Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ФІЛІЯ «ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ «ПІВДЕННОУКРАЇНСЬКА АТОМНА ЕЛЕКТРИЧНА СТАНЦІЯ» АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ «ЕНЕРГОАТОМ» |
Код ЄДРПОУ: | 20915546 |
Вебсайт: | http://www.sunpp.mk.ua |
Місцезнаходження: | Україна , |
Контактна особа: |
Захарченко Андрій Вікторович 380513641164 a_zakharchenko@sunpp.atom.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 березня 2025 13:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 квітня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 квітня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 квітня 2025 10:00 |
Очікувана вартість: | 3 389 444,40 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 33 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,97% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | відсутні |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 100000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
З організаційних питань:
Франко Юрій Аркадійович,
e-mail: y_franko@sunpp.atom.gov.ua, тел.05136 4-21-77.
З технічних питань:
Фахівець: тел.05136 4-40-59
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції:
Тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками-резидентами України, викладаються українською мовою. При цьому, документи, які викладені в оригіналі на іншій мові та надаються учасником у складі тендерної пропозиції, повинні мати переклад українською мовою, та завірені учасником.
Тендерні пропозиції підготовлені учасниками-нерезидентами України можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати завірений переклад українською мовою, та завірені учасником.
Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Дана вимога не відноситься до власних назв та/або загальноприйнятих визначень, термінів, малюнків, креслень, ТУ (ТС) тощо.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Умови оплати: протягом 180 календарних днів після постачання товару. | Пiсляоплата | 180 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-05-07-000092 ● 3575e4f5e7bb4a0ea89776422b5f9d2b
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 07 травня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 07 травня 2025 17:46 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
07.05.2025 № 51-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пунктів 2, 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Тетяна СВЯТОКУМ
Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 07.05.2025 № 51-з
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2025-03-31-005359-a 31.03.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Тетяна СВЯТОКУМ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-05-08 14:55:15
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Товар - код CPV 39110000-6 по ДК 021:2015 - Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Крісла офісні та стільці в асортименті). (РПЗ: 9.57)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель за номером UA-2025-03-31-005359-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі розміщення).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-05-13 10:52:28
Відповідь Замовника на Запит про надання пояснення
1. Для організації проведення тендерної процедури на закупівлю товару - код CPV 39110000-6 по ДК 021:2015 - Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Крісла офісні та стільці в асортименті). (РПЗ: 9.57), відповідно до наказу ВП ЮУАЕС від 18.02.2022 № 273 «Порядок визначення очікуваної вартості закупівель товарів, робіт і послуг» було проведено маркетингове дослідження ринку України, визначено очікувану вартість предмета закупівлі та оформлено відповідну Інформаційну довідка про визначення очікуваної вартості закупівлі станом на 21.03.2025. Товар - код CPV 39110000-6 по ДК 021:2015 - Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Крісла офісні та стільці в асортименті),РПЗ: 9.57 (додається).
Очікувана вартість предмета закупівлі, передбачена кошторисом та річним планом закупівель на 2025 рік, ґрунтується на всіх фактичних складових ціни та включає в себе вартість ціни на товари та податки і збори, що сплачуються або мають бути сплачені, усіх інших витрат та згідно з вимогами чинного законодавства щодо формування ціни на відповідну товарну продукцію.
Дана закупівля проводилась на підставі заявок підрозділів у відповідності до вимог ст. 153 Кодексу законів про працю України та ст. 6 Закону України «Про охорону праці» на всіх підприємствах, в установах, організаціях створюються безпечні і нешкідливі умови праці. (Робоче місце - частина виробничого простору одного або групи працівників, оснащена основним і допоміжним технологічним обладнанням, інвентарем, інструментом, робочими меблями, необхідними для виробництва певного виду).
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено відповідно до технічних специфікацій на продукцію, розроблених цехами-замовниками філії «ВП «ПАЕС», що опубліковані на сайті закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-03-31-005359-a (файли «Додаток 2 ТСдоПЗ(т).23.2400.01.0008-2024 офісні стільці та крісла.pdf», «Додаток 2 - Спрощена тех.специфікація.xls», «Додаток 2 ТСдоПЗ(т).23.0020.1999-2024(ред.2) (1).pdf», «Додаток 2 ТСдоПЗ(т).0.0039.0038 Крісло Smart BN-W0002.pdf», «Додаток 2 ТCдоПЗ(т).23.0055.0022-2024 (1).pdf»).
Згідно пп.1 п.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація до предмета закупівлі - встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуги (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва, що можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливості проектування (у тому числі щодо придатності для осіб із обмеженими фізичними можливостями), відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, термінологію, символи, методику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги.
2. Посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів (дотримання норм пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710): https://old.energoatom.com.ua/e-procurement-paes.html.
Додатки:
1. Копія «Інформаційної довідки про визначення очікуваної вартості закупівлі станом на 21.03.2025 на товар - код CPV 39110000-6 по ДК 021:2015 - Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Крісла офісні та стільці в асортименті). (РПЗ: 9.57).» - на 29 арк. в 1 прим.
2. «Обґрунтування очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик…» (оприлюднено на веб-сайті АТ «НАЕК «Енергоатом») на 1 арк. в 1 прим.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-05-08 15:26:46
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Товар - код CPV 39110000-6 по ДК 021:2015 - Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Крісла офісні та стільці в асортименті). (РПЗ: 9.57)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель за номером UA-2025-03-31-005359-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступного питання.
Згідно з пунктом 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом завантаження файлів по кожному пункту окремо, які зазначені у Додатку А до тендерної документації (Перелік документів, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції).
Згідно з пунктом 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу ІІІ тендерної документації, інформація щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі визначена в додатку 1.1, 2: Зведений перелік на закупівлю товару та спрощена технічна специфікація; Спрощена технічна специфікація та ТДПЗ «Переліку додатків, що завантажуються замовником до електронної системи закупівель окремими файлами».
У пункті 5 Додатку 1.1 до тендерної документації «Зведений перелік на закупівлю товару - код CPV 39110000-6 по ДК 021:2015 - Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Крісла офісні та стільці в асортименті). РПЗ: п.9.57» (далі – Додаток 1.1. до тендерної документації) зазначено, що предметом закупівлі є крісло та наведено посилання на технічну специфікацію та/або технічні характеристики - ТСдоПЗ(т).0.0039.0038-2024.
Також, у складі тендерної документації надана технічна специфікація до предмета закупівлі Крісло Smart BN – W0002 ТСдоПЗ(т).0.0039.0038-2024, яка погоджена АТ «Національна атомна енергогенеруюча компанія «Енергоатом».
Згідно з пунктом 2 «Комплектність поставки продукції» ТСдоПЗ(т).0.0039.0038-2024, крісло Smart BN – W0002 (або еквівалент) поставляється згідно з тендерною документацію.
Згідно з пунктом 1 «Технічні характеристики предмета закупівлі» ТСдоПЗ(т).0.0039.0038-2024 предмет закупівлі - крісло Smart BN – W0002 (або еквівалент) повинні мати наступні технічні характеристики:
висота виробу у нижньому положенні, мм 1160
висота виробу у верхньому положенні, мм 1260
глибина виробу, мм 690
глибина сидіння, мм 490
висота сидіння в нижньому положенні , мм 450
висота сидіння в верхньому положенні, мм 550
висота підлікотників, мм 210
кут нахилу спинки, градусів, 150.
Крім того, згідно з пунктом 12 Додатку А до тендерної документації «Перелік документів, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» (далі – Додаток А до тендерної документації), учасником процедури закупівлі подається у складі тендерної пропозиції файл у форматі pdf, відсканований з порівняльної таблиці, що підтверджує відповідність запропонованого товару технічним характеристикам замовленого товару зазначеним в спрощеній технічній специфікації (додаток 2 до тендерної документації) та у відповідності, зокрема, до ТСдоПЗ(т).0.0039.0038-2024.
На виконання вищевказаних вимог у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ІННОВ ІНЖИНИРІНГ» надано файл у форматі pdf, відсканований з таблиці «Порівняльна характеристика на закупівлю товару - код CPV 39110000-6 по ДК 021:2015 - Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Крісла офісні та стільці в асортименті). РПЗ: п.9.57» (далі – Порівняльна таблиця) із зазначенням 15 найменувать та технічних характеристик предмету закупівлі за вимогами Замовник та 15 найменувань та технічних характеристик товару за пропозицією учасника ТОВ «ІННОВ ІНЖИНИРІНГ».
Так, зокрема, в пункті 5 Порівняльної таблиці наведено технічні характеристики предмету закупівлі крісла Smart BN – W0002 (або еквівалента) за вищевказаними вимогами Замовника відповідно до ТСдоПЗ(т).0.0039.0038-2024.
Однак, у пункті 5 Порівняльної інформації, учасником ТОВ «ІННОВ ІНЖИНИРІНГ» наведено технічні характеристики запропонованого до постачання товару, які не відповідають вимогам Замовника до вищевказаних технічних характеристик предмету закупівлі крісла Smart BN – W0002 (або еквіваленту):
висота виробу у нижньому положенні, мм 1190
висота виробу у верхньому положенні, мм 1290
глибина виробу, мм 630
глибина сидіння, мм 480
висота сидіння в нижньому положенні , мм 490
висота сидіння в верхньому положенні, мм 590
висота підлікотників, мм 220
кут нахилу спинки, градусів, 135.
Також, згідно з пунктом 16 Додатку А до тендерної документації, по позиції 5 згідно Зведеного переліку (Додаток 1.1) учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції файл у форматі pdf з відомостями про виробника (назва, місцезнаходження тощо) та описом товару (ТСдоПЗ(т).0.0039.0038-2024.).
На виконання вищевказаної вимоги у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ІННОВ ІНЖИНІРИНГ» надано лист від 09.04.2025 № 159/04-25 яким повідомлено, що до постачання пропонується крісло AMF Art виробництва ТОВ «АМФ Україна», яке є аналогом знятої з виробництва моделі крісла Smart BN – W0002 та наведено характеристику товару, що пропонується до постачання.
Проте, у листі від 09.04.2025 № 159/04-25, зазначені такі ж характеристики крісла AMF Art, як і у пункті 5 Порівняльної таблиці з технічними характеристиками товару, що пропонується до постачання, які не відповідають вищевказаним вимогам Замовника до технічних характеристик предмета закупівлі Smart BN – W0002 (або еквіваленту) визначеним ТСдоПЗ(т).0.0039.0038-2024.
Отже, технічні характеристики запропонованого учасником ТОВ «ІННОВ ІНЖИНІРИНГ» до поставки крісла AMF Art не відповідають вимогам Замовника до технічних характеристик до предмету закупівлі крісла Smart BN – W0002 (або еквівалент) згідно з ТСдоПЗ(т).0.0039.0038-2024.
З урахуванням вищевказаного, яким чином визнано тендерну пропозицію учасника ТОВ «ІННОВ ІНЖИНІРИНГ» такою, що відповідає технічним вимогам тендерної документації до предмета закупівлі?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-05-13 11:28:28
Відповідь Замовника на Запит про надання пояснення
У відповідь на запит UA-M-2025-05-07-000092 від 2025-05-08 15:26:46 надаємо наступну інформацію:
На виконання вимог Додатку А (пункт 12) Тендерної документації контрагент надав файл у форматі pdf, відсканований з порівняльної таблиці, що підтверджує відповідність запропонованого товару технічним характеристикам замовленого товару. В пункті 5 Порівняльної таблиці наведені характеристики крісла Art чорний як аналога замовленого крісла Smart BN-W0002 чорний. У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ІННОВ ІНЖИНІРИНГ» надано лист від 09.04.2025 № 159/04-25 яким повідомлено, що до постачання пропонується крісло AMF Art виробництва ТОВ «АМФ Україна», яке є аналогом знятої з виробництва моделі крісла Smart BN – W0002 та наведено характеристику товару, що пропонується до постачання. Інформація щодо зняття з виробництва крісла Smart BN – W0002 також відображена на сайті виробника AMF. Ціна за одиницю товару запропонованого крісла Art є нижчою, ніж ціна за одиницю товару замовленого крісла Smart BN – W0002.
Також слід звернути увагу, що оббивка сидіння і спинки крісла Art виготовлена з високоякісної тканинної сітки, що відповідає вимогам замовника. Тканина володіє “дихаючими” властивостями, приємна на дотик. Якість оббивки забезпечить комфорт при будь-якій температурі в приміщенні.
Всі основні функції крісла, які вимагалися замовником є в наявності у запропонованому кріслі Art, як наприклад відкидання спинки крісла, що дає можливість повноцінно відпочити під час перерв, передбачених розпорядком робочого дня.
Всі технічні характеристики запропонованого товару є не гіршими, ніж характеристики замовленого, що відповідає Додатку А ТСдоПЗ(т).0.0039.0038-2024), а деякі характеристики як на кшталт кут нахилу спинки та габаритні розміри ніяким чином не вплинуть на комфорт працівника при виконанні посадових обов’язків.
Таким чином, враховуючи все вищевикладене, а також те, що замовлене крісло Smart BN – W0002 зняте з виробництва і запропоновано до постачання крісло AMF Art яке є його аналогом, враховуючи що технічні характеристики запропонованого крісла Art є кращими ніж замовлені, а ціна за одиницю запропонованого крісла Art є економічно вигіднішою за ціну за одиницю замовленого крісла Smart BN – W0002, тендерну пропозицію учасника ТОВ «ІННОВ ІНЖИНІРИНГ» визнано такою, що відповідає технічним вимогам тендерної документації до предмета закупівлі.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 травня 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 травня 2025 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 квітня 2025 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІННОВ ІНЖИНІРІНГ" |
3 389 000,00
UAH
|
3 389 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІННОВ ІНЖИНІРІНГ" #35789305 |
Переможець |
3 389 000,00
UAH
|
02 травня 2025 15:25
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 травня 2025 09:08
|
Договір 53-123-01-25-10009.pdf | укладений |
21 травня 2025 09:08
|