Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Таращанської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 44035446 |
Місцезнаходження: | 09501, Україна , Київська обл., Таращанський р-н, місто Тараща, вул.Шевченка, будинок 16 |
Контактна особа: |
Яна Фещенко +380456653360, +380966899095 vo_tar@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 жовтня 2024 15:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 жовтня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 жовтня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 жовтня 2024 00:01 |
Початок аукціону: | 28 жовтня 2024 13:31 |
Початок аукціону: | 28 жовтня 2024 13:31 |
Очікувана вартість: | 11 435 425,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 57 177,13 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | банківська гарантія (скан-копія паперового оригіналу документу – файл у форматі PDF або Word з накладанням УЕП/КЕП гаранта) або електронна банківська гарантія, яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше 90 (дев’яносто) календарних днів з дня розкриття тендерної пропозиції, включаючи день розкриття тендерної пропозиції. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 57100 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник має право здійснити попередню оплату (аванс) з урахуванням вимог постанови Кабінету міністрів України від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», у розмірі не більше ніж 30 відсотків від вартості річного обсягу робіт. Підрядник зобов'язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом трьох місяців після одержання авансу згідно норм Постанови №1070 але не пізніше дати завершення робіт. По завершенні тримісячного терміну або терміну виконання робіт невикористані суми авансу повертаються замовнику. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 жовтня 2024 10:25 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
21 жовтня 2024 10:23 |
ТД (зі змінами)_21.10.2024.docx | |
21 жовтня 2024 10:23 |
ТД (зі змінами)_21.10.2024.docx | |
21 жовтня 2024 10:16 |
Додатки до ТД (зі змінами).doc | |
21 жовтня 2024 10:16 |
ТД.docx | |
21 жовтня 2024 10:16 |
Додатки до ТД (зі змінами).doc | |
21 жовтня 2024 10:16 |
ТД.docx | |
21 жовтня 2024 10:16 |
перелік змін_21.10.docx | |
21 жовтня 2024 10:16 |
перелік змін_21.10.docx | |
21 жовтня 2024 10:16 |
Додатки до ТД (зі змінами)_21.10.2024.doc | |
21 жовтня 2024 10:16 |
Додатки до ТД (зі змінами)_21.10.2024.doc | |
16 жовтня 2024 16:30 |
ВІДОМІСТЬ РЕСУРСІВ.docx | |
16 жовтня 2024 16:30 |
ОБСЯГИ РОБІТ.xls | |
16 жовтня 2024 16:30 |
ВІДОМІСТЬ РЕСУРСІВ.docx | |
16 жовтня 2024 16:30 |
ОБСЯГИ РОБІТ.xls | |
16 жовтня 2024 16:30 |
перелік змін.docx | |
16 жовтня 2024 16:30 |
перелік змін.docx | |
08 жовтня 2024 15:06 |
Додатки до ТД.doc | |
08 жовтня 2024 15:06 |
Додатки до ТД.doc |
21 жовтня 2024 10:25 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
21 жовтня 2024 10:23 |
ТД (зі змінами)_21.10.2024.docx
|
||||||
21 жовтня 2024 10:23 |
ТД (зі змінами)_21.10.2024.docx
|
||||||
21 жовтня 2024 10:16 |
Додатки до ТД (зі змінами).doc
|
||||||
21 жовтня 2024 10:16 |
ТД.docx
|
||||||
21 жовтня 2024 10:16 |
Додатки до ТД (зі змінами).doc
|
||||||
21 жовтня 2024 10:16 |
ТД.docx
|
||||||
21 жовтня 2024 10:16 |
перелік змін_21.10.docx
|
||||||
21 жовтня 2024 10:16 |
перелік змін_21.10.docx
|
||||||
21 жовтня 2024 10:16 |
Додатки до ТД (зі змінами)_21.10.2024.doc
|
||||||
21 жовтня 2024 10:16 |
Додатки до ТД (зі змінами)_21.10.2024.doc
|
||||||
16 жовтня 2024 16:30 |
ВІДОМІСТЬ РЕСУРСІВ.docx
|
||||||
16 жовтня 2024 16:30 |
ОБСЯГИ РОБІТ.xls
|
||||||
16 жовтня 2024 16:30 |
ВІДОМІСТЬ РЕСУРСІВ.docx
|
||||||
16 жовтня 2024 16:30 |
ОБСЯГИ РОБІТ.xls
|
||||||
16 жовтня 2024 16:30 |
перелік змін.docx
|
||||||
16 жовтня 2024 16:30 |
перелік змін.docx
|
||||||
08 жовтня 2024 15:06 |
Додатки до ТД.doc
|
||||||
08 жовтня 2024 15:06 |
Додатки до ТД.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Зміни внесено.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-11-20-000025 ● e0a351f3bdb0470fb2c736ff67439dd2
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 листопада 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 листопада 2024 15:09 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
від 20.11.2024 № 78-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 20 квітня 2022 року № 158,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу від 20.11.2024 № 78-з
Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель , щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п Оголошення про проведення спрощеної закупівлі /звіту про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4. UA-2024-10-08-010165-a 08.10.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Волинець М.С.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-11-22 11:56:45
Про надання інформації (пояснень, документів)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-10-08-010165-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення з наступних питань.
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, матеріальні ресурси (будівельні матеріали), що є предметом даної закупівлі, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному веб-сайті чи офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Відповідно до пункту 1 Розділу 4 «Подання та розкриття тендерної пропозиції» - кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28.09.2024р. 00:01 тоді як в оголошенні - кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26.09.2024р. 00:01.
Враховуючи вищевикладене, надайте інформацію (пояснення) чому кінцевий строк подання тендерних пропозицій в тендерній документації не відповідає терміну визначеному в оголошенні?
4. Відповідно до пункту 2.2 Розділу І «Загальні положення» тендерної документації - місце знаходження замовника: «09501, Україна, Київська область, Білоцерківський р-н, місто Тараща, вул. Шевченка, будинок 16», тоді як в оголошенні - місце знаходження вказано: «09501, Україна, Київська область, Таращанський р-н, місто Тараща, вул. Шевченка, будинок 16».
Враховуючи вищевикладене, надайте інформацію (пояснення) чому місце знаходження в тендерній документації не відповідає місцю визначеному в оголошенні?
5. Відповідно до пункту 1 розділу 3 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації визначено: «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаженням окремими файлами інформації згідно вимог Замовника. Учасники, які подають тендерні пропозиції повинні чітко дотримуватись порядку розміщення документів при завантажені файлів і розміщення всіх документів в межах тих файлів, які зазначені в тендерній документацій.
Учасники завантажують наступні файли:
1. «Тендерна пропозиція» - складена і заповнена за формою, що наведена у Додатку 3 до тендерної документації.
2. Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям згідно статті 16 Закону (учасник надає документи згідно Додатку 1 до тендерної документації)
3. Інформація та перелік документів для підтвердження відповідності учасника вимогам, визначеним пунктом 47 Особливостей (учасник надає документи згідно п. 5 цього розділу та Додатку 2 до тендерної документації).
4. Технічне завдання згідно Додатку 4 до тендерної документації».
У розділі ІІ «Будівельні машини і механізми» відомості ресурсів, яка є складовою додатку 4 «Технічне завдання» тендерної документації Замовник вимагав наявність машин і механізмів, зокрема: Компресори пересувні з двигуном внутрішнього згоряння, тиск до 686 кПа [7ат], продуктивність 2,2 м3/х, Крани на автомобільному ходу, вантажопідйомність 6,3 т, Автогрейдери середнього типу, потужність 99 кВт [135 к.с.], Перетворювачі зварювальні з номінальним зварювальним струмом 315-500 А, Котки дорожні самохідні вібраційні гладковальцеві, маса 8 т, Навантажувачі одноковшеві, вантажопідйомність 2 т, Котки дорожні самохідні вібраційні гладковальцеві, маса 18 т, Підіймачі вантажопасажирські, вантажопідйомність 0,8 т, Асфальтоукладальники, продуктивність 100 т/год, Навантажувачі одноковшеві універсальні, фронтальні, пневмоколісні, вантажопідйомність 2т , Бульдозери, потужність 96 кВт [130 к.с.], Трактори на гусеничному ходу, потужність 59 кВт [80 к.с.], Прес листозгинальний, Машини поливально-мийні, місткість 6000 л, Молотки відбійні пневматичні, при роботі від пересувних компресорних станцій, Щітки дорожні навісні на базі трактора, Прес-ножиці комбіновані, Машини листозгинальні спеціальні [вальці], Кран переносний, вантажопідйомність 1 т, Автомобілі бортові, вантажопідйомність 3 т.
Учасник ТОВ "ЮНІТ ДЕВЕЛОПМЕНТ" з умовами технічного завдання, які встановленого додатком 4 до тендерної документації, ознайомлений та з вимогами погоджений, про що ним у складі його тендерної пропозиції подано лист від 18.10.2024 вих.1810/2.
Однак, відомості про вищевказані машини (вимоги щодо наявності яких встановлені Замовником у тендерній документації) у підсумковій відомості ресурсів учасника (переможця) ТОВ "ЮНІТ ДЕВЕЛОПМЕНТ" (файл Кошторис+imd.rar\ Підсумкова відомість ресурсів_compressed.pdf) – відсутні.
Враховуючи вищевикладене, надайте пояснення (інформацію):
- яким чином учасник підтвердив наявність техніки, необхідність роботи якої визначена в додатку 4 до тендерної документації;
- чому не відхилено тендерну пропозицію ТОВ "ЮНІТ ДЕВЕЛОПМЕНТ"?
Крім того, надати інформацію з обґрунтуванням яким чином учасник ТОВ "ЮНІТ ДЕВЕЛОПМЕНТ" документально підтвердив наявність власної (орендованої) техніки, зокрема: котків дорожніх, розчино змішувачів пересувних, підіймачів гідравлічних, установок для зварювання, пістолета монтажного, машин шліфувальних пилососа промислового, тощо яке ним вказано в підсумковій відомості ресурсів.
6. Відповідно до вимог п.2 додатку 1 Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, відповідно до ст.16 Закону до тендерної документації замовником встановлена вимога до учасників надати підтвердження інформації про наявність в Учасника працівників, які будуть задіяні Учасником під час виконання договору, йому необхідно у складі тендерної пропозиції надати копії трудових книжок (всі сторінки, що містять записи) або копії наказів про призначення на посаду, копії наказів про сумісництво, або копії цивільно-правових угод, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними в Довідці за формою Додатку 5 цієї документації. До переліку працівників повинні включатися: робітники-будівельники, робітники-монтажники, пусконалагоджувальний персонал, робітники, зайняті керуванням та обслуговуванням машин.
Відповідність поданої пропозиції за цим критерієм підтверджується наданням у складі пропозиції належним чином оформленої довідки та сканкопіями підтвердних документів.
Відповідно до даних довідки учасника ТОВ "ЮНІТ ДЕВЕЛОПМЕНТ" від 25.10.2024 №2510/5 «Про наявність в Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» відсутні дані про працівників, які будуть зайняті керуванням та обслуговуванням машин.
Враховуючи вищевикладене, надайте інформацію (пояснення), яким чином учасник ТОВ "ЮНІТ ДЕВЕЛОПМЕНТ" виконав вимоги щодо підтвердження наявності робітників, зайнятих керуванням та обслуговуванням машин?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-11-26 10:32:28
Відповідь Замовника на запит на пояснення
У відповідь на Ваш запит повідомляємо наступне:
1) Очікувана вартість предмета закупівлі була визначена на основі проектної документації на будівництво, що затверджена Експертним звітом № 158-06-24/КШ від 28.06.2024 року щодо розгляду кошторисної частини проектної документації з урахуванням положень Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Уповноваженого органу від 18.02.2020 № 275 та обрахована відповідно до середньо ринкового рівня цін. Відповідні документи додаються.
Зокрема відповідний звіт щодо розгляду кошторисної частини проектної документації було опубліковано в електронній системі закупівель в документах поточної закупівлі, а також на виконання п. 5.1 Настанови з визначення вартості будівництва затвердженої згідно Наказу Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» Для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію. За рішенням замовника відомість обсягів робіт може бути складена за міжнародною системою вимірювання, визначеною Замовником. Відповідно, до умов тендерної документації було включено необхідні документи з проектно-кошторисної документації, що розглянуті згідно Експертного звіту. (Інформація про експертний звіт у вільному доступі URL:https://e-construction.gov.ua/document_detail/doc_id=3407528729176442545/optype=6, копія звіту додається).
2) Посилання на сторінку власного вебсайту на якій розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі URL: https://tarascha.osv.org.ua/kapitalnij-remont-harchobloku-tal-uspih-15-29-38-11-10-2024/
3) Щодо строку подання тендерних пропозицій повідомляємо, що при оформленні тексту тендерної документації від 08.10.2024р. Замовником було допущено технічну помилку при зазначенні строку подання тендерних пропозицій. Відповідно до Порядку розміщення публічної інформації затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства №1082 від 11.06.202р. абз. 2 п. 3 у разі якщо інформація, розміщена в електронній системі закупівель шляхом завантаження документів, містить відомості, що відрізняються від тих, які розміщені шляхом заповнення електронних полів, автентичною вважається інформація, розміщена шляхом заповнення електронних полів. Також необхідно відмітити, що Замовником було виявлено вказану невідповідність, та шляхом внесення змін від 21.10.2024р. усунуто недоліки за текстом тендерної документації та визначено строк подання тендерних пропозицій до 26.11.2024р.
4) Щодо адреси Замовника звертаємо увагу, що у зв’язку з реорганізацією районів в Київській області Таращанський район було приєднано до Білоцерківського району, однак вказана реорганізація не зумовлює одночасної зміни юридичної адреси Замовника. Таким чином умови оголошення та тендерної документації містять юридичну та фактичну адресу. Законом України «Про публічні закупівлі» та Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон), на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022 р. (зі змінами) (далі – Особливості) не вимагається зазначення адреси Замовника торгів, водночас згідно ст. 22 Закону допускає зазначення інформації, яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації, таким чином зазначення фактичної адреси в документації не є порушенням. Відмічаємо, що таке зазначення адреси жодним чином не порушує вимоги законодавства та не пливає на зміст тендерної документації, а також необхідно звернути увагу, що наразі юридична адреса Замовника відповідає фактичній (поштовій) та скоригована в електронній системі (закупівлі оголошені до редагування в особистому кабінеті не включать змінену інформацію).
5) Відповідно до п. 5.31 кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281 (далі – Настанова) Для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію. За рішенням замовника відомість обсягів робіт може бути складена за міжнародною системою вимірювання, визначеною Замовником. Водночас Замовник не може обмежувати учасників конкретним переліком матеріально-технічної бази, оскільки роботи можуть бути виконані різними машинами та обладнанням. Зокрема Додатком 4 документації передбачено усі посилання в технічній специфікації на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника вважати «або еквівалент». В разі наявності в технічній специфікації посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, таке посилання обґрунтоване тим, що технічна специфікація сформована з локальних кошторисних розрахунків, які є частиною проектної документації, яка пройшла експертизу встановленим порядком, та щодо якої отримано позитивний експертний звіт. Вказаним переможцем процедури закупівлі обладнанням можливе виконання всього переліку робіт передбачених тендерною документацією.
Аналогічний висновок викладений рішенні № 117800258, 19.03.2024, Дніпропетровського окружного адміністративного суду у справі № 160/33916/23, де вказано, що що учасник у складі тендерної пропозиції надав локальні кошториси, які містять відомості про всі найменування робіт та витрат (які будуть виконуватись), одиницю виміру та їх кількість, що визначені у відомості обсягів робіт додатку №3 до тендерної документації. Були надані відомості про всі види робіт (без виключень) без зміни (зменшення) їх обсягів, чим в повній мірі дотримано вимог тендерної документації (підсумкова відомість ресурсів містить інформацію про ресурси, враховані проектантом під час розробки проектно-кошторисної документації по об`єкту, а саме: будівельні машини та механізми, будівельні матеріали, вироби, комплекти та устаткування (у разі, якщо інформація про необхідні технічні характеристики предмета закупівлі містить і на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, мається на увазі або еквівалент).
Наголошуємо відповідно до Додатку 1 тендерної документації: для підтвердження наявності матеріально-технічної бази учасника надається довідка (за формою, що додається), що містить інформацію про основні типи обладнання, автотранспорт, будівельні машини і механізми учасника (із зазначенням марок, або типів, або моделей, кількості одиниць, власне чи залучене), ЩО МОЖУТЬ БУТИ ВИКОРИСТАНІ ПРИ ВИКОНАННІ РОБІТ, що є предметом закупівлі згідно Додатку 3 цієї документації. Призначення обладнання повинно відповідати роботам, що передбачені Додатком 3. УЧАСНИКОМ САМОСТІЙНО ВИЗНАЧАЄТЬСЯ ПЕРЕЛІК ОБЛАДНАННЯ, ЩО БУДЕ ЗАСТОСОВАНЕ ДЛЯ ВИКОНАННЯ РОБІТ. На підставі вказаного перелік технічних ресурсів визначених у запиті не є обов’язковим та може бути замінено еквівалентами.
Щодо підтвердження обладнання матеріально-технічної бази.
Відповідно до Додатку 1 документації для підтвердження наявності власного обладнання, ЗАЗНАЧЕНОГО В ДОВІДЦІ, -- на кожну одиницю такого обладнання учасник надає копії технічних паспортів або копії свідоцтв про реєстрацію обладнання або інший документ, який підтверджує право власності. Для підтвердження наявності власної матеріально-технічної бази, зазначеного в Довідці, учасник надає витяг з реєстру речових прав на нерухоме майно або інший документ, який підтверджує право власності.
Якщо Учасник НЕ є власником обладнання та матеріально-технічної бази, крім документів, що підтверджують право власності відповідного власника, додатково, необхідно надати договір оренди, або договір надання послуг, або лізингу або документ, який підтверджує інше право використання на весь термін виконання послуг.
Як зазначалося вище Учасником самостійно визначається перелік обладнання, що буде застосоване для виконання робіт. Обладнання визначене в Довідці про наявність Учасника торгів обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі повністю відповідає переліку робіт, що включаються до предмету закупівлі. Тендерна документація не містить вимог щодо необхідності надання довідки, підготовленої з урахуванням переліку обладнання, що відображене у підсумковій відомості ресурсів.
Умовами тендерної документації не визначено, що згадана довідка повинна дублювати інформацію з підсумкової відомості робіт, оскільки формування переліку обладнання в довідці здійснюється учасниками згідно документації самостійно Замовник може не прийняти відповідність кваліфікаційного критерію лише у випадку невідповідності такого переліку роботам, які включаються до предмету закупівлі.
Зазначене підтверджується численною практикою органу оскарження, наприклад:
- У закупівлі № UA-2019-05-13-000225-b в додатку 2 Документації для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію "Наявність обладнання та матеріально-технічної бази" учасник має надати довідку на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника або уповноваженої особи учасника про наявність обладнання та матеріально-технічної бази необхідних для виконання робіт (надання послуг, постачання товару), що є предметом закупівлі (надається згідно з вказаною форми). Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету Замовника Пропозиція Скаржника була відхилена з наступним формулюванням: " Всупереч п. 1. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази Додатку №2 до Тендерної документації учасником надано не повний перелік необхідного для виконання робіт обладнання. Надана учасником підсумкова відомість ресурсів не відповідає Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази.» Приймаючи рішення №10563 -р/пк-пз від 02.08.2019, орган оскарження став на сторону скаржника: Документація не містить вимог щодо необхідності надання у складі Пропозиції довідки, підготовленої з урахуванням переліку обладнання, що відображене у підсумковій відомості ресурсів. Враховуючи викладене, Скаржник не порушив умови Документації в цій частині, тому Пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена Замовником з наведеної вище підстави.
- У закупівлі UA-2023-05-11-012369-a Скаржник не погоджувався з рішенням Замовника про визначення Переможця Процедури закупівлі, виходячи з наступного: «пунктом 2 Додатку № 3 (технічна специфікація» до ТД було передбачено "Учасник повинен мати достатню кількості обладнання для проведення робіт згідно цих вимог". Додаток 1 Документації містив інформацію та документи, які підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним вимогам. На підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник процедури закупівлі мав надати довідку за формою. В наданій кошторисній документації переможця було зазначено, що перевезення будівельного сміття буде відбуватись за допомогою самоскидів на відстань 30 км. При цьому, вищезазначених(ого) транспортних(ого) засобів(у) не вказано в Довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Приймаючи рішення №10563 -р/пк-пз від 02.08.2019, орган оскарження став на сторону замовника: Документація не містить вичерпного переліку обладнання, наявність якого учасникам необхідно підтвердити. Документація не містить вимоги щодо необхідності зазначення у довідці про наявність матеріально-технічної бази відповідного обладнання, інформація про яке міститься у кошторисах. Враховуючи викладене, відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині.
- У процедурі №UA-2021-04-19-003703-b Скаржник звернув увагу на той факт, що відповідно до переліку техніки у Довідці про матеріально-технічну базу відсутні крани на автомобільному ходу вантажопідйомність 6,3 т.; крани на автомобільному ходу вантажопідйомність 10 т.; підіймачі щоглові, будівельні вантажопідйомність 0,5 т., які Учасник планує залучати та вказує в підсумковій відомості ресурсів. Відтак, проведені розрахунки в кошторисній документації не відповідають дійсності, а також були здійснені з допущенням суттєвих порушень, адже як випливає з наданої переможцем інформації така техніка у нього відсутня. Приймаючи рішення від 11.06.2021 №13240, орган оскарження з цього приводу зазначив, що Документація не містить окремих вимог щодо необхідності заповнення довідки про матеріально-технічну базу у відповідності до підсумкової відомості ресурсів.
Звертаємо увагу, що учасником процедури закупівлі визначено перелік обладнання необхідного для виконання робіт та підтверджено право користування вказаним обладнанням, що відповідає прямій вимозі тендерної документації, або ж якби Замовник мав сумніви щодо кваліфікаційного критерію наявність матеріально-технічної бази було б застосовано механізм передбачений п. 43 Особливостей щодо усунення невідповідностей в документах тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі.
Зокрема в складі пропозиції надано: 1. Оборотно-сальдова відомість по рахунку 10 «основні засоби» та 11 «Інші необоротні матеріальні активи»; 2. Договори на виконання робіт будівельними машинами і механізмами; 3. Договір оренди офісного приміщення.
Таким чином, у Замовника відсутні законні підстави для розміщення повідомлення про усунення невідповідностей у даній частині документів, або відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ЮНІТ ДЕВЕЛОПМЕНТ".
6) Відповідно до Додатку 1 документації учасники надають довідку (за формою, що додається), яка містить інформацію про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, з зазначенням посади, досвіду роботи в цілому (років), освіти і спеціальності/кваліфікації працівників. На підтвердження інформації про наявність в Учасника працівників, які будуть задіяні Учасником під час виконання договору, йому необхідно у складі тендерної пропозиції надати копії трудових книжок (всі сторінки, що містять записи) або копії наказів про призначення на посаду, копії наказів про сумісництво, або копії цивільно-правових угод, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними в Довідці за формою Додатку 5 цієї документації. До переліку працівників повинні включатися: робітники-будівельники, робітники-монтажники, пусконалагоджувальний персонал, робітники, зайняті керуванням та обслуговуванням машин.
Відповідно до підсумкової відомості ресурсів наданої ТОВ витрати робітників зайнятих керуванням та обслуговуванням машин складають 128,93 люд.год., також передбачені будівельні машини та механізми, що використовуються для виконання робіт, наприклад: крани котки, котки, підіймачі, пістолети, дрилі, перфоратори та інші. Так у наданій довідці зазначено працівників: виконавець робіт, електрозварник, маляр, слюсар-сантехнік, штукатур, підсобний робітник та інші. Згідно видів робіт передбачених кошторисною документацією, саме вказані працівники здійснюють використання в роботі визначених машин. Таким чином ТОВ "ЮНІТ ДЕВЕЛОПМЕНТ" підтверджено наявність персоналу, що зайнятий керуванням та обслуговуванням машин. Також необхідно зупинитися на тому, що умовами тендерної документації не передбачено зазначення в довідці про працівників осіб, які здійснюють виконання робіт на підставі договорів з надання послуг техніки.
На підставі вказаного ТОВ "ЮНІТ ДЕВЕЛОПМЕНТ" виконано умови тендерної документації саме у вигляді, як це передбачено документацією, та у Замовника відсутні підстави для розміщення повідомлення про усунення невідповідностей у даній частині документів, або ж відхилення тендерної пропозиції.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Повідомляємо, що Замовником вжито відповідні заходи щодо недопущення встановлених у висновку порушень в подальшому.
2024-12-13 11:54:23
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 грудня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 грудня 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення)
Ризики, що спрацювали
sas24-3-7
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 жовтня 2024 13:54
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЮНІТ ДЕВЕЛОПМЕНТ" |
11 380 062,62
UAH з ПДВ
|
11 380 062,62
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ" |
11 435 425,00
UAH з ПДВ
|
11 435 425,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЮНІТ ДЕВЕЛОПМЕНТ" #43770592 |
Переможець |
11 380 062,62
UAH з ПДВ
|
29 жовтня 2024 16:17
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 січня 2025 11:32
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2024 15:41
|
ду6_merged.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2024 15:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 грудня 2024 15:52
|
ду5.pdf | зміни до договору |
26 грудня 2024 15:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 грудня 2024 15:29
|
ДУ4_983.pdf | зміни до договору |
19 грудня 2024 15:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 листопада 2024 18:52
|
ДУ №3.pdf | зміни до договору |
06 листопада 2024 18:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 листопада 2024 16:56
|
ду2_983.pdf | зміни до договору |
04 листопада 2024 16:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 листопада 2024 16:54
|
ду1_983.pdf | зміни до договору |
04 листопада 2024 16:52
|
Електронний підпис | укладений |
04 листопада 2024 16:51
|
дог983..pdf | укладений |
04 листопада 2024 16:25
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 04 листопада 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 04 листопада 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміни згідно законодавства |
Номер договору про закупівлю: | 983 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 листопада 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 04 листопада 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | приведення умов договору у відповідність до тендерної документації |
Номер договору про закупівлю: | 983 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 листопада 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 06 листопада 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | внесення змін до п. 2.2 Договору |
Номер договору про закупівлю: | 983 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 19 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 983 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 983 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) |
Номер договору про закупівлю: | 983 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |