Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015 90520000- 8 «Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами» Послуга у сфері управління медичними, органними відходами категорії «В» ( з наданням пакувальної тари)
Очікувана вартість
540 000,00 UAH
UA-2025-03-17-013856-a 98eb99b942a54f68ab505805f40facea
Відкриті торги з особливостями    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Ремига

+380532697321
+380532697321
kardiotel@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Полтавський обласний клінічний медичний кардіоваскулярний центр Полтавської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 01204360
Вебсайт: https://cardiocenter.poltava.ua
Місцезнаходження: 36039, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Макаренка (Антона Цедіка), буд. 1-А
Контактна особа: Світлана Ремига
+380532697321, +380532697321
kardiotel@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 березня 2025 23:00
Звернення за роз’ясненнями: до 17 квітня 2025 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 квітня 2025 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 квітня 2025 00:00
Початок аукціону: 21 квітня 2025 14:50
Початок аукціону: 21 квітня 2025 14:50
Очікувана вартість: 540 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 700,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90520000-8: Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9900 кілограм
Медичні відходи категорії В: медичні та органні відходи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36039, Україна, Полтавська область, місто Полтава, Шевченківський район ВУЛИЦЯ МАКАРЕНКА будинок 1А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
100 кілограм
Змішані медичні та фармацевтичні відходи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36039, Україна, Полтавська область, місто Полтава, Шевченківський район ВУЛИЦЯ МАКАРЕНКА будинок 1А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг післяоплата Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 березня 2025 23:00
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 березня 2025 23:00
Форма підтвердження: документ
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 березня 2025 23:00
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 березня 2025 23:00
Форма підтвердження: документ
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 березня 2025 23:00
Форма підтвердження: документ
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 березня 2025 23:00
Форма підтвердження: документ
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 березня 2025 23:00
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 березня 2025 23:00
Форма підтвердження: документ
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 березня 2025 23:00
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 квітня 2025 14:06
Форма підтвердження: документ
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 квітня 2025 14:06
Форма підтвердження: документ
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 березня 2025 23:00
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 березня 2025 23:00
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 березня 2025 23:00
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 березня 2025 23:00
Форма підтвердження: документ
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 березня 2025 23:00
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 березня 2025 23:00
Форма підтвердження: документ
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 березня 2025 23:00
Форма підтвердження: документ
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 березня 2025 23:00
Форма підтвердження: документ
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 березня 2025 23:00
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 березня 2025 23:00
Форма підтвердження: документ
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 березня 2025 23:00
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 квітня 2025 14:06
Форма підтвердження: документ
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 17 березня 2025 23:00
Дата архівування: 15 квітня 2025 14:06
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 квітня 2025 14:06
Форма підтвердження: документ
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 17 березня 2025 23:00
Дата архівування: 15 квітня 2025 14:06
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 квітня 2025 14:06
Форма підтвердження: документ
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 17 березня 2025 23:00
Дата архівування: 15 квітня 2025 14:06
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 квітня 2025 14:06
Форма підтвердження: документ
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 17 березня 2025 23:00
Дата архівування: 15 квітня 2025 14:06
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 березня 2025 23:00
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 березня 2025 23:00

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції

15 квітня 2025 14:27
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
15 квітня 2025 14:26
ТД ВТ з особливостями 2025 нова редакція.docx
15 квітня 2025 14:06
Нова редакція додаток 2.docx
15 квітня 2025 14:06
Зміни (2).docx
15 квітня 2025 14:06
додаток 4 нова редакція.docx
21 березня 2025 16:10
додаток 2 нова редакція.docx
21 березня 2025 16:10
додаток 4 нова редакція.docx
21 березня 2025 16:10
ТД ВТ з особливостями 2025 нова редакція.docx
21 березня 2025 16:10
Зміни.docx
17 березня 2025 23:01
додаток 5.docx
17 березня 2025 23:01
додаток 6.docx
17 березня 2025 23:01
додаток 4.docx
17 березня 2025 23:01
ТД ВТ з особливостями 2025.docx
17 березня 2025 23:01
додаток 2.docx
17 березня 2025 23:01
додаток 7.docx
17 березня 2025 23:01
додаток 1.docx
17 березня 2025 23:01
додаток 3.docx
15 квітня 2025 14:27
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
15 квітня 2025 14:06
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
21 березня 2025 16:16
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
17 березня 2025 23:04
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
15 квітня 2025 14:26
ТД ВТ з особливостями 2025 нова редакція.docx
15 квітня 2025 14:06
ТД ВТ з особливостями 2025 нова редакція.docx
15 квітня 2025 14:06
Нова редакція додаток 2.docx
15 квітня 2025 14:06
Зміни (2).docx
15 квітня 2025 14:06
додаток 4 нова редакція.docx
21 березня 2025 16:10
додаток 2 нова редакція.docx
21 березня 2025 16:10
додаток 4 нова редакція.docx
21 березня 2025 16:10
ТД ВТ з особливостями 2025 нова редакція.docx
21 березня 2025 16:10
Зміни.docx
17 березня 2025 23:01
додаток 5.docx
17 березня 2025 23:01
додаток 6.docx
17 березня 2025 23:01
додаток 4.docx
17 березня 2025 23:01
ТД ВТ з особливостями 2025.docx
17 березня 2025 23:01
додаток 2.docx
17 березня 2025 23:01
додаток 7.docx
17 березня 2025 23:01
додаток 1.docx
17 березня 2025 23:01
додаток 3.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

вимога
Дата подання: 19 березня 2025 16:33
Дата відповіді: 21 березня 2025 15:58
Шановний Замовник! Відповідно до п.5 додатку 2 до тендерної документації, "Учасник гарантує наявність та бере на себе зобов’язання забезпечити Замовника первинним та вторинним пакуванням: (контейнери та мішки/пакети), що призначене для збирання медичних відходів категорії В та С (про що надається гарантійний лист). Вказане паковання має відповідати вимогам визначеним у Наказі МОЗ України №325 (зі змінами) та Технічному регламенту з підтвердження відповідності паковання (пакувальних матеріалів) та відходів паковання, затвердженому наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 24.12.2004 № 289, (на підтвердження відповідності та наявності паковання надати: декларацію(ї) виробника про відповідність паковання складену за формою визначеною в Додатку 2 до пункту 7.1.1 Технічного регламенту з підтвердження відповідності паковання (пакувальних матеріалів) та відходів паковання (тари) технічному регламенту з підтвердження відповідності паковання (пакувальних матеріалів) та відходів паковання затвердженого Наказом Держспоживстандарту України від 24.12.2004 року № 289, видаткову(і) накладну(і) або інший первинний документ який засвідчує наявність в учасника паковання (пакувальних матеріалів) (документи повинні відповідати вимогам ст. 9 ЗУ «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні») на зазначене в листі пакування (тару)." Звертаємо вашу увагу, що Наказ МОЗ України №325 (зі змінами), з 01.04.2025 р. втрачає чинність на підставі Наказу МОЗ № 1827 від 31.10.2024 р. Враховуючи зазначене, просимо внести зміни та видалити з тексту тендерної документації п .5 Додатку 2
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Ваше звернення розглянуте. Доводимо до Вашого відому, що технічні вимоги закупівлі послуг, викладено у додатку №2 до тендерної докумен тації.
Вимога
Дата подання: 19 березня 2025 16:34
Дата відповіді: 21 березня 2025 15:59
Шановний замовник! Просимо зазначити операції з видалення відходів згідно ЗУ "Про управління відходами"!
Відповідь: Шановний учасник! Ваше звернення розглянуте. Доводимо до Вашого відому, що технічні вимоги закупівлі послуг, викладено у додатку №2 до тендерної докумен тації.
Дозвіл
Дата подання: 16 квітня 2025 17:44
Дата відповіді: 18 квітня 2025 22:22
Відповідно до п.3 Порядку видачі, відмови у видачі, анулювання дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 19 грудня 2023 р. № 1328 суб’єкти господарювання, які мають намір або здійснюють операції з оброблення відходів відповідно до Закону України “Про управління відходами” (далі - суб’єкт господарювання), зобов’язані отримати дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів (далі - дозвіл) до початку своєї діяльності. Тобто відповідно до статті 30 Закону України "Про управління відходами" та Постанови КМУ від 19 грудня 2023 р. № 1328, суб’єкти господарювання, які здійснюють операції з оброблення відходів, зобов’язані отримати відповідний дозвіл до початку своєї діяльності. Однак, здійснення господарської діяльності у сфері управління небезпечними відходами як ліцензійної діяльності без ліцензії неможливе. Таким чином, отримання ліцензії є фактичним початком діяльності підприємства у сфері управління небезпечними відходами. Відповідно до постанови КМУ від 18 березня 2022 р. № 314 та постанови КМУ від 31 жовтня 2023 р. № 1137 подані суб’єктами господарювання декларації про провадження видів господарської діяльності щодо здійснення операцій з оброблення відходів є дійсними до 15 червня 2025 року. У строк до 15 червня 2025 р. суб’єкти господарювання для подальшого провадження своєї діяльності повинні отримати відповідні дозвільні документи у порядку та на умовах, що передбачені Законом України “Про управління відходами”. Тобто Постанова КМУ 18 березня 2022 р. № 314 та Постанова КМУ від 31 жовтня 2023 р. № 1137 встановлюють, що суб’єкти господарювання, які вже здійснюють діяльність, повинні отримати відповідні дозвільні документи для її подальшого провадження до 15 червня 2025 року. Отже, вимога замовника щодо наявності дозволу до початку діяльності суперечить законодавству, оскільки вона може застосовуватися лише до суб’єктів, які ще не розпочали діяльність (в силу постанови Кабінету Міністрів України від 19 грудня 2023 р. № 1328). Вимога про включення небезпечних відходів з Додатку 4 до дозволу не має нормативного обґрунтування, оскільки чинне законодавство не передбачає такої деталізації у дозвільному документі для суб’єктів господарювання, які розпочали відповідну діяльність, про що зазначалося вище. Такої деталізації не містять також реєстр дозволів та дозвільні документи. Це призводить до необґрунтованого обмеження конкуренції та штучного звуження кола потенційних учасників закупівлі. Суб’єкти господарювання, що здійснюють діяльність у сфері управління небезпечними відходами можуть здійснювати свою діяльність на підстав Декларації, а у змісті Декларації не відображаються коди чи види небезпечних відходів і зміст Декларації є встановленої форми. Додатково чинність Декларації підтверджується постановою КМУ від 14 березня 2025 р. № 288, відповідно до якої у разі коли суб’єкт господарювання, який набув право на провадження певних дій щодо здійснення господарської діяльності/виду господарської діяльності або частини виду господарської діяльності, що провадиться на підставі поданої декларації, протягом строку її чинності звернувся до органів ліцензування, дозвільних органів та суб’єктів надання публічних (електронних публічних) послуг із заявою про отримання дозвільного документа (документа дозвільного характеру, ліцензії або інших результатів надання публічних послуг) у порядку, строки та на умовах, передбачених законодавством, декларація є чинною до прийняття дозвільним органом рішення про видачу або про відмову у видачі відповідного дозвільного документа. З огляду на це просимо передбачити можливість подання учасниками дозволу або декларації про провадження видів господарської діяльності щодо здійснення операцій з оброблення відходів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Ваше звернення розглянуто! Звертаємо Вашу Увагу, що тендерною документацією, передбачено наступне: «Учасник у складі пропозиції повинен надати Наказ про видачу учаснику або субпідряднику (у разі залучення) ліцензії на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами разом з додатком до такого наказу із зазначенням кодів відходів відповідно до Національного переліку відходів, додаток до наказу повинен містити коди відходів та перелік операцій з ними зазначені в технічних вимогах (Додаток 2);
Учасник повинен мати Дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів (небезпечних відходів зазначені в Додатку 2) від уповноваженого органу видавати відповідні дозволи (надати у складі пропозиції, документ має містити дату початку дії дозволу). Інформація про Дозвіл учасника повинна міститися в реєстрі дозволів на здійснення операцій з оброблення відходів і перевіряється замовником в екосистемі (eco.gov.ua);
Учасник повинен підтвердити своє право або право субпідрядника /співвиконавця (у разі залучення) на провадження діяльності у сфері перевезення небезпечних відходів шляхом надання у складі тендерної пропозиції чинного на весь період надання послуг дозвільного документу на перевезення небезпечних вантажів та небезпечних відходів, виданого Державною службою України з безпеки на транспорті;
Учасник при наданні послуг має керуватися нормами ЗУ "Про управління відходами".
Я бачимо із вище викладеного, Учасники мають кілька варіантів подання матеріалів, у складі своєї пропозиції, що жодним чином не обмежує конкуренцію.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2025-03-17-013856-a.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ", Код ЄДРПОУ:37797799
Дата подання: 30 квітня 2025 10:35
Вимога
Доброго дня! Шановний замовник, переможець ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО" відповідно до пункту 4.1 розділу 4 додатку 1 до тендерної документації зобов’язаний був надати:
- Повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника учасника процедури закупівлі.
Документ повинен бути не більше тридцятиденної давнини від дати подання документа.

Переможець ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО" надав повний витяг датований 19.03.2025, дата подання документа в електронній системі 27.04.2025, що більше 30 днів від дати подання документа. Документ не відповідає вимогам пункту 4.1 розділу 4 додатку 1 до тендерної документації.
Відповідно до абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
3) переможець процедури закупівлі: не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей;
Просимо розглянути документи переможця, так відхилити його пропозицію. У разі не виконання вимог тендерної документації та абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей ми будемо подавати скаргу до АМКУ,
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
30 квітня 2025 15:19
Шановний, Учасник! Вашу вимогу розглянуто.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2025-03-17-013856-a.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС, Код ЄДРПОУ:38234621
Дата подання: 20 березня 2025 18:23
Скарга
на умови тендерної документації
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 24 березня 2025 14:31
рішення від 24.03.2025 № 4460.pdf
Дата публікації: 24 березня 2025 14:30
рішення від 07.04.2025 № 5401.pdf
Дата публікації: 09 квітня 2025 16:56
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення АМКУ №5401-р/пк-пз від 07.04.2025р. виконано
Дата виконання рішення замовником: 15 квітня 2025 14:16
Номер скарги: UA-2025-03-17-013856-a.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ", Код ЄДРПОУ:39624900
Дата подання: 21 березня 2025 10:16
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
СКАРГА на дискримінаційні вимоги тендерної документації за закупівлею UA-2025-03-17-013856-a І. ПІДСТАВИ ПОДАННЯ СКАРГИ 17.03.2025 року на веб-порталі Уповноваженого органу (в системі електронних закупівель ProZorro) Комунальне підприємство "Полтавський обласний клінічний медичний кардіоваскулярний центр Полтавської обласної ради" (надалі – Замовник) було оприлюднено оголошення про проведення Відкритих торгів з особливостями № UA-2025-03-17-013856-a ID y PROZORRO 98eb99b942a54f68ab505805f40facea на закупівлю послуг за Код ДК 021:2015 90520000- 8 «Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами» Послуга у сфері управління медичними, органними відходами категорії «В» ( з наданням пакувальної тари). Ознайомившись з тендерною документацією Замовника, ТОВ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ «УКРЕКОПРОМ» (далі – Скаржник), як потенційний учасник відповідної процедури відкритих торгів, вважає, що Замовник грубо порушив процедуру закупівлі, застосувавши дискримінаційний підхід до умов її проведення, чим порушив вимоги чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, а саме: Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIІІ (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості). Зазначена скарга подана нами до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель з дотриманням вимог та строків, встановлених ч. 2 та ч. 8 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закону). І. Відповідно до додатку № 2 до тендерної документації предметом закупівлі є: № з//п Код згідно Національного переліку відходів Найменування відходів Од.виміру Кількість відходів 1 18 01 03* Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекцій Медичні відходи категорії В: медичні та органні відходи кг 9 990 2 16 12 46* Змішані медичні та фармацевтичні відходи Змішані медичні та фармацевтичні відходи кг 100 Відповідно до ч.4 ст.13 ЗУ «Про управління відходами» Передача суб’єктам господарювання у сфері управління відходами відходів (крім побутових відходів) з метою збирання, перевезення та оброблення здійснюється на підставі договору, укладеного відповідно до законодавства, в якому зазначається код відходів згідно з Національним класифікатором відходів, їх обсяг, найменування та код операції з відновлення та/або видалення відходів. Національний перелік відходів затверджений Постановою Кабінету Міністрів України № 1102 від 20.10.2023 р. (надається як доказ). Перелік операції з відновлення та/або видалення відходів зазначений у Додаток 1 до Закону України від 20 червня 2022 року № 2320-IX (надається як доказ). Звертаємо увагу, що Замовник не зазначив необхідні коди операції з відновлення та/або видалення відходів у технічні специфікації Додатку №2 до тендерної документації. Усвідомлюючи даний факт, тендерна документація в наявній редакції не відповідає вимогам чинного законодавства згідно ЗУ «Про управління відходами». Враховуючи чинне законодавство, просимо зобов’язати Замовника привести тендерну документацію у відповідність до чинного законодавства шляхом внесення змін, та викладення у новій редакції додатку № 2 до тендерної документації із зазначенням кодів відходів згідно Національного переліку відходів та конкретних операції з відновлення та/або видалення. Окремо як доказ Скаржник надає аналогічний договір (№ 14297 від 20.02.2025 р.), який підтверджує досвід та можливість надавати послуги, із зазначенням конкретних операцій з відновлення та/або видалення, згідно чинного законодавства у сфері управління відходами. 2. Відповідно до п.5 Додатку 2 до тендерної документації, Замовник вимагає Учасник гарантує наявність та бере на себе зобов’язання забезпечити Замовника первинним та вторинним пакуванням: (контейнери та мішки/пакети), що призначене для збирання медичних відходів категорії В та С (про що надається гарантійний лист). Вказане паковання має відповідати вимогам визначеним у Наказі МОЗ України №325 (зі змінами) та Технічному регламенту з підтвердження відповідності паковання (пакувальних матеріалів) та відходів паковання, затвердженому наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 24.12.2004 № 289, (на підтвердження відповідності та наявності паковання надати: декларацію(ї) виробника про відповідність паковання складену за формою визначеною в Додатку 2 до пункту 7.1.1 Технічного регламенту з підтвердження відповідності паковання (пакувальних матеріалів) та відходів паковання (тари) технічному регламенту з підтвердження відповідності паковання (пакувальних матеріалів) та відходів паковання затвердженого Наказом Держспоживстандарту України від 24.12.2004 року № 289, видаткову(і) накладну(і) або інший первинний документ який засвідчує наявність в учасника паковання (пакувальних матеріалів) (документи повинні відповідати вимогам ст. 9 ЗУ «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні») на зазначене в листі пакування (тару). Звертаємо увагу, що Наказ МОЗ України №325 (зі змінами), з 01.04.2025 р., на який посилається Замовник - втрачає чинність на підставі Наказу МОЗ № 1827 від 31.10.2024 р. (надається в якості доказу). Відповідно до вимог пунктів 9,10,11,12 Розділу ІІІ Наказу № 325 МОЗ України від 08.06.2015 р. зі змінами: 9. Збирання відходів проводиться якомога ближче до місць їхнього утворення в окремі ємності (контейнери, мішки/пакети), що візуально чітко розрізняються за кольором та/або маркуванням. 10. У місцях первинного утворення відходів повинні бути запасні ємності (контейнери, мішки/ пакети) для збирання відходів. 11. Наповнені ємності (контейнери/мішки/пакети) первинного паковання після збирання щільно закриваються, позначаються біркою для маркування (за необхідності), поміщуються в ємності (контейнери/мішки/пакети) вторинного паковання для зберігання та/або транспортування. Маркування і паковання небезпечних медичних відходів проводиться відповідно до додатка 1 до цих Правил. Відповідно до вимог пунктів 11, 16, 17 Розділу V Наказу № 325 МОЗ України від 08.06.2015 р. зі змінами: 11. Відходи, окрім визначених підпунктом 1 пункту 1 цього розділу, збирають у ємності (контейнери або мішки/пакети), що стійкі до механічних пошкоджень і відповідають Технічному регламенту з підтвердження відповідності паковання (пакувальних матеріалів) та відходів паковання, затверджених наказом Держспоживстандарту України від 24 грудня 2004 року № 289, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 січня 2005 року за № 95/10375 (далі - Технічний регламент з підтвердження відповідності паковання). 16. Відходи, отримані з підрозділів, збирають у ємності (контейнери, мішки/пакети) вторинного паковання, які переміщують до приміщення для тимчасового зберігання відходів або передають для проведення їхнього оброблення/знешкодження. 17. Ємності (контейнери, мішки/пакети) вторинного паковання відходів повинні відповідати Технічному регламенту з підтвердження відповідності паковання, бути виготовлені з матеріалів, стійких до механічного впливу, високих та низьких температур. Контейнери вторинного паковання мають бути стійкими до мийних і дезінфекційних хімічних засобів, закриватися кришками, їхня конструкція не повинна допускати безконтрольного відкриття. Відповідно до вимог пункту 12 Розділу VІ Наказу № 325 МОЗ України від 08.06.2015 р. зі змінами: 12. Вивезення відходів категорії С за межі території закладів, проводиться перевізником із дотриманням наступних вимог: 1) мішки/пакети вторинного паковання мають маркування відповідно до додатку 1 до цих Правил; 2) мішки/пакети вторинного паковання щільно закриті; 3) транспортування мішків/пакетів проводиться спеціалізованим транспортом (кабіна водія ізольована, вантажний кузов забезпечує ізоляцію від навколишнього середовища, а внутрішнє оздоблення стійке до очищення і нейтралізації). Як вбачається із вищезазначеного, вимоги Наказу № 325 МОЗ України від 08.06.2015 р. зі змінами не встановлюють обов’язку декларацію(ї) про відповідність пакування та видаткової накладної на пакування (тару). Разом з тим, вимоги Наказу № 325 МОЗ України від 08.06.2015 р. передбачають вимоги до ємності (контейнери або мішки/пакети), що стійкі до механічних пошкоджень і відповідають Технічному регламенту з підтвердження відповідності паковання (пакувальних матеріалів) та відходів паковання. Замовник вимагає забезпечення вторинною сертифікованою пакувальною тарою. Натомість в цій частині, Замовник має можливість вимагати забезпечення пакувальною тарою, яка відповідає Технічному регламенту з підтвердження відповідності паковання, затверджених наказом Держспоживстандарту України від 24 грудня 2004 року № 289, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 січня 2005 року за № 95/10375. Отже, прийняти участь у закупівлі можуть лише ті учасники, які мають видаткову накладну на первинне та вторинне пакування (контейнери та мішки/пакети), що призначене для збирання медичних відходів категорії В та С і відповідає вимогам визначеним у Наказі МОЗ України №325 (зі змінами) та Технічному регламенту з підтвердження відповідності пакування (пакувальних матеріалів) та відходів пакування, затвердженому наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 24.12.2004 № 289, що є дискримінаційною умовою та ставить нас як учасника у нерівне становище порівняно з іншими учасниками, що не відповідає основним принципам публічних закупівель. Таким чином, вважаємо, що Замовник не обґрунтував необхідність встановлення зазначеної вимоги в тендерній документації. Наявна редакція тендерної документації в цій частині обмежує участь та дискримінує Скаржника на участь в Процедурі закупівлі. Враховуючи зазначене, вимагаємо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації в цій частині, усунувши дискримінаційні вимоги до учасників. Окремо як доказ Скаржник надає аналогічний договір (№ 25 від 21.01.2025 р.), який підтверджує досвід та можливість надавати послуги без дискримінаційних вимог, встановлених Замовником. ІІ. НОРМАТИВНЕ ОБГРУНТУВАННЯ СКАРГИ ТА ВИМОГИ СУБ’ЄКТА ОСКАРЖЕННЯ Конституція України, як основний Закон держави, встановлює, що в Україні визнається і діє принцип верховенства права, та не допускається неправомірне обмеження конкуренції. В свою чергу, Закон України «Про публічні закупівлі» встановлює основні принципи здійснення закупівель, яких повинні дотримуватись як Учасник, так і Замовник закупівлі. Перелік цих принципів міститься в ст.5 Закону, серед яких визначає наступні: -добросовісна конкуренція серед учасників; -максимальна економія, ефективність та пропорційність; -відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; -недискримінація учасників та рівне ставлення до них; -об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; -запобігання корупційним діям і зловживанням. Суб’єкт оскарження дійшов висновку, що в даній закупівлі Замовник не дотримується вимог чинного законодавства України, порушує основні принципи здійснення закупівель, зокрема, принцип добросовісної конкуренції серед учасників, принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, принцип недискримінації учасників та рівного ставлення до них, іншим вимогам чинного законодавства, чим руйнують систему публічних закупівель в цілому. З огляду на вищенаведене, керуючись ст. 5, 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та з метою проведення процедури закупівлі на рівних умовах у відповідності до принципів публічних закупівель та з дотримання вимог Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОСИМО: 1. Прийняти дану скаргу до розгляду та розглянути її в порядку Закону України «Про публічні закупівлі» та постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 р. №1178; 2. Прийняти рішення про встановлення порушень, що допущені Комунальне підприємство "Полтавський обласний клінічний медичний кардіоваскулярний центр Полтавської обласної ради" під час проведення відкритих торгів з особливостями № UA-2025-03-17-013856-a та задовольнити дану скаргу повністю; 3. Зобов’язати Комунальне некомерційне підприємство Комунальне підприємство "Полтавський обласний клінічний медичний кардіоваскулярний центр Полтавської обласної ради", внести зміни до тендерної документації відповідно до вимог, викладених в мотивувальній частині даної скарги. Додатки: 1) ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ Замовника із додатками; 2) Закон України «Про управління відходами»; 3) Постанова Кабінету Міністрів України № 1102 від 20.10.2023 р. 4) Дозвіл на здійснення оброблення відходів № 2869/24; 5) Наказ про видачу ліцензії із додатком 6) Наказ МОЗ від 08.06.2015 № 325 Про затвердження Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами 7) ПОСТАНОВА КМУ від 5 грудня 2023 р. № 1278 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами»; 8) договір (№ 25 від 21.01.2025 р. 9) договір № 14297 від 20.02.2025 р.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 24 березня 2025 14:58
рішення від 24.03.2025 № 4481.pdf
Дата публікації: 24 березня 2025 14:58
рішення від 07.04.2025 № 5402.pdf
Дата публікації: 09 квітня 2025 16:23
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення АМКУ №5402-р/пк-пз від 07.04.2025р. виконано
Дата виконання рішення замовником: 15 квітня 2025 14:22
Номер скарги: UA-2025-03-17-013856-a.a4
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ", Код ЄДРПОУ:37797799
Дата подання: 30 квітня 2025 16:57
Скарга
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 02 травня 2025 16:30
рішення від 02.05.2025 № 7003.pdf
Дата публікації: 02 травня 2025 16:29
рішення від 12.05.2025 № 7538.pdf
Дата публікації: 14 травня 2025 17:56
Номер скарги: UA-2025-03-17-013856-a.b5
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ", Код ЄДРПОУ:37797799
Дата подання: 30 квітня 2025 21:51
Скарга
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 02 травня 2025 15:50
ріщення від 02.05.2025 № 7007.pdf
Дата публікації: 02 травня 2025 15:49
рішення від 12.05.2025 № 7550.pdf
Дата публікації: 15 травня 2025 16:32
Коментар замовника щодо усунення порушення: Настанови викладені у рішенні АМКУ повністю виконано. Пропозицію учасника відхилено
Дата виконання рішення замовником: 23 травня 2025 13:19

Документи подані скаржником

20 березня 2025 15:10
додаток 1.docx
20 березня 2025 15:10
додаток 2.docx
20 березня 2025 15:10
додаток 3.docx
20 березня 2025 15:10
додаток 4.docx
20 березня 2025 15:10
додаток 5.docx
20 березня 2025 15:10
додаток 6.docx
20 березня 2025 15:10
додаток 7.docx
20 березня 2025 15:10
Докази.pdf
20 березня 2025 15:10
Скарга.docx
20 березня 2025 15:11
Скарга.pdf
20 березня 2025 15:11
Скарга.pdf.p7s
20 березня 2025 15:11
Електронний підпис

Документи подані замовником

26 березня 2025 16:14
додаток 2 нова редакція.docx
26 березня 2025 16:14
додаток 3 (5).docx
26 березня 2025 16:14
пояснення скарга 2.docx
26 березня 2025 16:14
№04-286 від 26.03.25.pdf

Документи подані скаржником

21 березня 2025 09:37
Dodatok-do-nakazu-119-pryhovana-adresa.pdf
21 березня 2025 09:37
Dodatok-rozshyrennya.pdf
21 березня 2025 09:37
Ukrekoprom-nakaz-rozshyrennya.pdf
21 березня 2025 09:37
додаток 1 (21).docx
21 березня 2025 09:37
додаток 2 (17).docx
21 березня 2025 09:37
додаток 3 (13).docx
21 березня 2025 09:37
додаток 4 (14).docx
21 березня 2025 09:37
додаток 5 (13).docx
21 березня 2025 09:37
додаток 6 (9).docx
21 березня 2025 09:37
додаток 7 (6).docx
21 березня 2025 09:37
Наказ 325 МОЗ.docx
21 березня 2025 09:37
Наказ 1827.docx
21 березня 2025 09:37
Постанова КМУ № 1278.docx
21 березня 2025 09:37
скарга АМКУ.PDF
21 березня 2025 09:39
Електронний підпис

Документи подані замовником

26 березня 2025 16:22
скарга1.docx
26 березня 2025 16:22
№04-287 від 26.03.25.pdf
26 березня 2025 16:22
додаток 2 нова редакція.docx

Документи Органу Оскарження

02 травня 2025 16:29
рішення від 02.05.2025 № 7003.pdf
14 травня 2025 17:56
рішення від 12.05.2025 № 7538.pdf

Документи подані скаржником

30 квітня 2025 16:28
додаток 1.docx
30 квітня 2025 16:28
Витяг про несудимість.pdf
30 квітня 2025 16:28
Файл підпису.p7s
30 квітня 2025 16:32
Електронний підпис

Документи подані замовником

06 травня 2025 17:08
Пояснення2.docx
06 травня 2025 17:08
Пояснення АМКУ2025 2.pdf

Документи Органу Оскарження

02 травня 2025 15:49
ріщення від 02.05.2025 № 7007.pdf
15 травня 2025 16:32
рішення від 12.05.2025 № 7550.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2025-05-15-000009 ● bea67c8734124ad6a7b82fb97e499a55
  • Статус: здійснення моніторингу
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15 травня 2025
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 15 травня 2025 18:10
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
15.05.2025 № 53-З
Полтава

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
15.05.2025 № 53-З

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2025-03-17-013856-a, 17.03.2025, Дані автоматичних індикаторів ризиків (sas24-3-2; sas24-3-5).


Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2025-05-16 09:12:09

Запит про надання пояснень

В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 540 000,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-03-17-013856-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступного питання:
- Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на послуги, що є предметом даної закупівлі), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2025-05-20 15:19:04

пояснення

На лист запит, що надійшов у ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 540000,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-03-17-013856-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, повідомляємо наступне:
При визначенні очікуваної вартості закупівель було здійснено аналіз закупівель, у електронній системі закупівель прозорро за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender: UA-2025-01-15-000465-a, ID: UA-2025-02-25-014111-a, ID: UA-2025-02-26-002429-a, що є відкритим джерелом, за ДК 021:2015: 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами, та цінових комерційних пропозицій за ДК 021:2015: 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами, від:
ТОВ «А-ЕНЕРГО» ЄДРПОУ 40277858, ТОВ «ВІНЕКОРЕСУРС» ЄДРПОУ 41039048, ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» ЄДРПОУ 38469522,ТОВ «УКРЕКОЛОГІСТИКА» ЄДРПОУ 40246149 (скановані копії додаємо).
Потребу у кількості та якісну характеристику було визначено відповідно до внутрішнього рапорту відповідальних осіб, за збирання та вивезення медичних відходів, а саме:
Кількісні та якісні характеристики:
№ з//п Код згідно Національного переліку відходів Найменування відходів Од.виміру Кількість відходів
1 18 01 03* Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекцій Медичні відходи категорії В: медичні та органні відходи кг 9 990
2
16 12 46* Змішані медичні та фармацевтичні відходи Змішані медичні та фармацевтичні відходи кг 100


Ризики, що спрацювали

sas24-3-2

sas24-3-5

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 квітня 2025 15:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ" 367 276,00
UAH з ПДВ
347 054,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" 451 950,00
UAH з ПДВ
347 055,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО" 423 780,00
UAH з ПДВ
423 780,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

19 квітня 2025 17:42
Електронний підпис
19 квітня 2025 17:42
Електронний підпис
19 квітня 2025 17:40
Декларація оброблення.pdf
19 квітня 2025 17:40
Довідка ліцензії.pdf.p7s
19 квітня 2025 17:40
Довідка санкції.pdf.p7s
19 квітня 2025 17:40
Статут від 07.11.2024.pdf
19 квітня 2025 17:40
Згода персональні.pdf
19 квітня 2025 17:40
Довідка підряд.pdf
19 квітня 2025 17:40
Довідка працівники.pdf.p7s
19 квітня 2025 17:40
Довідка п. 47.pdf
19 квітня 2025 17:40
ISО 9001 та 14001.pdf
19 квітня 2025 17:40
Акт 100 від 12.08.24р.PDF
19 квітня 2025 17:40
Висновок ОВД 2024.pdf
19 квітня 2025 17:40
Акт 134 від 28.08.24р.PDF
19 квітня 2025 17:40
Опис до статуту.pdf
19 квітня 2025 17:40
Технічний паспорт Піч.pdf
19 квітня 2025 17:40
Довідка бенефіціар.pdf.p7s
19 квітня 2025 17:40
Довідка п. 47.pdf.p7s
19 квітня 2025 17:40
Довідка ліцензії.pdf
19 квітня 2025 17:40
Диплом магістра_Билим.PDF
19 квітня 2025 17:40
Акт 118 від 20.08.24р.PDF.p7s
19 квітня 2025 17:40
Акт 134 від 28.08.24р.PDF.p7s
19 квітня 2025 17:40
Видаткова_ваги.PDF.p7s
19 квітня 2025 17:40
Посвідчення Билим_2024.pdf
19 квітня 2025 17:40
Видаткова_ваги.PDF
19 квітня 2025 17:40
Довідка бенефіціар.pdf
19 квітня 2025 17:40
Довідка працівники.pdf.p7s
19 квітня 2025 17:40
Довідка працівники.pdf
19 квітня 2025 17:40
Висновок ОВД 2024.pdf.p7s
19 квітня 2025 17:40
Довідка довкілля.pdf
19 квітня 2025 17:40
Статут від 07.11.2024.pdf.p7s
19 квітня 2025 17:40
План схема-карта.pdf
19 квітня 2025 17:40
Довідка довкілля.pdf.p7s
19 квітня 2025 17:40
Згода персональні.pdf.p7s
19 квітня 2025 17:40
Витяг від 07.02.2025.pdf.p7s
19 квітня 2025 17:40
Акт 118 від 20.08.24р.PDF
19 квітня 2025 17:40
Опис до статуту.pdf.p7s
19 квітня 2025 17:40
Довідка санкції.pdf
19 квітня 2025 17:40
Тендерна пропозиція.pdf
19 квітня 2025 17:40
Довідка підряд.pdf.p7s
19 квітня 2025 17:40
Тендерна пропозиція.pdf.p7s
19 квітня 2025 17:40
ISO 45001.pdf
19 квітня 2025 17:40
План схема-карта.pdf.p7s
19 квітня 2025 17:40
Тех. паспорт Renault KA1793КР.pdf
19 квітня 2025 17:40
Відомості учасника.pdf
19 квітня 2025 17:40
Відомості учасника.pdf.p7s
19 квітня 2025 17:40
ISО 9001 та 14001.pdf.p7s
19 квітня 2025 17:40
ISO 45001.pdf.p7s
19 квітня 2025 17:40
Витяг від 07.02.2025.pdf
19 квітня 2025 17:40
Посвідчення Агеєв_2024.pdf
19 квітня 2025 17:40
Акт 100 від 12.08.24р.PDF.p7s
19 квітня 2025 17:40
Довідка працівники.pdf

Публічні документи

18 квітня 2025 08:54
Електронний підпис
18 квітня 2025 08:54
Електронний підпис
18 квітня 2025 08:54
тех вимоги.PDF
24 березня 2025 10:09
Електронний підпис
24 березня 2025 10:09
Електронний підпис
24 березня 2025 10:08
8.2 свідоцтво на MAN (1).pdf
24 березня 2025 10:08
Dodatok-rozshyrennya.pdf
24 березня 2025 10:08
довідки до пропозиції.PDF
24 березня 2025 10:08
Ukrekoprom-nakaz-rozshyrennya.pdf
24 березня 2025 10:08
8.13 протокол стр 1 и 11 (2).pdf
24 березня 2025 10:08
протокол №30 від 04.04.2018.pdf
24 березня 2025 10:08
8.12 довідка 2 (1).pdf
24 березня 2025 10:08
Статут + опис.pdf
24 березня 2025 10:08
Dodatok-do-nakazu-119-pryhovana-adresa.pdf
24 березня 2025 10:08
8.6 UA.024.C.0125-24.pdf
24 березня 2025 10:08
Витяг УЕП 14.02.2025.pdf
24 березня 2025 10:08
Витяг ПДВ.pdf
24 березня 2025 10:08
Пр_прием_Лазаковича.pdf
24 березня 2025 10:08
8.11 довідка 1 (1).pdf
24 березня 2025 10:08
накладна на пакети 2024 (1).pdf
24 березня 2025 10:08
довідки до пропозиції.PDF

Публічні документи

30 квітня 2025 11:02
Електронний підпис
30 квітня 2025 11:02
Файл підпису (1).p7s
30 квітня 2025 11:02
Витяг несудимість.pdf
30 квітня 2025 11:02
Витяг несудимість.pdf.p7s
27 квітня 2025 14:57
Електронний підпис
27 квітня 2025 14:56
Довідка правочин.pdf
27 квітня 2025 14:56
Довідка НАЗК юр.zip.p7s
27 квітня 2025 14:56
Файл підпису.p7s
27 квітня 2025 14:56
Витяг про несудимість.pdf
27 квітня 2025 14:56
Довідка НАЗК фіз.zip.p7s
27 квітня 2025 14:56
Довідка НАЗК фіз.zip
27 квітня 2025 14:56
ВИТЯГ ЄДРПОУ 2025.pdf
27 квітня 2025 14:56
Довідка НАЗК юр.zip
27 квітня 2025 14:56
ВИТЯГ ЄДРПОУ 2025.pdf.p7s
27 квітня 2025 14:56
Довідка правочин.pdf.p7s
27 квітня 2025 14:56
Довідка про правочин.pdf
15 квітня 2025 14:54
Електронний підпис
15 квітня 2025 14:54
Електронний підпис
15 квітня 2025 14:07
Електронний підпис
15 квітня 2025 14:07
Електронний підпис
25 березня 2025 21:58
Електронний підпис
25 березня 2025 21:58
Електронний підпис
25 березня 2025 21:57
Свідоцтво ПДВ.pdf
25 березня 2025 21:57
Довідка постанова 1178.pdf.p7s
25 березня 2025 21:57
Довідка госп діяльність.pdf
25 березня 2025 21:57
Довідка про працівників.pdf
25 березня 2025 21:57
Тех умови.pdf
25 березня 2025 21:57
Пропозиція.pdf
25 березня 2025 21:57
Видаткова УТ.pdf
25 березня 2025 21:57
Згода на обробку ПД.pdf.p7s
25 березня 2025 21:57
ВИТЯГ ЄДРПОУ 2025.pdf.p7s
25 березня 2025 21:57
Свідоцтво ПДВ.pdf.p7s
25 березня 2025 21:57
ВИТЯГ ЄДРПОУ 2025.pdf
25 березня 2025 21:57
Довідка абз 14 п 47.pdf.p7s
25 березня 2025 21:57
Довідка абз 14 п 47.pdf
25 березня 2025 21:57
Витяг ПДВ.pdf
25 березня 2025 21:57
Довідка підписант.pdf.p7s
25 березня 2025 21:57
Диплом еколог освіта 2.pdf.p7s
25 березня 2025 21:57
Витяг ПДВ.pdf.p7s
25 березня 2025 21:57
Пропозиція.pdf.p7s
25 березня 2025 21:57
Довідка про транспорт.pdf
25 березня 2025 21:57
Свідоцтво ДОПНВ Біда.pdf.p7s
25 березня 2025 21:57
Диплом еколог освіта 2.pdf
25 березня 2025 21:57
Тех умови.pdf.p7s
25 березня 2025 21:57
Наказ водій Біда С.О..pdf
25 березня 2025 21:57
Видаткова УТ.pdf.p7s
25 березня 2025 21:57
Диплом еколог освіта 1.pdf.p7s
25 березня 2025 21:57
Довідка підписант.pdf
25 березня 2025 21:57
Дозвіл на викиди.pdf
25 березня 2025 21:57
Довідка про транспорт.pdf.p7s
25 березня 2025 21:57
Довідка постанова 1178.pdf
25 березня 2025 21:57
Згода на обробку ПД.pdf
25 березня 2025 21:57
Довідка субпідрядник.pdf.p7s
25 березня 2025 21:57
Диплом еколог освіта 1.pdf
25 березня 2025 21:57
Свідоцтво ДОПНВ Біда.pdf
25 березня 2025 21:57
Довідка субпідрядник.pdf
25 березня 2025 21:57
Наказ водій Біда С.О..pdf.p7s
25 березня 2025 21:57
Дозвіл на викиди.pdf.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ"

Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором

Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення кримінальних правопорушень

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"

Підтверджую

Мова (мови) тендерної пропозиції

Мова тендерної пропозиції

Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій

Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій

Наявність працівників відповідної кваліфікації

Наявність працівників відповідної кваліфікації

Вчинення економічних правопорушень

Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів

Підтверджую

Порушення справи про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ"

Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором

Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів

Підтверджую

Вчинення кримінальних правопорушень

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Порушення справи про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"

Підтверджую

Мова (мови) тендерної пропозиції

Мова тендерної пропозиції

Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій

Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій

Наявність працівників відповідної кваліфікації

Наявність працівників відповідної кваліфікації

ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО"

Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором

Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Довідка НАЗК юр.zip

Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Довідка НАЗК юр.zip

Вчинення економічних правопорушень

Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів

Підтверджую

Вчинення кримінальних правопорушень

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Порушення справи про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"

Підтверджую

Мова (мови) тендерної пропозиції

Мова тендерної пропозиції

Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій

Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій

Наявність працівників відповідної кваліфікації

Наявність працівників відповідної кваліфікації

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ"
#37797799
Відхилено 347 054,00
UAH з ПДВ
25 квітня 2025 16:58
ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ"
#39624900
Відхилено 347 055,00
UAH з ПДВ
25 квітня 2025 17:00
ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО"
#38469527
Рішення скасоване 423 780,00
UAH з ПДВ
23 травня 2025 13:15
ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО"
#38469527
Відхилено 423 780,00
UAH з ПДВ
23 травня 2025 13:47

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій