Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ФІЛІЯ «ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ «ХМЕЛЬНИЦЬКА АТОМНА ЕЛЕКТРИЧНА СТАНЦІЯ» АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ «ЕНЕРГОАТОМ» |
Код ЄДРПОУ: | 21313677 |
Вебсайт: | http://www.xaec.org.ua/ |
Місцезнаходження: | Україна , Хмельницька обл., Нетішин, |
Контактна особа: |
Михальчук Сергій Григорович 380384263888 MYKHALCHUK.SERHII@KHNPP.ATOM.GOV.UA |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 березня 2025 15:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 квітня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 квітня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 квітня 2025 09:00 |
Початок аукціону: | 11 квітня 2025 15:58 |
Початок аукціону: | 11 квітня 2025 15:58 |
Очікувана вартість: | 1 400 000,16 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | для резидентів: Оплату за замовлену поставлену партію Товару Покупець здійснює шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 180 календарних днів з дати оформлення ярлика на придатний Товар згідно з СОУ НАЕК 038:2021 «Управління закупівлями продукції. Організація вхідного контролю продукції для ВП Компанії». для нерезидентів: Оплату за замовлену поставлену партію Товару Покупець здійснює на підставі рахунку – фактури (інвойс), шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 180 календарних днів з дати оформлення ярлика на придатний Товар згідно з СОУ НАЕК 038:2021 «Управління закупівлями продукції. Організація вхідного контролю продукції для ВП Компанії». | Пiсляоплата | 180 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 березня 2025 15:05 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
28 березня 2025 15:05 |
Додаток №8 до ТД - Довідка по п. 45 Особливостей_PS.DOCX | |
28 березня 2025 15:05 |
Додаток №1 до ТД - Перелік документів які подаються учасником_PS.DOC | |
28 березня 2025 15:05 |
Додаток №7 до ТД - Анкета_PS.DOCX | |
28 березня 2025 15:05 |
Додаток №4 до ТД - Тендерна пропозиція _цінова_PS.DOC | |
28 березня 2025 15:05 |
Додаток №5.1 до ТД ПРОЕКТ КОНТРАКТУ поставки_PS.DOC | |
28 березня 2025 15:05 |
Додаток №2 до ТД - Перелік документів, які подаються переможцем_PS.DOCX | |
28 березня 2025 15:05 |
Тендерна документація_PS.DOC | |
28 березня 2025 15:05 |
Додаток №3 до ТД - Технічна специфікація до предмета закупівлі_PS.DOCX | |
28 березня 2025 15:05 |
Додаток №6 до ТД - Лист-заявка про участь в закупівлі_PS.DOCX | |
28 березня 2025 15:05 |
Додаток №5 до ТД - ПРОЕКТ ДОГОВОРУ поставки_PS.DOC |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-05-08-000114 ● 4edf12eabdc54bd0bea19b3d9ebae508
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 травня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 травня 2025 14:26 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
08.05.2025 №38-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 та на виконання доручення Держаудитслужби від 07.05.2025 №003100-18/5618-2025
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 08.05.2025 №38-з
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7 UA-2025-03-28-009484-a 28.03.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу контролю
у сфері закупівель Ігор ГАМУЛЯК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-05-09 11:38:37
Запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Бітум дорожній 70/100» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-03-28-009484-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступних питань:
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та відповідні документи: аналіз ринку щодо цін, листування з учасниками ринку тощо)?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-05-14 13:56:45
Пояснення на запит ДАСУ щодо закупівлі UA-2025-03-28-009484-a
Пояснення
на запит ДАСУ щодо закупівлі UA-2025-03-28-009484-a
Закупівля за номером UA-2025-03-28-009484-a «Бітум дорожній 70/100»
(код ДК 021:2015: 44110000-4 Конструкційні матеріали) за процедурою відкриті торги з особливостями здійснювалася відповідно до визначеної потреби на підставі поданих заявок для реалізації комплексу організаційних і технічних заходів, метою яких є підтримка та утримання в належному стані будівель та споруд, майданчиків, ремонт і обслуговування тротуарів, доріг та проїздів закріплених за СБ згідно «Схеми розмежування території проммайданчика філії «ВП «Хмельницька АЕС» по підрозділах».
Очікувана вартість закупівлі визначена в порядку, передбаченому Наказом Міністерства розвитки економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», виробничими та організаційно-розпорядчими документами АТ «НАЕК «Енергоатом» (наказ ДП НАЕК «Енергоатом» від 08.10.2024 №01-1011-н «Про порядок визначення очікуваної вартості закупівель товарів, робіт та послуг») та на основі попереднього цінового аналізу ринку потенційних постачальників, а саме: ТОВ «УКРІНТЕХ» м.Славута, ТОВ «Югсинтез» м.Дніпро, ТОВ «ВП «Сфераізол» м. Харків. Також, проведено аналіз попередніх закупівель аналогічних товарів іншої філії АТ «НАЕК «Енергоатом» та на підставі цін відповідних закупівель минулих періодів, інформація про які міститься в електронній системі закупівель. За результатом аналізу отриманих комерційних пропозицій сформовано інформаційну довідку про визначення очікуваної вартості закупівлі від 31.01.2025 (додається) у відповідності до виділеного бюджету філії «ВП «Хмельницька АЕС». Джерелом фінансування закупівель
АТ «НАЕК «Енергоатом» є власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства).
Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі визначені згідно Додатку 3 до тендерної документації «Технічною специфікацією до предмета закупівлі Бітум дорожній 70/100».
Додаток: Інформаційна довідка про визначення очікуваної вартості закупівлі з додатками від 31.01.2025 на 7 аркушах.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 травня 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 31 травня 2025 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 квітня 2025 16:33
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЕНЕРГІЯ-2024" |
1 327 680,00
UAH
|
1 151 999,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Променергомаш |
1 332 000,00
UAH
|
1 152 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БАЗИС-РЕЄСТР" |
1 368 000,00
UAH
|
1 195 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Укрінтех |
1 400 000,16
UAH
|
1 400 000,16
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЕНЕРГІЯ-2024" #45187770 |
Рішення скасоване |
1 151 999,00
UAH
|
02 травня 2025 11:39
|
ТОВ "ЕНЕРГІЯ-2024" #45187770 |
Відхилено |
1 151 999,00
UAH
|
02 травня 2025 11:39
|
ТОВ Променергомаш #30681488 |
Рішення скасоване |
1 152 000,00
UAH
|
14 травня 2025 09:10
|
ТОВ Променергомаш #30681488 |
Відхилено |
1 152 000,00
UAH
|
14 травня 2025 09:10
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БАЗИС-РЕЄСТР" #41870000 |
Рішення скасоване |
1 195 000,00
UAH
|
23 травня 2025 14:05
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БАЗИС-РЕЄСТР" #41870000 |
Відхилено |
1 195 000,00
UAH
|
23 травня 2025 14:05
|
ТОВ Укрінтех #30160715 |
Переможець |
1 400 000,16
UAH
|
30 травня 2025 13:23
|