Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Виготовлення проєктно-кошторисної документації по об’єкту: «Реконструкція комплексу будівель Комунального підприємства «Обласний заклад з надання психіатричної допомоги Полтавської обласної ради» за адресою м. Полтава, вул. Медична, 1» (ДК 021:2015: 71000000-8 — Архітектурні, будівельні, інженерні та інспекційні послуги)
Очікувана вартість
10 000 000,00 UAH
UA-2023-05-17-012787-a ● 887933134aeb42c783a9c1db3ada8a7e
Відкриті торги з особливостями
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Обласний заклад з надання психіатричної допомоги Полтавської обласної ради" |
Код ЄДРПОУ: | 01999075 |
Місцезнаходження: | 36013, Україна , Полтавська обл., Полтава, вулиця Медична, будинок 1 |
Контактна особа: |
Калініченко Яна Вячеславівна 380532506207 tender.pokpl@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 травня 2023 16:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 травня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 травня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 травня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 10 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 50 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Виготовлення проєктно-кошторисної документації по об’єкту: «Реконструкція комплексу будівель Комунального підприємства «Обласний заклад з надання психіатричної допомоги Полтавської обласної ради» за адресою м. Полтава, вул. Медична, 1» (ДК 021:2015: 71000000-8 — Архітектурні, будівельні, інженерні та інспекційні послуги)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
36013, Україна, Полтавська область, Полтава, вулиця Медична, будинок 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 липня 2023
ДК 021:2015: 71000000-8 — Архітектурні, будівельні, інженерні та інспекційні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 травня 2023 15:15 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
24 травня 2023 15:13 |
протокол 75.pdf | |
24 травня 2023 15:12 |
Повідомлення про зміни в ТД.docx | |
24 травня 2023 15:12 |
ТД пкд реконструкція по особливостям зі змінами від 24.05.2023.docx | |
17 травня 2023 17:14 |
протокол технічної помилки.pdf | |
17 травня 2023 16:41 |
ТД пкд реконструкція по особливостям.docx |
24 травня 2023 15:15 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
24 травня 2023 15:13 |
протокол 75.pdf
|
||||||
24 травня 2023 15:12 |
Повідомлення про зміни в ТД.docx
|
||||||
24 травня 2023 15:12 |
ТД пкд реконструкція по особливостям зі змінами від 24.05.2023.docx
|
||||||
17 травня 2023 17:14 |
протокол технічної помилки.pdf
|
||||||
17 травня 2023 16:41 |
ТД пкд реконструкція по особливостям.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
СС
Дата подання: 17 травня 2023 17:25
Дата відповіді: 18 травня 2023 13:09
Який клас наслідків об’єкту будівництва?
Відповідь: Доброго дня. Шановний Учаснику, дякуємо за запитання та повідомляємо, що згідно Додатку №4" Завдання на проектування", пункту 14. "Визначення класу (наслідків) відповідальності, категорії складності та установленого строку експлуатації (згідно ДСТУ-Н Б В.1.2-16-2013) та код об’єкту будівництва": Клас наслідків (відповідальності) – визначити проектом, установлений строк експлуатації - 30 років.
Акт огляду
Дата подання: 19 травня 2023 17:21
Дата відповіді: 22 травня 2023 16:29
Шановний Замовник! Просимо надати роз'яснення щодо наступної вимоги: "надати в складі пропозиції Акт обстеження (огляду) об’єкту в довільній формі про підтвердження виїзду учасника на місце проведення робіт, за закупівлею, для обстеження об’єкту, на якому мають бути виконані роботи, з обов’язковим зазначенням дати виїзду, місця проведення огляду, уповноваженої особи учасника закупівлі, зазначенням предмету закупівлі з посилання на ідентифікатор закупівлі та документів, що підтверджують повноваження уповноваженої особи учасника на підписання документів пропозиції, за підписом представника Замовника."
А саме: ...та документів, що підтверджують повноваження уповноваженої особи учасника на підписання документів пропозиції, за підписом представника Замовника.
Що Замовник має на увазі? Учасник має надати Акт та документи що підтверджують повноваження уповноваженої особи учасника на підписання документів пропозиції - на керівника? Тобто акт може підписати тільки кертівник? Чи документи що підтверджують повноваженняособи яка підписала Акт від Учасника? І що саме має бути за підписом Замовника,тільки АКТ чи ще якісь документи.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! У відповідь на Ваш запит повідомляємо наступне, що згідно п. 3 Розділу 5 тендерної документації Учасник, має надати в складі пропозиції Акт обстеження (огляду) об’єкту в довільній формі про підтвердження виїзду учасника на місце проведення робіт, за закупівлею, для обстеження об’єкту, на якому мають бути виконані роботи, з обов’язковим зазначенням дати виїзду, місця проведення огляду, уповноваженої особи учасника закупівлі, зазначенням предмету закупівлі з посилання на ідентифікатор закупівлі та документів, що підтверджують повноваження уповноваженої особи учасника на підписання документів пропозиції, за підписом представника Замовника. Відповідно п. 1 Розділу 3 повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції уповноваженої особи учасника процедури закупівлі підтверджується: для керівника учасника – копією виписки з протоколу зборів засновників або копією протоколу зборів засновників та/або копією наказу про призначення або іншим документом, що підтверджує повноваження керівника учасника; для іншої посадової особи учасника– оригіналом довіреності та копією виписки з протоколу зборів засновників або копією протоколу зборів засновників та/або копією наказу про призначення керівника або іншим документом, що підтверджує повноваження керівника учасника, який надав довіреність; повноваження учасника - фізичної особи, у тому числі фізичної особи - підприємця, що є громадянином України, підтверджується поданням у складі тендерної пропозиції копії паспорта громадянина України (сторінки 1-6, а також сторінка, що містить інформацію про останнє місце реєстрації особи) або копії ID-карти, що посвідчує його особу, та копії довідки про присвоєння ідентифікаційного номеру. У випадку, якщо учасник не є громадянином України, то надається копія всіх сторінок паспортного документу іноземця та/або посвідки на постійне проживання, що підтверджує таку особу (переклад таких документів на українську мову повинен бути засвідчений нотаріусом).
У разі якщо тендерна пропозиція подається об'єднанням учасників, у складі тендерної пропозиції надається документ про створення такого об'єднання.
У разі якщо тендерна пропозиція подається об'єднанням учасників, у складі тендерної пропозиції надається документ про створення такого об'єднання.
Кошторис
Дата подання: 19 травня 2023 17:22
Дата відповіді: 22 травня 2023 16:28
Чи необхідно надавати у складі пропозиції кошторис на виготовлення проєктно-кошторисної документації по об’єкту: «Реконструкція комплексу будівель Комунального підприємства «Обласний заклад з надання психіатричної допомоги Полтавської обласної ради» за адресою м. Полтава, вул. Медична, 1» (ДК 021:2015: 71000000-8 — Архітектурні, будівельні, інженерні та інспекційні послуги) -?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! У відповідь на Ваш запит повідомляємо, що у тендерній документації надано вичерпний перелік документів, необхідних для подачі тендерної пропозиції Учасника.
Дискримінаційна вимога документації
Дата подання: 22 травня 2023 12:45
Дата відповіді: 22 травня 2023 16:28
Шановний Замовник, відповідно до вимог тендерної документації передбачено, що Аналогічним договором є договір з виготовлення та/або розроблення проектно-кошторисної документації на реконструкцію медичного закладу з надання психіатричної допомоги, з отриманням позитивного висновку експертизи.
Відповідно до п.1.1 та п. 1.2 ДБН В2.2-10:2022 «Заклади охорони здоров’я. Основні положення» Ці норми встановлюють вимоги до будівель і споруд усіх типів закладів охорони здоров'я у цілому та приміщень, що використовуються для надання медичної та реабілітаційної допомоги у сфері охорони здоров’я (далі – заклади охорони здоров’я).
Ці норми застосовують для проєктування закладів охорони здоров'я при новому будівництва, реконструкції і капітальному ремонті.
Окрім цього, згідно Наказу Міністерства охорони здоров’я №385 від 28.10.2002 «Про затвердження переліків закладів охорони здоров'я, лікарських посад, посад фармацевтів, посад фахівців з фармацевтичною освітою, посад професіоналів у галузі охорони здоров'я, посад фахівців у галузі охорони здоров'я та посад професіоналів з вищою немедичною освітою у закладах охорони здоров'я» відносить до багатопрофільних закладів на рівні з госпіталем, Лікувально-діагностичним центром, Міською лікарнею швидкої медичної допомоги, тощо в тому числі і Заклад з надання психіатричної допомоги. Отже, і законодавчі норми медичної сфери і будівельні нормативи не визначають різниці між медичним спрямуванням закладів охорони здоров’я.
Тобто проектування буде здійснюватися на основі нормативів, що передбачають єдині норми для проектування закладів охорони здоров’я без виділення окремих за напрямками діяльності.
При цьому виконання робіт з виготовлення та/або розроблення проектно-кошторисної документації на реконструкцію медичного закладу жодним чином не відрізнятиметься від виготовлення та/або розроблення проектно-кошторисної документації на реконструкцію медичного закладу З НАДАННЯ ПСИХІАТРИЧНОЇ ДОПОМОГИ.
Дана вимога є дискримінаційною та обмежує коло потенційних учасників. Оскільки прийняти участь зможуть лише ті Учасники що проектували медичні заклади з надання психіатричної допомоги, у разі наявності досвіду з проектування медичного закладу що не відноситься до психіатричного напрямку Учасник вважатиметься таким, що не має досвіду виконання аналогічних робіт.
Вимагаємо скасувати дану вимогу тендерної документації та викласти її в наступній редакції: «Аналогічним договором є договір з виготовлення та/або розроблення проектно-кошторисної документації на реконструкцію медичного закладу ,з отриманням позитивного висновку експертизи.»
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо, що вимога стосовно надання учасниками підтвердження досвіду проектування саме закладів з надання психіатричної допомоги обумовлена саме специфікою утримання пацієнтів закладу. Замовник зобов’язаний дотримуватись норм утримання саме таких категорій пацієнтів.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2023-05-17-012787-a.b1
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ "АРКОН", Код ЄДРПОУ:41780588
Дата подання: 22 травня 2023 18:24
Дата подання: 22 травня 2023 18:24
Оскарження дискримінаційних вимог
ТОВ «ІК «АРКОН» має намір взяти участь у процедурі закупівлі : Виготовлення проєктно-кошторисної документації по об’єкту: «Реконструкція комплексу будівель Комунального підприємства «Обласний заклад з надання психіатричної допомоги Полтавської обласної ради» за адресою м. Полтава, вул. Медична, 1» (ДК 021:2015: 71000000-8 — Архітектурні, будівельні, інженерні та інспекційні послуги) UA-2023-05-17-012787-a ( надалі – Процедура закупівлі), що оголошена Комунальним підприємством "Обласний заклад з надання психіатричної допомоги Полтавської обласної ради"
Відповідно до п.3 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» ( надалі – Постанова) визначено, що Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» ( надалі – Закон), закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням
Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Замовники, учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом.
При детальному розгляді тендерної документації що затверджена Протокольним рішенням уповноваженої особи від 17.05.2023 року № 64 Я.В. Калініченко (надалі – тендерна документація) було встановлено наявність дискримінаційних вимоги, що суперечать ст. 5 Закону.
Детальніше у вкладенні.
Розгорнути
Згорнути
Рішення органу оскарження: Замовником відповідно до Закону про публічні закупівлі усунено порушення
Прийнято до розгляду: 24 травня 2023 16:37
рішення від 24.05.2023 № 7171.pdf
Дата публікації: 24 травня 2023 16:37
інформація про резолютивну частину рішення від 01.06.2023 № 7843.pdf
Дата публікації: 02 червня 2023 13:54
рішення від 01.06.2023 № 7843.pdf
Дата публікації: 06 червня 2023 19:00
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 травня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ "АРКОН" |
9 450 000,00
UAH з ПДВ
|
9 450 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ "АРКОН" #41780588 |
Очікує рішення |
9 450 000,00
UAH з ПДВ
|
06 червня 2023 19:03
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 09 червня 2023 15:28 |
Кінець періоду оскарження: | 20 червня 2023 00:00 |
Дата відміни: | 20 червня 2023 00:02 |
Причина відміни: | скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | Враховуючи вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), відповідно до пункту 3-7 Розділу X "Прикінцеві та перехідні положення" Закону України "Про публічні закупівлі", п. 47 пп.3 Загальних положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами № 336 від 18.04.2023 (далі - Особливості), Замовник має право відмінити відкриті торги у разі скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг. |
Документи:
09 червня 2023 15:27
|
Електронний підпис |
09 червня 2023 15:25
|
протокол.pdf |