Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт даху закладу дошкільної освіти (ясла-садок) №9 "Веселка" Коломийської міської ради, Івано-Франківської області за адресою місто Коломия, вулиця Гординського, будинок №5а ;код 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника
Очікувана вартість
2 217 283,20 UAH
UA-2023-08-04-008555-a 9a67e15c814a43d68e6f7f5ae6cf51ce
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Палагнюк

+380343322463 ol_pal@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Коломийської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02143442
Місцезнаходження: 78200, Україна , Івано-Франківська обл., місто Коломия, , ВУЛИЦЯ Й.КОБРИНСЬКОГО, будинок 10
Контактна особа: Ольга Палагнюк
+380343322463
ol_pal@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 серпня 2023 15:06
Звернення за роз’ясненнями: до 09 серпня 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 серпня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 серпня 2023 17:00
Початок аукціону: 14 серпня 2023 13:31
Початок аукціону: 14 серпня 2023 13:31
Очікувана вартість: 2 217 283,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 22 172,83 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45260000-7: Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт даху закладу дошкільної освіти (ясла-садок) №9 "Веселка" Коломийської міської ради, Івано-Франківської області за адресою місто Коломия, вулиця Гординського, будинок №5а
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78200, Україна, Івано-Франківська область, м.Коломия, Святослава Гординського 5а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Фінансування Послуг здійснюється за умови виконання Послуг згідно з Договором, Додатками до Договору, вимог законодавства та за умови наявності відповідних бюджетних коштів на оплату Послуг на підставі Акту наданих Послуг Пiсляоплата 25 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 серпня 2023 14:54
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 серпня 2023 14:54
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 серпня 2023 14:54
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 серпня 2023 14:54
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 серпня 2023 14:54
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 серпня 2023 14:54
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 серпня 2023 14:54
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 серпня 2023 14:54
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 серпня 2023 14:54
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 серпня 2023 14:54
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 серпня 2023 14:54
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 серпня 2023 14:54
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 серпня 2023 14:54
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 серпня 2023 14:54
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 серпня 2023 14:54
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 серпня 2023 14:54
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 серпня 2023 14:54
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 серпня 2023 14:54
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 серпня 2023 14:54
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 серпня 2023 14:54
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 серпня 2023 14:54
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 04 серпня 2023 14:54
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 серпня 2023 14:54
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 04 серпня 2023 14:54
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 серпня 2023 14:54
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 04 серпня 2023 14:54

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-08-28-000008 ● a1eeca9e8a514ff4a2c4cbbb655e3d9d
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28 серпня 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 28 серпня 2023 10:48
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
28.08.2023 №55-з

Івано-Франківськ

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.


В.о. начальника Марія СТОРОЩУК

Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 28.08.2023 № 55-з

Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу


№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
8 UA-2023-08-04-008555-a 04.08.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-08-29 15:17:18

Запит замовнику про надання пояснення

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Поточний ремонт даху закладу дошкільної освіти (ясла-садок) №9 "Веселка" Коломийської міської ради, Івано-Франківської області за адресою місто Коломия, вулиця Гординського, будинок №5а ;код 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-08-04-008555-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступних питань:

1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження (за потреби).
Відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-08-30 17:09:40

Відповіь на звернення

Я, Уповноважена особа Управління освіти міської ради, на виконання Запиту замовнику про надання пояснень у межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Поточний ремонт даху закладу дошкільної освіти (ясла-садок) №9 "Веселка" Коломийської міської ради, Івано-Франківської області за адресою місто Коломия, вулиця Гординського, будинок №5а ;код 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-08-04-008555-a) повідомляю:
1.Розрахунок очікуваної вартості :
На виконання основних принципів функціонування закладів дошкільної освіти заплановано провести поточний ремонт даху закладу дошкільної освіти (ясла-садок) №9 "Веселка" Коломийської міської ради в межах бюджетних призначень за КЕКВ 2240 Оплата послуг (крім комунальних) відповідно до програми «Надання дошкільної освіти» за КПКВК 0611010 КФКВК 0910 ,що становить 3 840 810,00 грн. відповідно до бюджетного розпису Коломийської територіальної громади видатки загального фонду.
Вартість закупівлі в сумі 2 217 283,20 грн. визначено, на підставі зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва, затвердженого наказом Управління освіти від 03.08.2023р. № 31/03 технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені на підставі зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва Поточний ремонт даху закладу дошкільної освіти (ясла-садок) №9 "Веселка" Коломийської міської ради, Івано-Франківської області за адресою місто Коломия, вулиця Гординського, будинок №5а ;код 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника
Очікувана вартість закупівлі покрівельних робіт повинні здійснюватись відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації на виконання Настанови з улаштування та експлуатації дахів будівель ДСТУ-Н Б В.2.6-ХХХ:201Х з урахуванням:
- вимог наказу Міністерства економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі»
- ДБН А.2.2-3: будівництво, будівля, об’єкт виробничого призначення, об’єкт невиробничого призначення, проектна документація;
- ДБН В.2.6-14:201Х: покриття (дах), суміщене покриття (дах), горищне покриття (дах), схил, гребінь, єндова, водорозділ, покрівля, основа під покрівлю, ущільнення швів, вентиляційна (осушувальна) система, вентиляційні отвори, основні шари покрівельного килима, додаткові шари покрівельного килима, захисні фартухи, захисний шар;
- ДСТУ Б А.1.1-15: покривний шар, покрівельний матеріал, рулонний матеріал, руберойд, гідроізол, ізол, гідросклоізол, гідробутил;
- ДСТУ Б А.1.1-29: мастика, бітумна мастика, полімерна мастика, бітумногумова мастика, емульсійна мастика, емульсійна паста, гаряча мастика, холодна мастика, розчинник, час висихання.
Враховувались вимоги до будівельно-монтажних робіт з улаштування дахів та покрівель об'єктів,що повинні здійснюватись з дотриманням вимог чинного законодавства щодо охорони навколишнього природного середовища, забезпечення санітарного та епідеміо епідеміологічного благополуччя населення.

2.Посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» https://kolrada.gov.ua/p/publicfinance
Додатково додаються скан-копії протокольних рішень щодо планування закупівлі та затвердження тендерної документації №176, №177,технічні вимоги до предмету закупівлі, наказ про затвердження кошторису, експертна оцінка.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 04 вересня 2023
Кінцевий строк оскарження: 08 вересня 2023

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 серпня 2023 13:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "ВД ХОЛДИНГ" 1 892 993,46
UAH з ПДВ
1 892 993,46
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ФОП Бугай Володимир Васильович 1 926 108,00
UAH з ПДВ
1 926 108,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

18 серпня 2023 14:52
Електронний підпис
18 серпня 2023 14:46
28.imd
18 серпня 2023 14:46
5.1 Диплом Слюсар В.М..jpg
18 серпня 2023 14:46
4.2.1 Трактор техпаспорт.PDF
18 серпня 2023 14:46
4.2.1 Кама3 техпаспорт.pdf
12 серпня 2023 16:36
Електронний підпис
12 серпня 2023 16:36
Електронний підпис
12 серпня 2023 16:34
2.3 Опис ВД Холдинг.pdf
12 серпня 2023 16:34
2.18.7 Трудові відносини.pdf
12 серпня 2023 16:34
2.25.1 Файл IMD.imd
12 серпня 2023 16:34
2.6 Паспорт Давидов В.В..pdf

Публічні документи

28 серпня 2023 10:50
Електронний підпис
28 серпня 2023 10:47
Довідка про корупцію
28 серпня 2023 10:47
Довідка про співпрацю
28 серпня 2023 10:47
Довідка про несудимість
23 серпня 2023 10:13
Електронний підпис
23 серпня 2023 10:10
накази працівників
12 серпня 2023 12:15
Електронний підпис
12 серпня 2023 12:06
накази .pdf
12 серпня 2023 12:06
ТЕХПАСПОРТ КАМАЗ.pdf
12 серпня 2023 12:06
ТЕХПАСПОРТ ЕКСКАВАТОР.pdf
12 серпня 2023 12:06
тендерна пропозиція.pdf
12 серпня 2023 12:06
право підпису.pdf
12 серпня 2023 12:06
податкова декларація.pdf
12 серпня 2023 12:06
паспортні дані.pdf
12 серпня 2023 12:06
лист відгук .pdf
12 серпня 2023 12:06
довіреність на КАМАЗ.pdf
12 серпня 2023 12:06
Диплом.pdf
12 серпня 2023 12:06
ВЛАСНЕ ОБЛАДНАННЯ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВД ХОЛДИНГ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ФОП Бугай Володимир Васильович

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ВД ХОЛДИНГ"
#43127504
Відхилено 1 892 993,46
UAH з ПДВ
21 серпня 2023 14:40
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 серпня 2023 14:55
ФОП Бугай Володимир Васильович
#3040009876
Переможець 1 926 108,00
UAH з ПДВ
25 серпня 2023 15:17
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 серпня 2023 16:32

Вимога про усунення невідповідностей

1. Замовником На виконання п.5 розлілу 1 Загальні положення Тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції надає гарантійний лист, яким підтверджує, що немає ознак: - здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг у громадян Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім тих, що проживають на території України на законних підставах); юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь; - юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім тих, що проживають на території України на законних підставах), або юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь, крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів; - здійснювати публічні закупівлі товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, за винятком товарів, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності Постановою 1178 від 12.10.2022 року; - не перебуває під дією спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів, чи спеціальних санкцій за порушення законодавства про зовнішньоекономічну діяльність, а також будь-яких інших обставин та заходів нормативного, адміністративного чи іншого характеру, що перешкоджають укладенню та/або виконанню договору про закупівлю, у тому числі відсутності підстав для застосування мораторію відповідно до Постанови КМУ від 3 березня 2022 р. N 187 «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв'язку з військовою агресією Російської Федерації». (Необхідно надати гарантійний лист, яким підтверджує, що не має вищезазначених ознак та не перебуває під дією вищезазначених спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів, чи спеціальних санкцій) 2. На виконання п.1 розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації Витрати пов’язані з підготовкою та поданням тендерної пропозиції Учасник несе самостійно. До розрахунку ціни тендерної пропозиції не включаються будь-які витрати, понесені Учасником у процесі проведення процедури закупівлі та укладення договору про закупівлю, витрати, пов’язані із оформленням забезпечення тендерної пропозиції. Зазначені витрати сплачуються Учасником за рахунок свого прибутку. Понесені витрати учасника не відшкодовуються (в тому числі і у разі відміни торгів чи визнання торгів такими, що не відбулися). На підтвердження згоди з умовами цього абзацу, учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати гарантійний лист. (Необхідно надати гарантійний лист, яким підтверджує учасник дану вимогу) 3. Згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації інформацією, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям , установлених в пункті 47 Особливостей, – згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в пункті 47 Особливостей (крім підпунктів 1 і 7, абзацу чотирнадцятого цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції. (привести у відповідність Довідку що підтверджує відсутність підстав, визначених у пункті 47 Особливостей( довідка складена на виконання вимог ст.17 Закону про публічні закупівлі) 4. Згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації в п.1 Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі” щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій: 1) Документом, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям повинна бути Довідка в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування У Підсумковій відомості ресурсів до локального кошторису № 02-01-01 «Поточний ремонт даху закладу дошкільної освіти (ясла-садок) №9 "Веселка" Коломийської міської ради, ІваноФранківської області за адресою місто Коломия, вулиця Гординського, будинок №5а» ТОВ "ВД ХОЛДИНГ" вказані слідуючі машини та обладнання : Автомобілі бортові, вантажопідйомність 5 т маш. Кран переносний, вантажопідйомність 1 т маш. Крани на автомобільному ходу, вантажопідйомність 10 т Крани на гусеничному ходу, вантажопідйомність 40 т Навантажувачі одноковшеві, вантажопідйомність 1 т маш. Компресори пересувні з двигуном внутрішнього згоряння Екскаватори одноковшеві дизельні на пневмоколісному ходу, місткість ковша 0,25 м3 Машини свердлильні електричні маш. Молотки відбійні пневматичні, при роботі від пересувних компресорних станцій Пилка дискова електрична маш. Дрилі електричні (Привести у відповідність Довідку наявності техніки та обладнання на підприємстві (із зазначенням правової підстави володіння / користування) 2)На виконання п.1.2. До довідки включається обладнання, матеріально-технічна база та технології, що будуть використовуватися при виконанні робіт, що враховані при розрахунку договірної ціни і зазначені у відомості ресурсів до кошторису, однак дане обладнання не включено (Привести у відповідність Довідку наявності техніки та обладнання на підприємстві (із зазначенням правової підстави володіння / користування за зазначеним обладнанням, що враховані при розрахунку договірної ціни і зазначені у відомості ресурсів до кошторису) 3) На виконання п.1.2. необхідно надати Скан-копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, машин, механізмів та технологій. Якщо транспортні засоби, машини, механізми та технології тощо не підлягають державній реєстрації, - інший документ, що посвідчує право власності орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі (інвентарну картку, довідку про перебування на балансі, тощо). 4) На виконання п.1.2. кольорові скан-копії з оригіналу листа-підтвердження орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо незаперечення використання його машин, механізмів, обладнання та ін. для надання послуг учасником за предметом закупівлі на весь строк надання послуг за предметом закупівлі (обов’язково вказується предмет закупівлі, унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі (ідентифікатор закупівлі), замовник закупівлі) (надати копію листа) 5) На виконання п.2.1. Привести у відповідність Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за формою Таблиці 2. (вказати Працівник учасника/*працівник субпідрядника/ співвиконавця) В учасника мають бути наявні: фахівці інженерно-технічної кваліфікації з будівельною освітою або залучені фахівці згідно договорів про співпрацю (інженер-проектувальник в частині кошторисної документації; інженер будівельник, покрівельники) 5. Згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації 4. Інша інформація встановлена відповідно до законодавства На виконання п.5 Опис предмета закупівлі перелік технічних, якісних, функціональних, кількісних характеристик послуг згідно з Додатком № 2 до цієї тендерної документації з приміткою на кожній сторінці «Згідні виконати в повному обсязі», підписом кожної сторінки керівником або представника учасника процедури закупівлі та печаткою у разі її використання ( Надати документ згідно вимогою). 6. Проєкт договору змінено (проставлена зайва нумерація) .(Необхідно усунути розбіжність) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - Необхідно надати гарантійний лист, яким підтверджує, що не має ознак заборони на здійснення публічних закупівель та не перебуває під дією спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів, чи спеціальних санкцій. - Необхідно надати гарантійний лист, яким підтверджує учасник вимогу про невключення будь-яких витрат, понесених Учасником у процесі проведення процедури закупівлі та укладення договору - привести у відповідність Довідку що підтверджує відсутність підстав, визначених у пункті 47 Особливостей - привести у відповідність Довідку наявності техніки та обладнання на підприємстві (із зазначенням правової підстави володіння / користування за зазначеним обладнанням, що враховані при розрахунку договірної ціни і зазначені у відомості ресурсів до кошторису - надати Скан-копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, машин, механізмів та технологій. Якщо транспортні засоби, машини, механізми та технології тощо не підлягають державній реєстрації, - інший документ, що посвідчує право власності орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі (інвентарну картку, довідку про перебування на балансі, тощо) - надати скан-копії з оригіналу листа-підтвердження орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо незаперечення використання його машин, механізмів, обладнання та ін. для надання послуг учасником за предметом закупівлі на весь строк надання послуг за предметом закупівлі (обов’язково вказується предмет закупівлі, унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі (ідентифікатор закупівлі), замовник закупівлі) - надати довідку про наявні: фахівці інженерно-технічної кваліфікації з будівельною освітою або залучені фахівці згідно договорів про співпрацю (інженер-проектувальник в частині кошторисної документації; інженер будівельник, покрівельники) - Надати документ згідно вимогою на виконання п.5 Опис предмета закупівлі перелік технічних, якісних, функціональних, кількісних характеристик послуг згідно з Додатком № 2 до цієї тендерної документації з приміткою на кожній сторінці «Згідні виконати в повному обсязі», підписом кожної сторінки керівником або представника учасника процедури закупівлі та печаткою у разі її використання - Необхідно усунути розбіжність Проєкт договору змінено (проставлена зайва нумерація) . Вимога про усунення невідповідностей: до 26.07.23, 17:43 1. Замовником На виконання п.5 розлілу 1 Загальні положення Тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції надає гарантійний лист, яким підтверджує, що немає ознак: - здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг у громадян Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім тих, що проживають на території України на законних підставах); юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь; - юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім тих, що проживають на території України на законних підставах), або юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь, крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів; - здійснювати публічні закупівлі товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, за винятком товарів, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності Постановою 1178 від 12.10.2022 року; - не перебуває під дією спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів, чи спеціальних санкцій за порушення законодавства про зовнішньоекономічну діяльність, а також будь-яких інших обставин та заходів нормативного, адміністративного чи іншого характеру, що перешкоджають укладенню та/або виконанню договору про закупівлю, у тому числі відсутності підстав для застосування мораторію відповідно до Постанови КМУ від 3 березня 2022 р. N 187 «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв'язку з військовою агресією Російської Федерації». (Необхідно надати гарантійний лист, яким підтверджує, що не має вищезазначених ознак та не перебуває під дією вищезазначених спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів, чи спеціальних санкцій) 2. На виконання п.1 розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації Витрати пов’язані з підготовкою та поданням тендерної пропозиції Учасник несе самостійно. До розрахунку ціни тендерної пропозиції не включаються будь-які витрати, понесені Учасником у процесі проведення процедури закупівлі та укладення договору про закупівлю, витрати, пов’язані із оформленням забезпечення тендерної пропозиції. Зазначені витрати сплачуються Учасником за рахунок свого прибутку. Понесені витрати учасника не відшкодовуються (в тому числі і у разі відміни торгів чи визнання торгів такими, що не відбулися). На підтвердження згоди з умовами цього абзацу, учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати гарантійний лист. (Необхідно надати гарантійний лист, яким підтверджує учасник дану вимогу) 3. Згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації інформацією, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям , установлених в пункті 47 Особливостей, – згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в пункті 47 Особливостей (крім підпунктів 1 і 7, абзацу чотирнадцятого цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції. (привести у відповідність Довідку що підтверджує відсутність підстав, визначених у пункті 47 Особливостей( довідка складена на виконання вимог ст.17 Закону про публічні закупівлі) 4. Згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації в п.1 Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі” щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій: 1) Документом, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям повинна бути Довідка в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування У Підсумковій відомості ресурсів до локального кошторису № 02-01-01 «Поточний ремонт даху закладу дошкільної освіти (ясла-садок) №9 "Веселка" Коломийської міської ради, ІваноФранківської області за адресою місто Коломия, вулиця Гординського, будинок №5а» ТОВ "ВД ХОЛДИНГ" вказані слідуючі машини та обладнання : Автомобілі бортові, вантажопідйомність 5 т маш. Кран переносний, вантажопідйомність 1 т маш. Крани на автомобільному ходу, вантажопідйомність 10 т Крани на гусеничному ходу, вантажопідйомність 40 т Навантажувачі одноковшеві, вантажопідйомність 1 т маш. Компресори пересувні з двигуном внутрішнього згоряння Екскаватори одноковшеві дизельні на пневмоколісному ходу, місткість ковша 0,25 м3 Машини свердлильні електричні маш. Молотки відбійні пневматичні, при роботі від пересувних компресорних станцій Пилка дискова електрична маш. Дрилі електричні (Привести у відповідність Довідку наявності техніки та обладнання на підприємстві (із зазначенням правової підстави володіння / користування) 2)На виконання п.1.2. До довідки включається обладнання, матеріально-технічна база та технології, що будуть використовуватися при виконанні робіт, що враховані при розрахунку договірної ціни і зазначені у відомості ресурсів до кошторису, однак дане обладнання не включено (Привести у відповідність Довідку наявності техніки та обладнання на підприємстві (із зазначенням правової підстави володіння / користування за зазначеним обладнанням, що враховані при розрахунку договірної ціни і зазначені у відомості ресурсів до кошторису) 3) На виконання п.1.2. необхідно надати Скан-копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, машин, механізмів та технологій. Якщо транспортні засоби, машини, механізми та технології тощо не підлягають державній реєстрації, - інший документ, що посвідчує право власності орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі (інвентарну картку, довідку про перебування на балансі, тощо). 4) На виконання п.1.2. кольорові скан-копії з оригіналу листа-підтвердження орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо незаперечення використання його машин, механізмів, обладнання та ін. для надання послуг учасником за предметом закупівлі на весь строк надання послуг за предметом закупівлі (обов’язково вказується предмет закупівлі, унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі (ідентифікатор закупівлі), замовник закупівлі) (надати копію листа) 5) На виконання п.2.1. Привести у відповідність Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за формою Таблиці 2. (вказати Працівник учасника/*працівник субпідрядника/ співвиконавця) В учасника мають бути наявні: фахівці інженерно-технічної кваліфікації з будівельною освітою або залучені фахівці згідно договорів про співпрацю (інженер-проектувальник в частині кошторисної документації; інженер будівельник, покрівельники) 6. Згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації 4. Інша інформація встановлена відповідно до законодавства На виконання п.5 Опис предмета закупівлі перелік технічних, якісних, функціональних, кількісних характеристик послуг згідно з Додатком № 2 до цієї тендерної документації з приміткою на кожній сторінці «Згідні виконати в повному обсязі», підписом кожної сторінки керівником або представника учасника процедури закупівлі та печаткою у разі її використання ( Надати документ згідно вимогою). 6. Проєкт договору змінено (проставлена зайва нумерація) .(Необхідно усунути розбіжність) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - Необхідно надати гарантійний лист, яким підтверджує, що не має ознак заборони на здійснення публічних закупівель та не перебуває під дією спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів, чи спеціальних санкцій. - Необхідно надати гарантійний лист, яким підтверджує учасник вимогу про невключення будь-яких витрат, понесених Учасником у процесі проведення процедури закупівлі та укладення договору - привести у відповідність Довідку що підтверджує відсутність підстав, визначених у пункті 47 Особливостей - привести у відповідність Довідку наявності техніки та обладнання на підприємстві (із зазначенням правової підстави володіння / користування за зазначеним обладнанням, що враховані при розрахунку договірної ціни і зазначені у відомості ресурсів до кошторису - надати Скан-копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, машин, механізмів та технологій. Якщо транспортні засоби, машини, механізми та технології тощо не підлягають державній реєстрації, - інший документ, що посвідчує право власності орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі (інвентарну картку, довідку про перебування на балансі, тощо) - надати скан-копії з оригіналу листа-підтвердження орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо незаперечення використання його машин, механізмів, обладнання та ін. для надання послуг учасником за предметом закупівлі на весь строк надання послуг за предметом закупівлі (обов’язково вказується предмет закупівлі, унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі (ідентифікатор закупівлі), замовник закупівлі) - надати довідку про наявні: фахівці інженерно-технічної кваліфікації з будівельною освітою або залучені фахівці згідно договорів про співпрацю (інженер-проектувальник в частині кошторисної документації; інженер будівельник, покрівельники) - Надати документ згідно вимогою на виконання п.5 Опис предмета закупівлі перелік технічних, якісних, функціональних, кількісних характеристик послуг згідно з Додатком № 2 до цієї тендерної документації з приміткою на кожній сторінці «Згідні виконати в повному обсязі», підписом кожної сторінки керівником або представника учасника процедури закупівлі та печаткою у разі її використання - Необхідно усунути розбіжність Проєкт договору змінено (проставлена зайва нумерація)

Документи

21 серпня 2023 14:40
Електронний підпис
21 серпня 2023 14:37
Протокол 190.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації інформацією, що підтверджує відповідність учасника передбачено Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”, щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід На виконання п.2.1. Привести у відповідність Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за формою Таблиці 2. (вказати Працівник учасника/*працівник субпідрядника/ співвиконавця)

Документи

25 серпня 2023 15:17
Довідка НАЗК
25 серпня 2023 15:17
Електронний підпис
25 серпня 2023 15:12
Протокол 195.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 серпня 2023 15:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Бугай Володимир Васильович
#3040009876
1 926 108,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 серпня 2023 15:17
Довідка НАЗК
25 серпня 2023 15:17
Електронний підпис
25 серпня 2023 15:12
Протокол 195.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 січня 2024 16:34
Електронний підпис зміни до договору
04 грудня 2023 16:57
Додаткова угода 312-1.pdf зміни до договору
04 грудня 2023 16:53
Електронний підпис укладений
07 вересня 2023 08:56
Договір 312.pdf укладений
07 вересня 2023 08:41

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2023
Дата публікації змін до договору:
04 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись ст.ст. 651, 654 Цивільного кодексу України та п.17.1,17.8 Договору № 312 від 06.09.2023 року , на виконання пп. 1 пункту 19 постанови КМУ від 12.10.2022 року №1178 «Про затвердження Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників….» зменшено обсяг закупівлі із розрахунку вартості фактично наданих послуг.
Номер договору про закупівлю: 312
Договір:
Номер додаткової угоди: 312-1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 вересня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 1 851 481,89
UAH