Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 код за ДК 021:2015 (CPV): (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) «Капітальний ремонт благоустрою парку «Радунка» у Дніпровському районі»
Очікувана вартість
2 730 500,00 UAH
UA-2020-12-04-003808-c 99c6f9cfe9e7469bba617ec573de0b03
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дарморос Олена Олексіївна

+380442723536 kievzelenbudtender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київське комунальне об’єднання зеленого будівництва та експлуатації зелених насаджень міста "Київзеленбуд"
Код ЄДРПОУ: 03362123
Вебсайт: http://kievzelenbud.com
Місцезнаходження: 04053, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Кудрявська, 23
Контактна особа: Дарморос Олена Олексіївна
+380442723536
kievzelenbudtender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
25 травня 2020 року було оголошено про проведення відкритих торгів на закупівлю робіт по об’єкту: ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 код за ДК 021:2015 (CPV): (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) «Капітальний ремонт благоустрою парку «Радунка» у Дніпровському районі». Переможцем визначено ТОВ «СВ АЛЬЯНС БУД» та укладено Договір підряду № 231/7 від 06.07.2020 року. Під час виконання робіт ТОВ «СВ АЛЬЯНС БУД» виникла необхідність проведення додаткових робіт по благоустрою парку, які не передбачені в основному (первинному) договорі, але виконання яких є необхідним для завершення капітального ремонту парку «Радунка», а саме: - влаштування боларда на проїзді в парк; - перильної огорожі, відремонтованих раніше сходів; - влаштування доріжок та карманів для лав із ФЕМа; - відновлення пошкодженого газону; влаштування волейбольного майданчика. Окрім того звертаємо увагу, що ТОВ «СВ АЛЬЯНС БУД» відповідно до Договору підряду № 231/7 від 06.07.2020 року несе гарантійні зобов’язання за виконані роботи, використані матеріали та технологію виконання робіт та зобов’язався усунути за власний рахунок виявлені дефекти і недоліки протягом гарантійного терміну. Тому, у випадку залучення різних підрядних організацій до виконання робіт на Об’єкті, ТОВ «СВ АЛЬЯНС БУД» не матиме можливості виконувати гарантійні зобов’язання згідно із Державними будівельними нормами по якості здійснених робіт, оскільки неможливо буде встановити істину причину виникнення виявлених пізніше дефектів або недоліків – дії ТОВ «СВ АЛЬЯНС БУД», як підрядника, чи дії інших організацій, які проводили роботи на цьому ж Об’єкті. В процесі виконання своїх зобов’язань по зазначеному вище договору підряду Товариством уже виконуються роботи із влаштування доріжок із ФЕМ, капітальний ремонт вхідної групи(сходи), влаштування пандусу та проїзду до парку, де необхідно встановити болард, влаштування гумового покриття дитячого майданчика, влаштування майданчика для шахів, влаштування газону, встановлення тенісних столів, тому замовлені додаткові обсяги робіт та матеріалів є завершальним етапом до вже замовлених та розпочатих робіт на тій же території парку, де ведуться роботи, а тому залучення до цих робіт однієї підрядної організації гарантуватиме використання однакових технологій та матеріалів та є економічно доцільним, оскільки ТОВ «СВ АЛЬЯНС БУД» вже задіяні технічні та людські ресурси на даній території для виконання капітального ремонту парку відповідно до Договору підряду № 231/7 від 06.07.2020 року. Вказані вище додаткові роботи по благоустрою Об’єкту безпосередньо технічно та економічно пов'язані з основним (первинним) договором № 231/7 від 06.07.2020 року з ТОВ «СВ АЛЬЯНС БУД» на виконання робіт. Враховуючи, що додаткові роботи технологічно та економічно пов’язані з основним (первинним) договором, укладеним з ТОВ «СВ АЛЬЯНС БУД» тому доцільно в якості виконавця замовлених додаткових робіт обрати саме ТОВ «СВ АЛЬЯНС БУД», що дозволить: - забезпечити сумісність матеріалів та дотримання технологічних правил виконання робіт; - дотримання гарантійного та післягарантійного виконання робіт під час обслуговування об’єкту. - забезпечити сумісність з вже розпочатими будівельно-монтажними роботами, які знаходяться на різних стадіях виконання та потребують належного завершення; - забезпечити сумісність або уникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією змонтованих конструкцій, експлуатацією та обслуговуванням обладнання; - підвищити ефективність та забезпечити якісне виконання робіт необхідних для належного завершення капітального ремонту Об’єкту. Загальна вартість перелічених додаткових робіт не перевищує 50% вартості первинного Договору підряду № 231/7 від 06.07.2020 року. Додаткові роботи входять до позитивного експертного звіту № 0441 – 20/ПРОЕКСП від 05 червня 2020 року.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 грудня 2020 16:22
Оскарження наміру укласти договір: 15 грудня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 код за ДК 021:2015 (CPV): (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) «Капітальний ремонт благоустрою парку «Радунка» у Дніпровському районі»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02000, Україна, Київська область, м. Київ, парк «Радунка» у Дніпровському районі
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником протягом 14 (чотирнадцяти) робочих днів після підписання Сторонами актів виконаних робіт та після надходження бюджетних коштів від головного розпорядника бюджетних коштів. Оплата виконаних робіт проводиться або після прийняття Замовником закінчених робіт (об’єкта будівництва) або поетапно проміжними платіжками в міру виконання робіт. Пiсляоплата 14 Робочі 100

Тендерна документація

04 грудня 2020 16:12
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СВ АЛЬЯНС БУД"
#39277776
Переможець 2 730 500,00
UAH з ПДВ
04 грудня 2020 16:22

Документи

04 грудня 2020 16:21
Електронний підпис
04 грудня 2020 16:19
повідомлення

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 грудня 2020 16:22

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СВ АЛЬЯНС БУД"
#39277776
2 730 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 грудня 2020 16:21
Електронний підпис
04 грудня 2020 16:19
повідомлення

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 11:02
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 19:49
ду1_362.12.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 19:47
Електронний підпис укладений
15 грудня 2020 11:58
договір укладений
15 грудня 2020 11:55

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з уточнениям видів та обсягів робіт за Договором Сторони дійшли згоди зменшити загальну суму Договору та викласти п.п. 2.1. Договору у новій редакції. Договірну ціну (Додаток 1), Локальний кошторис (Додаток 3) Підсумкову відомість ресурсів (Додаток 4), Дефектний акт (Додаток 5) викладено у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 362/12
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 730 499,99
UAH (в тому числі ПДВ 455 083,33 UAH)