Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 43927048 |
Місцезнаходження: | 61003, Україна , Харківська обл., місто Харків, Конституції майдан, будинок 7 |
Контактна особа: |
Червякова Катерина +380577252660 depzakup940@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 грудня 2023 17:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 січня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 січня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 січня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 27 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 135 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77310000-6: Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки проводяться шляхом перерахування Замовником коштів на поточний рахунок Виконавця на підставі акта здачі-приймання наданих Послуг протягом 30 банківських днів шляхом післяоплати. Розрахунки за надані Послуги здійснюються Замовником по мірі надходження коштів з бюджету Харківської міської територіальної громади в межах відповідних бюджетних асигнувань. Такі умови фінансування виключають пред'явлення штрафних санкцій щодо оплати Послуг | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 грудня 2023 17:06 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
29 грудня 2023 17:05 |
Додаток № 4.pdf | |
29 грудня 2023 17:05 |
Додаток № 2.pdf | |
29 грудня 2023 17:05 |
Додаток № 1.1.pdf | |
29 грудня 2023 17:05 |
Тендерна документація.pdf | |
29 грудня 2023 17:05 |
Додаток № 1.pdf | |
29 грудня 2023 17:05 |
Додаток № 3.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-03-21-000029 ● f31720179de346a88196000210a372c9
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 березня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 березня 2024 09:01 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
21.03.2024 № 20-з
Маріуполь
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VІІІ «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області (із змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами).
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник начальника управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Донецькій області Наталія БЄЛКІНА
Додаток
до наказу від 21.03.2024
№ 20-з
Перелік
процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 ДЕПАРТАМЕНТ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ UA-2023-12-29-007503-a 29.12.2023 ч.2 ст.8 Закону України "Про публічні закупівлі" - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-03-25 15:41:14
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 77310000-6 - послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (догляд за об’єктами зеленого господарства)», (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-29-007503-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо)?
Відповідні пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-03-28 08:59:03
Пояснення на запит щодо моніторингу процедури закупівлі
Пояснення стосовно процедури закупівлі: ДК 021:2015: 77310000-6 - послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (догляд за об’єктами зеленого господарства).
Відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами) надаємо пояснення через електронну систему закупівель стосовно процедури закупівлі: ДК 021:2015: 77310000-6 - послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (догляд за об’єктами зеленого господарства).
Керуючись п. 1 ч. 1 ст. 2 Закону України «Про благоустрій населених пунктів» від 06.09.2005 № 2807-IV (далі – Закон) благоустрій населених пунктів передбачає розроблення і здійснення ефективних і комплексних заходів з утримання територій населених пунктів у належному стані, їх санітарного очищення, збереження об’єктів загального користування, а також природних ландшафтів, інших природних комплексів і об’єктів.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі: ДК 021:2015: 77310000-6 - послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (догляд за об’єктами зеленого господарства) (номер тендеру в ЦБД UA-2023-12-29-007503- a), визначені відповідно до кількості об’єктів зелених насаджень загального користування, об’єктів благоустрою та їх технічних характеристик, зазначених у додатках №№ 1, 1.1. до тендерної документації.
Додаток № 1.1. до тендерної документації на вищезазначену закупівлю містить перелік об'єктів зелених насаджень загального користування, об'єктів зовнішнього благоустрою, які відносяться до об’єктів благоустрою населених пунктів відповідно до ст. 13 Закону.
Технічна специфікація (Додаток № 1 до тендерної документації) містить заплановані обсяги з догляду за об’єктами зеленого господарства, наведені у натуральній величині з урахуванням кратності надання послуг.
Кратність надання послуг, у більшості, складає від п’яти до десяти разів на рік по кожному об’єкту.
Тобто, запланований обсяг надання кожної послуги складається з площі кожного об’єкту помноженої на кількість разів надання кожної послуги протягом року.
Надання послуг з догляду за об’єктами зеленого господарства передбачає терміни, особливості, норми і кратність проведення агротехнічних заходів відповідно до пори року.
Об’єкти благоустрою зеленого господарства, що розташовані в центральній частині міста та мають найбільшу кількість відвідувачів, потребують щоденного догляду з проведенням агротехнічних заходів за різноманітними зеленими насадженнями, а саме: суцільними та комбінованими газонами, деревами, чагарниками, квітниками.
Як основа, для встановлення очікуваної вартості предмета закупівлі послуг, використовувались як ціни власних попередніх закупівель (укладених договорів) Департаменту житлово-комунального господарства Харківської міської ради як замовника на закупівлю таких послуг, так і ціни відповідних закупівель минулих періодів, інформація про які міститься в електронній системі закупівель «Prozorro».
Окрім того, відповідно до вимог бюджетного законодавства розподіл видатків бюджету Харківської міської територіальної громади на 2024 рік, у тому числі на догляд за об’єктами зеленого господарства, здійснювався на виконання заходів, передбачених бюджетними програмами, відповідно до рішення 20 сесії Харківської міської ради
8 скликання від 22.11.2023 № 447/23 «Про бюджет Харківської міської територіальної громади на 2024 рік». Копія рішення додається, ознайомитися можна за посиланням:
https://doc.city.kharkov.ua/uk/profile/document/view/id/710201
Таким чином, розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі: ДК 021:2015: 77310000-6 - послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (догляд за об’єктами зеленого господарства) (номер тендеру в ЦБД UA-2023-12-29-007503- a) визначався відповідно до кількості зелених насаджень загального користування та на підставі закупівельних цін минулих власних закупівель з урахуванням державних прогнозних показників на плановий бюджетний період.
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) на офіційному веб-сайті Харківської міської ради опубліковане обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: ДК 021:2015: 77310000-6 - послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (догляд за об’єктами зеленого господарства) (номер тендеру в ЦБД UA-2023-12-29-007503- a), його очікуваної вартості, ознайомитися можна за посиланням:
https://www.city.kharkiv.ua/ru/document/obgruntuvannya-tekhnichnikh-ta-yakisnikh-kharakteristik-predmeta-zakupivli-ta-ochikuvanoi-vartosti-predmeta-zakupivli-69816.html
Враховуючи вищезазначене, Департамент житлово-комунального господарства Харківської міської ради підтверджує дотримання норм чинного законодавства при проведенні процедури закупівлі: ДК 021:2015: 77310000-6 - послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (догляд за об’єктами зеленого господарства).
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 квітня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 квітня 2024 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
sas-3-3
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 січня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВЗЕЛЕНБУД" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
26 999 910,00
UAH з ПДВ
|
26 999 910,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВЗЕЛЕНБУД" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ #03362152 |
Переможець |
26 999 910,00
UAH з ПДВ
|
15 січня 2024 08:59
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 вересня 2024 11:51
|
SCAN0000.PDF | зміни до договору |
19 вересня 2024 11:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 травня 2024 14:43
|
ДУ_1.PDF | зміни до договору |
15 травня 2024 14:42
|
Електронний підпис | укладений |
24 січня 2024 13:53
|
Договір.pdf | укладений |
24 січня 2024 13:51
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 15 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Пункт 1.2. розділу І. «ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «1.2. Найменування послуги – ДК 021:2015: 77310000-6 - послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (догляд за об’єктами зеленого господарства) (далі – Послуги). Кількість Послуг – 1 послуга. Послуги надаються згідно з технічною специфікацією (Додаток № 4).». 2. Пункт 3.1. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить – 23 999 910 грн 00 коп. (двадцять три мільйони дев’ятсот дев’яносто дев’ять тисяч дев’ятсот десять грн 00 коп.), в тому числі ПДВ (20%) – 3 999 985 грн 00 коп.». 3. Викласти в новій редакції калькуляцію (Додаток № 5). 4. Інші умови Договору від 24.01.2024р. № 6, що не були змінені цією додатковою угодою, лишаються дійсними у тій редакції, якою вони були викладені Сторонами раніше, а також Сторони підтверджують їх обов’язковість для себе. 5. Ця додаткова угода складена у двох примірниках, що мають однакову юридичну силу та є невід’ємною частиною Договору № 6 від 24.01.2024р. 6. Ця додаткова угода набирає чинності з моменту підписання Сторонами та скріплення печатками Сторін (у разі наявності). |
Номер договору про закупівлю: | 6 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 вересня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 19 вересня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Пункт 1.2. розділу І. «ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «1.2. Найменування послуги – ДК 021:2015: 77310000-6 - послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (догляд за об’єктами зеленого господарства) (далі – Послуги). Кількість Послуг – 1 послуга. Послуги надаються згідно з технічною специфікацією (Додаток № 6).». 2. Пункт 3.1. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить – 23 999 710 грн 00 коп. (двадцять три мільйони дев’ятсот дев’яносто дев’ять тисяч сімсот десять грн 00 коп.), в тому числі ПДВ (20%) – 3 999 951 грн 67 коп.». 3. Викласти в новій редакції калькуляцію (Додаток № 7). 4. Інші умови Договору від 24.01.2024р. № 6, що не були змінені цією додатковою угодою, лишаються дійсними у тій редакції, якою вони були викладені Сторонами раніше, а також Сторони підтверджують їх обов’язковість для себе. 5. Ця додаткова угода складена у двох примірниках, що мають однакову юридичну силу та є невід’ємною частиною Договору № 6 від 24.01.2024р. 6. Ця додаткова угода набирає чинності з моменту підписання Сторонами та скріплення печатками Сторін (у разі наявності). |
Номер договору про закупівлю: | 6 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |