Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 код за ДК 021:2015 (CPV) : (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) «Капітальний ремонт скверу між будинками на просп. Володимира Маяковського, 15-Б та вул. Оноре де Бальзака, 14 у Деснянському районі»
Очікувана вартість
9 949 955,00 UAH
UA-2020-10-27-001483-b 994324ea1eca481f8a450cddfb619807
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дарморос Олена Олексіївна

+380442723536 kievzelenbudtender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київське комунальне об’єднання зеленого будівництва та експлуатації зелених насаджень міста "Київзеленбуд"
Код ЄДРПОУ: 03362123
Вебсайт: http://kievzelenbud.com
Місцезнаходження: 04053, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Кудрявська, 23
Контактна особа: Дарморос Олена Олексіївна
+380442723536
kievzelenbudtender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 жовтня 2020 12:35
Звернення за роз’ясненнями: до 02 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 листопада 2020 18:00
Початок аукціону: 13 листопада 2020 13:01
Очікувана вартість: 9 949 955,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 49 749,78 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 49749.78 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено пропозиції: українська мова. Забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії. Умови надання забезпечення: забезпечення тендерної пропозиції надається у електронному вигляді у форматі PDF або Word з накладанням ЕЦП гаранта. Більш детальна інформація зазначена у п.2 та п.3 Розділу ІІІ Тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 код за ДК 021:2015 (CPV) : (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) «Капітальний ремонт скверу між будинками на просп. Володимира Маяковського, 15-Б та вул. Оноре де Бальзака, 14 у Деснянському районі»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02000, Україна, Київська область, м.Київ, сквер між будинками на просп. Володимира Маяковського, 15-Б та вул. Оноре де Бальзака, 14 у Деснянському районі
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником протягом 14 (чотирнадцяти) робочих днів після підписання Сторонами актів виконаних робіт та після надходження бюджетних коштів від головного розпорядника бюджетних коштів. Оплата виконаних робіт проводиться або після прийняття Замовником закінчених робіт (об’єкта будівництва) або поетапно проміжними платіжками в міру виконання робіт. Пiсляоплата 14 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 жовтня 2020 12:59
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
27 жовтня 2020 12:36
ТД.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 листопада 2020 13:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЄВРОТЕХНОЛОГІЇ ГРУП" 9 654 889,04
UAH з ПДВ
9 605 100,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕНЕРГОСЕРВІС СМАРТ" 9 750 105,36
UAH з ПДВ
9 654 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 листопада 2020 09:32
Електронний підпис
23 листопада 2020 19:04
Довідка про відсутн. заборг.rar
23 листопада 2020 19:04
8. Рішення учасника.pdf
23 листопада 2020 19:04
7. Довідка МВС.pdf
23 листопада 2020 19:04
6. Ліцензія.pdf
23 листопада 2020 19:04
5. Дозвіл.pdf
23 листопада 2020 19:03
1. Тендерна пропозиція (1).pdf
12 листопада 2020 16:32
Електронний підпис
12 листопада 2020 16:25
Банківська гарантія.rar
12 листопада 2020 16:25
30. Розрахунки інші.pdf
12 листопада 2020 16:25
29. Кошторис.imd
12 листопада 2020 16:25
28.ПВР.pdf
12 листопада 2020 16:25
27. Об_єктний кошторис.pdf
12 листопада 2020 16:25
26. Локальний кошторис.pdf
12 листопада 2020 16:25
25.Договірна ціна.pdf
12 листопада 2020 16:25
24. Комерційна пропозиція.pdf
12 листопада 2020 16:25
22. Комерційна пропозиція.pdf
12 листопада 2020 16:25
20. Довідка субпідряд.pdf
12 листопада 2020 16:25
18. Додаток 4.pdf
12 листопада 2020 16:25
17. Гарантійні листи.pdf
12 листопада 2020 16:25
16. Наказ на виконроба.pdf
12 листопада 2020 16:25
13. Довідка ст 17.pdf
12 листопада 2020 16:25
12. Витяг платника ПДВ.pdf
12 листопада 2020 16:25
11. Рішення учасника.pdf
12 листопада 2020 16:25
9. Статут.pdf
12 листопада 2020 16:25
9. Опис.pdf
12 листопада 2020 16:25
8. Ліцензія.pdf
12 листопада 2020 16:25
7. Дозвіл.pdf
12 листопада 2020 16:25
6.3.4. Фотофіксація.pdf
12 листопада 2020 16:25
6.3.3. Відгук полив.pdf
12 листопада 2020 16:25
6.3.2. Акти Північна грудень.pdf
12 листопада 2020 16:25
6.3.2. Акти Північна вересень.pdf
12 листопада 2020 16:25
6.3.1. Договір 128.7.pdf
12 листопада 2020 16:25
6.3.1. Договір 128.7 ч. 2.pdf
12 листопада 2020 16:25
6.2.4. Фото.pdf
12 листопада 2020 16:25
6.2.3. Відгук.pdf
12 листопада 2020 16:25
6.2.2. АКТи.pdf
12 листопада 2020 16:25
6.1.4. Фотофіксація.pdf
12 листопада 2020 16:25
6.1.3. Лист-відгук.pdf
12 листопада 2020 16:25
6. Довідка досвід.pdf
12 листопада 2020 16:25
5. Працівники.pdf
12 листопада 2020 16:25
4. Договір техніка.pdf
12 листопада 2020 16:25
3. Довідка_МТБ.pdf
12 листопада 2020 16:25
2. Відомості про учасника.pdf
12 листопада 2020 16:25
1. Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЄВРОТЕХНОЛОГІЇ ГРУП"

ТОВ "ЕНЕРГОСЕРВІС СМАРТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЄВРОТЕХНОЛОГІЇ ГРУП"
#37566218
Переможець 9 605 100,00
UAH з ПДВ
19 листопада 2020 17:05

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 листопада 2020 17:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЄВРОТЕХНОЛОГІЇ ГРУП"
#37566218
9 605 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 18:08
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 11:16
ДУ 3 до Д 342.11.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 11:15
Електронний підпис укладений
28 грудня 2020 20:57
ДУ 2 до Д 342.11.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 20:49
Електронний підпис укладений
23 грудня 2020 21:10
ДУ 1 до Д 342.11.pdf зміни до договору
23 грудня 2020 21:09
Електронний підпис укладений
07 грудня 2020 12:48
договір укладений
07 грудня 2020 12:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У відповідності до Розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 22.12.2020 № 2066 «Про внесення змін до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 26 лютого 2020 року № 327 «Про капітальний ремонт об'єктів, що фінансується в 2020 році за рахунок бюджетних коштів по Управлінню екології та природних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)», та у зв’язку зі зміною джерела фінансування, Сторони дійшли згоди внести зміни до п.п. 2.1 Договору та викласти його у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 342/11
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У відповідності до Розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 28.12.2020 № 2075 «Про внесення змін до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 26 лютого 2020 року № 327 «Про капітальний ремонт об'єктів, що фінансується в 2020 році за рахунок бюджетних коштів по Управлінню екології та природних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)», та у зв’язку зі зміною джерела фінансування, Сторони дійшли згоди внести зміни до п.п. 2.1 Договору та викласти його у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 342/11
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з уточненням видів та обсягів робіт за Договором Сторони дійшли згоди зменшити загальну суму Договору та викласти п.п. 2.1. у новій редакції. Викладено в новій редакції Договірну ціну (Додаток 1), Локальний кошторис (Додаток 3), Підсумкову відомість ресурсів (Додаток 4), Дефектний акт (Додаток 5).
Номер договору про закупівлю: 342/11
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 7 316 404,81
UAH (в тому числі ПДВ 1 219 400,80 UAH)