Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сейф-пакети
Очікувана вартість
92 961,58 UAH
UA-2025-03-24-002291-a 8b1c2523db6747bf88ebac4acd56b4cb
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анна Плаксіна

+380935093288 a.plaksina@grmu.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Чернігівська філія Товариства з обмеженою відповідальністю "Газорозподільні мережі України"
Код ЄДРПОУ: 45355956
Місцезнаходження: Україна ,
Контактна особа: Анна Плаксіна
+380935093288
a.plaksina@grmu.com.ua
Категорія: Підприємство, установа або організація, в тому числі міжнародна, що не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 березня 2025 10:26
Звернення за роз’ясненнями: до 28 березня 2025 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 квітня 2025 08:00
Початок аукціону: 04 квітня 2025 15:55
Початок аукціону: 04 квітня 2025 15:55
Очікувана вартість: 92 961,58 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 464,81 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18930000-7: Мішки та пакети


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3850 штука
Сейф-пакет 360*500
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14037, Україна, Чернігівська область, місто Чернігів, Ремзаводська, 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2025
ДК 021:2015: 18930000-7 — Мішки та пакети
3250 штука
Сейф-пакет 600*600
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14037, Україна, Чернігівська область, місто Чернігів, Ремзаводська, 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2025
ДК 021:2015: 18930000-7 — Мішки та пакети

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за поставлений Товар здійснюється Покупцем впродовж 14 (чотирнадцяти) робочих днів з моменту отримання кожної окремої партії Товару, на підставі належно оформлених первинних документів (рахунків, видаткових накладних тощо), наданих Постачальником при оформленні поставки. Форма розрахунків: безготівкова. Вид безготівкового розрахунку: платіжне доручення. Усі розрахунки між Сторонами здійснюються в національній валюті України. Моментом здійснення оплати за кожну окрему партію Товару вважається дата перерахування Покупцем грошових коштів на банківський рахунок Постачальника. Пiсляоплата 14 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 квітня 2025 16:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРПЛАСТЕКОЛОГІЯ" 87 855,00
UAH з ПДВ
83 472,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ АНДРЕАЛ 85 818,00
UAH з ПДВ
85 818,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 квітня 2025 23:30
Електронний підпис
09 квітня 2025 17:35
Sign.p7s
09 квітня 2025 17:35
Статут завірений.pdf
09 квітня 2025 17:35
Лист -підтвердження.pdf
09 квітня 2025 17:35
Довідка.pdf
09 квітня 2025 17:35
Довідка підписант.pdf
09 квітня 2025 17:35
ГЛ постачання товару.pdf
02 квітня 2025 22:10
Електронний підпис
02 квітня 2025 22:10
Електронний підпис
02 квітня 2025 22:03
Пропозиція (5).pdf
02 квітня 2025 19:59
Довідка.pdf.p7s
02 квітня 2025 19:59
ГЛ постачання товару.pdf
02 квітня 2025 19:59
ГЛ договір.pdf
02 квітня 2025 19:59
Довідка.pdf
02 квітня 2025 19:59
опитувальник.pdf
02 квітня 2025 19:59
Технічні вимоги.pdf
02 квітня 2025 19:59
Довідка.pdf
02 квітня 2025 19:59
Витяг ЄДР ТОВ УПЕ 15.10.24.pdf
02 квітня 2025 19:59
Довідка ліцензія.pdf
02 квітня 2025 19:59
Витяг_ПДВ_УПЕ.pdf
02 квітня 2025 19:59
07 Опис від 17.01.24.pdf
02 квітня 2025 19:59
Довідка.pdf.p7s
02 квітня 2025 19:59
Аналог.договір.pdf

Публічні документи

31 березня 2025 15:54
Електронний підпис
31 березня 2025 15:52
ГМУ Чернігів сейф-пакет.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРПЛАСТЕКОЛОГІЯ"

ТОВ АНДРЕАЛ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "УКРПЛАСТЕКОЛОГІЯ"
#34410050
Переможець 83 472,00
UAH з ПДВ
10 квітня 2025 16:38
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 квітня 2025 08:09

Вимога про усунення невідповідностей

1. Учасником у складі ТД, як того вимагає Додаток 2 до документації спрощеної закупівлі, не надано: - документ (витяг) з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» (п. 1.12 Переліку документів, що надають учасники у складі пропозиції). - лист за підписом керівника в довільній формі із зазначенням посадових осіб або представників Учасника, до повноважень яких належить підписання документів пропозиції та договору (п. 1.5 Переліку документів, що надають учасники у складі пропозиції). - документ довідку довільної форми, підписану уповноваженою особою Учасника та скріплена печаткою (у разі використання) з інформацією про те що, учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі не відмовлявся від підписання договору про закупівлю (у тому числі через неукладення договору з боку учасника) більше двох разів із Замовником, який проводить таку спрощену закупівлю; (п. 1.8 Переліку документів, що надають учасники у складі пропозиції). - лист-підтвердження відповідності товарів та умов, які пропонуються учасником, технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі (у довільній формі) (п. 1.9 Переліку документів, що надають учасники у складі пропозиції). - гарантійний лист від учасника, про те, що товар при постачанні буде супроводжуватись документами, підтверджуючими якість (паспорт якості, сертифікат відповідності тощо) та буде мати гарантійні зобов’язання виробника, за підписом уповноваженої особи Учасника, завірений печаткою (п. 1.16 Переліку документів, що надають учасники у складі пропозиції).

Документи

10 квітня 2025 16:38
Електронний підпис
10 квітня 2025 16:37
Протокол переможця.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 квітня 2025 16:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УКРПЛАСТЕКОЛОГІЯ"
#34410050
83 472,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 квітня 2025 16:38
Електронний підпис
10 квітня 2025 16:37
Протокол переможця.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 квітня 2025 15:46
ЧнФ-358-Р.pdf укладений
18 квітня 2025 15:45