Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Коломийської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02143442 |
Місцезнаходження: | 78200, Україна , Івано-Франківська обл., місто Коломия, , ВУЛИЦЯ Й.КОБРИНСЬКОГО, будинок 10 |
Контактна особа: |
Ольга Палагнюк +380343322463 ol_pal@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 лютого 2023 11:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 лютого 2023 17:00 |
Очікувана вартість: | 1 618 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 090,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунок за поставлену партію Товару здійснюється в розмірі 100 % упродовж 10 (десяти) робочих днів з дати поставки Товару на адресу Замовника на підставі наданого оригіналу видаткової накладної на товар. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 лютого 2023 11:58 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
17 лютого 2023 11:55 |
Тендерна документація 17.02.23.pdf | |
17 лютого 2023 11:55 |
Тендерна документація.docx | |
17 лютого 2023 11:55 |
Додаток 3 до тендерної документації проєкт договору в новій редакції.docx | |
17 лютого 2023 11:55 |
Додаток 1 до тендерної документації кваліфікаційні критерії.docx | |
17 лютого 2023 11:55 |
Додаток 2 до ТД_ технічні, якісні, кількісні характеристики.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-03-27-000007 ● 075686ac8ea14b03b23798fad11a12a3
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 27 березня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 27 березня 2023 10:02 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
27.03.2023 №14-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 27.03.2023 №14-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 4 UA-2023-02-17-005646-a 17.02.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-03-30 13:49:46
Запит замовнику про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «М’ясо (свинина нежирна (м’якоть) вищого ґатунку охолоджена, філе куряче охолоджене , стегно куряче охолоджене); код 15110000-2 М’ясо за ДК 021:2015 "Єдиного закупівельного словника» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-02-17-005646-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-04-03 14:47:36
Відповідь на звернення
Я, Уповноважена особа Управління освіти міської ради, на виконання Запиту замовнику про надання пояснень у межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «М’ясо (свинина нежирна (м’якоть) вищого ґатунку охолоджена, філе куряче охолоджене , стегно куряче охолоджене); код 15110000-2 М’ясо за ДК 021:2015 "Єдиного закупівельного словника» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-02-17-005646-a) повідомляю:
1.Розрахунок очікуваної вартості курячого та свинного м`яса проводився методом порівняння ринкових цін відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275. Мною також використовувалась загальнодоступна інформація щодо цін та асортименту продукції тваринництва , яка міститься у відкритих джерелах(на сайтах виробників та постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Prozorro». Визначала очікувану ціну за одиницю продукції, як середньоарифметичне значення.
На виконання основних принципів організації харчування в закладах дошкільної освіти, враховуючи чотиритижневі меню та середню відвідуваність у ЗДО м. Коломиї розрахована потреба у придбанні продуктів харчування , на виконання напряму бюджетної програми «Надання дошкільної освіти » за КПКВК 0611010 КФКВК 0910 в межах виділених бюджетних асигнувань з міського бюджету.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі формувались у відповідності до стандартів ГОСТ, ДСТУ, ТУ та інших документів, що діють на території України (стосується товарів, для яких встановлені ДСТУ,ГОСТ, ТУ та інші), а також вимог щодо реалізації продукції тваринництва.
Посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» https://kolrada.gov.ua/p/publicfinance
Додатково додаються скан-копії протокольних рішень щодо планування закупівлі та затвердження тендерної документації №33, №34 та технічні вимоги до предмету закупівлі.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2023-04-14 08:39:53
Заперечення до висновку
УПРАВЛІННЮ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИВ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ ЗАПЕРЕЧЕННЯ ДО ВИСНОВКУ Мною , Уповноваженою особою Управління освіти міської ради, розлянуто висновок щодо моніторингу закупівлі UA-2023-02-17-005646-a (Дата публікації висновку: 10 квітня 2023 року 11:18).
У висновку зазначено, що під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти Коломийської міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію Фізичної особи-підприємця Харевича Романа Михайловича, вимогу про усунення невідповідностей, протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи від 03.03.2023 № 60, повідомлення про намір укласти договір від 03.03.2023, договір на закупівлю товарів від 10.03.2023 №39, пояснення Замовника від 03.04.2023.
Із встановленням порушення вимог пункту 2 частини другої статті 22 Закону, пункту 28 Постанови №1178 та пункту 3-7 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону при складанні тендерної документації не погоджуюсь .
На пояснення незгоди із виявленими порушеннями повідомляю:
1. В Тендерній документації Замовника, , затвердженій протокольним рішенням №34 від 17 лютого 2023 року, зазначено умови щодо надання інформації та способу підтверд-ження відповідності підставам, встановленим статтею 17 Закону для об’єднання учасників, а саме:
п.1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції сторінка 7 Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції визначено:
«Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про загальну вартість пропозиції, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником:
− інформацією щодо відсутності підстав, установлених у статті 17 Закону, – згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації;
− у разі якщо тендерна пропозиція подається об’єднанням учасників, до неї обов’язково включається документ про створення такого об’єднання;
− іншою інформацією та документами, відповідно до вимог цієї тендерної документації та додатків до неї.
п.5 Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону сторінка 13-14 Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції визначено:
«Спосіб підтвердження відповідності учасника критеріям і вимогам згідно із законодавством наведено в Додатку 1 до цієї тендерної документації.
У разі участі об’єднання Учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного Учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації.
Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати документи щодо підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям та відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, встановлені в Додатку 1 до цієї тендерної документації.»
п.2 Додатку № 1 до тендерної документації Підтвердження відповідності УЧАСНИКА вимогам, визначеним у статті 17 Закону “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) відповідно до вимог Особливостей. сторінка 3 передбачено :
«Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, визначених статтею 17 Закону (крім пункту 13 частини першої статті 17 Закону), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції.
Замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених статтею 17 Закону, крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу четвертого пункту 44 Особливостей.
У разі коли учасник процедури закупівлі має намір залучити інших суб’єктів господарювання як субпідрядників / співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків вартості договору про закупівлю у випадку закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону, замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання на відсутність підстав (у разі застосування до учасника процедури закупівлі), визначених у частині першій статті 17 Закону (крім пункту 13 частини першої статті 17 Закону).»
2. В Тендерній документації Замовника, затвердженій протокольним рішенням №34 від 17 лютого 2023 року, визначено спосіб підтвердження відсутності підстави, встановленої частиною другою статті 17 Закону
п.5 Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону сторінка 15 Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції визначено
«Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків — протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору.
Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в абзаці першому цього пункту, шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції.
Замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених в абзаці першому цього пункту, крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу четвертого цього пункту»
Учасником на підтвердження вимог Тендерної документації , установлених статтею 17 Закону подано довідки файлами Довідка про ст.17 ЗУ.pdf , Довідка про ст.17 ч2 ЗУ.pdf та файлом ст.17ч.1ч.2.pdf та довідки по об`єднанню файл «Розяснення про cубпідрядників.pdf»,що є свідченням про виконання вимог Замовника.
Відповідно вважаю, що мною не порушено вимоги пункту 2 частини другої статті 22 Закону, пункту 28 Постанови №1178 та пункту 3-7 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону при складанні тендерної документації.
Уповноважена особа управління освіти Коломийської міської ради ,Завідувач сектором фінансово господарської діяльності Ольга Палагнюк
(ініціал, ПРІЗВИЩЕ)
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 10 квітня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 25 квітня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 лютого 2023 17:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець Харевич Роман Михайлович |
1 501 230,00
UAH з ПДВ
|
1 501 230,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець Харевич Роман Михайлович #3089205550 |
Переможець |
1 501 230,00
UAH з ПДВ
|
03 березня 2023 11:57
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 02 березня 2023 16:41
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 січня 2024 13:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2023 13:06
|
ДУ 39-3.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2023 13:04
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 серпня 2023 09:49
|
ДУ_39-2.pdf | зміни до договору |
15 серпня 2023 09:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 травня 2023 16:03
|
ДУ 39-1.jpg | зміни до договору |
02 травня 2023 15:51
|
Електронний підпис | укладений |
10 березня 2023 19:18
|
Д 39.pdf | укладений |
10 березня 2023 19:16
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 травня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 02 травня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.2 ч.19 ПКМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 - погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладання договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. |
Номер договору про закупівлю: | 39 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 39-1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 15 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | відповідно до пп.2 п.19 ПКМУ від 12.10.2022р. № 1178 «Про затвердження Особливостей здійснення публічних закупівель .....» , ст. 188 ГКУ, ст.ст.651,653,654 ЦКУ, згідно р. 11 пп. 2 п. 11.2. договору № 66 від 27.03.2023р.,враховуючи лист від Постачальника вих, №325 від 09.08.2023р. та довідку Івано-Франківської торгово-промислової палати №В-426 від 08.08.2023р., Сторони уклали цю Додаткову угоду про зміну ціни за одиницю товару у звязку з коливанням ціни такого товару на ринку. |
Номер договору про закупівлю: | 39 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 39-2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | керуючись пп.1 п.19 ПКМУ від 12.10.2022р. № 1178 «Про затвердження Особливостей……» ,ст. 188 Господарського кодексу України, ст.ст.651,653,654 Цивільного кодексу України, на виконання пункту 3.4 згідно розділу 11 підпункту 11.2. Договору про закупівлю Сторони домовились зменшити обсяги закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника , відкоригувати кількість одиниць та внести зміни до вартості договору |
Номер договору про закупівлю: | 39 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 39-3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |