Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПАЛАЦ ДОЗВІЛЛЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 02409319 |
Вебсайт: | http://zakupki.prom.ua |
Місцезнаходження: | 36029, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Соборності, 58 |
Контактна особа: |
Наталія Похилько +380669088112 pdlistopad@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 лютого 2025 13:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 березня 2025 10:00 |
Початок аукціону: | 12 березня 2025 12:03 |
Початок аукціону: | 12 березня 2025 12:03 |
Очікувана вартість: | 1 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31120000-3: Генератори
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 березня 2025 13:59 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
03 березня 2025 13:56 |
ТД ЗІ ЗМІНАМИ 03.03.2025.doc | |
03 березня 2025 13:56 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН ДО ТД 03.03.2025.doc | |
28 лютого 2025 11:25 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН ДО ТД 28.02.2025.doc | |
28 лютого 2025 11:25 |
ТД ЗІ ЗМІНАМИ 28.02.2025.doc | |
26 лютого 2025 13:54 |
ТД.doc |
03 березня 2025 13:59 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
03 березня 2025 13:56 |
ТД ЗІ ЗМІНАМИ 03.03.2025.doc
|
||||||
03 березня 2025 13:56 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН ДО ТД 03.03.2025.doc
|
||||||
28 лютого 2025 11:25 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН ДО ТД 28.02.2025.doc
|
||||||
28 лютого 2025 11:25 |
ТД ЗІ ЗМІНАМИ 28.02.2025.doc
|
||||||
26 лютого 2025 13:54 |
ТД.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Шановний учаснику! Уповноважена особа КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ПАЛАЦ ДОЗВІЛЛЯ" (надалі – Замовник) просить Вас уточнити, яку саме вимогу Замовника, зазначену в тендерній документації, затвердженої рішенням Замовника при закупівлі: “ДК 021:2015 - 31120000-3 – генератори (дизельний генератор (31121100-1 - дизель-генераторні установки))” виключити? Які саме зміни Замовник повинен внести до тендерної документації за даними торгами?
2. довжина профільної труби 20*20- 25 метрів
профільної труби 40*40 – 20 метрів
3. довжина кутника – 10 метрів
4.розмір петлі- діаметр 10 мм, довжина 100 мм, кількість 8 шт.
5. 2 навісних замка
6. металева сітка- висота 2 м, інші розміри залежать від габаритів генератора +0,5 м на кожну сторону
7. діаметр гофротруби залежить від кабеля, який буде прокладатись
8. крепіж для прокладки кабеля по стіні, розмір-без обмежень
9. розмір щита-без обмежень
10.розмір конструкції буде залежати від габаритів генератора , орієнтовно 4,5*2,5
11.монтаж кабельної лінії: навіс 30%, стіна 70%
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-04-14-000009 ● 5027e5875c8c468d830393b8dd098e60
- Статус: вирішено ● Дата: 09 травня 2025
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 квітня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 15 квітня 2025 08:27 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
14.04.2025 № 35-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
14.04.2025 № 35-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4. UA-2025-02-26-007224-a, 26.02.2025, повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-04-15 08:31:56
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 1 000 000,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-02-26-007224-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів (комерційні пропозиції від потенційних учасників; посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненні, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого питання, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-04-16 15:00:53
щодо запиту про надання пояснень
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПАЛАЦ ДОЗВІЛЛЯ" (надалі - Замовник) щодо запиту про надання пояснень при проведенні процедури закупівлі: “ДК 021:2015 - 31120000-3 – генератори (дизельний генератор (31121100-1 - дизель-генераторні установки))” (ідентифікатор закупівлі: UA-2025-02-26-007224-a) повідомляє наступне.
Питання: В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 1 000 000,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-02-26-007224-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів (комерційні пропозиції від потенційних учасників; посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Відповідь: Обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості здійснено у відповідності до Наказу МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ від 18.02.2020 року №275 “Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі” (надалі – Наказ). Так, згідно з п.1 розділу ІІІ Методики визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалося наступним методом - методом порівняння ринкових цін. Метод порівняння ринкових цін - це метод визначення очікуваної вартості на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни та інформації з отриманих цінових пропозицій та прайс-листів на момент вивчення ринку.
Крім цього, відповідно до ст.4 Закону України України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 року №922-VIІІ (надалі - Закон) та особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 року (надалі - Особливості) планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель (далі - річний план).
Для планування закупівель та підготовки до проведення закупівель замовники можуть проводити попередні ринкові консультації з метою аналізу ринку, у тому числі запитувати й отримувати рекомендації та інформацію від суб’єктів господарювання. Такі рекомендації та інформація можуть використовуватися замовником під час підготовки до проведення закупівлі, якщо вони не призводять до порушення ст.5 Закону. Консультації з ринком можуть проводитися через електронну систему закупівель шляхом надсилання запитань замовником та отримання відповідей від суб’єктів господарювання або шляхом організації відкритих зустрічей з потенційними учасниками. Проведення попередніх ринкових консультацій замовником не вважається участю суб’єктів господарювання у підготовці вимог до тендерної документації.
Замовником було направлено письмові запити цінових пропозицій (електронною поштою) потенційним учасникам, які надали відповідні відповіді, що були враховані при розрахунку очікуваної вартості предмету закупівлі (додаються), а також здійснено моніторінг цін на сайтах:
1) https://powergen.com.ua/ua/p2096120773-dizel-generator-depco.html
2) https://vinur.com.ua/ua/products/diesel-generators/ml110-we3
3)https://www.motoblok.biz/ua/catalog/14701/dizelni-generatori-emsa/62175/generator-dizelnii-emsa-e-bd-em-0110-80-kvt.html
4)https://www.powersol.com.ua/uk/product/dyzelnyj-generator-aksa-apd-110a-80-kvt-v-kozhuhe/?srsltid=AfmBOoopnPJraQgPNTZ2WTKNYML832hQBjdTDw6f7qWWZbDDTFUk4N4#product-params.
На підставі зазначеного вище, замовником після проведення зазначених дій, затверджено та оприлюднено річний план закупівель за адресою: https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2025-02-26-008704-a, на підставі якого оголошено закупівлю.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено у відповідності до Наказу з урахуванням визначення потреби в товарах (номенклатура, кількісні та якісні показники тощо), на підставі аналізу фактичного використання товару для забезпечення діяльності Замовника з урахуванням запланованих поточних завдань.
А також, до очікуваної вартості даної закупівлі включені послуги з доставки товару за адресою Замовника, встановлення та проведення пусконалагоджувальних робіт з підключенням дизельного генератора (розрахунок додається).
Замовником не порушено вимог Закону та Особливостей в цій частині.
Враховуючи вищевикладене, дії Замовника не суперечать чинному законодавству України. Тому просимо прийняти та врахувати надану інформацію.
Додатки:
- документи на 9-ти арк.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-04-15 15:19:29
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 1 000 000,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-02-26-007224-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступного питання: яким чином дотримано норми пункту 43 Особливостей під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ПРМ ГРУП» в частині виправлення помилок в інформації та/або документах на виконання вимог технічної специфікації, які не призводять до зміни предмета закупівлі, зокрема:
- щодо відсутності гарантійного листа щодо гарантійного терміну експлуатації товару, який повинен бути не менше 12 місяців, в той час як учасником надано лист від 10.03.2025 № 10 («файл «10 гарантійний лист термін експлуатації.pdf»);
- відносно відсутності інформації щодо наявності фахівців учасника до якого Замовник зможе звернутися у разі поломки товару в довідці від 10.03.2025 № 11 про наявність сервісного центру на території України («файл «11 сервісний центр.pdf») – надати посилання на вимогу тендерної документації щодо обов’язку в довідці зазначати учасниками інформацію щодо наявності фахівців учасника до якого Замовник зможе звернутися у разі поломки товару;
- щодо надання у складі тендерної пропозиції технічного паспорту, завіреного печаткою виробника, яким підтверджується відповідність Товару, що пропонується учасником вимогам Замовника, викладеного іншою мовою без перекладу на українську мову (файл «технічний паспорт Алташ.pdf»);
- відносно повідомлення виробника від 10.03.2025 (файл «лист Алташ.pdf») про можливість зробити генератор із 4 дверима – надати посилання на вимогу тендерної документації якою передбачено надання вказаного повідомлення?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненні, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого питання, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-04-16 14:58:13
щодо запиту про надання пояснень
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПАЛАЦ ДОЗВІЛЛЯ" (надалі - Замовник) щодо запиту про надання пояснень при проведенні процедури закупівлі: “ДК 021:2015 - 31120000-3 – генератори (дизельний генератор (31121100-1 - дизель-генераторні установки))” (ідентифікатор закупівлі: UA-2025-02-26-007224-a) повідомляє наступне.
Питання: В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 1 000 000,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-02-26-007224-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступного питання: яким чином дотримано норми пункту 43 Особливостей під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ПРМ ГРУП» в частині виправлення помилок в інформації та/або документах на виконання вимог технічної специфікації, які не призводять до зміни предмета закупівлі, зокрема:
- щодо відсутності гарантійного листа щодо гарантійного терміну експлуатації товару, який повинен бути не менше 12 місяців, в той час як учасником надано лист від 10.03.2025 № 10 («файл «10 гарантійний лист термін експлуатації.pdf»);
- відносно відсутності інформації щодо наявності фахівців учасника до якого Замовник зможе звернутися у разі поломки товару в довідці від 10.03.2025 № 11 про наявність сервісного центру на території України («файл «11 сервісний центр.pdf») – надати посилання на вимогу тендерної документації щодо обов’язку в довідці зазначати учасниками інформацію щодо наявності фахівців учасника до якого Замовник зможе звернутися у разі поломки товару;
- щодо надання у складі тендерної пропозиції технічного паспорту, завіреного печаткою виробника, яким підтверджується відповідність Товару, що пропонується учасником вимогам Замовника, викладеного іншою мовою без перекладу на українську мову (файл «технічний паспорт Алташ.pdf»);
- відносно повідомлення виробника від 10.03.2025 (файл «лист Алташ.pdf») про можливість зробити генератор із 4 дверима – надати посилання на вимогу тендерної документації якою передбачено надання вказаного повідомлення?
Відповідь: Відповідно до норм Наказу Міністерства економіки України “Про затвердження примірної тендерної документації” від 06.12.2024 року №27593 (надалі - Наказ), норм Закону України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 року №922-VIІІ (надалі - Закон) та особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 року (надалі - Особливості) Замовником затверджено тендерну документацію на закупівлю: “ДК 021:2015 - 31120000-3 – генератори (дизельний генератор (31121100-1 - дизель-генераторні установки))”, в Додатку 1 якої зазначено вимоги до учасників, а саме:
• учасник надає у складі документи, що підтверджують відповідність умовам технічної специфікації: лист-згода з технічним завданням (специфікацією), викладеним в додатку 1.1 до тендерної документації та документи, зазначені в додатку 1.1 до тендерної документації: гарантійний лист у складі тендерної пропозиції щодо гарантійного терміну експлуатації товару, який повинен бути не менше 12 місяців.
Учасником ТОВ "ПРМ ГРУП" надано у складі тендерної пропозиції гарантійний лист вих. №10 від 10.03.2025 року, в якому зазначено тільки термін експлуатації товару - 12 місяців, без жодного надання Замовнику зобов’язань щодо гарантійного терміну експлуатації товару протягом 12 місців, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Замовником не порушено вимог Закону та Особливостей в цій частині.
В Додатку 1 тендерної документації зазначено вимоги до учасників, а саме:
• учасник надає у складі документи, що підтверджують відповідність умовам технічної специфікації: лист-згода з технічним завданням (специфікацією), викладеним в додатку 1.1 до тендерної документації та документи, зазначені в додатку 1.1 до тендерної документації: наявність сервісного центру на території України та фахівців – надати у складі тендерної пропозиції адресу сервісного центру учасника до якого Замовник зможе звернутися у разі поломки товару.
Учасником ТОВ "ПРМ ГРУП" надано у складі тендерної пропозиції гарантійний лист вих. №11 від 10.03.2025 року в якому не зазначена інформація щодо наявності відповідних фахівців для виконання ремонту та обслуговування обладнання за даними торгами, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Замовником не порушено вимог Закону та Особливостей в цій частині.
В Додатку 1 тендерної документації зазначено вимоги до учасників, а саме:
• учасник надає у складі документи, що підтверджують відповідність умовам технічної специфікації: лист-згода з технічним завданням (специфікацією), викладеним в додатку 1.1 до тендерної документації та документи, зазначені в додатку 1.1 до тендерної документації: учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції технічний паспорт, завірений печаткою виробника, яким підтверджується відповідність Товару, що пропонується учасником вимогам Замовника (п.7 розділу 1 тендерної документації: всі документи, що подаються учасниками в електронному вигляді через електронну систему закупівель складаються українською мовою, крім тих випадків, коли використання букв і символів української мови призводить до її спотворення (зокрема, але не виключно, адреси мережі "Інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів і послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Документи, що є частиною тендерної пропозиції, які викладені іншою мовою, ніж визначеною замовником у тендерній документації, повинні супроводжуватися перекладом українською мовою).
Учасником ТОВ "ПРМ ГРУП" надано у складі тендерної пропозиції технічний паспорт, завірений печаткою виробника, яким підтверджується відповідність Товару, що пропонується учасником вимогам Замовника викладений іншою мовою, ніж визначеною Замовником у тендерній документації, без супроводження перекладом українською мовою, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Замовником не порушено вимог Закону та Особливостей в цій частині.
В Додатку 1 тендерної документації зазначено вимоги до учасників, а саме:
• учасник надає у складі документи, що підтверджують відповідність умовам технічної специфікації: лист-згода з технічним завданням (специфікацією), викладеним в додатку 1.1 до тендерної документації, в якому Замовником зазначена кількість дверей для сервісного обслуговування генератора, не менше 4 шт:
Технічна специфікація до предмета закупівлі*:
ДК 021:2015 - 31120000-3 - генератори
(дизельний генератор
(31121100-1 - дизель-генераторні установки))
Таблиця 1
№ з/п Найменування Технічні вимоги Кількість, шт.
1 Дизельний генератор - Тип генератору: дизельний генератор закритого типу
- Номінальна потужністьгенератора в межах: 80 кВт.;
- Кількість фаз: 3;
- Коефіцієнт потужності: 0,8;
- Номінальна напруга: фазна 220, лінійна 380 В.;
- Номінальна частота: 50 Гц.;
- Тип двигуна: Дизельний двигун з водяним охолодженням;
- Максимальна потужність двигуна: в межах 88-110 кВт.;
- Робочий об’єм двигуна; не більше 4484 см3.;
- Паливо – дизель;
- Обсяг паливного бака: 140 літрів;
- Електронний датчик рівня палива;
- Витрати палива при 50% навантаженні: не більше 10,4 літрів за годину;
- Витрати палива при 100% навантаженні: не більше 20,9літрів за годину;
- Обмотка генератора: мідь (100%);
- Наявність захисту від перевантаження;
- Наявність захисту від КЗ;
- Наявність вихідногоавтоматичноговимикача;
- Наявність автоматичного регулятора напруги електронного типу;
- Наявність автоматичного включення резервного живлення (АВР);
- Наявність лічильника мото-годин;
- Наявність електронної панелі керування з рідкокристалічним дисплеєм;
- Електронний регулятор обертів для механічних двигунів;
- Запуск від стартера й автоматично;
- Наявність заряду акумулятора (ів) при роботі від ДЕС;
- Укомплектована акумулятором (ми);
- Габаритні розміри, не більше: висота 1730 мм, ширина 1100 мм, довжина 2350 мм.;
- Експлуатаційна маса в межах 1390 кг.;
- Кількість дверей для сервісного обслуговування генератора, не менше 4 шт,
- Ступінь захисту IP23
1
Учасником ТОВ "ПРМ ГРУП" надано у складі тендерної пропозиції:
• лист від виробника товару, в якому зазначено: “Даним листом повідомляємо, що в технічному паспорті на генератор AJ-Y110 вказано виконання генератора з 2-ма дверима, але ми можемо зробити виконання з 4-ма дверима, у випадку здійснення замовлення”;
• технічний паспорт, завірений печаткою виробника з кількістю дверей для сервісного обслуговування генератора - 2 шт., що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Замовником не порушено вимог Закону та Особливостей в цій частині.
Таким чином, розглянувши учасника: ТОВ "ПРМ ГРУП" на відповідність вимогам тендерної документації, уповноважена особа Замовника на підставі п.44 Особливостей прийняла рішення її відхилити у зв’язку з тим, що тендерна пропозиція: ТОВ "ПРМ ГРУП" не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Враховуючи вищевикладене, дії Замовника не суперечать чинному законодавству України. Тому просимо прийняти та врахувати надану інформацію.
Надання інформації про усунення порушення замовником
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПАЛАЦ ДОЗВІЛЛЯ" (надалі - Замовник) здійснює заходи щодо усунення виявленого порушення ДЕРЖАВНОЮ АУДИТОРСЬКОЮ СЛУЖБОЮ УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ при проведенні процедури закупівлі: “ДК 021:2015 - 31120000-3 – генератори (дизельний генератор (31121100-1 - дизель-генераторні установки))” (ідентифікатор закупівлі: UA-2025-02-26-007224-a) шляхом розірвання договору від 25.03.2025 № 25/03 укладеного з ТОВ ДАРЕКС ТРЕЙДІНГ СОЛЮШНС, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку.
2025-04-30 10:00:48
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 квітня 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 травня 2025 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (-)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (-) • усунуто
На виконання висновку відносно процедури закупівлі, Замовником надано відповідну інформацію в електронній системі закупівель.
2025-05-09 09:08:49
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 березня 2025 12:44
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ПРМ ГРУП" |
680 000,00
UAH з ПДВ
|
680 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ДАРЕКС ТРЕЙДІНГ СОЛЮШНС |
798 500,00
UAH з ПДВ
|
798 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП ЖИХАРЕНКО НАТАЛЯ ДМИТРІЇВНА |
899 444,00
UAH з ПДВ
|
899 444,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНТЕРДЕТАЛЬ" |
968 940,00
UAH з ПДВ
|
968 940,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АМІКС-КОМПЛЕКС" |
969 000,00
UAH з ПДВ
|
969 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ПРМ ГРУП" #44359787 |
Відхилено |
680 000,00
UAH з ПДВ
|
13 березня 2025 16:15
|
|
ТОВ ДАРЕКС ТРЕЙДІНГ СОЛЮШНС #44866277 |
Переможець |
798 500,00
UAH з ПДВ
|
19 березня 2025 10:41
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 березня 2025 10:16
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 квітня 2025 09:57
|
ДУ РОЗІРВАННЯ ДОГОВОРУ.pdf | укладений |
30 квітня 2025 09:55
|
Електронний підпис | укладений |
25 березня 2025 10:06
|
Договір генератор.pdf | укладений |
25 березня 2025 10:04
|