Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Предмет закупівлі товару код ДК 021:2015:03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи.
Очікувана вартість
638 500,00 UAH
UA-2025-03-21-005936-a 8d7dc2b5b7624d70a293abaa6324627f
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Денис Сергійович Бурлуцький

+380442482880 zakupivli3030@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3030 НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ
Код ЄДРПОУ: 23313859
Місцезнаходження: 03049, Україна , Київська обл., м. Київ, проспект Повітряних Сил, 24
Контактна особа: Денис Сергійович Бурлуцький
+380442482880
zakupivli3030@gmail.com
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 березня 2025 12:14
Звернення за роз’ясненнями: до 27 березня 2025 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 квітня 2025 00:00
Початок аукціону: 03 квітня 2025 14:50
Початок аукціону: 03 квітня 2025 14:50
Очікувана вартість: 638 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 385,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи


Спрощена закупівля проводиться відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами), Закону України «Про оборонні закупівлі» (зі змінами), Указу Президента України від 24.02.2022 №64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» (зі змінами), підпункту 2 пункту 8 постанови Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» (зі змінами). Якість Товару, що поставляється ПРОДАВЦЕМ повинна відповідати вимогам чинних нормативно-правових актів, встановленим нормам ДСТУ та Технічним вимогам (Додаток № 2 до Договору).

Спрощена закупівля проводиться відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами), Закону України «Про оборонні закупівлі» (зі змінами), Указу Президента України від 24.02.2022 №64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» (зі змінами), підпункту 2 пункту 8 постанови Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» (зі змінами).
Якість Товару, що поставляється ПРОДАВЦЕМ повинна відповідати вимогам чинних нормативно-правових актів, встановленим нормам ДСТУ та Технічним вимогам (Додаток № 2 до Договору).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1000 кілограм
Помідори свіжі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03049, Україна, м. Київ, проспект Повітряних Сил, 24, вулиця Притисько-Микільська, 4.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2025
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
1000 кілограм
Огірки свіжі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03049, Україна, м. Київ, проспект Повітряних Сил, 24, вулиця Притисько-Микільська, 4.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2025
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
1000 кілограм
Яблука свіжі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03049, Україна, м. Київ, проспект Повітряних Сил, 24, вулиця Притисько-Микільська, 4.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2025
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
1000 кілограм
Банани свіжі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03049, Україна, м. Київ, проспект Повітряних Сил, 24, вулиця Притисько-Микільська, 4.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2025
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
100 кілограм
Лимони свіжі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03049, Україна, м. Київ, проспект Повітряних Сил, 24, вулиця Притисько-Микільська, 4.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2025
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
100 кілограм
Часник
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03049, Україна, м. Київ, проспект Повітряних Сил, 24, вулиця Притисько-Микільська, 4.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2025
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
150 кілограм
Кріп
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03049, Україна, м. Київ, проспект Повітряних Сил, 24, вулиця Притисько-Микільська, 4.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2025
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
150 кілограм
Петрушка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03049, Україна, м. Київ, проспект Повітряних Сил, 24, вулиця Притисько-Микільська, 4.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2025
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
500 кілограм
Перець болгарський
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03049, Україна, м. Київ, проспект Повітряних Сил, 24, вулиця Притисько-Микільська, 4.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2025
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
1000 кілограм
Апельсини
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03049, Україна, м. Київ, проспект Повітряних Сил, 24, вулиця Притисько-Микільська, 4.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2025
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 березня 2025 14:34
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
21 березня 2025 14:34
ОГОЛОШЕННЯ СПРОЩЕНОЇ ЗАКУПІВЛІ.pdf
21 березня 2025 14:34
ОГОЛОШЕННЯ СПРОЩЕНОЇ ЗАКУПІВЛІ.docx
21 березня 2025 14:34
ОГОЛОШЕННЯ СПРОЩЕНОЇ ЗАКУПІВЛІ.pdf
21 березня 2025 14:34
ОГОЛОШЕННЯ СПРОЩЕНОЇ ЗАКУПІВЛІ.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 квітня 2025 15:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець СОБАКАР ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ 522 450,00
UAH з ПДВ
522 450,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ЗАМУЛА ОКСАНА ОЛЕКСІЇВНА" 636 900,00
UAH з ПДВ
597 795,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 квітня 2025 21:45
Електронний підпис
02 квітня 2025 21:44
20.договор диз.pdf
02 квітня 2025 21:44
10. Єд. податок.pdf
02 квітня 2025 21:44
20.договор диз.pdf.p7s
02 квітня 2025 21:44
27. машина калибровка.pdf.p7s
02 квітня 2025 21:44
3. акт 2.pdf.p7s
02 квітня 2025 21:44
28. Ф-13СМ звіт 45001.pdf.p7s
02 квітня 2025 21:44
4. акт.pdf.p7s
02 квітня 2025 21:44
11. потужнисть.pdf.p7s
02 квітня 2025 21:44
18. сан жиров.pdf.p7s
02 квітня 2025 21:44
23. Звіт 32.02.pdf
02 квітня 2025 21:44
2. Виписка з ЄДР.pdf.p7s
02 квітня 2025 21:44
3. акт 2.pdf
02 квітня 2025 21:44
17. лист згода.pdf.p7s
02 квітня 2025 21:44
15.диз.pdf.p7s
02 квітня 2025 21:44
25. картон.pdf
02 квітня 2025 21:44
9. Установчі собакар.pdf
02 квітня 2025 21:44
5. аналогічний договір.pdf
02 квітня 2025 21:44
2. Виписка з ЄДР.pdf
02 квітня 2025 21:44
9. Установчі собакар.pdf.p7s
02 квітня 2025 21:44
25. картон.pdf.p7s
02 квітня 2025 21:44
10. Єд. податок.pdf.p7s
02 квітня 2025 21:44
11. потужнисть.pdf
02 квітня 2025 21:44
16. потужність.pdf
02 квітня 2025 21:44
23. Звіт 32.02.pdf.p7s
02 квітня 2025 21:44
16. потужність.pdf.p7s
02 квітня 2025 21:44
1. Додаток пропозиція.pdf
02 квітня 2025 21:44
27. машина калибровка.pdf
02 квітня 2025 21:44
28. Ф-13СМ звіт 45001.pdf
02 квітня 2025 21:44
13. Довідки пропозиції.pdf
02 квітня 2025 21:44
7. ДОГОВІР машина.pdf.p7s
02 квітня 2025 21:44
7. ДОГОВІР машина.pdf
02 квітня 2025 21:44
15.диз.pdf
02 квітня 2025 21:44
4. акт.pdf
02 квітня 2025 21:44
18. сан жиров.pdf
02 квітня 2025 21:44
17. лист згода.pdf

Публічні документи

10 квітня 2025 11:39
Електронний підпис
10 квітня 2025 11:37
документи переможця.rar
08 квітня 2025 15:14
Електронний підпис
08 квітня 2025 15:12
Скани на тару.pdf
08 квітня 2025 15:12
Документи на тару зав.pdf
08 квітня 2025 15:12
усунення недоліків.pdf
08 квітня 2025 12:20
Електронний підпис
08 квітня 2025 12:17
Якість сітка.pdf
08 квітня 2025 12:17
СЭС Сітка.pdf
08 квітня 2025 12:17
Скани на тару.pdf
08 квітня 2025 12:17
сертифікат гофро.pdf
08 квітня 2025 12:17
усунення недоліків.pdf
02 квітня 2025 16:42
Електронний підпис
02 квітня 2025 16:42
Електронний підпис
02 квітня 2025 16:37
сертифікати звіти.rar
02 квітня 2025 16:37
пропозиція 2.rar
02 квітня 2025 16:37
пропозиція.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП СОБАКАР ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ

ФОП "ЗАМУЛА ОКСАНА ОЛЕКСІЇВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Фізична особа-підприємець СОБАКАР ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ
#2968605918
Відхилено 522 450,00
UAH з ПДВ
07 квітня 2025 13:45
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 квітня 2025 16:53
ФОП "ЗАМУЛА ОКСАНА ОЛЕКСІЇВНА"
#3132119805
Переможець 597 795,00
UAH з ПДВ
09 квітня 2025 15:57
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 квітня 2025 16:53

Вимога про усунення невідповідностей

ПРОТОКОЛ № 126 про прийняття рішення уповноваженою особою військової частини 3030 Національної гвардії України з організації закупівель товарів, робіт і послуг м. Київ «04» квітня 2025 року Військова частина 3030 Національної гвардії України, ЄДРПОУ 23313859, адреса: проспект Повітряних Сил, 24 місто Київ, поштовий індекс 03049. Уповноважена особа: Помічник начальника служби організації закупівель капітан Денис БУРЛУЦЬКИЙ. Порядок денний: 1. Про розгляд пропозиції ФОП СОБАКАР Олександра Володимировича, РНОКПП 2968605918 спрощеної закупівлі товарів код ДК 021:2015: 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи. 2. Про оприлюднення рішення, щодо розгляду пропозиції ФОП СОБАКАР Олександра Володимировича Під час розгляду першого питання порядку денного: 21 березня 2025 року на сайті уповноваженого органу https://zakupki.prom.ua/gov/tenders/UA-2025-03-21-005936-a було опубліковано оголошення, про проведення спрощеної закупівлі товарів код ДК 021:2015: 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи. Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-03-21-005936-a. Очікувана вартість предмета закупівлі становить: 638 500,00 грн з ПДВ. 03 квітня на сайті уповноваженого органу закупівлі товарів код ДК 021:2015: 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи відбувся електронний аукціон, було подано 2 пропозиції: Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція ФОП СОБАКАР О.В. 522 450,00 грн. з ПДВ 522 450,00 грн. з ПДВ ФОП ЗАМУЛА О.О. 636 900,00 грн. з ПДВ 597 795,00 грн. з ПДВ Згідно частини 1 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» оцінка тендерної пропозицій/пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону. Відповідно до частини 8 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі», для проведення спрощеної закупівлі із застосуванням електронного аукціону має бути подано не менше двох пропозицій. У разі якщо була подана одна пропозиція, електронна система закупівель після закінчення строку подання пропозицій автоматично переходить до етапу розгляду на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозиції учасника. Відповідно до частини 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Відповідно до частини 11 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною. За результатами електронного аукціону, що відбувся 03.04.2025 найбільш економічно вигідною ціною в сумі 522 450,00 грн. з ПДВ, було визначено учасника ФОП СОБАКАР Олександра Володимировича. Розглядається пропозиція ФОП СОБАКАР Олександра Володимировича на відповідність вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовника, закупівлі товарів код ДК 021:2015: 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи. За результатом розгляду документів пропозиції ФОП СОБАКАР Олександра Володимировича, щодо відповідності до оголошення спрощеної закупівлі з додатками, встановлено: 1. Згідно п.п. 3.1. п. 3 Додатку № 2 до Оголошення спрощеної закупівлі, Учасник мав надати довідку, складену у довільній формі, яка містить відомості про Учасника. ФОП СОБАКАР Олександр Володимирович. надав таку довідку, але не в повному обсязі, зазначена у довідці електронна пошта не вказана повністю, чим порушено вимоги пункту 1 Зміст і спосіб подання пропозиції розділу ІІ Інструкція з підготовки пропозиції оголошення спрощеної закупівлі Замовника. 2. Згідно п.п. 8.1. п. 8 Додатку № 2 до Оголошення спрощеної закупівлі, Учасник повинен був надати Лист-гарантію згідно тексту, викладеному у п.п. 8.1. п. 8. Учасник надав такий Лист-гарантію, але зазначив в ньому помилкову назву (Прізвище) Учасника, чим порушено вимоги пункту 1 Зміст і спосіб подання пропозиції розділу ІІ Інструкція з підготовки пропозиції оголошення спрощеної закупівлі Замовника. 3. Згідно п.п. 16.8 п. 16 Додатку № 2 до Оголошення спрощеної закупівлі, Учасник мав надати Сканований оригінал в кольоровому вигляді довідки в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою (за наявності), в якій зазначається інформація про складські та інші приміщення, та обладнання, які учасник використовує для ведення господарської діяльності із зазначенням площ(и) та правової підстави володіння/користування або пояснення про їх відсутність. У випадку використання орендованого приміщення Учасник у складі пропозиції надає договір оренди. В довідці, яку надав ФОП СОБАКАР Олександр Володимирович за № 37 від 02.04.2025 року вказана неповна адреса приміщення. Договір оренди нежитлового приміщення. Договір оренди нежитлового приміщення має ознаки фіктивності, оскільки ПП «Агроспецгосп+» виступає одночасно і Продавцем і Орендодавцем, а також не повністю вказана адреса приміщення, яке орендується. Що суперечить Рішенню про державну реєстрацію потужності, де вказана повна адреса. Цим порушено вимоги пункту 1 Зміст і спосіб подання пропозиції розділу ІІ Інструкція з підготовки пропозиції оголошення спрощеної закупівлі Замовника. 4. Згідно п.п. 16.9 п. 16 Додатку № 2 до Оголошення спрощеної закупівлі Для підтвердження умов зберігання та об’ємів поставки учасник у складі пропозиції надає документ що підтверджує калібрування засобів вимірювання, виданий на ім’я Учасника або перевізника або виробника виданий(і) не раніше 2024 року: 1) температури повітря та вологості у складському приміщенні; 2) температури в транспортному засобі (допускається окремий термометр). Однак Учасник надав Атестат про контроль нормованих характеристик випробувального обладнання Кліматичної камери для зберігання харчових продуктів. В даному документі немає інформації про калібрування приладів для вимірювання вологи. А також, в акті приймання-передачі приміщень зазначена морозильна камера, а не кліматична, чим порушено вимоги пункту 1 Зміст і спосіб подання пропозиції розділу ІІ Інструкція з підготовки пропозиції оголошення спрощеної закупівлі Замовника. 5. Згідно п.п. 16.4. п. 16 Додатку № 2 до Оголошення спрощеної закупівлі, Учасник мав надати Копію Державної санітарно-епідеміологічної експертизи на споживчу тару, копію якісного посвідчення на споживчу тару. Учасником надано Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи №05.03.02-03/95277 від 28 вересня 2022 року не в повному обсязі, лише перша сторінка, чим порушено вимоги пункту 1 Зміст і спосіб подання пропозиції розділу ІІ Інструкція з підготовки пропозиції оголошення спрощеної закупівлі Замовника. Відповідно до вимог пункту 8 постанови Кабінет Міністрів України від 11 листопада 2022 року № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану», у разі проведення закупівлі в порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, державний замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником спрощених закупівель у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, слід розуміти невідповідність інформації та/або документів у значенні, наведеному в пункті 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178. Державний замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника спрощеної закупівлі більш як один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції. Державний замовник відхиляє пропозицію учасника спрощеної закупівлі у разі, коли учасник спрощеної закупівлі не виправив виявлені державним замовником після розкриття пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених державним замовником невідповідностей протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до вимог пункту 8 постанови Кабінет Міністрів України від 11 листопада 2022 року № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану», оприлюднити в електронній системі закупівель Уповноваженого органу повідомлення з вимогою до ФОП СОБАКАР Олександра Володимировича про виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель такого повідомлення. ВИРІШЕНО: 1. Відповідно до вимог пункту 8 постанови Кабінет Міністрів України від 11 листопада 2022 року № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану», повідомити ФОП СОБАКАР Олександра Володимировича про надання наступних документів шляхом розміщення в електронній системі закупівель: 1) Довідку згідно п.п. . 3.1. п. 3 Додатку № 2 до Оголошення спрощеної закупівлі. 2) Лист-гарантію згідно п.п. 8.1. п. 8 Додатку № 2 до Оголошення спрощеної закупівлі. 3) Сканований оригінал в кольоровому вигляді довідки в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою (за наявності), в якій зазначається інформація про складські та інші приміщення, та обладнання, які учасник використовує для ведення господарської діяльності із зазначенням площ(і) та правової підстави володіння/користування або пояснення про їх відсутність, згідно п.п. 16.8 п. 16 Додатку № 2 до Оголошення спрощеної закупівлі. А також договір оренди нежитлового приміщення, з вказанням адреси приміщення. 4) Документ, що підтверджує калібрування засобів вимірювання вологості, в приміщенні, які Учасник використовує для ведення господарської діяльності, виданий на ім’я Учасника або перевізника або виробника виданий(і) не раніше 2024 року, згідно п.п. 16.9 п. 16 Додатку № 2 до Оголошення спрощеної закупівлі. 5) Копію Державної санітарно-епідеміологічної експертизи на споживчу тару, копію якісного посвідчення на споживчу тару в повному обсязі, згідно п.п. 16.4. п. 16 Додатку № 2 до Оголошення спрощеної закупівлі Уповноважена особа Денис БУРЛУЦЬКИЙ

Вимога про усунення невідповідностей

ПРОТОКОЛ № 130 про прийняття рішення уповноваженою особою військової частини 3030 Національної гвардії України з організації закупівель товарів, робіт і послуг м. Київ «07» квітня 2025 року Військова частина 3030 Національної гвардії України, ЄДРПОУ 23313859, адреса: проспект Повітряних Сил, 24 місто Київ, поштовий індекс 03049. Уповноважена особа: Помічник начальника служби організації закупівель капітан Денис БУРЛУЦЬКИЙ. Порядок денний: 1. Про розгляд пропозиції ФОП ЗАМУЛА Оксани Олексіївни, РНОКПП 3132119805 спрощеної закупівлі товарів код ДК 021:2015: 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи. 2. Про оприлюднення рішення, щодо розгляду пропозиції ФОП ЗАМУЛА Оксани Олексіївни Під час розгляду першого питання порядку денного: 21 березня 2025 року на сайті уповноваженого органу https://zakupki.prom.ua/gov/tenders/UA-2025-03-21-005936-a було опубліковано оголошення, про проведення спрощеної закупівлі товарів код ДК 021:2015: 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи. Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-03-21-005936-a. Очікувана вартість предмета закупівлі становить: 638 500,00 грн з ПДВ. 03 квітня на сайті уповноваженого органу закупівлі товарів код ДК 021:2015: 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи відбувся електронний аукціон, було подано 2 пропозиції: Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція ФОП СОБАКАР О.В. 522 450,00 грн. з ПДВ 522 450,00 грн. з ПДВ ФОП ЗАМУЛА О.О. 636 900,00 грн. з ПДВ 597 795,00 грн. з ПДВ Згідно частини 1 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» оцінка тендерної пропозицій/пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону. Відповідно до частини 8 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі», для проведення спрощеної закупівлі із застосуванням електронного аукціону має бути подано не менше двох пропозицій. У разі якщо була подана одна пропозиція, електронна система закупівель після закінчення строку подання пропозицій автоматично переходить до етапу розгляду на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозиції учасника. Відповідно до частини 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Відповідно до частини 11 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною. За результатами електронного аукціону, що відбувся 03.04.2025 найбільш економічно вигідною ціною в сумі 522 450,00 грн. з ПДВ, було визначено учасника ФОП СОБАКАР Олександра Володимировича. 07 квітня 2025 року уповноваженою особою з організації закупівель товарів, робіт і послуг військової частини 3030 Національної гвардії України прийнято рішення, що оформлено протоколом від 07.04.2025 року № 127 про відхилення пропозиції ФОП СОБАКАР Олександра Володимировича, РНОКПП 2968605918, ідентифікатор закупівлі: UA-2025-03-21-005936-a, щодо предмету закупівлі товарів код ДК 021:2015: 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи, оскільки пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Відповідно до частини 11 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» У разі відхилення тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію/пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, у порядку та строки, визначені цією статтею. Розглядається пропозиція ФОП ЗАМУЛА Оксани Олексіївни на відповідність вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовника, закупівлі товарів код ДК 021:2015: 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи. За результатом розгляду документів пропозиції ЗАМУЛА Оксани Олексіївни, щодо відповідності до оголошення спрощеної закупівлі з додатками, встановлено: 1. Згідно Додатку № 1 до оголошення спрощеної закупівлі, учасник подає пропозицію на фірмовому бланку і за формою, наведеною в Додатку 1. Учасник надав пропозицію, однак в фірмовому бланку зазначено невірний Реєстраційний номер облікової картки платника податків, чим порушено вимоги пункту 1 Зміст і спосіб подання пропозиції розділу ІІ Інструкція з підготовки пропозиції оголошення спрощеної закупівлі Замовника. 2. Згідно п.п. 1.3. п. 1 Додатку № 2 до Оголошення спрощеної закупівлі, Учасник повинен був надати Оригінал листа-згоди на обробку персональних даних відповідно до вимог Закону України «Про захист персональних даних». Учасник надав такий Лист-згоду, але в цьому документі немає підпису уповноваженої особи, а також у фірмовому бланку зазначено невірний Реєстраційний номер облікової картки платника податків, чим порушено вимоги пункту 1 Зміст і спосіб подання пропозиції розділу ІІ Інструкція з підготовки пропозиції оголошення спрощеної закупівлі Замовника. 3. Згідно п.п. 2.1 п. 2 Додатку № 2 до Оголошення спрощеної закупівлі, Учасник мав надати Оригінал або завірену копію ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. ФОП ЗАМУЛА Оксана Олексіївна надала довідку про те, що діяльність учасника не передбачає ліцензування. у фірмовому бланку зазначено невірний Реєстраційний номер облікової картки платника податків, чим порушено вимоги пункту 1 Зміст і спосіб подання пропозиції розділу ІІ Інструкція з підготовки пропозиції оголошення спрощеної закупівлі Замовника. 4. Згідно п.п. 3.1. п. 3 Додатку № 2 до Оголошення спрощеної закупівлі учасник у складі своєї пропозиції надає довідку, складену у довільній формі, за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (у разі її наявності та використання), яка містить відомості про підприємство. Учасник надав таку довідку, однак у фірмовому бланку зазначено невірний Реєстраційний номер облікової картки платника податків, чим порушено вимоги пункту 1 Зміст і спосіб подання пропозиції розділу ІІ Інструкція з підготовки пропозиції оголошення спрощеної закупівлі Замовника. 5. Згідно п.п. 5.1. п. 5 Додатку № 2 до Оголошення спрощеної закупівлі, Учасник мав надати Лист-гарантію, за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (у разі її наявності та використання), щодо дотримання/не дотримання (обрати одне значення) Учасником в своїй діяльності норм чинного законодавства України. Учасник надав такого листа, однак у фірмовому бланку зазначено невірний Реєстраційний номер облікової картки платника податків, чим порушено вимоги пункту 1 Зміст і спосіб подання пропозиції розділу ІІ Інструкція з підготовки пропозиції оголошення спрощеної закупівлі Замовника. 6. Згідно п.п. 6.1. п. 6 Додатку № 2 до Оголошення спрощеної закупівлі, Учасник мав надати оригінал гарантійного листа, про те, що Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати застосування заходів із захисту довкілля. ФОП ЗАМУЛА Оксана Олексіївна надала такий лист на фірмовому бланку. Однак у фірмовому бланку зазначено невірний Реєстраційний номер облікової картки платника податків, чим порушено вимоги пункту 1 Зміст і спосіб подання пропозиції розділу ІІ Інструкція з підготовки пропозиції оголошення спрощеної закупівлі Замовника. 7. Згідно п.п. 7.1. п. 7 Додатку № 2 до Оголошення спрощеної закупівлі, Учасник мав надати довідку у довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання умов договору щодо предмета закупівлі товару за кодом ДК 021:2015:03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи. ФОП ЗАМУЛА Оксана Олексіївна надала таку довідку на фірмовому бланку. Однак у фірмовому бланку зазначено невірний Реєстраційний номер облікової картки платника податків, чим порушено вимоги пункту 1 Зміст і спосіб подання пропозиції розділу ІІ Інструкція з підготовки пропозиції оголошення спрощеної закупівлі Замовника. 8. Згідно п.п. 8.1. п. 8 Додатку № 2 до Оголошення спрощеної закупівлі, Учасник мав надати Лист-гарантію. Учасник надала такий лист-гарантію на фірмовому бланку. Однак у фірмовому бланку зазначено невірний Реєстраційний номер облікової картки платника податків, чим порушено вимоги пункту 1 Зміст і спосіб подання пропозиції розділу ІІ Інструкція з підготовки пропозиції оголошення спрощеної закупівлі Замовника. 9. Згідно п.п. 9.1. п. 9 Додатку № 2 до Оголошення спрощеної закупівлі, Учасник мав надати інформацію про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі згідно Додатку № 3 до оголошення спрощеної закупівлі. ФОП ЗАМУЛА Оксана Олексіївна надала таку інформацію на фірмовому бланку. Однак у фірмовому бланку зазначено невірний Реєстраційний номер облікової картки платника податків, чим порушено вимоги пункту 1 Зміст і спосіб подання пропозиції розділу ІІ Інструкція з підготовки пропозиції оголошення спрощеної закупівлі Замовника. 10. Згідно п.п. 10.1. п. 10 Додатку № 2 до Оголошення спрощеної закупівлі, Учасник мав надати Гарантійний лист від учасника. Учасник надала такий лист-гарантію на фірмовому бланку. Однак у фірмовому бланку зазначено невірний Реєстраційний номер облікової картки платника податків, чим порушено вимоги пункту 1 Зміст і спосіб подання пропозиції розділу ІІ Інструкція з підготовки пропозиції оголошення спрощеної закупівлі Замовника. 11. Згідно п.п. 11.1. п. 11 Додатку № 2 до Оголошення спрощеної закупівлі, Учасник мав надати Гарантійний лист. ФОП ЗАМУЛА Оксана Олексіївна надала такий гарантійний лист на фірмовому бланку. Однак у фірмовому бланку зазначено невірний Реєстраційний номер облікової картки платника податків, чим порушено вимоги пункту 1 Зміст і спосіб подання пропозиції розділу ІІ Інструкція з підготовки пропозиції оголошення спрощеної закупівлі Замовника. 12. Згідно п.п. 13.1. п. 13 Додатку № 2 до Оголошення спрощеної закупівлі, Учасник мав надати Довідку-підтвердження про відсутність ризиків для укладання договору. Учасник надала таку довідку-підтвердження на фірмовому бланку. Однак у фірмовому бланку зазначено невірний Реєстраційний номер облікової картки платника податків, чим порушено вимоги пункту 1 Зміст і спосіб подання пропозиції розділу ІІ Інструкція з підготовки пропозиції оголошення спрощеної закупівлі Замовника. 13. Згідно п.п. 15.1. п. 15 Додатку № 2 до Оголошення спрощеної закупівлі, Учасник мав надати Гарантійний лист. ФОП ЗАМУЛА Оксана Олексіївна надала такий гарантійний лист на фірмовому бланку. Однак у фірмовому бланку зазначено невірний Реєстраційний номер облікової картки платника податків, чим порушено вимоги пункту 1 Зміст і спосіб подання пропозиції розділу ІІ Інструкція з підготовки пропозиції оголошення спрощеної закупівлі Замовника. 14. Згідно п.п. 16.4. п. 16 Додатку № 2 до Оголошення спрощеної закупівлі Учасник мав надати копію Державної санітарно-епідеміологічної експертизи на споживчу тару, копія якісного посвідчення на споживчу тару. Учасник надав копію сертифіката Державної санітарно-епідеміологічної експертизи на мішки та пакети поліетиленові, але вони завірені не ФОП ЗАМУЛА Оксаною Олексіївною, чим порушено вимоги пункту 1 Зміст і спосіб подання пропозиції розділу ІІ Інструкція з підготовки пропозиції оголошення спрощеної закупівлі Замовника. 15. Згідно п.п. 16.5. п. 16 Додатку № 2 до Оголошення спрощеної закупівлі, Учасник мав надати Сканований оригінал в кольоровому вигляді довідки з інформацією про автомобіль рефрижератор, у якій має бути зазначена інформація щодо марки, моделі та державного номеру цього автотранспортного засобу. ФОП ЗАМУЛА Оксана Олексіївна надала таку довідку на фірмовому бланку. Однак у фірмовому бланку зазначено невірний Реєстраційний номер облікової картки платника податків, чим порушено вимоги пункту 1 Зміст і спосіб подання пропозиції розділу ІІ Інструкція з підготовки пропозиції оголошення спрощеної закупівлі Замовника. 16. Згідно п.п. 16.8. п. 16 Додатку № 2 до Оголошення спрощеної закупівлі, Учасник мав надати Сканований оригінал в кольоровому вигляді довідки в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою (за наявності), в якій зазначається інформація про складські та інші приміщення, та обладнання, які учасник використовує для ведення господарської діяльності із зазначенням площ(и) та правової підстави володіння/користування або пояснення про їх відсутність. Учасник надала таку довідку на фірмовому бланку. Однак у фірмовому бланку зазначено невірний Реєстраційний номер облікової картки платника податків, чим порушено вимоги пункту 1 Зміст і спосіб подання пропозиції розділу ІІ Інструкція з підготовки пропозиції оголошення спрощеної закупівлі Замовника. 17. Згідно п.п. 16.13. п. 16 Додатку № 2 до Оголошення спрощеної закупівлі, Учасник мав надати інформаційну довідку (в довільній формі) з зазначенням виробника та країну походження товару. Учасник надала таку довідку на фірмовому бланку. Однак у фірмовому бланку зазначено невірний Реєстраційний номер облікової картки платника податків, чим порушено вимоги пункту 1 Зміст і спосіб подання пропозиції розділу ІІ Інструкція з підготовки пропозиції оголошення спрощеної закупівлі Замовника. Відповідно до вимог пункту 8 постанови Кабінет Міністрів України від 11 листопада 2022 року № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану», у разі проведення закупівлі в порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, державний замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником спрощених закупівель у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, слід розуміти невідповідність інформації та/або документів у значенні, наведеному в пункті 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178. Державний замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника спрощеної закупівлі більш як один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції. Державний замовник відхиляє пропозицію учасника спрощеної закупівлі у разі, коли учасник спрощеної закупівлі не виправив виявлені державним замовником після розкриття пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених державним замовником невідповідностей протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до вимог пункту 8 постанови Кабінет Міністрів України від 11 листопада 2022 року № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану», оприлюднити в електронній системі закупівель Уповноваженого органу повідомлення з вимогою до ФОП СОБАКАР Олександра Володимировича про виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель такого повідомлення. ВИРІШЕНО: 1. Відповідно до вимог пункту 8 постанови Кабінет Міністрів України від 11 листопада 2022 року № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану», повідомити ФОП СОБАКАР Олександра Володимировича про надання наступних документів шляхом розміщення в електронній системі закупівель: 1) Пропозиція згідно Додатку № 1 до оголошення спрощеної закупівлі в повному обсязі. 2) Оригінал листа-згоди на обробку персональних даних відповідно до вимог Закону України «Про захист персональних даних» в повному обсязі, згідно п.п. 1.3. п. 1 Додатку № 2 до Оголошення спрощеної закупівлі. 3) Оригінал або завірену копію ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом в повному обсязі, згідно п.п. 2.1 п. 2 Додатку № 2 до Оголошення спрощеної закупівлі. 4) Довідка, складену у довільній формі, за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (у разі її наявності та використання), яка містить відомості про підприємство в повному обсязі, згідно п.п. 3.1. п. 3 Додатку № 2 до Оголошення спрощеної закупівлі. 5) Лист-гарантія, за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (у разі її наявності та використання), щодо дотримання/не дотримання (обрати одне значення) Учасником в своїй діяльності норм чинного законодавства України в повному обсязі, згідно п.п. 5.1. п. 5 Додатку № 2 до Оголошення спрощеної закупівлі. 6) Оригінал гарантійного листа, про те, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати застосування заходів із захисту довкілля в повному обсязі, згідно п.п. 6.1. п. 6 Додатку № 2 до Оголошення спрощеної закупівлі. 7) Довідка у довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання умов договору щодо предмета закупівлі товару за кодом ДК 021:2015:03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи в повному обсязі, згідно п.п. 7.1. п. 7 Додатку № 2 до Оголошення спрощеної закупівлі. 8) Лист-гарантію в повному обсязі, згідно п.п. 8.1. п. 8 Додатку № 2 до Оголошення спрощеної закупівлі. 9) Інформацію про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі згідно Додатку № 3 до оголошення спрощеної закупівлі в повному обсязі, згідно п.п. 9.1. п. 9 Додатку № 2 до Оголошення спрощеної закупівлі. 10) Гарантійний лист в повному обсязі, згідно п.п. 10.1. п. 10 Додатку № 2 до Оголошення спрощеної закупівлі. 11) Гарантійний лист в повному обсязі, згідно п.п. 11.1. п. 11 Додатку № 2 до Оголошення спрощеної закупівлі. 12) Довідку-підтвердження про відсутність ризиків для укладання договору в повному обсязі, згідно п.п. 13.1. п. 13 Додатку № 2 до Оголошення спрощеної закупівлі. 13) Гарантійний лист в повному обсязі, згідно п.п. 15.1. п. 15 Додатку № 2 до Оголошення спрощеної закупівлі. 14) копію Державної санітарно-епідеміологічної експертизи на споживчу тару, копія якісного посвідчення на споживчу тару, завірену підписом уповноваженої особи Замовника, згідно п.п. 16.4. п. 16 Додатку № 2 до Оголошення спрощеної закупівлі. 15) Сканований оригінал в кольоровому вигляді довідки з інформацією про автомобіль рефрижератор, у якій має бути зазначена інформація щодо марки, моделі та державного номеру цього автотранспортного засобу в повному обсязі, згідно п.п. 16.5. п. 16 Додатку № 2 до Оголошення спрощеної закупівлі. 16) Сканований оригінал в кольоровому вигляді довідки в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою (за наявності), в якій зазначається інформація про складські та інші приміщення, та обладнання, які учасник використовує для ведення господарської діяльності із зазначенням площ(и) та правової підстави володіння/користування або пояснення про їх відсутність в повному обсязі, згідно п.п. 16.8. п. 16 Додатку № 2 до Оголошення спрощеної закупівлі. 17) інформаційну довідку (в довільній формі) з зазначенням виробника та країну походження товару в повному обсязі, Згідно п.п. 16.13. п. 16 Додатку № 2 до Оголошення спрощеної закупівлі. Уповноважена особа Денис БУРЛУЦЬКИЙ

Документи

09 квітня 2025 15:57
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 квітня 2025 15:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ЗАМУЛА ОКСАНА ОЛЕКСІЇВНА"
#3132119805
597 795,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

09 квітня 2025 15:57
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 квітня 2025 16:48
Договір № 189 від 10.04.2025.pdf укладений
10 квітня 2025 16:47