Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Полтавський обласний клінічний медичний кардіоваскулярний центр Полтавської обласної ради" |
Код ЄДРПОУ: | 01204360 |
Вебсайт: | https://cardiocenter.poltava.ua |
Місцезнаходження: | 36039, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Макаренка (Антона Цедіка), буд. 1-А |
Контактна особа: |
Світлана Ремига +380532697321, +380532697321 kardiotel@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 березня 2025 23:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 квітня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 квітня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 квітня 2025 00:00 |
Початок аукціону: | 21 квітня 2025 14:50 |
Початок аукціону: | 21 квітня 2025 14:50 |
Очікувана вартість: | 540 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 700,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90520000-8: Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | післяоплата | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 квітня 2025 14:27 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
15 квітня 2025 14:26 |
ТД ВТ з особливостями 2025 нова редакція.docx | |
15 квітня 2025 14:06 |
Нова редакція додаток 2.docx | |
15 квітня 2025 14:06 |
Зміни (2).docx | |
15 квітня 2025 14:06 |
додаток 4 нова редакція.docx | |
21 березня 2025 16:10 |
додаток 2 нова редакція.docx | |
21 березня 2025 16:10 |
додаток 4 нова редакція.docx | |
21 березня 2025 16:10 |
ТД ВТ з особливостями 2025 нова редакція.docx | |
21 березня 2025 16:10 |
Зміни.docx | |
17 березня 2025 23:01 |
додаток 5.docx | |
17 березня 2025 23:01 |
додаток 6.docx | |
17 березня 2025 23:01 |
додаток 4.docx | |
17 березня 2025 23:01 |
ТД ВТ з особливостями 2025.docx | |
17 березня 2025 23:01 |
додаток 2.docx | |
17 березня 2025 23:01 |
додаток 7.docx | |
17 березня 2025 23:01 |
додаток 1.docx | |
17 березня 2025 23:01 |
додаток 3.docx |
15 квітня 2025 14:27 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
15 квітня 2025 14:26 |
ТД ВТ з особливостями 2025 нова редакція.docx
|
|||||||||
15 квітня 2025 14:06 |
Нова редакція додаток 2.docx
|
|||||||||
15 квітня 2025 14:06 |
Зміни (2).docx
|
|||||||||
15 квітня 2025 14:06 |
додаток 4 нова редакція.docx
|
|||||||||
21 березня 2025 16:10 |
додаток 2 нова редакція.docx
|
|||||||||
21 березня 2025 16:10 |
додаток 4 нова редакція.docx
|
|||||||||
21 березня 2025 16:10 |
ТД ВТ з особливостями 2025 нова редакція.docx
|
|||||||||
21 березня 2025 16:10 |
Зміни.docx
|
|||||||||
17 березня 2025 23:01 |
додаток 5.docx
|
|||||||||
17 березня 2025 23:01 |
додаток 6.docx
|
|||||||||
17 березня 2025 23:01 |
додаток 4.docx
|
|||||||||
17 березня 2025 23:01 |
ТД ВТ з особливостями 2025.docx
|
|||||||||
17 березня 2025 23:01 |
додаток 2.docx
|
|||||||||
17 березня 2025 23:01 |
додаток 7.docx
|
|||||||||
17 березня 2025 23:01 |
додаток 1.docx
|
|||||||||
17 березня 2025 23:01 |
додаток 3.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Учасник повинен мати Дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів (небезпечних відходів зазначені в Додатку 2) від уповноваженого органу видавати відповідні дозволи (надати у складі пропозиції, документ має містити дату початку дії дозволу). Інформація про Дозвіл учасника повинна міститися в реєстрі дозволів на здійснення операцій з оброблення відходів і перевіряється замовником в екосистемі (eco.gov.ua);
Учасник повинен підтвердити своє право або право субпідрядника /співвиконавця (у разі залучення) на провадження діяльності у сфері перевезення небезпечних відходів шляхом надання у складі тендерної пропозиції чинного на весь період надання послуг дозвільного документу на перевезення небезпечних вантажів та небезпечних відходів, виданого Державною службою України з безпеки на транспорті;
Учасник при наданні послуг має керуватися нормами ЗУ "Про управління відходами".
Я бачимо із вище викладеного, Учасники мають кілька варіантів подання матеріалів, у складі своєї пропозиції, що жодним чином не обмежує конкуренцію.
Вимоги про усунення порушення
- Повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника учасника процедури закупівлі.
Документ повинен бути не більше тридцятиденної давнини від дати подання документа.
Переможець ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО" надав повний витяг датований 19.03.2025, дата подання документа в електронній системі 27.04.2025, що більше 30 днів від дати подання документа. Документ не відповідає вимогам пункту 4.1 розділу 4 додатку 1 до тендерної документації.
Відповідно до абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
3) переможець процедури закупівлі: не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей;
Просимо розглянути документи переможця, так відхилити його пропозицію. У разі не виконання вимог тендерної документації та абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей ми будемо подавати скаргу до АМКУ,
Скарги до процедури
Дата подання: 20 березня 2025 18:23
Дата подання: 21 березня 2025 10:16
Дата подання: 30 квітня 2025 16:57
Дата подання: 30 квітня 2025 21:51
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-05-15-000009 ● bea67c8734124ad6a7b82fb97e499a55
- Статус: здійснення моніторингу
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 15 травня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 15 травня 2025 18:10 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
15.05.2025 № 53-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
15.05.2025 № 53-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2025-03-17-013856-a, 17.03.2025, Дані автоматичних індикаторів ризиків (sas24-3-2; sas24-3-5).
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-05-16 09:12:09
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 540 000,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-03-17-013856-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступного питання:
- Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на послуги, що є предметом даної закупівлі), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-05-20 15:19:04
пояснення
На лист запит, що надійшов у ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 540000,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-03-17-013856-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, повідомляємо наступне:
При визначенні очікуваної вартості закупівель було здійснено аналіз закупівель, у електронній системі закупівель прозорро за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender: UA-2025-01-15-000465-a, ID: UA-2025-02-25-014111-a, ID: UA-2025-02-26-002429-a, що є відкритим джерелом, за ДК 021:2015: 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами, та цінових комерційних пропозицій за ДК 021:2015: 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами, від:
ТОВ «А-ЕНЕРГО» ЄДРПОУ 40277858, ТОВ «ВІНЕКОРЕСУРС» ЄДРПОУ 41039048, ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» ЄДРПОУ 38469522,ТОВ «УКРЕКОЛОГІСТИКА» ЄДРПОУ 40246149 (скановані копії додаємо).
Потребу у кількості та якісну характеристику було визначено відповідно до внутрішнього рапорту відповідальних осіб, за збирання та вивезення медичних відходів, а саме:
Кількісні та якісні характеристики:
№ з//п Код згідно Національного переліку відходів Найменування відходів Од.виміру Кількість відходів
1 18 01 03* Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекцій Медичні відходи категорії В: медичні та органні відходи кг 9 990
2
16 12 46* Змішані медичні та фармацевтичні відходи Змішані медичні та фармацевтичні відходи кг 100
Ризики, що спрацювали
sas24-3-2
sas24-3-5
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 квітня 2025 15:19
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ" |
367 276,00
UAH з ПДВ
|
347 054,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" |
451 950,00
UAH з ПДВ
|
347 055,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО" |
423 780,00
UAH з ПДВ
|
423 780,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ" #37797799 |
Відхилено |
347 054,00
UAH з ПДВ
|
25 квітня 2025 16:58
|
ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" #39624900 |
Відхилено |
347 055,00
UAH з ПДВ
|
25 квітня 2025 17:00
|
ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО" #38469527 |
Рішення скасоване |
423 780,00
UAH з ПДВ
|
23 травня 2025 13:15
|
ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО" #38469527 |
Відхилено |
423 780,00
UAH з ПДВ
|
23 травня 2025 13:47
|