Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Мастильні матеріали для транспортних засобів
Очікувана вартість
519 000,00 UAH
UA-2025-03-28-011694-a 8d8e9a58adfb416f81f6fb00b4181fe1
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Лугіна

+380674758447 sergeylugina1989@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛІННЯ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 03344119
Місцезнаходження: 10003, Україна , Житомирська обл., місто Житомир, ПРОВ. КАВАЛЕРІЙСЬКИЙ, будинок 4
Контактна особа: Сергій Лугіна
+380674758447
sergeylugina1989@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 березня 2025 16:27
Звернення за роз’ясненнями: до 02 квітня 2025 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 квітня 2025 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 квітня 2025 01:00
Очікувана вартість: 519 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 190,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09210000-4: Мастильні засоби


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 штука
Гідравлічна олива на мінеральній основі ISO HL 46, фасування 208 л
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10003, Україна, Житомирська область, Житомир, пров. Кавалерійський, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 травня 2025
ДК 021:2015: 09210000-4 — Мастильні засоби
3 штука
Гідравлічна олива на мінеральній основі ISO HL 32, фасування 208 л
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10003, Україна, Житомирська область, Житомир, пров. Кавалерійський, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 травня 2025
ДК 021:2015: 09210000-4 — Мастильні засоби
30 штука
Моторна олива 10W40 (Бензинові та дизельні двигуни), фасування 20 л
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10003, Україна, Житомирська область, Житомир, пров. Кавалерійський, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 травня 2025
ДК 021:2015: 09210000-4 — Мастильні засоби
5 штука
Моторна олива для високонавантажених двигунів з турбонадувом, 10W40, фасування 20 л
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10003, Україна, Житомирська область, Житомир, пров. Кавалерійський, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 травня 2025
ДК 021:2015: 09210000-4 — Мастильні засоби
2 штука
Моторна олива для високонавантажених двигунів з турбонадувом, 10W40, фасування 208 л
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10003, Україна, Житомирська область, Житомир, пров. Кавалерійський, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 травня 2025
ДК 021:2015: 09210000-4 — Мастильні засоби
40 штука
Моторна олива 10W40 (дизельних та бензинових двигунів змішаного парку), фасування 10 л
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10003, Україна, Житомирська область, Житомир, пров. Кавалерійський, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 травня 2025
ДК 021:2015: 09210000-4 — Мастильні засоби
5 штука
Трансмісійна олива,
фасування 20 л
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10003, Україна, Житомирська область, Житомир, пров. Кавалерійський, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 травня 2025
ДК 021:2015: 09210000-4 — Мастильні засоби
96 штука
Мастило високотемпературне, фасування 400 гр.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10003, Україна, Житомирська область, Житомир, пров. Кавалерійський, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 травня 2025
ДК 021:2015: 09210000-4 — Мастильні засоби
8 штука
Мастило багатоцільове, фасування 4,5 кг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10003, Україна, Житомирська область, Житомир, пров. Кавалерійський, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 травня 2025
ДК 021:2015: 09210000-4 — Мастильні засоби
2 штука
Моторна олива для високонавантажених двигунів з турбонадувом та без 15w-40 SHPD 208 л
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10003, Україна, Житомирська область, Житомир, пров. Кавалерійський, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 травня 2025
ДК 021:2015: 09210000-4 — Мастильні засоби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 березня 2025 16:27
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 березня 2025 16:27
Форма підтвердження: документ
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 березня 2025 16:27
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 березня 2025 16:27
Форма підтвердження: документ
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 березня 2025 16:27
Форма підтвердження: документ
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 березня 2025 16:27
Форма підтвердження: документ
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 березня 2025 16:27
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 березня 2025 16:27
Форма підтвердження: документ
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 березня 2025 16:27
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 березня 2025 16:27
Форма підтвердження: документ
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 березня 2025 16:27
Форма підтвердження: документ
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
Нерезидентом підтверджується, що
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 березня 2025 16:27
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 березня 2025 16:27
Форма підтвердження: документ
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 березня 2025 16:27
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 березня 2025 16:27
Форма підтвердження: документ
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 березня 2025 16:27
Форма підтвердження: документ
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 березня 2025 16:27
Форма підтвердження: документ
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 березня 2025 16:27
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 березня 2025 16:27
Форма підтвердження: документ
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 березня 2025 16:27
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 березня 2025 16:27
Форма підтвердження: документ
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 березня 2025 16:27
Форма підтвердження: документ
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 28 березня 2025 16:27
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 28 березня 2025 16:27

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій

Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції

28 березня 2025 16:28
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
28 березня 2025 16:27
Тендерна документація з особливостями (28.03.25 р.).docx
28 березня 2025 16:27
ДОДАТОК 3 до ТД Проєкт Договору.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2025-05-05-000029 ● fb23b9d07e0648a5a49251e2ee935764
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05 травня 2025
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 05 травня 2025 17:35
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

05.05.2025
№ 56-з

Житомир

Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),

НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 05.05.2025 № 56-з
Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
2. UA-2025-03-28-011694-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2025-05-06 11:17:30

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету: «Мастильні матеріали для транспортних засобів» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-28-011694-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості), постала потреба в отриманні пояснень та документів до наступних питань.
1) Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2) Відповідно до пункту 4 Додатку 2 до тендерної документації встановлено, якщо, учасник торгів не є виробником товару, то у складі тендерної пропозиції потрібно додатково надати:
- Копію діючого дистриб'юторського договору, укладеного з виробником та/або відповідні сертифікати дистриб'ютора або дилера;
- Офіційний лист, від виробника про наявність дилерських повноважень учасника на продукцію яка виготовлена на території України;
- Для підтвердження технічних характеристик, запропонованого товару, виготовленого на території України, Учасник повинен подати паспорти якості видані сертифікованою лабораторією (діючі), яка має атестат про акредитацію.
Слід відмітити, що відповідно до оголошення та тендерної документації, здійснюється закупівля мастильних засобів, а саме:
- Гідравлічна олива на мінеральній основі ISO HL 46, фасування 208 л;
- Гідравлічна олива на мінеральній основі ISO HL 32, фасування 208 л;
- Моторна олива 10W40 (Бензинові та дизельні двигуни), фасування 20 л;
- Моторна олива для високонавантажених двигунів з турбонадувом, 10W40, фасування 20 л;
- Моторна олива для високонавантажених двигунів з турбонадувом, 10W40, фасування 208 л;
- Моторна олива 10W40 (дизельних та бензинових двигунів змішаного парку), фасування 10 л;
- Трансмісійна олива фасування 20 л;
- Мастило високотемпературне, фасування 400 гр;
- Мастило багатоцільове, фасування 4,5 кг;
- Моторна олива для високонавантажених двигунів з турбонадувом та без 15w-40 SHPD 208 л.
Слід відмітити, що учасником ТОВ «МАСТИЛА І КОМПЛЕКТУЮЧІ» на виконання вимог пункту 4 Додатку 2 до тендерної документації надано сертифікати якості на вище зазначену продукцію (файл «Паспорти якості (Сертифікати)»).
Крім того, пунктом 2 Додатку 2 до тендерної документації встановлено вимоги до технічних, якісних та кількісних характеристик до вище зазначених мастильних засобів.
Однак, аналізом встановлено, що наданий учасником ТОВ «МАСТИЛА І КОМПЛЕКТУЮЧІ» паспорт якості 2023-05-25 для підтвердження технічних та якісних характеристиках моторної оливи 10W40 (дизельних та бензинових двигунів змішаного парку), фасування 10 л не підтверджує технічну характеристику, чим не дотримано вимог пункту 4 Додатку 2 до тендерної документації, а саме: Температура спалаху – не нижче 320 ºС.
Також, наданий учасником ТОВ «МАСТИЛА І КОМПЛЕКТУЮЧІ» сертифікат якості №j220070093 для підтвердження технічних та якісних характеристиках мастила високотемпературного, фасування 400 гр не підтверджує технічну характеристику, чим не дотримано вимог пункту 4 Додатку 2 до тендерної документації, а саме:
-Клас NLGI 2;
-Пенетрація після перемішування при 25°C, мм/10: 285;
-Температура крапле падіння °C: 260;
-Масловідділення з мастила 100°C/30год: 1,3;
-Мастильні властивості: навантаження зварювання, даН: 250.
Аналогічно, наданий учасником ТОВ «МАСТИЛА І КОМПЛЕКТУЮЧІ» сертифікат якості № j24010150 для підтвердження технічних та якісних характеристиках мастила багатоцільового, фасування 4,5 кг не підтверджує технічну характеристику, чим не дотримано вимог пункту 4 Додатку 2 до тендерної документації, а саме:
-Класу NLGI 3;
-Пенетрацію після перемішування при 25°C, мм/10: 237;
-Температуру крапле падіння °C: 192;
-Мастильні властивості: навантаження зварювання, даН: 160.
Крім того, відповідно до тендерної пропозиції учасника ТОВ «МАСТИЛА І КОМПЛЕКТУЮЧІ», учасником пропонується товари торгівельних марок : MANOL та ORLEN.
Однак, аналізом встановлено, що у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «МАСТИЛА І КОМПЛЕКТУЮЧІ» відсутні копія діючого дистриб'юторського договору, укладеного з виробником та/або відповідні сертифікати дистриб'ютора або дилера на поставку товару торгівельної марки ORLEN, чим не дотримано вимоги пункту 4 Додатку 2 до тендерної документації.
Слід відмітити, що відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Таким чином поясніть, чому вами на порушення підпункту 2 пункту 44 Особливостей не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «МАСТИЛА І КОМПЛЕКТУЮЧІ».
Разом з тим, відповідно до вимог пункту 2 пункту 50 Особливостей встановлено імперативну умову, що замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2025-05-09 15:13:55

Відповідь на запит

На виконання запиту УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ повідомляю наступне.
1. Пунктом 4-1 Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 року № 710 передбачено: «Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі». Водночас, Комунальне підприємство «Управління автомобільних шляхів» Житомирської міської ради, відповідно до Договору № 2 «Про надання трансфертів з місцевого бюджету одержувачу бюджетних коштів на забезпечення виконання заходів міської цільової програми» від 01 січня 2025 року, є одержувачем бюджетних коштів (копія договору додається). Щодо визначення очікуваної вартості закупівлі, то повідомляю, що Наказом № 66-ОД від 12.03.2025 р. на Комунальному підприємстві «Управління автомобільних шляхів» Житомирської міської ради було створено робочу групу для аналізу цін та ціноутворення на підприємстві. Так, на засіданні вказаної робочої групи, яке відбулося 28.03.2025 р., було вирішено визначити очікувану вартість по закупівлі предмета закупівлі: «ДК 021:2015: 09210000-4– Мастильні засоби (Мастильні матеріали для транспортних засобів)» в сумі: 519 000,00 грн. (копія Протоколу № 28/03 від 28.03.2025 р. додається).
2. Замовник вважає, що жодного порушення підпункту 2 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості) допущено не було, виходячи з наступного. Так, відповідно до ч. 1 Розділу 3 тендерної документації «Тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації: - Форми «Тендерна пропозиція», згідно з Додатком 1; - інформацією, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, згідно з Додатком 4 до цієї тендерної документації; - інформацією щодо відсутності підстав, установлених у п. 47 Особливостей, – згідно з Додатком 4 до цієї тендерної документації; -для об’єднання учасників як учасника процедури закупівлі замовником зазначаються умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників об’єднання установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, визначеним п. 47 Особливостей, - згідно з Додатком 4 до цієї тендерної документації; -інформацією про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — згідно з Додатком 2 до тендерної документації, документами про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі встановленим замовником вимогам - згідно з Додатком 4 до цієї тендерної документації; -проєкту договору про закупівлю товару, згідно з Додатком 3 до цієї тендерної документації;-у разі якщо тендерна пропозиція подається об’єднанням учасників, до неї обов’язково включається документ про створення такого об’єднання;-іншою інформацією та документами, відповідно до вимог цієї тендерної документації та додатків до неї.». Згідно ч. 6 Розділу 3 тендерної документації «Вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частини другої статті 22 Закону зазначено в Додатку 2 до цієї тендерної документації.». У п. 2 Додатку 2 до тендерної документації були передбачені вимоги до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі. Крім того, у п. 4 Додатку 2 до тендерної документації були зазначені вимоги до Учасника, а саме: «Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, учасник у складі тендерної пропозиції надає: -Підписану уповноваженою особою Учасника інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, зазначену у цьому Додатку; -Документи, що посвідчують якість Товару (паспорт якості (відповідності) або сертифікат якості (відповідності) або інший документ) на кожен вид Товару, що підтверджують якість Товару. Якщо, учасник торгів не є виробником товару, то у складі тендерної пропозиції потрібно додатково надати: - Копію діючого дистриб'юторського договору, укладеного з виробником та/або відповідні сертифікати дистриб'ютора або дилера; - Офіційний лист, від виробника про наявність дилерських повноважень учасника на продукцію яка виготовлена на території України; - Для підтвердження технічних характеристик, запропонованого товару, виготовленого на території України, Учасник повинен подати паспорти якості видані сертифікованою лабораторією (діючі), яка має атестат про акредитацію.». Аналогічні вимоги були передбачені і у п. 5.1. Таблиці «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Додатку 4 до тендерної документації. На виконання вказаних вимог, Учасником ТОВ «МАСТИЛА І КОМПЛЕКТУЮЧІ» було надано підписану уповноваженою особою Учасника інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, зазначену у Додатку 2 до тендерної документації вих. № 21/04/25 від 03.04.2025 р. (файл «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ ЯКІСНІ.pdf»), що у повній мірі підтверджують технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Також, на кожен вид товару було надано сертифікати (паспорти) якості (файл «Паспорти якості (Сертифікати).pdf»), які підтверджують якість товару, згідно вимог замовника. Такі сертифікати (паспорти) якості, надані Учасником на виконання вимоги Замовника, щодо надання документів, що посвідчують якість Товару (паспорт якості (відповідності) або сертифікат якості (відповідності) або інший документ) на кожен вид Товару, що підтверджують якість Товару. Враховуючи, що Учасник ТОВ «МАСТИЛА І КОМПЛЕКТУЮЧІ» у складі своєї тендерної пропозиції надав підписану уповноваженою особою Учасника інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, зазначену у Додатку 2 до тендерної документації вих. № 21/04/25 від 03.04.2025 р. (файл «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ ЯКІСНІ.pdf»), що у повній мірі підтверджують технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а Замовником у тендерній документації не було встановлено, що документи, що посвідчують якість Товару (паспорт якості (відповідності) або сертифікат якості (відповідності) або інший документ) на кожен вид Товару, що підтверджують якість Товару, повинні містити абсолютно всі технічні і якісні показники, які Замовником було визначено у п. 2 Додатку 2 до тендерної документації, Замовник вважає, що Учасник виконав вимоги тендерної документації в цій частині та підтвердив необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Також, варто звернути увагу, що в своїй тендерній пропозиції Учасник ТОВ «МАСТИЛА І КОМПЛЕКТУЮЧІ» надав Довідку вих. № 5/04/25 від 03.04.2025 р. (файл «Довідка країна походження.pdf»), згідно якої зазначив, що країна виробник запропонованого товару - Литва, що зазначено у сертифікатах або паспортах якості. Таким чином, враховуючи, що товар, який є предметом закупівлі, виготовлений на території Литви, Учасник ТОВ «МАСТИЛА І КОМПЛЕКТУЮЧІ» не зобовʼязаний був надавати такі документи як: Офіційний лист, від виробника про наявність дилерських повноважень учасника на продукцію яка виготовлена на території України та паспорти якості видані сертифікованою лабораторією (діючі), яка має атестат про акредитацію для підтвердження технічних характеристик, запропонованого товару, виготовленого на території України. Щодо зауважень УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ з приводу того, що наданий учасником ТОВ «МАСТИЛА І КОМПЛЕКТУЮЧІ» сертифікат якості №j220070093 для підтвердження технічних та якісних характеристик мастила високотемпературного, фасування 400 гр та сертифікат якості № j24010150 для підтвердження технічних та якісних характеристиках мастила багатоцільового, фасування 4,5 кг не підтверджують повністю всі технічні характеристики, які визначені у Додатку 2 до тендерної документації, то знову ж таки варто зазначити, що Замовником не було встановлені окремі вимоги до документів, що посвідчують якість Товару (паспорт якості (відповідності) або сертифікат якості (відповідності) або інший документ) крім того, що такі документи повинні були надані на кожен вид товару. Окремо звертаю увагу, що хоча надані Учасником сертифікати (паспорти) якості (файл «Паспорти якості (Сертифікати).pdf») не завжди містили абсолютно всі технічні характеристики, визначені у Додатку 2 до тендерної документації, вони не містили жодних технічних характеристик, які б не відповідали технічним характеристикам, визначених у Додатку 2 до тендерної документації, до того ж учасник ТОВ «МАСТИЛА І КОМПЛЕКТУЮЧІ»в повній мірі підтвердив усі технічні характеристики предмету закупівлі, надавши в тендерній пропозиції підписану уповноваженою особою Учасника інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, зазначену у Додатку 2 до тендерної документації вих. № 21/04/25 від 03.04.2025 р. (файл «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ ЯКІСНІ.pdf»). Також, враховуючи, що в якості мастила високотемпературного, фасування 400 гр. та мастила багатоцільового, фасування 4,5 кг Учасником ТОВ «МАСТИЛА І КОМПЛЕКТУЮЧІ» були запропоновані мастило літієве Greasen Complex 2, 400гр (Orlen) та мастило літієве Liten LT-43, 4,5 кг (Orlen) відповідно, Замовник додатково самостійно ознайомився з технічними характеристиками вказаних торгових марок мастил в мережі інтернет і вказані види мастил абсолютно повністю відповідали вимогам Замовника (копії скріншотів додаються). Щодо зауважень УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ з приводу того, що відповідно до тендерної пропозиції учасника ТОВ «МАСТИЛА І КОМПЛЕКТУЮЧІ», учасником пропонується товари торгівельних марок: MANOL та ORLEN і що у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «МАСТИЛА І КОМПЛЕКТУЮЧІ» відсутні копія діючого дистриб'юторського договору, укладеного з виробником та/або відповідні сертифікати дистриб'ютора або дилера на поставку товару торгівельної марки ORLEN, то тендерна документація Замовника містить вимогу, що якщо, учасник торгів не є виробником товару, то у складі тендерної пропозиції потрібно додатково надати: копію діючого дистриб'юторського договору, укладеного з виробником та/або відповідні сертифікати дистриб'ютора або дилера. На виконання вимоги Замовника, учасник ТОВ «МАСТИЛА І КОМПЛЕКТУЮЧІ» надав копію листа від 28.06.2021 р. та копію Дилерського договору № 01/08/2021 від 01.08.2021 р. (файл «Дилерський договір.pdf»). Замовником не було встановлено вимог у тендерній документації щодо надання у складі тендерної пропозиції копію діючого дистриб'юторського договору, укладеного з виробником та/або відповідні сертифікати дистриб'ютора або дилера стосовно кожної окремої торгівельної марки товару. Підсумовуючи вищеописане, у Замовника були відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «МАСТИЛА І КОМПЛЕКТУЮЧІ» на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей.

Надання інформації про усунення порушення замовником

На виконання Висновку Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 20.05.2025 р. Договір № 137 про закупівлю товару від 17 квітня 2025 р. було розірвано. Копія додаткової угоди № 2 до Договору № 137 про закупівлю товару від 17 квітня 2025 р. додається. Крім того, на виконання Висновку повідомляю, що мною, уповноваженою особою КП «Управління автомобільних шляхів» Житомирської міської ради було проведено аналіз вчиненого порушення, повторно опрацьовано вимоги підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178 та після проведених заходів, зобов’язуюсь не допускати у подальшому, встановлене Висновком порушення.

2025-05-26 15:33:56


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 20 травня 2025
Кінцевий строк оскарження: 04 червня 2025

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення законодавства у сфері публічних закупівель)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 квітня 2025 01:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "МАСТИЛА І КОМПЛЕКТУЮЧІ" 447 700,00
UAH з ПДВ
447 700,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

10 квітня 2025 14:28
Електронний підпис
10 квітня 2025 14:27
Довідка.pdf
10 квітня 2025 14:27
Extraction.pdf
04 квітня 2025 16:07
Електронний підпис
04 квітня 2025 16:07
Електронний підпис
04 квітня 2025 16:04
Витяг ПДВ.pdf
04 квітня 2025 16:04
Витяг 2024.pdf
04 квітня 2025 16:04
Проєкт договору.pdf
04 квітня 2025 16:04
Довідка довкілля.pdf
04 квітня 2025 16:04
Лист взаємовідносини.pdf
04 квітня 2025 16:04
Довідка ліцензування.pdf
04 квітня 2025 16:04
Дилерський договір.pdf
04 квітня 2025 16:04
Лист згода.pdf
04 квітня 2025 16:04
Гарантійний лист ціна.pdf
04 квітня 2025 16:04
Виписка.pdf
04 квітня 2025 16:04
Статут.pdf
04 квітня 2025 16:04
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МАСТИЛА І КОМПЛЕКТУЮЧІ"

Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором

Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення кримінальних правопорушень

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Строк дії тендерної пропозиції

Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій

Підтверджую

Мова (мови) тендерної пропозиції

Мова тендерної пропозиції

Вчинення економічних правопорушень

Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів

Підтверджую

Порушення справи про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "МАСТИЛА І КОМПЛЕКТУЮЧІ"
#44028308
Переможець 447 700,00
UAH з ПДВ
09 квітня 2025 16:39

Документи

09 квітня 2025 16:39
Довідка НАЗК
09 квітня 2025 16:39
Електронний підпис
09 квітня 2025 16:36
Протокол 24 від 09.04.25.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 квітня 2025 16:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "МАСТИЛА І КОМПЛЕКТУЮЧІ"
#44028308
447 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

09 квітня 2025 16:39
Довідка НАЗК
09 квітня 2025 16:39
Електронний підпис
09 квітня 2025 16:36
Протокол 24 від 09.04.25.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 травня 2025 15:26
Д.у.2 до договору 137.pdf укладений
26 травня 2025 15:24
Електронний підпис укладений
18 квітня 2025 11:36
Договір 137 від 17.04.2025.pdf укладений
18 квітня 2025 11:32

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 квітня 2025 — 31 грудня 2025
Сума оплати за договором: 311 950,00
UAH (в тому числі ПДВ 51 991,67 UAH)
Причини розірвання договору: На виконання Висновку Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 20.05.2025 р., за згодою сторін