Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 03341305 |
Вебсайт: | http://vodokanal.dp.ua/ |
Місцезнаходження: | 49001, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Троїцька, 21 А |
Контактна особа: |
Артур Анатолійович Буряк 7199360 tenderburyak@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 березня 2025 11:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 квітня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 квітня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 квітня 2025 21:00 |
Початок аукціону: | 21 квітня 2025 14:50 |
Початок аукціону: | 21 квітня 2025 14:50 |
Очікувана вартість: | 8 179 615,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 40 898,08 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
П р е д м е т даної закупівлі не ділиться на лоти. Учасник подає тендерну пропозицію до предмета закупівлі в цілому
Джерело фінансування: за рахунок коштів місцевого бюджету
КЕКВ-3210 «Капітальні трансферти підприємствам (установам, організаціям).
К О М У Н А Л Ь Н Е ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, місцезнаходження Замовника: 49001, м.Дніпро, вул.Троїцька, 21А, Категорія Замовника - юридичні особи та/або суб'єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, згідно п.4 частини 1 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі". Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, повинні бути складені українською мовою. У разі, якщо документ чи інформація, надання яких передбачено цією тендерною документацією, складені іншою мовою, ніж передбачено умовами цієї тендерної документації, у складі тендерної пропозиції надається документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата подання заявки | Замовник може передбачати попередню оплату за рахунок бюджетних коштів у розмірі що не перевищує 30% від вартості річного обсягу договору на придбання матеріалів, конструкцій, обладнання, виробів. У разі надання попередньої оплати Замовник керується Постановою Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070. Попередня оплата надається протягом 30 (тридцяти) робочих днів на підставі рахунку-фактури за умови наявного бюджетного фінансування. Підрядник зобов’язується використовувати отриману попередню оплату на придбання та постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, обладнання, виробів протягом шести місяців після отримання попередньої оплати. Після закінчення шести місячного терміну невикористані суми попередньої оплати повертаються Замовнику, якщо інше не передбачено Законом або іншими нормативними документами. | Аванс | 30 | Робочі | 30 |
Виконання робіт | Після оплата в розмірі 70% (за наявності попередньої оплати) за виконані роботи здійснюються на підставі актів здачі-приймання виконаних будівельних робіт по формі № КБ-2в, довідок про вартість виконаних будівельних робіт по формі № КБ-3, актів вартості устаткування, що придбається підрядником по формі № КБ-2в та рахунків на оплату робіт протягом 14 (чотирнадцяти) календарних днів за умови наявного бюджетного фінансування проміжними платежами в міру виконання робіт. | Пiсляоплата | 14 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
2. Затвердженим робочим проектом передбачається установка таких терміналів:
- комірка №1 шафи АСУ ПЗ - термінал, для відображення технологічних параметрів: фактичного тиску, заданого тиску, струм електродвигуна, режиму роботи АСУ, а так само відображення аварійних повідомлень.
- Диспетчерський пульт управління в приміщенні ЦДС - на базі ПК з монітором 50 дюймів по діагоналі. На ПК повинно бути встановлено програмне забезпечення типу SCADA, яке забезпечує:
- візуалізацію стану системи за допомогою динамічних мнемосхем;
- архівування та візуалізація даних за допомогою графіків;
- архівування та візуалізація аварійних і робочих повідомлень;
- резервування серверів введення виведення і архівів;
- можливість підключення декількох АРМ оператора (диспетчера);
- можливість хмарного зберігання даних і web адміністрування системи с підключенням до виробничої мережі з виходом в інтернет.
На диспетчерському пульті управління, крім відображення поточної інформації про стан обладнання та технологічних параметрів, повинен бути можливим перегляд архівів роботи, статистики тощо у вигляді звітів, таблиць і графіків.
3. Дистанційне управління передбачено з диспетчерського пульта управління в приміщенні Центральної Диспетчерської Служби КП Дніпроводоканал - на базі ПК з монітором 50 дюймів по діагоналі.
4. Передбачається підключення шафи управління електроприводом до диспетчерського пульта управління в приміщенні Центральної Диспетчерської Служби КП Дніпроводоканал.
Допущено друкарську помилку , пункт 5.5. (б), а не пункт 5.6 (б) типового Положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці (НПАОП 0.00-4.12.05) (зміни до тендерної документації буде внесено найближчим часом.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-05-08-000069 ● 257075d8db52444486597d567e81c19d
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 травня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 травня 2025 17:19 |
08.05.2025 № 119
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу процедур закупівель/ закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Держаудитслужби від 07.05.2025 №003100-18/5618-2025,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 08.05.2025 № 119
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
9 UA-2025-03-25-004626-a 25.03.2025 КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-05-13 15:07:38
Запит на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі виконання робіт, а саме: «Реконструкція камери засувок на перетині вул. Магдалинівської та вул. Холодильної в м. Дніпрі» за ДК 021:2015 код 45231300-8 — Роботи з прокладання водопроводів та каналізаційних трубопроводів (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-25-004626-a), яку проведено КОМУНАЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі - Замовник) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» 26 січня 1993 року № 2939-XII, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» 25 грудня 2015 року № 922-VIII із змінами (далі Закон № 922-VIII), із урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Пояснення (інформацію, документи), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351¹ Кримінального кодексу України.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-05-16 08:36:39
Відповідь на звернення
Розмір бюджетного призначення здійснено на підставі Рішення про внесення змін до рішення міської ради від 04.12.2024 №2/59 «Про бюджет Дніпровської міської територіальної громади на 2025 рік» від 29.01.2025 №2/62, додаток 7, л.6. (додається).
Обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості проводилось на підставі експертного звіту (позитивного) виданого ДП «Жилком» м. Дніпро від 07.11.2024 №268-Е-24/А.
За результатами проведеної експертизи загальна вартість об'єкту складає 9 517,016 тис.грн. Згідно зведеному кошторисному розрахунку (додається) очікувана вартість предмета закупівлі визначалась таким чином:
- загальна вартість по главам 1-9 – 6 711,200 тис.грн.,
(в т.ч. устаткування – 1 249,161 тис.грн.)
- інші витрати, а саме прибуток, адміністративні, податок – 1 468 ,415 тис.грн.
Всього: - 8 179,615 тис.грн.
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, розмір витрат предмета закупівлі викладено в Додатку 2 (14.04.2025 нова редакція) до тендерної документації.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-05-14 17:07:48
Запит на пояснення
Запит на пояснення у файлі
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-05-19 10:24:50
Відповідь на запит 2
Щодо першого питання:
1. Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) з урахуванням положень постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» із змінами (далі – Особливості). Терміни, які використовуються в цій тендерній документації, вживаються в значеннях, визначених Законом та Особливостями.
Відповідно до п.3 Додатку 2 тендерної документації замовника учасник, серед іншого, мав надати:
3.1 Довідку, складену учасником в довільній формі, яка свідчить про наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази, необхідні для виконання робіт, що є предметом закупівлі з інформацією щодо наявності необхідних будівельних машин та механізмів(без підтверджуючих документів).
3.2 Довідку, складену учасником в довільній формі, яка свідчить про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, що є предметом закупівлі (без підтверджуючих документів).
Як вбачається з вищевказаних вимог, дані формулювання не передбачають надання переліку працівників, що виконуватимуть роботи згідно предмета закупівлі чи переліку обладнання, матеріально-технічної бази, будівельних машин та механізмів. Довідки надаються в довільній формі, перелік не передбачається.
На виконання вимог підпунктів 3.1 та 3.2 Додатку 2 тендерної документації учасник надав необхідні довідки в довільній формі (файли «довідка обладнання.pdf», «довідка персонал.pdf»), чим виконав вимоги замовника.
Щодо другого питання:
Учасник мав надати відповідно до вимог пункту 15 Додатку 2 тендерної документації:
15) Дозвіл/декларація Територіального управління Держпраці на проведення робіт підвищеної небезпеки.
Вищезазначене формулювання передбачає, що учасник мав надати або дозвіл, або декларацію (скісна риска (слеш) в даному випадку вживається у значенні, близькому до розділового «або»(= або), оскільки документи схвалюються одним і тим самим органом, але мають різну назву), тобто, учасникам достатньо надати один з документів для виконання вимог пункту 15 Додатку 2 тендерної документації ( або дозвіл, або декларацію).
Відповідно до ч.1 п. 4 Постанови КМУ від 24 березня 2022 р. № 357 строк дії документів дозвільного характеру на експлуатацію машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки та на виконання робіт підвищеної небезпеки, який закінчився в період дії воєнного стану, автоматично продовжується на період дії воєнного стану і протягом одного місяця після його припинення чи скасування. Тобто усі дозволи, строк закінчення яких припадає на час воєнного стану, автоматично продовжується поки цей стан не закінчиться і протягом одного місяця після його припинення чи скасування. Додаткових умов щодо строку дії документів пункт 15 Додатку 2 тендерної документації не містить.
Додатково повідомляємо, що відповідно до ч.1 п. 2 Постанови КМУ від 24 березня 2022 р. № 357 на період дії воєнного стану види робіт підвищеної небезпеки, що зазначені у пунктах 4, 7-9, 11-21, 23-27, 29 і 30 групи А додатку 2 до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107 (Офіційний вісник України, 2011 р., № 84, ст. 3077; 2021 р., № 13, ст. 543), виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.
Учасник, якого визнано переможцем процедури закупівлі, надав як діючу декларацію Територіального управління Держпраці на проведення робіт підвищеної небезпеки чим і було виконано вимоги п.15 Додатку 2 тендерної документації замовника в повному обсязі, так і додатково надав дозвіл Територіального управління Держпраці на проведення робіт підвищеної небезпеки строк закінчення якого якраз припав на час військового стану.
Пункт 15 Додатку 2 тендерної документації не містить окремих вимог щодо надання учасниками окремого дозволу, що містить дані щодо земляних робіт що виконуються на глибині понад 2 метра або в зоні розташування підземних комунікацій, відповідно до Постанови КМУ від 26.10.2011 №1107 (пункт 8 група А).
Також пункт 15 Додатку 2 тендерної документації не містить окремих вимог щодо надання учасниками окремого дозволу, на роботи в охоронних зонах діючих трубопроводів та ліній електропередач (п.25 група А).
Також, варто зазначити, що відповідно до п. 44 Особливостей: «ВІДСУТНІСТЬ ДОКУМЕНТІВ АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЩО НЕ ПЕРЕДБАЧЕНІ ДОДАТКАМИ ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЗАЗНАЧЕНИМИ В АБЗАЦІ ДЕСЯТОМУ ПУНКТУ 28 ЦИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ, НЕ Є ПІДСТАВОЮ ДЛЯ ВІДХИЛЕННЯ ЗАМОВНИКОМ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ТАКОГО УЧАСНИКА ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ ВІДПОВІДНО ДО ЦЬОГО ПУНКТУ». Учасник надав Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці зареєстровану Територіальним органом Держпраці щодо проведення робіт підвищеної небезпеки, чим повністю виконано вимоги замовника, зокрема пункту 15 Додатку 2 тендерної документації.
Наданою декларацією підтверджено відповідність матеріально-технічної бази та умови праці вимогам законодавства з питань охорони праці під час виконання таких робіт підвищеної небезпеки та/або експлуатації(застосування) таких машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки: роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра; роботи в колодязях, шурфах, траншеях, котлованах, бункерах, камерах, колекторах, замкнутому просторі (ємностях, боксах, топках, трубопроводах); земляні роботи, що виконуються на глибині понад 2 метри або в зоні розташування підземних комунікацій, роботи верхолазні; зберігання балонів із стисненням, зрідженим газом (кисень технічний,пропан-бутан, ацетилен); зварювальні роботи.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-05-22 12:00:25
Запит на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі виконання робіт, а саме: «Реконструкція камери засувок на перетині вул. Магдалинівської та вул. Холодильної в м. Дніпрі» за ДК 021:2015 код 45231300-8 — Роботи з прокладання водопроводів та каналізаційних трубопроводів (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-25-004626-a), яку проведено КОМУНАЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі - Замовник) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» 26 січня 1993 року № 2939-XII, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» 25 грудня 2015 року № 922-VIII із змінами (далі Закон № 922-VIII), із урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
Повторно, відповідно до пункту 15 Додатку 2 до тендерної документації, щодо наявності Дозвілу/декларації Територіального управління Держпраці на проведення робіт підвищеної небезпеки. Учасник у тендерній пропозиції надав Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, яка містить дані щодо земляних робіт що виконуються на глибині понад 2 метра або в зоні розташування підземних комунікацій (пункт 8 група А), з урахуванням вимог ч.1 п. 2 Постанови КМУ від 24 березня 2022 р. № 357 на період дії воєнного стану види робіт підвищеної небезпеки, що зазначені у пунктах 4, 7-9, 11-21, 23-27, 29 і 30 групи А додатку 2 до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107, виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. Проте, у зазначеній Декларації відповідності відсутні дані щодо можливості виконання Учасником робіт в охоронних зонах діючих магістральних трубопроводів та ліній електропередач (п.25 група А Постанова КМУ №1107). Надайте пояснення щодо вищезазначеної невідповідності у наданих учасником документах та інформації.
Пояснення (інформацію, документи), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351¹ Кримінального кодексу України.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-05-27 07:54:50
3 Відповідь на звернення
Відповідно до пункту 15 Додатку 2 тендерної документації наявність п. 25 групи А Постанови КМУ №1107 «Перелік видів робіт підвищеної небезпеки» не вимагалася, оскільки згідно з ЗУ «Про правовий режим земель охоронних зон об’єктів магістральних трубопроводів» розділ 4 стаття 19 «Вимоги до проведення будівельних, ремонтних, земляних та інших робіт в охоронних зонах об’єктів магістральних трубопроводів», п.1. Будівельні, ремонтні, земляні, геологорозвідувальні, бурові, вибухові, гірничі та днопоглиблювальні роботи на земельних ділянках, розташованих в охоронних зонах, у місцях, де магістральні трубопроводи проходять через водні об’єкти, болота, торфорозробки та місця видобутку корисних копалин, а також всі інші роботи, пов’язані з розробкою ґрунту на глибину більше 30 сантиметрів на таких земельних ділянках, проводяться лише на підставі письмового погодження з підприємствами магістральних трубопроводів.
В зоні виконання робіт, що передбачено згідно з предметом закупівлі, не проходять лінії електропередач, дані роботи виконуються для модернізації вузла обліку питної води в існуючій камері на водогоні Ø 1200 безпосередньо на магістральному трубопроводі Ду1200, який обліковується на балансі КП «Дніпроводоканал» ДМР. У зв’язку з вищезазначеним для проведення робіт Учаснику достатньо письмове погодження власника трубопроводу, яке надається безпосередньо перед початком проведення робіт.
Роботи в охоронних зонах діючих магістральних трубопроводів та ліній електропередач не є предметом закупівлі, тому відповідно до пункту 15 Додатку 2 тендерної документації наявність п. 25 групи А Постанови КМУ №1107 «Перелік видів робіт підвищеної небезпеки» не вимагалась від Учасника.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 28 травня 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 червня 2025 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 квітня 2025 15:13
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ «Емпайр Буд Індастрі» |
7 879 500,00
UAH з ПДВ
|
7 879 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "Нова" |
8 179 530,00
UAH з ПДВ
|
8 179 530,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ «Емпайр Буд Індастрі» #43163359 |
Відхилено |
7 879 500,00
UAH з ПДВ
|
25 квітня 2025 09:32
|
ПП "Нова" #20272290 |
Переможець |
8 179 530,00
UAH з ПДВ
|
02 травня 2025 09:21
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 травня 2025 13:37
|
Договірна ціна ( додаток 1).rtf | укладений |
15 травня 2025 13:36
|
Договір 215Т реконструкція камери Магдалинівська.pdf | укладений |
15 травня 2025 13:36
|
План фінансування (додаток 3).docx | укладений |
15 травня 2025 13:36
|
Договір 215Т.doc | укладений |
15 травня 2025 13:36
|
Відомість матеріальних ресурсів (додаток 4).xls | укладений |
15 травня 2025 13:36
|
Додаток 2 Графік виконання рабіт 2025.xlsx | укладений |
15 травня 2025 13:36
|