Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Бензин та Дизельне паливо (талони)
Очікувана вартість
8 941 650,00 UAH
UA-2025-03-27-008113-a 884cafe506bc42deab6ab1dceb664b9a
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Якименко

+380432537398 uovinvodokan@vinvk.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Вінницяоблводоканал
Код ЄДРПОУ: 03339012
Місцезнаходження: 21022, Україна , Вінницька обл., місто Вінниця, ВУЛИЦЯ КИЇВСЬКА, будинок 173
Контактна особа: Олександр Якименко
+380432537398
uovinvodokan@vinvk.com.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 березня 2025 15:50
Звернення за роз’ясненнями: до 06 квітня 2025 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 квітня 2025 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 квітня 2025 08:00
Початок аукціону: 21 квітня 2025 14:16
Початок аукціону: 21 квітня 2025 14:16
Очікувана вартість: 8 941 650,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 89 416,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
130000 літр
Паливо дизельне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21022, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Київська,173
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 09134200-9 — Дизельне паливо
35000 літр
Бензин автомобільний А-95
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21022, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Київська,173
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 09132000-3 — Бензин

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата подання заявки Повторювана поставка 2 Календарні 100
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 березня 2025 15:07
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 березня 2025 15:07
Форма підтвердження: документ
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 березня 2025 15:07
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 березня 2025 15:07
Форма підтвердження: документ
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 березня 2025 15:07
Форма підтвердження: документ
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 березня 2025 15:07
Форма підтвердження: документ
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 березня 2025 15:07
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 березня 2025 15:07
Форма підтвердження: документ
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 березня 2025 15:07
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 квітня 2025 16:22
Форма підтвердження: документ
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 квітня 2025 16:22
Форма підтвердження: документ
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 березня 2025 15:07
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 березня 2025 15:07
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 березня 2025 15:07
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 березня 2025 15:07
Форма підтвердження: документ
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 березня 2025 15:07
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 березня 2025 15:07
Форма підтвердження: документ
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 березня 2025 15:07
Форма підтвердження: документ
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 березня 2025 15:07
Форма підтвердження: документ
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 березня 2025 15:07
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 березня 2025 15:07
Форма підтвердження: документ
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 березня 2025 15:07
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 квітня 2025 16:22
Форма підтвердження: документ
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 27 березня 2025 15:07
Дата архівування: 04 квітня 2025 16:22
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 квітня 2025 16:22
Форма підтвердження: документ
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 27 березня 2025 15:07
Дата архівування: 04 квітня 2025 16:22
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 квітня 2025 16:22
Форма підтвердження: документ
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 27 березня 2025 15:07
Дата архівування: 04 квітня 2025 16:22
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 квітня 2025 16:22
Форма підтвердження: документ
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 27 березня 2025 15:07
Дата архівування: 04 квітня 2025 16:22
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 березня 2025 15:07
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 березня 2025 15:07

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції

04 квітня 2025 16:25
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
04 квітня 2025 16:22
Додаток 3.doc
04 квітня 2025 16:22
ТД (зі змінами) Бензин ДП 2025 редакція 09.07.24.doc
04 квітня 2025 16:22
Додаток 2 (зі змінами).doc
04 квітня 2025 16:22
Додаток 1 (зі змінами).doc
04 квітня 2025 16:22
Додаток 1 (зі змінами).doc
04 квітня 2025 16:22
Додаток 2 (зі змінами).doc
04 квітня 2025 16:22
ТД (зі змінами) Бензин ДП 2025 редакція 09.07.24.doc
04 квітня 2025 16:22
Зміни до ТД.doc
04 квітня 2025 16:22
Зміни до ТД.doc
27 березня 2025 15:07
Додаток 1.1.doc
27 березня 2025 15:07
Додаток 1.1.doc
27 березня 2025 15:07
Додаток 4.doc
27 березня 2025 15:07
Додаток 4.doc
27 березня 2025 15:07
Додаток 3.doc
04 квітня 2025 16:25
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
27 березня 2025 15:52
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
04 квітня 2025 16:22
Додаток 3.doc
04 квітня 2025 16:22
ТД (зі змінами) Бензин ДП 2025 редакція 09.07.24.doc
27 березня 2025 15:07
ТД Бензин ДП 2025 редакція 09.07.24.doc
04 квітня 2025 16:22
Додаток 2 (зі змінами).doc
27 березня 2025 15:07
Додаток 2.doc
04 квітня 2025 16:22
Додаток 1 (зі змінами).doc
27 березня 2025 15:07
Додаток 1.doc
04 квітня 2025 16:22
Додаток 1 (зі змінами).doc
27 березня 2025 15:07
Додаток 1.doc
04 квітня 2025 16:22
Додаток 2 (зі змінами).doc
27 березня 2025 15:07
Додаток 2.doc
04 квітня 2025 16:22
ТД (зі змінами) Бензин ДП 2025 редакція 09.07.24.doc
27 березня 2025 15:07
ТД Бензин ДП 2025 редакція 09.07.24.doc
04 квітня 2025 16:22
Зміни до ТД.doc
04 квітня 2025 16:22
Зміни до ТД.doc
27 березня 2025 15:07
Додаток 1.1.doc
27 березня 2025 15:07
Додаток 1.1.doc
27 березня 2025 15:07
Додаток 4.doc
27 березня 2025 15:07
Додаток 4.doc
27 березня 2025 15:07
Додаток 3.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

АЗС по всіх обласних центрах України
Дата подання: 01 квітня 2025 10:39
Дата відповіді: 04 квітня 2025 16:23
Просимо надати роз'яснення стосовно наявності АЗС по всіх обласних центрах України. Комунальне підприємство здійснює свою діяльність виключно в межах населеного пункту, де воно знаходиться. З якою метою комунальному підприємству потрібна наявність АЗС по всій Україні. Просимо внести зміни в тендерну документацію та виключити наявність АЗС по всій Україні.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день! Шановний Учаснику! Розглянувши Ваше звернення, інформуємо, що необхідність АЗС по всій Україні викликана досвідом попередніх закупівель та потребою в заправці транспортних засобів працівників Замовника, які перебувають у відряджені. Тендерна документація розроблена відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», тому просимо подавати тендерні пропозиції відповідно до вимог Тендерної документації.
ЗВЕРНЕННЯ
Дата подання: 03 квітня 2025 15:25
Дата відповіді: 04 квітня 2025 16:38
На відповідність п. 54 Особливостей, звертаємось до Замовника з вимогою виключити дискримінаційні умови тендерної документації щодо наявності талонів ЗРАЗКА УЧАСНИКА. Додаток 1 та Додаток 2 Тендерної документації визначає: «4. Документи, які має надати учасник на підтвердження ПРАВА КОРИСТУВАННЯ АЗС: 3)У разі використання Учасником партнерських АЗС та організації здійснення відпуску пального шляхом надання талонів, що пропонуються Учасником, – надаються копії партнерських договорів, укладених між Учасником та власником або орендарем АЗС, з оригіналом листа від власника/орендаря про гарантування безумовного, цілодобового та безперебійного здійснення відпуску пального на АЗС, що зазначені у довідці, протягом 2025 року, ЗА ТАЛОНАМИ ЗРАЗКА УЧАСНИКА.» Звертаємо увагу, що потенційний учасник НЕ Є ЕМІТЕНТОМ ТАЛОНІВ, тобто учасником не введено в облік в мережі АЗС талонів зразка САМЕ учасника. Плануємо запропонувати здійснювати постачання палива за талонами, емітентом яких є партнерська мережа АЗС, та за якими здійснюється отримання палива в партнерській мережі АЗС. Інструкції про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України затвердженої Наказом Мінпаливенерго України, Мінтрансзв'язку України, Мінекономіки України, Держспоживстандарту України 20.05.2008 N 281/171/578/155 встановлює поняття Талону (скретч-карта) - спеціальний талон, придбаний за умовами та відпускною ціною обумовленого номіналу, що підтверджує право його власника на отримання на АЗС фіксованої кількості нафтопродукту певного найменування і марки, які позначені на ньому. Позначеня на талоні наносить емітент таких талонів. Наше підприємство планує запропонувати здійснювати відпуск за талонами, емітентом яких є партнерська мережа автозаправних станцій, яка має введений в обіг зразок талонів, емітентом яких є власник мережі автозаправних станцій. Аналізуючи вищевикладену норму можна зробити висновок, що талон як засіб для отримання відповідної кількості пального, певної марки придбаний раніше за умовами та відпускною ціною обумовленого номіналу породжує певні правовідносини та встановлює зобов’язання між суб’єктами право, а саме продавцем талону та його покупцем. Так у продавця виникає обов’язок здійснити відпуск пального за пред’явленим на нього талоном. Слід зауважити, що такі правовідносини та чинне законодавство, як наслідок, надають Покупцю право здійснювати перепродаж Товару (палива за талонами), для отримання палива вже контрагенту Покупця, в даному випадку Замовника, в зв’язку з тим, що талон НЕ є засобом розрахунку та платіжним засобом, а є фактично засобом контролю відпуску раніше придбаного пального. Оскільки тендерна документація містить дискримінаційні умови, та такі, що обмежують учасників в праві на участь, звертаємось до Замовника з вимогою усунення обмежуючих умов тендерної документації: - щодо умови надання листа від власника АЗС, про здійснення відпуску пального ЗА ТАЛОНАМИ ЗРАЗКА САМЕ УЧАСНИКА . Потенційний учасник має партнерський договір НЕ НА ОБСЛУГОВУВАННЯ ВЛАСНИХ ТАЛОНІВ, а договір купівлі-продажу нафтопродуктів шляхом постачання талонів. У відповідності до ч. 1 ст. 627 Цивільного кодексу України, сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості. З урахуванням норм Цивільного кодексу України, між Суб’єктом оскарження та його партнером (мережею АЗС) було укладено договір, який містить умови, що були визначені між сторонами на момент підписання. Такий договір складено у відповідності до ст.ст. 655-656 ЦКУ, зокрема згідно загальним положення договору купівлі-продажу Товару. Встановлення Замовником умови щодо наявності партнерського договору саме на КОРИСТУВАННЯ АЗС, тим більше за талонами зразка САМЕ учасника (емітовані учасником) – створює обмеження у можливості взяти участь у закупівлі учасникам, які здійснюють постачання Товару (через партнерську мережу АЗС) на підставі укладених договорів купівлі-продажу Товару, при цьому за талонами, емітовані партнером – власником мережі АЗС, а не учасником. Для того, щоб бути учасником ринку продажу пального, законодавством не передбачено обов'язку бути при цьому власником/орендарем/корисутвачем автозаправних станцій, або емітентом талонів. Відповідне твердження має законодавче обґрунтування в частині права юридичної особи здійснювати продаж Товару, яке належить власникові Товару, закріплене в ст. 658 Цивільного кодексу України. Отже, право користування об'єктами автозаправних станцій партнерських АЗС - не є обов'язком Суб'єкта оскарження для здійснення права перепродажу Товару (палива за талонами), а отже - такі вимоги Замовника щодо "права користування АЗС " - не мають законодавчого підґрунтя та суперечать вимогам діючих нормативно-правових актів, а також встановлюють дискримінаційні умови для Суб'єкта господарювання, які порушують його права на здійснення господарської діяльності згідно зареєстрованих видів економічної діяльності з оптової торгівлі твердим, рідким, газоподібним паливом і подібними продуктами. Такі умови тендерної документації не створюють конкурентного середовища та є такими, що порушують принципи, закріплені в ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі». Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Звертаємо увагу, що практика розгляду скарг Антимонопольним комітетом України за аналогічною дискримінаційною умовою є позитивною, що свідчить про наявність порушень з боку Замовника при складанні тендерної документації. За таких умов, орган оскарження приймає рішення про зобов’язання Замовника усунити невідповідності шляхом внесення змін до тендерної документації. ЗВЕРТАЄМОСЬ до Замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру, а саме виключити вимогу щодо: - Наявності листа від власника АЗС, про здійснення відпуску пального ЗА ТАЛОНАМИ ЗРАЗКА САМЕ УЧАСНИКА , в частині ТАЛОНІВ зразка САМЕ учасника. - Наявність партнерських договорів на підтвердження права користування учасником АЗС.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день! Шановний Учаснику! Розглянувши Ваше звернення, інформуємо, що обмеження прав Учасників закупівлі використовувати партнерські АЗС призведе до зменшення кола потенційних учасників закупівлі, що в свою чергу зменшить конкуренцію. Вимога про можливість використовувати партнерські АЗС не містить дискримінаційних умов, тому просимо подавати тендерні пропозиції відповідно до вимог Тендерної документації.
Що стосується вимоги про відпуск пального за талонами зразка Учасника, то до тендерної документації внесено зміни.
ЗВЕРНЕННЯ
Дата подання: 03 квітня 2025 15:26
Дата відповіді: 04 квітня 2025 16:42
1. Питання На відповідність п. 54 Особливостей, звертаємось до Замовника з вимогою виключити дискримінаційні умови тендерної документації щодо наявності: - не менше 5 АЗС учасника на адміністративній території м. Вінниці (наше підприємство може запропонувати 3 АЗС у м. Вінниці); - в радіусі 8 км від адреси Замовника наявність 3-х АЗС учасника (наше підприємство може запропонувати 1-ну АЗС на відстані 8 км та ще 2 (дві) АЗС на відстані більше ніж 8 км). - АЗС у кожному обласному центрі (наше підприємство не може запропонувати АЗС саме в кожному обласному центрі України, але може запронувати АЗС у 90 % обласних центрів України). Додаток 1 та Додаток 2 тендерної документації визначають наступні умови: «2. На адміністративній території м.Вінниці має бути розташовано не менше 5-ти АЗС Учасника про що Учасник має надати Довідку на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) в довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи учасника із зазначенням адрес АЗС. До довідки обов'язково мають додаватись документи які підтверджують право користування учасника АЗС, що зазначені в довідці. 3. Для забезпечення економії та недопущення нераціональних затрат паливно-мастильних матеріалів в радіусі до 8 кілометрів від фактичної адреси замовника (м. Вінниця, вул. Київська, 173) (відстань вимірюється по автомобільних дорогах загального призначення) має розташовуватись не менше 3-х (трьох) АЗС учасника на яких можлива заправка з використанням талонів про що Учасник має надати Довідку на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) в довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи учасника із зазначенням адрес АЗС. До довідки обов'язково мають додаватись документи які підтверджують право користування учасника АЗС, що зазначені в довідці. 5. Учасник має надати Гарантійний лист на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) в довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи учасника з переліком усіх АЗС Учасника (із зазначенням адреса АЗС) , які мають бути розташовані на території всієї України (в кожному обласному центрі, винятком можуть слугувати тимчасово окуповані території) з можливістю здійснення заправки автомобілів цілодобово у відповідності до кількості та номенклатури пального необхідного Покупцю.» Частиною першою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Наше підприємство планує запропонувати мережу АЗС, яка розташована по всій території України, та велику сітку розташування по м. Вінниця та Вінницькій області, АЛЕ ОСКІЛЬКИ Замовник встановив таких виокремлений перелік розташування АЗС – Скаржник не має можливості взяти участь у процедурі закупівлію При цьому, за найшвидшою схемою проїзда, найближча АЗС, яку плануємо запропонувати, знаходиться на відстані НЕ БІЛЬШЕ 8 км, АЛЕ у кількості 1 (однієї) АЗС. ТАК САМО, як і загальна кількість АЗС у місті Вінниця скаладає 3 (три) АЗС, чого є цілком достатньо для здійснення заправки пальним. АЛЕ Замовник встановлює наявність САМЕ 5 АЗС у місті Вінниця, чим обмежує більшість учасників та встановлює вимоги, які зможе виконати ЛИШЕ ОДИН ПОСТАЧАЛЬНИК (Особливо, з урахуванням вимоги наявності АЗС у кожному обласному центрі України). ЗВЕРТАЄМОСЬ до Замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру, а саме виключити вимогу щодо: - Наявності САМЕ 5 АЗС у місті Вінниця; - Наявності в радіусі до 8 кілометрів від фактичної адреси замовника (м. Вінниця, вул. Київська, 173) (відстань вимірюється по автомобільних дорогах загального призначення) має розташовуватись не менше 3-х (трьох) АЗС учасника на яких можлива заправка. - Наявності АЗС САМЕ у кожному обласному центрі України.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день! Шановний Учаснику! Розглянувши Ваше звернення, інформуємо, з метою скорочення експлуатаційних витрат, економії паливно-мастильних матеріалів, робочого часу, можливості заправки транспортних засобів працівників, які перебувають у відряджені, а також враховуючи досвід минулих закупівель, коли під час воєнного стану були обмеження електропостачання, відсутність мережі інтернет, що приводило до великих черг та неможливості вчасно та в необхідній кількості заправити транспортні засоби підприємства критичної інфраструктури, які обслуговують і ліквідують аварійні витоки на мережах водопостачання та водовідведення, що в свою чергу може призвести до погіршення стабільного водопостачання та водовідведення мешканців м. Вінниця.
Враховуючи вищевикладене, вимога щодо наявності АЗС та їх кількості не містить жодних дискримінаційних вимог і покликана забезпечити належну роботу Замовника в умовах воєнного стану.
ЗВЕРНЕННЯ
Дата подання: 03 квітня 2025 15:26
Дата відповіді: 04 квітня 2025 16:44
На відповідність п. 54 Особливостей, звертаємось до Замовника з вимогою виключити дискримінаційні умови тендерної документації щодо підтвердження наявності складу Учасника у м. Вінниця. Додаток 2 Тендерної документації визначає: «16. Місце поставки талонів: м. Вінниця, вул. Київська, 173, СКЛАД Учасника або на вимогу Покупця на іншу адресу в межах м. Вінниця .» За практикою Антимонопольного комітету України, вимога в частині наявності у учасника складу у м. Вінниця, в який учасник повинен поставити талони – є дискримінаційною умовою, та такою, що обмежує більшість учасників ринку постачання палива у можливості взяти участь у процедурі закупівлі. Така вимога тендерної документації є обмежувальною, оскільки якщо потенційний учасник є підприємством, яке не має складу САМЕ у місті Вінниця – такий учасник не зможе взяти участь у процедурі закупівлі. Наявність жорстких обмежень в частині наявності матеріально-технічної бази учасника (склад у місті Вінниця), хоч і може розглядатись як умова, що відповідає нормам ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», але з урахуванням інших дискримінаційних вимог тендерної документації – встановлює неконкурентні умови для учасників ринку постачання палива. Зокрема, при вивчені тендерної документації, потенційний учасник виявив наступні дискримінаційні умови (за практикою рішень АМКУ): - Талони зразка саме учасника (учасник повинен бути емітентом талонів); - САМЕ 5 АЗС у місті Вінниця; - в радіусі до 8 кілометрів від фактичної адреси замовника (м. Вінниця, вул. Київська, 173) (відстань вимірюється по автомобільних дорогах загального призначення) наявність НЕ МЕНШЕ 3-х (трьох) АЗС учасника; - АЗС САМЕ у кожному обласному центрі України. - Склад учасника у місті Вінниця; - WEB додаток та доступ Замовника до «Особистого кабінету»; Проаналізувавши вищезазначені умови, а також з урахуванням обмеженості місцезнаходження АЗС в ПЕВНІЙ кількості та на ПЕВНІЙ відстані, а також вимоги до технологій системи керування та розподілу пального між талонами за допомогою WEB додатку, - виконати такі умови тендерної документації зможе ЛИШЕ ОДНА МЕРЕЖА АЗС, що не створює конкурентного середовища для учасників ринку. Такі умови тендерної документації порушують принципи, закріплені в ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», зокрема недискримінація учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Звертаємо увагу, що практика розгляду скарг Антимонопольним комітетом України за аналогічною дискримінаційною умовою є позитивною, що свідчить про наявність порушень з боку Замовника при складанні тендерної документації. За таких умов, орган оскарження приймає рішення про зобов’язання Замовника усунити невідповідності шляхом внесення змін до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день! Шановний Учаснику! Розглянувши Ваше звернення, інформуємо, що до п. 16 Додатку 2 Тендерної документації внесені зміни.
ЗВЕРНЕННЯ
Дата подання: 03 квітня 2025 15:26
Дата відповіді: 04 квітня 2025 16:45
На відповідність п. 54 Особливостей, звертаємось до Замовника з вимогою виключити дискримінаційні умови тендерної документації щодо наявності WEB додатку з доступом Замовника до «Особистого кабінету» у випадку постачання палива за талонами. Додаток 1 та Додатку 2 Тендерної документації визначає: «12. Учасник має надати Довідку на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) в довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи учасника про наявність онлайн системи керування та розподілу пального між талонами за допомогою WEB додатку. Замовник повинен мати доступ до «Особистого кабінету» в якому буде здійснюватися контроль та розподіл пального. В довідці має бути вказане посилання на місце розташування WEB ресурсу в мережі інтернет та мають додаватися відповідні скриншоти з підтвердженням функціоналу.» Такі вимоги Замовника не узгоджується з чинними вимогами Інструкції про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України затвердженої Наказом Мінпаливенерго України, Мінтрансзв'язку України, Мінекономіки України, Держспоживстандарту України 20.05.2008 N 281/171/578/155, яка встановлює поняття талону, а саме: Талону (скретч-карта) - спеціальний талон, придбаний за умовами та відпускною ціною обумовленого номіналу, що підтверджує право його власника на отримання на АЗС фіксованої кількості нафтопродукту певного найменування і марки, які позначені на ньому. При цьому, така інструкція НЕ МІСТИТЬ ЖОДНИХ ПОЛОЖЕНЬ, які передбачають наявність WEB додатку з доступом Замовника до «Особистого кабінету» у випадку здійснення відпуску палива у формі за талонами. Закупівля оголошена Замовником за предметом: «Код ДК 021:2015 “09130000-9 “Нафта та дистиляти” (Бензин та Дизельне паливо (талони))» Замовник визначає наявність окремих технологій для здійснення відпуску палива за ТАЛОНАМИ, які НЕ УЗГОДЖУЮТЬСЯ з чинними нормами законодавства, не закріплені в жодному нормативно-правовому акті та є такими, що визначені Замовником на свій власний розсуд. Інструкція про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України затвердженої Наказом Мінпаливенерго України, Мінтрансзв'язку України, Мінекономіки України, Держспоживстандарту України 20.05.2008 N 281/171/578/155, Постанова від 20 грудня 1997 р. N 1442 про затвердження Правил роздрібної торгівлі нафтопродуктами, - жоден з відповідних нормативно-правових актів не містить вимог в частині запровадження в мережі АЗС для здійснення відпуску за талонами – наявність WEB додатку з доступом Замовника до «Особистого кабінету». Такі ДОДАТКОВІ технології (програмне забезпечення WEB додатку з доступом Замовника до «Особистого кабінету») – вважається дискримінаційною умовою тендерної документації та такою, що обмежує учасників. Такі умови тендерної документації порушують принципи, закріплені в ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», зокрема недискримінація учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Звертаємо увагу, що практика розгляду скарг Антимонопольним комітетом України за аналогічною дискримінаційною умовою є позитивною, що свідчить про наявність порушень з боку Замовника при складанні тендерної документації. За таких умов, орган оскарження приймає рішення про зобов’язання Замовника усунути дискримінаційні вимоги тендерної документації шляхом внесення змін до неї. Також звертаємось до Замовника за роз’ясненням, яким нормативно-правовим актом Замовник обґрунтовує наявність відповідної вимоги тендерної документації, а також, на підставі якого внутрішнього розпорядження та інструкції, водії Замовника мають службову необхідність заправки автотранспорту ВИКЛЮЧНО з застосуванням WEB додатку та Замовника до «Особистого кабінету» в якому буде здійснюватися контроль та розподіл пального, а також яке програмне забезпечення дозволяє здійснювати розподіл пального МІЖ ТАЛОНАМИ (з урахуванням визначення поняття «талон» згідно Інструкції).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день! Шановний Учаснику! Розглянувши Ваше звернення, інформуємо, що до Тендерної документації внесені зміни.
ЗВЕРНЕННЯ
Дата подання: 03 квітня 2025 15:26
Дата відповіді: 04 квітня 2025 16:46
На відповідність п. 54 Особливостей, звертаємось до Замовника з вимогою виключити дискримінаційні умови тендерної документації щодо наявності у сертифікатах відповідності на паливо з обов'язковим зазначенням показники палив. Додаток 1 та Додатку 2 Тендерної документації визначає: «3. На підтвердження відповідності ДСТУ Учасник має надати оригінал або копію сертифіката відповідності на кожний вид палива, копії вказаних документів мають бути завірені печаткою та посвідчені підписом Учасника (крім осіб, що здійснюють діяльність без печатки згідно чинного законодавства) (у наданих документах обов'язково мають зазначатися показники палива: ДП –Л/З- Євро 5 – В0 (літо/зима), та вказуватися, що товар відповідає ДСТУ 7688:2015 «Паливо дизельне Євро. Технічні умови»; Бензин А95 – Євро 5 – Е0, та вказуватися, що товар відповідає ДСТУ 7687:2015 «Бензини автомобільні Євро. Технічні умови);» Такі вимоги Замовника не узгоджується з чинними вимогами Технічного регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив затвердженого Постановою № 927 від 01.08.2013 року, яка передбачає наступні вимоги: 9. Документ про якість (паспорт якості) палива повинен містити: дату видачі і номер документа; назву, марку (категорію) - для суднових та котельних палив; позначення палива - для автомобільного бензину та дизельного палива; назву та адресу підприємства - виробника; назву та адресу розповсюджувача (за наявності); дату виготовлення палива; дату відбирання проби та дату проведення випробування; нормативні значення та фактичні результати випробувань, які підтверджують відповідність марки палива вимогам цього Технічного регламенту; відомості щодо декларації про відповідність; посилання на нормативні документи на методи випробування згідно з нормативним документом на паливо; номер партії (резервуара); дані про вид та кількість добавок (присадок); підпис начальника відділу технічного контролювання або керівника лабораторії, яка виконує функції відділу, або уповноваженої особи, завірений печаткою; гарантійний строк зберігання. Тобто, нормативні значення та фактичні результати випробувань, які підтверджують відповідність марки палива вимогам цього Технічного регламенту, - містить ПАСПОРТ ЯКОСТІ. Згідно Інструкції про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України затвердженої Наказом Мінпаливенерго України, Мінтрансзв'язку України, Мінекономіки України, Держспоживстандарту України 20.05.2008 N 281/171/578/155, Постанова від 20 грудня 1997 р. N 1442 Сертифікат відповідності - документ, який підтверджує, що продукція, системи якості, системи управління якістю, системи управління довкіллям, персонал відповідають установленим вимогам конкретного стандарту чи іншого нормативного документа, визначеного законодавством. ОТЖЕ, сертифікат відповідності на паливо містить ВИКЛЮЧНО підтвердження відповідності стандартам (зокрема Технічному регламенту та/або ДСТУ 7688:2015 та/або ДСТУ 7687:2015), а отже НЕ МІСТЯТЬ ПОКАЗНИКІВ ПАЛИВА, які можуть бути зазначені в протоколі випробувань та в паспортах якості. Таким чином, Замовник встановлює дискримінаційні умови щодо наявності САМЕ у сертифікатах відповідності ПОКАЗНИКІВ ПАЛИВА. Такі умови тендерної документації порушують принципи, закріплені в ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», зокрема недискримінація учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Звертаємось до Замовника за роз’ясненням, яким нормативно-правовим актом Замовник обґрунтовує наявність вимоги тендерної документації в частині наявності САМЕ у сертифікаті відповідності ПОКАЗНИКІВ ПАЛИВА. ЗВЕРТАЄМОСЬ до Замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру, а саме виключити вимогу щодо: - наявності САМЕ у сертифікаті відповідності ПОКАЗНИКІВ ПАЛИВА.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до пп. 5 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», у тендерній документації може зазначатися, крім іншого, інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби). Відповідно до ч. 3 ст 22 вказаного Закону, Тендерна документація може містити інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
На підставі вищевикладеного, Тендерну документацію на закупівлю «Бензину та Дизельного палива (талони)» (ДК 021:2015: 09130000-9 «Нафта і дистиляти») складено відповідно до вимог законодавства про публічні закупівлі, вона не містить жодних дискримінаційних умов, тому просимо подавати тендерні пропозиції відповідно до вимог Тендерної документації.
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2025-03-27-008113-a.b1
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРНАФТА-ПОСТАЧ", Код ЄДРПОУ:43012009
Дата подання: 03 квітня 2025 15:30
Скарга на неправомірні умови тендерної документації
У тендерній документації щодо закупівлі UA-2025-03-27-008113-a, затвердженій рішенням уповноваженої особи замовника (Комунальне підприємство «Вінницяоблводоканал») від 27.03.2025, протокол № 243 (далі – Тендерна документація), встановлено умови, які не ґрунтуються на вимогах чинного законодавства та є неправомірними, і як наслідок, унеможливлюють результативну участь у закупівлі окремих учасників (в т.ч., ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ»). В наслідок таких дій замовника порушене право ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» на участь у процедурі закупівлі на недискримінаційних засадах, право на об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, право на відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель. В наслідок таких дій замовника, ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» незаконно позбавлене можливості перемогти у процедурі закупівлі, а також порушено інтереси ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ», пов’язані з можливістю отримання законної вигоди в наслідок виконання договору про закупівлю, укладеного за результатами процедури закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення органу оскарження: Замовником відповідно до Закону про публічні закупівлі усунено порушення
Прийнято до розгляду: 07 квітня 2025 15:54
Рішення від 07.04.2025 №5371.pdf
Дата публікації: 07 квітня 2025 15:54
Рішення від 14.04.2025 №5875.pdf
Дата публікації: 17 квітня 2025 14:32

Документи Органу Оскарження

07 квітня 2025 15:54
Рішення від 07.04.2025 №5371.pdf
17 квітня 2025 14:32
Рішення від 14.04.2025 №5875.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 квітня 2025 14:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРНАФТА-ПОСТАЧ" 7 890 300,00
UAH з ПДВ
7 647 750,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕТРОЛ ПАРТНЕР" 7 829 450,00
UAH з ПДВ
7 648 750,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ПП "ОККО-СЕРВІС" 8 139 000,00
UAH з ПДВ
8 139 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

24 квітня 2025 13:20
Електронний підпис
24 квітня 2025 13:20
Довідка (4).zip.p7s
24 квітня 2025 13:20
Довідка (4).zip
24 квітня 2025 13:20
Довідка (6).zip
24 квітня 2025 13:20
МВС СЛІПЧЕНКО 16.04.2025.zip.p7s
24 квітня 2025 13:20
Довідка (7).zip.p7s
24 квітня 2025 13:20
МВС СЛІПЧЕНКО 16.04.2025.zip
24 квітня 2025 13:20
Довідка (7).zip
24 квітня 2025 13:20
Довідка (6).zip.p7s
22 квітня 2025 17:08
Електронний підпис
08 квітня 2025 17:19
Електронний підпис
08 квітня 2025 17:19
Електронний підпис
08 квітня 2025 17:19
6 Довідка про досвід.pdf
08 квітня 2025 17:19
Лист про довкілля.pdf
08 квітня 2025 17:19
Технічна специфікація.pdf
08 квітня 2025 17:19
Лист про мережу АЗС.pdf.p7s
08 квітня 2025 17:19
Лист від ПАТ УКРНАФТА.PDF
08 квітня 2025 17:19
4 ВИТЯГ ЄДР 06.02.2025.pdf
08 квітня 2025 17:19
5 Витяг ПДВ від 01.11.2019.pdf
08 квітня 2025 17:19
Лист про товар.pdf
08 квітня 2025 17:19
5 Витяг ПДВ від 01.11.2019.pdf.p7s
08 квітня 2025 17:19
Лист про довкілля.pdf.p7s
08 квітня 2025 17:19
Ліцензії м. Вінниця.pdf
08 квітня 2025 17:19
4 ВИТЯГ ЄДР 06.02.2025.pdf.p7s
08 квітня 2025 17:19
Лист від ТОВ СІМ-БАД.pdf.p7s
08 квітня 2025 17:19
Лист про повноваження.pdf
08 квітня 2025 17:19
Лист про мережу АЗС.pdf
08 квітня 2025 17:19
Лист про товар.pdf.p7s
08 квітня 2025 17:19
Цінова пропозиція.pdf
08 квітня 2025 17:19
Цінова пропозиція.pdf.p7s
08 квітня 2025 17:19
6 Довідка про досвід.pdf.p7s
08 квітня 2025 17:19
Ліцензії м. Вінниця.pdf.p7s
08 квітня 2025 17:19
Лист від ТОВ СІМ-БАД.pdf

Публічні документи

08 квітня 2025 15:02
Електронний підпис
08 квітня 2025 15:02
Електронний підпис
08 квітня 2025 14:36
Тендерна пропозиція.pdf
08 квітня 2025 14:36
Мапа АЗС.pdf
08 квітня 2025 14:36
Статут.pdf
08 квітня 2025 14:36
Проект договору.pdf
08 квітня 2025 14:36
Доступ до Web кабінету .pdf
08 квітня 2025 14:36
Перелік АЗС м.Вінниця.pdf
08 квітня 2025 14:36
Ліцензійний договір.pdf

Публічні документи

08 квітня 2025 14:24
Електронний підпис
08 квітня 2025 14:23
Електронний підпис
08 квітня 2025 13:05
Технічні вимоги .pdf
04 квітня 2025 16:56
Електронний підпис
04 квітня 2025 16:56
Електронний підпис
04 квітня 2025 15:45
Тендерна пропозиція .pdf
04 квітня 2025 15:45
Кваліфікаційні.zip
04 квітня 2025 15:45
інші документи.zip
04 квітня 2025 15:45
Установчі.zip
04 квітня 2025 15:45
Кваліфікаційні.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРНАФТА-ПОСТАЧ"

Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором

Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Довідка (6).zip

Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Довідка (7).zip

Вчинення економічних правопорушень

Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів

Підтверджую

Вчинення кримінальних правопорушень

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Порушення справи про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"

Підтверджую

Мова (мови) тендерної пропозиції

Мова тендерної пропозиції

Наявність досвіду виконання аналогічного договору

Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕТРОЛ ПАРТНЕР"

Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором

Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів

Підтверджую

Вчинення кримінальних правопорушень

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Порушення справи про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"

Підтверджую

Мова (мови) тендерної пропозиції

Мова тендерної пропозиції

Наявність досвіду виконання аналогічного договору

Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)

ПП "ОККО-СЕРВІС"

Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором

Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення кримінальних правопорушень

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"

Підтверджую

Мова (мови) тендерної пропозиції

Мова тендерної пропозиції

Наявність досвіду виконання аналогічного договору

Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)

Вчинення економічних правопорушень

Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів

Підтверджую

Порушення справи про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРНАФТА-ПОСТАЧ"
#43012009
Переможець 7 647 750,00
UAH з ПДВ
24 квітня 2025 09:45
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 квітня 2025 16:55

Вимога про усунення невідповідностей

Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "УКРНАФТА-ПОСТАЧ" в процедурі відкритих торгів з особливостями по предмету — Бензин та Дизельне паливо (талони) (код ДК 021:2015- 09130000-9 «Нафта і дистиляти»), виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією 1. Згідно п. 11 Додатку 2 «Технічна специфікація» Тендерної документації, Учасник мав надати Гарантійний лист на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) в довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи учасника з переліком усіх АЗС Учасника (із зазначенням адреса АЗС) , які мають бути розташовані на території всієї України (в кожному обласному центрі, винятком можуть слугувати тимчасово окуповані території) з можливістю здійснення заправки автомобілів цілодобово у відповідності до кількості та номенклатури пального необхідного Покупцю. В порушення зазначеної вимоги Учасником надано не гарантійний лист, а звичайний лист «Перелік АЗС». Для усунення вищевказаних невідповідностей, ТОВ "УКРНАФТА-ПОСТАЧ" необхідно додати до своєї пропозиції протягом 24 годин, з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, наступні документи та інформацію: 1. Гарантійний лист на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) в довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи учасника з переліком усіх АЗС Учасника (із зазначенням адрес АЗС) , які мають бути розташовані на території всієї України (в кожному обласному центрі, винятком можуть слугувати тимчасово окуповані території) з можливістю здійснення заправки автомобілів цілодобово у відповідності до кількості та номенклатури пального необхідного Покупцю.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 квітня 2025 09:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРНАФТА-ПОСТАЧ"
#43012009
7 647 750,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 травня 2025 08:41
Договір №198.pdf укладений
08 травня 2025 08:40