Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги щодо очищування, інші [Послуги з боротьби зі шкідниками (Послуги щодо дезінфікування та винищування шкідників)]
Очікувана вартість
800 000,00 UAH
UA-2016-12-12-000279-c 7c57eba492e34997ac6c10fcbcea7fe1
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кірсік Анна Вадимівна

+380569237222 zakupki_34827358@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Депатамент житлово-комунального господарства та будівництва Кам`янської міської ради
Код ЄДРПОУ: 34827358
Місцезнаходження: 51931, Україна , Дніпропетровська обл., Камянське, вул.. Москворецька, 14
Контактна особа: Кірсік Анна Вадимівна
+380569237222
zakupki_34827358@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 грудня 2016 14:35
Звернення за роз’ясненнями: до 19 грудня 2016 14:40
Оскарження умов закупівлі: до 25 грудня 2016 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 грудня 2016 14:40
Початок аукціону: 30 грудня 2016 11:36
Очікувана вартість: 800 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

1 шт. (послуга). Обсяг закупівлі послуг передбачено технічним завданням (згідно додатку 3 тендерної документації)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Послуги щодо очищування, інші [Послуги з боротьби зі шкідниками (Послуги щодо дезінфікування та винищування шкідників)]
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51900, Україна, Дніпропетровська область, м. Кам`янське, м. Кам`янське
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 90922000-6 — Послуги з боротьби зі шкідниками
ДК 016:2010: 81.29.1 — Послуги щодо очищування, інші

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 грудня 2016 08:42
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
12 грудня 2016 14:49
Оголошення дератизація.doc
12 грудня 2016 14:49
Додаток 5 проект договору.doc
12 грудня 2016 14:49
ТД дератизація та дезінсекція.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Перелік, кількість будинків, та періодичність виконання
Дата подання: 15 грудня 2016 10:17
Дата відповіді: 15 грудня 2016 11:26
Зорієнтуйте будь ласка, яка кількість будинків (перелік) буде підлягати даному виду робіт? Та з якою періодичністю необхідно надавати послуги? В технічному завданні не зазначено.
Відповідь: Добрий день! Послуги необхідно надавати на протязі 2017 року за необхідністю (заяками мешканців), орієнтовна кількість будинків 1600 шт. Для розрахунку ціни пропозиції радимо користуватися обсягами зазначеними у технічному завданні.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 грудня 2016 12:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Промремсервіс-Ресурс" 450 000,00
UAH з ПДВ
319 980,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВИСА М" 600 000,00
UAH з ПДВ
320 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП ДЕЗ ПЛЮС 520 000,00
UAH з ПДВ
420 000,00
UAH з ПДВ
Немає
ПП "Фрост Ко" 640 000,00
UAH з ПДВ
500 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУЧАСНИЙ СВІТ-БУДІВНИЦТВА" 580 000,00
UAH з ПДВ
580 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство З Обмеженою Відповідальністю 'Спецспектор Дніпро' 787 500,00
UAH з ПДВ
787 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 грудня 2016 11:20
ТОВ ВИСА М.pdf

Публічні документи

28 грудня 2016 19:20
документи.pdf

Публічні документи

29 грудня 2016 11:58
Пропозиція.pdf

Публічні документи

29 грудня 2016 11:56
Договора.rar
29 грудня 2016 11:56
Довідки.rar
29 грудня 2016 11:56
Препараты.rar
29 грудня 2016 11:56
Статутні док-ти.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

"ПРОМРЕМСЕРВІС-РЕСУРС"

ТОВ "ВИСА М"

ПП ДЕЗ ПЛЮС

ПП "Фрост Ко"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУЧАСНИЙ СВІТ-БУДІВНИЦТВА"

Товариство З Обмеженою Відповідальністю 'Спецспектор Дніпро'

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Промремсервіс-Ресурс"
#40728553
Переможець 319 980,00
UAH з ПДВ
04 січня 2017 16:13

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 січня 2017 16:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Промремсервіс-Ресурс"
#40728553
319 980,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2017 09:22
д.у. 7 до договору 15-17.pdf укладений
29 грудня 2017 09:20
Електронний підпис укладений
17 серпня 2017 16:39
д.у. 6 від 16.08.17 до договору 15-17 від 20.01.17 .pdf зміни до договору
17 серпня 2017 16:36
Електронний підпис укладений
16 серпня 2017 14:05
д.у.5 від 16.08.17 до договору 15-17 від 20.01.17.pdf зміни до договору
16 серпня 2017 14:00
Електронний підпис укладений
05 квітня 2017 10:51
д.у. 4 від 04.04.17 до договору 15-17 від 20.01.2017 дезінфікування.pdf зміни до договору
05 квітня 2017 10:48
Електронний підпис укладений
30 січня 2017 14:34
д.у. 3 від 30.01.17 до договору 15-17.pdf зміни до договору
30 січня 2017 14:30
Електронний підпис укладений
30 січня 2017 10:41
д.у. 2 від 30.01.17 до договору 15-17.pdf зміни до договору
30 січня 2017 10:38
Електронний підпис укладений
25 січня 2017 08:25
д.у 1 від 24.01.17 до договору 15-17 від 24.01.17_дезінфекція_ПРС ГРУПП.pdf зміни до договору
24 січня 2017 10:10
Електронний підпис укладений
21 січня 2017 13:03
15-17 від 20.01.2017 Дезінфекція_ПРСРесурс.pdf укладений
21 січня 2017 13:03

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 січня 2017
Дата публікації змін до договору:
24 січня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): виправлення механічної помилки у п.п.7 п.6.5. розділу VI договору
Номер договору про закупівлю: 15-17
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 січня 2017
Дата публікації змін до договору:
30 січня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): приведення у відповідність реквізитів сторін, які викладені в договорі №15-17 від 20.01.2017
Номер договору про закупівлю: 15-17
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 січня 2017
Дата публікації змін до договору:
30 січня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): приведення у відповідність реквізитів сторін, які викладені в договорі №15-17 від 20.01.2017, додатковій угоді №1 від 24.01.17 та №2 від 30.01.2017
Номер договору про закупівлю: 15-17
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 квітня 2017
Дата публікації змін до договору:
05 квітня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв`язку з виділенням додаткового фінансування на дану закупівлю сторони домовились п. 3.3.1. Договору №15-17 від 20.01.17 викласти в новій редакції: "3.3.1. Грошове зобов`язанна в межах встановлених кошторисом становить 297 500 грн. з ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 15-17
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 серпня 2017
Дата публікації змін до договору:
16 серпня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): домовились на підставі п.1.3.Розділу I. п.3.6. Розділу III та п.п.1 п.6.5. Розділу VI Договору №15-17 від 20.01.2017 року керуючись п.1 частиною 4 ст.36 ЗУ «Про публічні закупівлі», зменшити обсяги закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника, у зв’язку з чим викласти Додаток №1 «Протокол узгодження ціни», Додаток №2 «Технічне завдання» та Додаток №3 «Розрахунок» у новій редакції та п.3.3., п.3.3.1. розділу ІІІ Договору викласти в наступній редакції: «3.3. Загальна сума Договору відповідно до електронного аукціону становить – 99 500,70 (дев’яносто дев’ять тисяч п’ятсот грн. 70 коп.), з урахуванням ПДВ 20%-16 583,45 грн. «3.3.1. Грошове зобов’язання в межах встановлених кошторисом становить -99 500,70 (дев’яносто дев’ять тисяч п’ятсот грн. 70 коп.), з урахуванням ПДВ 20%-16 583,45грн.
Номер договору про закупівлю: 15-17
Договір:
Номер додаткової угоди: 15-17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 серпня 2017
Дата публікації змін до договору:
17 серпня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, домовились на підставі п.1.3.Розділу I, п.3.6. Розділу III та п.п.1 п.6.5. Розділу VI Договору №15-17 від 20.01.2017 року керуючись п.1 частиною 4 ст.36 ЗУ «Про публічні закупівлі», зменшити обсяги закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника, у зв’язку з чим викласти Додаток №1 «Протокол узгодження ціни», Додаток №2 «Технічне завдання» та Додаток №3 «Розрахунок» у новій редакції та п.3.3., п.3.3.1. розділу ІІІ Договору викласти в наступній редакції: «3.3. Загальна сума Договору відповідно до електронного аукціону становить – 99 500,55 (дев’яносто дев’ять тисяч п’ятсот грн. 55 коп.), з урахуванням ПДВ 20%-16 583,42 грн. «3.3.1. Грошове зобов’язання в межах встановлених кошторисом становить -99 500,55 (дев’яносто дев’ять тисяч п’ятсот грн. 55 коп.), з урахуванням ПДВ 20%-16 583,42 грн.
Номер договору про закупівлю: 15-17
Договір:
Номер додаткової угоди: 15-17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 січня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 99 500,00
UAH з ПДВ
Причини розірвання договору: керуючись ст. 652 ЦКУ договір розірвано за згодою сторін