Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | 5 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 38089310 |
Місцезнаходження: | 30400, Україна , Хмельницька обл., Шепетівка, вул. Митрополита Шептицького, 53 |
Контактна особа: |
Артем Прокопчук +380384029907 a.prokopchuk@dsns.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 березня 2025 16:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 березня 2025 01:00 |
Початок аукціону: | 31 березня 2025 13:31 |
Початок аукціону: | 31 березня 2025 13:31 |
Очікувана вартість: | 581 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 905,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Покупець здійснює оплату замовленого Товару на умовах післяплати у розмірі 100 (сто) % партії Товару, що поставлена, протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту прийняття Товару від Постачальника, шляхом перерахування грошових коштів в національній валюті України на поточний рахунок Постачальника | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 березня 2025 18:04 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
24 березня 2025 18:02 |
3. Технiчне_завдання.doc | |
24 березня 2025 18:02 |
ТД дрова.docx | |
24 березня 2025 18:02 |
Протокол_ УО_ про_ внесення_ змін_ в_ ТД.pdf | |
20 березня 2025 16:40 |
5. Форма цінової пропозиції.doc | |
20 березня 2025 16:40 |
2. Документи переможця.docx | |
20 березня 2025 16:40 |
4. Проект договору.doc | |
20 березня 2025 16:40 |
1. Кваліфікаційні критерії.docx |
24 березня 2025 18:04 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
24 березня 2025 18:02 |
3. Технiчне_завдання.doc
|
|||
24 березня 2025 18:02 |
ТД дрова.docx
|
|||
24 березня 2025 18:02 |
Протокол_ УО_ про_ внесення_ змін_ в_ ТД.pdf
|
|||
20 березня 2025 16:40 |
5. Форма цінової пропозиції.doc
|
|||
20 березня 2025 16:40 |
2. Документи переможця.docx
|
|||
20 березня 2025 16:40 |
4. Проект договору.doc
|
|||
20 березня 2025 16:40 |
1. Кваліфікаційні критерії.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
5 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ (далі – Замовник) проводить закупівлю товару код ДК 021:2015: 03410000-7 Деревина (Деревина дров’яна непромислового використання 1 групи) (далі – Закупівля) ідентифікатор закупівлі – UA-2025-03-20-013032-a. Процедура закупівлі оголошена із врахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості).
Відповідно до п.1 Додатку 1 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії до учасників, відповідно до статті 16 Закону та п. 28 Особливостей» учаснику необхідно надати Довідку, складену у довільній формі, завірену печаткою Учасника (в разі наявності) і власноручним підписом уповноваженої особи Учасника про наявність в учасника матеріально-технічної бази (з зазначенням найменування та кількості), необхідних для виконання вимог замовника, у якій потрібно зазначити наявність місця для заготівлі і зберігання дров (території та/або складу), необхідного автотранспорту для доставки, завантаження та розвантаження, а також надати завірені учасником копії документів, які підтверджують право власності або право користування пунктами заготівлі і зберігання дров (території та/або складу);
Учасник повинен надати копії документів, завірені печаткою Учасника і власноручним підписом уповноваженої особи Учасника, на право власності або договору оренди, який є діючим до 31.12.2025р, з обов’язковим наданням техпаспорта, або інших документів, що підтверджують наявність в учасника не менше п’яти спеціалізованих транспортних засобів для транспортування, навантаження та розвантаження дров в складські приміщення замовника та штабелювання на відведених територіях, підпорядкованих відділу у т.ч. автомобілі з гідроманіпуляторами
Відповідно до п.2 Додатку 1 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії до учасників, відповідно до статті 16 Закону та п. 28 Особливостей» учаснику необхідно надати Довідку, складену у довільній формі, про наявність працівників в кількості не менше 15 чоловік, які мають необхідні знання та досвід з виконання предмету закупівлі, із зазначенням освіти, посад, стажу роботи на даній посаді.
Вище зазначені Кваліфікаційні критерії встановлені згідно Стаття 16. Закону «Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі» , а саме:
1. Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Згідно із частиною 3 статті 22 Закону «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Звичайно, дані вимоги, як і будь-які інші вимоги тендерної документації можуть обмежити можливість учасників, які їм не відповідають, приймати участь у процедурі закупівлі. Закон або будь-який інший нормативний акт не давали чіткого визначення, що вважати дискримінаційними вимогами.Вимога підтвердження наявності матеріально –технічної бази та наявності необхідної кількості кваліфікованих працівників, повністю відповідає усім вимогам на закупівлю товару передбаченого даною закупівлею адже це один з основних критеріїв для успішної, якісної та швидкої поставки необхідного товару. В юридичній практиці поняття дискримінації визначено як умисне обмеження або позбавлення прав певних юридичних та фізичних осіб. Зважаючи на вищевикладене, не можна стверджувати, що вимоги, встановлені нами у тендерній документації є дискримінаційними, адже вони сформовані з врахуванням наших потреб та критеріїв швидкого постачання якісного товару, а на ринку присутні більше ніж два Учасника, які можуть запропонувати товар, який відповідає вимогам тендерної документації від різних виробників продукції. Крім того, наголошуємо, що визначення кваліфікаційних критеріїв до учасників, якісних та технічних характеристик предмету закупівлі покладено виключно на Замовника, а не за погодженням з усіма чи окремими учасниками процедури закупівлі, які взагалі не мають права впливати на Замовника щодо вибору кваліфікаційних критеріїв до учасників, якісних та технічних характеристик предмета закупівлі чи обґрунтування його застосування. Акцентуємо увагу, що вимоги Додатку № 1 до тендерної документації розроблені виходячи із об'єктивних потреб Замовника, а не потреб чи умов потенційних учасників закупівлі. Отже, враховуючи вищевикладене, Замовником не вноситимуться зміни в тендерну документацію.
Дякуємо за взаєморозуміння.
Ваша вимога буде врахована.
Дякуємо за звернення!
Ваше звернення буде враховане.
Дякуємо за взаєморозуміння!
5 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ (далі – Замовник) проводить закупівлю товару код ДК 021:2015: 03410000-7 Деревина (Деревина дров’яна непромислового використання 1 групи) (далі – Закупівля) ідентифікатор закупівлі – UA-2025-03-20-013032-a. Процедура закупівлі оголошена із врахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості).
Також зазначаємо, що тендерна документація Замовника містить перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (Додаток 1 до тендерної документації "Кваліфікаційні критерії до учасників, відповідно до статті 16 Закону та п. 28 Особливостей" та "Інформація про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника, встановлених пунктом 47 Особливостей"), та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі (Додаток 2 до тендерної документації "Перелік документів та/або інформації, які подаються Переможцем процедури закупівлі"). Зазначені переліки оформлені як окремі додатки до тендерної документації.
Дякуємо за взаєморозуміння!
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-05-05-000109 ● 768c07353b0c4de48a4319d43adb7259
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 05 травня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 05 травня 2025 17:34 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
05.05.2025 № 40-з
Хмельницький
Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 20 квітня 2022 року № 158,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу від 05.05.2025 № 40-з
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі / звіту про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель
дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
2. UA-2025-03-20-013032-a 20.03.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Ковальчук Г.В.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-05-08 10:03:27
Про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі деревини дров’яної непромислового використання 1 групи (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-20-013032-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні інформації та документів:
1. Надайте інформацію та відповідні документи, на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Згідно вимог п. 7 Додатку № 3 до тендерної документації для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником учасник повинен надати копію Дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки (завірені печаткою Учасника (в разі наявності) і власноручним підписом уповноваженої особи Учасника) (лісосічні роботи, трелювання, ТРАНСПОРТУВАННЯ ЛІСУ).
У складі тендерної пропозиції учасника ДП Шепетівський військовий лісгосп міститься Дозвіл № 122.21.68 Управління Держпраці у Хмельницькій області на виконання робіт підвищеної небезпеки: лісосічні роботи, трелювання лісу (файл «2025-03-26-0002.pdf»).
Прошу надати пояснення, яким чином та за допомогою яких документів, поданих у складі тендерної пропозиції (з посиланням на назву та місце розташування документа у складі тендерної пропозиції учасника в електронній системі закупівель), учасник ДП Шепетівський військовий лісгосп виконав вимогу п. 7 Додатку № 3 до тендерної документації щодо надання Дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме: транспортування лісу?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-05-12 17:27:16
На виконання запиту Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій обл. від 08 травня 2025 року про надання пояснення
На виконання запиту Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій обл. від 08 травня 2025 року, Замовник надає наступні пояснення:
1. Надайте інформацію та відповідні документи, на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Для забезпечення належного функціонування та ефективного виконання завдань за призначенням, влаштування необхідних умов несення служби для підпорядкованого особового складу, необхідністю стабільного проходження зимового (опалювального) періоду 2025-2026 рр. підпорядкованими підрозділами 5 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Хмельницькій області, виникла необхідна потреба в здійсненні закупівлі товару, а саме: Деревина дров’яна непромислового використання 1 групи.
Для визначення очікуваної вартості закупівлі, на момент її оголошення, 5 ДПРЗ, відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 були:
- отримані дані середньої вартості предмета закупівлі на території Хмельницької області, шляхом отримання даної інформації із відкритих джерел інтернет ресурсів;
- розглянуті комерційні пропозиції від інших постачальників даного виду товарів.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі було визначено на підставі державних стандартів, ГОСТу, ТУ, ДСТУ, що є чинними на території України для відповідної категорії товару в тому числі на підставі наступних керівних документів: Наказу МНС України № 312 від 07.05.2007 р. «Правила безпеки праці в органах і підрозділах МНС України»; ТУУ-00994207-005:2018 Деревина дров’яна. Класифікація, облік, технічні вимоги.
Підтверджуючі документи, додаються, а саме: Кошторис, розрахунок до кошторису, службова записка ініціатора закупівлі, доповідна записка ініціатора закупівлі, листи про надання комерційних пропозицій, комерційні пропозиції на підставі яких здійснювалось визначення очікуваної вартості закупівлі.
2. Прошу надати пояснення, яким чином та за допомогою яких документів, поданих у складі тендерної пропозиції (з посиланням на назву та місце розташування документа у складі тендерної пропозиції учасника в електронній системі закупівель), учасник ДП Шепетівський військовий лісгосп виконав вимогу п. 7 Додатку № 3 до тендерної документації щодо надання Дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме: транспортування лісу?
На рахунок даного питання Замовник повідомляє наступне, а саме, що тендерна документація розроблена на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VІІІ від 25.12.2015 року (далі Закон) зі змінами та постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості)
Згідно п.3 та п.4, ч.2, статті 22 Закону, у тендерній документації зазначаються такі відомості: 3) інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону; 4) інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби);
Згідно ч.3 статті 22 Закону, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Також згідно ч.6 статті 23 Закону, якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення.
Якщо замовник посилається в тендерній документації на конкретні маркування, протокол випробувань чи сертифікат, він зобов’язаний прийняти маркування, протоколи випробувань чи сертифікати, що підтверджують відповідність еквівалентним вимогам та видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
Згідно вимог п.7 Додатку №3 до тендерної документації для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником учасник повинен надати, а саме: Копію Дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки (завірені печаткою Учасника (в разі наявності) і власноручним підписом уповноваженої особи Учасника) (лісосічні роботи, трелювання, транспортування лісу).
Зважаючи на вищевказані вимоги Закону, замовником безпосередньо вимагалося в першу чергу надання учасником торгів в складі своєї тендерної документації саме Дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки, а в дужках вказувалося у вигляді довідкової інформації можливий перелік робіт яких саме має стосуватися вищезазначений Дозвіл та робіт які плануються виконуватися переможцем процедури закупівлі. Зважаючи на вимоги Закону, Замовник не вказував та не вимагав щоб в наданих учасниками дозволах повинні бути повністю ідентичні переліки робіт.
Тому замовником було прийняте рішення, що наданий у складі тендерної пропозиції учасника ДП Шепетівський військовий лісгосп Дозвіл № 122.21.68 Управління Держпраці у Хмельницькій області на виконання робіт підвищеної небезпеки: (файл «2025-03-26-0002.pdf») відповідає вимогам Закону та Особливостям, а також в тому числі п.7 Додатку №3 до тендерної документації ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ та технічна специфікація до предмета закупівлі «Деревина дров’яна непромислового використання 1 групи (Код ДК 021:2015 03410000-7 Деревина)».
- Доповідна_ записка.pdf
- Ком.№1_ ДП_ Ліси.України.pdf
- Ком.№2_ ШВЛ.pdf
- Ком.№3_ ФОП_ Левченко.pdf
- Ком.№4_ ФОП_ Ковальчук.pdf
- Кошторис_2025.pdf
- Лист_ про_ надання_ комерційної_ пропозиції_ для_ придбання_ ДРОВ_ для_ потреби_ 5ДПРЗ_ ДП_ ЛІСИ.УКРАЇНИ.pdf
- Лист_ про_ надання_ комерційної_ пропозиції_ для_ придбання_ ДРОВ_ для_ потреби_ 5ДПРЗ_ ШВЛ.pdf
- Розрахунок_ до_ кошторису.pdf
- Службова_ записка.pdf
- Електронний підпис
Надання інформації про усунення порушення замовником
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, за результатами моніторингу процедури закупівлі деревини дров’яної непромислового використання 1 групи (номер ID: UA-2025-03-20-013032-a) Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області з метою врахування 5 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Хмельницькій області виявлених порушень, з уповноваженою особою з питань закупівель була проведена роз’яснювальна робота зокрема було наголошено на економічних питаннях, щодо недопущення таких порушень у подальшому.
2025-05-28 16:48:42
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 травня 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 червня 2025 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 березня 2025 13:54
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП ВОЙТОВИЧ ВАЛЕНТИНА ГРИГОРІВНА |
559 059,00
UAH з ПДВ
|
559 059,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ДП Шепетівський військовий лісгосп |
581 000,00
UAH з ПДВ
|
581 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП ВОЙТОВИЧ ВАЛЕНТИНА ГРИГОРІВНА #2647716062 |
Відхилено |
559 059,00
UAH з ПДВ
|
04 квітня 2025 16:58
|
ДП Шепетівський військовий лісгосп #43075760 |
Переможець |
581 000,00
UAH з ПДВ
|
10 квітня 2025 11:15
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 квітня 2025 15:08
|
Договір_ №81.PDF | укладений |
21 квітня 2025 15:07
|