Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Франківська районна адміністрація Львівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 04056121 |
Місцезнаходження: | 79057, Україна , Львівська обл., Львів, вулиця Генерала Чупринки, будинок 85 |
Контактна особа: |
Легінович Олена Андріївна 380322372065 olenaleg@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 лютого 2023 13:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 березня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 04 березня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 17 280 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 86 400,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
(Оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 №1178. Відповідно до п. 36 Особливостей (зі змінами згідно Постанови КМУ від 30.12.2022 №1495) електронною системою закупівель після закінчення строку для подання тендерних пропозицій, визначеного замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, розкривається вся інформація, зазначена в тендерній пропозиції (тендерних пропозиціях), у тому числі інформація про ціну/приведену ціну тендерної пропозиції (тендерних пропозицій). Відповідно до п. 35 Особливостей (зі змінами згідно Постанови КМУ від 30.12.2022 №1495) відкриті торги проводяться без застосування електронного аукціону).
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки за фактично надані послуги здійснюються протягом тридцяти календарних днів, на підставі актів наданих послуг, що підписуються двома сторонами, за умови надходження фінансування. Джерело фінансування - кошти міського бюджету. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 лютого 2023 13:51 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
24 лютого 2023 13:49 |
Додаток 3 (тех завдання).doc | |
24 лютого 2023 13:44 |
Додаток 5 (Проект договору).doc | |
24 лютого 2023 13:44 |
Додаток 4 (Тендерна пропозиція).docx | |
24 лютого 2023 13:44 |
Додаток 3 (тех завдання).rtf | |
24 лютого 2023 13:42 |
Додаток 2. (ст.17 для учасників та переможця).docx.doc | |
24 лютого 2023 13:42 |
Додаток 1. (кваліфікаційні та інші вимоги) docx (2).doc | |
24 лютого 2023 13:40 |
Тендерна документація.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-04-10-000032 ● 85c6029c135c46a28e0e7ac2d81212bf
- Статус: завершено ● Дата: 05 червня 2023
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 07 квітня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 квітня 2023 12:26 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
07.04.2023 № 95
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
19 UA-2023-02-24-006747-a 24.02.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-04-25 08:50:21
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуги з поточного ремонту вулично-шляхової мережі Франківського району м. Львова (ДК 021:2015: 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв'язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-02-24-006747-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень, інформації та відповідних документів, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-04-28 08:03:50
Надання пояснень
На Ваш електронний запит про надання пояснень від 25.04.2023 щодо закупівлі «ГБН Г.1-218-182:2011 "Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт", ДК 021:2015: 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв'язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь. Послуги з поточного ремонту вулично-шляхової мережі Франківського району м.Львова» (UA-2023-02-24-006747-a) у межах проведення моніторингу UA-M-2023-04-10-000032 повідомляємо наступне:
Очікувана вартість предмета закупівлі визначається відповідно до Наказу Міністерства розвитку, економіки та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». Очікувана вартість предмета закупівлі розраховується з урахуванням орієнтовних потреб для забезпечення проведення поточного ремонту покриття вулично-шляхової мережі району з врахуванням потреб минулих років та на підставі закупівельних цін попередніх власних закупівель. Обгрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі – відповідно до бюджетних запитів районної адміністрації на 2023р. Розмір бюджетного запиту опублікованого на сайті Львівської міської ради. Договір укладено відповідно до бюджетних призначень ухвала міської ради від 06.12.2022 № 2583 “Про бюджет Львівської міської територіальної громади на 2023 рік“. Очікувану вартість закупівлі визначено, виходячи із розробленої проектно-кошторисної документації. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі формуються відповідно до «Технічних правил ремонту і утримання міських вулиць і доріг»; Закону України «Про благоустрій населених пунктів», а також інших нормативно-правових актів України з метою забезпечення утримання в належному стані та забезпечення своєчасного ремонту покриття вулично-шляхової мережі, спрямованих на забезпечення та збереження технічного та естетичного стану дорожнього покриття, пов'язані з періодичним відновленням шару зносу дорожнього покриття, забезпеченням достатньої шорсткості та рівності, поліпшенням експлуатаційних якостей елементів вулично-дорожньої мережі, а також забезпечення безпеки дорожнього руху.
Технічні та якісні характеристики викладені у Додатку 3 до Тендерної документації, за ІД закупівлі є у вільному доступі на сайті Проззорро.
Посилання: https://city-adm.lviv.ua/public-information/district-adm/frankivska-raiadministratsiia/obhruntuvannia-zakupivli/2023-rik/24664/download?cf_id=36
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 травня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 травня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 березня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "БМБУД" |
13 500 000,00
UAH з ПДВ
|
13 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" |
14 800 000,00
UAH з ПДВ
|
14 800 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Львівське комунальне підприємство “Шляхово-ремонтне підприємство Галицького району” |
14 921 350,14
UAH з ПДВ
|
14 921 350,14
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "БМБУД" #41037833 |
Рішення скасоване |
13 500 000,00
UAH з ПДВ
|
20 березня 2023 10:10
|
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "БМБУД" #41037833 |
Відхилено |
13 500 000,00
UAH з ПДВ
|
20 березня 2023 10:17
|
|
ТОВ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" #32851616 |
Відхилено |
14 800 000,00
UAH з ПДВ
|
23 березня 2023 08:43
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 березня 2023 15:36
|
Львівське комунальне підприємство “Шляхово-ремонтне підприємство Галицького району” #03349022 |
Переможець |
14 921 350,14
UAH з ПДВ
|
27 березня 2023 16:03
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 27 березня 2023 16:03
Учасник | Пропозиція | Документи |
Львівське комунальне підприємство “Шляхово-ремонтне підприємство Галицького району” #03349022 |
14 921 350,14
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 червня 2024 09:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 травня 2024 13:54
|
ду4.pdf | зміни до договору |
31 травня 2024 13:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 січня 2024 10:59
|
ду 3.pdf | зміни до договору |
15 січня 2024 10:58
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2023 09:58
|
ду2.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2023 09:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 листопада 2023 08:48
|
ду 1.pdf | зміни до договору |
28 листопада 2023 08:47
|
Електронний підпис | укладений |
03 квітня 2023 09:18
|
угода 22-23.pdf | укладений |
03 квітня 2023 09:15
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку із зменшенням обсягів наданих послуг - сума договору зменшується |
Номер договору про закупівлю: | 22/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження дії договору на наступний рік (пп.8 п.19 Особливостей) |
Номер договору про закупівлю: | 22/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 січня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 15 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до пп.8 п.19 Особливостей (вартість додатково обсягу, що не перевищує 20%) |
Номер договору про закупівлю: | 22/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 31 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У звязку із зменшенням обсягу наданих послуг (пп.1.п.19 Особливостей) |
Номер договору про закупівлю: | 22/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |