Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ХОРОСТКІВСЬКИЙ ПРОФЕСІЙНИЙ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИЙ ЛІЦЕЙ" |
Код ЄДРПОУ: | 02547553 |
Місцезнаходження: | 48240, Україна , Тернопільська обл., м. Хоростків, вул. Князя Володимира, буд. 21А |
Контактна особа: |
Світлана Довгань +38501663625 licey_f@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 квітня 2024 16:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 квітня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 2 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 20 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77110000-4: Послуги, пов’язані з виробництвом сільськогосподарської продукції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 квітня 2024 13:56 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
19 квітня 2024 13:55 |
ТД-Хоростків ПСЛ-соя-2024-послуги.docx | |
19 квітня 2024 13:55 |
Протокол.pdf | |
19 квітня 2024 13:55 |
Додаток 6-ДОГОВІР.docx | |
19 квітня 2024 13:55 |
Обгрунтування.pdf |
19 квітня 2024 13:56 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
19 квітня 2024 13:55 |
ТД-Хоростків ПСЛ-соя-2024-послуги.docx
|
|||
19 квітня 2024 13:55 |
Протокол.pdf
|
|||
19 квітня 2024 13:55 |
Додаток 6-ДОГОВІР.docx
|
|||
19 квітня 2024 13:55 |
Обгрунтування.pdf
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-05-14-000015 ● f7deaf610eb34f3bb4ecf03d3ce03323
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 травня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 травня 2024 17:18 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
14.05.2024 № 26-з
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Роман СНІГУР
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 14.05.2024 № 26-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
1. UA-2024-04-16-012240-a від 16.04.2024 – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-15 11:25:38
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «ДК 021:2015 - 77110000-4 - Послуги, пов’язані з виробництвом сільськогосподарської продукції (Послуги з обробітку земель в обсязі повного сільськогосподарського циклу)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-04-16-012240-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
1.Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів.
Також, необхідно надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Аналізом оприлюдненої інформації про закупівлю, а саме тендерної документації встановлено, що 16.04.2024 оприлюднено тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 16.04.2024 за №5 та 19.04.2024 тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 10.04.2024 за №4.
Відповідно до пункту 54 Особливостей №1178 «…Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у новій редакції зазначених документації та/або оголошення додатково до їх попередньої редакції. Замовник разом із змінами до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення...»
Однак, Замовником на порушення вимог пункту 54 Особливостей не оприлюднено перелік змін, що вносяться до тендерної документації.
У зв’язку з вище викладеним, прошу зазначити причину не дотримання вимог пункту 54 Особливостей №1178 при оприлюдненні тендерної документації ?
3. Згідно пункту 28 Особливостей №1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Аналізом питання відповідності тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель встановлено, що в порушення вимог:
- пункту 28 Особливостей №1178 у тендерній документації не зазначено підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 Особливостей №1178, а інформацію про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення зазначено з посиланням на статтю 17 Закону;
- пункту 47 Особливостей №1178 у тендерній документації для переможця процедури закупівлі встановлено вимогу щодо надання довідки в довільній формі про відсутність підстав, визначених пунктами 2,7, 8, 9 частини першої статті 17 Закону;
- пункту 18 частини другої статті 22 Закону в тендерній документації не зазначено вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю - при закупівлі послуг.
У зв’язку з вище викладеним, прошу зазначити причину не дотримання вимог статті 22 Закону, пунктів 28 та 47 Особливостей №1178 при складанні тендерної документації ?
4. В пункті 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» та пункті 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону та пунктом 44 Особливостей» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником встановлено вимогу щодо надання інформації та документів, які підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним вимогам встановленим у Додатку № 2 до тендерної документації.
В Додатку №2 «Кваліфікаційні критерії» до тендерної документації Замовником встановлено вимогу, що на підтвердження кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» учасники повинні надати «…довідку довільної форми про наявність у нього обладнання, матеріально-технічної бази, технологій, необхідних для надання послуг, виконання робіт, які визначені у технічних умовах, із зазначення кількості та правової підстави, на основі якої учасник має право володіння ними.
Учасник має надати такі документи на підтвердження такого критерію:
-документ, який засвідчує його право власності,
-або договір оренди,
-або інший документ, який засвідчить таке його право на МТБ…»
В складі пропозиції ТОВ «ВІЛАГРО ТЕХ» надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази з переліком орендованих та власних транспортних засобів. Однак , в складі пропозиції ТОВ «ВІЛАГРО ТЕХ» документів які засвідчують його право власності, договір оренди, або інший документ, який засвідчить таке його право на МТБ не виявлено.
Окрім цього, на підтвердження кваліфікаційному критерію «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Замовником встановлено вимогу щодо надання учасниками «Довідку у довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікацію, які мають необхідні досвід та знання. Зазначаючи їхні ПІБ, посади, стаж роботи, освіту. Також в довідці зазначають підставу, на якій працюють працівники - трудовий договір чи договір цивільно-правового підряду. Учасник, підтверджуючи інформацію, також має надати копії:
- наказу про призначення кожного працівника,
- або ЦПД…».
Аналізом тендерної пропозиції ТОВ «ВІЛАГРО ТЕХ» жодного документу на підтвердження кваліфікаційному критерію «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» не виявлено.
У зв’язку з вищевикладеним надайте інформацію як Вами перевірялось питання відповідності ТОВ «ВІЛАГРО ТЕХ» вищевказаним кваліфікаційним критеріям?
5. В пункті 1 «Перелік критеріїв оцінки та методика оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги кожного критерію» розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником встановлено вимогу «…З метою необґрунтованого заниження (демпінгу) та/або завищення ціни тендерної пропозиції учасник надає лист в довільній формі за підписом та печаткою Учасника, в якому Учасник інформує Замовника щодо гарантування порядку формування своєї цінової пропозиції за середньо ринковими цінами на товар».
Окрім цього, в пункті 2 «Інша інформація» розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником зазначено «…У разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (в тому числі у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, накладати електронний підпис, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави щодо ненадання відповідних документів або ненакладення електронного підпису; або надає копію/ї роз'яснення/нь державних органів щодо цього…»
Аналізом тендерної пропозиції ТОВ «ВІЛАГРО ТЕХ» листа, в якому Учасник інформує Замовника щодо гарантування порядку формування своєї цінової пропозиції за середньо ринковими цінами на товар або листа- роз’яснення в довільній формі щодо не надання даного листа не виявлено.
У зв’язку з вищевикладеним надайте інформацію як Вами перевірялось питання відповідності ТОВ «ВІЛАГРО ТЕХ» вимогам пункту 1 «Перелік критеріїв оцінки та методика оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги кожного критерію» розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації?
6. В пункті 2 «Інша інформація» розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником встановлено вимогу «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати довідку в довільній формі про те, що він не здійснює господарську діяльність у взаємодії з державою-агресором, незаконними органами влади, створеними на тимчасово окупованій території, у тому числі окупаційною адміністрацією держави-агресора та його місцезнаходження (місце проживання – для фізичних осіб-підприємців) не знаходиться на тимчасово окупованій території, в розумінні статті 13 Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України»…
В складі пропозиції ТОВ «ВІЛАГРО ТЕХ» надано довідку про те що не здійснює господарську діяльність та не знаходиться на тимчасово окупованій території (файл «Довідка(окуповані)». Однак, довідки в довільній формі про те, що він не здійснює господарську діяльність у взаємодії з державою-агресором, незаконними органами влади, створеними на тимчасово окупованій території, у тому числі окупаційною адміністрацією держави-агресора не виявлено.
У зв’язку з вищевикладеним надайте інформацію як Вами перевірялось питання відповідності ТОВ «ВІЛАГРО ТЕХ» вимогам пункту 2 «Інша інформація» розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації?
7. У Додатку №1 «Технічні вимоги» та Додатку №4 «Тендерна пропозиція» до тендерної документації Замовником встановлено вимогу, що інформація щодо технічних вимог та тендерна пропозиція подається Учасником на фірмовому бланку.
Моніторингом тендерної пропозиції ТОВ «ВІЛАГРО ТЕХ» встановлено, що складені учасником документи Технічні вимоги та Пропозиція (файли «Дод.1 Техвимоги» та «додаток 4 Пропозиція») оформлені не на фірмовому бланку учасника.
У зв’язку з вищевикладеним надайте інформацію як Вами перевірялось питання відповідності ТОВ «ВІЛАГРО ТЕХ» вимогам Додатку №1 та №4 до тендерної документації?
8. У пункті 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником встановлено вимогу щодо надання інформації про підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 Особливостей у відповідності до вимог визначених у Додатку № 3 до тендерної документації.
В додатку №3 до тендерної документації Замовником встановлено вимогу, що переможець у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, надає замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель :
- витяг або довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення про те, що відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення;
- витяг або довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення про те, що службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією;
- повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» про те, що керівник учасника процедури закупівлі, до кримінальної відповідальності не притягується, незнятої чи непогашеної судимості не має та в розшуку не перебуває;
- довідку в довільній формі або гарантійний лист про те, що тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який не є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та / або з уповноваженою особою (особами), та / або з керівником замовника;
- довідку в довільній формі про те, що між ним і замовником не було укладено договору про закупівлю за яким переможець процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору.
Однак, ТОВ «ВІЛАГРО ТЕХ» як переможцем торгів, у визначені в тендерній документації терміни, не надано вищевказаних документів.
У зв’язку з вищевикладеним надайте інформацію як Вами перевірялось питання відповідності ТОВ «ВІЛАГРО ТЕХ» вимогам Додатку №4 до тендерної документації?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-20 17:31:51
Відповідь на звернення
Добрий день. У вкладеному файлі відповідь на звернення.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідно до вимоги Держаудитслужби, згідно додаткової угоди №1 від 23.05.2024 року, здійснено розірвання договору про надання послуг №1 від 30.04.2024 року.
2024-05-23 14:46:25
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 травня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 червня 2024 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • відсутній механізм
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • відсутній механізм
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Порушення усунуто.
2024-06-10 14:23:14
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 квітня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІЛАГРО ТЕХ" |
1 999 697,85
UAH з ПДВ
|
1 999 697,85
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІЛАГРО ТЕХ" #45311823 |
Переможець |
1 999 697,85
UAH з ПДВ
|
24 квітня 2024 12:43
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 травня 2024 14:52
|
Додаткова угода від 23.05.2024.pdf | укладений |
23 травня 2024 14:51
|
Електронний підпис | укладений |
30 квітня 2024 12:18
|
Договір-підписаний.pdf | укладений |
30 квітня 2024 12:17
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 30 квітня 2024 — 31 грудня 2024 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | Відповідно до вимоги Держаудитслужби, згідно додаткової угоди №1 від 23.05.2024 року, здійснено розірвання договору про надання послуг №1 від 30.04.2024 року. |