Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«РЕКОНСТРУКЦІЯ КАМЕРИ ЗАСУВОК НА ПЕРЕТИНІ ВУЛ. МАГДАЛИНІВСЬКОЇ ТА ВУЛ. ХОЛОДИЛЬНОЇ В М. ДНІПРІ» (КОД ДК 021:2015 45230000-8 - БУДІВНИЦТВО ТРУБОПРОВОДІВ, ЛІНІЙ ЗВ’ЯЗКУ ТА ЕЛЕКТРОПЕРЕДАЧ, ШОСЕ, ДОРІГ, АЕРОДРОМІВ І ЗАЛІЗНИЧНИХ ДОРІГ; ВИРІВНЮВАННЯ ПОВЕРХОНЬ)
Очікувана вартість
8 179 615,00 UAH
UA-2025-03-25-004626-a 8f9e15c75c2f4174a0babca0e6ce000e
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Артур Анатолійович Буряк

7199360 tenderburyak@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 03341305
Вебсайт: http://vodokanal.dp.ua/
Місцезнаходження: 49001, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Троїцька, 21 А
Контактна особа: Артур Анатолійович Буряк
7199360
tenderburyak@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 березня 2025 11:26
Звернення за роз’ясненнями: до 16 квітня 2025 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 квітня 2025 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 квітня 2025 21:00
Початок аукціону: 21 квітня 2025 14:50
Початок аукціону: 21 квітня 2025 14:50
Очікувана вартість: 8 179 615,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 40 898,08 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


П р е д м е т даної закупівлі не ділиться на лоти. Учасник подає тендерну пропозицію до предмета закупівлі в цілому


Джерело фінансування: за рахунок коштів місцевого бюджету
КЕКВ-3210 «Капітальні трансферти підприємствам (установам, організаціям).
К О М У Н А Л Ь Н Е ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, місцезнаходження Замовника: 49001, м.Дніпро, вул.Троїцька, 21А, Категорія Замовника - юридичні особи та/або суб'єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, згідно п.4 частини 1 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі". Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, повинні бути складені українською мовою. У разі, якщо документ чи інформація, надання яких передбачено цією тендерною документацією, складені іншою мовою, ніж передбачено умовами цієї тендерної документації, у складі тендерної пропозиції надається документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
«Реконструкція камери засувок на перетині вул. Магдалинівської та вул. Холодильної в м. Дніпрі»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпровський район, Дніпровська територіальна громада, м. Дніпро, перетин вул. Магдалинівської та вул. Холодильної.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 грудня 2025
ДК 021:2015: 45231300-8 — Роботи з прокладання водопроводів та каналізаційних трубопроводів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата подання заявки Замовник може передбачати попередню оплату за рахунок бюджетних коштів у розмірі що не перевищує 30% від вартості річного обсягу договору на придбання матеріалів, конструкцій, обладнання, виробів. У разі надання попередньої оплати Замовник керується Постановою Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070. Попередня оплата надається протягом 30 (тридцяти) робочих днів на підставі рахунку-фактури за умови наявного бюджетного фінансування. Підрядник зобов’язується використовувати отриману попередню оплату на придбання та постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, обладнання, виробів протягом шести місяців після отримання попередньої оплати. Після закінчення шести місячного терміну невикористані суми попередньої оплати повертаються Замовнику, якщо інше не передбачено Законом або іншими нормативними документами. Аванс 30 Робочі 30
Виконання робіт Після оплата в розмірі 70% (за наявності попередньої оплати) за виконані роботи здійснюються на підставі актів здачі-приймання виконаних будівельних робіт по формі № КБ-2в, довідок про вартість виконаних будівельних робіт по формі № КБ-3, актів вартості устаткування, що придбається підрядником по формі № КБ-2в та рахунків на оплату робіт протягом 14 (чотирнадцяти) календарних днів за умови наявного бюджетного фінансування проміжними платежами в міру виконання робіт. Пiсляоплата 14 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 березня 2025 11:26
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 березня 2025 11:26
Форма підтвердження: документ
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 березня 2025 11:26
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 березня 2025 11:26
Форма підтвердження: документ
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 березня 2025 11:26
Форма підтвердження: документ
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 березня 2025 11:26
Форма підтвердження: документ
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 березня 2025 11:26
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 березня 2025 11:26
Форма підтвердження: документ
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 березня 2025 11:26
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 березня 2025 13:22
Форма підтвердження: документ
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 березня 2025 13:22
Форма підтвердження: документ
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 березня 2025 11:26
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 березня 2025 11:26
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 березня 2025 11:26
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 березня 2025 11:26
Форма підтвердження: документ
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 березня 2025 11:26
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 березня 2025 11:26
Форма підтвердження: документ
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 березня 2025 11:26
Форма підтвердження: документ
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 березня 2025 11:26
Форма підтвердження: документ
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 березня 2025 11:26
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 березня 2025 11:26
Форма підтвердження: документ
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 березня 2025 11:26
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 березня 2025 13:22
Форма підтвердження: документ
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 25 березня 2025 11:26
Дата архівування: 28 березня 2025 13:22
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 березня 2025 13:22
Форма підтвердження: документ
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 25 березня 2025 11:26
Дата архівування: 28 березня 2025 13:22
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 березня 2025 13:22
Форма підтвердження: документ
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 25 березня 2025 11:26
Дата архівування: 28 березня 2025 13:22
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 березня 2025 13:22
Форма підтвердження: документ
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 25 березня 2025 11:26
Дата архівування: 28 березня 2025 13:22
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 березня 2025 11:26
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 березня 2025 11:26

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції

14 квітня 2025 09:29
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
14 квітня 2025 09:28
14.04.2025 Перелік змін, що внесено до нової редакції тд.doc
14 квітня 2025 09:28
14.04.2025 нова редакція Додаток 2 тендерної документації для учасників.pdf
14 квітня 2025 09:28
14 .04.2025 нова редакція ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦIЯ.pdf
14 квітня 2025 09:28
14.04.2025 нова редакція Додаток 3 тендерної докуметації для переможця.pdf
14 квітня 2025 09:28
14.04.2025 нова редакція ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.doc
09 квітня 2025 09:12
09.04.2025 Перелік змін, що внесено до нової редакції тд.doc
09 квітня 2025 09:12
09 .04.2025 нова редакція ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦIЯ.docx
09 квітня 2025 09:12
09.04.2025 нова редакція Додаток 3 тендерної докуметації для переможця.docx
09 квітня 2025 09:12
09.04.2025 нова редакція ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.doc
09 квітня 2025 09:12
09.04.2025 нова редакція Додаток 2 тендерної документації для учасників.docx
04 квітня 2025 10:10
04.04.2025 Перелік змін, що внесено до нової редакції тд.doc
04 квітня 2025 10:10
04.04.2025 нова редакція Додаток 3 тендерної докуметації для переможця.docx
04 квітня 2025 10:10
04.04.2025 нова редакція ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.doc
04 квітня 2025 10:10
04.04.2025 нова редакція Додаток 2 тендерної документації для учасників.docx
04 квітня 2025 10:10
04.04.2025 нова редакція ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦIЯ.docx
28 березня 2025 13:22
Перелік змін, що внесено до нової редакції тд.doc
28 березня 2025 13:22
28.03.2025 нова редакція Додаток 3 тендерної докуметації для переможця.docx
28 березня 2025 13:22
28.03.2025 нова редакція Додаток 2 тендерної документації для учасників.docx
28 березня 2025 13:22
28.03.2025 нова редакція ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.doc
28 березня 2025 13:22
28.03.2025 нова редакція ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦIЯ.docx
25 березня 2025 11:26
Додаток 3 тендерної докуметації для переможця.docx
25 березня 2025 11:26
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦIЯ.docx
25 березня 2025 11:26
Додаток 2 тендерної документації для учасників.docx
25 березня 2025 11:26
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.doc
14 квітня 2025 09:29
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
09 квітня 2025 09:15
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
04 квітня 2025 10:13
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
28 березня 2025 13:24
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
25 березня 2025 11:27
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
14 квітня 2025 09:28
14.04.2025 Перелік змін, що внесено до нової редакції тд.doc
14 квітня 2025 09:28
14.04.2025 нова редакція Додаток 2 тендерної документації для учасників.pdf
14 квітня 2025 09:28
14 .04.2025 нова редакція ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦIЯ.pdf
14 квітня 2025 09:28
14.04.2025 нова редакція Додаток 3 тендерної докуметації для переможця.pdf
14 квітня 2025 09:28
14.04.2025 нова редакція ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.doc
09 квітня 2025 09:12
09.04.2025 Перелік змін, що внесено до нової редакції тд.doc
09 квітня 2025 09:12
09 .04.2025 нова редакція ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦIЯ.docx
09 квітня 2025 09:12
09.04.2025 нова редакція Додаток 3 тендерної докуметації для переможця.docx
09 квітня 2025 09:12
09.04.2025 нова редакція ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.doc
09 квітня 2025 09:12
09.04.2025 нова редакція Додаток 2 тендерної документації для учасників.docx
04 квітня 2025 10:10
04.04.2025 Перелік змін, що внесено до нової редакції тд.doc
04 квітня 2025 10:10
04.04.2025 нова редакція Додаток 3 тендерної докуметації для переможця.docx
04 квітня 2025 10:10
04.04.2025 нова редакція ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.doc
04 квітня 2025 10:10
04.04.2025 нова редакція Додаток 2 тендерної документації для учасників.docx
04 квітня 2025 10:10
04.04.2025 нова редакція ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦIЯ.docx
28 березня 2025 13:22
Перелік змін, що внесено до нової редакції тд.doc
28 березня 2025 13:22
28.03.2025 нова редакція Додаток 3 тендерної докуметації для переможця.docx
28 березня 2025 13:22
28.03.2025 нова редакція Додаток 2 тендерної документації для учасників.docx
28 березня 2025 13:22
28.03.2025 нова редакція ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.doc
28 березня 2025 13:22
28.03.2025 нова редакція ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦIЯ.docx
25 березня 2025 11:26
Додаток 3 тендерної докуметації для переможця.docx
25 березня 2025 11:26
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦIЯ.docx
25 березня 2025 11:26
Додаток 2 тендерної документації для учасників.docx
25 березня 2025 11:26
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Питання з технічної реалізації
Дата подання: 27 березня 2025 13:33
Дата відповіді: 28 березня 2025 13:01
1. Технічним завданням (Додаток 2 до Тендерної документації) передбачена закупівля та монтаж "Засувка сталева зі сталевим клином та ущільнювачем FAF6300 з електроприводом AUMA, DN400 PN16". Яку функцію повинна виконувати дана засувка, а саме цікавить електропривід AUMA на засувці DN400 PN16, який повинен виконувати функцію відкриття і закриття чи функцію регулювання? Тобто це електропривід AUMA SA чи SAR? Якщо Замовник хоче бачити положення клина в процентному відношенні на пульті управління то це можна реалізувати і на приводі SA, тільки потрібно щоб був аналоговий вихід 4-20мА. 2. Оскільки вартість шафи управління та диспетчерського пульта прямо залежить від їх функцій, необхідних для Замовника. Просимо описати які функції буде виконувати шафа керування електроприводом і яка індикація повинна бути на зовнішній панелі шафи, диспетчерському пульті керування? 3. ⁠Чи потрібно щоб у шафі була реалізована можливість дистанційного управління з іншого диспетчерського щита (міського, районного тощо) і як це повинно бути реалізовано? 4. ⁠Підключення шаф управління електроприладами буде до існуючої системи диспетчеризації (тобто яка вже діє у місті)?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Вимоги до електропривода AUMA: наявність муфти моменту відкр.-закр., кінцевих вимикачів положення «відкрито», «закрито», наявність датчику обертання (контроль наявності обертання). Функція 4-20мА не потрібна.

2. Затвердженим робочим проектом передбачається установка таких терміналів:
- комірка №1 шафи АСУ ПЗ - термінал, для відображення технологічних параметрів: фактичного тиску, заданого тиску, струм електродвигуна, режиму роботи АСУ, а так само відображення аварійних повідомлень.
- Диспетчерський пульт управління в приміщенні ЦДС - на базі ПК з монітором 50 дюймів по діагоналі. На ПК повинно бути встановлено програмне забезпечення типу SCADA, яке забезпечує:
- візуалізацію стану системи за допомогою динамічних мнемосхем;
- архівування та візуалізація даних за допомогою графіків;
- архівування та візуалізація аварійних і робочих повідомлень;
- резервування серверів введення виведення і архівів;
- можливість підключення декількох АРМ оператора (диспетчера);
- можливість хмарного зберігання даних і web адміністрування системи с підключенням до виробничої мережі з виходом в інтернет.
На диспетчерському пульті управління, крім відображення поточної інформації про стан обладнання та технологічних параметрів, повинен бути можливим перегляд архівів роботи, статистики тощо у вигляді звітів, таблиць і графіків.

3. Дистанційне управління передбачено з диспетчерського пульта управління в приміщенні Центральної Диспетчерської Служби КП Дніпроводоканал - на базі ПК з монітором 50 дюймів по діагоналі.

4. Передбачається підключення шафи управління електроприводом до диспетчерського пульта управління в приміщенні Центральної Диспетчерської Служби КП Дніпроводоканал.
щодо документів, які подаються учасником
Дата подання: 27 березня 2025 17:09
Дата відповіді: 28 березня 2025 13:02
Пунктом 14 Додатку 2 до Тендерної документації визначено перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, а саме «Дозвіл/декларація Територіального управління Держпраці на проведення робіт підвищеної небезпеки та виконання вимог п.5.6 (б) типового Положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці (НПАОП 0.00-4.12.05).». Виходячи з чого, просимо надати роз’яснення: - на які саме роботи підвищеної небезпеки у учасника повинен бути відповідний дозвіл або декларація? - як саме підтвердити виконання вимог п.5.6 (б) типового Положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці (НПАОП 0.00-4.12.05), зважаючи на те, що у типовому Положенні про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці (НПАОП 0.00-4.12.05) відсутній пункт 5.6 з літерою б або з підпунктом б?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дивіться Перелік робіт з підвищеною небезпекою (НПАОП 0.00-4.12-2005) Наказ Держнаглядохоронпраці України 26.01.2005. за №15, пункт.1 ПЕРЕЛІК робіт з підвищеною небезпекою.

Допущено друкарську помилку , пункт 5.5. (б), а не пункт 5.6 (б) типового Положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці (НПАОП 0.00-4.12.05) (зміни до тендерної документації буде внесено найближчим часом.
щодо документів, які подаються учасником
Дата подання: 31 березня 2025 16:19
Дата відповіді: 03 квітня 2025 14:25
Пунктом 14 Додатку 2 до Тендерної документації визначено перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, а саме «Дозвіл/декларація Територіального управління Держпраці на проведення робіт підвищеної небезпеки та виконання вимог п.5.5 (б) типового Положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці (НПАОП 0.00-4.12.05).». Згідно підпункту б пункту 5.5. типового Положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці (НПАОП 0.00-4.12.05) (далі - Положення), під час навчання згідно з пунктом 5.1 цієї глави навчання і перевірку знань з питань охорони праці в обсязі виконуваної ними роботи проходять особи, відповідальні за технічний стан і безпечну експлуатацію машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, та посадові особи, службові обов’язки яких пов’язані з будівництвом, експлуатацією, реконструкцією, технічним переоснащенням, консервацією та ліквідацією об’єктів підвищеної небезпеки. Виходячи з чого та оскільки Положення не є Правилами, за якими можна провести навчання та перевірити знання, просимо роз’яснити: - які саме документи необхідно надати учаснику для підтвердження виконання вимог Положення? Чи мається на увазі надання учасником посвідчень про проходження навчання і перевірки знань законодавчих актів за певним курсом з охорони праці? - якщо необхідно надати посвідчення про проходження навчання і перевірки знань законодавчих актів за курсом з охорони праці, то просимо роз’яснити які курси з охорони праці (загальні курс з ОП, або за правилами НПАОП 0.00-1.81-18, НПАОП 40.1-1.32-01 або інші правила) повинні бути відображені у такому посвідчені для підтвердження виконання відповідних вимог зазначеного Положення? - якщо необхідно надати посвідчення про проходження навчання і перевірки знань законодавчих актів за курсом з охорони праці, то просимо роз’яснити на яких осіб необхідно надати такі посвідчення (виключно на посадових осіб учасника, або на виконавців робіт, робітників учасника, або на всіх осіб, визначених учасником у довідці про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, що є предметом закупівлі)?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Зміни до тендерної документації будуть внесені найближчим часом
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2025-05-08-000069 ● 257075d8db52444486597d567e81c19d
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08 травня 2025
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 08 травня 2025 17:19
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

08.05.2025 № 119

Дніпро

Про початок здійснення
моніторингу процедур закупівель/ закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Держаудитслужби від 07.05.2025 №003100-18/5618-2025,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Валентин ДОВГИЙ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 08.05.2025 № 119

Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника

9 UA-2025-03-25-004626-a 25.03.2025 КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2025-05-13 15:07:38

Запит на пояснення

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі виконання робіт, а саме: «Реконструкція камери засувок на перетині вул. Магдалинівської та вул. Холодильної в м. Дніпрі» за ДК 021:2015 код 45231300-8 — Роботи з прокладання водопроводів та каналізаційних трубопроводів (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-25-004626-a), яку проведено КОМУНАЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі - Замовник) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» 26 січня 1993 року № 2939-XII, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» 25 грудня 2015 року № 922-VIII із змінами (далі Закон № 922-VIII), із урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Пояснення (інформацію, документи), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351¹ Кримінального кодексу України.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2025-05-16 08:36:39

Відповідь на звернення

Розмір бюджетного призначення здійснено на підставі Рішення про внесення змін до рішення міської ради від 04.12.2024 №2/59 «Про бюджет Дніпровської міської територіальної громади на 2025 рік» від 29.01.2025 №2/62, додаток 7, л.6. (додається).

Обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості проводилось на підставі експертного звіту (позитивного) виданого ДП «Жилком» м. Дніпро від 07.11.2024 №268-Е-24/А.
За результатами проведеної експертизи загальна вартість об'єкту складає 9 517,016 тис.грн. Згідно зведеному кошторисному розрахунку (додається) очікувана вартість предмета закупівлі визначалась таким чином:
- загальна вартість по главам 1-9 – 6 711,200 тис.грн.,
(в т.ч. устаткування – 1 249,161 тис.грн.)
- інші витрати, а саме прибуток, адміністративні, податок – 1 468 ,415 тис.грн.
Всього: - 8 179,615 тис.грн.
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, розмір витрат предмета закупівлі викладено в Додатку 2 (14.04.2025 нова редакція) до тендерної документації.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2025-05-14 17:07:48

Запит на пояснення

Запит на пояснення у файлі

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2025-05-19 10:24:50

Відповідь на запит 2

Щодо першого питання:

1. Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) з урахуванням положень постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» із змінами (далі – Особливості). Терміни, які використовуються в цій тендерній документації, вживаються в значеннях, визначених Законом та Особливостями.
Відповідно до п.3 Додатку 2 тендерної документації замовника учасник, серед іншого, мав надати:
3.1 Довідку, складену учасником в довільній формі, яка свідчить про наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази, необхідні для виконання робіт, що є предметом закупівлі з інформацією щодо наявності необхідних будівельних машин та механізмів(без підтверджуючих документів).
3.2 Довідку, складену учасником в довільній формі, яка свідчить про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, що є предметом закупівлі (без підтверджуючих документів).
Як вбачається з вищевказаних вимог, дані формулювання не передбачають надання переліку працівників, що виконуватимуть роботи згідно предмета закупівлі чи переліку обладнання, матеріально-технічної бази, будівельних машин та механізмів. Довідки надаються в довільній формі, перелік не передбачається.
На виконання вимог підпунктів 3.1 та 3.2 Додатку 2 тендерної документації учасник надав необхідні довідки в довільній формі (файли «довідка обладнання.pdf», «довідка персонал.pdf»), чим виконав вимоги замовника.

Щодо другого питання:
Учасник мав надати відповідно до вимог пункту 15 Додатку 2 тендерної документації:
15) Дозвіл/декларація Територіального управління Держпраці на проведення робіт підвищеної небезпеки.
Вищезазначене формулювання передбачає, що учасник мав надати або дозвіл, або декларацію (скісна риска (слеш) в даному випадку вживається у значенні, близькому до розділового «або»(= або), оскільки документи схвалюються одним і тим самим органом, але мають різну назву), тобто, учасникам достатньо надати один з документів для виконання вимог пункту 15 Додатку 2 тендерної документації ( або дозвіл, або декларацію).
Відповідно до ч.1 п. 4 Постанови КМУ від 24 березня 2022 р. № 357 строк дії документів дозвільного характеру на експлуатацію машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки та на виконання робіт підвищеної небезпеки, який закінчився в період дії воєнного стану, автоматично продовжується на період дії воєнного стану і протягом одного місяця після його припинення чи скасування. Тобто усі дозволи, строк закінчення яких припадає на час воєнного стану, автоматично продовжується поки цей стан не закінчиться і протягом одного місяця після його припинення чи скасування. Додаткових умов щодо строку дії документів пункт 15 Додатку 2 тендерної документації не містить.
Додатково повідомляємо, що відповідно до ч.1 п. 2 Постанови КМУ від 24 березня 2022 р. № 357 на період дії воєнного стану види робіт підвищеної небезпеки, що зазначені у пунктах 4, 7-9, 11-21, 23-27, 29 і 30 групи А додатку 2 до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107 (Офіційний вісник України, 2011 р., № 84, ст. 3077; 2021 р., № 13, ст. 543), виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.
Учасник, якого визнано переможцем процедури закупівлі, надав як діючу декларацію Територіального управління Держпраці на проведення робіт підвищеної небезпеки чим і було виконано вимоги п.15 Додатку 2 тендерної документації замовника в повному обсязі, так і додатково надав дозвіл Територіального управління Держпраці на проведення робіт підвищеної небезпеки строк закінчення якого якраз припав на час військового стану.
Пункт 15 Додатку 2 тендерної документації не містить окремих вимог щодо надання учасниками окремого дозволу, що містить дані щодо земляних робіт що виконуються на глибині понад 2 метра або в зоні розташування підземних комунікацій, відповідно до Постанови КМУ від 26.10.2011 №1107 (пункт 8 група А).
Також пункт 15 Додатку 2 тендерної документації не містить окремих вимог щодо надання учасниками окремого дозволу, на роботи в охоронних зонах діючих трубопроводів та ліній електропередач (п.25 група А).
Також, варто зазначити, що відповідно до п. 44 Особливостей: «ВІДСУТНІСТЬ ДОКУМЕНТІВ АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЩО НЕ ПЕРЕДБАЧЕНІ ДОДАТКАМИ ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЗАЗНАЧЕНИМИ В АБЗАЦІ ДЕСЯТОМУ ПУНКТУ 28 ЦИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ, НЕ Є ПІДСТАВОЮ ДЛЯ ВІДХИЛЕННЯ ЗАМОВНИКОМ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ТАКОГО УЧАСНИКА ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ ВІДПОВІДНО ДО ЦЬОГО ПУНКТУ». Учасник надав Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці зареєстровану Територіальним органом Держпраці щодо проведення робіт підвищеної небезпеки, чим повністю виконано вимоги замовника, зокрема пункту 15 Додатку 2 тендерної документації.
Наданою декларацією підтверджено відповідність матеріально-технічної бази та умови праці вимогам законодавства з питань охорони праці під час виконання таких робіт підвищеної небезпеки та/або експлуатації(застосування) таких машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки: роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра; роботи в колодязях, шурфах, траншеях, котлованах, бункерах, камерах, колекторах, замкнутому просторі (ємностях, боксах, топках, трубопроводах); земляні роботи, що виконуються на глибині понад 2 метри або в зоні розташування підземних комунікацій, роботи верхолазні; зберігання балонів із стисненням, зрідженим газом (кисень технічний,пропан-бутан, ацетилен); зварювальні роботи.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2025-05-22 12:00:25

Запит на пояснення

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі виконання робіт, а саме: «Реконструкція камери засувок на перетині вул. Магдалинівської та вул. Холодильної в м. Дніпрі» за ДК 021:2015 код 45231300-8 — Роботи з прокладання водопроводів та каналізаційних трубопроводів (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-25-004626-a), яку проведено КОМУНАЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі - Замовник) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» 26 січня 1993 року № 2939-XII, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» 25 грудня 2015 року № 922-VIII із змінами (далі Закон № 922-VIII), із урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
Повторно, відповідно до пункту 15 Додатку 2 до тендерної документації, щодо наявності Дозвілу/декларації Територіального управління Держпраці на проведення робіт підвищеної небезпеки. Учасник у тендерній пропозиції надав Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, яка містить дані щодо земляних робіт що виконуються на глибині понад 2 метра або в зоні розташування підземних комунікацій (пункт 8 група А), з урахуванням вимог ч.1 п. 2 Постанови КМУ від 24 березня 2022 р. № 357 на період дії воєнного стану види робіт підвищеної небезпеки, що зазначені у пунктах 4, 7-9, 11-21, 23-27, 29 і 30 групи А додатку 2 до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107, виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. Проте, у зазначеній Декларації відповідності відсутні дані щодо можливості виконання Учасником робіт в охоронних зонах діючих магістральних трубопроводів та ліній електропередач (п.25 група А Постанова КМУ №1107). Надайте пояснення щодо вищезазначеної невідповідності у наданих учасником документах та інформації.
Пояснення (інформацію, документи), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351¹ Кримінального кодексу України.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2025-05-27 07:54:50

3 Відповідь на звернення

Відповідно до пункту 15 Додатку 2 тендерної документації наявність п. 25 групи А Постанови КМУ №1107 «Перелік видів робіт підвищеної небезпеки» не вимагалася, оскільки згідно з ЗУ «Про правовий режим земель охоронних зон об’єктів магістральних трубопроводів» розділ 4 стаття 19 «Вимоги до проведення будівельних, ремонтних, земляних та інших робіт в охоронних зонах об’єктів магістральних трубопроводів», п.1. Будівельні, ремонтні, земляні, геологорозвідувальні, бурові, вибухові, гірничі та днопоглиблювальні роботи на земельних ділянках, розташованих в охоронних зонах, у місцях, де магістральні трубопроводи проходять через водні об’єкти, болота, торфорозробки та місця видобутку корисних копалин, а також всі інші роботи, пов’язані з розробкою ґрунту на глибину більше 30 сантиметрів на таких земельних ділянках, проводяться лише на підставі письмового погодження з підприємствами магістральних трубопроводів.
В зоні виконання робіт, що передбачено згідно з предметом закупівлі, не проходять лінії електропередач, дані роботи виконуються для модернізації вузла обліку питної води в існуючій камері на водогоні Ø 1200 безпосередньо на магістральному трубопроводі Ду1200, який обліковується на балансі КП «Дніпроводоканал» ДМР. У зв’язку з вищезазначеним для проведення робіт Учаснику достатньо письмове погодження власника трубопроводу, яке надається безпосередньо перед початком проведення робіт.
Роботи в охоронних зонах діючих магістральних трубопроводів та ліній електропередач не є предметом закупівлі, тому відповідно до пункту 15 Додатку 2 тендерної документації наявність п. 25 групи А Постанови КМУ №1107 «Перелік видів робіт підвищеної небезпеки» не вимагалась від Учасника.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 28 травня 2025
Кінцевий строк оскарження: 03 червня 2025

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 квітня 2025 15:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ «Емпайр Буд Індастрі» 7 879 500,00
UAH з ПДВ
7 879 500,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ПП "Нова" 8 179 530,00
UAH з ПДВ
8 179 530,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

19 квітня 2025 15:31
Електронний підпис
19 квітня 2025 15:23
10_ФО не громадянин РФ.PDF
19 квітня 2025 15:23
9_не ЮО зареєстр.у РФ.PDF
19 квітня 2025 15:23
оригінал ліцензії.pdf

Публічні документи

02 травня 2025 12:46
Електронний підпис
02 травня 2025 12:44
Файл підпису (2).p7s
02 травня 2025 12:44
керівник.pdf
02 травня 2025 12:44
Документи керівника.pdf
02 травня 2025 12:44
Довідка (4).zip
02 травня 2025 12:44
Довідка (3).zip
02 травня 2025 12:44
Витяг (1).pdf
18 квітня 2025 11:27
Електронний підпис
18 квітня 2025 11:27
Електронний підпис
18 квітня 2025 11:23
пропозиція.pdf
18 квітня 2025 11:23
Файл підпису (1).p7s
18 квітня 2025 11:23
Витяг.pdf
18 квітня 2025 11:23
Довідка (1).zip
18 квітня 2025 11:23
довідки.pdf
18 квітня 2025 11:23
Документи керівника.pdf
18 квітня 2025 11:23
Довідка (2).zip
18 квітня 2025 11:23
довідка персонал.pdf
18 квітня 2025 11:23
довідка обладнання.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ «Емпайр Буд Індастрі»

Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором

Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів

Підтверджую

Вчинення кримінальних правопорушень

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Порушення справи про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"

Підтверджую

Мова (мови) тендерної пропозиції

Мова тендерної пропозиції

Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій

Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій

Наявність працівників відповідної кваліфікації

Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.

ПП "Нова"

Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором

Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення кримінальних правопорушень

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"

Підтверджую

Мова (мови) тендерної пропозиції

Мова тендерної пропозиції

Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій

Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій

Наявність працівників відповідної кваліфікації

Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.

Вчинення економічних правопорушень

Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів

Підтверджую

Порушення справи про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ «Емпайр Буд Індастрі»
#43163359
Відхилено 7 879 500,00
UAH з ПДВ
25 квітня 2025 09:32
ПП "Нова"
#20272290
Переможець 8 179 530,00
UAH з ПДВ
02 травня 2025 09:21

Документи

25 квітня 2025 09:32
Електронний підпис
25 квітня 2025 09:29
Відхилення 1.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 травня 2025 09:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "Нова"
#20272290
8 179 530,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 травня 2025 13:37
Договірна ціна ( додаток 1).rtf укладений
15 травня 2025 13:36
Договір 215Т реконструкція камери Магдалинівська.pdf укладений
15 травня 2025 13:36
План фінансування (додаток 3).docx укладений
15 травня 2025 13:36
Договір 215Т.doc укладений
15 травня 2025 13:36
Відомість матеріальних ресурсів (додаток 4).xls укладений
15 травня 2025 13:36
Додаток 2 Графік виконання рабіт 2025.xlsx укладений
15 травня 2025 13:36