Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

дизельний генератор (31121100-1 - дизель-генераторні установки)
Очікувана вартість
1 000 000,00 UAH
UA-2025-02-26-007224-a 84cb3987cd5945f0aea495cb29add2ea
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Похилько

+380669088112 pdlistopad@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПАЛАЦ ДОЗВІЛЛЯ"
Код ЄДРПОУ: 02409319
Вебсайт: http://zakupki.prom.ua
Місцезнаходження: 36029, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Соборності, 58
Контактна особа: Наталія Похилько
+380669088112
pdlistopad@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 лютого 2025 13:54
Звернення за роз’ясненнями: до 08 березня 2025 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 березня 2025 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 березня 2025 10:00
Початок аукціону: 12 березня 2025 12:03
Початок аукціону: 12 березня 2025 12:03
Очікувана вартість: 1 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31120000-3: Генератори


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
дизельний генератор (31121100-1 - дизель-генераторні установки)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36029, Україна, Полтавська область, м.Полтава, вул.Соборності, 58
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2025
ДК 021:2015: 31120000-3 — Генератори

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 лютого 2025 13:54
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 лютого 2025 13:54
Форма підтвердження: документ
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 лютого 2025 13:54
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 лютого 2025 13:54
Форма підтвердження: документ
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 лютого 2025 13:54
Форма підтвердження: документ
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 лютого 2025 13:54
Форма підтвердження: документ
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 лютого 2025 13:54
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 лютого 2025 13:54
Форма підтвердження: документ
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 лютого 2025 13:54
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 лютого 2025 13:54
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 лютого 2025 13:54
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 лютого 2025 13:54
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 лютого 2025 13:54
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 лютого 2025 13:54
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 лютого 2025 13:54
Форма підтвердження: документ
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 лютого 2025 13:54
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 лютого 2025 13:54
Форма підтвердження: документ
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 лютого 2025 13:54
Форма підтвердження: документ
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 лютого 2025 13:54
Форма підтвердження: документ
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 лютого 2025 13:54
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 лютого 2025 13:54
Форма підтвердження: документ
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 лютого 2025 13:54
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 лютого 2025 13:54
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 лютого 2025 13:54
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 лютого 2025 13:54
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 лютого 2025 13:54

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції

03 березня 2025 13:59
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
03 березня 2025 13:56
ТД ЗІ ЗМІНАМИ 03.03.2025.doc
03 березня 2025 13:56
ПЕРЕЛІК ЗМІН ДО ТД 03.03.2025.doc
28 лютого 2025 11:25
ПЕРЕЛІК ЗМІН ДО ТД 28.02.2025.doc
28 лютого 2025 11:25
ТД ЗІ ЗМІНАМИ 28.02.2025.doc
26 лютого 2025 13:54
ТД.doc
03 березня 2025 13:59
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
28 лютого 2025 11:42
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
26 лютого 2025 13:57
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
03 березня 2025 13:56
ТД ЗІ ЗМІНАМИ 03.03.2025.doc
03 березня 2025 13:56
ПЕРЕЛІК ЗМІН ДО ТД 03.03.2025.doc
28 лютого 2025 11:25
ПЕРЕЛІК ЗМІН ДО ТД 28.02.2025.doc
28 лютого 2025 11:25
ТД ЗІ ЗМІНАМИ 28.02.2025.doc
26 лютого 2025 13:54
ТД.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Штучне обмеження конкуренції
Дата подання: 26 лютого 2025 18:27
Дата відповіді: 27 лютого 2025 09:39
Шановний Замовнику, вами в Тендерній документації до предмету Закупівлі вказана наступне: Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції технічний паспорт, завірений печаткою виробника із зазначенням серійного (заводського) номера генератора, яким підтверджується відповідність Товару, що пропонується учасником вимогам Замовника Хочемо зазначити, що дана вимога є штучним обмеженням конкуренції. І не дає можливіть взяти участь учасникам, які у разі виграшу цього тендеру розмістять замовлення на заводі виробнику товару. Що створює неринкові умови з учасниками, у яких даний товар вже є виготовлений та знаходиться в Україні. Також слід зазначити, що в Тендерній документації зазначено термін виконання робіт до квітня 2025 року. Тобто Замовнику не потрібно терміновість виконання договору. Що дозволяє розмістити Виконавцю замовлення, наприклад, в Туреччині та привезти генератор за 3 тижні. Просимо прибрати цю вимогу, в іншому випадку, вимушені будемо оскаржувати згідно чинного законодавства.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до п.54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 року (надалі - Особливості) фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру (далі - звернення). Усі звернення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника.
Шановний учаснику! Уповноважена особа КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ПАЛАЦ ДОЗВІЛЛЯ" (надалі – Замовник) просить Вас уточнити, яку саме вимогу Замовника, зазначену в тендерній документації, затвердженої рішенням Замовника при закупівлі: “ДК 021:2015 - 31120000-3 – генератори (дизельний генератор (31121100-1 - дизель-генераторні установки))” виключити? Які саме зміни Замовник повинен внести до тендерної документації за даними торгами?
Штучне обмеження конкуренції
Дата подання: 27 лютого 2025 10:21
Дата відповіді: 28 лютого 2025 11:27
Шановний замовнику, дякуємо за зворотню реакцію. Звернуіть увагу, що у вас в Тендерній документації, а саме в додатку номер 1.1, а саме в частині Технічна специфікація до предмета закупівлі, після наведення технічних характеристик таблиці "Супутні послуги та матеріали, використані під час встановлення та підключення дизельного генератора:". Зазначено наступне: "Строк поставки товару та його встановлення і підключення: до 30.04.2025 року. Рік виробництва Товару: не раніше 2024 року. Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції технічний паспорт, завірений печаткою виробника із зазначенням серійного (заводського) номера генератора, яким підтверджується відповідність Товару, що пропонується учасником вимогам Замовника" Зверність увагу саме на формулювання "Технічний паспорт, завірений печаткою виробника із зазначенням серійного (заводського) номера генератора, яким підтверджується відповідність Товару, що пропонується учасником вимогам Замовника" Саме цей пункт, є штучним обмеженням конкуренції, в частині зазначення серійного (заводського) номера генератора, тому-що таке формулювання стосується лише товару, який вже виготовлений і зберігається на складі Постачальника. Але не дає змогу прийняти учасникам, які зможуть поставити товар, який буде виготовлений, наприклад, за 1-2тижні з моменту підписання договору. Тому прохання прибрати з формулювання "із зазначенням серійного (заводського) номера генератора". З повагою,
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Замовником внесено відповідні зміни до тендерної документації.
Технічне питання
Дата подання: 27 лютого 2025 17:39
Дата відповіді: 28 лютого 2025 15:34
Доброго дня, Шановний Замовнику. Просимо уточнити деякі моменти, які стосуються якості/кількості матеріалів, які будуть використовуватись при встановленні та підключенні дизельної станції: 1) якої товщини повинна бути армувальна сітка? 2) яка довжина профільної труби 20 та 40? 3) яка довжина кутника? 4) розмір петлі? 5) який повинен бути замок - навісний чи врізний? 6) який розмір секції та покриття у металевої сітки? 7) який діаметр гофротруби? 8) крепіж настінний - для чого? який розмір? 9) який розмір щита з перемикачем? 10) який розмір буде конструкції, щоб розрахувати об'єм зварювальних робіт? 11) яким чином буде проводитись монтаж кабельної лінії - навіс або стіна? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. товщина армувальної сітки- 10 мм
2. довжина профільної труби 20*20- 25 метрів
профільної труби 40*40 – 20 метрів
3. довжина кутника – 10 метрів
4.розмір петлі- діаметр 10 мм, довжина 100 мм, кількість 8 шт.
5. 2 навісних замка
6. металева сітка- висота 2 м, інші розміри залежать від габаритів генератора +0,5 м на кожну сторону
7. діаметр гофротруби залежить від кабеля, який буде прокладатись
8. крепіж для прокладки кабеля по стіні, розмір-без обмежень
9. розмір щита-без обмежень
10.розмір конструкції буде залежати від габаритів генератора , орієнтовно 4,5*2,5
11.монтаж кабельної лінії: навіс 30%, стіна 70%
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2025-04-14-000009 ● 5027e5875c8c468d830393b8dd098e60
  • Статус: вирішено ● Дата: 09 травня 2025
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14 квітня 2025
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 15 квітня 2025 08:27
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
14.04.2025 № 35-З
Полтава

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
14.04.2025 № 35-З

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4. UA-2025-02-26-007224-a, 26.02.2025, повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.

Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2025-04-15 08:31:56

Запит про надання пояснень

В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 1 000 000,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-02-26-007224-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів (комерційні пропозиції від потенційних учасників; посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненні, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого питання, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2025-04-16 15:00:53

щодо запиту про надання пояснень

КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПАЛАЦ ДОЗВІЛЛЯ" (надалі - Замовник) щодо запиту про надання пояснень при проведенні процедури закупівлі: “ДК 021:2015 - 31120000-3 – генератори (дизельний генератор (31121100-1 - дизель-генераторні установки))” (ідентифікатор закупівлі: UA-2025-02-26-007224-a) повідомляє наступне.
Питання: В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 1 000 000,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-02-26-007224-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів (комерційні пропозиції від потенційних учасників; посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Відповідь: Обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості здійснено у відповідності до Наказу МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ від 18.02.2020 року №275 “Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі” (надалі – Наказ). Так, згідно з п.1 розділу ІІІ Методики визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалося наступним методом - методом порівняння ринкових цін. Метод порівняння ринкових цін - це метод визначення очікуваної вартості на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни та інформації з отриманих цінових пропозицій та прайс-листів на момент вивчення ринку.
Крім цього, відповідно до ст.4 Закону України України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 року №922-VIІІ (надалі - Закон) та особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 року (надалі - Особливості) планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель (далі - річний план).
Для планування закупівель та підготовки до проведення закупівель замовники можуть проводити попередні ринкові консультації з метою аналізу ринку, у тому числі запитувати й отримувати рекомендації та інформацію від суб’єктів господарювання. Такі рекомендації та інформація можуть використовуватися замовником під час підготовки до проведення закупівлі, якщо вони не призводять до порушення ст.5 Закону. Консультації з ринком можуть проводитися через електронну систему закупівель шляхом надсилання запитань замовником та отримання відповідей від суб’єктів господарювання або шляхом організації відкритих зустрічей з потенційними учасниками. Проведення попередніх ринкових консультацій замовником не вважається участю суб’єктів господарювання у підготовці вимог до тендерної документації.
Замовником було направлено письмові запити цінових пропозицій (електронною поштою) потенційним учасникам, які надали відповідні відповіді, що були враховані при розрахунку очікуваної вартості предмету закупівлі (додаються), а також здійснено моніторінг цін на сайтах:
1) https://powergen.com.ua/ua/p2096120773-dizel-generator-depco.html
2) https://vinur.com.ua/ua/products/diesel-generators/ml110-we3
3)https://www.motoblok.biz/ua/catalog/14701/dizelni-generatori-emsa/62175/generator-dizelnii-emsa-e-bd-em-0110-80-kvt.html
4)https://www.powersol.com.ua/uk/product/dyzelnyj-generator-aksa-apd-110a-80-kvt-v-kozhuhe/?srsltid=AfmBOoopnPJraQgPNTZ2WTKNYML832hQBjdTDw6f7qWWZbDDTFUk4N4#product-params.
На підставі зазначеного вище, замовником після проведення зазначених дій, затверджено та оприлюднено річний план закупівель за адресою: https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2025-02-26-008704-a, на підставі якого оголошено закупівлю.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено у відповідності до Наказу з урахуванням визначення потреби в товарах (номенклатура, кількісні та якісні показники тощо), на підставі аналізу фактичного використання товару для забезпечення діяльності Замовника з урахуванням запланованих поточних завдань.
А також, до очікуваної вартості даної закупівлі включені послуги з доставки товару за адресою Замовника, встановлення та проведення пусконалагоджувальних робіт з підключенням дизельного генератора (розрахунок додається).
Замовником не порушено вимог Закону та Особливостей в цій частині.
Враховуючи вищевикладене, дії Замовника не суперечать чинному законодавству України. Тому просимо прийняти та врахувати надану інформацію.
Додатки:
- документи на 9-ти арк.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2025-04-15 15:19:29

Запит про надання пояснень

В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 1 000 000,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-02-26-007224-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступного питання: яким чином дотримано норми пункту 43 Особливостей під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ПРМ ГРУП» в частині виправлення помилок в інформації та/або документах на виконання вимог технічної специфікації, які не призводять до зміни предмета закупівлі, зокрема:
- щодо відсутності гарантійного листа щодо гарантійного терміну експлуатації товару, який повинен бути не менше 12 місяців, в той час як учасником надано лист від 10.03.2025 № 10 («файл «10 гарантійний лист термін експлуатації.pdf»);
- відносно відсутності інформації щодо наявності фахівців учасника до якого Замовник зможе звернутися у разі поломки товару в довідці від 10.03.2025 № 11 про наявність сервісного центру на території України («файл «11 сервісний центр.pdf») – надати посилання на вимогу тендерної документації щодо обов’язку в довідці зазначати учасниками інформацію щодо наявності фахівців учасника до якого Замовник зможе звернутися у разі поломки товару;
- щодо надання у складі тендерної пропозиції технічного паспорту, завіреного печаткою виробника, яким підтверджується відповідність Товару, що пропонується учасником вимогам Замовника, викладеного іншою мовою без перекладу на українську мову (файл «технічний паспорт Алташ.pdf»);
- відносно повідомлення виробника від 10.03.2025 (файл «лист Алташ.pdf») про можливість зробити генератор із 4 дверима – надати посилання на вимогу тендерної документації якою передбачено надання вказаного повідомлення?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненні, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого питання, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2025-04-16 14:58:13

щодо запиту про надання пояснень

КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПАЛАЦ ДОЗВІЛЛЯ" (надалі - Замовник) щодо запиту про надання пояснень при проведенні процедури закупівлі: “ДК 021:2015 - 31120000-3 – генератори (дизельний генератор (31121100-1 - дизель-генераторні установки))” (ідентифікатор закупівлі: UA-2025-02-26-007224-a) повідомляє наступне.
Питання: В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 1 000 000,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-02-26-007224-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступного питання: яким чином дотримано норми пункту 43 Особливостей під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ПРМ ГРУП» в частині виправлення помилок в інформації та/або документах на виконання вимог технічної специфікації, які не призводять до зміни предмета закупівлі, зокрема:
- щодо відсутності гарантійного листа щодо гарантійного терміну експлуатації товару, який повинен бути не менше 12 місяців, в той час як учасником надано лист від 10.03.2025 № 10 («файл «10 гарантійний лист термін експлуатації.pdf»);
- відносно відсутності інформації щодо наявності фахівців учасника до якого Замовник зможе звернутися у разі поломки товару в довідці від 10.03.2025 № 11 про наявність сервісного центру на території України («файл «11 сервісний центр.pdf») – надати посилання на вимогу тендерної документації щодо обов’язку в довідці зазначати учасниками інформацію щодо наявності фахівців учасника до якого Замовник зможе звернутися у разі поломки товару;
- щодо надання у складі тендерної пропозиції технічного паспорту, завіреного печаткою виробника, яким підтверджується відповідність Товару, що пропонується учасником вимогам Замовника, викладеного іншою мовою без перекладу на українську мову (файл «технічний паспорт Алташ.pdf»);
- відносно повідомлення виробника від 10.03.2025 (файл «лист Алташ.pdf») про можливість зробити генератор із 4 дверима – надати посилання на вимогу тендерної документації якою передбачено надання вказаного повідомлення?
Відповідь: Відповідно до норм Наказу Міністерства економіки України “Про затвердження примірної тендерної документації” від 06.12.2024 року №27593 (надалі - Наказ), норм Закону України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 року №922-VIІІ (надалі - Закон) та особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 року (надалі - Особливості) Замовником затверджено тендерну документацію на закупівлю: “ДК 021:2015 - 31120000-3 – генератори (дизельний генератор (31121100-1 - дизель-генераторні установки))”, в Додатку 1 якої зазначено вимоги до учасників, а саме:
• учасник надає у складі документи, що підтверджують відповідність умовам технічної специфікації: лист-згода з технічним завданням (специфікацією), викладеним в додатку 1.1 до тендерної документації та документи, зазначені в додатку 1.1 до тендерної документації: гарантійний лист у складі тендерної пропозиції щодо гарантійного терміну експлуатації товару, який повинен бути не менше 12 місяців.
Учасником ТОВ "ПРМ ГРУП" надано у складі тендерної пропозиції гарантійний лист вих. №10 від 10.03.2025 року, в якому зазначено тільки термін експлуатації товару - 12 місяців, без жодного надання Замовнику зобов’язань щодо гарантійного терміну експлуатації товару протягом 12 місців, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Замовником не порушено вимог Закону та Особливостей в цій частині.

В Додатку 1 тендерної документації зазначено вимоги до учасників, а саме:
• учасник надає у складі документи, що підтверджують відповідність умовам технічної специфікації: лист-згода з технічним завданням (специфікацією), викладеним в додатку 1.1 до тендерної документації та документи, зазначені в додатку 1.1 до тендерної документації: наявність сервісного центру на території України та фахівців – надати у складі тендерної пропозиції адресу сервісного центру учасника до якого Замовник зможе звернутися у разі поломки товару.
Учасником ТОВ "ПРМ ГРУП" надано у складі тендерної пропозиції гарантійний лист вих. №11 від 10.03.2025 року в якому не зазначена інформація щодо наявності відповідних фахівців для виконання ремонту та обслуговування обладнання за даними торгами, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Замовником не порушено вимог Закону та Особливостей в цій частині.
В Додатку 1 тендерної документації зазначено вимоги до учасників, а саме:
• учасник надає у складі документи, що підтверджують відповідність умовам технічної специфікації: лист-згода з технічним завданням (специфікацією), викладеним в додатку 1.1 до тендерної документації та документи, зазначені в додатку 1.1 до тендерної документації: учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції технічний паспорт, завірений печаткою виробника, яким підтверджується відповідність Товару, що пропонується учасником вимогам Замовника (п.7 розділу 1 тендерної документації: всі документи, що подаються учасниками в електронному вигляді через електронну систему закупівель складаються українською мовою, крім тих випадків, коли використання букв і символів української мови призводить до її спотворення (зокрема, але не виключно, адреси мережі "Інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів і послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Документи, що є частиною тендерної пропозиції, які викладені іншою мовою, ніж визначеною замовником у тендерній документації, повинні супроводжуватися перекладом українською мовою).
Учасником ТОВ "ПРМ ГРУП" надано у складі тендерної пропозиції технічний паспорт, завірений печаткою виробника, яким підтверджується відповідність Товару, що пропонується учасником вимогам Замовника викладений іншою мовою, ніж визначеною Замовником у тендерній документації, без супроводження перекладом українською мовою, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Замовником не порушено вимог Закону та Особливостей в цій частині.
В Додатку 1 тендерної документації зазначено вимоги до учасників, а саме:
• учасник надає у складі документи, що підтверджують відповідність умовам технічної специфікації: лист-згода з технічним завданням (специфікацією), викладеним в додатку 1.1 до тендерної документації, в якому Замовником зазначена кількість дверей для сервісного обслуговування генератора, не менше 4 шт:
Технічна специфікація до предмета закупівлі*:
ДК 021:2015 - 31120000-3 - генератори
(дизельний генератор
(31121100-1 - дизель-генераторні установки))


Таблиця 1
№ з/п Найменування Технічні вимоги Кількість, шт.
1 Дизельний генератор - Тип генератору: дизельний генератор закритого типу
- Номінальна потужністьгенератора в межах: 80 кВт.;
- Кількість фаз: 3;
- Коефіцієнт потужності: 0,8;
- Номінальна напруга: фазна 220, лінійна 380 В.;
- Номінальна частота: 50 Гц.;
- Тип двигуна: Дизельний двигун з водяним охолодженням;
- Максимальна потужність двигуна: в межах 88-110 кВт.;
- Робочий об’єм двигуна; не більше 4484 см3.;
- Паливо – дизель;
- Обсяг паливного бака: 140 літрів;
- Електронний датчик рівня палива;
- Витрати палива при 50% навантаженні: не більше 10,4 літрів за годину;
- Витрати палива при 100% навантаженні: не більше 20,9літрів за годину;
- Обмотка генератора: мідь (100%);
- Наявність захисту від перевантаження;
- Наявність захисту від КЗ;
- Наявність вихідногоавтоматичноговимикача;
- Наявність автоматичного регулятора напруги електронного типу;
- Наявність автоматичного включення резервного живлення (АВР);
- Наявність лічильника мото-годин;
- Наявність електронної панелі керування з рідкокристалічним дисплеєм;
- Електронний регулятор обертів для механічних двигунів;
- Запуск від стартера й автоматично;
- Наявність заряду акумулятора (ів) при роботі від ДЕС;
- Укомплектована акумулятором (ми);
- Габаритні розміри, не більше: висота 1730 мм, ширина 1100 мм, довжина 2350 мм.;
- Експлуатаційна маса в межах 1390 кг.;
- Кількість дверей для сервісного обслуговування генератора, не менше 4 шт,
- Ступінь захисту IP23




















1


Учасником ТОВ "ПРМ ГРУП" надано у складі тендерної пропозиції:
• лист від виробника товару, в якому зазначено: “Даним листом повідомляємо, що в технічному паспорті на генератор AJ-Y110 вказано виконання генератора з 2-ма дверима, але ми можемо зробити виконання з 4-ма дверима, у випадку здійснення замовлення”;
• технічний паспорт, завірений печаткою виробника з кількістю дверей для сервісного обслуговування генератора - 2 шт., що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.

Замовником не порушено вимог Закону та Особливостей в цій частині.
Таким чином, розглянувши учасника: ТОВ "ПРМ ГРУП" на відповідність вимогам тендерної документації, уповноважена особа Замовника на підставі п.44 Особливостей прийняла рішення її відхилити у зв’язку з тим, що тендерна пропозиція: ТОВ "ПРМ ГРУП" не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Враховуючи вищевикладене, дії Замовника не суперечать чинному законодавству України. Тому просимо прийняти та врахувати надану інформацію.

Надання інформації про усунення порушення замовником

КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПАЛАЦ ДОЗВІЛЛЯ" (надалі - Замовник) здійснює заходи щодо усунення виявленого порушення ДЕРЖАВНОЮ АУДИТОРСЬКОЮ СЛУЖБОЮ УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ при проведенні процедури закупівлі: “ДК 021:2015 - 31120000-3 – генератори (дизельний генератор (31121100-1 - дизель-генераторні установки))” (ідентифікатор закупівлі: UA-2025-02-26-007224-a) шляхом розірвання договору від 25.03.2025 № 25/03 укладеного з ТОВ ДАРЕКС ТРЕЙДІНГ СОЛЮШНС, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку.

2025-04-30 10:00:48


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 24 квітня 2025
Кінцевий строк оскарження: 09 травня 2025

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (-)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (-) • усунуто

На виконання висновку відносно процедури закупівлі, Замовником надано відповідну інформацію в електронній системі закупівель.

2025-05-09 09:08:49

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 березня 2025 12:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "ПРМ ГРУП" 680 000,00
UAH з ПДВ
680 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ ДАРЕКС ТРЕЙДІНГ СОЛЮШНС 798 500,00
UAH з ПДВ
798 500,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ФОП ЖИХАРЕНКО НАТАЛЯ ДМИТРІЇВНА 899 444,00
UAH з ПДВ
899 444,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНТЕРДЕТАЛЬ" 968 940,00
UAH з ПДВ
968 940,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "АМІКС-КОМПЛЕКС" 969 000,00
UAH з ПДВ
969 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

11 березня 2025 09:26
Електронний підпис
11 березня 2025 09:26
Електронний підпис
11 березня 2025 09:21
Протокол 10 29.07.2024 (5).pdf
11 березня 2025 09:21
4 Довідка (1).pdf
11 березня 2025 09:21
лист Алташ.pdf
11 березня 2025 09:21
4 Довідка (1).pdf.p7s
11 березня 2025 09:21
Статут (3) (7).pdf.p7s
11 березня 2025 09:21
технічний паспорт Алташ.pdf
11 березня 2025 09:21
лист Алташ.pdf.p7s
11 березня 2025 09:21
ВН Графікапром (2) (2).pdf.p7s
11 березня 2025 09:21
Протокол 10 29.07.2024 (5).pdf.p7s
11 березня 2025 09:21
Статут (3) (7).pdf
11 березня 2025 09:21
ALTAS 9001 2 серта (1) (2) (3).pdf
11 березня 2025 09:21
11 сервісний центр.pdf
11 березня 2025 09:21
ALTAS 9001 2 серта (1) (2) (3).pdf.p7s
11 березня 2025 09:21
11 сервісний центр.pdf.p7s
11 березня 2025 09:21
ВН Графікапром (2) (2).pdf

Публічні документи

21 березня 2025 09:30
Електронний підпис
19 березня 2025 16:47
Електронний підпис
19 березня 2025 16:46
Документи переможця
18 березня 2025 10:47
Електронний підпис
18 березня 2025 10:45
Серт_НААУ_ISO_9001
18 березня 2025 10:45
Серт_НААУ_ISO_9001.pdf
10 березня 2025 16:50
Електронний підпис
10 березня 2025 16:48
ВИПИСКА.pdf
10 березня 2025 16:48
ВИПИСКА.pdf (1).p7s
10 березня 2025 16:48
ВИТЯГ з ЄДР.pdf
10 березня 2025 16:48
ВИТЯГ з ЄДР.pdf.p7s
10 березня 2025 16:48
ВИТЯГ з реєстру ПДВ.pdf
10 березня 2025 16:48
ВИТЯГ з реєстру ПДВ.pdf.p7s
10 березня 2025 16:48
Довідка щодо обмежень.pdf
10 березня 2025 16:48
Довідка щодо обмежень.pdf.p7s
10 березня 2025 16:48
ОПИС.pdf
10 березня 2025 16:48
ОПИС.pdf.p7s
10 березня 2025 16:48
СТАТУТ 2024 р..pdf
10 березня 2025 16:48
СТАТУТ 2024 р..pdf.p7s
10 березня 2025 16:48
Довідка щодо санкцій.pdf
10 березня 2025 16:48
Довідка щодо санкцій.pdf.p7s
10 березня 2025 16:48
Технічний паспорт - 110YS.pdf

Публічні документи

07 березня 2025 11:51
Електронний підпис
07 березня 2025 11:39
33. Паспорт INVO DGU110DB.pdf.p7s
07 березня 2025 11:39
25. Сертифікат ISO копія.pdf.p7s
07 березня 2025 11:34
33. Паспорт INVO DGU110DB.pdf
07 березня 2025 11:34
32. Довідка локалізація.pdf
07 березня 2025 11:34
25. Сертифікат ISO копія.pdf
07 березня 2025 11:34
5. Довідка щодо ліцензії.pdf
07 березня 2025 11:34
27. Виписка Фоп Жихаренко.pdf

Публічні документи

10 березня 2025 14:26
Електронний підпис
10 березня 2025 14:26
Електронний підпис
10 березня 2025 14:24
15. Статут.pdf
10 березня 2025 14:24
5. Стаття 47.pdf
10 березня 2025 14:24
5. Стаття 47.pdf.p7s
10 березня 2025 14:24
15. Статут.pdf.p7s
10 березня 2025 14:24
7. Про обєднання.pdf
10 березня 2025 14:24
7. Про обєднання.pdf.p7s
10 березня 2025 14:24
6. Підпункт 2 пункту 45.pdf
10 березня 2025 14:24
8. Про субпідрядників.pdf
10 березня 2025 14:24
8. Про субпідрядників.pdf.p7s
10 березня 2025 14:24
6. Підпункт 2 пункту 45.pdf.p7s

Публічні документи

11 березня 2025 09:35
Електронний підпис
11 березня 2025 09:35
Електронний підпис
11 березня 2025 09:32
Додаток 1.1.pdf
11 березня 2025 09:32
Порівняльна таблиця.pdf
11 березня 2025 09:32
Статут..pdf
11 березня 2025 09:32
Реквізити РВС Банк IBAN.pdf
11 березня 2025 09:32
0.1 Довідка Досвід робіт.pdf
11 березня 2025 09:32
Витяг платника ПДВ.pdf
11 березня 2025 09:32
Витяг ЄДР на 26.02.2025.pdf
11 березня 2025 09:32
Довідка право підпису.pdf
11 березня 2025 09:32
Лист строк дії.pdf
11 березня 2025 09:32
Ліцензія на роботи.pdf
11 березня 2025 09:32
Цінова пропозиція.pdf
11 березня 2025 09:32
0.1 Довідка Працівники.pdf
11 березня 2025 09:32
Довідка (підп. 2 пункту 45).pdf
11 березня 2025 09:32
Опис до Статуту 15.10.2020.pdf
11 березня 2025 09:32
Свідотцтво Тиква В.М..pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПРМ ГРУП"

Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором

Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення кримінальних правопорушень

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"

Підтверджую

Мова (мови) тендерної пропозиції

Мова тендерної пропозиції

Вчинення економічних правопорушень

Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів

Підтверджую

Порушення справи про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

ТОВ ДАРЕКС ТРЕЙДІНГ СОЛЮШНС

Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором

Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів

Підтверджую

Вчинення кримінальних правопорушень

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Порушення справи про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"

Підтверджую

Мова (мови) тендерної пропозиції

Мова тендерної пропозиції

ФОП ЖИХАРЕНКО НАТАЛЯ ДМИТРІЇВНА

Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором

Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів

Підтверджую

Вчинення кримінальних правопорушень

Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Порушення справи про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"

Підтверджую

Мова (мови) тендерної пропозиції

Мова тендерної пропозиції

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНТЕРДЕТАЛЬ"

Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором

Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення кримінальних правопорушень

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"

Підтверджую

Мова (мови) тендерної пропозиції

Мова тендерної пропозиції

Вчинення економічних правопорушень

Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів

Підтверджую

Порушення справи про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

ТОВ "АМІКС-КОМПЛЕКС"

Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором

Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення кримінальних правопорушень

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"

Підтверджую

Мова (мови) тендерної пропозиції

Мова тендерної пропозиції

Вчинення економічних правопорушень

Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів

Підтверджую

Порушення справи про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ПРМ ГРУП"
#44359787
Відхилено 680 000,00
UAH з ПДВ
13 березня 2025 16:15
ТОВ ДАРЕКС ТРЕЙДІНГ СОЛЮШНС
#44866277
Переможець 798 500,00
UAH з ПДВ
19 березня 2025 10:41
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 березня 2025 10:16

Документи

13 березня 2025 16:15
Електронний підпис
12 березня 2025 12:44
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1)Перелік виявлених невідповідностей: 1. У складі тендерної пропозиції відсутня копія сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додаток 1 до тендерної документації. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати у складі тендерної пропозиції копію сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності.

Документи

19 березня 2025 10:41
Довідка НАЗК
19 березня 2025 10:41
Електронний підпис
13 березня 2025 16:15
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 березня 2025 10:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ДАРЕКС ТРЕЙДІНГ СОЛЮШНС
#44866277
798 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 березня 2025 10:41
Довідка НАЗК
19 березня 2025 10:41
Електронний підпис
13 березня 2025 16:15
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 квітня 2025 09:57
ДУ РОЗІРВАННЯ ДОГОВОРУ.pdf укладений
30 квітня 2025 09:55
Електронний підпис укладений
25 березня 2025 10:06
Договір генератор.pdf укладений
25 березня 2025 10:04

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 березня 2025 — 31 грудня 2025
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: відповідно до додаткової угоди