Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічний засіб фіксування судового процесу (судового засідання)
technical means of court proceedings recording
Очікувана вартість
26 800 000,00 UAH
UA-2017-04-21-001316-c 3a2c6b8c0eae4933bef502753220c6ad
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шпильова Тетяна

+380442777670 SHPYLOVA@COURT.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕРЖАВНА СУДОВА АДМІНІСТРАЦІЯ УКРАЇНИ
Код ЄДРПОУ: 26255795
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., Київ, Печерський район, ВУЛИЦЯ ЛИПСЬКА, будинок 18/5
Контактна особа: Шпильова Тетяна
+380442777670
SHPYLOVA@COURT.GOV.UA
Додаткові контактні особи: Слоніцький Олександр Євгенійович
(044)277-76-09
slon@court.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: State Judicial Administration of Ukraine
National ID: 26255795
Contact point: Шпильова Тетяна
+380442777670
SHPYLOVA@COURT.GOV.UA
Additional contacts: Slonitskyi Oleksandr Yevgenovych
(044)277-76-09
slon@court.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 21 квітня 2017 17:05
Звернення за роз’ясненнями: до 15 травня 2017 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 травня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 травня 2017 11:00
Початок аукціону: 21 червня 2017 11:05
Очікувана вартість: 26 800 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 268 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 500000 UAH
Publication date: 21 квітня 2017 17:05
Enquiries until: 15 травня 2017 11:00
Complaints submission until: до 21 травня 2017 00:00
Time limit for receipt of tenders: 25 травня 2017 11:00

Information

Estimated total value: 26 800 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 268 000 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Технічний засіб фіксування судового процесу (судового засідання)
technical means of court proceedings recording
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
524 шт
Технічний засіб фіксування судового процесу (судового засідання)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01601, Україна, Київська обл., Київ, Липська, 18/5
ДК 021:2015: 32330000-5 — Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу

technical means of court proceedings recording
CPV: 32330000-5
Період постачання: по 01 жовтня 2017

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 травня 2017 15:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 травня 2017 18:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 квітня 2017 17:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 квітня 2017 17:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 травня 2017 15:40
Перелік змін до Додатку 3 до тендерної документації ТЗФСП 16_05_2017.doc
17 травня 2017 15:40
Додаток 3 до тендерної документації в новій редакції ТЗФСП 16_05_2017.doc
04 травня 2017 18:10
Додаток 3 Технічні вимоги у новій редакції ТЗФСП.doc
21 квітня 2017 17:02
Додаток 3 Технічні вимони.pdf
17 травня 2017 15:40
Тендерна документація в новій редакції 16.05.2017 ТЗФСП.doc
21 квітня 2017 17:02
Тендерна документація ТЗФСП.doc
04 травня 2017 18:10
Зміни до Додатоку 3 Технічні вимоги ТЗФСП.doc
21 квітня 2017 17:02
Оголошення технічне фіксування.docx
21 квітня 2017 17:02
Оголошення англ. мовою (технічний засіб).docx
21 квітня 2017 17:02
Додаток 5 Вимоги до банківської гарантії.pdf
21 квітня 2017 17:02
Додаток 4 Вимоги до електронної банківської гарантії.pdf
21 квітня 2017 17:02
Додаток 2 Проект договору.pdf
21 квітня 2017 17:02
Додаток 1 Форма тендерної пропозиції.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо сертифікату відповідності системи екологічного керування вимогам ISO 14001:2004, IDT (для вітчизняного виробника - ДСТУ ISO 14001:2006) згідно із Додатком № 3 – Технічні вимоги
Дата подання: 26 квітня 2017 17:15
Дата відповіді: 28 квітня 2017 14:51
Звертаємо Вашу увагу на те, що на даний момент підприємства можуть отримувати новішу версію сертифікату відповідності системи екологічного керування вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (діє з 01.07.2016 р.), який видається на заміну ДСТУ ISO 14001:2006 (діє до 15.09.2018 р.), тому просимо внести зміни до тендерної документації та викласти вимогу щодо надання такого сертифікату в нижчезазначеній редакції: - копію сертифікату відповідності системи екологічного керування вимогам ISO 14001:2004, IDT або ISO 14001:2015, IDT (для вітчизняного виробника - ДСТУ ISO 14001:2006 або ДСТУ ISO 14001:2015), чинний на дату оприлюднення інформації про процедуру закупівлі на електронному майданчику.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На сьогодні є дійсні 2 версії стандарту ISO 14001, а саме:
- ДСТУ ISO 14001:2006 "Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування" (ISO14001:2004, IDT), що діє з 15.05.2006 (наказ Держспоживстандарту від 13.03.2006 № 71), чинний до 15.09.2018 (наказ ДП УкрНДНЦ від 05.11.2015 № 145, зі змінами);
- ДСТУ ISO 14001:2015 "Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування" (ISO 14001:2015, IDT) діє з 01.07.2016 (наказ ДП УкрНДНЦ від 21.12.2015 № 203, зі змінами).
Підприємства, що були сертифіковані за попередньою версією стандарту ДСТУ ISO 14001:2006, можуть зробити перехід на нову версію ДСТУ ISO 14001:2015 та отримати сертифікат згідно з новою версією стандарту під час планового наглядового аудиту чи ресертифікації впродовж 3-х річного перехідного періоду до 15 вересня 2018 року.
Вимога: Жорсткі диски — не менше 2 фізичних дисків: 2x1000 ГБ SAS (RAID 1) зі швидкістю обертання не менше 7200 об/хв.
Дата подання: 28 квітня 2017 14:15
Дата відповіді: 04 травня 2017 17:28
Чи можливо пропонувати жорсткі диски з інтерфейсом SATA?
Відповідь: Так.
Вимога: Відео адаптер — інтегрований або окремий РСІе
Дата подання: 28 квітня 2017 14:18
Дата відповіді: 04 травня 2017 17:21
Вкажіть мінімальні необхідні технічні характеристики відео адаптера.
Відповідь: Мінімально необхідними технічними характеристиками відео адаптеру є технічні характеристики, які забезпечать функціонування технічного засобу фіксування судового процесу (судового засідання) у відповідності до функцій, які цей засіб повинен виконувати (перелік функцій зазначено у Додатку 3 до тендерної документації на сторінках 36-38).
Вимога: Звуковий адаптер — інтегрований або окремий.
Дата подання: 28 квітня 2017 14:40
Дата відповіді: 04 травня 2017 17:20
Вкажіть мінімальні необхідні технічні характеристики звукового адаптера.
Відповідь: Мінімально необхідними технічними характеристиками звукового адаптеру є технічні характеристики, які забезпечать функціонування технічного засобу фіксування судового процесу (судового засідання) у відповідності до функцій, які цей засіб повинен виконувати (перелік функцій зазначено у Додатку 3 до тендерної документації на сторінках 36-38).
Вимога: Пристрій незалежного контролю часу (можливість незалежного контролю часу та програмного захищеного доступу до показників часу та їх модифікацій).
Дата подання: 28 квітня 2017 14:42
Дата відповіді: 04 травня 2017 17:29
Просимо роз'яснити, що мається на увазі – годинник Real Time Clock, який знаходиться у комп'ютері, або додатковий пристрій? Просимо надати технічні характеристики цього пристрою. Де повинні відображатись показники часу і яким чином це поєднується з функціональними характеристиками ПЗ з необмеженою кількістю ліцензій, у якому не було передбачено такої функціональності, яке було закуплене у 2016 році за тендером на закупівлю програмно-апаратних комплексів: технічних засобів фіксування судового засідання (судового процесу)?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У Додатку3 тендерної документації чітко вказані Технічні вимоги та функції:
Технічна вимога:
- Пристрій незалежного контролю часу (можливість незалежного контролю часу та програмного захищеного доступу до показників часу та іх модифікацій).
Функція: Технічні засоби фіксування судового процесу встановлені в судах, повинні забезпечувати:
- Можливість незалежного контролю часу і програмного захищеного доступу до показників часу та їх модифікацій.
Учасник повинен запропонувати рішення, яке дозволить виконання вищевказаного функціоналу (Оперативне відображення інформації щодо надзвичайних випадків, змін регламенту фіксування дати засідання та/або внесення змін). Показники часу повинні відображатися в службовому журналі судового засідання та бути незалежними від живлення комп’ютера, системної дати комп’ютера, сервера та підключення до мережі Інтернет.
Вимога: RAID адаптер рівнів 0,1 — інтегрований або окремий.
Дата подання: 28 квітня 2017 14:44
Дата відповіді: 04 травня 2017 17:19
Чи можливо використовувати дублювання жорстких дисків за рахунок можливостей операційної системи (аналог RAID 1)?
Відповідь: Використовувати дублювання жорстких дисків за рахунок можливостей операційної системи (аналог RAID 1) не виключається. Технічні вимоги зазначені у Додатку 3 до тендерної документації.
Вимога: Ліцензійна операційна система — не нижче Windows 10 Pro 64 bit (може бути придбана із застосуванням окремої процедури закупівлі).
Дата подання: 28 квітня 2017 14:45
Дата відповіді: 04 травня 2017 17:16
Просимо однозначно вказати, буде проводитись закупівля операційної системи у рамках даної закупівлі, чи буде застосовуватись окрема процедура закупівлі? Якщо буде проводитись окрема процедура закупівлі, яким чином це вплине на очікувану вартість тендера?
Відповідь: Згідно з Вашим запитом будуть внесені зміни до Додатку 3 тендерної документації.
Щодо плати відео захвату (1 шт.) (для подальшого перетворення технічного засобу фіксації судового процесу в систему відеоконференцзв’язку)
Дата подання: 28 квітня 2017 14:46
Дата відповіді: 04 травня 2017 17:12
Вимога: - Підтримка HD та SD джерел відео сигналу. Питання: Просимо роз'яснити, для чого потрібна підтримка SD джерел відео сигналу, якщо захват повинен відбуватися з HDMI? Чи повинна плата відео захвату мати інші інтерфейси окрім HDMI?
Відповідь: SD та HD - це позначення типів відео сигналу стандартної та високої якості, які можуть передаватись з відповідного джерела до приймача за допомогою кабелю, сумісного з джерелом та приймачем відео сигналу. Наявність у плати відео захвату інших інтерфейсів, окрім HDMI - відповідно до Додатку 3 тендерної документації.
Вимога щодо монітору: Кут огляду (горизонтальний/вертикальний) — не менше 178/178.
Дата подання: 28 квітня 2017 14:48
Дата відповіді: 04 травня 2017 17:09
Чи можливо пропонувати монітор з кутами огляду 95/65 градусів, що є стандартним показником для матриці TN+film?
Відповідь: Ні.
Вимога щодо джерела безперебійного живлення: Час автономної роботи при навантаженні 100 Вт — не менше 16 хвилин.
Дата подання: 28 квітня 2017 14:49
Дата відповіді: 04 травня 2017 17:08
Це нестандартне значення для ДБЖ. Просимо вказати вимоги до часу автономної роботи для стандартних режимів вимірювання – при 50% навантаженні або при 100% навантаженні.
Відповідь: Споживання електроенергії побутовими приладами, у тому числі холодильник, телевізор, монітор, персональний комп’ютер, лампа розжарювання та інші зазвичай прийнято вимірювати у Вт. Саме тому вимогу викладено у такій редакції «Час автономної роботи при навантаженні 100 Вт - не менше 16 хвилин», адже споживання електроенергії системним блоком та монітором, що входять до складу технічного засобу фіксування судового процесу (судового засідання) не перевищує 100 Вт.
Вимога щодо мікрофонного передпідсилювача, мікшеру: Можливість одночасного запису звуку по декількох каналах (не менше 4).
Дата подання: 28 квітня 2017 14:50
Дата відповіді: 04 травня 2017 17:27
Просимо роз'яснити, як повинні бути зкомутовані вхідні сигнали з шести входів для запису по чотирьох каналах?
Відповідь: Учасник тендеру в праві обрати будь-яку схему комутації вхідних сигналів, за умови виконання технічним засобом фіксування судового процесу (судового засідання) після встановлення в залі суду усіх функцій наведених в Технічних вимогах згідно з Додатком 3 тендерної документації.
Щодо пусконалагоджувальних робіт: Сторінка 38 - Додаток № 3, пункт 3. Після встановлення працівником суду програмного забезпечення технічної фіксації судового процесу, що використовується в суді, проведення тестового сеансу звукозапису та усунення після нього, за потреби, виявлених вад (недостатня гучність, ехо тощо).
Дата подання: 28 квітня 2017 15:03
Дата відповіді: 04 травня 2017 17:06
Просимо роз'яснити, яким чином може виникати луна (ехо) у системі технічної фіксації судового процесу?
Відповідь: Ехо, луна, відлуння – це звук, що повернувся до джерела, відбившись від перешкоди. Це явище може виникати не у системі технічної фіксації судового процесу, а у залі судового засідання, тому що стіни у судовій залі не обладнані звуковбирними екранами, що поглинають звук.
Щодо назви тендеру: Технічний засіб фіксування судового процесу (судового засідання)
Дата подання: 28 квітня 2017 15:06
Дата відповіді: 04 травня 2017 17:05
У минулому році проводився тендер на поставку технічних засобів фіксування судового процесу у кількості 620 комплектів. У рамках цього тендеру було поставлене ПЗ з необмеженою кількістю ліцензій, яке забезпечує функціональність фіксування судового процесу. Якщо у цьому році ПЗ не постачається, то цей тендер має називатись "Закупівля апаратних засобів для технічних засобів фіксування судового процесу (судового засідання)", тому що самі по собі апаратні засоби, що вимагаються у цьому тендері, не виконують функції фіксування судового процесу (судового засідання) без належного ПЗ.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Назва предмета закупівлі вказана в тендерній документації: Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу за кодом ДК 021:2015 - 32330000-5 (технічний засіб фіксування судового процесу (судового засідання)).
Технічні засоби фіксування судового процесу (судового засідання), встановлені в судах, повинні забезпечувати: п. 4. Можливість одночасного запису звуку по декількох каналах (не менше 4).
Дата подання: 28 квітня 2017 15:08
Дата відповіді: 04 травня 2017 17:25
Просимо привести необхідні технічні вимоги до формату аудіозапису, алгоритмів компресії, які повинні використовуватись, та об'єму аудіо записів за годину для чотирьох каналів.
Відповідь: Частота дискретизації - не нижче 11025 Гц;
Алгоритми компресії цифрового потоку: - MPEG Layer 3;
Об’єм аудіозапису за годину - не є регламентованим.
Технічні засоби фіксування судового процесу (судового засідання), встановлені в судах, повинні забезпечувати: п. 6. Індикацію рівня сигналу по аудіо каналах.
Дата подання: 28 квітня 2017 15:09
Дата відповіді: 04 травня 2017 17:24
Просимо вказати, у яких одиницях повинна відбуватись індикація рівня сигналу?
Відповідь: Індикація рівня сигналу по аудіо каналах повинна здійснюватися в наглядному та інтуїтивно зрозумілому для користувача вигляді.
Технічні засоби фіксування судового процесу (судового засідання), встановлені в судах, повинні забезпечувати: п. 22. Фіксування судового процесу (судових засідань) із записом відеопотоку та формуванням службового журналу і протоколу. Можливість одночасного запису відео із декількох (не менше 2) незалежних відеоджерел.
Дата подання: 28 квітня 2017 15:12
Дата відповіді: 04 травня 2017 17:23
Просимо привести необхідні технічні вимоги до формату відеозапису, алгоритмів компресії, які повинні використовуватись, кількості каналів, роздільної здатності, та об'єму відео записів за годину.
Відповідь: - Формати, алгоритм, запису відео MPEG-2, MPEG-4, H.264/AVC.
- Кількість відео каналів – не менше 2.
- Роздільна здатність – відео високої чіткості (HD) з роздільною здатністю до 720p.
- Об’єм відеозапису за годину - не є регламентованим.
Технічні засоби фіксування судового процесу (судового засідання), встановлені в судах, повинні забезпечувати: 26. Роботу з використанням операційних систем: Windows та сімейства Unix/Linux
Дата подання: 28 квітня 2017 15:12
Дата відповіді: 04 травня 2017 16:59
У рамках цього тендеру йде мова про постачання операційної системи Windows для усіх технічних засобів фіксації у кількості 524 комплектів. Тому просимо пояснити, наскільки критичною є вимога сумісності з Unix або Linux у рамках саме цієї поставки?
Відповідь: Технічний засіб фіксування судового процесу повинен мати можливість працювати з використанням операційних систем: Windows та сімейства Unix/Linux з обов’язковою відповідністю технічним вимогам та збереженням виконання всіх функцій, згідно з Додатком 3 до тендерної документації.
Технічні засоби фіксування судового процесу (судового засідання), встановлені в судах, повинні забезпечувати (перелік функціональних характеристик), сторінки 38-39 Додатку № 3
Дата подання: 28 квітня 2017 15:21
Дата відповіді: 04 травня 2017 16:58
Просимо роз'яснити, яким чином приведені функціональні характеристики відносяться до технічних засобів, що закуповуються за цим тендером?
Відповідь: Технічний засіб фіксування судового процесу (судового засідання) - це сукупність програмно-апаратних засобів та приладів, що забезпечують належне фіксування, зберігання, копіювання (дублювання) і використання інформації, яка відображає хід судового процесу (судового засідання) аудіо та відеофіксації, шляхом обов’язкового виконання Технічним засобом фіксування судового процесу після встановлення в залі суду усіх функцій, наведених в Технічних вимогах (Додаток 3 до тендерної документації).
Відповідно до пункту 5 статті 28 Закону Замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначає відповідність Учасників кваліфікаційним критеріям до проведення автоматичної оцінки тендерних пропозицій у строк, що не перевищує 20 робочих днів.
Дата подання: 28 квітня 2017 15:23
Дата відповіді: 04 травня 2017 16:48
У технічних вимогах наведені вимоги до програмного забезпечення, яке було закуплене у 2016 році і тому не повинно постачатися у рамках цього тендеру. Тому не зрозуміло, яким чином буде перевірятись відповідність технічних засобів, що закуповуються, технічним вимогам пунктів 1÷38 у цій тендерній документації, якщо ці вимоги стосуються ПЗ, яке було закуплене у 2016 році у рамках тендеру на закупівлю програмно-апаратних комплексів: технічних засобів фіксування судового засідання (судового процесу)?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Технічний засіб фіксування судового процесу (судового засідання) - це сукупність програмно-апаратних засобів та приладів, що забезпечують належне фіксування, зберігання, копіювання (дублювання) і використання інформації, яка відображає хід судового процесу (судового засідання) аудіо та відеофіксації.
У технічних вимогах (Додаток 3 до тендерної документації) зазначені вимоги до функцій, які повинен виконувати Технічний засіб фіксування судового процесу після встановлення в залі суду.
Готовність до виконання всіх дій щодо встановлення, гарантування працездатності та відповідності Технічного засобу фіксування судового процесу виконанню функцій Учасник підтверджує своєю тендерною пропозицією, а саме: «Таблиця відповідності запропонованого Учасником Товару предмету закупівлі технічним вимогам і характеристикам, що вимагаються Замовником», а у разі перемоги - забезпеченням виконання договору.
Щодо відповіді Організатора, що "Технічний засіб фіксування судового процесу (судового засідання) - це сукупність програмно-апаратних засобів та приладів (…)
Дата подання: 04 травня 2017 20:08
Дата відповіді: 11 травня 2017 15:12
Враховуючи відповідь організатора (04.05.2017 16:48), а саме що "Технічний засіб фіксування судового процесу (судового засідання) - це сукупність програмно-апаратних засобів та приладів (…)" хочемо ще раз наголосити, що у технічних вимогах Додаток № 3, пункти 1-38 стосуються не технічних характеристик апаратних засобів та приладів, а функціональних характеристик програмного забезпечення. У таблиці відповідності запропонованого Учасником Товару предмету закупівлі технічним вимогам і характеристикам, що вимагаються Замовником, учасник може підтверджувати тільки технічні характеристики, які стосуються апаратних засобів та приладів, тому що програмні засоби вже знаходяться в судах України і були поставлені в рамках іншого тендеру минулого року. І функціональні характеристики знову ж таки, що вимагаються згідно із пунктами 1-38, забезпечуються саме цим ПЗ, що було поставлене минулого року. І в даний час, як відомо із відкритих джерел інформації, саме це програмне забезпечення є єдиним для всіх судів України.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Функціональні характеристики, що вимагаються згідно із пунктами 1-38, повинні забезпечуватись комплексом «Технічний засіб фіксування судового процесу (судового засідання)».
Учасник повинен запропонувати рішення (апаратно-програмне), яке дозволить виконання вищевказаного функціоналу згідно з Додатком 3 до тендерної документації, а також згідно з Додатком 3 до тендерної документації: «Ціна пропозиції включає в себе вартість обладнання, усі податки, збори, обов’язкові платежі, а також вартість послуг з постачання, монтажу, проведення пусконалагоджувальних робіт, програмування (за необхідності), навчання роботі з обладнанням, гарантійного обслуговування.
Учасник-переможець повинен здійснити підключення, монтажні та пусконалагоджувальні роботи з комплектом витратних матеріалів на території Замовника згідно з розподілом, наведеному у додатку 3 до проекту договору, викладеному в додатку 2 до цієї тендерної документації, а саме:
1. У разі необхідності демонтаж існуючої системи фіксування судового процесу, встановленої в приміщенні суду, де необхідно встановити та підключити новий технічний засіб фіксування судового процесу (судового засідання).
2. Монтаж, підключення та тестовий запуск усіх складових технічного засобу фіксування судового процесу (судового засідання).
3. Після встановлення працівником суду програмного забезпечення технічної фіксації судового процесу, що використовується в суді, проведення тестового сеансу звукозапису та усунення після нього, за потреби, виявлених вад (недостатня гучність, ехо тощо).
4. Інструктаж/навчання роботі з системою працівників суду.»
Після завершення всіх вищевказаних дій Технічні засоби фіксування судового процесу (судового засідання), встановлені в судах, повинні забезпечувати функції згідно з Додатком 3 до тендерної документації.
Якщо учасник впевнений, що продукт, запропонований ним, відповідає вимогам Додатку 3 до тендерної документації, та є готовність до виконання цих дій та гарантування працездатності та відповідності Технічного засобу фіксування судового процесу (судового засідання) Додатку 3 до тендерної документації, учасник підтверджує своєю тендерною пропозицією, а саме «Таблиця відповідності запропонованого Учасником Товару предмету закупівлі технічним вимогам і характеристикам, що вимагаються Замовником», а у разі перемоги - забезпеченням виконання договору.
Технічні засоби фіксування судового процесу (судового засідання), встановлені в судах, повинні забезпечувати: п. 22. Фіксування судового процесу (судових засідань) із записом відеопотоку та формуванням службового журналу і протоколу. Можливість одночасного запису відео із декількох (не менше 2) незалежних відеоджерел.
Дата подання: 04 травня 2017 20:12
Дата відповіді: 11 травня 2017 15:08
Згідно із відповіддю Організатора (04.05.2017 17:23) - "формати, алгоритм запису відео MPEG-2, MPEG-4, H.264/AVC", це стосується програмного забезпечення і жодним чином не стосується апаратного забезпечення, тому ця вимога повинна була стосуватися програмного забезпечення, яке поставлялося минулого року і не може стосуватися цього тендеру. Просимо також пояснити, чому "Об’єм відеозапису за годину - не є регламентованим", оскільки судове засідання, яке може тривати цілий робочий день, повинно бути збережене на компакт-диск, який має обмежений об'єм.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Об’єм аудіозапису за годину визначається форматом cтиснення, а не регламентується організатором. У випадку перевищення обмеженого об'єму компакт-диску, буде використано додатковий компакт-диск.
Технічні засоби фіксування судового процесу (судового засідання), встановлені в судах, повинні забезпечувати: п. 4. Можливість одночасного запису звуку по декількох каналах (не менше 4).
Дата подання: 04 травня 2017 20:14
Дата відповіді: 11 травня 2017 15:07
Відповідь Організатора: Об’єм аудіозапису за годину - не є регламентованим. Питання: Просимо пояснити, чому "Об’єм аудіозапису за годину - не є регламентованим", оскільки судове засідання, яке може тривати цілий робочий день, повинно бути збережене на компакт-диск, який має обмежений об'єм.
Відповідь: Об’єм аудіозапису за годину визначається форматом cтиснення, а не регламентується організатором. У випадку перевищення обмеженого об'єму компакт-диску, буде використано додатковий компакт-диск.
Щодо назви предмету закупівлі
Дата подання: 04 травня 2017 20:16
Дата відповіді: 11 травня 2017 13:02
Надана Організатором відповідь (04.05.2017 17:05) щодо назви предмету закупівлі, що вказаний в тендерній документації - Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу за кодом ДК 021:2015 - 32330000-5 (технічний засіб фіксування судового процесу (судового засідання)), не відповідає поставленому запитанню. Згідно із класифікатором під код ДК 021:2015 - 32330000-5 Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу може підпадати широкий клас пристроїв, які записують та відтворюють звук та зображення. Наприклад, побутові відеомагнітофони, спеціальні магнітофони, що використовуються для студійного запису та взагалі будь-які цифрові магнітофони, які використовуються для запису та відтворення зображення та звуку. У даному тендері предметом закупівлі є спеціалізований технічний засіб фіксування судового процесу (судового засідання). До речі, якщо звернутися до відповіді Організатора (04.05.2017 16:48), сам Організатор класифікує технічний засіб фіксування судового процесу (судового засідання) як "сукупність програмно-апаратних засобів та приладів, що забезпечують належне фіксування, зберігання, копіювання (дублювання) і використання інформації, яка відображає хід судового процесу (судового засідання) аудіо та відеофіксації". Тобто Організатор визначає, що предметом закупівлі є сукупність апаратного та програмного забезпечення. Тому хочемо ще раз наголосити, що назва предмету закупівлі не відповідає технічним вимогам до цього предмету, оскільки більшість технічних вимог по пунктах 1-38 стосуються вимог до програмного забезпечення. Тому вважаємо, що технічні вимоги по пунктах 1-38 повинні бути вилучені з Додатку № 3 "Технічні вимоги", оскільки вони стосуються, ще раз підкреслюємо, програмного забезпечення, яке було поставлене в суди України на умовах надання необмеженої кількості ліцензій.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно з Вашим запитом: «…У даному тендері предметом закупівлі є спеціалізований технічний засіб фіксування судового процесу (судового засідання). До речі, якщо звернутися до відповіді Організатора (04.05.2017 16:48), сам Організатор класифікує технічний засіб фіксування судового процесу (судового засідання) як "сукупність програмно-апаратних засобів та приладів, що забезпечують належне фіксування, зберігання, копіювання (дублювання) і використання інформації, яка відображає хід судового процесу (судового засідання) аудіо та відео фіксації…". Тобто Організатор визначає, що предметом закупівлі є Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу за кодом ДК 021:2015 - 32330000-5 А САМЕ (технічний засіб фіксування судового процесу (судового засідання)) , який фіксує та відтворює аудіо та відеоматеріал, та виконує всі інші функції, згідно вимог Додатку 3 до тендерної документації.
Щодо виникнення луни (ехо) у залі судового засідання
Дата подання: 04 травня 2017 20:20
Дата відповіді: 11 травня 2017 13:06
Згідно із відповіддю Організатора (04.05.2017 17:06) луна (ехо) у залі судового засідання може виникати лише у одному випадку, коли використовуються звукопідсилювальні засоби. Якщо в залах не встановлені такі звукопідсилювальні засоби, то навіть якщо зали судового засідання не обладнані звукопоглинаючими екранами, луна (ехо) не виникає і вони не заважають аудіозапису. Слід відмітити, що для вирішення проблеми луни (ехо), яка може виникати у судовій залі, не обладнаній звукопоглинаючими екранами, повинні використовуватися спеціальні засоби ехопригнічування. В такому разі ці засоби повинні були б входити в специфікацію до цього тендеру, тому що це впливає на вартість пропозиції. Очевидно, що оскільки у системі відеоконференцзв'язку обов'язково повинна бути присутня система ехокомпенсації, то ця вимога стосується іншого тендеру (Апаратно-програмний комплекс для створення системи відеоконференцзв'язку), який був об'явлений організатором.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ехо, луна, відлуння – це звук, що повернувся до джерела, відбившись від перешкоди. Це явище може виникати не у системі технічної фіксації судового процесу, а у залі судового засідання, тому що стіни у судовій залі не обладнані звуковбирними екранами, що поглинають звук.». Наголошуємо, що стіни у судовій залі не обладнані звуковбирними екранами, що поглинають звук.
Оскільки є вимога Замовника щодо наявності звукопідсилювальних засобів, а саме мікшерної плати, мікрофонів з підвищеною довжиною кабелю: "Довжина кабелю підключення кожного мікрофона – не менше 10 м.", кваліфікований учасник, який має намір приймати участь у тендері, повинен мати розуміння, що 6 мікрофонів, які мають бути встановлені в залах суду (різними способами в залежності від параметрів залу) , з кабелем не менше 10 м, не можуть функціонувати без звукопідсилювачу. Учасник повинен мати кваліфікацію та рішення для усунення ехо ( луни) ще на моменті підготовки пропозиції.
Готовність до виконання цих дій та гарантування працездатності згідно з Додатком 3 ТД: « 3. Після встановлення працівником суду програмного забезпечення технічної фіксації судового процесу, що використовується в суді, проведення тестового сеансу звукозапису та та усунення після нього, за потреби, виявлених вад (недостатня гучність, ехо тощо).» та відповідності Технічного засобу фіксування судового процесу (судового засідання) виконанню функцій, викладених у Додатку 3 ТД учасник підтверджує своєю тендерною пропозицією, а саме «Таблиця відповідності запропонованого Учасником Товару предмету закупівлі технічним вимогам і характеристикам, що вимагаються Замовником», а у разі перемоги - забезпеченням виконання договору.
Вимога щодо мікрофонного передпідсилювача, мікшеру: Можливість одночасного запису звуку по декількох каналах (не менше 4).
Дата подання: 04 травня 2017 20:22
Дата відповіді: 11 травня 2017 12:59
Попереднє питання: Просимо роз'яснити, як повинні бути зкомутовані вхідні сигнали з шести входів для запису по чотирьох каналах? Відповідь Організатора: Учасник тендеру в праві обрати будь-яку схему комутації вхідних сигналів, за умови виконання технічним засобом фіксування судового процесу (судового засідання) після встановлення в залі суду усіх функцій наведених в Технічних вимогах згідно з Додатком 3 тендерної документації. Нове питання: Просимо дати конкретну відповідь на поставлене питання, тому що залежно від схеми комутації вхідних сигналів будуть проходити або роздільний аудіозапис, або запис зміксованих сигналів від різних мікрофонів. І це повинно регламентуватися Організатором, а не виконуватися на розсуд Учасника, тому що жодним чином в технічних вимогах не поєднуються усі функції, наведені в технічних вимогах, з схемою комутації вхідних сигналів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 4 канали міксуються у два, та ще два канали йдуть напряму.
Щодо сертифікату ISO 14001
Дата подання: 04 травня 2017 20:24
Дата відповіді: 11 травня 2017 12:58
Усі апаратні засоби, що повинні поставлятися в рамках цього тендеру, виробляються сторонніми виробниками, а не Учасником цього тендеру. Тому яким чином сертифікат ISO 14001 Учасника може впливати на відповідність вимогам цього сертифікату виробництва сторонніх виробників? Чи, можливо, потрібно, щоб Учасник надавав такий сертифікат від кожного виробника апаратних засобів (комп'ютери, мікрофони, ДБЖ та ін.)?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник розглядає всі пропозиції незалежно від виробництва, мають можливість брати учать як українські виробники так і іноземні. Якщо учасник не є виробником, то надати - «копію сертифікату відповідності системи екологічного керування вимогам ISO 14001:2004, ШТ (для вітчизняного виробника - ДСТУ ISO 14001:2006, чинний на дату оприлюднення інформації про процедуру закупівлі на електронному майданчику», згідно з Додатком 3 до тендерної документації на весь комплекс, або аналогічний, але включаючи всі складові, цей сертифікат відноситься до процесу виробництва продукту, а не до виробництва самих складових.
Внесення змін до Додатку 3 тендерної документації
Дата подання: 04 травня 2017 20:31
Дата відповіді: 11 травня 2017 12:53
Вимога: RAID адаптер рівнів 0,1 — інтегрований або окремий (28.04.2017 14:44) Питання: Чи можливо використовувати дублювання жорстких дисків за рахунок можливостей операційної системи (аналог RAID 1)? Відповідь Організатора: 04.05.2017 17:19 Використовувати дублювання жорстких дисків за рахунок можливостей операційної системи (аналог RAID 1) не виключається. Технічні вимоги зазначені у Додатку 3 до тендерної документації. Вимога: Жорсткі диски — не менше 2 фізичних дисків: 2x1000 ГБ SAS (RAID 1) зі швидкістю обертання не менше 7200 об/хв. (28.04.2017 14:15) Питання: Чи можливо пропонувати жорсткі диски з інтерфейсом SATA? Відповідь Організатора: 04.05.2017 17:28 - Так. Нове питання: Отримані роз'яснення суттєво змінюють технічні вимоги і відповідно суттєво впливають на вартість пропозиції. За нашими розрахунками, вилучення SAS RAID контролера та заміна жорстких дисків з SAS на SATA, призведе до здешевлення одного технічного засобу фіксування судового процесу (судового засідання) на 7000 грн. без ПДВ, що для усієї пропозиції буде відповідати здешевленням на 4 400 000,00 грн. з ПДВ (чотири мільйони чотириста тисяч гривень). У зв'язку з тим, що у Додатку 3 були викладені необґрунтовано завищені вимоги до Товару, просимо внести відповідні зміни до Додатку 3 тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: «Чи можливо пропонувати жорсткі диски з інтерфейсом SATA? Відповідь Організатора: 04.05.2017 17:28 - Так.» Оскільки організатор вважає можливим використання в рішенні еквівалента у вигляді дисків SATA з характеристиками, що є аналогічними SAS, а саме: Імовірність виникнення не відновлювальної помилки на кількість зчитаних бітів, максимально 10^15 (Десять в п'ятнадцятій ступені). В документацію згідно цього питання були внесені зміни: « 2х1000 ГБ SAS (RAID 1) (або аналог)». Наприклад дисків SATA з характеристиками, що є аналогічними SAS. Учасник має запропонувати рішення: « не менше 2 фізичних дисків: 2х1000 ГБ SAS (RAID 1) (або аналог) зі швидкістю обертання не менше 7 200 об/хв», яке буде відповідати технічним вимогам Замовника , згідно з Додатком 3 до тендерної документації.
Щодо відповіді Організатора від 11.05.2017 12:53
Дата подання: 12 травня 2017 19:15
Дата відповіді: 16 травня 2017 12:57
Мова йшла не конкретно про "аналог" жорстких дисків SAS, а про необґрунтовано завищені вимоги до Товару і необхідність внесення відповідних змін до технічних вимог. У змінах до тендерної документації не відображена відповідь стосовно можливості використання дублювання жорстких дисків засобами операційної системи – і це стосується не самих жорстких дисків "2х1000 ГБ SAS (RAID 1) (або аналог)", а вимоги до наявності "RAID адаптер рівнів 0,1 — інтегрований або окремий". Просимо внести відповідні зміни до тендерної документації, тому що це суттєво впливає на вартість пропозиції. Також зауважимо, що дозволене відповідно до відповіді тендерного комітету, "дублювання жорстких дисків за рахунок можливостей операційної системи", фактично не створює RAID 1 масив, а використовує функцію "динамічних дисків Windows", що є зовсім різними технологіями як за вартістю, так і за функціоналом.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: RAID (англ. Redundant Array of Independent Disks) – технологія віртуалізації даних, яка об'єднує кілька дисків в логічний елемент для надійності збереження інформації та/або підвищення продуктивності. Для реалізації RAID можна використовувати як апаратні, на половину апаратні так і повністю програмні рішення. У кожного рішення є свої переваги та недоліки, а також відрізняється набір функцій та можливостей.
Учасник тендеру у відповідності з технічними вимогами «RAID адаптер рівнів 0,1 - інтегрований або окремий» та «Жорсткі диски - не менше 2 фізичних дисків: 2х1000 ГБ SAS (RAID 1) (або аналог)» повинен надати рішення яке забезпечить надійне зберігання даних шляхом його дублювання.
Використання дублювання жорстких дисків за рахунок можливостей операційної системи (аналог RAID 1) не виключається. Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
Щодо відповіді Організатора від 11.05.2017 12:59 (мікрофонний передпідсилювач, мікшер)
Дата подання: 12 травня 2017 19:17
Дата відповіді: 16 травня 2017 12:56
У Додатку №3 вимагається "Комплект мікрофонів (6 шт.)", та "Мікрофонний передпідсилювач, мікшер (1 шт.) з кількістю входів — не менше 6", та надана відповідь організатора про те, що 6 мікрофонів підключаються до 6 входів мікшера і розподіляються (міксуються) на 4 канали запису. Просимо дати чіткі роз'яснення – чи потрібно записувати звук з відеоконференції і яким чином, тому що у попередніх роз'ясненнях організатора вказано, що тільки 6 мікрофонів відповідним чином комутуються (міксуються) та підключаються до 6 входів мікшера і записуються по чотирьох каналах?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Так. Потрібно, але із застосуванням ліцензійного програмного забезпечення «АКОРД». Вимоги до технічного засобу фіксування судового процесу (судового засідання) наведені у Додатку 3 до тендерної документації.
Щодо відповіді Організатора від 11.05.2017 13:06 (виникнення луни (ехо) у залі судового засідання)
Дата подання: 12 травня 2017 19:19
Дата відповіді: 16 травня 2017 12:54
У відповіді тендерний комітет зазначив наступне: "6 мікрофонів, які мають бути встановлені в залах суду (різними способами в залежності від параметрів залу), з кабелем не менше 10 м, не можуть функціонувати без звукопідсилювачу". Згаданий звукопідсилювач – це мікрофонний передпідсилювач, і він не має відношення до гучномовного відтворення звуку, а саме при гучномовному відтворенні звуку може виникати луна (ехо), і саме на це може впливати акустичне оформлення приміщення, а саме "стіни у судовій залі не обладнані звуковбирними екранами, що поглинають звук". Тому просимо вилучити дану вимогу з Додатку №3 як некоректну.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Зважаючи на необхідність встановлення в одному залі суду усіх компонентів технічного засобу фіксування судового процесу (судового засідання), у тому числі акустичної системи та 6-ти мікрофонів з вбудованими мікрофонними перепідсилювачами, та в залежності від параметрів залу і розташування мікрофонів може виникати луна (ехо). Саме тому, учасник-переможець повинен здійснити підключення, монтажні та пусконалагоджувальні роботи з комплектом витратних матеріалів на території Замовника, у тому числі проведення тестового сеансу звукозапису та усунення після нього, за потреби, виявлених вад (недостатня гучність, ехо тощо).
Щодо відповіді Організатора від 04.05.2017 17:29 (Пристрій незалежного контролю часу)
Дата подання: 12 травня 2017 19:22
Дата відповіді: 16 травня 2017 12:53
Виходячи з вашої відповіді та наданого додаткового роз'яснення (вимог), а саме: "Показники часу повинні відображатися в службовому журналі судового засідання", це передбачає поставку нестандартного обладнання, яке повинно обмінюватись даними з існуючим ліцензійним програмним забезпеченням технічної фіксації судового процесу, яке було придбане на умовах поставки необмеженої кількості ліцензій в усі суди України у 2016 році. Для того щоб будь-який учасник тендеру зміг надати технічне рішення, яке б відповідало вимогам та реалізувало потрібні для системи функції, організатор повинен надати усім учасникам програмні інтерфейси для обміну даними або вихідні коди програмного забезпечення технічної фіксації судового процесу у частині "службового журналу". Тільки у цьому випадку будь-який учасник зможе надати відповідне технічне рішення. У іншому разі, виконати ці вимоги може тільки розробник програмного забезпечення технічної фіксації судового процесу, яке було поставлене в усі суди України у 2016 році. Також просимо надати необхідні технічні вимоги до пристрою незалежного контролю часу, а саме: точність датчика часу та допустимий ухил часу за місяць, рік, або будь-який зазначений організатором проміжок часу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Так, вірно, це передбачає поставку нестандартного обладнання, яке повинно обмінюватись даними з існуючим ліцензійним програмним забезпеченням технічної фіксації судового процесу. Оскільки на сьогодні реалізація функції контролю часу в ТЗФСП не реалізована, а функціональність контрою часу у програмному забезпеченні технічної фіксації судового процесу передбачено до реалізації у цьому році, програмні інтерфейси для обміну даними з зазначеним нестандартним обладнанням переможця, будуть враховані під час реалізації функціональності контрою часу у програмному забезпеченні.
Точність пристрою незалежного контролю часу: допустиме відхилення не більше +/- 4ppm (мільйонні частки) в діапазоні температур 0...40С.
Опис функціоналу повинно бути відображено у технічному паспорті програмно-апаратного комплексу для фіксування судового процесу (судового засідання), наявність якого буде передбачена після внесення змін до Додатку 3 тендерної документації.
Щодо відповіді Організатора від 04.05.2017 17:23 "Кількість відео каналів – не менше 2"
Дата подання: 12 травня 2017 19:23
Дата відповіді: 16 травня 2017 12:51
Просимо дати чіткі роз'яснення – яке відео джерело повинно записуватись по першому каналу відеозапису, та яке відео джерело повинно записуватись по другому каналу відеозапису. Без відповіді на це питання учаснику тендеру буде незрозуміло, які апаратні та/або програмні компоненти необхідно поставити для виконання вимог Додатку №3.
Відповідь: По першому каналу повинно записуватись відео з плати відео захвату, а по другому - з робочого столу операційної системи або вікна обраної аплікації, обчислювальна потужність ТЗФСП повинна бути достатньою для здійснення відеозапису з двох джерел одночасно.
Щодо відповіді Організатора від 04.05.2017 17:23 "Об’єм відеозапису за годину - не є регламентованим":
Дата подання: 12 травня 2017 19:25
Дата відповіді: 16 травня 2017 12:49
Регламентація об'єму відеозапису є суттєвою вимогою, яка повинна забезпечити раціональне використання змінних носіїв (дисків CD/DVD), які будуть закупатись судами при експлуатації систем фіксації. Особливо це стосується справ кримінального провадження, для яких закупівля буде здійснюватися за державний кошт.
Відповідь: Регламент щодо об’єму відеозапису відсутній. Вимоги до технічного засобу фіксування судового процесу (судового засідання) наведені у додатку 3 до тендерної документації.
Щодо відповіді Організатора від 11.05.2017 15:12
Дата подання: 12 травня 2017 19:26
Дата відповіді: 16 травня 2017 12:48
У своїх відповідях організатор неодноразово вказує, що "Учасник повинен запропонувати рішення (апаратно-програмне), яке дозволить виконання вищевказаного функціоналу згідно з Додатком 3 до тендерної документації". Ще раз запитуємо організатора: якщо рішення є апаратно-програмним, а функціонал відповідно до Додатку № 3 виконується тільки за рахунок певного програмного забезпечення, то чому це програмне забезпечення не входить до специфікації? Або просимо вказати назву цього програмного забезпечення для того, щоб будь-який учасник тендеру, міг провести належне тестування свого апаратно-програмного рішення з метою забезпечення працездатності засобів фіксування судового процесу (судового засідання) після встановлення їх у судах.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У 2016 році ДСА України була проведена закупівля технічних засобів фіксування судового процесу (судового засідання) у кількості 620 комплектів.
Пунктом 7.2. істотних умов (розділ 2. «Істотні умови, які обов’язково включаються до договору про закупівлю» тендерної документації), які обов’язково включаються до договору про закупівлю було визначено, що після завершення постачання товару (620 систем фіксації судового процесу) постачальник передає замовнику права на встановлення та використання в судах необмеженої кількості ліцензій програмного забезпечення фіксування судового процесу (судового засідання) в режимі звукозапису та відео конференції, що входить до складу товару згідно з цим договором.
За результатами проведення зазначеної процедури закупівлі переможцем цих торгів передано судам для використання необмежену кількість програмного забезпечення фіксування судового процесу (судового засідання) та інших процесів з фіксацією та відтворенням звуку та зображення "Акорд".
Після проведення зазначеної процедури закупівлі наказом ДСА України від 11.08.2016 № 164 був затверджений План заходів щодо вдосконалення процедури фіксування судового засідання технічними засобами, згідно з яким у судах необхідно зобов’язано замінити існуючі програми фіксування судового процесу в режимі звукозапису на отримані від ДСА України на безоплатній основі інсталяційні пакети під Windows та Linux (необмежена кількість ліцензій) з програмним забезпеченням фіксування судового засідання в режимах звукозапису, відеозапису та відеоконференції «АКОРД».
Вимоги до технічних засобів фіксування судового процесу (судового засідання), з урахуванням встановленого у подальшому програмного забезпечення «АКОРД», наведені у додатку 3 до тендерної документації.
Розгорнути всі запитання: 34 Згорнути запитання

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 15 червня 2017
UA-2017-04-21-001316-c3a2c6b8c0eae4933bef502753220c6ad
Найменування: ДЕРЖАВНА СУДОВА АДМІНІСТРАЦІЯ УКРАЇНИ
Код ЄДРПОУ: 26255795
Місцезнаходження: 01601, Україна, Київська обл., Київ, Печерський район, ВУЛИЦЯ ЛИПСЬКА, будинок 18/5
Учасник Документи Рішення
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ КИТ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ Фолгат ФТК Документи
Допущено до аукціону
Документи

Публічні документи

22 червня 2017 12:33
ДОКУМЕНТИ ПЕРЕМОЖЦЯ.pdf
25 травня 2017 09:16
Електронний підпис
25 травня 2017 09:13
Довіренність.rar
25 травня 2017 09:13
Гарантия.rar
25 травня 2017 09:13
Технічні документи.pdf

Публічні документи

25 травня 2017 09:30
Електронний підпис
25 травня 2017 09:30
Електронний підпис
25 травня 2017 09:29
Пропозиція часть 2.pdf
25 травня 2017 09:29
Пропозиція часть 1.pdf
25 травня 2017 09:29
Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ КИТ"

ТОВ Фолгат ФТК

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 червня 2017 11:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ КИТ" 26 673 696,00
UAH з ПДВ
26 673 696,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Фолгат ФТК 26 776 379,04
UAH з ПДВ
26 776 379,04
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 червня 2017 12:33
ДОКУМЕНТИ ПЕРЕМОЖЦЯ.pdf
25 травня 2017 09:16
Електронний підпис
25 травня 2017 09:13
Довіренність.rar
25 травня 2017 09:13
Гарантия.rar
25 травня 2017 09:13
Технічні документи.pdf

Публічні документи

25 травня 2017 09:30
Електронний підпис
25 травня 2017 09:30
Електронний підпис
25 травня 2017 09:29
Пропозиція часть 2.pdf
25 травня 2017 09:29
Пропозиція часть 1.pdf
25 травня 2017 09:29
Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ КИТ"

ТОВ Фолгат ФТК

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ КИТ"
#37316320
Переможець 26 673 696,00
UAH з ПДВ
22 червня 2017 11:29

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 червня 2017 11:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ КИТ"
#37316320
26 673 696,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 квітня 2018 14:27
Електронний підпис зміни до договору
21 лютого 2018 12:58
Додатковий договір №2-22-18 (1).pdf зміни до договору
21 лютого 2018 12:58
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2017 15:22
Додаткова угода № 1-150-17 до договору № 72-17 (1).pdf зміни до договору
29 грудня 2017 15:22
Електронний підпис укладений
07 липня 2017 19:08
Договір_КИТ_СФСЗ_2017.pdf укладений
07 липня 2017 19:08

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ч.5 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі", п. 12 Договору, Сторони домовились продовжити дію Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі апаратури для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу (технічний засіб фіксування судового процесу (судового засідання)) на 2018 рік.
Номер договору про закупівлю: 72-17
Договір:
Номер додаткової угоди: 72-17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 лютого 2018
Дата публікації змін до договору:
21 лютого 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ч.5 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі", п.п. 12.3.4., 12.3.11. та 12.3.12. Договору, Сторони домовилися про закупівлю апаратури для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу – за кодом ДК 021:2015 – 32330000-5 (технічний засіб фіксування судового процесу (судового засідання)) на суму разом з ПДВ 5 294 016,00 грн., що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в Договорі, укладеному в 2017 році.
Номер договору про закупівлю: 72-17
Договір:
Номер додаткової угоди: 72-17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 липня 2017 — 31 березня 2018
Сума оплати за договором: 31 967 712,00
UAH з ПДВ