Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт двостулкових робочих воріт нижньої голови Дніпродзержинського шлюзу
Очікувана вартість
96 914 200,00 UAH
UA-2020-08-12-007927-a 9b6a4838103a487ea66152b7cb1ad3ba
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Ковтун

+380443374513 tender@ukrvodshliah.org.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП "Державне підприємство водних шляхів "Укрводшлях""
Код ЄДРПОУ: 03150102
Вебсайт: http://ukrvodshliah.org.ua
Місцезнаходження: 04071, Україна , Київська обл., Киев, м. Київ, вул. Електриків,14
Контактна особа: Ірина Ковтун
+380443374513
tender@ukrvodshliah.org.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 серпня 2020 16:24
Звернення за роз’ясненнями: до 20 серпня 2020 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 серпня 2020 15:00
Початок аукціону: 31 серпня 2020 15:21
Очікувана вартість: 96 914 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 484 571,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт двостулкових робочих воріт нижньої голови Дніпродзержинського шлюзу, ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку 30 % попередньої оплати у разі погодження Головним розпорядником бюджетних коштів Аванс 20 Календарні 30
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 серпня 2020 11:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 серпня 2020 11:53
Перелік змін.docx
20 серпня 2020 11:53
Додаток 6 нульовий кошт.pdf
20 серпня 2020 11:52
Додаток 2 зі змінами.doc
12 серпня 2020 16:24
Тендерна документація.docx
12 серпня 2020 16:24
Додаток 5 Проект Договору.docx
12 серпня 2020 16:24
Додаток № 4 (техн. вимоги).docx
12 серпня 2020 16:24
Додаток № 1 (тенд проп).docx
12 серпня 2020 16:24
Додаток № 3 (ст 17).doc
12 серпня 2020 16:24
Додаток № 2 (кваліф критер).doc
20 серпня 2020 11:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 серпня 2020 17:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 серпня 2020 16:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 серпня 2020 16:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 серпня 2020 11:53
Перелік змін.docx
20 серпня 2020 11:53
Додаток 6 нульовий кошт.pdf
20 серпня 2020 11:52
Додаток 2 зі змінами.doc
12 серпня 2020 16:24
Тендерна документація.docx
12 серпня 2020 16:24
Додаток 5 Проект Договору.docx
12 серпня 2020 16:24
Додаток № 4 (техн. вимоги).docx
12 серпня 2020 16:24
Додаток № 1 (тенд проп).docx
12 серпня 2020 16:24
Додаток № 3 (ст 17).doc
12 серпня 2020 16:24
Додаток № 2 (кваліф критер).doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дискримінаційні умови
Дата подання: 14 серпня 2020 15:56
Дата відповіді: 19 серпня 2020 14:46
Шановний замовнику! Нами уважно вивчено вимоги до учасника закупівлі. Вважаємо за необхідне нагадати Вам вимоги законодавства України щодо недопущення встановлення дискримінаційних вимог до учасників закупівель, на що прямо вказує ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі». Наявність таких вимог дасть підстави для оскарження результатів торгів в майбутньому, затягування часу виконання робіт і в свою чергу до не виконання планів по Капітальний ремонт двостулкових робочих воріт нижньої голови Дніпродзержинського судноплавного шлюзу. У складі тендерної документації Додаток № 4 до тендерної документації у пункті 6 ви вимагаєте наступне: 6. Надати скан-копію діючих заводських сертифікатів ДСТУ ISO 9001:2015, ДСТУ ISO 14001:2015, ДСТУ OHSAS 18001:2010 (або рівнозначний аналог) та сертифікати на відповідність процесів зварювання вимогам європейських стандартів, а саме надати сертифікати EN 1090-1 та EN 3834-2. Сертифікати повинні бути надані на власні заводські виробничі потужності або орендовані (або суборендовані). Шановний Замовник, не потрібно складати тендерну документацію під якогось конкретного учасника, який має саме такі сертифікати, адже тоді у тендері не зможе взяти участь підприємство яке виробляє або постачає продукцію належної якості, але не має сертифікатів ISO, а отже формально не буде відповідати вимогам тендеру. Отже, не порушуйте принципи визначені ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі». Вимагаємо прибрати вимогу щодо наявності зазначених вище сертифікатів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до пункту 31 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Тендерна документація є ключовим документом, який готує Замовник під час проведення процедури закупівлі. Основні вимоги щодо змісту та складу тендерної документації визначено частиною 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Отже, однією з передумов успішного проведення публічних закупівель є підготовка якісної тендерної документації. З одного боку, відсутність у документації дискримінаційних умов, та, з іншого боку, визначення достатніх умов для підтвердження можливості якісного виконання робіт учасниками сприятиме високому рівню добросовісної конкуренції та ринку, а положення тендерної документації дозволять обрати з-поміж учасників того, який виконуватиме якісно роботи за оптимальною вартістю. Вважаємо, що наявність сертифікатів ISO 9001, ISO 14001, не є дискримінацією або обмеженням конкуренції.
Зазначені міжнародні стандарти містять мінімальні вимоги, яким повинна відповідати організація робіт із забезпечення гарантії якості незалежно від того, яку саме продукцію випускає підприємство або які послуги воно надає чи які роботи виконує. До того ж, наявність зазначених
документів гарантує підвищення якості виконання робіт, оскільки одним з основних принципів побудови системи менеджменту якості є орієнтація на замовника та процесний підхід до діяльності: діяльність організації складається з ряду взаємозалежних процесів, при цьому вихідні дані одного процесу є вхідними даними для наступного, тому процесний підхід підлягає у систематичній діяльності по визначенню процесів, їхньої послідовності й взаємодії, управлінню процесами й зв’язками між ними, що буде попереджувати безсистемні дії різних структурних підрозділів, що повинні взаємодіяти між собою. Щодо надання сертифікату ДСТУ OHSAS 18001:2010 на систему менеджменту професійної безпеки та здоров’я або будь-якого рівнозначного аналогу, то звертаємо увагу учасників, що роботи з капітального ремонту робочих воріт шлюзу, що є предметом закупівлі, мають виконуватись на об’єкті, що є частиною водної інфраструктури та від його оснащеності та якості виконання безпосередньо залежить стан навколишнього природнього середовища. Невиконання вимог з охорони навколишнього середовища при виконанні робіт загрожує великою катастрофою державного масштабу, у зв’язку з цим дотримання професійної безпеки під час виконання даних робіт для нас як для Замовника є вкрай важливим. Саме у зв’язку з цим Замовник, з метою вжиття додаткових заходів для забезпечення максимальної безпеки під час виконання робіт, в складі тендерної документації вимагає від учасників надання сертифікату ДСТУ OHSAS 18001:2010. До того ж, оскільки отримати зазначені сертифікати може будь-яка організація, що організувала свою діяльність у відповідності до стандартів ISO 9001, ISO 14001, ДСТУ OHSAS 18001:2010, зазначені вимоги не є дискримінаційними та задоволенню не підлягають.
Стосовно надання сертифікатів EN 1090-1 та EN 3834-2 на відповідність процесів зварювання вимогам європейських стандартів. З огляду на скасування в Україні СНиП та ГОСТ, єдиними діючими нормативами для виконання зварювальних робіт являються саме EN 1090-1 та EN 3834-2. Цим Замовник підтверджує можливість надання сертифікатів для підтвердження процесів зварювання вимогам інших стандартів, застосування яких не протирічить проектній документації та чинним нормативним актам України.
Дискримінаційні умови
Дата подання: 14 серпня 2020 15:57
Дата відповіді: 19 серпня 2020 14:47
Шановний Замовник, згідно ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі». в Додатку № 2 до тендерної документації в розділ 1 пункт 1.1. просимо внести зміни до документації та прибрати дискримінаційну умову , а саме: «Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази» Мінімальна наявність 1. Виробничі будівлі, цеха, промислові склади й т.і. 20 000 м.кв Машини та обладнання шт. 5. Вальці листоправильні 3шт. 7. Верстат для виправлення грибовидності 3шт. 17. Випрямляч зварювальний 10шт. 19. Гільйотинні ножиці 3шт. 25. Зварювальний апарат 20шт. 26. Зварювальний напівавтомат 8шт. 27. Зварювальний трактор 3шт. 35. Кран мостовий 10шт. 37. Листозгинальні вальці 3шт. 39. Лінія свердління та плазмового або кисневого різання листового металопрокату 2шт. 42. Машина термічного різання 3шт. 50. Радіально-свердлильний станок 3шт. 55. Торцефрезний станок 3шт. Не потрібно складати тендерну документацію під якогось конкретного учасника, який має саме таку кількість обладнання, отже ви унеможливлюєте участь інших будівельних, монтажних та інжинірингових компаній які мають значний досвід виконання робіт на аналогічних та більших об’єктах, але, наприклад, не мають тієї кількості обладнання, яке вказане у тендерній документації .
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачається, що Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність
кваліфікаційним критеріям, в тому числі наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Отже, Замовник визначив вимоги, які є на його думку, достатніми для підтвердження можливості виконання робіт, що є предметом закупівлі, такими, що впливають на якість робіт, підтверджують кваліфікацію учасників. Замовник має жорсткі вимоги до строків (термінів) виконання робіт, для цього тендерною документацією передбачено авансування в розмірі 30% від загальної вартості робіт.
Однак учасник при цьому повинен належним чином підтвердити: 1) достатню технічну підготовленість, розуміння суті завдань; 2) глибоке опрацювання технічного завдання та проектної документації, наявність власної або орендованої виробничої бази з виробничим обладнанням і технологічними межами, необхідними для повного циклу виробництва; - з метою виключення ситуації недооцінення учасником об’ємів виконання робіт, зриву термінів в реалізації проекту тощо; 3) розуміння стратегічної значущості об’єкта для країни в цілому, що зумовлює необхідність виключити потенційні загрози прострочки термінів виконання робіт через недостатню кількість обладнання та матеріально-технічної бази в цілому. Замовник з метою впорядкування вимог щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій у прийнятній для сприйняття формі виклав їх у вигляді переліку обладнання. При цьому Замовник підтверджує, що учасник може надати
альтернативну матеріально-технічну базу та перелік виробничого обладнання, яким на законних підставах користується учасник, що є достатнім для забезпечення технологічної можливості процесів виробництва гідротехнічних споруд, а саме: різання металу достатніх габаритів (довжин, товщини, виконання робіт зі сталлю різних марок); збирання-зварювання металу; підготовка і очищення металу, правка, гнуття, підготовка кромок тощо; наявність вантажопідйомного обладнання для переміщення важких вузлів і деталей у достатній кількості, можливості маніпуляції - кантування, перестановка, укрупнена збірка, контрольне збирання; обладнання з підготовки та очищення металу перед фарбуванням для забезпечення якості покриття на гарантійний період 10 років за умови роботи покриття в агресивному середовищі; можливості проведення всіх необхідних випробувань і методів контролю за процесом виробництва та таке інше. Виключення ж зазначених вимог не дасть можливості переконатися в реальні спроможності учасника здійснити якісне виконання робіт в необхідні для Замовника строки, та буде сприяти недобросовісній конкуренції.
Відповідність учасника
Дата подання: 14 серпня 2020 15:59
Дата відповіді: 19 серпня 2020 14:53
Шановний Замовник, в Додатку № 2 до тендерної документації Ви вимагаєте «Якщо все вищенаведене не є власністю Учасника, а залучено, то Учасником на всю, вказану у довідці агрегати та техніку (машини, механізми, обладнання та устаткування), додатково подаються: - посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії договорів» а далі за текстом «У випадку подання Учасником копій договорів, які є в силу закону нікчемними, такі договори не є належним підтвердженням відповідності учасника кваліфікаційному критерію «наявність обладнання та матеріально-технічної бази». просимо сформулювати чітко що є належним підтвердженням відповідності учасника кваліфікаційному критерію «наявність обладнання та матеріально-технічної бази» .
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачається, що Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, в тому числі наявність обладнання та матеріально-технічної бази.
Належним підтвердженням відповідності учасника кваліфікаційному критерію «наявність обладнання та матеріально-технічної бази», є подання відповідної довідки зазначеної у тендерній документації у додатку 2, пункт 1. В разі відсутності у власності Учасника необхідної матеріально-технічної бази, необхідно надати копії договорів, вказаних у Дод №2 до ТД. Повідомляємо, що для набрання договором юридичної сили він має відповідати загальним вимогам, передбаченим Цивільним кодексом України. Стосовно визначення договорів, в силу закону нікчемними відбувається відповідно до § 2 глави 16 розділу IV Цивільного кодексу України.
Наявність працівників (не субпідрядника)
Дата подання: 14 серпня 2020 16:01
Дата відповіді: 19 серпня 2020 14:54
Шановний Замовник, згідно ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі». в Додатку № 2 до тендерної документації в розділі (2. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід )пункт 2.2 являється дискримінаційним (2.2. Надати довідку у довільній формі, що містить інформацію про наявність у штаті Учасника (не субпідрядника) головного конструктора з досвідом роботи не менше 3 (трьох) років. На підтвердження інформації надати скан-копію трудової книжки з відповідним записом про прийняття на роботу датованим не пізніше дати оголошення процедури закупівлі.) Просимо внести зміни до документації та прибрати дискримінаційні умови.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачається, що Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, в тому числі наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель.
Отже, Замовник визначив вимоги, які являються, на його думку, достатніми для підтвердження кваліфікації спеціалістів для виконання робіт, що є предметом закупівлі. Зважаючи на це, вважаємо вимоги встановлені у додатку 2, пункт 2.2. цілком законними та недискримінаційними.
Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 17 серпня 2020 14:58
Дата відповіді: 20 серпня 2020 11:30
В порушення вимог ч. 4 ст 22 ЗУ Про публічні закупівлі пункт у тендерній документації вказано у «№ 4. Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю Додаток № 2 до тендерної документації» містяться вимоги, «прибутковість господарської діяльності, та чистий дохід». Тим самим замовник суттєво обмежує коло потенційних учасників Згідно Статті 16. Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі У разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності, замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини). Тому вимагаємо внести зміни до тендерної документації, виклавши пункт № 4 у такій редакції :" Учасник та/або субпідрядник надає звіт про фінансові результати за попередній звітний рік надання документального підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі очікуваної вартості предмета закупівлі даної процедури закупівлі, щоб підтвердити фінансову спроможність та надійність підрядника (та/або субпідрядника)"
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Відповідно до частини 3 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі.

При цьому Закон зобов’язує Замовника визначати інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством, в тому числі на свій розсуд визначати критерії оцінки фінансової спроможності учасників процедури закупівлі. Само по собі подання фінансової звітності з зазначенням певного обсягу річного доходу (виручки) не являється підтвердженням можливості належного виконання учасником зобов’язань щодо виконання всього комплексу робіт, що є предметом закупівлі, оскільки результати господарської діяльності учасника можуть бути збитковими. Оскільки сама суть критерію «фінансова спроможність» полягає у забезпеченні впевненості Замовника у прибутковості учасника та можливості покриття ним витрат, пов’язаних з виконанням договору, зазначена вимога не підлягає задоволенню. Щодо застосування визначення «чистий дохід», то його необхідно тлумачити відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», тобто як «дохід (виручка)», що в бухгалтерському обліку класифікується згідно з пунктом 7 Положення (стандарту) бухгалтерського обліку 15 «Дохід», затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 29.11.1999 № 290, як загальний дохід (виручка) від реалізації продукції, товарів, робіт або послуг без вирахування наданих знижок, повернення раніше проданих товарів та непрямих податків і зборів (податку на додану вартість, акцизного збору тощо). Будуть внесенні коригування до тексту ТД щодо визначення "чистий дохід".
ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ
Дата подання: 17 серпня 2020 15:43
Дата відповіді: 20 серпня 2020 11:32
Шановний, Замовнику. Для максимально коректного та точного розрахунку вартості Учасником, просимо додати нульовий кошторис в форматі інформаційного блоку даних або інформаційної моделі. В техзавданні зазначені тільки основні найменування робіт. Також просимо надати креслення на виготовлення основних металоконструкцій та на виготовлення нестандартних тимчасових монтажних пристосувань, специфікації поставки обладнання, проект виконання робіт,надати технологічні карти на улаштування Гусасфальта та улаштування захісних покритів. Без цих даних, неможливо зробити адекватну пропозицію на закупівлю. Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за звернення!
Для максимально коректного та точного розрахунку вартості додаємо до складу тендерної документації нульовий кошторис у форматі .pdf. Даної документації досить для формування ціни тендерної пропозиції (договірної ціни). Надання інформаційної моделі або у форматі інформаційного блоку вважаємо недоцільним. Ознайомитися з кресленнями ви можете безпосередньо на території замовника за попереднім зверненням. У зв’язку з великим об’ємом інформації та трудомістким процесом завантаження файлів – прикріпити їх до складу тендерної документації неможливо.
Цінова пропозиція
Дата подання: 17 серпня 2020 16:15
Дата відповіді: 20 серпня 2020 11:49
Шановний Замовник. Нами ретельно вивчено Додаток №4 до тендерної документації, а саме Технічні вимоги. В зв'язку з тим, що відсутні креслення, відсутня інформація щодо розмірів обладнання, ваги, вихідних даних по монтажу, не можливо скласти цінову пропозицію. Просимо доповнити чи змінити Технічні вимоги та надати креслення для точного підрахунку ціни пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за звернення!
Для максимально коректного та точного розрахунку вартості додаємо до складу тендерної документації нульовий кошторис у форматі .pdf. Даної документації досить для формування ціни тендерної пропозиції (договірної ціни). Надання інформаційної моделі або у форматі інформаційного блоку вважаємо недоцільним. Ознайомитися з кресленнями ви можете безпосередньо на території замовника за попереднім зверненням.
Зауваження до тендрної документації
Дата подання: 18 серпня 2020 13:24
Дата відповіді: 20 серпня 2020 15:07
В Додатку 2 до тендерної документації Замовник встановлює вимоги щодо конкретного обладнання та конкретних спеціалістів в штаті. 1. Відповідно до ст.. 16 Закону України «Про державні закупівлі» Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Як видно, Законом не передбачено вимагати від учасників наявність конкретного обладнання та конкретних спеціалістів в штаті. Враховуючи, що кожне спеціалізоване підприємство на свій розсуд встановлює штатний розклад та забезпечує себе матеріально-технічною базою відповідно до виробничих завдань, зазначені в Додатку № 2 вимоги є дискримінаційними. 2. В Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази в п.35 зазначено «кран мостовий 10 шт», але не зазначено вантажопідйомність. Взагалі не зазначене фарбувальне обладнання, але вимоги до окраски металевих поверхонь зазначені в пп. 63-65 Додатку № 4 Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики (технічні вимоги). 3. В додатку № 5 Проект договору підряду Специфікація № 2 передбачає постачання обладнання та металоконструкцій. В Додатку № 4 виготовлення та постачання обладнання та металоконструкцій відсутнє. 4. Вимога щодо надання скан-копій трудових книжок та документів про освіту (Додаток 2) не відповідає Закону України «Про захист персональних даних», оскільки інформація, яка міститься в трудових книжках та дипломах є персональними даними працівників. В зв’язку з викладеним просимо внести відповідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачається, що Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, в тому числі наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Отже, Замовник визначив вимоги, які є на його думку, достатніми для підтвердження можливості виконання робіт, що є предметом закупівлі, такими, що впливають на якість робіт, підтверджують кваліфікацію учасників. Замовник має жорсткі вимоги до строків (термінів) виконання робіт, для цього тендерною документацією передбачено авансування в розмірі 30% від загальної вартості робіт. Однак учасник при цьому повинен належним чином підтвердити: 1) достатню технічну підготовленість, розуміння суті завдань; 2) глибоке опрацювання технічного завдання та проектної документації, наявність власної або орендованої виробничої бази з виробничим обладнанням і технологічними межами, необхідними для повного циклу виробництва; - з метою виключення ситуації недооцінення учасником об’ємів виконання робіт, зриву термінів в реалізації проекту тощо; 3) розуміння стратегічної значущості об’єкта для країни в цілому, що зумовлює необхідність виключити потенційні загрози прострочки термінів виконання робіт через недостатню кількість обладнання та матеріально-технічної бази в цілому. Замовник з метою впорядкування вимог щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій у прийнятній для сприйняття формі виклав їх у вигляді переліку обладнання. При цьому Замовник підтверджує, що учасник може надати альтернативну матеріально-технічну базу та перелік виробничого обладнання, яким на законних підставах користується учасник, що є достатнім для забезпечення технологічної можливості процесів виробництва гідротехнічних споруд, а саме: різання металу достатніх габаритів (довжин, товщини, виконання робіт зі сталлю різних марок); збирання-зварювання металу; підготовка і очищення металу, правка, гнуття, підготовка кромок тощо; наявність вантажопідйомного обладнання для переміщення важких вузлів і деталей у достатній кількості, можливості маніпуляції - кантування, перестановка, укрупнена збірка, контрольне збирання; обладнання з підготовки та очищення металу перед фарбуванням для забезпечення якості покриття на гарантійний період 10 років за умови роботи покриття в агресивному середовищі; можливості проведення всіх необхідних випробувань і методів контролю за процесом виробництва та таке інше. Виключення ж зазначених вимог не дасть можливості переконатися в реальні спроможності учасника здійснити якісне виконання робіт в необхідні для Замовника строки, та буде сприяти недобросовісній конкуренції.
Зауваження та пропозиції до договору
Дата подання: 20 серпня 2020 09:42
Дата відповіді: 20 серпня 2020 15:10
1) Виконуючий обов’язки в обов’язковому порядку діє на підставі наказу та установчого документу; 2) до пункту 1.5: Замовник – ДП водних шляхів «Укрводшлях» чи ВП «Дніпродзержинський судноплавний шлюз» ДП «Укрводшлях»? Чим уповноважений ВП «Дніпродзержинський судноплавний шлюз» ДП «Укрводшлях», якщо Замовник ДП водних шляхів «Укрводшлях» на вчинення дій, передбачених пунктом 1.5 та 11.3 договору? 3) до пункту 1.7: Порядок здійснення технічного та авторського нагляду? 4) до пункту 2.2: + зміни ставок податків і зборів пропорційно до змін таких ставок. На підставі чого визначається ціна матеріальних ресурсів? + «Зміна ціни здійснюється шляхом перерахування вартості пропорційно вищезазначеним змінам та оформлюється відповідною додатковою угодою.»; 5) до пункту 2.3: виключити, пунктом 2.2 передбачений порядок зміни ДЦ; 6) 2.4: що таке бюджетні зобов’язання Замовника в контексті договірних відносин Замовника та Генпідрядника? 7) до пункту 3.3: + строки виконання робіт та поставки обладнання можуть бути змінені із внесенням відповідних змін у цей договір у разі: - невиконання або неналежного виконання Замовником своїх зобов'язань (порушення умов фінансування, несвоєчасне надання будівельного майданчика (фронту робіт), проектної документації, ресурсів тощо); - внесення змін до проектної документації; - дій третіх осіб, що унеможливлюють належне виконання робіт, за винятком випадків, коли ці дії зумовлені залежними від Генпідрядника обставинами; - інших випадках, передбачених законодавством України. 8) до пункту 4.1: хто такий Головний розпорядник бюджетних коштів в контексті договірних відносин Замовника та Генпідрядника? 9) до пункту 4.2: що таке «роботи з недоробками»? 10) до пункту 5.3: безкоштовно? 11) до пункту 7.4: повністю дублює пункт 1.7. 12) до пункту 7.6.: майданчик ремонтний чи будівельний? (п. 6.1, 9.1, 9.7, 13.2.1) 13) до пункту 7.11: яким переліком? пункт частково дублює 1.6. 14) до пункту 9.6: що мається на увазі під «усією територією Замовника»? 15) до пункту 11.7: «Об’єкт» (відп. до пункту 1.1) 16) до пункту 13.1.5: видалити «або виконує їх настільки повільно…..»!!! договір розривається у такому ж порядку, як і укладається! 17) до пункту 13.1.7: як тоді проводитимуться розрахунки за фактично виконані роботи? 18) до пункту 13.3: додати право Генпідрядника розірвати договір у односторонньому порядку договір у разі невиконання зобов’язань Замовника із правом проведення остаточних розрахунків за фактично виконані роботи.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1). Виконуючий обов’язки діє виключно на підставі Статуту та чинного законодавства України, наказ в свою чергу є лише підставою для призначення на посаду. 2). Замовник визначений в преамбулі Договору. Пункт 1.5 Договору уповноважує та визначає право на підписання уповноваженими особами ВП відповідних документів. Також, відокремлений підрозділ не має статусу окремої юридичною особи, тому у будь-якому випадку від діє від імені ДП «Укрводшлях» в межах повноважень, які йому надані 3). Порядок здійснення буде передбачений в окремих договорах з технічного та авторського нагляду відповідно до п. 1.7 Договору. 4). Зміна ставок податків і зборів є зміною податкового законодавства України, що передбачено пунктом 2.2 Договору. Ціна матеріальних ресурсів визначається Учасником при поданні тендерної пропозиції. Можливість і підстави зміни ціни вже обумовлені в Договорі достатньо деталізовано. Будь-яка зміна істотної умови має бути обґрунтована та не суперечити чинному законодавству. 5). Пункт 2.2. та 2.3. регламентують різні юридично значущі факти. 6). Визначення бюджетного зобов’язання передбачено в п. 7 ч. 1 ст. 2 Бюджетного кодексу України. 7). Підстави внесення змін до Договору вже передбачені в ньому, тому додаткової конкретизації не потребують. 8). Визначення головного розпорядника бюджетних коштів передбачено в п. 18 ч. 1 ст. 2 Бюджетного кодексу України. 9). Виявлені під час прийняття об’єкту в експлуатацію роботи, які фактично не були виконані. 10). Ціна додаткових робіт буде передбачена в додатковій угоді. 11). Дублювання пунктів не суперечить чинному законодавству. 12). Виключно будівельний майданчик відповідно до ДБН А.3.1-5-2016. Однак поняття будівельного та ремонтного майданчику є суміжними та тотожними. 13). При залученні субпідрядників, під час подання тендерної пропозиції, учасник має вказати перелік субпідрядних організацій, які будуть залучені до виконання робіт відповідно до вимог ЗУ «Про публічні закупівлі». 14). Розуміється вся виділена та відмежована територія відокремленого підрозділу, не обмежена будівельним майданчиком. 15). В п. 1.1 вже вказано, що таке Об’єкт, додаткової відсильної норми не потребує. 16). Договір підписується в порядку передбаченому ЗУ «Про публічні закупівлі», а припиняє свою дії відповідно до умов договору та чинного законодавства. 17). Відповідно до умов Договору та чинного законодавства. 18). Будь-які розрахунки проводяться у відповідності з нормами бюджетного законодавства, умовами договору та чинних нормативно-правових актів. Права Генпідрядника вже передбачені в Договорі, як і підстави його розірвання з ініціативи Генпідрядника.
Наявність працівників відповідної кваліфікації,
Дата подання: 20 серпня 2020 09:56
Дата відповіді: 20 серпня 2020 15:08
Шановний Замовник , в Додатку № 2 до тендерної документації в розділі (2. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід )пункт 2.2 являється дискримінаційним. Відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» пункту 5. У разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації. Ане так як замовник вимагає про наявність у штаті Учасника (не субпідрядника) головного конструктора з досвідом роботи не менше 3 (трьох) років. Ми вважаємо цю вимогу дискримінаційною, та розрахована на конкретного виконавця в зв’язку з цим вимагаємо внести зміни в тендерну документацію!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачається, що Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, в тому числі наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель. Отже, Замовник визначив вимоги, які являються, на його думку, достатніми для підтвердження кваліфікації спеціалістів для виконання робіт, що є предметом закупівлі. Зважаючи на це, вважаємо вимоги встановлені у додатку 2, пункт 2.2. цілком законними та недискримінаційними.
Додаток № 4 до тендерної документації
Дата подання: 20 серпня 2020 10:17
Дата відповіді: 22 серпня 2020 10:16
У складі тендерної документації Додаток № 4 до тендерної документації у пункті 6 ви вимагаєте наступне: 6. Надати скан-копію діючих заводських сертифікатів ДСТУ ISO 9001:2015, ДСТУ ISO 14001:2015, ДСТУ OHSAS 18001:2010 (або рівнозначний аналог) та сертифікати на відповідність процесів зварювання вимогам європейських стандартів, а саме надати сертифікати EN 1090-1 та EN 3834-2. Сертифікати повинні бути надані на власні заводські виробничі потужності або орендовані (або суборендовані). Крім того, звертаємо вашу увагу, що відповідно до частини 4 статті 16 Закону про публічні закупівлі документи, що не передбачені законодавством для учасників — юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, учасники не подають у складі тендерної пропозиції. Прорсимо на дати розясненя згідно яких законодавчих актів, норм та правил замовник вимагае на дання сертифікатів. Просимо внести зміни в тендерну документацію.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник!
Відповідно до пункту 31 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Тендерна документація є ключовим документом, який готує Замовник під час проведення процедури закупівлі. Основні вимоги щодо змісту та складу тендерної документації визначено частиною 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Отже, однією з передумов успішного проведення публічних закупівель є підготовка якісної тендерної документації. З одного боку, відсутність у документації дискримінаційних умов, та, з іншого боку, визначення достатніх умов для підтвердження можливості якісного виконання робіт учасниками сприятиме високому рівню добросовісної конкуренції та ринку, а положення тендерної документації дозволять обрати з-поміж учасників того, який виконуватиме якісно роботи за оптимальною вартістю. Вважаємо, що наявність сертифікатів ISO 9001, ISO 14001, не є дискримінацією або обмеженням конкуренції. Зазначені міжнародні стандарти містять мінімальні вимоги, яким повинна відповідати організація робіт із забезпечення гарантії якості незалежно від того, яку саме продукцію випускає підприємство або які послуги воно надає чи які роботи виконує. До того ж, наявність зазначених документів гарантує підвищення якості виконання робіт, оскільки одним з основних принципів побудови системи менеджменту якості є орієнтація на замовника та процесний підхід до діяльності: діяльність організації складається з ряду взаємозалежних процесів, при цьому вихідні дані одного процесу є вхідними даними для наступного, тому процесний підхід підлягає у систематичній діяльності по визначенню процесів, їхньої послідовності й взаємодії, управлінню процесами й зв’язками між ними, що буде попереджувати безсистемні дії різних структурних підрозділів, що повинні взаємодіяти між собою. Щодо надання сертифікату ДСТУ OHSAS 18001:2010 на систему менеджменту професійної безпеки та здоров’я або будь-якого рівнозначного аналогу, то звертаємо увагу учасників, що роботи з капітального ремонту робочих воріт шлюзу, що є предметом закупівлі, мають виконуватись на об’єкті, що є частиною водної інфраструктури та від його оснащеності та якості виконання безпосередньо залежить стан навколишнього природнього середовища. Невиконання вимог з охорони навколишнього середовища при виконанні робіт загрожує великою катастрофою державного масштабу, у зв’язку з цим дотримання професійної безпеки під час виконання даних робіт для нас як для Замовника є вкрай важливим. Саме у зв’язку з цим Замовник, з метою вжиття додаткових заходів для забезпечення максимальної безпеки під час виконання робіт, в складі тендерної документації вимагає від учасників надання сертифікату ДСТУ OHSAS 18001:2010. До того ж, оскільки отримати зазначені сертифікати може будь-яка організація, що організувала свою діяльність у відповідності до стандартів ISO 9001, ISO 14001, ДСТУ OHSAS 18001:2010, зазначені вимоги не є дискримінаційними та задоволенню не підлягають. Стосовно надання сертифікатів EN 1090-1 та EN 3834-2 на відповідність процесів зварювання вимогам європейських стандартів. З огляду на скасування в Україні СНиП та ГОСТ, єдиними діючими нормативами для виконання зварювальних робіт являються саме EN 1090-1 та EN 3834-2. Цим Замовник підтверджує можливість надання сертифікатів для підтвердження процесів зварювання вимогам інших стандартів, застосування яких не протирічить проектній документації та чинним нормативним актам України.
Сертифікати EN 1090-1 та EN 3834-2
Дата подання: 20 серпня 2020 10:47
Дата відповіді: 22 серпня 2020 10:18
При виготовленні гідромеханічного обладнання, гідротехнічних металоконструкцій, шлюзових воріт, розробник конструкторської документації зазначає в кресленні Керівний нормативний документ України (КНД У). Як свідчить практика це, як правило, КНД У 73.1-00130234.026-2007 «Виготовлення, монтаж і приймання механічного обладнання і спеціальних сталевих конструкцій ГТС». Цей документ регламентує вимоги до виготовлення, зварки, зборки, фарбування, монтажу, приймання та інше. В зв’язку з цим просимо відповісти на запитання : Чи зазначені в робочих кресленнях на предмет закупівлі - двостулкові робочі ворота європейські стандарти EN 1090-1 та EN 3834-2. В разі, якщо ці стандарти не зазначені в робочих кресленнях вимоги до учасників щодо надання сертифікатів EN 1090-1 та EN 3834-2 є безпідставними.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Названий КНД У регламентує, як правильно Учасником зазначено - виготовлення, монтаж і приймання обладнання і конструкцій ГТС. Але замовник має право зажадати сертифікацію зварювальних процесів виробництва на підприємстві (3834) і систему контролю зварювальних робіт (1090). У вищевказаних відповідях Замовником було аргументовано пред'явлення таких вимог до виробника. Замовник вживає заходів для гарантованого залучення до робіт сертифікованих виробників, що мають в тому числі сертифіковане зварювальне виробництво сталевих конструкцій, щоб забезпечити якість робіт при виробництві основних несучих конструкцій робочих воріт, так як обєкти Укрводшляха згідно з Постановою Кабміну №83 від 4.03.15 внесені в Перелик об'єктів держ власности, які мають стратегічне значення для економіки і безпеки країни.
Наявність працівників відповідної кваліфікації
Дата подання: 20 серпня 2020 13:12
Дата відповіді: 21 серпня 2020 18:13
Шановний Замовник, згідно ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі». в Додатку № 2 до тендерної документації в розділі (2. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід) пункт 2.1 являється дискримінаційним (2.1. Учасник повинен надати довідку у довільній формі, що підтверджує наявність у штаті підрядника та/або субпідрядника наступних спеціалістів, які мають необхідні знання та досвід: - заступника директора з проектування або директора проектного департаменту (або іншого керівника вищої ланки управління підрядника або субпідрядника), - директора технічного (або іншого керівника вищої ланки управління підрядника або субпідрядника), - сертифікованого ГІПа (головного інженера проектів), - головного зварювальника, - начальника виробничого департаменту/відділу (а також додатково начальника департаменту/відділу підготовки виробництва), - начальника конструкторського відділу (або інженера-конструктора), - головного інженера, - виконроба; Досвід роботи таких спеціалістів повинен складати не менше 2 (двох) років. На підтвердження інформації надати скан-копію трудової книжки кожного спеціаліста з відповідним записом про прийняття на роботу датованим не пізніше ніж дата оголошення процедури закупівлі. На підтвердження кваліфікації головного зварювальника необхідно надати скан-копію диплому про отримання повної вищої освіти за спеціальністю «Технологія та устаткування зварювання». Будівелно-монтажній організвції не обов’язково мати в своєму штаті всі перелічені посади, відділи, які вказані у тендерній документації. Вимога щодо надання скан-копій трудових книжок та документів про освіту не відповідає Закону України «Про захист персональних даних», оскільки інформація, яка міститься в трудових книжках та дипломах є персональними даними працівників. Ви унеможливлюєте участь інших будівельних, монтажних організацій які мають значний досвід виконання робіт на аналогічних та більших об’єктах, але, наприклад, не мають в своєму штаті перелічені посади, відділи, які вказані у тендерній документації. Просимо змінити або прибрати вимоги п. 2.1 які є дискримінаційними
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник!
Відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачається, що Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, в тому числі наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель. Отже, Замовник визначив вимоги, які являються, на його думку, достатніми для підтвердження кваліфікації спеціалістів для виконання робіт, що є предметом закупівлі. Зважаючи на це, вважаємо вимоги встановлені у додатку 2, пункт 2.2. цілком законними та недискримінаційними.
Проект договору
Дата подання: 20 серпня 2020 13:13
Дата відповіді: 20 серпня 2020 16:19
В додатку № 5 Проект договору підряду п.4.8 і п.4.1 не координуються між собою
Відповідь: Шановний учасник, "Пункт 4.8. узгоджується з пунктами 4.5., 4.7., 14.2. та уточнює максимальний термін, на який Замовник залишає за собою право відтермінувати оплату за виконані роботи у разі відсутності бюджетних коштів на розрахунковому рахунку без застосування з боку Генпідрядника санкцій чи судового позову. В пункті 4.1. визначає порядок оплати та вказаний термін оплати виконаних робіт за нормальних умов цільового фінансування робіт з державного бюджету.
Вказані пункти договору регламентують різні юридично значущі факти.
Нульовому кошторис
Дата подання: 20 серпня 2020 14:14
Дата відповіді: 21 серпня 2020 16:08
Шановний замовник в нульовому кошторисі, наданому в складі тендерної документації не враховані витрати труда робітників зайнятих керуванням та обслуговуванням машин. Така ситуація може виникнути тільки в разі, якщо Підрядник не має власної техніки, а бере її в повному обсязі в оренду. Просимо внести зміни до тендерної документації.
Відповідь: Шановний учасник, при створенні інформаційної моделі кошторисної вартості з нульовими цінами ресурсів також обнуляються витрати труда робітників зайнятих керуванням та обслуговуванням машин. Нульовий кошторис, який було надано до тендерної документації (Додаток 6), достатньо для формування цінової пропозиції учасника.
Технічна документація
Дата подання: 20 серпня 2020 14:44
Дата відповіді: 20 серпня 2020 16:14
В відповіді замовника, зазначено що: «Ознайомитися з кресленнями ви можете безпосередньо на території замовника за попереднім зверненням. У зв’язку з великим об’ємом інформації та трудомістким процесом завантаження файлів – прикріпити їх до складу тендерної документації неможливо» В період пандемії COVID-19 та обмеження транспортного руху, вимогами відвідання об'єкта, створюються штучні умови для обмеження кількості учасників, які можуть прийняти участь в даній закупівлі. Враховуючи наведене прошу виключити вимогу: " відвідування об'єкта в період пандемії COVID-19 та найти можливість прикріпити креслення до складу тендерної документації ".
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник, із 22 травня дозволили регулярні та нерегулярні автомобільні перевезення (міське, приміське, внутрішньообласне та міжнародне сполучення), 25 травня – роботу метро, а з 1 червня – залізниці.
Громадський транспорт – трамваї, тролейбуси, автобуси та маршрутні таксі – здійснюють перевезення пасажирів. Тому ми не бачимо перешкод для ознайомлення з кресленнями.
Розгорнути всі запитання: 16 Згорнути запитання

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-10-13-000026 ● 927c36bcb69f4fa7ae7ac90275fccd5f
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 жовтня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 жовтня 2020 17:55
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


13.10.2020 № 286

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 13.10.2020 № 286

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
61 UA-2020-08-12-007927-a 12.08.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-11-12 14:45:34

Заперечення

Відповідно до абзацу 2 ч. 8 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922 (далі – Закон) ДП «УКРВОДШЛЯХ» надає заперечення до висновку Північного офісу Держаудитслужби України про результати моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт двостулкових робочих воріт нижньої голови Дніпродзержинського шлюзу» (код за ДК 021:2015: 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація, оголошення про закупівлю № UA-2020-08-12-007927-a, оприлюдненого в електронній системі закупівель 12 серпня 2020 року.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відповідно до абзацу 2 ч. 8 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922 (далі – Закон) ДП «УКРВОДШЛЯХ» надає заперечення до висновку Північного офісу Держаудитслужби України про результати моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт двостулкових робочих воріт нижньої голови Дніпродзержинського шлюзу» (код за ДК 021:2015: 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація, оголошення про закупівлю № UA-2020-08-12-007927-a, оприлюдненого в електронній системі закупівель 12 серпня 2020 року. Всі документи підтвердження учасника переможця завантажені до закупівлі.

2020-11-12 14:53:31


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 06 листопада 2020
Кінцевий строк оскарження: 21 листопада 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів установлено порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 серпня 2020 15:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦТЕРМОМОНТАЖ-ЕНЕРГО" 94 024 047,97
UAH з ПДВ
93 539 476,96
UAH з ПДВ
Документи
КОНСОРЦІУМ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "УКРГІДРОЕНЕРГОБУД" 94 600 687,67
UAH з ПДВ
94 024 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будтехмаш" 96 914 000,00
UAH з ПДВ
96 914 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 вересня 2020 14:47
Електронний підпис
10 вересня 2020 14:47
Остаточна пропозиція.pdf
10 вересня 2020 14:47
Довідки ст.17 (2 шт.).pdf
04 вересня 2020 17:54
Електронний підпис
04 вересня 2020 17:54
Довідка несудимість.pdf
28 серпня 2020 21:59
Електронний підпис
28 серпня 2020 21:58
Технічна частина.rar
28 серпня 2020 21:58
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

29 серпня 2020 20:15
Електронний підпис
29 серпня 2020 20:14
Електронний підпис
29 серпня 2020 20:14
Електронний підпис
29 серпня 2020 20:08
Технічна частина.pdf
29 серпня 2020 20:08
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

28 серпня 2020 08:54
Електронний підпис
28 серпня 2020 08:50
Укрводшлях.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦТЕРМОМОНТАЖ-ЕНЕРГО"

КОНСОРЦІУМ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "УКРГІДРОЕНЕРГОБУД"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Будтехмаш"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦТЕРМОМОНТАЖ-ЕНЕРГО"
#38622372
Переможець 93 539 476,96
UAH з ПДВ
02 вересня 2020 14:35

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 вересня 2020 14:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦТЕРМОМОНТАЖ-ЕНЕРГО"
#38622372
93 539 476,96
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2023 16:23
ДУ 10 СТМ ворота Середньодніпровський СШ.pdf зміни до договору
26 грудня 2023 16:21
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2022 09:28
ДУ 9 СТМ ворота увш.pdf зміни до договору
23 грудня 2022 09:26
Електронний підпис зміни до договору
16 травня 2022 10:45
ДУ 8 ворот дніпродздог 91 2020.pdf зміни до договору
16 травня 2022 10:43
Електронний підпис зміни до договору
02 листопада 2021 12:41
ДУ 7 СТМ Енерго УВШ до дог 91 2020.pdf зміни до договору
02 листопада 2021 12:39
Електронний підпис зміни до договору
05 жовтня 2021 11:01
допка.pdf зміни до договору
05 жовтня 2021 10:51
Електронний підпис зміни до договору
01 липня 2021 15:42
ДУ 5 СТМ Енерго.pdf зміни до договору
01 липня 2021 15:41
Електронний підпис зміни до договору
22 червня 2021 09:42
Додаткова угода № 4 СТМ.pdf зміни до договору
22 червня 2021 09:40
Електронний підпис зміни до договору
05 квітня 2021 13:45
ДУ 3 СТМ Енерго.pdf зміни до договору
05 квітня 2021 13:44
Електронний підпис укладений
16 вересня 2020 15:20
Дог.91-2020 енерго.pdf укладений
16 вересня 2020 15:17

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії виконання робіт у звя"зку з об"єктивною затримкою початку виготовлення воріт та введеням карантиних обмежень
Номер договору про закупівлю: 91/2020-В/Т/Б
Договір:
Номер додаткової угоди: № 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт, у разі виникнення обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 91/2020-В/Т/Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 91/2020-В/Т/Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 91/2020-В/Т/Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 91/2020-В/Т/Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 травня 2022
Дата публікації змін до договору:
16 травня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості по тексту договора, а саме - зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 91/2020-В/Т/Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 91/2020-В/Т/Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 91/2020-В/Т/Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML