Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Національний дендрологічний парк "Софіївка" Національної академії наук України |
Код ЄДРПОУ: | 03534653 |
Місцезнаходження: | 20300, Україна , Черкаська обл., Умань, ВУЛИЦЯ КИЇВСЬКА, будинок 12А |
Контактна особа: |
Циганенко Лариса Василівна 380984602944 peo.sofievka@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 березня 2025 13:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 квітня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 квітня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 квітня 2025 00:00 |
Очікувана вартість: | 357 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 785,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44810000-1: Фарби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 березня 2025 13:02 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
28 березня 2025 13:00 |
Додаток 1.docx | |
28 березня 2025 13:00 |
Додаток 2 .doc | |
28 березня 2025 13:00 |
Додаток 4.docx | |
28 березня 2025 13:00 |
ТД фарби 2025 .docx | |
28 березня 2025 13:00 |
Додаток 3.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-04-23-000004 ● 956d5d74ac0945f293803374f7477a7a
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 квітня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 квітня 2025 10:37 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
23.04.2025 № 50-З
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, згідно з підпунктом 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Державної аудиторської служби України від 08 квітня 2025 р. № 003100-18/4422-2025,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
«Про початок моніторингу
процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2025-03-28-006315-a, 28.03.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-04-25 15:30:55
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом ДК 021:2015:44810000-1: Фарби (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-03-28-006315-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі?
- чи забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель ID: UA-2025-03-28-006315-a відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів»? Надайте посилання на вебсайт, на якому відображена вказана інформація.
- чи була виявлена під час розгляду тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Стандарт Будівельний» (далі – ТОВ «Стандарт Будівельний») невідповідність накладеного електронного підпису на тендерну пропозицію вимогам тендерної документації? Зокрема, у пункті 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації встановлено, що тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП), проте, ТОВ «Стандарт Будівельний» подано тендерну пропозицію з накладенням електронного цифрового підпису за типом носія особистого ключа «незахищений/удосконалений».
- чи були виявлені під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Стандарт Будівельний» невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією? Зокрема, на виконання пункту 1 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів» Додатку 1 до тендерної документації учасник не надав аналогічний договір, предмет якого включає послуги, аналогічні предмету закупівлі. Відповідно до тендерної документації: «Аналогічним договором в розумінні цієї документації вважається договір про закупівлю послуг згідно з кодом ДК, який передбачений в умовах даної закупівлі». Предметом даної закупівлі є фарби (ДК 021:2015:44810000-1), однак ТОВ «Стандарт Будівельний» надав аналогічний договір щодо предмету закупівлі конструкційних матеріалів (ДК 021:2015:44110000-4).
- чому не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Стандарт Будівельний» як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей? Зокрема, додатком 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації та пунктом 4 Додатку 1 до тендерної документації передбачено, що постачальник повинен надати у складі пропозиції зразки документів виробника (сертифікату якості та/або паспорта та/або інструкція по експлуатації, тощо), які містять інформацію про характеристики запропонованого товару. Проте, ТОВ «Стандарт Будівельний» не надав в складі тендерної пропозиції документи виробника щодо підтвердження технічних характеристик на грунт-емаль «СПЕКТР» 3 в 1 білу 2, 8 кг; на фарбу інтер’єру Полімін MattLatex LP-22 латексна (14 кг/10 л) ТОВ «Стандарт Будівельний» надав Документ про якість № 220724/1, в якому відсутня інформація про технічні характеристики; Додатком 2 до тендерної документації передбачено фасування грунт-емалі «СПЕКТР» 3 в 1 (коричнева, сіру, чорна, зелена), захист 3 в 1 «СПЕКТР» молотковий, темно-коричневий - 2,8 кг, однак ТОВ «Стандарт Будівельний» надав сертифікати, в яких зазначено фасування - 2,5 кг, захист 3 в 1 «СПЕКТР» молотковий, темно-коричневий фасування - 2,2 кг; ТОВ «Стандарт Будівельний» надав висновки державно-санітарної експертизи на емаль акрилову білу шовковисто-глянцеву, 2,5 «Sniezka», фарбу олійно-фталеву емаль «Sniezka» червону (0,8 л), фарбу акрилову водоемульсійну «Sniezka Extra Fasad» (14 кг/10 л), водно-дисперсійний пігментний концентрат персиковий, бежевий 0,4 л Колорекс «Sniezka», водно-дисперсійний пігментний концентрат жовтий, 100 мл Колорекс «Sniezka», які не містять інформацію про технічні характеристики товару; ТОВ «Стандарт Будівельний» зазначив фасування на водно-дисперсійний пігментний концентрат персиковий, бежевий 0,4 л, однак Додатком 2 до тендерної документації передбачено фасування – 100 мл.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-04-30 10:59:53
пояснення
Очікувана вартість по даній закупівлі визначена відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 18.02.2020 № 275. Відповідно до Методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі для визначення очікуваної вартості Закупівлі уповноваженою особою проаналізовано фактичне використання товарів для забезпечення діяльності замовника у минулих періодах з урахуванням запланованих поточних завдань замовника , проаналізовано загальнодоступну інформацію щодо цін та асортименту товарів , яка міститься у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах виробників та постачальників відповідної продукції, в електронній системі закупівель «Prozorro» та на аналогічних торговельних електронних майданчиках.(протокол 98 від 20.03.2025 додається)
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 05 травня 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 20 травня 2025 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (-)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 квітня 2025 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Стандарт Будівельний" |
325 025,10
UAH з ПДВ
|
325 025,10
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Стандарт Будівельний" #33872747 |
Переможець |
325 025,10
UAH з ПДВ
|
08 квітня 2025 10:41
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 квітня 2025 10:55
|
ДУ1 Фарби 117.4.PDF | укладений |
25 квітня 2025 10:54
|
Електронний підпис | укладений |
18 квітня 2025 09:16
|
Фарби 117.4.PDF | укладений |
18 квітня 2025 09:16
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 18 квітня 2025 — 31 грудня 2025 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | На підставі ст.ст. 651, 654 Цивільного кодексу України Сторони дійшли згоди цією Угодою достроково розірвати (припинити) дію Договору. |