Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Взуття різне
Очікувана вартість
3 944 883,33 UAH
UA-2025-03-27-006314-a 7ef43e27d3f34b30a0cd3707fd60b1c7
Відкриті торги з особливостями    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дар'я ЯРОВА

+380472395598 d.yarova@cherkasyoblenergo.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЧЕРКАСИОБЛЕНЕРГО"
Код ЄДРПОУ: 22800735
Вебсайт: https://cherkasyoblenergo.com/
Місцезнаходження: 18002, Україна , Черкаська обл., місто Черкаси, ВУЛИЦЯ ГОГОЛЯ, будинок 285
Контактна особа: Дар'я ЯРОВА
+380472395598
d.yarova@cherkasyoblenergo.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 березня 2025 13:21
Звернення за роз’ясненнями: до 05 квітня 2025 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 квітня 2025 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 квітня 2025 00:00
Очікувана вартість: 3 944 883,33 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 19 724,42 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Відповідно до пункту 2 розділу ІІІ "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" тендерної документації, Учасник під час подання тендерної пропозиції надає забезпечення тендерної пропозиції - банківська гарантія у вигляді електронного документу, згідно Додатку 4 до тендерної документації. Електронний документ повинен бути складений із дотриманням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» і Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги», а саме містити накладений кваліфікований електронний підпис, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису уповноваженої особи банку-гаранта та повинен дозволяти перевірку такого підпису. Документи Банківської гарантії можуть надаватись разом з файлом «p7s» ( із накладанням кваліфікованого електронного підпису) або у вигляді файлу в форматі, придатному для перевірки достовірності видачі банківської гарантії банком та накладення кваліфікованого електронного підпису уповноваженої посадової особи банку-гаранта. Кваліфікований електронний підпис перевіряється у відповідності до п. 1.3 Розділу ІІІ тендерної документації. Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам Наказу МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» від 14 грудня 2020 року № 2628, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021 р. за № 275/35897 (далі - Наказ), з урахуванням вимог тендерної документації та Особливостей. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 118 000,00 грн. (сто вісімнадцять тисяч грн. 00 коп.)
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 118000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18810000-0: Взуття різне, крім спортивного та захисного


Асортимент, кількість товару та інші умови закупівлі визначені у тендерній документації та додатках до неї. Тендерна документація додається (ТД). Згідно умов цієї процедури закупівлі, тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу «ТД», що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1200 пара
Черевики шкіряні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18005, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, ВУЛИЦЯ ГЕТЬМАНА САГАЙДАЧНОГО, будинок 82, центральний склад Замовника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 18810000-0 — Взуття різне, крім спортивного та захисного
1800 пара
Чоботи гумові з утепленням для захисту від знижених температур
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18005, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, ВУЛИЦЯ ГЕТЬМАНА САГАЙДАЧНОГО, будинок 82, центральний склад Замовника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 18810000-0 — Взуття різне, крім спортивного та захисного
1600 пара
Чоботи шкіряні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18005, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, ВУЛИЦЯ ГЕТЬМАНА САГАЙДАЧНОГО, будинок 82, центральний склад Замовника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 18810000-0 — Взуття різне, крім спортивного та захисного
10 пара
Чоботи гумові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18005, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, ВУЛИЦЯ ГЕТЬМАНА САГАЙДАЧНОГО, будинок 82, центральний склад Замовника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 18810000-0 — Взуття різне, крім спортивного та захисного

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться наступним чином: по факту поставки товару, у розмірі 80% (вісімдесяти відсотків) від вартості фактично поставленого товару протягом 30 (тридцять) робочих днів з дня підписання видаткової накладної, на підставі належним чином оформленого оригіналу рахунку Постачальника. (Для платників ПДВ). Розрахунки проводяться наступним чином: по факту поставки товару, протягом 30 (тридцять) робочих днів з дати підписання Сторонами видаткової накладної, та на підставі отриманого Покупцем оригіналу належним чином оформленого рахунку від Постачальника. (Для не платників ПДВ). Вид закупівлі: процедура закупівлі (відкрити торги). Пiсляоплата 30 Робочі 80
Iнша подія Залишок 20% (двадцять відсотків) підлягає оплаті після отримання від Постачальника належним чином оформленої податкової накладної/розрахунку коригування до податкової накладної в електронній формі та зареєстрованій в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - ЄРПН) в порядку та строки визначені податковим законодавством протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів з дня її отримання. (Для платників ПДВ) Пiсляоплата 15 Робочі 20

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 березня 2025 13:21
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 березня 2025 13:21
Форма підтвердження: документ
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 березня 2025 13:21
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 березня 2025 13:21
Форма підтвердження: документ
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 березня 2025 13:21
Форма підтвердження: документ
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 березня 2025 13:21
Форма підтвердження: документ
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 березня 2025 13:21
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 березня 2025 13:21
Форма підтвердження: документ
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 березня 2025 13:21
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 березня 2025 14:27
Форма підтвердження: документ
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 березня 2025 14:27
Форма підтвердження: документ
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 березня 2025 13:21
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 березня 2025 13:21
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 березня 2025 13:21
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 березня 2025 13:21
Форма підтвердження: документ
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 березня 2025 13:21
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 березня 2025 13:21
Форма підтвердження: документ
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 березня 2025 13:21
Форма підтвердження: документ
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 березня 2025 13:21
Форма підтвердження: документ
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 березня 2025 13:21
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 березня 2025 13:21
Форма підтвердження: документ
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 березня 2025 13:21
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 березня 2025 14:27
Форма підтвердження: документ
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 27 березня 2025 13:21
Дата архівування: 31 березня 2025 14:27
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 березня 2025 14:27
Форма підтвердження: документ
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 27 березня 2025 13:21
Дата архівування: 31 березня 2025 14:27
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 березня 2025 14:27
Форма підтвердження: документ
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 27 березня 2025 13:21
Дата архівування: 31 березня 2025 14:27
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 березня 2025 14:27
Форма підтвердження: документ
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 27 березня 2025 13:21
Дата архівування: 31 березня 2025 14:27
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 березня 2025 13:21
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 березня 2025 13:21

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Відповідно до пункту 2 розділу ІІІ "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" тендерної документації, Учасник під час подання тендерної пропозиції надає забезпечення тендерної пропозиції - банківська гарантія у вигляді електронного документу, згідно Додатку 4 до тендерної документації. Електронний документ повинен бути складений із дотриманням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» і Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги», а саме містити накладений кваліфікований електронний підпис, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису уповноваженої особи банку-гаранта та повинен дозволяти перевірку такого підпису. Документи Банківської гарантії можуть надаватись разом з файлом «p7s» ( із накладанням кваліфікованого електронного підпису) або у вигляді файлу в форматі, придатному для перевірки достовірності видачі банківської гарантії банком та накладення кваліфікованого електронного підпису уповноваженої посадової особи банку-гаранта. Кваліфікований електронний підпис перевіряється у відповідності до п. 1.3 Розділу ІІІ тендерної документації. Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам Наказу МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» від 14 грудня 2020 року № 2628, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021 р. за № 275/35897 (далі - Наказ), з урахуванням вимог тендерної документації та Особливостей. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 118 000,00 грн. (сто вісімнадцять тисяч грн. 00 коп.)

Сума забезпечення: 118000 UAH
Форма підтвердження: документ
03 квітня 2025 14:59
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
31 березня 2025 14:29
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
27 березня 2025 13:23
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
03 квітня 2025 14:58
ПЕРЕЛІК ЗМІН до ТД_1.doc
03 квітня 2025 14:58
Додаток 2_технічна специфікація_НОВА РЕДАКЦІЯ_1.docx
03 квітня 2025 14:58
ТД_НОВА РЕДАКЦІЯ_1.docx
31 березня 2025 14:27
Додаток 3_проект договору.docx
31 березня 2025 14:27
ТД_НОВА РЕДАКЦІЯ.docx
31 березня 2025 14:27
Додаток 4_перелік документів та інформації, які подаются Учасником_НОВА РЕДАКЦІЯ.docx
31 березня 2025 14:27
ПЕРЕЛІК ЗМІН до ТД.doc
31 березня 2025 14:27
Додаток 2_технічна специфікація_НОВА РЕДАКЦІЯ.docx
27 березня 2025 13:21
Додаток 2_технічна специфікація.docx
27 березня 2025 13:21
Додаток 5_перелік документів та інформації, які подаються переможцем.docx
27 березня 2025 13:21
Додаток 1_цінова пропозиція.docx
27 березня 2025 13:21
ТД.docx
27 березня 2025 13:21
Додаток 4_перелік документів та інформації, які подаются Учасником.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Захисні властивості
Дата подання: 27 березня 2025 14:28
Дата відповіді: 28 березня 2025 14:52
Шановний Замовник, просимо звернути увагу на те, що захисні властивості які вимагаються в "Черевики шкіряні" та "Чоботи шкіряні" не відповідають охарактеризованим вимогам до даного взуття та ДСТУ EN ISO 20347: 2015. Просимо, Вас, довести до ладу Додаток 2 керуючись вимогами та умовами чинного ДСТУ EN ISO 20347: 2015.
Відповідь:
Добрий день, шановний Учаснику! Замовник здійснює дану закупівлю у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, зі змінами (далі - Особливості). Додаток 2 тендерної документації (надалі – Документація) містить Технічну специфікацію в якій, зокрема, встановлені вимоги до Взуття різного.
Згідно ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
Отже, відповідно до частини першої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі», Технічне завдання, щодо закупівлі, було розроблене уповноваженою особою та відповідними спеціалістами Замовника. Метою розроблення технічного завдання є вибір товару, який би ідеально відповідали вимогам Замовника. Визначення потреби, технічних та якісних характеристик до предмету закупівлі є виключним правом Замовника. Досвід роботи довів, що саме такі технічні характеристики товару найбільш відповідають вимогам замовника. В свою чергу Додатку 2 до тендерної документації, щодо п. 1,3 не містить посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва.
В Додатку 2 до тендерної документації, а саме, в технічній специфікації вказано: «Примітка: Якщо у цій специфікації містяться посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. Після кожного такого посилання слід вважати наявний вираз «або еквівалент».
Якщо ця технічна специфікація містить посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва, таке посилання є необхідним та обґрунтованим. Після кожного такого посилання слід вважати наявний вираз «або еквівалент».
Еквівалент товару або його складової частини – вживається у значенні, як рівнозначний товар або його складова частина, що виражається в наявності однозначних співвідношень між технічними та якісними характеристиками до предмету закупівлі, що визначені Замовником згідно вимог цієї документації, або якісно перевищують відповідні вимоги Замовника.
Обґрунтування: неможливо скласти вичерпний опис характеристик, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, технічними регламентами та іншими технічними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами.
Усі показники еквіваленту мають бути не гіршими ніж у товару зазначеному у вимогах.» Що дає можливість пропонувати Вам товар з еквівалентними технічними характеристиками які мають бути не гіршими ніж передбачені замовником у Додатку 2.
Замовником перед оголошенням відкритих торгів, було досліджено ринок, шляхом моніторингу в мережі Інтернет та керуючись практикою проведення закупівель у минулих періодах. Вивчивши технічні параметри різних виробників Замовником була сформована Технічна специфікація.
Водночас, згідно із п. 20 ст. 1 Закону України «Про стандартизацію», стандарт - нормативний документ, заснований на консенсусі, прийнятий визнаним органом, що встановлює для загального і неодноразового використання правила, настанови або характеристики щодо діяльності чи її результатів, та спрямований на досягнення оптимального ступеня впорядкованості в певній сфері. А отже ДСТУ не встановлює конкретні параметри до Взуття, ним передбачені мінімальні характеристики згідно яких виробники мають виготовляти відповідний виріб. Ми ж як Замовники визначили ті технічні параметри товару, які необхідні нам для виконання функцій покладених на нас як на оператора системи розподілу.
Отже, Замовником було розглянуто ваше звернення та прийнято рішення відмовити у задоволенні вимоги з огляду на наступне:
Що стосується технічних характеристик "Черевики шкіряні" та "Чоботи шкіряні", то, вважаємо, що вами не було доведено наявність дискримінаційних вимог в тендерній документації. Ринок є достатньо великим, та на ньому присутні виробники, які виготовляють продукцію із зазначеними в Тендерній документації характеристиками.
Підсумовуючи розгляд Вашого звернення, на думку Замовника, не має потреби змінювати вимоги до товару так як учасник не вказав які саме параметри не відповідають ДСТУ чи порушують його права як учасника процедури закупівлі.
Відповідно до вищевказаного вимога є необґрунтованою, незрозумілою, не конкретизованою та такою, що підлягає відхиленню. Дякуємо за звернення!».
Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи
Дата подання: 27 березня 2025 14:31
Дата відповіді: 28 березня 2025 14:38
Шановний Замовник! Нагадуємо Вам, що з 01.10.2023 втратив чинність закон України 1994 року, "Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення", а разом з ним зникла і потреба в оформленні такого висновку. Так як предмет закупівлі відноситься до групи Непродовольчих товарів, просимо Вас прибрати вимогу щодо надання даного документу
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день. Замовником будуть внесені зміни до Тендерної документації. Дякуємо за звернення!
надання взірців
Дата подання: 27 березня 2025 14:44
Дата відповіді: 28 березня 2025 14:38
Нагадуємо Вам, вимога щода надання взірців в період кваліфікації учасника є дискримінаціїною вимогою та порушує правила та умови проведення Публічних закупівель, про що неодноразово наголошувало ДАСУ, тому просимо прибрати або переформувати дану вимогу
Відповідь: Добрий день. Замовником будуть внесені зміни до Тендерної документації. Дякуємо за звернення!
Захисні властивсті
Дата подання: 28 березня 2025 15:28
Дата відповіді: 31 березня 2025 15:17
Шановний Замовник! Звертаємо вашу увагу на те, що ДСТУ EN ISO 20347:2015 не враховує відповідність захисним властивостям WR,FO,HI,E,CR,WRU, дані захисні властивості відносяться до іншого ДСТУ та класифікатору взуття, тому просимо вас внести зміни щодо захисних властивостей відповідно до норм чинного ДСТУ EN ISO 20347:2015
Відповідь: Доброго дня! Згідно Додатку 2 «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» зазначені захисні властивості WR,FO,HI,E,CR,WRU передбачені в підпункті «6.1 Загальна інформація» ДСТУ EN ISO 20347:2015, а саме: ДСТУ EN ISO 20347:2015 враховує відповідність захисним властивостям WR,FO,HI,E,CR,WRU. Дякую за звернення!
Технічні вимоги
Дата подання: 31 березня 2025 14:30
Дата відповіді: 02 квітня 2025 13:59
Шановний замовники торгів, в Додатку 2 до тендерної документації в п. 5.2 та п. 5.4 вимагається відповідність ДСТУ ГОСТ 26167:2009. Дане ДСТУ розповсюджується на "Область применения: Настоящий стандарт распространяется на повседневную мужскую и женскую обувь из кожи, текстиля и с комбинированным верхом.", та ніякого відношення до чобіт гумових не має. Документи про відповідність на чоботи гумові по вказаному ДСТУ ГОСТ 26167:2009 - отримати не можливо. Просимо внести зміни та прописати коректно ДСТУ, по якому можливо провести відповідність чобіт гумових.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день. Замовником будуть внесені зміни до Тендерної документації. Дякуємо за звернення!
Технічни вимогі
Дата подання: 31 березня 2025 14:42
Дата відповіді: 02 квітня 2025 14:07
В ДСТУ EN ISO 20347:2015 захисна властивість CR - це тривкість до порізів. Шкіряне взуття - не може бути стійким до порізів. Просимо внести зміни та придбрати дану захисну властивість.
Відповідь: Доброго дня! Виконання вимоги CR – тривкість до порізів для класу І застосовано, відповідно до підпункту «6.2.7. Взуття, стійке до порізів» ДСТУ EN ISO 20347:2015. Відповідно до пункту 4. «КЛАСИФІКАЦІЯ ВЗУТТЯ» ДСТУ EN ISO 20347:2015, клас І – це взуття зі шкіри та інших матеріалів, крім гумового або цілком полімерного взуття. Захисна властивість CR, відповідно до пункту 4. «КЛАСИФІКАЦІЯ ВЗУТТЯ» ДСТУ EN ISO 20347:2015, не застосовується до взуття типу А - напівчеревики. У Додатку 2 до тендерної документації «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» , згідно вимог Замовника, зазначено шкіряне взуття типу D – черевики та чоботи. Вимога Замовника є цілком правомірною.
Відповідно до вищевказаного вимога є неправильною, незрозумілою, безпідставною, та такою, що підлягає відхиленню .Дякую за звернення!
Захисна властивість HI
Дата подання: 01 квітня 2025 13:35
Дата відповіді: 02 квітня 2025 14:38
Шановний Замовнику, просимо внести зміни в Додатку 2, а саме вимога до підошви в Черевиках шкіряних, Чоботах шкіряних, де вимагається матеріал підошви ПУ (поліуретан) та відповідність до захисної властивості НІ. Нагадуємо, що дана властивість відповідає за термостійкість підошви, тобто підошва стійка до температури +150 С протягом 30с, а матеріал ПУ (поліуретан) не має можливості витримувати таку температуру, тому просимо прибрати дану властивість або змінити матеріал підошви.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день. Замовником будуть внесені зміни до Тендерної документації. Дякуємо за звернення!
Захисна властивість WR
Дата подання: 01 квітня 2025 13:44
Дата відповіді: 02 квітня 2025 14:39
Захисна властивість WR - це взуття яке є повністю водовідштовхувальне. Шкіряне взуття не являється таким, просимо Вас прибарти вимогу до даної властивості.
Відповідь: Добрий день! Виконання вимоги WR – водостійкість для класу І застосовано, відповідно до підпункту «6.2.5. Водостійкість» ДСТУ EN ISO 20347:2015. Відповідно до пункту 4. «КЛАСИФІКАЦІЯ ВЗУТТЯ» ДСТУ EN ISO 20347:2015, клас І – це взуття зі шкіри та інших матеріалів, крім гумового або цілком полімерного взуття. Вимога Замовника є цілком правомірною.
Відповідно до вищевказаного вимога є неправильною, незрозумілою, безпідставною, та такою, що підлягає відхиленню. Дякую за звернення!
Кваліфікаційні критерії
Дата подання: 02 квітня 2025 11:00
Дата відповіді: 04 квітня 2025 11:41
Шановний Замовнику торгів, вами вимагаються надання наступних документів: «1.1. Відповідно до п.п. 1.9-1.11 п. 1 «Терміни, які вживаються в тендерній документації» Розділу І. «Загальні положення» тендерної документації Суб’єкти персональних даних, чиї персональні дані міститься у складі документів тендерної пропозиції Учасника надають Згоду суб’єкта персональних даних, що адресована Замовнику відкритих торгів та містить посилання на дану закупівлю.» Так як у складі пропозиції будуть міститися персональні дані необмеженого кола осіб, у тому числі але не обмежуючись посадових та службових осіб не тільки учасника, а його контрагентів, посадових та службових осіб фінансових установ, державних органів тощо, просимо внести зміни до тендерної документації, шляхом звуження кола осіб згода на обробку даних яких вимагається, визначивши такими особами виключно посадових та службових осіб учасника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день. Відповідно до Закону України "Про захист персональних даних" та умов тендерної документації персональні дані - відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована.
У розумінні цієї тендерної документації такими відомостями є:
- реквізити (серія, номер, дата видачі), документу, що посвідчує особу;
- індивідуальний податковий номер;
- інформація, щодо реєстрації місця проживання.
Згода суб’єкта персональних даних - добровільне волевиявлення фізичної особи (за умови її поінформованості) щодо надання дозволу на обробку її персональних даних відповідно до сформульованої мети їх обробки, висловлене у письмовій формі або у формі, що дає змогу зробити висновок про надання згоди. У сфері електронної комерції згода суб’єкта персональних даних може бути надана під час реєстрації в інформаційно-телекомунікаційній системі суб’єкта електронної комерції шляхом проставляння відмітки про надання дозволу на обробку своїх персональних даних відповідно до сформульованої мети їх обробки, за умови, що така система не створює можливостей для обробки персональних даних до моменту проставляння відмітки.
Суб’єкт персональних даних – фізична особа, фізична особа-підприємець персональні дані якої обробляються «міститься у складі тендерної пропозиції Учасника».
Суб’єкти персональних даних, чиї персональні дані міститься у складі документів тендерної пропозиції Учасника надають згоду суб’єкта персональних даних, що адресована Замовнику відкритих торгів та містить посилання на дану закупівлю.
Лист-згода повинна подаватися від імені фізичної особи, персональні дані якої надаються в складі документів тендерної пропозиції.
На вимогу щодо звуження кола осіб згода на обробку даних яких вимагається, визначивши такими особами виключно посадових та службових осіб учасника, повідомляємо наступне: Замовник не може визначати осіб, чиї персональні данні можуть міститься в документах тендерної документації, тип паче виключно тільки посадових та службових осіб учасника.
Відповідно до вищевказаного вимога є необґрунтованою та такою, що підлягає відхиленню. Дякуємо за звернення!
Невідповідність в технічній специфікації
Дата подання: 02 квітня 2025 11:10
Дата відповіді: 04 квітня 2025 11:42
Згідно технічної специфікації чоботи шкіряні повиннні мати захисний металевий підносок, але ДСТУ EN ISO 20347: 2015 не передбачає даний вид захисту, просимо внести зміни.
Відповідь: Доброго дня! Згідно Додатку 2 до тендерної документації «Технічна специфікація», пунктом 5.3. Чоботи шкіряні містить в технічних вимогах інформацію про те, що чоботи повинні мати захисний металевий підносок. Дана позиція має відповідати ДСТУ EN ISO 20347: 2015, яке передбачає застосування металевого підноска, а саме згідно пункту 6.2.1.5.1 містить наступні вимоги:«6.2.1.5.1 Корозійна тривкість антипрокольних металевих прокладок
Під час випробовування взуття, виготовленого повністю з ґуми, відповідно до вимог 5.6.1 ISO 20344 на антипрокольній металевій підкладці не повинно з’явитися більше п’яти корозійних зон, площа кожної з яких не повинна перевищувати 2,5 мм2. Якщо антипрокольну металеву прокладку застосовано в усіх інших типах взуття, то під час випробовування відповідно до вимог 5.6.3 ISO 20344 на підкладці не повинно з’явитися більше п’яти корозійних зон, площа кожної з яких не повинна бути більше ніж 2,5 мм2.До і після випробування відповідно до методу, наведеному в 5.3 ISO 20344т на металевих підноскахне повинно з’являтися більше трьох корозійних зон розміром більше ніж 2 мм в будь-якому напрямку. Дякую за звернення!
технічні вимоги
Дата подання: 03 квітня 2025 15:17
Дата відповіді: 04 квітня 2025 11:45
Додатком 2 пунктом 5.3. "Чоботи шкіряні", передбачено наявність захисного металевого підноска та відповідність ДСТУ EN ISO 20347:2015. Даний нормативний документ не передбачає наявність захисного металевого підноска, сфера застосування цього стандарту: "Цей стандарт установлює основні й додаткові (необов’язкові) вимоги до робочого взуття, не призначеного для механічного впливу (ударного чи компресійного)." Просимо внести зміни та придбрати "захисний металевий підносок".
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Згідно Додатку 2 до тендерної документації «Технічна специфікація», пунктом 5.3. Чоботи шкіряні мітить в технічних вимогах інформацію про те, що чоботи повинні мати захисний металевий підносок. Дана позиція має відповідати ДСТУ EN ISO 20347: 2015, яке передбачає застосування металевого підноска, а саме згідно пункту 6.2.1.5.1 містить наступні вимоги:«6.2.1.5.1 Корозійна тривкість антипрокольних металевих прокладок
Під час випробовування взуття, виготовленого повністю з ґуми, відповідно до вимог 5.6.1 ISO 20344 на антипрокольній металевій підкладці не повинно з’явитися більше п’яти корозійних зон, площа кожної з яких не повинна перевищувати 2,5 мм2. Якщо антипрокольну металеву прокладку застосовано в усіх інших типах взуття, то під час випробовування відповідно до вимог 5.6.3 ISO 20344 на підкладці не повинно з’явитися більше п’яти корозійних зон, площа кожної з яких не повинна бути більше ніж 2,5 мм2.До і після випробування відповідно до методу, наведеному в 5.3 ISO 20344т на металевих підноскахне повинно з’являтися більше трьох корозійних зон розміром більше ніж 2 мм в будь-якому напрямку. Дякую за звернення!
технічні вимоги
Дата подання: 03 квітня 2025 16:56
Дата відповіді: 04 квітня 2025 13:21
З метою уникнення монополістичних ризиків та забезпечення здорової конкуренції для усіх без винятку учасників торгів та розширення кола учасників, просимо Вас внести зміни та продлити строк подачі пропозицій мінімум на сім днів, для проходження випробувань, оримання повного пакету документів на необхідне за показниками взуття.
Відповідь: Доброго дня, Шановний учасник. Замовник не може продовжувати строк подачі пропозицій, так як у Замовника нагальна потреба у здійсненні закупівлі. Потреба в придбанні товару включає річну потребу підприємства. Торги оголошені в кінці першого кварталу, що і так значно затягнуло строки здійснення закупівлі!
Відповідно до пункту 7. Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції зазначено, а саме: «7.2. Якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати *технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення.
* Учасник надає додатково Лист пояснення, у якому вказано чи були вчинені дії щодо звернення на отримання маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів до уповноважених органів та у зв’язку з чим не надано. Дякую за звернення!
ткхнічні вимоги
Дата подання: 04 квітня 2025 10:53
Дата відповіді: 07 квітня 2025 13:17
Додатком №2 пунктом 1. "Взуття повинно відповідати вимогам «Норм безоплатної видачі спеціального одягу, спеціального взуття та інших засобів індивідуального захисту працівникам підприємств електроенергетичної галузі», затвердженого наказом Міністерства соціальної політики України 27 серпня 2018 року № 1224 та зареєстрованого у Міністерстві Юстиції України 19 вересня 2018 р. за № 1078/32530 взуття повинно бути таким, щоб уберегти власника від ушкоджень." Дана норма належить підприємствам електроенергетичної галузі, тому акредитовані сертифікаційні органи не уповноважені на підтвердження даної норми. Просимо внести зміни тому що учасник не зможе підтвердити дану вимогу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день. Торги будуть відмінені Замовником. Дякую за звершення!
Технічні вимоги
Дата подання: 04 квітня 2025 11:00
Дата відповіді: 07 квітня 2025 13:17
Просимо внести зміни в пункт 5.1 "Черевики шкіряні" - підошва поліуретанова не витримує + 90 градусов С вона не термостійка, а також вказати висоту взуття згідно норм ДСТУ EN ISO 20347:2015, вказавши, що висота взуття повинна бути не менш 120 мм.
Відповідь: Добрий день. Торги будуть відмінені Замовником. Дякую за звершення!
технічні вимоги
Дата подання: 04 квітня 2025 12:16
Дата відповіді: 07 квітня 2025 13:17
Доброго дня, у відповідь на Вашу відповідь «Доброго дня! Згідно Додатку 2 до тендерної документації «Технічна специфікація», пунктом 5.3. Чоботи шкіряні містить в технічних вимогах інформацію про те, що чоботи повинні мати захисний металевий підносок. Дана позиція має відповідати ДСТУ EN ISO 20347: 2015, яке передбачає застосування металевого підноска, а саме згідно пункту 6.2.1.5.1 містить наступні вимоги:«6.2.1.5.1 Корозійна тривкість антипрокольних металевих прокладок Під час випробовування взуття, виготовленого повністю з ґуми, відповідно до вимог 5.6.1 ISO 20344 на антипрокольній металевій підкладці не повинно з’явитися більше п’яти корозійних зон, площа кожної з яких не повинна перевищувати 2,5 мм2. Якщо антипрокольну металеву прокладку застосовано в усіх інших типах взуття, то під час випробовування відповідно до вимог 5.6.3 ISO 20344 на підкладці не повинно з’явитися більше п’яти корозійних зон, площа кожної з яких не повинна бути більше ніж 2,5 мм2.До і після випробування відповідно до методу, наведеному в 5.3 ISO 20344т на металевих підноскахне повинно з’являтися більше трьох корозійних зон розміром більше ніж 2 мм в будь-якому напрямку. Дякую за звернення!» - хочемо зауважити, що згідно ДСТУ EN ISO 20347: 2015, пункти 6.2 – 6.2.1.5.2, це визначення Тривкості до проколу металевих або неметалевих антипрокольних прокладок через підошовний комплекс. Згідно пункту 3.11 проколостійка прокладка та рисунку 1а), частини взуття такі як, підносок (7) та проколостійка прокладка (11) знаходяться в різних частинах взуття і ніякого відношення один до одного не МАЮТЬ, тобто провести випробування ПІДНОСКА згідно вимог пункту 6.2.1.5 – НЕ МОЖЛИВО. ЗАХИСНИЙ МЕТАЛЕВИЙ ПІДНОСОК не передбачено ДСТУ EN ISO 20347:2015. ПРОСИМО ВНЕСТИ ЗМІНИ ТА ВИДАЛИТИ ФРАЗУ «МЕТАЛЕВИЙ». Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день. Торги будуть відмінені Замовником. Дякую за звершення!
технічні вимоги
Дата подання: 04 квітня 2025 15:56
Дата відповіді: 07 квітня 2025 13:17
Технічні вимоги які вимагаються до взуття, а саме до черевиків шкіряних не відповідають вимогам ДСТУ: Роздиральне зусилля для верху взуття складає не менше 130 Н по ДСТУ не менше ніж 120Н. Границя міцності під час розтягування для верху взуття не менше 18.0 Н/мм2 по ДСТУ не менше 15Н/мм2. Роздиральне зусилля підошви не менше 8.5 кН/м по ДСТУ не менше 8кН/м Коефіцієнт зниження міцності ниткових кріплень деталей верху взуття від дії нафти і нафтопродуктів не менше 0,70 по ДСТУ 0,60 Коефіцієнт зниження міцності ниткових кріплень деталей низу взуття від дії нафти і нафтопродуктів не менше 0,65 по ДСТУ 0,50 Внесіть зміни та виправте показники до норм чинних стандартів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день. Торги будуть відмінені Замовником. Дякую за звершення!
Технічні характеристики
Дата подання: 04 квітня 2025 15:59
Дата відповіді: 07 квітня 2025 13:17
Технічні вимоги які вимагаються до взуття, а саме до чобіт шкіряних не відповідають вимогам ДСТУ: Роздиральне зусилля для верху взуття складає не менше 125 Н по ДСТУ не менше ніж 120Н. Границя міцності під час розтягування для верху взуття не менше 18.0 Н/мм2 по ДСТУ не менше 15Н/мм2. Роздиральне зусилля підошви не менше 8.5 кН/м по ДСТУ не менше 8кН/м Вимагаємо внесення змін та приведення документації до норм чинних стандартів
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день. Торги будуть відмінені Замовником. Дякую за звершення!
Розгорнути всі запитання: 17 Згорнути запитання

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 07 квітня 2025 13:23
Кінець періоду оскарження: 18 квітня 2025 00:00
Дата відміни: 18 квітня 2025 00:00
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: Відмінити відкриті торги згідно предмету закупівлі: «Взуття різне (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 18810000-0 Взуття різне, крім спортивного та захисного)», з підстави, що передбачена згідно пп. 1 п. 50 Особливостей – відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг, а саме: 1) Відповідно до пп. 1 п. 50 Особливостей, у Замовника відпала потреба у закупівлі товарів з тими технічними, якісними, кількісними характеристиками які були зазначені в тендерній документації Замовника.
Документи:
07 квітня 2025 13:23
Електронний підпис
07 квітня 2025 13:22
ПРОТОКОЛ ПРО ВІДМІНУ ТОРГІВ.doc