Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

товар - код CPV 39110000-6 по ДК 021:2015 - Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Крісла офісні та стільці в асортименті). (РПЗ: 9.57).
Очікувана вартість
3 389 444,40 UAH
UA-2025-03-31-005359-a 93cc45e26e8245f6b9662aa7f031d868
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Захарченко Андрій Вікторович

380513641164 a_zakharchenko@sunpp.atom.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ «ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ «ПІВДЕННОУКРАЇНСЬКА АТОМНА ЕЛЕКТРИЧНА СТАНЦІЯ» АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ «ЕНЕРГОАТОМ»
Код ЄДРПОУ: 20915546
Вебсайт: http://www.sunpp.mk.ua
Місцезнаходження: Україна ,
Контактна особа: Захарченко Андрій Вікторович
380513641164
a_zakharchenko@sunpp.atom.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 березня 2025 13:03
Звернення за роз’ясненнями: до 07 квітня 2025 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 квітня 2025 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 квітня 2025 10:00
Очікувана вартість: 3 389 444,40 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 33 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,97%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: відсутні
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 100000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них


Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками з технічних питань:
З організаційних питань:
Франко Юрій Аркадійович,
e-mail: y_franko@sunpp.atom.gov.ua, тел.05136 4-21-77.
З технічних питань:
Фахівець: тел.05136 4-40-59
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції:
Тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками-резидентами України, викладаються українською мовою. При цьому, документи, які викладені в оригіналі на іншій мові та надаються учасником у складі тендерної пропозиції, повинні мати переклад українською мовою, та завірені учасником.
Тендерні пропозиції підготовлені учасниками-нерезидентами України можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати завірений переклад українською мовою, та завірені учасником.
Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Дана вимога не відноситься до власних назв та/або загальноприйнятих визначень, термінів, малюнків, креслень, ТУ (ТС) тощо.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 штука
Комп'ютерне крісло (відповідно додатку 1.1 Зведений перелік та технічним характеристикам зазначеним у додатку 2 Спрощеній ТС)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Миколаївська область, Південноукраїнськ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2025
ДК 021:2015: 39113100-8 — М’які крісла
59 штука
Крісло (відповідно додатку 1.1 Зведений перелік та технічним характеристикам зазначеним у додатку 2 Спрощеній ТС)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Миколаївська область, Південноукраїнськ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2025
ДК 021:2015: 39113100-8 — М’які крісла
45 штука
Крісло (ТСдоПЗ(т).0.0039.0038-2024)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Миколаївська область, Південноукраїнськ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2025
ДК 021:2015: 39113100-8 — М’які крісла
6 штука
Крісло конференційне (відповідно додатку 1.1 Зведений перелік та технічним характеристикам зазначеним у додатку 2 Спрощеній ТС)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Миколаївська область, Південноукраїнськ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2025
ДК 021:2015: 39112000-0 — Стільці
79 штука
Крісло (ТСдоПЗ(т).23.2400.01.0008-2024)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Миколаївська область, Південноукраїнськ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2025
ДК 021:2015: 39113100-8 — М’які крісла
19 штука
Крісло офісне (ТCдоПЗ(т).23.0055.0022-2024)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Миколаївська область, Південноукраїнськ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2025
ДК 021:2015: 39113100-8 — М’які крісла
109 штука
Крісло офісне (ТСдоПЗ(т).23.0020.1999-2024 (ред.2) Табл.1 П.н. 2.1)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Миколаївська область, Південноукраїнськ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2025
ДК 021:2015: 39113100-8 — М’які крісла
53 штука
Крісло (ТСдоПЗ(т).23.0020.1999-2024(ред.2) Табл.1 П.н. 2.2)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Миколаївська область, Південноукраїнськ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2025
ДК 021:2015: 39113100-8 — М’які крісла
4 штука
Крісло шкіряне ортопедичне (відповідно додатку 1.1 Зведений перелік та технічним характеристикам зазначеним у додатку 2 Спрощеній ТС)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Миколаївська область, Південноукраїнськ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2025
ДК 021:2015: 39113100-8 — М’які крісла
15 штука
Крісло шкіряне офісне (відповідно додатку 1.1 Зведений перелік та технічним характеристикам зазначеним у додатку 2 Спрощеній ТС)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Миколаївська область, Південноукраїнськ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2025
ДК 021:2015: 39113100-8 — М’які крісла
10 штука
Стілець (відповідно додатку 1.1 Зведений перелік та технічним характеристикам зазначеним у додатку 2 Спрощеній ТС)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Миколаївська область, Південноукраїнськ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2025
ДК 021:2015: 39112000-0 — Стільці
205 штука
Стілець (ТСдоПЗ(т).23.0020.1999-2024(ред.2) Табл.1 П.н. 2.3)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Миколаївська область, Південноукраїнськ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2025
ДК 021:2015: 39112000-0 — Стільці
31 штука
Стілець (відповідно додатку 1.1 Зведений перелік та технічним характеристикам зазначеним у додатку 2 Спрощеній ТС)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Миколаївська область, Південноукраїнськ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2025
ДК 021:2015: 39113100-8 — М’які крісла

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Умови оплати: протягом 180 календарних днів після постачання товару. Пiсляоплата 180 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 березня 2025 13:03
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 березня 2025 13:03
Форма підтвердження: документ
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 березня 2025 13:03
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 березня 2025 13:03
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 березня 2025 13:03
Форма підтвердження: документ
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 березня 2025 13:03
Форма підтвердження: документ
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 березня 2025 13:03
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 березня 2025 13:03
Форма підтвердження: документ
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 березня 2025 13:03
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 березня 2025 13:03
Форма підтвердження: документ
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 березня 2025 13:03
Форма підтвердження: документ
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 березня 2025 13:03
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 березня 2025 13:03
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 березня 2025 13:03
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 березня 2025 13:03
Форма підтвердження: документ
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 березня 2025 13:03
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 березня 2025 13:03
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 березня 2025 13:03
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 березня 2025 13:03
Форма підтвердження: документ
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 березня 2025 13:03
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 березня 2025 13:03
Форма підтвердження: документ
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 березня 2025 13:03
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 березня 2025 13:03
Форма підтвердження: документ
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 березня 2025 13:03
Форма підтвердження: документ
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 березня 2025 13:03
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 березня 2025 13:03

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій

Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Підтверджується, що
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі

Сума забезпечення: 100000 UAH
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції
Вимоги до документу: Розмір забезпечення, грн.: 100 000,00 Строк дії забезпечення: 180 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Види забезпечення: Вид забезпечення: банківська гарантія, згідно з якою первинне зобов’язання несе будь-який банк. страхова гарантія, видана страховою компанією, яка пройшла відбір у АТ «НАЕК «Енергоатом» (ДП «НАЕК «Енергоатом). Банківська гарантія надається в гривнях. Перелік страхових компаній, які пройшли відбір у АТ «НАЕК «Енергоатом» (ДП «НАЕК «Енергоатом) - АТ «СТРАХОВА КОМПАНІЯ «ББС ІНШУРАНС», ПрАТ "СК "Вусо", ПрАТ "Європейський страховий альянс", ПрАТ "Страхова Група "ТАС" (Перелік може змінюватись, актуальна інформація по переліку страхових компаній міститься на сайті АТ «НАЕК «Енергоатом»). Зміст та форма страхової гарантії повинна відповідати «Порядку формування АТ «НАЕК «Енергоатом» переліку страхових компаній, що здійснюють забезпечення тендерних пропозицій, забезпечення виконання умов договорів про закупівлю, а також забезпечення повернення авансового платежу», затвердженого розпорядженням АТ «НАЕК «Енергоатом» від 13.08.2024 № 01-771-р «Про порядок формування АТ «НАЕК «Енергоатом» переліку страхових компаній». Страхові компанії можуть вносити зміни до умов страхових гарантій за наявності відповідного рішення уповноваженої особи, відповідальної за організацію та проведення процедур закупівель. Страхова гарантія, яка надається учасником процедури закупівлі, повинна бути чинною на кінцеву дату подання тендерної пропозиції (гарантія набирає чинності після внесення страхового платежу). Строк дії страхової гарантії повинен відповідати вимогам тендерної документації. Страхова гарантія повинна бути безвідкличною. Умови страхової гарантії (страхові випадки, винятки, термін дії тощо) повинні відповідати умовам договору страхування відповідальності перед третіми особами, на підставі якого була видана страхова гарантія. Договір страхування має містити умову про те, що вимога про сплату страхової виплати (страхового відшкодування) пред’являється не пізніше кінцевої дати строку дії страхової гарантії. Страхова гарантія забезпечення тендерної пропозиції учасника закупівель надається з обов’язковим накладанням КЕП з можливістю перевірки даного КЕП на офіційному веб-сайті Центрального засвідчувального органу Мінюсту (http://czo.gov.ua/verify)» та доказами її оплати (платіжне доручення або прибутковий касовий ордер, або чек). Банківська гарантія повинна бути підписана електронним підписом відповідальної особи банку з можливістю перевірки даного ЕП на офіційному веб-сайті Центрального засвідчувального органу Мінюсту (http://czo.gov.ua/verify)» (ЕП повинен відповідати вимогам чинного законодавства України). Банківська гарантія, серед іншого, повинна містити наступні реквізити для надходження коштів у разі настання гарантійного випадку: Одержувач: Філія-Миколаївське обласне управління АТ «Ощадбанк» м.Миколаїв р/р UA133264610000026004300221449 ЄДРПОУ 20915546 Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок учасника.
03 квітня 2025 11:32
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
03 квітня 2025 11:31
Перелік змін.docx
03 квітня 2025 11:31
39110000-6 Тендерна документація.doc
31 березня 2025 13:03
Додаток 5.2 до ТД АНКЕТА (для нерезидентів).docx
31 березня 2025 13:03
Додаток 4 до ТД Опис та приклади формальних помилок.docx
31 березня 2025 13:03
Додаток 5.1 до ТД АНКЕТА (для резидентів).docx
31 березня 2025 13:03
Додаток Б до ТД .docx
31 березня 2025 13:03
Додаток 3 Проєкт договору (НЕРЕЗИДЕНТ).docx
31 березня 2025 13:03
Додаток А до ТД.DOCX
31 березня 2025 13:03
Додаток 3 Проєкт договору (РЕЗИДЕНТ).docx
31 березня 2025 13:03
Додаток 2 ТСдоПЗ(т).23.2400.01.0008-2024 офісні стільці та крісла.pdf
31 березня 2025 13:03
Додаток 2 - Спрощена тех.специфікація.xls
31 березня 2025 13:03
Додаток 2 ТСдоПЗ(т).23.0020.1999-2024(ред.2) (1).pdf
31 березня 2025 13:03
Додаток 2 ТСдоПЗ(т).0.0039.0038 Крісло Smart BN-W0002.pdf
31 березня 2025 13:03
Додаток 1.2 - Зведений перелік з ціною.xls
31 березня 2025 13:03
Додаток 1.1 - Зведений перелік.xls
31 березня 2025 13:03
Додаток 2 ТCдоПЗ(т).23.0055.0022-2024 (1).pdf
03 квітня 2025 11:32
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
31 березня 2025 13:04
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
03 квітня 2025 11:31
Перелік змін.docx
03 квітня 2025 11:31
39110000-6 Тендерна документація.doc
31 березня 2025 13:03
39110000-6 Тендерна документація.doc
31 березня 2025 13:03
Додаток 5.2 до ТД АНКЕТА (для нерезидентів).docx
31 березня 2025 13:03
Додаток 4 до ТД Опис та приклади формальних помилок.docx
31 березня 2025 13:03
Додаток 5.1 до ТД АНКЕТА (для резидентів).docx
31 березня 2025 13:03
Додаток Б до ТД .docx
31 березня 2025 13:03
Додаток 3 Проєкт договору (НЕРЕЗИДЕНТ).docx
31 березня 2025 13:03
Додаток А до ТД.DOCX
31 березня 2025 13:03
Додаток 3 Проєкт договору (РЕЗИДЕНТ).docx
31 березня 2025 13:03
Додаток 2 ТСдоПЗ(т).23.2400.01.0008-2024 офісні стільці та крісла.pdf
31 березня 2025 13:03
Додаток 2 - Спрощена тех.специфікація.xls
31 березня 2025 13:03
Додаток 2 ТСдоПЗ(т).23.0020.1999-2024(ред.2) (1).pdf
31 березня 2025 13:03
Додаток 2 ТСдоПЗ(т).0.0039.0038 Крісло Smart BN-W0002.pdf
31 березня 2025 13:03
Додаток 1.2 - Зведений перелік з ціною.xls
31 березня 2025 13:03
Додаток 1.1 - Зведений перелік.xls
31 березня 2025 13:03
Додаток 2 ТCдоПЗ(т).23.0055.0022-2024 (1).pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2025-05-07-000092 ● 3575e4f5e7bb4a0ea89776422b5f9d2b
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07 травня 2025
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 07 травня 2025 17:46
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

07.05.2025 № 51-з

Кропивницький

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пунктів 2, 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Тетяна СВЯТОКУМ

Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 07.05.2025 № 51-з

Витяг з переліку
процедур закупівель

Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2025-03-31-005359-a 31.03.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник Тетяна СВЯТОКУМ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2025-05-08 14:55:15

Про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Товар - код CPV 39110000-6 по ДК 021:2015 - Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Крісла офісні та стільці в асортименті). (РПЗ: 9.57)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель за номером UA-2025-03-31-005359-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі розміщення).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2025-05-13 10:52:28

Відповідь Замовника на Запит про надання пояснення

1. Для організації проведення тендерної процедури на закупівлю товару - код CPV 39110000-6 по ДК 021:2015 - Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Крісла офісні та стільці в асортименті). (РПЗ: 9.57), відповідно до наказу ВП ЮУАЕС від 18.02.2022 № 273 «Порядок визначення очікуваної вартості закупівель товарів, робіт і послуг» було проведено маркетингове дослідження ринку України, визначено очікувану вартість предмета закупівлі та оформлено відповідну Інформаційну довідка про визначення очікуваної вартості закупівлі станом на 21.03.2025. Товар - код CPV 39110000-6 по ДК 021:2015 - Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Крісла офісні та стільці в асортименті),РПЗ: 9.57 (додається).
Очікувана вартість предмета закупівлі, передбачена кошторисом та річним планом закупівель на 2025 рік, ґрунтується на всіх фактичних складових ціни та включає в себе вартість ціни на товари та податки і збори, що сплачуються або мають бути сплачені, усіх інших витрат та згідно з вимогами чинного законодавства щодо формування ціни на відповідну товарну продукцію.
Дана закупівля проводилась на підставі заявок підрозділів у відповідності до вимог ст. 153 Кодексу законів про працю України та ст. 6 Закону України «Про охорону праці» на всіх підприємствах, в установах, організаціях створюються безпечні і нешкідливі умови праці. (Робоче місце - частина виробничого простору одного або групи працівників, оснащена основним і допоміжним технологічним обладнанням, інвентарем, інструментом, робочими меблями, необхідними для виробництва певного виду).

Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено відповідно до технічних специфікацій на продукцію, розроблених цехами-замовниками філії «ВП «ПАЕС», що опубліковані на сайті закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-03-31-005359-a (файли «Додаток 2 ТСдоПЗ(т).23.2400.01.0008-2024 офісні стільці та крісла.pdf», «Додаток 2 - Спрощена тех.специфікація.xls», «Додаток 2 ТСдоПЗ(т).23.0020.1999-2024(ред.2) (1).pdf», «Додаток 2 ТСдоПЗ(т).0.0039.0038 Крісло Smart BN-W0002.pdf», «Додаток 2 ТCдоПЗ(т).23.0055.0022-2024 (1).pdf»).
Згідно пп.1 п.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація до предмета закупівлі - встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуги (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва, що можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливості проектування (у тому числі щодо придатності для осіб із обмеженими фізичними можливостями), відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, термінологію, символи, методику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги.

2. Посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів (дотримання норм пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710): https://old.energoatom.com.ua/e-procurement-paes.html.

Додатки:
1. Копія «Інформаційної довідки про визначення очікуваної вартості закупівлі станом на 21.03.2025 на товар - код CPV 39110000-6 по ДК 021:2015 - Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Крісла офісні та стільці в асортименті). (РПЗ: 9.57).» - на 29 арк. в 1 прим.
2. «Обґрунтування очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик…» (оприлюднено на веб-сайті АТ «НАЕК «Енергоатом») на 1 арк. в 1 прим.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2025-05-08 15:26:46

Про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Товар - код CPV 39110000-6 по ДК 021:2015 - Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Крісла офісні та стільці в асортименті). (РПЗ: 9.57)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель за номером UA-2025-03-31-005359-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступного питання.
Згідно з пунктом 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом завантаження файлів по кожному пункту окремо, які зазначені у Додатку А до тендерної документації (Перелік документів, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції).
Згідно з пунктом 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу ІІІ тендерної документації, інформація щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі визначена в додатку 1.1, 2: Зведений перелік на закупівлю товару та спрощена технічна специфікація; Спрощена технічна специфікація та ТДПЗ «Переліку додатків, що завантажуються замовником до електронної системи закупівель окремими файлами».
У пункті 5 Додатку 1.1 до тендерної документації «Зведений перелік на закупівлю товару - код CPV 39110000-6 по ДК 021:2015 - Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Крісла офісні та стільці в асортименті). РПЗ: п.9.57» (далі – Додаток 1.1. до тендерної документації) зазначено, що предметом закупівлі є крісло та наведено посилання на технічну специфікацію та/або технічні характеристики - ТСдоПЗ(т).0.0039.0038-2024.
Також, у складі тендерної документації надана технічна специфікація до предмета закупівлі Крісло Smart BN – W0002 ТСдоПЗ(т).0.0039.0038-2024, яка погоджена АТ «Національна атомна енергогенеруюча компанія «Енергоатом».
Згідно з пунктом 2 «Комплектність поставки продукції» ТСдоПЗ(т).0.0039.0038-2024, крісло Smart BN – W0002 (або еквівалент) поставляється згідно з тендерною документацію.
Згідно з пунктом 1 «Технічні характеристики предмета закупівлі» ТСдоПЗ(т).0.0039.0038-2024 предмет закупівлі - крісло Smart BN – W0002 (або еквівалент) повинні мати наступні технічні характеристики:
висота виробу у нижньому положенні, мм 1160
висота виробу у верхньому положенні, мм 1260
глибина виробу, мм 690
глибина сидіння, мм 490
висота сидіння в нижньому положенні , мм 450
висота сидіння в верхньому положенні, мм 550
висота підлікотників, мм 210
кут нахилу спинки, градусів, 150.
Крім того, згідно з пунктом 12 Додатку А до тендерної документації «Перелік документів, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» (далі – Додаток А до тендерної документації), учасником процедури закупівлі подається у складі тендерної пропозиції файл у форматі pdf, відсканований з порівняльної таблиці, що підтверджує відповідність запропонованого товару технічним характеристикам замовленого товару зазначеним в спрощеній технічній специфікації (додаток 2 до тендерної документації) та у відповідності, зокрема, до ТСдоПЗ(т).0.0039.0038-2024.
На виконання вищевказаних вимог у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ІННОВ ІНЖИНИРІНГ» надано файл у форматі pdf, відсканований з таблиці «Порівняльна характеристика на закупівлю товару - код CPV 39110000-6 по ДК 021:2015 - Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Крісла офісні та стільці в асортименті). РПЗ: п.9.57» (далі – Порівняльна таблиця) із зазначенням 15 найменувать та технічних характеристик предмету закупівлі за вимогами Замовник та 15 найменувань та технічних характеристик товару за пропозицією учасника ТОВ «ІННОВ ІНЖИНИРІНГ».
Так, зокрема, в пункті 5 Порівняльної таблиці наведено технічні характеристики предмету закупівлі крісла Smart BN – W0002 (або еквівалента) за вищевказаними вимогами Замовника відповідно до ТСдоПЗ(т).0.0039.0038-2024.
Однак, у пункті 5 Порівняльної інформації, учасником ТОВ «ІННОВ ІНЖИНИРІНГ» наведено технічні характеристики запропонованого до постачання товару, які не відповідають вимогам Замовника до вищевказаних технічних характеристик предмету закупівлі крісла Smart BN – W0002 (або еквіваленту):
висота виробу у нижньому положенні, мм 1190
висота виробу у верхньому положенні, мм 1290
глибина виробу, мм 630
глибина сидіння, мм 480
висота сидіння в нижньому положенні , мм 490
висота сидіння в верхньому положенні, мм 590
висота підлікотників, мм 220
кут нахилу спинки, градусів, 135.
Також, згідно з пунктом 16 Додатку А до тендерної документації, по позиції 5 згідно Зведеного переліку (Додаток 1.1) учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції файл у форматі pdf з відомостями про виробника (назва, місцезнаходження тощо) та описом товару (ТСдоПЗ(т).0.0039.0038-2024.).
На виконання вищевказаної вимоги у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ІННОВ ІНЖИНІРИНГ» надано лист від 09.04.2025 № 159/04-25 яким повідомлено, що до постачання пропонується крісло AMF Art виробництва ТОВ «АМФ Україна», яке є аналогом знятої з виробництва моделі крісла Smart BN – W0002 та наведено характеристику товару, що пропонується до постачання.
Проте, у листі від 09.04.2025 № 159/04-25, зазначені такі ж характеристики крісла AMF Art, як і у пункті 5 Порівняльної таблиці з технічними характеристиками товару, що пропонується до постачання, які не відповідають вищевказаним вимогам Замовника до технічних характеристик предмета закупівлі Smart BN – W0002 (або еквіваленту) визначеним ТСдоПЗ(т).0.0039.0038-2024.
Отже, технічні характеристики запропонованого учасником ТОВ «ІННОВ ІНЖИНІРИНГ» до поставки крісла AMF Art не відповідають вимогам Замовника до технічних характеристик до предмету закупівлі крісла Smart BN – W0002 (або еквівалент) згідно з ТСдоПЗ(т).0.0039.0038-2024.
З урахуванням вищевказаного, яким чином визнано тендерну пропозицію учасника ТОВ «ІННОВ ІНЖИНІРИНГ» такою, що відповідає технічним вимогам тендерної документації до предмета закупівлі?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2025-05-13 11:28:28

Відповідь Замовника на Запит про надання пояснення

У відповідь на запит UA-M-2025-05-07-000092 від 2025-05-08 15:26:46 надаємо наступну інформацію:
На виконання вимог Додатку А (пункт 12) Тендерної документації контрагент надав файл у форматі pdf, відсканований з порівняльної таблиці, що підтверджує відповідність запропонованого товару технічним характеристикам замовленого товару. В пункті 5 Порівняльної таблиці наведені характеристики крісла Art чорний як аналога замовленого крісла Smart BN-W0002 чорний. У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ІННОВ ІНЖИНІРИНГ» надано лист від 09.04.2025 № 159/04-25 яким повідомлено, що до постачання пропонується крісло AMF Art виробництва ТОВ «АМФ Україна», яке є аналогом знятої з виробництва моделі крісла Smart BN – W0002 та наведено характеристику товару, що пропонується до постачання. Інформація щодо зняття з виробництва крісла Smart BN – W0002 також відображена на сайті виробника AMF. Ціна за одиницю товару запропонованого крісла Art є нижчою, ніж ціна за одиницю товару замовленого крісла Smart BN – W0002.
Також слід звернути увагу, що оббивка сидіння і спинки крісла Art виготовлена з високоякісної тканинної сітки, що відповідає вимогам замовника. Тканина володіє “дихаючими” властивостями, приємна на дотик. Якість оббивки забезпечить комфорт при будь-якій температурі в приміщенні.
Всі основні функції крісла, які вимагалися замовником є в наявності у запропонованому кріслі Art, як наприклад відкидання спинки крісла, що дає можливість повноцінно відпочити під час перерв, передбачених розпорядком робочого дня.
Всі технічні характеристики запропонованого товару є не гіршими, ніж характеристики замовленого, що відповідає Додатку А ТСдоПЗ(т).0.0039.0038-2024), а деякі характеристики як на кшталт кут нахилу спинки та габаритні розміри ніяким чином не вплинуть на комфорт працівника при виконанні посадових обов’язків.
Таким чином, враховуючи все вищевикладене, а також те, що замовлене крісло Smart BN – W0002 зняте з виробництва і запропоновано до постачання крісло AMF Art яке є його аналогом, враховуючи що технічні характеристики запропонованого крісла Art є кращими ніж замовлені, а ціна за одиницю запропонованого крісла Art є економічно вигіднішою за ціну за одиницю замовленого крісла Smart BN – W0002, тендерну пропозицію учасника ТОВ «ІННОВ ІНЖИНІРИНГ» визнано такою, що відповідає технічним вимогам тендерної документації до предмета закупівлі.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 15 травня 2025
Кінцевий строк оскарження: 21 травня 2025

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 квітня 2025 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІННОВ ІНЖИНІРІНГ" 3 389 000,00
UAH
3 389 000,00
UAH
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

05 травня 2025 19:59
Електронний підпис
05 травня 2025 19:59
vytiah_pro_nesudymist_vid_2025-03-12.zip
05 травня 2025 19:59
198_05-25 ВП ПАЕС.pdf.p7s
05 травня 2025 19:59
vytiah_pro_nesudymist_vid_2025-03-12.zip.p7s
05 травня 2025 19:59
198_05-25 ВП ПАЕС.pdf
10 квітня 2025 09:02
Електронний підпис
10 квітня 2025 09:02
Електронний підпис
10 квітня 2025 09:02
Анкета Додаток 5.1.pdf
10 квітня 2025 09:02
Опис Манько власник.pdf.p7s
10 квітня 2025 09:02
Банківська гарантія.rar
10 квітня 2025 09:02
Банківська гарантія.rar.p7s
10 квітня 2025 09:02
Лист по позиції 5.pdf.p7s
10 квітня 2025 09:02
Додаток 1.1_крісла.pdf.p7s
10 квітня 2025 09:02
Лист по позиції 8.pdf
10 квітня 2025 09:02
Анкета Додаток 5.1.pdf.p7s
10 квітня 2025 09:02
Наказ_Манько.pdf
10 квітня 2025 09:02
Додаток 1.1_крісла.pdf
10 квітня 2025 09:02
Статут Іннов від 04.03.2025.pdf
10 квітня 2025 09:02
Лист по позиції 7.pdf
10 квітня 2025 09:02
Лист по позиції 5.pdf
10 квітня 2025 09:02
Лист по позиції 8.pdf.p7s
10 квітня 2025 09:02
Опис Манько власник.pdf
10 квітня 2025 09:02
Наказ_Манько.pdf.p7s
10 квітня 2025 09:02
Лист по позиції 7.pdf.p7s
10 квітня 2025 09:02
Банківська гарантія.rar
10 квітня 2025 09:02
Банківська гарантія.rar.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІННОВ ІНЖИНІРІНГ"

Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором

Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

198_05-25 ВП ПАЕС.pdf

Вчинення економічних правопорушень

Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів

Підтверджую

Вчинення кримінальних правопорушень

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Порушення справи про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"

Підтверджую

Строк дії тендерної пропозиції

Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій

Підтверджую

Мова (мови) тендерної пропозиції

Мова тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій

Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІННОВ ІНЖИНІРІНГ"
#35789305
Переможець 3 389 000,00
UAH
02 травня 2025 15:25

Документи

05 травня 2025 12:42
Довідка НАЗК
02 травня 2025 15:25
Електронний підпис
02 травня 2025 15:21
Протокол - 206.pdf
14 квітня 2025 12:06
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 травня 2025 15:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІННОВ ІНЖИНІРІНГ"
#35789305
3 389 000,00
UAH
Документи

Документи

05 травня 2025 12:42
Довідка НАЗК
02 травня 2025 15:25
Електронний підпис
02 травня 2025 15:21
Протокол - 206.pdf
14 квітня 2025 12:06
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 травня 2025 09:08
Договір 53-123-01-25-10009.pdf укладений
21 травня 2025 09:08