Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛІННЯ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 03344119 |
Місцезнаходження: | 10003, Україна , Житомирська обл., місто Житомир, ПРОВ. КАВАЛЕРІЙСЬКИЙ, будинок 4 |
Контактна особа: |
Сергій Лугіна +380674758447 sergeylugina1989@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 березня 2025 16:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 квітня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 квітня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 квітня 2025 01:00 |
Очікувана вартість: | 519 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 190,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09210000-4: Мастильні засоби
фасування 20 л
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 березня 2025 16:28 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
28 березня 2025 16:27 |
Тендерна документація з особливостями (28.03.25 р.).docx | |
28 березня 2025 16:27 |
ДОДАТОК 3 до ТД Проєкт Договору.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-05-05-000029 ● fb23b9d07e0648a5a49251e2ee935764
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 05 травня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 05 травня 2025 17:35 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
05.05.2025
№ 56-з
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 05.05.2025 № 56-з
Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
2. UA-2025-03-28-011694-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-05-06 11:17:30
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету: «Мастильні матеріали для транспортних засобів» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-28-011694-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості), постала потреба в отриманні пояснень та документів до наступних питань.
1) Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2) Відповідно до пункту 4 Додатку 2 до тендерної документації встановлено, якщо, учасник торгів не є виробником товару, то у складі тендерної пропозиції потрібно додатково надати:
- Копію діючого дистриб'юторського договору, укладеного з виробником та/або відповідні сертифікати дистриб'ютора або дилера;
- Офіційний лист, від виробника про наявність дилерських повноважень учасника на продукцію яка виготовлена на території України;
- Для підтвердження технічних характеристик, запропонованого товару, виготовленого на території України, Учасник повинен подати паспорти якості видані сертифікованою лабораторією (діючі), яка має атестат про акредитацію.
Слід відмітити, що відповідно до оголошення та тендерної документації, здійснюється закупівля мастильних засобів, а саме:
- Гідравлічна олива на мінеральній основі ISO HL 46, фасування 208 л;
- Гідравлічна олива на мінеральній основі ISO HL 32, фасування 208 л;
- Моторна олива 10W40 (Бензинові та дизельні двигуни), фасування 20 л;
- Моторна олива для високонавантажених двигунів з турбонадувом, 10W40, фасування 20 л;
- Моторна олива для високонавантажених двигунів з турбонадувом, 10W40, фасування 208 л;
- Моторна олива 10W40 (дизельних та бензинових двигунів змішаного парку), фасування 10 л;
- Трансмісійна олива фасування 20 л;
- Мастило високотемпературне, фасування 400 гр;
- Мастило багатоцільове, фасування 4,5 кг;
- Моторна олива для високонавантажених двигунів з турбонадувом та без 15w-40 SHPD 208 л.
Слід відмітити, що учасником ТОВ «МАСТИЛА І КОМПЛЕКТУЮЧІ» на виконання вимог пункту 4 Додатку 2 до тендерної документації надано сертифікати якості на вище зазначену продукцію (файл «Паспорти якості (Сертифікати)»).
Крім того, пунктом 2 Додатку 2 до тендерної документації встановлено вимоги до технічних, якісних та кількісних характеристик до вище зазначених мастильних засобів.
Однак, аналізом встановлено, що наданий учасником ТОВ «МАСТИЛА І КОМПЛЕКТУЮЧІ» паспорт якості 2023-05-25 для підтвердження технічних та якісних характеристиках моторної оливи 10W40 (дизельних та бензинових двигунів змішаного парку), фасування 10 л не підтверджує технічну характеристику, чим не дотримано вимог пункту 4 Додатку 2 до тендерної документації, а саме: Температура спалаху – не нижче 320 ºС.
Також, наданий учасником ТОВ «МАСТИЛА І КОМПЛЕКТУЮЧІ» сертифікат якості №j220070093 для підтвердження технічних та якісних характеристиках мастила високотемпературного, фасування 400 гр не підтверджує технічну характеристику, чим не дотримано вимог пункту 4 Додатку 2 до тендерної документації, а саме:
-Клас NLGI 2;
-Пенетрація після перемішування при 25°C, мм/10: 285;
-Температура крапле падіння °C: 260;
-Масловідділення з мастила 100°C/30год: 1,3;
-Мастильні властивості: навантаження зварювання, даН: 250.
Аналогічно, наданий учасником ТОВ «МАСТИЛА І КОМПЛЕКТУЮЧІ» сертифікат якості № j24010150 для підтвердження технічних та якісних характеристиках мастила багатоцільового, фасування 4,5 кг не підтверджує технічну характеристику, чим не дотримано вимог пункту 4 Додатку 2 до тендерної документації, а саме:
-Класу NLGI 3;
-Пенетрацію після перемішування при 25°C, мм/10: 237;
-Температуру крапле падіння °C: 192;
-Мастильні властивості: навантаження зварювання, даН: 160.
Крім того, відповідно до тендерної пропозиції учасника ТОВ «МАСТИЛА І КОМПЛЕКТУЮЧІ», учасником пропонується товари торгівельних марок : MANOL та ORLEN.
Однак, аналізом встановлено, що у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «МАСТИЛА І КОМПЛЕКТУЮЧІ» відсутні копія діючого дистриб'юторського договору, укладеного з виробником та/або відповідні сертифікати дистриб'ютора або дилера на поставку товару торгівельної марки ORLEN, чим не дотримано вимоги пункту 4 Додатку 2 до тендерної документації.
Слід відмітити, що відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Таким чином поясніть, чому вами на порушення підпункту 2 пункту 44 Особливостей не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «МАСТИЛА І КОМПЛЕКТУЮЧІ».
Разом з тим, відповідно до вимог пункту 2 пункту 50 Особливостей встановлено імперативну умову, що замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-05-09 15:13:55
Відповідь на запит
На виконання запиту УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ повідомляю наступне.
1. Пунктом 4-1 Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 року № 710 передбачено: «Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі». Водночас, Комунальне підприємство «Управління автомобільних шляхів» Житомирської міської ради, відповідно до Договору № 2 «Про надання трансфертів з місцевого бюджету одержувачу бюджетних коштів на забезпечення виконання заходів міської цільової програми» від 01 січня 2025 року, є одержувачем бюджетних коштів (копія договору додається). Щодо визначення очікуваної вартості закупівлі, то повідомляю, що Наказом № 66-ОД від 12.03.2025 р. на Комунальному підприємстві «Управління автомобільних шляхів» Житомирської міської ради було створено робочу групу для аналізу цін та ціноутворення на підприємстві. Так, на засіданні вказаної робочої групи, яке відбулося 28.03.2025 р., було вирішено визначити очікувану вартість по закупівлі предмета закупівлі: «ДК 021:2015: 09210000-4– Мастильні засоби (Мастильні матеріали для транспортних засобів)» в сумі: 519 000,00 грн. (копія Протоколу № 28/03 від 28.03.2025 р. додається).
2. Замовник вважає, що жодного порушення підпункту 2 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості) допущено не було, виходячи з наступного. Так, відповідно до ч. 1 Розділу 3 тендерної документації «Тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації: - Форми «Тендерна пропозиція», згідно з Додатком 1; - інформацією, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, згідно з Додатком 4 до цієї тендерної документації; - інформацією щодо відсутності підстав, установлених у п. 47 Особливостей, – згідно з Додатком 4 до цієї тендерної документації; -для об’єднання учасників як учасника процедури закупівлі замовником зазначаються умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників об’єднання установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, визначеним п. 47 Особливостей, - згідно з Додатком 4 до цієї тендерної документації; -інформацією про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — згідно з Додатком 2 до тендерної документації, документами про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі встановленим замовником вимогам - згідно з Додатком 4 до цієї тендерної документації; -проєкту договору про закупівлю товару, згідно з Додатком 3 до цієї тендерної документації;-у разі якщо тендерна пропозиція подається об’єднанням учасників, до неї обов’язково включається документ про створення такого об’єднання;-іншою інформацією та документами, відповідно до вимог цієї тендерної документації та додатків до неї.». Згідно ч. 6 Розділу 3 тендерної документації «Вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частини другої статті 22 Закону зазначено в Додатку 2 до цієї тендерної документації.». У п. 2 Додатку 2 до тендерної документації були передбачені вимоги до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі. Крім того, у п. 4 Додатку 2 до тендерної документації були зазначені вимоги до Учасника, а саме: «Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, учасник у складі тендерної пропозиції надає: -Підписану уповноваженою особою Учасника інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, зазначену у цьому Додатку; -Документи, що посвідчують якість Товару (паспорт якості (відповідності) або сертифікат якості (відповідності) або інший документ) на кожен вид Товару, що підтверджують якість Товару. Якщо, учасник торгів не є виробником товару, то у складі тендерної пропозиції потрібно додатково надати: - Копію діючого дистриб'юторського договору, укладеного з виробником та/або відповідні сертифікати дистриб'ютора або дилера; - Офіційний лист, від виробника про наявність дилерських повноважень учасника на продукцію яка виготовлена на території України; - Для підтвердження технічних характеристик, запропонованого товару, виготовленого на території України, Учасник повинен подати паспорти якості видані сертифікованою лабораторією (діючі), яка має атестат про акредитацію.». Аналогічні вимоги були передбачені і у п. 5.1. Таблиці «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Додатку 4 до тендерної документації. На виконання вказаних вимог, Учасником ТОВ «МАСТИЛА І КОМПЛЕКТУЮЧІ» було надано підписану уповноваженою особою Учасника інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, зазначену у Додатку 2 до тендерної документації вих. № 21/04/25 від 03.04.2025 р. (файл «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ ЯКІСНІ.pdf»), що у повній мірі підтверджують технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Також, на кожен вид товару було надано сертифікати (паспорти) якості (файл «Паспорти якості (Сертифікати).pdf»), які підтверджують якість товару, згідно вимог замовника. Такі сертифікати (паспорти) якості, надані Учасником на виконання вимоги Замовника, щодо надання документів, що посвідчують якість Товару (паспорт якості (відповідності) або сертифікат якості (відповідності) або інший документ) на кожен вид Товару, що підтверджують якість Товару. Враховуючи, що Учасник ТОВ «МАСТИЛА І КОМПЛЕКТУЮЧІ» у складі своєї тендерної пропозиції надав підписану уповноваженою особою Учасника інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, зазначену у Додатку 2 до тендерної документації вих. № 21/04/25 від 03.04.2025 р. (файл «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ ЯКІСНІ.pdf»), що у повній мірі підтверджують технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а Замовником у тендерній документації не було встановлено, що документи, що посвідчують якість Товару (паспорт якості (відповідності) або сертифікат якості (відповідності) або інший документ) на кожен вид Товару, що підтверджують якість Товару, повинні містити абсолютно всі технічні і якісні показники, які Замовником було визначено у п. 2 Додатку 2 до тендерної документації, Замовник вважає, що Учасник виконав вимоги тендерної документації в цій частині та підтвердив необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Також, варто звернути увагу, що в своїй тендерній пропозиції Учасник ТОВ «МАСТИЛА І КОМПЛЕКТУЮЧІ» надав Довідку вих. № 5/04/25 від 03.04.2025 р. (файл «Довідка країна походження.pdf»), згідно якої зазначив, що країна виробник запропонованого товару - Литва, що зазначено у сертифікатах або паспортах якості. Таким чином, враховуючи, що товар, який є предметом закупівлі, виготовлений на території Литви, Учасник ТОВ «МАСТИЛА І КОМПЛЕКТУЮЧІ» не зобовʼязаний був надавати такі документи як: Офіційний лист, від виробника про наявність дилерських повноважень учасника на продукцію яка виготовлена на території України та паспорти якості видані сертифікованою лабораторією (діючі), яка має атестат про акредитацію для підтвердження технічних характеристик, запропонованого товару, виготовленого на території України. Щодо зауважень УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ з приводу того, що наданий учасником ТОВ «МАСТИЛА І КОМПЛЕКТУЮЧІ» сертифікат якості №j220070093 для підтвердження технічних та якісних характеристик мастила високотемпературного, фасування 400 гр та сертифікат якості № j24010150 для підтвердження технічних та якісних характеристиках мастила багатоцільового, фасування 4,5 кг не підтверджують повністю всі технічні характеристики, які визначені у Додатку 2 до тендерної документації, то знову ж таки варто зазначити, що Замовником не було встановлені окремі вимоги до документів, що посвідчують якість Товару (паспорт якості (відповідності) або сертифікат якості (відповідності) або інший документ) крім того, що такі документи повинні були надані на кожен вид товару. Окремо звертаю увагу, що хоча надані Учасником сертифікати (паспорти) якості (файл «Паспорти якості (Сертифікати).pdf») не завжди містили абсолютно всі технічні характеристики, визначені у Додатку 2 до тендерної документації, вони не містили жодних технічних характеристик, які б не відповідали технічним характеристикам, визначених у Додатку 2 до тендерної документації, до того ж учасник ТОВ «МАСТИЛА І КОМПЛЕКТУЮЧІ»в повній мірі підтвердив усі технічні характеристики предмету закупівлі, надавши в тендерній пропозиції підписану уповноваженою особою Учасника інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, зазначену у Додатку 2 до тендерної документації вих. № 21/04/25 від 03.04.2025 р. (файл «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ ЯКІСНІ.pdf»). Також, враховуючи, що в якості мастила високотемпературного, фасування 400 гр. та мастила багатоцільового, фасування 4,5 кг Учасником ТОВ «МАСТИЛА І КОМПЛЕКТУЮЧІ» були запропоновані мастило літієве Greasen Complex 2, 400гр (Orlen) та мастило літієве Liten LT-43, 4,5 кг (Orlen) відповідно, Замовник додатково самостійно ознайомився з технічними характеристиками вказаних торгових марок мастил в мережі інтернет і вказані види мастил абсолютно повністю відповідали вимогам Замовника (копії скріншотів додаються). Щодо зауважень УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ з приводу того, що відповідно до тендерної пропозиції учасника ТОВ «МАСТИЛА І КОМПЛЕКТУЮЧІ», учасником пропонується товари торгівельних марок: MANOL та ORLEN і що у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «МАСТИЛА І КОМПЛЕКТУЮЧІ» відсутні копія діючого дистриб'юторського договору, укладеного з виробником та/або відповідні сертифікати дистриб'ютора або дилера на поставку товару торгівельної марки ORLEN, то тендерна документація Замовника містить вимогу, що якщо, учасник торгів не є виробником товару, то у складі тендерної пропозиції потрібно додатково надати: копію діючого дистриб'юторського договору, укладеного з виробником та/або відповідні сертифікати дистриб'ютора або дилера. На виконання вимоги Замовника, учасник ТОВ «МАСТИЛА І КОМПЛЕКТУЮЧІ» надав копію листа від 28.06.2021 р. та копію Дилерського договору № 01/08/2021 від 01.08.2021 р. (файл «Дилерський договір.pdf»). Замовником не було встановлено вимог у тендерній документації щодо надання у складі тендерної пропозиції копію діючого дистриб'юторського договору, укладеного з виробником та/або відповідні сертифікати дистриб'ютора або дилера стосовно кожної окремої торгівельної марки товару. Підсумовуючи вищеописане, у Замовника були відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «МАСТИЛА І КОМПЛЕКТУЮЧІ» на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання Висновку Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 20.05.2025 р. Договір № 137 про закупівлю товару від 17 квітня 2025 р. було розірвано. Копія додаткової угоди № 2 до Договору № 137 про закупівлю товару від 17 квітня 2025 р. додається. Крім того, на виконання Висновку повідомляю, що мною, уповноваженою особою КП «Управління автомобільних шляхів» Житомирської міської ради було проведено аналіз вчиненого порушення, повторно опрацьовано вимоги підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178 та після проведених заходів, зобов’язуюсь не допускати у подальшому, встановлене Висновком порушення.
2025-05-26 15:33:56
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 травня 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 04 червня 2025 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення законодавства у сфері публічних закупівель)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 квітня 2025 01:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "МАСТИЛА І КОМПЛЕКТУЮЧІ" |
447 700,00
UAH з ПДВ
|
447 700,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "МАСТИЛА І КОМПЛЕКТУЮЧІ" #44028308 |
Переможець |
447 700,00
UAH з ПДВ
|
09 квітня 2025 16:39
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 травня 2025 15:26
|
Д.у.2 до договору 137.pdf | укладений |
26 травня 2025 15:24
|
Електронний підпис | укладений |
18 квітня 2025 11:36
|
Договір 137 від 17.04.2025.pdf | укладений |
18 квітня 2025 11:32
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 17 квітня 2025 — 31 грудня 2025 |
Сума оплати за договором: |
311 950,00
UAH (в тому числі ПДВ 51 991,67 UAH)
|
Причини розірвання договору: | На виконання Висновку Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 20.05.2025 р., за згодою сторін |