Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | АТ "Чернівціобленерго" |
Код ЄДРПОУ: | 00130760 |
Вебсайт: | http://oblenergo.cv.ua/index.php |
Місцезнаходження: | 58000, Україна , Чернівецька обл., м. Чернівці, вул. Прутська, 23 А |
Контактна особа: |
Роман Дроняк +380372584915 tender3@obl.cv.energy.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 січня 2022 14:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 лютого 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 лютого 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 лютого 2022 08:00 |
Початок аукціону: | 17 лютого 2022 12:18 |
Очікувана вартість: | 10 075 140,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 60 450,84 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,60% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Учасник надає Замовнику забезпечення тендерної пропозиції у розмірі, яка складає: – 50 000,00 грн. (п’ятдесят тисяч грн. 00 коп.); Вид забезпечення тендерної пропозиції: банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 120 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Умови надання забезпечення тендерної пропозиції: вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 50000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Забезпечення виконання договору про закупівлю надається переможцем процедури закупівлі в якості гарантії виконання своїх зобов’язань за договором про закупівлю. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 3 (три) % вартості договору. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – застава, у вигляді грошових коштів, які перераховуються переможцем процедури закупівлі, не пізніше дати укладання договору про закупівлю. Документом, що підтверджує внесення переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю являється платіжне доручення з відміткою банку про здійснення платежу на рахунок замовника. Платіжне доручення подається одночасно з примірниками підписаного з боку учасника - переможця процедури закупівлі договору про закупівлю. Застава вноситься на поточний рахунок замовника, з зазначенням в платіжному дорученні: отримувач - АТ «Чернівціобленерго», код за ЄДРПОУ 00130760, п/р UA493204780000026000924440436 в в ПАТ АБ «УКРГАЗБАНК», м. Київ, МФО 320478 в графі «Призначення платежу»: «Забезпечення виконання договору на закупівлю робіт "Технічне переоснащення автоматизованої системи диспетчерського управління (АСДУ) Сторожинецької дільниці (ПС 110/10кВ «Сторожинець», ПС 110/10кВ «Ново-Жадова», ПС 110/10кВ «Буденець», ПС 110/10кВ «Петрівці», ПС 35/10кВ «Вел. Кучурів», ПС 35/10кВ «Костинці», ПС 110/10кВ «Красноїльськ, РП 10/0,4кВ «Годилів», Сторожинецька дільниця) без ПДВ». |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 січня 2022 14:59 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
31 січня 2022 14:58 |
Календарний план Сторожинецька дільниця.xlsx | |
31 січня 2022 14:58 |
ТД Сторожинецька дільниця.doc | |
31 січня 2022 14:58 |
20220121_Проект_Тех_переоснащення_АСДУ_Сторожинецької_дільниці_compressed.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-05-17-000022 ● 333d09ca39894a358d13f3a436a6fc72
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 травня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 травня 2022 11:49 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
17.05.2022 № 6-з
Ужгород
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із внесеними змінами,
НАКАЗУЮ:
1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 11.04.2022 № 003100-18/2714-2022, почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Світлана МИГОЛИНЕЦЬ
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області
від 17.05.2022 № 6-з
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
9 UA-2022-01-31-008038-b 31.01.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-05-17 12:08:17
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Технічне переоснащення автоматизованої системи диспетчерського управління (АСДУ) Сторожинецької дільниці (ПС 110/10кВ «Сторожинець», ПС 110/10кВ «Ново-Жадова», ПС 110/10кВ «Буденець», ПС 110/10кВ «Петрівці», ПС 35/10кВ «Вел. Кучурів», ПС 35/10кВ «Костинці», ПС 110/10кВ «Красноїльськ, РП 10/0,4кВ «Годилів», Сторожинецька дільниця)(Кошторисні норми України «Настанова з визначення вартості будівництва» код 45310000-3 Електромонтажні роботи за ДК 021:2015 «ЄЗС»)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2022-01-31-008038-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питання:
Умовами тендерної документації Замовника передбачено надання забезпечення виконання договору про закупівлю, а саме: не пізніше дати укладення договору про закупівлю переможець вносить забезпечення виконання договору такого договору в розмірі 3 % його вартості, у вигляді грошових коштів, які перераховуються переможцем процедури закупівлі, не пізніше дати укладання договору про закупівлю. Документом, що підтверджує внесення переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю являється платіжне доручення з відміткою банку про здійснення платежу на рахунок замовника. Платіжне доручення подається одночасно з примірниками підписаного з боку учасника - переможця процедури закупівлі договору про закупівлю
В зв’язку із зазначеним, просимо надати інформацію (документи) щодо подання переможцем - Товариством з обмеженою відповідальністю «ЕКНІС-ІНЖИНІРИНГ» відповідного платіжного доручення з відміткою банку про здійснення платежу на рахунок замовника.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити документальне підтвердження (платіжне доручення).
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-05-20 15:32:16
відповідь на запит від 17.05.2022
відповідь на запит від 17.05.2022
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2022-06-24 15:58:30
Додаткова угода про розірвання договору
Додаткова угода про розірвання договору
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Інформація про усунення порушень
2022-06-10 14:22:35
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 червня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 червня 2022 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Порушення усунуто Замовником шляхом розірвання договору (додаткова угода №1 від 24.06.2022).
2022-06-27 14:09:10
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 лютого 2022 12:41
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЕКНІС-ІНЖИНІРИНГ" |
10 068 304,68
UAH
|
10 068 304,68
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ПЕК" |
10 074 617,01
UAH
|
10 074 617,01
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЕКНІС-ІНЖИНІРИНГ" #39639696 |
Переможець |
10 068 304,68
UAH
|
18 березня 2022 15:12
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 червня 2022 15:57
|
157ю_Д1.pdf | укладений |
24 червня 2022 15:57
|
Електронний підпис | укладений |
01 квітня 2022 15:16
|
157ю_кошториси4.pdf | укладений |
01 квітня 2022 15:16
|
157ю_кошториси3.pdf | укладений |
01 квітня 2022 15:16
|
157ю_кошториси1.pdf | укладений |
01 квітня 2022 15:16
|
157ю_кошториси2.pdf | укладений |
01 квітня 2022 15:16
|
157ю.pdf | укладений |
01 квітня 2022 15:16
|