Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Дизельний поїзд для регіональних пасажирських перевезень у трьохвагонному складі
Diesel train consists of three cars for regional passenger traffic
Diesel train consists of three cars for regional passenger traffic
Очікувана вартість
1 062 000 000,00 UAH
UA-2017-03-07-000885-b ● 6bc3efed679d4a609e2aa3d0c4e87831
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | ПАТ "Укрзалізниця" |
Код ЄДРПОУ: | 40075815 |
Місцезнаходження: | 03680, Україна , Київська обл., Київ, Тверська |
Контактна особа: |
Борщ Марина Олександрівна +38 (044) 465-10-62 borsch@uz.gov.ua |
Додаткові контактні особи: |
Анна Бандурко +38(044)465-08-05 a.bandurko@uz.gov.ua Євгеній Тичина +38(044)465-26-75 |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Publik Joint-State Company "Ukranian Railway" |
National ID: | 40075815 |
Contact point: |
Борщ Марина Олександрівна +38 (044) 465-10-62 borsch@uz.gov.ua |
Additional contacts: |
Anna Bandurko +38(044)465-08-05 a.bandurko@uz.gov.ua Evgenij Tychyna +38(044)465-26-75 |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 07 березня 2017 12:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 липня 2017 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 липня 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 липня 2017 10:00 |
Очікувана вартість: | 1 062 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 434 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,70% |
Publication date: | 07 березня 2017 12:18 |
Enquiries until: | 16 липня 2017 10:00 |
Complaints submission until: | до 22 липня 2017 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 26 липня 2017 10:00 |
Information
Estimated total value: | 1 062 000 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 7 434 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,70 % |
Інформація про предмет закупівлі
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 ед.
Дизельний поїзд для регіональних пасажирських перевезень у трьохвагонному складі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03150, Україна, Київська обл., Київ, Тверська, 5
ДК 021:2015: 34620000-9 — Рейковий рухомий склад
Diesel train consists of three cars for regional passenger traffic
CPV: 34620000-9
Період постачання:
по 23 листопада 2018
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 липня 2017 16:33 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
13 липня 2017 16:32 |
Учасникам зміни 12.pdf | |
13 липня 2017 16:32 |
Додаток 11 Проект договору Зміни 12.doc | |
13 липня 2017 16:32 |
ТД_дизель поїзд зміни 12.doc | |
07 липня 2017 15:18 |
Учасникам зміни 11.pdf | |
22 червня 2017 09:28 |
Учасникам зміни 10.pdf | |
01 червня 2017 14:57 |
Учасникам зміни 9.pdf | |
30 травня 2017 15:34 |
Учасникам зміни 8.pdf | |
23 травня 2017 14:16 |
Зміни № 7 Учасн.pdf | |
18 травня 2017 15:21 |
Технічна помилка.pdf | |
18 травня 2017 15:21 |
Лист зміни 6.pdf | |
28 квітня 2017 14:26 |
Учасникам зміни 5.pdf | |
20 квітня 2017 17:41 |
Учасникам зміни 4.pdf | |
14 квітня 2017 11:46 |
Учасникам зміни 3.pdf | |
30 березня 2017 16:42 |
Зміни 2 дизель.pdf | |
14 березня 2017 16:10 |
Зміни 1 ТД дизель поїзд.pdf |
13 липня 2017 16:33 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
13 липня 2017 16:32 |
Учасникам зміни 12.pdf
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
13 липня 2017 16:32 |
Додаток 11 Проект договору Зміни 12.doc
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
13 липня 2017 16:32 |
ТД_дизель поїзд зміни 12.doc
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
07 липня 2017 15:18 |
Учасникам зміни 11.pdf
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
22 червня 2017 09:28 |
Учасникам зміни 10.pdf
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
01 червня 2017 14:57 |
Учасникам зміни 9.pdf
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
30 травня 2017 15:34 |
Учасникам зміни 8.pdf
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
23 травня 2017 14:16 |
Зміни № 7 Учасн.pdf
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
18 травня 2017 15:21 |
Технічна помилка.pdf
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
18 травня 2017 15:21 |
Лист зміни 6.pdf
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
28 квітня 2017 14:26 |
Учасникам зміни 5.pdf
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
20 квітня 2017 17:41 |
Учасникам зміни 4.pdf
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
14 квітня 2017 11:46 |
Учасникам зміни 3.pdf
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
30 березня 2017 16:42 |
Зміни 2 дизель.pdf
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
14 березня 2017 16:10 |
Зміни 1 ТД дизель поїзд.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Гідропередача
Дата подання: 09 березня 2017 12:11
Дата відповіді: 13 березня 2017 16:31
Прошу уточнити, який саме тип гідропередачі мається на увазі під словом "Гідропередача" в тендерній документації- гідромеханічна передача чи гідродинамічна передача?
Відповідь: На Ваш запит повідомляємо:
тип гідропередачі - гідродинамічний.
тип гідропередачі - гідродинамічний.
Дизельні двигуни
Дата подання: 23 березня 2017 10:04
Дата відповіді: 23 березня 2017 17:15
Прошу уточнити вимоги до екологічного стандарту дизельних двигунів
Відповідь: Повідомляємо, що в пунктах 4.5.6 Технічних вимог до предмета закупівлі (додаток № 4 до тендерної документації та додаток 3 до проекту договору) вказано: «4.5.6 Вимоги до потужності силових установок, показників їх економічності, екологічності, надійності визначаються Замовником та виробником на етапі узгодження технічного завдання».
внесення змін до пункту 4.3 Додатку №1 до тендерної документації щодо наявності документального підтвердження досвіду
Дата подання: 19 травня 2017 13:24
Дата відповіді: 23 травня 2017 14:21
Прошу розглянути можливість внесення змін до пункту 4.3 Додатку №1 до тендерної документації щодо наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, стосовно зазначення не менше 1 договору поставки відповідно до даного предмета закупівлі код ДК 021:2015 34620000-9 Рейковий рухомий склад або іншої продукції залізничного призначення.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерним комітетом ПАТ «Укрзалізниця» з питань закупівель послуг з ремонту, модернізації і придбання рухомого складу, іншої техніки та робіт було розглянуто питання учасника та прийнято рішення про внесення змін № 7 до тендерної документації, яка опублікована у встановленому порядку.
Щодо внесених змін №10
Дата подання: 23 червня 2017 11:35
Дата відповіді: 23 червня 2017 15:16
22.06.17 тендерним комітетом ПАТ «Укрзалізниця» з питань закупівель послуг з ремонту, модернізації і придбання рухомого складу, іншої техніки та робіт внесені зміни №10 та оприлюднена інформація з переліком змін №Ц-43/49 від 22.06.17, згідно якої зазначено що «кінцевий строк подання тендерної пропозиції 10.07.17 до 10:00».
Однак, тендерним комітетом не надано жодних роз’яснень щодо причин переносу терміну подачі документів, а також відсутні будь-які скарги учасників на умови тендерної документації, по яким не прийнято рішення.
Враховуючи, що перенос терміну подачі тендерних пропозиції без зміни кінцевих термінів поставки дизель-поїздів негативно впливає на можливість потенційних учасників своєчасного виробництва та поставки дизель-поїздів та відповідно прийняття участі у тендері, просимо надати роз’яснення щодо наявних обґрунтованих причин внесення змін №10 до тендерної документації та переносу строку подачі тендерної пропозиції.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до ст. 23 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2017-03-07-000885-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПАТ "Крюківський вагонобудівний завод", Код ЄДРПОУ:05763814
Дата подання: 10 березня 2017 12:38
щодо дискримінаційних вимог тендерної документації
Тендерна документація містить дискримінаційні вимоги щодо можливості участі виробників у зазначеному тендері, що є грубим порушенням статті 3 та 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
1) Пункт 1.2 Додатку №4 «Дизель-поїзд повинен формуватися з двох моторних головних вагонів, розташованих по кінцях поїзда, та проміжного причіпного безмоторного вагону. Базова схема дизель-поїзда – трьох вагонна. У поїзді повинні передбачатися один вагон першого класу з розташуванням місць за схемою 2+2 і два вагони другого класу з розташуванням місць за схемою 2+2.»
Кількість силових (дизельних) установок (2 од.) зазначена в прив'язці до існуючої конструкції польських дизель-поїздів мод.730М і 730МL. Хоча для визначення експлуатаційних характеристик рухомого складу достатньо встановити вимоги щодо загальної потужності та прискорення. Разом з цим, ПАТ «Укрзалізниця» не має досвіду експлуатації трьохвагонних дизель-поїздів з двома моторними вагонами. В разі виходу з ладу одного з моторних вагонів, подальша експлуатація поїзду буде неможлива та призведе до простою поїзду в очікуванні ремонту. Тому зазначення у тендерній документації таких необґрунтованих вимог до дизель-поїзду, також свідчить про надання переваги конкретному виробнику.
Тендерною документацією навмисне не вказується габарит рухомого складу, як один з найважливіших показників. Замість цього, прописуються чіткі вимоги щодо розміщення місць для сидіння в першому і другому класах за схемою (2 + 2). Слід зазначити, що на коліях України і суміжних держав (де є колії 1520мм) можлива експлуатація дизель-поїздів у габариті Т (ширина вагону 3500мм), що б дозволило організувати розміщення крісел у вагонах 2-го класу за формулою 3+2 і, відповідно, збільшити кількість пасажирських місць у дизель-поїздів на 25 - 30 місць або 18 - 20 %, що є основним показником для прибутковості поїздів.
2) пункт 4.7.8 Додатку №4
«При формуванні дизель-поїзда з’єднання гальмівних і живильних магістралей між вагонами повинне здійснюватися автоматично, через автоматичні зчіпні пристрої вагонів.»
Використання даного виду зчіпних пристроїв у поїздах постійного формування є не обґрунтованим так, як це призводить тільки до збільшення вартості поїзду та його ремонту, але не дає відповідного комфорту для обслуговування дизель-поїздів. Тому зазначення у тендерній документації таких необґрунтованих вимог до дизель-поїзду, також свідчить про надання переваги конкретному виробнику.
3) пункт 6.6 проекту договору про закупівлю:
«- сертифікат відповідності УкрСЕПРО, або гарантійний лист-зобов′язання щодо виконання ПОСТАЧАЛЬНИКОМ заходів із отримання сертифікату;»
Замовник не встановлює однозначні вимоги щодо поставки дизель-поїздів з діючими сертифікатами відповідності (хоча експлуатація дизель-поїздів без сертифікатів не допускається), а напроти, допускає можливість поставки дизель-поїздів не з сертифікатом, а з гарантійним листом щодо виконання заходів з отримання сертифікату (на що і в які терміни не відомо).
4) Термін поставки шести дизель-поїздів – 31.12.17
Жоден виробник не має змоги виготовити до 31.12.2017 року (враховуючи що укладання договору можливе не раніше другої половини травня 2017р.) шість дизель-поїздів, без попередньої домовленості, так як термін виробництва тільки дизельних установок складають 10-11 місяців, які майже у всіх виробників приблизно однакові.
На підставі вищезазначеного, вимагаємо усунути дискримінаційні вимоги з тендерної документації для забезпечення виконання вимог статті 3 та 5 Закону України «Про публічні закупівлі» щодо забезпечення рівної конкуренції учасників та не встановлення дискримінаційних вимог.
Розгорнути
Згорнути
1) Пункт 1.2 Додатку №4 «Дизель-поїзд повинен формуватися з двох моторних головних вагонів, розташованих по кінцях поїзда, та проміжного причіпного безмоторного вагону. Базова схема дизель-поїзда – трьох вагонна. У поїзді повинні передбачатися один вагон першого класу з розташуванням місць за схемою 2+2 і два вагони другого класу з розташуванням місць за схемою 2+2.»
Кількість силових (дизельних) установок (2 од.) зазначена в прив'язці до існуючої конструкції польських дизель-поїздів мод.730М і 730МL. Хоча для визначення експлуатаційних характеристик рухомого складу достатньо встановити вимоги щодо загальної потужності та прискорення. Разом з цим, ПАТ «Укрзалізниця» не має досвіду експлуатації трьохвагонних дизель-поїздів з двома моторними вагонами. В разі виходу з ладу одного з моторних вагонів, подальша експлуатація поїзду буде неможлива та призведе до простою поїзду в очікуванні ремонту. Тому зазначення у тендерній документації таких необґрунтованих вимог до дизель-поїзду, також свідчить про надання переваги конкретному виробнику.
Тендерною документацією навмисне не вказується габарит рухомого складу, як один з найважливіших показників. Замість цього, прописуються чіткі вимоги щодо розміщення місць для сидіння в першому і другому класах за схемою (2 + 2). Слід зазначити, що на коліях України і суміжних держав (де є колії 1520мм) можлива експлуатація дизель-поїздів у габариті Т (ширина вагону 3500мм), що б дозволило організувати розміщення крісел у вагонах 2-го класу за формулою 3+2 і, відповідно, збільшити кількість пасажирських місць у дизель-поїздів на 25 - 30 місць або 18 - 20 %, що є основним показником для прибутковості поїздів.
2) пункт 4.7.8 Додатку №4
«При формуванні дизель-поїзда з’єднання гальмівних і живильних магістралей між вагонами повинне здійснюватися автоматично, через автоматичні зчіпні пристрої вагонів.»
Використання даного виду зчіпних пристроїв у поїздах постійного формування є не обґрунтованим так, як це призводить тільки до збільшення вартості поїзду та його ремонту, але не дає відповідного комфорту для обслуговування дизель-поїздів. Тому зазначення у тендерній документації таких необґрунтованих вимог до дизель-поїзду, також свідчить про надання переваги конкретному виробнику.
3) пункт 6.6 проекту договору про закупівлю:
«- сертифікат відповідності УкрСЕПРО, або гарантійний лист-зобов′язання щодо виконання ПОСТАЧАЛЬНИКОМ заходів із отримання сертифікату;»
Замовник не встановлює однозначні вимоги щодо поставки дизель-поїздів з діючими сертифікатами відповідності (хоча експлуатація дизель-поїздів без сертифікатів не допускається), а напроти, допускає можливість поставки дизель-поїздів не з сертифікатом, а з гарантійним листом щодо виконання заходів з отримання сертифікату (на що і в які терміни не відомо).
4) Термін поставки шести дизель-поїздів – 31.12.17
Жоден виробник не має змоги виготовити до 31.12.2017 року (враховуючи що укладання договору можливе не раніше другої половини травня 2017р.) шість дизель-поїздів, без попередньої домовленості, так як термін виробництва тільки дизельних установок складають 10-11 місяців, які майже у всіх виробників приблизно однакові.
На підставі вищезазначеного, вимагаємо усунути дискримінаційні вимоги з тендерної документації для забезпечення виконання вимог статті 3 та 5 Закону України «Про публічні закупівлі» щодо забезпечення рівної конкуренції учасників та не встановлення дискримінаційних вимог.
Рішення замовника: Вимога задоволена
14 березня 2017 17:00
На Ваш запит повідомляємо, що до тендерної документації внесено зміни №1 та опубліковано у встановленому порядку.
Номер вимоги: UA-2017-03-07-000885-b.a3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПАТ "Крюківський вагонобудівний завод", Код ЄДРПОУ:05763814
Дата подання: 18 березня 2017 10:58
щодо внесення змін до порядку оцінки пропозицій
Задля виконання вимог пункту 1.13 протоколу наради від 10.11.16 у Першого заступника Міністра інфраструктури України Кравцова Є.П., пункту 1.9 протоколу наради від 29.11.16 у Першого віце-прем’єр-міністра України – Міністра економічного розвитку і торгівлі України Кубіва С.І., пунктів 3.1 та 4 протокольного доручення Прем’єр-міністра України від 01.12.17, пунктів 2 та 3 доручення Прем’єр-міністра України за результатами робочої поїздки до м. Кременчук 01.12.16 №47258/0/1-16 від 19.12.16, пункту 2.3 окремого доручення Першого віце-прем’єр-міністра України – Міністра економічного розвитку і торгівлі України Кубіва С.І. №100/12-17 від 20.01.17 та пункту 5 протоколу наради 02.03.17 при головуванні Віце-прем’єр-міністра Кістіона В.Є. №9091/0/1-17 від 09.03.17, а також враховуючи положення абзацу 5 пункту 1 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі», вимагаємо встановити додаткові критерії оцінки пропозицій учасників тендеру та внести зміни до пункту 5.1. розділу 5 тендерної документації та викласти його у наступній редакції:
«Замовник та учасники не можуть ініціювати будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої тендерної пропозиції.
У разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм ч. 4 ст. 10 Закону, проводиться оцінка лише тих тендерних пропозицій, що не були відхилені згідно з Законом.
Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі двох критеріїв - ціна тендерної пропозиції (питома вага цінового критерію становитиме 70 відсотків), приведена вартість одного пасажирського місця (загальна питома вага не цінового критерію становитиме 30 відсотків); методики оцінки і шляхом застосування електронного аукціону.
1. Ціна Пропозиції (питома вага - 0,7 (PV)) повинна:
а) включати всі витрати на:
сплату усіх податків та зборів, що сплачуються або мають бути сплачені згідно з чинним законодавством України;
б) бути визначена на момент подання тендерної пропозиції;
в) бути визначена з урахуванням чинного законодавства України;
г) не включати витрати на оплату консультаційних послуг та документальне супроводження результатів торгів;
д) включати витрати, пов’язані з перевезенням товару та страхуванням.
Ціна Пропозиції має бути визначена чітко та остаточно без будь-яких посилань, обмежень або застережень.
Пропозицію, яка має регульовані ціни, буде відхилено як невідповідну до вимог даної тендерної документації.
Учасник відповідає за одержання всіх необхідних дозволів, сертифікатів (у тому числі експортних та імпортних) на товар, запропонований на торги, та самостійно несе всі витрати на отримання таких дозволів, ліцензій, сертифікатів.
Якщо учасником є нерезидент ціна тендерної пропозиції повинна включати всі витрати, податки та збори відповідно до законодавства його країни.
2. Критерій вартості одного пасажирського місця (питома вага – 0,3 (F)):
Приведена вартість пасажирського місця визначається шляхом ділення загальної вартості одного дизель-поїзду на загальну кількість сидячих місць у дизель-поїзді який пропонується для постачання (без врахування відкидних місць, в разі їх наявності).
А = P / Q, де:
А – вартість пасажирського місця, P – ціна пропозиції учасника, Q - кількість сидячих місць у дизель-поїзді який пропонується для постачання (без врахування відкидних місць, в разі їх наявності),
Якщо,
А ≥ 1 100 000 – F = 0;
1 000 000,00 ≤ А ≤ 1 100 000 – F = 0,1;
950 000,00 ≤ А ≤ 1 000 000 – F = 0,2;
А ≤ 950 000 – F = 0,3;
Методика оцінки
Оцінка тендерних пропозицій проводиться за цінами тендерних пропозицій з врахуванням податку на додану вартість (з ПДВ).
Тендерна пропозиція, подана учасником, оцінюється замовником за приведеною ціною, яка розраховується автоматично системою електронних закупівель на момент подання пропозиції учасником за математичною формулою:
PP = P / (1 + (F) / PV), де:
PP - приведена ціна; P – ціна пропозиції учасника; F - вага показнику вартість пасажирського місця; PV - питома вага критерію "ціна".
Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією визнається зведена ціна, яка є найнижча за результатами проведення електронного аукціону.
Переможець визначається рішенням тендерного комітету шляхом голосування членів тендерного комітету простою більшістю голосів у присутності не менше двох третин членів комітету.
За умови рівного розподілу голосів голос Голови тендерного комітету є вирішальним.
За результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця та приймає рішення про намір укласти договір згідно з Законом, за ціною:
P= PP * (1 + (F) / PV).
Замовник та Учасники не можуть ініціювати будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої тендерної пропозиції.
Переможець визначається рішенням тендерного комітету шляхом голосування членів тендерного комітету простою більшістю голосів у присутності не менше двох третин членів комітету.
За умови рівного розподілу голосів голос Голови тендерного комітету є вирішальним.
За результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця та приймає рішення про намір укласти договір згідно з Законом.
Замовник та Учасники не можуть ініціювати будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої тендерної пропозиції.
Замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації в порядку визначеному ст. 28 Закону.
Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.
При детальному вивченні тендерної пропозицій увага приділяється:
а) правильності оформлення документів тендерної пропозиції відповідно встановлених форм;
б) відповідності учасників кваліфікаційним та іншим вимогам Замовника;
в) відповідності тендерних пропозицій умовам цієї тендерної документації;
г) іншим вимогам передбаченим тендерною документацією.»
Використання даного механізму оцінки дозволить ПАТ «Укрзалізниця» більш якісно провести оцінку пропозицій учасників з точки зору ефективності інвестицій на придбання дизель-поїздів, так як від приведеної вартості пасажирського місця (а також їх кількості) залежить прибутковість від перевезень пасажирів та відповідно термін окупності інвестицій.
Розгорнути
Згорнути
«Замовник та учасники не можуть ініціювати будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої тендерної пропозиції.
У разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм ч. 4 ст. 10 Закону, проводиться оцінка лише тих тендерних пропозицій, що не були відхилені згідно з Законом.
Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі двох критеріїв - ціна тендерної пропозиції (питома вага цінового критерію становитиме 70 відсотків), приведена вартість одного пасажирського місця (загальна питома вага не цінового критерію становитиме 30 відсотків); методики оцінки і шляхом застосування електронного аукціону.
1. Ціна Пропозиції (питома вага - 0,7 (PV)) повинна:
а) включати всі витрати на:
сплату усіх податків та зборів, що сплачуються або мають бути сплачені згідно з чинним законодавством України;
б) бути визначена на момент подання тендерної пропозиції;
в) бути визначена з урахуванням чинного законодавства України;
г) не включати витрати на оплату консультаційних послуг та документальне супроводження результатів торгів;
д) включати витрати, пов’язані з перевезенням товару та страхуванням.
Ціна Пропозиції має бути визначена чітко та остаточно без будь-яких посилань, обмежень або застережень.
Пропозицію, яка має регульовані ціни, буде відхилено як невідповідну до вимог даної тендерної документації.
Учасник відповідає за одержання всіх необхідних дозволів, сертифікатів (у тому числі експортних та імпортних) на товар, запропонований на торги, та самостійно несе всі витрати на отримання таких дозволів, ліцензій, сертифікатів.
Якщо учасником є нерезидент ціна тендерної пропозиції повинна включати всі витрати, податки та збори відповідно до законодавства його країни.
2. Критерій вартості одного пасажирського місця (питома вага – 0,3 (F)):
Приведена вартість пасажирського місця визначається шляхом ділення загальної вартості одного дизель-поїзду на загальну кількість сидячих місць у дизель-поїзді який пропонується для постачання (без врахування відкидних місць, в разі їх наявності).
А = P / Q, де:
А – вартість пасажирського місця, P – ціна пропозиції учасника, Q - кількість сидячих місць у дизель-поїзді який пропонується для постачання (без врахування відкидних місць, в разі їх наявності),
Якщо,
А ≥ 1 100 000 – F = 0;
1 000 000,00 ≤ А ≤ 1 100 000 – F = 0,1;
950 000,00 ≤ А ≤ 1 000 000 – F = 0,2;
А ≤ 950 000 – F = 0,3;
Методика оцінки
Оцінка тендерних пропозицій проводиться за цінами тендерних пропозицій з врахуванням податку на додану вартість (з ПДВ).
Тендерна пропозиція, подана учасником, оцінюється замовником за приведеною ціною, яка розраховується автоматично системою електронних закупівель на момент подання пропозиції учасником за математичною формулою:
PP = P / (1 + (F) / PV), де:
PP - приведена ціна; P – ціна пропозиції учасника; F - вага показнику вартість пасажирського місця; PV - питома вага критерію "ціна".
Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією визнається зведена ціна, яка є найнижча за результатами проведення електронного аукціону.
Переможець визначається рішенням тендерного комітету шляхом голосування членів тендерного комітету простою більшістю голосів у присутності не менше двох третин членів комітету.
За умови рівного розподілу голосів голос Голови тендерного комітету є вирішальним.
За результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця та приймає рішення про намір укласти договір згідно з Законом, за ціною:
P= PP * (1 + (F) / PV).
Замовник та Учасники не можуть ініціювати будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої тендерної пропозиції.
Переможець визначається рішенням тендерного комітету шляхом голосування членів тендерного комітету простою більшістю голосів у присутності не менше двох третин членів комітету.
За умови рівного розподілу голосів голос Голови тендерного комітету є вирішальним.
За результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця та приймає рішення про намір укласти договір згідно з Законом.
Замовник та Учасники не можуть ініціювати будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої тендерної пропозиції.
Замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації в порядку визначеному ст. 28 Закону.
Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.
При детальному вивченні тендерної пропозицій увага приділяється:
а) правильності оформлення документів тендерної пропозиції відповідно встановлених форм;
б) відповідності учасників кваліфікаційним та іншим вимогам Замовника;
в) відповідності тендерних пропозицій умовам цієї тендерної документації;
г) іншим вимогам передбаченим тендерною документацією.»
Використання даного механізму оцінки дозволить ПАТ «Укрзалізниця» більш якісно провести оцінку пропозицій учасників з точки зору ефективності інвестицій на придбання дизель-поїздів, так як від приведеної вартості пасажирського місця (а також їх кількості) залежить прибутковість від перевезень пасажирів та відповідно термін окупності інвестицій.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 березня 2017 16:55
Відповідно до ч.1 ст.28 Закону України «Про публічні закупівлі» критерієм оцінки, у разі здійснення закупівлі, яка має складний або спеціалізований характер (у тому числі консультаційних послуг, наукових досліджень, експериментів або розробок, дослідно-конструкторських робіт), є ціна разом з іншими критеріями оцінки, зокрема, такими як: умови оплати, строк виконання, гарантійне обслуговування, експлуатаційні витрати, передача технології та підготовка управлінських, наукових і виробничих кадрів.
Вимога учасника щодо порядку оцінки тендерних пропозицій не відповідає Закону України «Про публічні закупівлі».
Тендерним комітетом ПАТ «Укрзалізниця» з питань закупівель послуг з ремонту, модернізації і придбання рухомого складу, іншої техніки та робіт прийнято рішення залишити тендерну документацію без змін.
Вимога учасника щодо порядку оцінки тендерних пропозицій не відповідає Закону України «Про публічні закупівлі».
Тендерним комітетом ПАТ «Укрзалізниця» з питань закупівель послуг з ремонту, модернізації і придбання рухомого складу, іншої техніки та робіт прийнято рішення залишити тендерну документацію без змін.
Номер вимоги: UA-2017-03-07-000885-b.c4
Статус:
Вирішена
Учасник: ПАТ "Крюківський вагонобудівний завод", Код ЄДРПОУ:05763814
Дата подання: 22 березня 2017 12:19
щодо надання роз'ясненнь
Відповідно до пункту 2.1 додатку 3 до тендерної документації зазначено:
«Якщо продукція виготовляється за технічним завданням (ТЗ), або технічними умовами (ТУ) - надати повну їх скановану копію або копію окремих розділів (витяг) (з накладенням ЕЦП Учасника), що містять в собі:
титульний лист;
окремі розділи, що встановлюються вимоги щодо супроводжувальних і пакувальних документів, в також документів з якості продукції;
розділи щодо технічних характеристик, безпеки, правил приймання, експлуатації, зберігання, транспортування, гарантій, методів контролю та випробування, маркування, пакування продукції.
Копії або витяги з нормативно-технічної документації повинні бути завірені підписом та печаткою власника нормативно-технічної документації, або завірені учасником торгів за наявності документу (договір, лист тощо), який надає учаснику право на її використання.
Нормативно-технічна документація (крім ГОСТ, ДСТУ), за якою виготовляється продукція має бути відповідним чином погоджена з ПАТ «Укрзалізниця».
В зв’язку з чим, прошу надати пояснення щодо значення терміну «якщо», так як згідно ДСТУ 3974-2000 «Система разработки и постановки продукции на производство. Правила выполнения опытно-конструкторских работ. Общие положения», - технічне завдання є основним документом, який розробляється і надається Замовником продукції (або розробляється Виконавцем робіт за технічними вимогами Замовника та узгоджується із ним в установленому порядку), або якщо продукція прийнята Міжвідомчою приймальною комісією згідно з вимогами ДСТУ 15.001:2009 «Система разработки и постановки продукции на производство» та поставлена на серійне виробництво, то – на неї має бути розроблено технічні умови згідно з ДСТУ 1.3:2014 «Правила побудови, викладення, оформлення, погодження, прийняття та позначення технічних умов», які є частиною комплекту конструкторської документації.
Виходячи з цього термін «якщо», можна розглядати як можливість виготовлення продукції, наприклад за технічними вимогами замовника (викладеними у тендерній документації, які будуть являтися невід’ємною частиною договору), тоді просимо пояснити щодо необхідності надання копії погоджених з ПАТ «Укрзалізниця» технічних умов або технічного завдання для можливості участі у тендері.
Разом з цим та враховуючи, що технічними вимогами до тендеру закладено конструктивне виконання поїзду, який раніше не закуповувався ПАТ «Укрзалізниця», відповідні технічні умови не можуть існувати у жодного виробника рухомого складу. Тому потенційному учаснику тендеру, до моменту подачі документів, необхідно буде розробити технічне завдання та провести процедуру його погодження з Замовником, тобто з ПАТ «Укрзалізниця».
Враховуючи стислий термін, з моменту оголошення тендеру до подачі документів на конкурс (менше 25 робочих діб з 07.03.2017 р. по 10.04.2017 р.), вимагаємо надати роз’яснення, щодо процедури узгодження технічного завдання з ПАТ «Укрзалізниця» та повідомити документ (наказ, розпорядження, тощо), і надати його копію, згідно якого потенційний учасник тендеру повинен вести процедуру узгодження. До роз’яснення просимо додати інформацію з переліком департаментів з якими необхідно узгодити технічне завдання, а також вказати максимально допустимі терміни розгляду документу, як одним, так і всіма погоджуючими підрозділами ПАТ «Укрзалізниця», з урахуванням термінів подачі документів для участі у тендері – 10.04.2017 р.
Розгорнути
Згорнути
«Якщо продукція виготовляється за технічним завданням (ТЗ), або технічними умовами (ТУ) - надати повну їх скановану копію або копію окремих розділів (витяг) (з накладенням ЕЦП Учасника), що містять в собі:
титульний лист;
окремі розділи, що встановлюються вимоги щодо супроводжувальних і пакувальних документів, в також документів з якості продукції;
розділи щодо технічних характеристик, безпеки, правил приймання, експлуатації, зберігання, транспортування, гарантій, методів контролю та випробування, маркування, пакування продукції.
Копії або витяги з нормативно-технічної документації повинні бути завірені підписом та печаткою власника нормативно-технічної документації, або завірені учасником торгів за наявності документу (договір, лист тощо), який надає учаснику право на її використання.
Нормативно-технічна документація (крім ГОСТ, ДСТУ), за якою виготовляється продукція має бути відповідним чином погоджена з ПАТ «Укрзалізниця».
В зв’язку з чим, прошу надати пояснення щодо значення терміну «якщо», так як згідно ДСТУ 3974-2000 «Система разработки и постановки продукции на производство. Правила выполнения опытно-конструкторских работ. Общие положения», - технічне завдання є основним документом, який розробляється і надається Замовником продукції (або розробляється Виконавцем робіт за технічними вимогами Замовника та узгоджується із ним в установленому порядку), або якщо продукція прийнята Міжвідомчою приймальною комісією згідно з вимогами ДСТУ 15.001:2009 «Система разработки и постановки продукции на производство» та поставлена на серійне виробництво, то – на неї має бути розроблено технічні умови згідно з ДСТУ 1.3:2014 «Правила побудови, викладення, оформлення, погодження, прийняття та позначення технічних умов», які є частиною комплекту конструкторської документації.
Виходячи з цього термін «якщо», можна розглядати як можливість виготовлення продукції, наприклад за технічними вимогами замовника (викладеними у тендерній документації, які будуть являтися невід’ємною частиною договору), тоді просимо пояснити щодо необхідності надання копії погоджених з ПАТ «Укрзалізниця» технічних умов або технічного завдання для можливості участі у тендері.
Разом з цим та враховуючи, що технічними вимогами до тендеру закладено конструктивне виконання поїзду, який раніше не закуповувався ПАТ «Укрзалізниця», відповідні технічні умови не можуть існувати у жодного виробника рухомого складу. Тому потенційному учаснику тендеру, до моменту подачі документів, необхідно буде розробити технічне завдання та провести процедуру його погодження з Замовником, тобто з ПАТ «Укрзалізниця».
Враховуючи стислий термін, з моменту оголошення тендеру до подачі документів на конкурс (менше 25 робочих діб з 07.03.2017 р. по 10.04.2017 р.), вимагаємо надати роз’яснення, щодо процедури узгодження технічного завдання з ПАТ «Укрзалізниця» та повідомити документ (наказ, розпорядження, тощо), і надати його копію, згідно якого потенційний учасник тендеру повинен вести процедуру узгодження. До роз’яснення просимо додати інформацію з переліком департаментів з якими необхідно узгодити технічне завдання, а також вказати максимально допустимі терміни розгляду документу, як одним, так і всіма погоджуючими підрозділами ПАТ «Укрзалізниця», з урахуванням термінів подачі документів для участі у тендері – 10.04.2017 р.
Рішення замовника: Вимога задоволена
23 березня 2017 17:47
Тендерним комітетом ПАТ «Укрзалізниця» з питань закупівель послуг з ремонту, модернізації і придбання рухомого складу, іншої техніки та робіт була розглянута вимога учасника щодо п. 2.1 Додатку №3 до тендерної документації на закупівлю код ДК 021:2015 34620000-9 Рейковий рухомий склад (дизельний поїзд для регіональних пасажирських перевезень у трьохвагонному складі).
За результатом розгляду вимоги повідомляємо, що процедура узгодження технічного завдання та технічних умов визначена «Порядком розгляду Укрзалізницею технічної документації пов’язаної з розробкою, випробуванням, поставленням на виробництво і впровадженням в експлуатацію нового та модернізованого рухомого складу залізниць України», затвердженим наказом Укрзалізниці від 22.05.2014 №230-Ц/од.
За результатом розгляду вимоги повідомляємо, що процедура узгодження технічного завдання та технічних умов визначена «Порядком розгляду Укрзалізницею технічної документації пов’язаної з розробкою, випробуванням, поставленням на виробництво і впровадженням в експлуатацію нового та модернізованого рухомого складу залізниць України», затвердженим наказом Укрзалізниці від 22.05.2014 №230-Ц/од.
Номер вимоги: UA-2017-03-07-000885-b.b6
Статус:
Вирішена
Учасник: ПАТ "Крюківський вагонобудівний завод", Код ЄДРПОУ:05763814
Дата подання: 28 березня 2017 07:30
щодо порядку та термінів погодження технічного завдання
Листом Ц-43/15 від 23.03.2016 р. тендерним комітетом надана інформація щодо процедури погодження нормативної документації з ПАТ «Укрзалізниця», однак не в повному обсязі надано роз’яснення щодо суті раніше поставленого питання, що є порушенням пункту 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі». У зазначеному листі іде посилання на документ – «Порядок розгляду Укрзалізницею технічної документації пов’язаною з розробкою, випробуванням, постановкою на виробництво...». Документ затверджений наказом 230-Ц/од від 22.05.2014 р,
Детально ознайомившись з наданим документом зроблено висновок, що в «Порядку ..» зазначено назви структурних підрозділів ПАТ «Укрзалізниця» та посади, яких на даний час не існує. Наприклад, згідно п. 12 технічне завдання необхідно погодити з Директором з технічної політики Укрзалізниці та головними управляннями Укрзалізниці. Зазначеної посади та управлінь у структурі ПАТ «Укрзалізниця» не існує. Крім цього, головною організацією (згідно даного наказу) є ДП «Державний науково-дослідний центр залізничного транспорту України», яке зараз не існує. Враховуючи наведений факт, неможливо керуватися наданим «Порядком..». В зв’язку з чим посилання на цей документ з боку ПАТ «Укрзалізниця» вважаємо некоректним.
Крім того, згідно п.11 зазначеного порядку, рекомендований термін погодження технічного завдання не повинен перевищувати 20 робочих днів. Враховуючи, що тендер оголошено 07.03.17, до моменту подачі тендерних пропозицій (10.04.17) є усього 22 робочі дні. Крім погодження технічного завдання учасникам необхідно уважно вивчити вимоги тендерної документації (80 аркушів) та розробити технічне завдання. Однак, враховуючи що Замовником роз’яснення надано 23.03.17, а термін подачі документів – 10.04.17, залишається лише 11 робочих днів, що унеможливлює погодження технічного завдання жодним потенційним учасником (за виключенням випадків про раніше існуючі змови між учасником та замовником).
Враховуючи вищенаведене, вимагаємо надати роз’яснення щодо процедури розгляду технічного завдання на дизель-поїзд з боку ПАТ «Укрзалізниця». У роз’ясненні просимо додати інформацію з переліком департаментів з якими необхідно узгодити технічне завдання, а також вказати максимально допустимі терміни розгляду документу, як одним, так і всіма погоджуючими підрозділами ПАТ «УЗ».
Розгорнути
Згорнути
Детально ознайомившись з наданим документом зроблено висновок, що в «Порядку ..» зазначено назви структурних підрозділів ПАТ «Укрзалізниця» та посади, яких на даний час не існує. Наприклад, згідно п. 12 технічне завдання необхідно погодити з Директором з технічної політики Укрзалізниці та головними управляннями Укрзалізниці. Зазначеної посади та управлінь у структурі ПАТ «Укрзалізниця» не існує. Крім цього, головною організацією (згідно даного наказу) є ДП «Державний науково-дослідний центр залізничного транспорту України», яке зараз не існує. Враховуючи наведений факт, неможливо керуватися наданим «Порядком..». В зв’язку з чим посилання на цей документ з боку ПАТ «Укрзалізниця» вважаємо некоректним.
Крім того, згідно п.11 зазначеного порядку, рекомендований термін погодження технічного завдання не повинен перевищувати 20 робочих днів. Враховуючи, що тендер оголошено 07.03.17, до моменту подачі тендерних пропозицій (10.04.17) є усього 22 робочі дні. Крім погодження технічного завдання учасникам необхідно уважно вивчити вимоги тендерної документації (80 аркушів) та розробити технічне завдання. Однак, враховуючи що Замовником роз’яснення надано 23.03.17, а термін подачі документів – 10.04.17, залишається лише 11 робочих днів, що унеможливлює погодження технічного завдання жодним потенційним учасником (за виключенням випадків про раніше існуючі змови між учасником та замовником).
Враховуючи вищенаведене, вимагаємо надати роз’яснення щодо процедури розгляду технічного завдання на дизель-поїзд з боку ПАТ «Укрзалізниця». У роз’ясненні просимо додати інформацію з переліком департаментів з якими необхідно узгодити технічне завдання, а також вказати максимально допустимі терміни розгляду документу, як одним, так і всіма погоджуючими підрозділами ПАТ «УЗ».
Рішення замовника: Вимога задоволена
30 березня 2017 16:29
Процедура узгодження технічного завдання та технічних умов викладена, у діючому на теперішній час, «Порядку розгляду Укрзалізницею технічної документації пов’язаної з розробкою, випробуванням, поставленням на виробництво і впровадженням в експлуатацію нового та модернізованого рухомого складу залізниць України» (далі – Порядку) затвердженому наказом Укрзалізниці від 22.05.2014 № 230-Ц/од.
Перелік Департаментів і профільних установ з якими необхідно погодити технічне завдання чи технічні умови визначено в пунктах 12-13 Порядку. Термін розгляду документів визначено п. 11 Порядку (не перевищує 20 робочих днів).
В зв’язку із реформуванням ПАТ «Укрзалізниця» назви посад, Департаментів, Головних управлінь та філій було змінено, зі збереженням закріплених за ними повноважень.
Детальна інформація наведена у прикріпленом файлі.
Перелік Департаментів і профільних установ з якими необхідно погодити технічне завдання чи технічні умови визначено в пунктах 12-13 Порядку. Термін розгляду документів визначено п. 11 Порядку (не перевищує 20 робочих днів).
В зв’язку із реформуванням ПАТ «Укрзалізниця» назви посад, Департаментів, Головних управлінь та філій було змінено, зі збереженням закріплених за ними повноважень.
Детальна інформація наведена у прикріпленом файлі.
Номер вимоги: UA-2017-03-07-000885-b.a7
Статус:
Вирішена
Учасник: POJAZDY SZYNOWE PESA BYDGOSZCZ SPÓŁKA AKCYJNA, Код ЄДРПОУ:0000036552
Дата подання: 29 березня 2017 11:23
Вопросы по тендерной процедуре на поставку 6 трехвагонных дизельных поездов
Касается: открытого конкурса на поставку 6 трёхвагонных поездов (процедура № код ДК 021:2015: 34620000-9)
После ознакомления с тендерной документацией на поставку 6 трехвагонных поездов, хотим отметить, что в данной тендерной процедуре могут участвовать только украинские производители. Коммерческие условия договора не допускают участие зарубежных поставщиков, так как:
- расчет в национальной украинской валюте;
- поставка товара на условиях DDP;
- срок поставки товара до конца текущего года (поставка стратегических компонентов для изготовления поездов около 12 месяцев с момента оплаты предоплаты),
- предоставление налоговых документов действующих на Украине;
Такое содержание тендерной документации существенно ущемляет права поставщиков не резидентов. Нет изложенных требований и способа участия в тендерной процедуре за посредством электронной платформы. Отсутствует инструкция каким образом можно задавать вопросы, требования, обжалования, каким образом будет проходить аукцион по данной тендерной процедуре.
Обращаемся к Заказчику с просьбой выяснить содержание и введение предлагаемых изменений в конкурсную документацию № код ДК 021:2015: 34620000-9), в ином случае ни одна из зарубежных компаний не сможет принять участия в данном тендере.
Просим ввести ниже следующие изменения:
1. Приложение № 11 Проект Договора поставки – Предмет договора 1.4
Просим внести изменение касательно сроков поставок.
Предлагает:
поезд № 1 – в течении 12 месяцев после получения предоплаты.
поезд № 2 – в течении 13 месяцев после получения предоплаты.
поезд № 3 – в течении 14месяцев после получения предоплаты.
поезд № 4 – в течении 14месяцев после получения предоплаты
поезд № 5 – в течении 15 месяцев после получения предоплаты
поезд № 6 – в течении 15 месяцев после получения предоплаты
Такое изменение необходимо из-за срока поставки ключевых компонентов для поездов (на прим: силовая установка около 10-12 месяцев, колесные пары 9 месяцев), a также из-за времени, необходимого для проведения необходимых испытаний и получения сертификата.
Одновременно просим внести соответствующее изменение в пункт 13.1 договора.
2. Приложение № 11 Проект Договора поставки – Предмет договора 1.6
Просим уточнить постановления п. 1.6: что Заказчик понимает под «уменьшением объёма покупки Товара», при каких обстоятельствах и как может быть уменьшен объём заказа и каков гарантированный минимальный объё заказа.
3. Приложение № 11 Проект Договора поставки – Цена 3.1
Просим внести изменение в настоящее постановление, так чтобы в данном тендере могли бы участвовать поставщики нерезиденты. Цена должна быть указана в ЕВРО и соответственно платежи производиться в ЕВРО. Заключения договора в национальной валюте Украины исключает возможность участия в тендере зарубежных производителей.
4. Приложение № 11 Проект Договора поставки – Порядок расчётов 4.1.2. и 4.1.4
Просим внести изменение в настоящее постановление на запись следующего содержания:
- 30% предоплаты от полной стоимости договора в течении 30 дней с момента его подписания.
- остальных 70% стоимости каждой партии товара в течение 30 календарных дней от даты поставки партии Товара”.
5. Приложение № 11 Проект Договора поставки – Порядок расчётов 4.3
Просим Покупателя уточнить, о каком налоговом документе идет речь, поскольку это документ, на основании которого производятся расчеты.
Приложение № 11 Проект Договора поставки – Порядок расчётов 4.4
Просим исключить пункт 4.4, поскольку определение модели финансирования – это основное условие своевременного выполнения заказа.
6. Приложение № 11 Проект Договора поставки – Приёмка товара 5.1
Просим изменить условия поставки поездов для нерезидентов с DDP на CPT. Просьбу свою обосновываем тем, что наша компания является не резидентом и не зарегистрирована как налогоплательщик на Украине, поэтому не может платить налогов и осуществлять таможенную очистку.
7. Приложение № 11 Проект Договора поставки – Приёмка товара 6.3
Просим, чтобы Покупатель разъяснил содержание первого предложения пункта 6.3: о каких требованиях идет речь. Просим исключить первое предложение, поскольку все требования должны содержаться в конкурсной докуменации, чтобы исполнитель мог с ними ознакомиться и учесть в предложении.
Удалить из пункта 6.6 обязательность предоставления подтверждения регистрации налогового документа в едином государственном регистре. По мнению это касается только резидентов Украины.
8. Приложение № 11 Проект Договора поставки – Права и обязанности Сторон 7.3.3
Просим удалить постановление 7.3.3 договора, так как оно относиться исключительно к резидентам Украины.
9. Приложение № 11 Проект Договора поставки – Права и обязанности Сторон 7.4.1
Просим внести изменение в настоящее постановление на запись следующего содержания:
7.4 Поставщик имеет право:
7.4.1. Своевременно и полностью получать оплату за поставленный Товар.
7.4.2 Требовать от Покупателя приёмки с сохраненем права на 1-стороннюю приёмку в случае, если Покупатель не явится на приёмку по вызову Поставщика.
10. Приложение № 11 Проект Договора поставки – Гарантийные обязательства 8.3
Просим внести изменение в содержание п. 8.3 на следующее:
„(…) должен приехать в течение суток от момента получения вызова ”
Новая редакция этого пункта:
„(…) должен приехать в течение 48 час. от момента получения вызова”.
Поставщик считает, что сутки – это слишком короткий срок для правильного выполнения постановлений, касающихся гарантийных обязательств. При таких условиях зарубежных поставщик не может участвовать в тендере.
11. Приложение № 11 Проект Договора поставки – Гарантийные обязательства п.8.4
Просим внести изменение в постановление настоящего пункта на следующее:
„Рекламации по качеству надо предоставить ПОСТАВЩИКУ в письменной форме, по электронной почте или факсом”.
12. Приложение № 11 Проект Договора поставки – Гарантийные обязательства п. 8.5
Просим внести изменение в настоящее постановление на следующее:
„ПОКУПАТЕЛЬ обязан в течение 12 час. предоставить им неисправный Товар или демонтировать бракованное оборудование”.
13. Приложение № 11 Проект Договора поставки – Гарантийные обязательства п.8.9, предпоследнее предложение
Просим внести изменение в настоящее постановление на следующее:
„(…) Если устранение неполадок на терерритории Покупателя невозможно, Поставщик отремонтирует Товар на своей территории или в другом месте, согласованном Сторонами”.
14. Приложение № 11 Проект Договора поставки – Ответственность Сторон 10.2 Просим указать, что речь идет об опоздании по вине Поставщика. Предлагаем также изменить запись касательно размера штрафа Обликовой ставки НБУ, предлагаем указать величину штрафа 5% не поставленного Товара.
15. Приложение № 11 Проект Договора поставки – Ответственность Сторон 10.3Просим внести изменение в размер договорного штрафа с 5% нa 2,5 % цены несоответствующего подузла Товара. Штраф, предложенный Поставщику, чрезмерно высокий.
16. Приложение № 11 Проект Договора поставки – Ответственность Сторон 10.6 Просим уточнить, касается ли постановленние п. 10.6. также нерезидентов.
17. Приложение № 11 Проект Договора поставки – Порядок расчётов 4.1
Из-за очень короткого срока поставки и необходимости заказов и внесения аванса за стратегические компоненты на все поезда, предусмотренные в Договоре, просим предоставить аванс в размере 30% всех 6-ти поездов.
18. Приложение № 11 Проект Договора поставки – Ответственность Сторон 10.7 Просим удалить п. 10.7 договора.
19. Приложение № 11 Проект Договора поставки – Цена 3; Приложение № 2 – ценовое предожение.
Просим исключить запись, касающуюся 20% НДС в случае нерезидентов. Нерезиденты не зарегистрированы в качестве налогоплательщиков НДС на Украине, поэтому их вознаграждение должно определяться суммой нетто.
20. Приложение № 11 Проект Договора поставки – Поставка товара 3; конкурсная документация 1.4.3; приложение № 2 – Ценовое предложение.
Просим изменить условия поставки для нерезидентов на СРТ в соответствии с Incoterms 2010.
21. Приложение № 8 к Конкурсной документации, пункт 4
В пункте 4 дважны прописаны требования для нерезидентов Украины, просим исправить эту неточность. Просим конкретно уточнить какие документы должны предоставить нерезиденты.
22. Приложение № 11 Проект Договора поставки – Гарантийные обязательства 8.9
Просим изменить настоящее постановление, устанавливая следующие сроки устранения неполадок:
- не влияющих на безопасность движения и комфорт пассажиров – в течение 20-ти рабочих дней;
Предлагаем добавть „или в срок, согласованный Сторонами”.
- влияющих на безопасность движения и исключающих эксплуатацию вагона – в течение суток с момента составления Акта технического состояния;
Предлагаем изменить в течение 3-ёх рабочих дней или в срок, согласованный Сторонами
- влияющих на комфорт пассажиров – в срок, указанный в Акте технического состояния или в Рекламационном акте.
Предлагаем добавть „или в срок, согласованный Сторонами”
23. Приложение № 11 Проект Договора поставки – Гарантийные обязательства 8.11
Просим ввести лимит ответственности – максимально 5 % от цены неисправной единицы Товара.
24. Приложение № 11 Проект Договора поставки – Гарантийные обязательства 8
Для определения правил предоставления услуг по гарантии просим разъяснить:
a) Где будут курсировать поезда, на каких трассах?
b) Все ли транспортные средства будут находиться в одном месте?
c) Предоставит ли Заказчик бесплатный доступ к цеху для проведения осмотра и складское помещение?
25. Приложение № 3 – техническая спецификация и спецификация по качеству предмета конкурса, пункт 17.2
Гарантийный срок эксплуатации отдельных подузлов дизель-поезда без проведения капитального ремонта должен составлять:
- для вагонной рамы дизель-поезда и кузова – не менее 1 млн. км или 10 лет;
(предлагаем сократить)
- для рам тележек – не менее, чем 1 млн.км или 10 лет;
(предлагаем сократить)
- для частей подвески и амортизации – не менее 0,5 млн. км или 5 лет;
(предлагаем максимально 3 года)
- для колёсных пар, подшипников – не менее 12 лет;
(предлагаем сократить до 6-ти лет)
- для дизелей - не менее 16 000 моточасов;
(предлагаем ограничить до 12000 моточасов)
- для передачи поезда - не менее 32 000 моточасов;
(предлагаем сократить до максимум 3-ёх лет)
26. Приложение № 4 – Технические требования к предмету покупки, таблица № 1, пункт 18
Просим уточнить нержавеющей стали должна быть изготовлена обшивка или конструкция кузова.
Рішення замовника: Вимога задоволена
30 березня 2017 16:54
Тендерним комітетом ПАТ «Укрзалізниця» з питань закупівель послуг з ремонту, модернізації і придбання рухомого складу, іншої техніки та робіт була розглянута вимога учасника та прийнято рішення про внесення змін № 2 до тендерної документації, яка опублікована у встановленому порядку.
Номер вимоги: UA-2017-03-07-000885-b.c8
Статус:
Вирішена
Учасник: POJAZDY SZYNOWE PESA BYDGOSZCZ SPÓŁKA AKCYJNA, Код ЄДРПОУ:0000036552
Дата подання: 29 березня 2017 12:08
тендер на поставку 6 дизельных поездов
В приложении направляем наши вопросы по тендеру № 811852
Рішення замовника: Вимога задоволена
30 березня 2017 16:55
Тендерним комітетом ПАТ «Укрзалізниця» з питань закупівель послуг з ремонту, модернізації і придбання рухомого складу, іншої техніки та робіт була розглянута вимога учасника та прийнято рішення про внесення змін № 2 до тендерної документації, яка опублікована у встановленому порядку.
Номер вимоги: UA-2017-03-07-000885-b.b9
Статус:
Вирішена
Учасник: POJAZDY SZYNOWE PESA BYDGOSZCZ SPÓŁKA AKCYJNA, Код ЄДРПОУ:0000036552
Дата подання: 06 квітня 2017 12:29
перенос сроков подачи тендерных предложений
В тендерной документации открытого тендера DK 021:2015 34620000-9 на приобретение рельсового подвижного состава дизель-поезда 3-секционные, раздел 2 – Порядок внесения изменений и подачи разъяснений, касающихся тендерной документации указано следующее:
«Фізична/юридична особа має право, не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції, звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до ст. 10 Закону.
У разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менш як на сім днів.»
Мы внесли наши вопросы на тендерную площадку Smart Tender 29 марта 2017г.
На сегодняшний день (6 апреля 2017г.) на наши вопросы заказчиком не были даны ответы.
В связи с этим, просим дать ответ будет ли перенесен срок подачи тендерных документов с 20 апреля 2017г. на новый срок?
Розгорнути
Згорнути
«Фізична/юридична особа має право, не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції, звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до ст. 10 Закону.
У разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менш як на сім днів.»
Мы внесли наши вопросы на тендерную площадку Smart Tender 29 марта 2017г.
На сегодняшний день (6 апреля 2017г.) на наши вопросы заказчиком не были даны ответы.
В связи с этим, просим дать ответ будет ли перенесен срок подачи тендерных документов с 20 апреля 2017г. на новый срок?
Рішення замовника: Вимога задоволена
20 квітня 2017 17:44
Тендерним комітетом прийнято рішення внести зміни №4 до тендерної документації та подовжити термін подання тендерних пропозицій.
Номер вимоги: UA-2017-03-07-000885-b.c10
Статус:
Вирішена
Учасник: POJAZDY SZYNOWE PESA BYDGOSZCZ SPÓŁKA AKCYJNA, Код ЄДРПОУ:0000036552
Дата подання: 06 квітня 2017 13:03
Повторно вопросы к тендеру № 811528
Повторно направляем на рассмотрение наши вопросы по тендеру № 811528
Рішення замовника: Вимога задоволена
18 травня 2017 18:21
Тендерним комітетом ПАТ «Укрзалізниця» з питань закупівель послуг з ремонту, модернізації і придбання рухомого складу, іншої техніки та робіт листом від 18.05.2017 №Ц-43/40 надаються роз'яснення до запитань №1,2,3.
Номер вимоги: UA-2017-03-07-000885-b.a11
Статус:
Вирішена
Учасник: POJAZDY SZYNOWE PESA BYDGOSZCZ SPÓŁKA AKCYJNA, Код ЄДРПОУ:0000036552
Дата подання: 21 квітня 2017 11:39
ответы на заданные вопросы
29.03.2017г. и повторно 6.04.2017г. мы направили на рассмотрение ряд вопросв (3 документа) по коммерческой и технической части тендерной документации на поставку 6 шт. дизель-поездов 3-секционной составности. Согласно тендерной документации, разработанной ПАО Укрзализныся ответы должны быть предоставлены в 3-дневный срок. До сегодняшнего дня (21.04.2017г.) мы не получили никаких ответов на наши вопросы, что ставит под сомнение возможность нашего участия в тендере. Просим в срочном порядке предоставить ответы на заданные вопросы. В приложение повторно вопросы по тендеру.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
18 травня 2017 18:22
ендерним комітетом ПАТ «Укрзалізниця» з питань закупівель послуг з ремонту, модернізації і придбання рухомого складу, іншої техніки та робіт листом від 18.05.2017 №Ц-43/40 надаються роз'яснення до запитань №1,2,3.
Номер вимоги: UA-2017-03-07-000885-b.b12
Статус:
Не задоволена
Учасник: POJAZDY SZYNOWE PESA BYDGOSZCZ SPÓŁKA AKCYJNA, Код ЄДРПОУ:0000036552
Дата подання: 21 квітня 2017 11:47
дискриминация инностранных поставщиков
Изучив внесенные изменения в тендерную документацию на поставку 6 штук 3-секционных дизель-поездов мы пришли к выводу, что: 1/ указанная Заказчиком вылюта тендера (гривны), 2/ условия поставки для нерезидентов (DDP), 3/ необходимость предоставления документов из налоговой инспекции Украины, 4/ слишком короткие сроки на оформление предложения (необходимость совершения переводов и согласоаний технической части), по нашему мнению однозначно дискриминируют, а, следовательно, исключают возможность участия инностранных поставщиков. Повторно просим рассмотреть возможность внесения изменений в коммерческую и техническую часть тендерной документации с учетом вышеизложенных условий, допускающий участие так зарубежных, как и украинских производителей.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 травня 2017 16:15
На Вашу вимогу №UA-2017-03-07-000885-b.b12 від 21.04.2017 повідомляємо, що тендерним комітетом ПАТ "Укрзалізниця" з питань закупівель послуг з ремонту, модернізації і придбання рухомого складу, іншої техніки та робіт було прийнято рішення залишити тендерну документацію без змін.
Номер вимоги: UA-2017-03-07-000885-b.c15
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ МАКСМЕД ІНТЕРНЕШНЛ, Код ЄДРПОУ:36259618
Дата подання: 07 липня 2017 22:26
Вимога
Детально зазначено в тексті вимоги
Рішення замовника: Вимога задоволена
13 липня 2017 16:41
Тендерним комітетом ПАТ «Укрзалізниця» з питань закупівель послуг з ремонту, модернізації і придбання рухомого складу, іншої техніки та робіт листом від 13.07.2017 №Ц-43/52 надаються роз'яснення до вимоги.
Номер вимоги: UA-2017-03-07-000885-b.c16
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ МАКСМЕД ІНТЕРНЕШНЛ, Код ЄДРПОУ:36259618
Дата подання: 16 липня 2017 09:31
Вимога
ТОВ «МАКСМЕД ІНТЕРНЕШНЛ» має намір прийняти участь у процедурі закупівлі 34620000-9 Рейковий рухомий склад (дизельний поїзд для регіональних пасажирських перевезень у трьохвагонному складі), ідентифікатор закупівлі за № UA-2017-03-07-000885-b, які оголосило ПАТ «Укрзалізниця».
13.07.2017 Замовником було внесено зміни до тендерної документація щодо деяких технічних вимог, викладених у попередньому звернення нашого підприємства.
Але, необхідно зазначити, що наші вимоги виконано не в повному обсязі без достатнього обґрунтування, у зв’язку з чим залишається необхідність внесення змін до технічних вимог до предмету закупівлі для можливості прийняття участі у зазначеній процедурі закупівлі, а саме:
1. До п.1.2. Технічних вимог. В тендерній документації вказана мінімальна кількість місць в кожному вагоні та кількість вагонів. Таким чином вимоги пов`язуються з конструктивними особливостями окремих виробників і можуть обмежити участь інших. Якщо вимоги формуються на базі аналізу умов експлуатації, а саме – оцінки пасажиропотоку та особливостей інфраструктури (в першу чергу геометрії платформи), доцільно обмежувати не кількість вагонів, а загальну довжину поїзда. З практики проведення конкурсів в країнах Європи, таким обмеженням є відстань між першою та останньою пасажирськими дверима поїзда (не окремого вагона, а саме поїзда). Таке обмеження пов`язано з забезпеченням комфортної висадки-посадки на мінімальній по довжині платформі на дільниці експлуатації. Тому коректним і не дискримінаційним буде встановлення вимог по кількості місць кожного класу комфорту для поїзда в цілому та ведення обмежень по довжині поїзда шляхом визначення мінімальної відстані між першою та останньою пасажирськими дверима.
2. Не врахована також пропозиція, щодо зазначення максимальної швидкості. Швидкість 120 км/год є достатньою для експлуатації на дільницях регіонального сполучення. Вимога, щодо максимальної швидкості 140 км/год призводить до необгрунтованого завищення вартості предмета закупівлі.
3. До переліку дозволених габаритів не внесено габарити 0Z-BM, 1BM, які відповідають діючим в Україні стандартам. Більш того, більшість дизель поїздів, що експлуатуються УЗ виконані саме в цих габаритах.
4. п. 4.7.13 може дискримінувати учасників тендеру. В розділі 4.7 "Вимоги до гальмівного та пневматичного обладнання" йдеться мова про те, що на потязі повинно бути реалізоване електропневматичне на пневматичне гальмування. Тому вважаємо що редація підрозділу 4.7.13 повинна бути викладена наступним чином "У випадку відмови обладнання електропневматичного гальма повинне бути забезпечене пневматичне гальмування дизель-поїзда".
У зв’язку з вищевикладеним просимо внести зміни в тендерну документацію.
Директор Павліченко Ю.В.
Розгорнути
Згорнути
13.07.2017 Замовником було внесено зміни до тендерної документація щодо деяких технічних вимог, викладених у попередньому звернення нашого підприємства.
Але, необхідно зазначити, що наші вимоги виконано не в повному обсязі без достатнього обґрунтування, у зв’язку з чим залишається необхідність внесення змін до технічних вимог до предмету закупівлі для можливості прийняття участі у зазначеній процедурі закупівлі, а саме:
1. До п.1.2. Технічних вимог. В тендерній документації вказана мінімальна кількість місць в кожному вагоні та кількість вагонів. Таким чином вимоги пов`язуються з конструктивними особливостями окремих виробників і можуть обмежити участь інших. Якщо вимоги формуються на базі аналізу умов експлуатації, а саме – оцінки пасажиропотоку та особливостей інфраструктури (в першу чергу геометрії платформи), доцільно обмежувати не кількість вагонів, а загальну довжину поїзда. З практики проведення конкурсів в країнах Європи, таким обмеженням є відстань між першою та останньою пасажирськими дверима поїзда (не окремого вагона, а саме поїзда). Таке обмеження пов`язано з забезпеченням комфортної висадки-посадки на мінімальній по довжині платформі на дільниці експлуатації. Тому коректним і не дискримінаційним буде встановлення вимог по кількості місць кожного класу комфорту для поїзда в цілому та ведення обмежень по довжині поїзда шляхом визначення мінімальної відстані між першою та останньою пасажирськими дверима.
2. Не врахована також пропозиція, щодо зазначення максимальної швидкості. Швидкість 120 км/год є достатньою для експлуатації на дільницях регіонального сполучення. Вимога, щодо максимальної швидкості 140 км/год призводить до необгрунтованого завищення вартості предмета закупівлі.
3. До переліку дозволених габаритів не внесено габарити 0Z-BM, 1BM, які відповідають діючим в Україні стандартам. Більш того, більшість дизель поїздів, що експлуатуються УЗ виконані саме в цих габаритах.
4. п. 4.7.13 може дискримінувати учасників тендеру. В розділі 4.7 "Вимоги до гальмівного та пневматичного обладнання" йдеться мова про те, що на потязі повинно бути реалізоване електропневматичне на пневматичне гальмування. Тому вважаємо що редація підрозділу 4.7.13 повинна бути викладена наступним чином "У випадку відмови обладнання електропневматичного гальма повинне бути забезпечене пневматичне гальмування дизель-поїзда".
У зв’язку з вищевикладеним просимо внести зміни в тендерну документацію.
Директор Павліченко Ю.В.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 липня 2017 11:55
Тендерним комітетом ПАТ «Укрзалізниця» з питань закупівель послуг з ремонту, модернізації і придбання рухомого складу, іншої техніки та робіт листом від 19.07.2017 № Ц-43/53 надаються роз'яснення до вимоги.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2017-03-07-000885-b.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПАТ "Крюківський вагонобудівний завод", Код ЄДРПОУ:05763814
Дата подання: 16 березня 2017 19:44
Дата подання: 16 березня 2017 19:44
щодо встановлення дискримінаційних вимог у тендерній документації
Скарга щодо встановлення Публічним акціонерним товариством «Українська залізниця» дискримінаційних вимог у тендерній документації щодо проведення відкритих торгів на закупівлю код ДК 021:2015 34620000-9 Рейковий рухомий склад (дизельний поїзд для регіональних пасажирських перевезень у трьохвагонному складі). Більш детальна інформація зазначена у документації, що додається.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 21 березня 2017 20:43
Рішення від 21.03.2017 №1375+листЗамовнику.pdf
Дата публікації: 21 березня 2017 20:43
Інформація про резолютивну частину рішення від 05.04.2017 № 1803.pdf
Дата публікації: 06 квітня 2017 22:54
рішення від 05.04.2017 № 1803.pdf
Дата публікації: 10 квітня 2017 20:48
Коментар замовника щодо усунення порушення: Відповідно до рішення Колегії АМКУ від 05.04.2017 № 1803 тендерним комітетом ПАТ «Укрзалізниця» з питань закупівель послуг з ремонту, модернізації і придбання рухомого складу, іншої техніки та робіт прийнято рішення про внесення змін № 4 до тендерної документації.
Дата виконання рішення замовником: 20 липня 2017 12:06
Номер скарги: UA-2017-03-07-000885-b.b5
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ПАТ "Крюківський вагонобудівний завод", Код ЄДРПОУ:05763814
Дата подання: 24 березня 2017 13:04
Дата подання: 24 березня 2017 13:04
щодо порушення порядку проведення процедури закупівель шляхом порушення принципів здійснення закупівель
Скарга щодо порушення Публічним акціонерним товариством «Українська залізниця» порядку проведення процедури закупівель шляхом порушення принципів здійснення закупівель при проведенні відкритих торгів на закупівлю код ДК 021:2015 34620000-9 Рейковий рухомий склад (дизельний поїзд для регіональних пасажирських перевезень у трьохвагонному складі). Більш детальна інформація зазначена у документації що додається.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 29 березня 2017 17:15
Рішення від 28.03.2017 № 1581.pdf
Дата публікації: 29 березня 2017 17:14
Інформація про резолютивну частину рішення від 13.04.2017 № 2063.pdf
Дата публікації: 14 квітня 2017 16:57
Рішення від 13.04.2017 № 2063.pdf
Дата публікації: 19 квітня 2017 21:42
Номер скарги: UA-2017-03-07-000885-b.c13
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ МАКСМЕД ІНТЕРНЕШНЛ, Код ЄДРПОУ:36259618
Дата подання: 28 квітня 2017 21:26
Дата подання: 28 квітня 2017 21:26
Скарга про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Скарга про порушення законодавства в сфері публічних закупівель. Більш детально зазначено в тексті скарги.
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 05 травня 2017 23:26
рішення від 05.05.2017 № 2665+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 05 травня 2017 23:25
Інформація про резулютивну частину рішення від 23.05.2017 № 3138.pdf
Дата публікації: 25 травня 2017 16:39
рішення від 23.05.2017 № 3138.pdf
Дата публікації: 26 травня 2017 16:59
Номер скарги: UA-2017-03-07-000885-b.b14
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ МАКСМЕД ІНТЕРНЕШНЛ, Код ЄДРПОУ:36259618
Дата подання: 26 травня 2017 15:47
Дата подання: 26 травня 2017 15:47
скарга про порушення законодавства в сфера публічних закупівель
Скарга про порушення законодавства в сфера публічних закупівель. Більш детально зазначено в тексті скарги.
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 31 травня 2017 20:53
рішення від 31.05.2017 № 3454 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 31 травня 2017 20:53
Інформація про резулютивну частину рішення від 16.06.2017 №3918.pdf
Дата публікації: 16 червня 2017 21:01
Рішення від 16.06.2017 № 3918.pdf
Дата публікації: 21 червня 2017 19:58
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 21 серпня 2017
Найменування: | ПАТ "Укрзалізниця" |
Код ЄДРПОУ: | 40075815 |
Місцезнаходження: | 03680, Україна, Київська обл., Київ, Тверська |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ПАТ "Крюківський вагонобудівний завод" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАРКІВСЬКИЙ ВАГОНОБУДІВНИЙ ЗАВОД" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Інформація про відміну
Дата відміни
21 серпня 2017 00:00
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій