на підготовку остаточної частини (коригуавння, друк, підпис з печаткою, сканування, архівація, завантаження). Питання: чи можливо додати до ТД до розділ ІІІ, п.1 можливість учасникам подання документів остаточної частини саме у форматі xls та imd, що, в свою чергу, значно!!! полегшить перевірку технічної частини пропозицій самим Замовником та з'єконимить Ваш час!!!!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно частини 4 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель. Тому, придумувати неіснуючу аргументацію чому замовник не може розглянути учасника протягом 5 робочих днів ніхто не буде, а такої аргументації, як «неможливість вчасного вивчення пропозиції учасника замовником через те, що замовник сам продовжив строк учаснику надавати документи з розрахунком договірної ціни і підтверджуючими документами відповідності технічним вимогам» не існує! Ваш аукціон починається 30.05.2017 в 11:35 і у Вас є можливість надати документи як протягом 30.05. так і протягом 31.05, тобто, майже 1,5 робочих дні. І, відповідь на питання про формат: всі документи пропозиції мають бути підписані уповноваженою особою учасника, тому, тут грає факт не економії часу, а підпису уповноваженої особи учасника, отже, просимо надати в форматі, в якому вбачається підпис уповноваженої особи учасника, а це, найчастіше, pdf, оскільки, в форматах xls та imd не видно підпису, нажаль!
Інструкція з підготовки тендерної пропозиції
Дата подання: 17 травня 2017 09:57
Дата відповіді: 17 травня 2017 17:20
у розділі ІІІ, п.2 Вами зазначено, що "Учасники, можуть надавати у складі своєї тендерної пропозиції перелік та обсяг робіт відповідно до технічної специфікації, встановленої у ТД, без зазначення вартості окремих складових робіт." Питання: що саме Ви маєте на увазі під фразою " без зазначення вартості окремих складових робіт"?
Відповідь: Департамент регулювання державних закупівель Мінекономрозвитку України випустив інформайційний лист від 05.08.2016 № 3302-06/24782-06 "Щодо закупівлі робіт". В ньому надається інформація про те, як краще Замовникам прописувати тендерну документацію при закупівлі робіт. А саме, для уникнення після проведення аукціону невідповідності кінцевої загальної вартості пропозиції Учасника вимогам кошторису, Замовник має прописати в тендерній документації, щоб Учасники в складі своїх пропозицій подавали лише перелік та обсяг відповідно до технічної специфікації без зазначення вартості окремих складових робіт. Тому, в пункті 1 Розділу ІІІ ТД на вище вказану вимогу написано, що учасник надає в технічній частині документ - "Договірна ціна", згоду з Додатком 2 і його переліком, а також згоду, що учасник буде виконувати роботи відповідно цього Додатку 2, і сам документ "Тендерна пропозиція". Отже, в жодному з цих документів немає зазначення вартості окремих складових робіт!!! Але, замовник це вимагає в ОСТАТОЧНІЙ КОМЕРЦІЙНІЙ ЧАСТИНІ. Оскільки, перед аукціоном, учасник може до кінця не знати "до копійки", на яку саме вартість окремої складової всієї роботи знизить ціну, щоб понизити ціну всієї пропозиції. Тому, для замовника важливо це знати після аукціону, і звісно, перевірити відповідність кошторису технічної частини замовника кошторису пропозиції учасника.
Розгорнути всі запитання: 8 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 травня 2017 12:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПрАТ БК "Житлопромбуд-8" 22 780 000,00
UAH з ПДВ
20 135 795,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПРОМБУД 2" 22 611 013,20
UAH з ПДВ
20 200 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Кіровограджилстрой" 21 500 292,00
UAH з ПДВ
20 215 407,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЖИТЛОРЕМБУД-НІКА" 20 329 612,00
UAH з ПДВ
20 329 612,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПІВДЕНЬБУД МИКОЛАЇВ ЛТД" 20 329 612,00
UAH з ПДВ
20 329 612,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 червня 2017 14:47
Лист пояснення
31 травня 2017 16:57
Договірна ціна частина 3
31 травня 2017 16:57
Договірна ціна частина 2
31 травня 2017 16:54
Договірна ціна частина 1
31 травня 2017 16:54
Пропозиція остаточна
29 травня 2017 12:58
тендерна пропозиція.pdf
29 травня 2017 12:58
технічна частина.pdf

Публічні документи

29 травня 2017 10:08
Scan0002 (3).pdf
29 травня 2017 10:08
img-5251409-0001.pdf
29 травня 2017 10:08
img-5251408-0001.pdf
29 травня 2017 10:08
img-5251438-0001.pdf
29 травня 2017 10:08
img-5251437-0001.pdf
29 травня 2017 10:07
img-5251436-0001.pdf
29 травня 2017 10:07
img-5251434-0001Технич_часть.pdf

Публічні документи

29 травня 2017 16:50
Електронний підпис
29 травня 2017 16:48
МТБ.PDF
29 травня 2017 16:48
ліцензія та дозволи.PDF
29 травня 2017 16:48
довідка про субпідряд.PDF
29 травня 2017 16:48
аналогічний досвід.PDF
29 травня 2017 16:48
технічна частина.PDF
29 травня 2017 16:48
тендерна пропозиція.PDF
29 травня 2017 16:48
статут.PDF
29 травня 2017 16:48
статут опис.PDF
29 травня 2017 16:48
ст. 17.PDF
29 травня 2017 16:48
працівники.PDF
29 травня 2017 16:48
право підпису.PDF

Публічні документи

26 травня 2017 17:35
Технічна частина.pdf

Публічні документи

29 травня 2017 16:56
пропозиція.7z
29 травня 2017 16:50
1 пропозиц 2л.jpg
29 травня 2017 16:50
1 пропозиц 1л.jpg
29 травня 2017 16:10
технична частина.7z
29 травня 2017 16:09
квалиф частина.7z
29 травня 2017 16:09
СТАТУТ.doc
29 травня 2017 16:09
пропозиция.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПрАТ БК "Житлопромбуд-8"

ТОВ "ПРОМБУД 2"

ТОВ "Кіровограджилстрой"

ТОВ "ЖИТЛОРЕМБУД-НІКА"

ТОВ "ПІВДЕНЬБУД МИКОЛАЇВ ЛТД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПрАТ БК "Житлопромбуд-8"
#05409952
Переможець 20 135 795,00
UAH з ПДВ
07 червня 2017 16:50

Документи

07 червня 2017 16:50
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 червня 2017 16:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПрАТ БК "Житлопромбуд-8"
#05409952
20 135 795,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 червня 2017 16:50
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 квітня 2018 17:52
розірвання укладений
03 квітня 2018 17:46
Електронний підпис укладений
27 червня 2017 11:18
Розрахунок ЗП укладений
27 червня 2017 11:12
Договірна ціна укладений
27 червня 2017 11:12
Графік укладений
27 червня 2017 11:12
Договір підряду укладений
27 червня 2017 11:12

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 червня 2017 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 2 177 570,40
UAH з ПДВ
Причини розірвання договору: за взаємною згодою