Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Деревина дров’яна непромислового використання 1 групи
Очікувана вартість
581 000,00 UAH
UA-2025-03-20-013032-a 9d9c425444624c279299406896c8b662
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Артем Прокопчук

+380384029907 a.prokopchuk@dsns.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: 5 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 38089310
Місцезнаходження: 30400, Україна , Хмельницька обл., Шепетівка, вул. Митрополита Шептицького, 53
Контактна особа: Артем Прокопчук
+380384029907
a.prokopchuk@dsns.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 березня 2025 16:40
Звернення за роз’ясненнями: до 26 березня 2025 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 березня 2025 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 березня 2025 01:00
Початок аукціону: 31 березня 2025 13:31
Початок аукціону: 31 березня 2025 13:31
Очікувана вартість: 581 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 905,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина


Закупівля здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням вимог постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами). Усі документи пропозиції, що підготовлені безпосередньо учасником-резидентом, повинні бути складені українською мовою. Якщо в складі пропозиції надається документ, що складений на іншій, ніж українська, учасник надає переклад цього документу. Переклад повинен бути засвідченим підписом та печаткою (у разі використання) перекладача та підписом учасника. Розмір, вид та умови надання забезпечення пропозицій - забезпечення не вимагається, математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування) - не застосовується.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
331 метр кубічний
Деревина дров’яна непромислового використання 1 групи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2025
ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Покупець здійснює оплату замовленого Товару на умовах післяплати у розмірі 100 (сто) % партії Товару, що поставлена, протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту прийняття Товару від Постачальника, шляхом перерахування грошових коштів в національній валюті України на поточний рахунок Постачальника Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 березня 2025 16:40
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 березня 2025 16:40
Форма підтвердження: документ
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 березня 2025 16:40
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 березня 2025 16:40
Форма підтвердження: документ
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 березня 2025 16:40
Форма підтвердження: документ
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 березня 2025 16:40
Форма підтвердження: документ
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 березня 2025 16:40
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 березня 2025 16:40
Форма підтвердження: документ
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 березня 2025 16:40
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 березня 2025 16:40
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 березня 2025 16:40
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 березня 2025 16:40
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 березня 2025 16:40
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 березня 2025 16:40
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 березня 2025 16:40
Форма підтвердження: документ
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 березня 2025 16:40
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 березня 2025 16:40
Форма підтвердження: документ
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 березня 2025 16:40
Форма підтвердження: документ
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 березня 2025 16:40
Форма підтвердження: документ
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 березня 2025 16:40
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 березня 2025 16:40
Форма підтвердження: документ
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 березня 2025 16:40
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 березня 2025 16:40
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 березня 2025 16:40
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 березня 2025 16:40
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 березня 2025 16:40

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції

24 березня 2025 18:04
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
24 березня 2025 18:02
3. Технiчне_завдання.doc
24 березня 2025 18:02
ТД дрова.docx
24 березня 2025 18:02
Протокол_ УО_ про_ внесення_ змін_ в_ ТД.pdf
20 березня 2025 16:40
5. Форма цінової пропозиції.doc
20 березня 2025 16:40
2. Документи переможця.docx
20 березня 2025 16:40
4. Проект договору.doc
20 березня 2025 16:40
1. Кваліфікаційні критерії.docx
24 березня 2025 18:04
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
20 березня 2025 16:42
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
24 березня 2025 18:02
3. Технiчне_завдання.doc
20 березня 2025 16:40
3. Технiчне_завдання.doc
24 березня 2025 18:02
ТД дрова.docx
20 березня 2025 16:40
ТД дрова.docx
24 березня 2025 18:02
Протокол_ УО_ про_ внесення_ змін_ в_ ТД.pdf
20 березня 2025 16:40
5. Форма цінової пропозиції.doc
20 березня 2025 16:40
2. Документи переможця.docx
20 березня 2025 16:40
4. Проект договору.doc
20 березня 2025 16:40
1. Кваліфікаційні критерії.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

дискримінаційні вимоги
Дата подання: 22 березня 2025 11:13
Дата відповіді: 24 березня 2025 18:01
Замовник вимагає - наявність в учасника не менше п’яти спеціалізованих транспортних засобів для транспортування, навантаження та розвантаження дров в складські приміщення замовника та штабелювання на відведених територіях, підпорядкованих відділу у т.ч. автомобілі з гідроманіпуляторами, - наявність працівників в кількості не менше 15 чоловік, які мають необхідні знання та досвід з виконання предмету закупівлі, із зазначенням освіти, посад, стажу роботи на даній посаді., - 1. Копію Дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки (завірені печаткою Учасника (в разі наявності) і власноручним підписом уповноваженої особи Учасника)(лісосічні роботи, трелювання, транспортування лісу). Зважаючи на те, що обсяг закупівлі складає 331м3 товару та постачання має здійснюватись по 6 пунктах розвантаження, зазначена кількість автомобілів та працівників є надмірною, такою що значно звужує коло учасників та збільшує вартість постачання. Також Учасники які не здійснюють роботи підвищеної небезпеки (лісосічні роботи, трелювання, транспортування лісу) не повинні отримувати зазначений Дозвіл, дана вимога також призводить до зменшення кола учасників та збільшення вартістості постачання. Вимагаємо видалити зазначені вимоги з ТД.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!

5 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ (далі – Замовник) проводить закупівлю товару код ДК 021:2015: 03410000-7 Деревина (Деревина дров’яна непромислового використання 1 групи) (далі – Закупівля) ідентифікатор закупівлі – UA-2025-03-20-013032-a. Процедура закупівлі оголошена із врахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості).
Відповідно до п.1 Додатку 1 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії до учасників, відповідно до статті 16 Закону та п. 28 Особливостей» учаснику необхідно надати Довідку, складену у довільній формі, завірену печаткою Учасника (в разі наявності) і власноручним підписом уповноваженої особи Учасника про наявність в учасника матеріально-технічної бази (з зазначенням найменування та кількості), необхідних для виконання вимог замовника, у якій потрібно зазначити наявність місця для заготівлі і зберігання дров (території та/або складу), необхідного автотранспорту для доставки, завантаження та розвантаження, а також надати завірені учасником копії документів, які підтверджують право власності або право користування пунктами заготівлі і зберігання дров (території та/або складу);
Учасник повинен надати копії документів, завірені печаткою Учасника і власноручним підписом уповноваженої особи Учасника, на право власності або договору оренди, який є діючим до 31.12.2025р, з обов’язковим наданням техпаспорта, або інших документів, що підтверджують наявність в учасника не менше п’яти спеціалізованих транспортних засобів для транспортування, навантаження та розвантаження дров в складські приміщення замовника та штабелювання на відведених територіях, підпорядкованих відділу у т.ч. автомобілі з гідроманіпуляторами
Відповідно до п.2 Додатку 1 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії до учасників, відповідно до статті 16 Закону та п. 28 Особливостей» учаснику необхідно надати Довідку, складену у довільній формі, про наявність працівників в кількості не менше 15 чоловік, які мають необхідні знання та досвід з виконання предмету закупівлі, із зазначенням освіти, посад, стажу роботи на даній посаді.
Вище зазначені Кваліфікаційні критерії встановлені згідно Стаття 16. Закону «Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі» , а саме:
1. Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Згідно із частиною 3 статті 22 Закону «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Звичайно, дані вимоги, як і будь-які інші вимоги тендерної документації можуть обмежити можливість учасників, які їм не відповідають, приймати участь у процедурі закупівлі. Закон або будь-який інший нормативний акт не давали чіткого визначення, що вважати дискримінаційними вимогами.Вимога підтвердження наявності матеріально –технічної бази та наявності необхідної кількості кваліфікованих працівників, повністю відповідає усім вимогам на закупівлю товару передбаченого даною закупівлею адже це один з основних критеріїв для успішної, якісної та швидкої поставки необхідного товару. В юридичній практиці поняття дискримінації визначено як умисне обмеження або позбавлення прав певних юридичних та фізичних осіб. Зважаючи на вищевикладене, не можна стверджувати, що вимоги, встановлені нами у тендерній документації є дискримінаційними, адже вони сформовані з врахуванням наших потреб та критеріїв швидкого постачання якісного товару, а на ринку присутні більше ніж два Учасника, які можуть запропонувати товар, який відповідає вимогам тендерної документації від різних виробників продукції. Крім того, наголошуємо, що визначення кваліфікаційних критеріїв до учасників, якісних та технічних характеристик предмету закупівлі покладено виключно на Замовника, а не за погодженням з усіма чи окремими учасниками процедури закупівлі, які взагалі не мають права впливати на Замовника щодо вибору кваліфікаційних критеріїв до учасників, якісних та технічних характеристик предмета закупівлі чи обґрунтування його застосування. Акцентуємо увагу, що вимоги Додатку № 1 до тендерної документації розроблені виходячи із об'єктивних потреб Замовника, а не потреб чи умов потенційних учасників закупівлі. Отже, враховуючи вищевикладене, Замовником не вноситимуться зміни в тендерну документацію.

Дякуємо за взаєморозуміння.
Вимоги ТД
Дата подання: 22 березня 2025 11:55
Дата відповіді: 24 березня 2025 18:00
Замовник вимагає надати - 6. Копію підтверджуючих документів законності походження дров паливних: Дозволу на спеціалізоване використання лісових ресурсів (завірені печаткою Учасника (в разі наявності) і власноручним підписом уповноваженої особи Учасника), а також лісорубний квиток . По перше Дозвілом на спеціалізоване використання лісових ресурсів якраз і є лісорубний квиток. Надалі відповідно до п. 3 ПОРЯДКУ реалізації експериментального проекту щодо видачі спеціального дозволу на спеціальне використання лісових ресурсів (лісорубного квитка) в електронній формі ЗАТВЕРДЖЕНОГО постановою Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 р. № 483 зазначено «Видача спеціального дозволу на спеціальне використання лісових ресурсів (лісорубного квитка) (далі - лісорубний квиток) в електронній формі є електронною публічною послугою, яка надається заявнику через Єдину екологічну платформу “ЕкоСистема” або засобами Єдиного державного вебпорталу електронних послуг (далі - Портал Дія) з подальшим відображенням інформації на Єдиній екологічній платформі “ЕкоСистема” та Порталі Дія» Дійсність лісорубних квитків можливо перевірити за посиланням: https://lk.ukrforest.com/forest-tickets/. Таким чином завіряння лісорубних квитків печатками та підписами не є обов’язковим. Зазначені документи містять QR коди, які також дозволяють їх перевіряти. Вимагаємо виключити з ТД вимогу про завіряння Дозволу на спеціалізоване використання лісових ресурсів /лісорубного квитка
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
Ваша вимога буде врахована.

Дякуємо за звернення!
невідповідності тд
Дата подання: 22 березня 2025 11:56
Дата відповіді: 24 березня 2025 18:00
Звертаємо Вашу увагу на те, що розділ ТД Внесення змін до тендерної документації не відповідає змінам до Особливостей та має бути викладено в наступній редакції «Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів. У разі внесення змін до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель, а саме ― в оголошенні про проведення відкритих торгів таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше чотирьох днів. Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у новій редакції зазначених документації та/або оголошення додатково до їх попередньої редакції. Замовник разом із змінами до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення.» Звертаємо увагу Замовника на те, що у разі не дотримання вимог чинного ЗУ, закупівля може бути скасована на підставі оскарження та/або моніторінгу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
Ваше звернення буде враховане.

Дякуємо за взаєморозуміння!
невідповідність
Дата подання: 22 березня 2025 11:56
Дата відповіді: 24 березня 2025 17:59
Шановний Замовник, звертаємо вашу увагу на те, що з 09 липня 2024 року набули чинності нові зміни до Постанови № 1178. Пункт 28 Постанови № 1178 доповнено наступним: Тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації. Ця норма означає, що замовникам з 9 липня необхідно внести зміни в свою тендерну документацію і доповнити її додатками, в яких має міститися окремий перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі та окремий перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Переліки документів можна викладати додатками до тендерної документації. Крім того, зверніть увагу, що п. 44 Особливостей теж зазнав оновлень і тепер передбачається, що відсутність документів або інформації, що не передбачені додатками до тендерної документації не є підставою для відхилення замовником тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі. Тобто, якщо замовник з невідомих причин не пропише якийсь документ та/або інформацію, які учасник чи переможець процедури закупівлі повинен надати в складі своєї тендерної документації, його відсутність не зможе бути підставою для відхилення учасника чи переможця закупівлі. Простими слова це означає, що це буде тільки відповідальність замовника, яка може мати наслідком відміну процедури закупівлі. Рекомендую замовникам ретельно готувати переліки документів та/або інформації, які будуть подаватися учасниками та переможцями процедур закупівель.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня.

5 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ (далі – Замовник) проводить закупівлю товару код ДК 021:2015: 03410000-7 Деревина (Деревина дров’яна непромислового використання 1 групи) (далі – Закупівля) ідентифікатор закупівлі – UA-2025-03-20-013032-a. Процедура закупівлі оголошена із врахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості).

Також зазначаємо, що тендерна документація Замовника містить перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (Додаток 1 до тендерної документації "Кваліфікаційні критерії до учасників, відповідно до статті 16 Закону та п. 28 Особливостей" та "Інформація про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника, встановлених пунктом 47 Особливостей"), та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі (Додаток 2 до тендерної документації "Перелік документів та/або інформації, які подаються Переможцем процедури закупівлі"). Зазначені переліки оформлені як окремі додатки до тендерної документації.

Дякуємо за взаєморозуміння!

Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2025-05-05-000109 ● 768c07353b0c4de48a4319d43adb7259
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05 травня 2025
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 05 травня 2025 17:34
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

05.05.2025 № 40-з

Хмельницький

Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 20 квітня 2022 року № 158,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.

Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК

Додаток до наказу від 05.05.2025 № 40-з

Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель

№з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі / звіту про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель
дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
2. UA-2025-03-20-013032-a 20.03.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Ковальчук Г.В.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2025-05-08 10:03:27

Про надання пояснень (інформації, документів)

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі деревини дров’яної непромислового використання 1 групи (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-20-013032-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні інформації та документів:

1. Надайте інформацію та відповідні документи, на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.

2. Згідно вимог п. 7 Додатку № 3 до тендерної документації для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником учасник повинен надати копію Дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки (завірені печаткою Учасника (в разі наявності) і власноручним підписом уповноваженої особи Учасника) (лісосічні роботи, трелювання, ТРАНСПОРТУВАННЯ ЛІСУ).
У складі тендерної пропозиції учасника ДП Шепетівський військовий лісгосп міститься Дозвіл № 122.21.68 Управління Держпраці у Хмельницькій області на виконання робіт підвищеної небезпеки: лісосічні роботи, трелювання лісу (файл «2025-03-26-0002.pdf»).
Прошу надати пояснення, яким чином та за допомогою яких документів, поданих у складі тендерної пропозиції (з посиланням на назву та місце розташування документа у складі тендерної пропозиції учасника в електронній системі закупівель), учасник ДП Шепетівський військовий лісгосп виконав вимогу п. 7 Додатку № 3 до тендерної документації щодо надання Дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме: транспортування лісу?

Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2025-05-12 17:27:16

На виконання запиту Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій обл. від 08 травня 2025 року про надання пояснення

На виконання запиту Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій обл. від 08 травня 2025 року, Замовник надає наступні пояснення:

1. Надайте інформацію та відповідні документи, на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.

Для забезпечення належного функціонування та ефективного виконання завдань за призначенням, влаштування необхідних умов несення служби для підпорядкованого особового складу, необхідністю стабільного проходження зимового (опалювального) періоду 2025-2026 рр. підпорядкованими підрозділами 5 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Хмельницькій області, виникла необхідна потреба в здійсненні закупівлі товару, а саме: Деревина дров’яна непромислового використання 1 групи.
Для визначення очікуваної вартості закупівлі, на момент її оголошення, 5 ДПРЗ, відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 були:
- отримані дані середньої вартості предмета закупівлі на території Хмельницької області, шляхом отримання даної інформації із відкритих джерел інтернет ресурсів;
- розглянуті комерційні пропозиції від інших постачальників даного виду товарів.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі було визначено на підставі державних стандартів, ГОСТу, ТУ, ДСТУ, що є чинними на території України для відповідної категорії товару в тому числі на підставі наступних керівних документів: Наказу МНС України № 312 від 07.05.2007 р. «Правила безпеки праці в органах і підрозділах МНС України»; ТУУ-00994207-005:2018 Деревина дров’яна. Класифікація, облік, технічні вимоги.
Підтверджуючі документи, додаються, а саме: Кошторис, розрахунок до кошторису, службова записка ініціатора закупівлі, доповідна записка ініціатора закупівлі, листи про надання комерційних пропозицій, комерційні пропозиції на підставі яких здійснювалось визначення очікуваної вартості закупівлі.

2. Прошу надати пояснення, яким чином та за допомогою яких документів, поданих у складі тендерної пропозиції (з посиланням на назву та місце розташування документа у складі тендерної пропозиції учасника в електронній системі закупівель), учасник ДП Шепетівський військовий лісгосп виконав вимогу п. 7 Додатку № 3 до тендерної документації щодо надання Дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме: транспортування лісу?

На рахунок даного питання Замовник повідомляє наступне, а саме, що тендерна документація розроблена на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VІІІ від 25.12.2015 року (далі Закон) зі змінами та постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості)
Згідно п.3 та п.4, ч.2, статті 22 Закону, у тендерній документації зазначаються такі відомості: 3) інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону; 4) інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби);
Згідно ч.3 статті 22 Закону, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Також згідно ч.6 статті 23 Закону, якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення.
Якщо замовник посилається в тендерній документації на конкретні маркування, протокол випробувань чи сертифікат, він зобов’язаний прийняти маркування, протоколи випробувань чи сертифікати, що підтверджують відповідність еквівалентним вимогам та видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
Згідно вимог п.7 Додатку №3 до тендерної документації для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником учасник повинен надати, а саме: Копію Дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки (завірені печаткою Учасника (в разі наявності) і власноручним підписом уповноваженої особи Учасника) (лісосічні роботи, трелювання, транспортування лісу).
Зважаючи на вищевказані вимоги Закону, замовником безпосередньо вимагалося в першу чергу надання учасником торгів в складі своєї тендерної документації саме Дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки, а в дужках вказувалося у вигляді довідкової інформації можливий перелік робіт яких саме має стосуватися вищезазначений Дозвіл та робіт які плануються виконуватися переможцем процедури закупівлі. Зважаючи на вимоги Закону, Замовник не вказував та не вимагав щоб в наданих учасниками дозволах повинні бути повністю ідентичні переліки робіт.
Тому замовником було прийняте рішення, що наданий у складі тендерної пропозиції учасника ДП Шепетівський військовий лісгосп Дозвіл № 122.21.68 Управління Держпраці у Хмельницькій області на виконання робіт підвищеної небезпеки: (файл «2025-03-26-0002.pdf») відповідає вимогам Закону та Особливостям, а також в тому числі п.7 Додатку №3 до тендерної документації ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ та технічна специфікація до предмета закупівлі «Деревина дров’яна непромислового використання 1 групи (Код ДК 021:2015 03410000-7 Деревина)».

Надання інформації про усунення порушення замовником

З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, за результатами моніторингу процедури закупівлі деревини дров’яної непромислового використання 1 групи (номер ID: UA-2025-03-20-013032-a) Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області з метою врахування 5 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Хмельницькій області виявлених порушень, з уповноваженою особою з питань закупівель була проведена роз’яснювальна робота зокрема було наголошено на економічних питаннях, щодо недопущення таких порушень у подальшому.

2025-05-28 16:48:42


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 23 травня 2025
Кінцевий строк оскарження: 07 червня 2025

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 березня 2025 13:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ФОП ВОЙТОВИЧ ВАЛЕНТИНА ГРИГОРІВНА 559 059,00
UAH з ПДВ
559 059,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ДП Шепетівський військовий лісгосп 581 000,00
UAH з ПДВ
581 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

28 березня 2025 09:30
Електронний підпис
28 березня 2025 09:30
Електронний підпис
28 березня 2025 07:14
1 Дод 5 Пропозиція.pdf
28 березня 2025 07:14
Довідка про об'єднання.pdf
28 березня 2025 07:14
Довідка щодо ліцензії.pdf
28 березня 2025 07:14
Contract_UEEX_10433_1.zip
28 березня 2025 07:14
Дитяча праця.pdf
28 березня 2025 07:14
Дод 4 Проект договору.pdf
28 березня 2025 07:14
Відомості про учасника.pdf
28 березня 2025 07:14
Contract_UEEX_10410_2_1.zip
28 березня 2025 07:14
Попередні відносини.pdf
28 березня 2025 07:14
Дод 3 ТЗ.pdf
28 березня 2025 07:14
Працівники.pdf
28 березня 2025 07:14
Довкілля за тд.pdf
28 березня 2025 07:14
Згода з умовами договру.pdf
28 березня 2025 07:14
Contract_UEEX_10389_1 (1).zip
28 березня 2025 07:14
МТБ.pdf
28 березня 2025 07:14
Contract_UEEX_10391_2.zip

Публічні документи

11 квітня 2025 17:03
Електронний підпис
11 квітня 2025 16:58
Наказ
11 квітня 2025 16:58
Довідка
11 квітня 2025 16:58
Довідка 2
11 квітня 2025 16:58
Витяг 2
11 квітня 2025 16:54
Витяг
28 березня 2025 16:35
Електронний підпис
28 березня 2025 16:29
2025-03-26-0002.pdf
28 березня 2025 16:29
2025-03-28-0001.pdf
28 березня 2025 16:29
Contract_UEEX_3057_1.docx (1).zip
28 березня 2025 16:29
Contract_UEEX_8368_1.docx.zip
28 березня 2025 16:29
ВН до договору (320).pdf
28 березня 2025 16:29
ВН до договору 295.pdf
28 березня 2025 16:29
ВН до договору 8368 2.pdf
28 березня 2025 16:29
ВН до договору 8368 3.pdf
28 березня 2025 16:29
ВН до договору 8368.pdf
28 березня 2025 16:29
ВН до договору 95.pdf
28 березня 2025 16:29
Виписка з ЄДР Тихонюк.pdf
28 березня 2025 16:29
Витяг (2).pdf
28 березня 2025 16:29
Гарантійний лист .pdf
28 березня 2025 16:29
Довідка про банкрутство.pdf
28 березня 2025 16:29
Довідка.pdf
28 березня 2025 16:29
Договір 295.pdf
28 березня 2025 16:29
Договір 320.pdf
28 березня 2025 16:29
Лист відгук 1.pdf
28 березня 2025 16:29
Лист відгук.pdf
28 березня 2025 16:29
Лісорубні квитки.pdf
28 березня 2025 16:29
Наказ _94.pdf
28 березня 2025 16:29
Наказ ТВО Тихонюк (1).pdf
28 березня 2025 16:29
Пояснювальна зап.pdf
28 березня 2025 16:29
Проект договору .pdf
28 березня 2025 16:29
Реєстр .pdf
28 березня 2025 16:29
ТУУ.pdf
28 березня 2025 16:29
Тех. паспорти .pdf
28 березня 2025 16:29
відомості про учасника.pdf
28 березня 2025 16:29
довідка досвід.pdf
28 березня 2025 16:29
довідка кваліфікація.pdf
28 березня 2025 16:29
договір 95 (4).pdf
28 березня 2025 16:29
лист відгук 2.pdf
28 березня 2025 16:29
лист пояснення.pdf
28 березня 2025 16:29
персональні дані.pdf
28 березня 2025 16:29
пояснювальна записка.pdf
28 березня 2025 16:29
тендерна пропозиція.pdf
28 березня 2025 16:29
тех. баз.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ВОЙТОВИЧ ВАЛЕНТИНА ГРИГОРІВНА

Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором

Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів

Підтверджую

Вчинення кримінальних правопорушень

Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Порушення справи про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"

Підтверджую

Мова (мови) тендерної пропозиції

Мова тендерної пропозиції

ДП Шепетівський військовий лісгосп

Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором

Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів

Підтверджую

Вчинення кримінальних правопорушень

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Порушення справи про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"

Підтверджую

Мова (мови) тендерної пропозиції

Мова тендерної пропозиції

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ВОЙТОВИЧ ВАЛЕНТИНА ГРИГОРІВНА
#2647716062
Відхилено 559 059,00
UAH з ПДВ
04 квітня 2025 16:58
ДП Шепетівський військовий лісгосп
#43075760
Переможець 581 000,00
UAH з ПДВ
10 квітня 2025 11:15

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 квітня 2025 11:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ДП Шепетівський військовий лісгосп
#43075760
581 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 квітня 2025 11:16
Довідка НАЗК
10 квітня 2025 11:15
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 квітня 2025 15:08
Договір_ №81.PDF укладений
21 квітня 2025 15:07