Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
arrow_right_altЗвернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Перевірка підпису
Державна аудиторська служба України
Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Визирська сільська рада Одеського району Одеської області |
Код ЄДРПОУ: | 04378669 |
Вебсайт: | https://vyzyrska-gromada.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 67543, Україна , Одеська обл., Одеський район, с. Визирка, вул. Ставніцера Олексія, будинок 56 |
Контактна особа: |
Оксана Дем'яненко +025595585 vizirkarada20@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 березня 2025 15:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 квітня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 квітня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 квітня 2025 01:00 |
Очікувана вартість: | 200 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50510000-3: Послуги з ремонту і технічного обслуговування насосів, клапанів, кранів і металевих контейнерів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:
Підстави для відмови в участі
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 27 березня 2025 15:55 |
Форма підтвердження: | документ |
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 27 березня 2025 15:55 |
Форма підтвердження: | документ |
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 27 березня 2025 15:55 |
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 27 березня 2025 15:55 |
Форма підтвердження: | документ |
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 27 березня 2025 15:55 |
Форма підтвердження: | документ |
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 27 березня 2025 15:55 |
Форма підтвердження: | документ |
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 27 березня 2025 15:55 |
Форма підтвердження: | документ |
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 27 березня 2025 15:55 |
Форма підтвердження: | документ |
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 27 березня 2025 15:55 |
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 27 березня 2025 15:55 |
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 27 березня 2025 15:55 |
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 27 березня 2025 15:55 |
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 27 березня 2025 15:55 |
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 27 березня 2025 15:55 |
Форма підтвердження: | документ |
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 27 березня 2025 15:55 |
Форма підтвердження: | документ |
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 27 березня 2025 15:55 |
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 27 березня 2025 15:55 |
Форма підтвердження: | документ |
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 27 березня 2025 15:55 |
Форма підтвердження: | документ |
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 27 березня 2025 15:55 |
Форма підтвердження: | документ |
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 27 березня 2025 15:55 |
Форма підтвердження: | документ |
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 27 березня 2025 15:55 |
Форма підтвердження: | документ |
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 27 березня 2025 15:55 |
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 27 березня 2025 15:55 |
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 27 березня 2025 15:55 |
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 27 березня 2025 15:55 |
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 27 березня 2025 15:55 |
Вимоги до тендерної пропозиції:
Вимоги до тендерної пропозиції
Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Підтверджується, що
27 березня 2025 15:57 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
27 березня 2025 15:55 |
ТД бювет ред. від 27.03.2025.pdf |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 квітня 2025 01:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "Бондар Олег Михайлович" |
199 814,25
UAH з ПДВ
|
199 814,25
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Публічні документи
Конфіденційні документи
Обґрунтування конфіденційності
Згідно з статею 28 ЗУ не підлягає розкриттю інформація, що обґрунтовано визначена учасником як конфіденційна, у тому числі що містить персональні дані.
Обґрунтування конфіденційності
Згідно з статею 28 ЗУ не підлягає розкриттю інформація, що обґрунтовано визначена учасником як конфіденційна, у тому числі що містить персональні дані.
Відповіді учасника на умови участі у закупівлі
ФОП "Бондар Олег Михайлович"
Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Підтверджую
Вчинення корупційних правопорушень
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Підтверджую
Вчинення кримінальних правопорушень
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Підтверджую
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджую
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Підтверджую
Мова (мови) тендерної пропозиції
Мова тендерної пропозиції
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджую
1. Додаток_1_ред03042025.pdfНаявність працівників відповідної кваліфікації
Наявність працівників відповідної кваліфікації
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Вчинення економічних правопорушень
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Підтверджую
Порушення справи про банкрутство
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Підтверджую
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Підтверджую
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП "Бондар Олег Михайлович" #2471401254 |
Відхилено |
199 814,25
UAH з ПДВ
|
01 травня 2025 09:44
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 30 квітня 2025 22:08
|
Вимога про усунення невідповідностей
Вимога про усунення невідповідностей 1. Вимогами Додатку №7 до тендерної документації передбачено надання Учасником наступного: «Довідка/картка про присвоєння ідентифікаційного коду або у разі відсутності довідки/картки про присвоєння ідентифікаційного коду з релігійних переконань, надати сторінку паспорта з відповідною відміткою або лист-пояснення із зазначенням законодавчих підстав ненадання документу». Учасником на виконання цих вимог у складі тендерної пропозиції не надано відповідної інформації. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями наступні документи: Довідку/картку про присвоєння ідентифікаційного коду або у разі відсутності довідки/картки про присвоєння ідентифікаційного коду з релігійних переконань, надати сторінку паспорта з відповідною відміткою або лист-пояснення із зазначенням законодавчих підстав ненадання документу. 2. Вимогами Додатку №7 до тендерної документації передбачено надання Учасником наступного: «Паспорт (1-6 сторінки та місце реєстрації/проживання) у випадку, якщо такий паспорт оформлено у вигляді книжечки, або паспорт (обидві сторони), якщо такий паспорт оформлено у формі картки, що містить безконтактний електронний носій, або інший документ, передбачений статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 №5492-VI (із змінами) або лист-пояснення із зазначенням законодавчих підстав ненадання документу». Учасником на виконання цих вимог у складі тендерної пропозиції не надано відповідної інформації. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями наступні документи: Паспорт (1-6 сторінки та місце реєстрації/проживання) у випадку, якщо такий паспорт оформлено у вигляді книжечки, або паспорт (обидві сторони), якщо такий паспорт оформлено у формі картки, що містить безконтактний електронний носій, або інший документ, передбачений статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 №5492-VI (із змінами) або лист-пояснення із зазначенням законодавчих підстав ненадання документу. 3. Вимогами Додатку №7 до тендерної документації передбачено надання Учасником наступного: «Свідоцтво платника ПДВ, або витягу з реєстру платників ПДВ (якщо учасник є платником ПДВ) або свідоцтва платника єдиного податку, або витяг з реєстру платників єдиного податку (якщо учасник є платником єдиного податку), або інший документ; або лист-пояснення із зазначенням законодавчих підстав ненадання документу». Учасником на виконання цих вимог у складі тендерної пропозиції не надано відповідної інформації. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями наступні документи: Свідоцтво платника ПДВ, або витягу з реєстру платників ПДВ (якщо учасник є платником ПДВ) або свідоцтва платника єдиного податку, або витяг з реєстру платників єдиного податку (якщо учасник є платником єдиного податку), або інший документ; або лист-пояснення із зазначенням законодавчих підстав ненадання документу. 4. Вимогами Додатку №7 до тендерної документації передбачено надання Учасником наступного: «Довідка в довільній формі, яка містить інформацію про Учасника закупівлі, з обов’язковим зазначенням: повне найменування; скорочене найменування; місцезнаходження; юридична адреса; поштова адреса; фактична адреса; код ЄДРПОУ підприємства (або ІПН ФОП); індивідуальний податковий номер; банківські реквізити (поточний рахунок, назва банку, в якому відкритий рахунок); форма власності та правовий статус, організаційно-правова форма; статус платника податку; E-mail адреса; посада керівника підприємства та П.І.Б. (для ФОП зазначається П.І.Б); відомості про підписанта договору (посада, ПІБ; відомості про підписанта документів тендерної пропозиції (посада, ПІБ); інформація про те, чи використовує або не використовує учасник у своїй діяльності печатку із зазначенням дати складання». Учасником на виконання цих вимог у складі тендерної пропозиції не надано відповідної інформації. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями наступні документи: Довідку в довільній формі, яка містить інформацію про Учасника закупівлі, з обов’язковим зазначенням: повне найменування; скорочене найменування; місцезнаходження; юридична адреса; поштова адреса; фактична адреса; код ЄДРПОУ підприємства (або ІПН ФОП); індивідуальний податковий номер; банківські реквізити (поточний рахунок, назва банку, в якому відкритий рахунок); форма власності та правовий статус, організаційно-правова форма; статус платника податку; E-mail адреса; посада керівника підприємства та П.І.Б. (для ФОП зазначається П.І.Б); відомості про підписанта договору (посада, ПІБ; відомості про підписанта документів тендерної пропозиції (посада, ПІБ); інформація про те, чи використовує або не використовує учасник у своїй діяльності печатку із зазначенням дати складання. 5. Вимогами Додатку №7 до тендерної документації передбачено надання Учасником наступного: «Лист про ознайомлення Учасника з умовами проєкту Договору, що міститься в Додатку №4 до тендерної документації та скан проекту Договору з підписами та печатками Учасника на кожній сторінці проєкту Договору. В проекті Договору Учасникам необхідно заповнити всі пункти Договору стосовно Учасника, що передбачено Замовником для заповнення, окрім номеру Договору, дати, ціни. Учасник не повинен відступати від даної форми». Учасником на виконання цих вимог у складі тендерної пропозиції не надано відповідної інформації. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями наступні документи: Лист про ознайомлення Учасника з умовами проєкту Договору, що міститься в Додатку №4 до тендерної документації та скан проекту Договору з підписами та печатками Учасника на кожній сторінці проєкту Договору. В проекті Договору Учасникам необхідно заповнити всі пункти Договору стосовно Учасника, що передбачено Замовником для заповнення, окрім номеру Договору, дати, ціни. Учасник не повинен відступати від даної форми. 6. Вимогами Додатку №7 до тендерної документації передбачено надання Учасником наступного: «Гарантійний лист, про те, що Учасник не здійснює господарську діяльність або його місцезнаходження (місце проживання – для фізичних осіб-підприємців) не знаходиться на тимчасово окупованій території. (Примітка: У разі, якщо місцезнаходження учасника зареєстроване на тимчасово окупованій території, учасник має надати підтвердження зміни податкової адреси на іншу територію України видане уповноваженим на це органом. Тимчасово окупованою територією є частини території України, в межах яких збройні формування Російської Федерації та окупаційна адміністрація Російської Федерації встановили та здійснюють фактичний контроль або в межах яких збройні формування Російської Федерації встановили та здійснюють загальний контроль з метою встановлення окупаційної адміністрації Російської Федерації)». Учасником на виконання цих вимог у складі тендерної пропозиції не надано відповідної інформації. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями наступні документи: Гарантійний лист, про те, що Учасник не здійснює господарську діяльність або його місцезнаходження (місце проживання – для фізичних осіб-підприємців) не знаходиться на тимчасово окупованій території. (Примітка: У разі, якщо місцезнаходження учасника зареєстроване на тимчасово окупованій території, учасник має надати підтвердження зміни податкової адреси на іншу територію України видане уповноваженим на це органом. Тимчасово окупованою територією є частини території України, в межах яких збройні формування Російської Федерації та окупаційна адміністрація Російської Федерації встановили та здійснюють фактичний контроль або в межах яких збройні формування Російської Федерації встановили та здійснюють загальний контроль з метою встановлення окупаційної адміністрації Російської Федерації). 7. Вимогами Додатку №7 до тендерної документації передбачено надання Учасником наступного: «Учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт/надання послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. У випадку, якщо Учасник планує виконувати роботи силами субпідрядників/співвиконавців та/або залучати субпідрядників/співвиконавців до виконання робіт, обов’язково у таких субпідрядників/співвиконавців повинні бути всі необхідні документи, дозволи та узгодження для виконання робіт. Учасник несе відповідальність за всі дії субпідрядників/співвиконавців. Або учасник надає гарантійний лист у довільній формі, в якому зазначає, що він не буде залучати до виконання робіт/надання послуг субпідрядника/співвиконавця та щодо спроможності виконання робіт/надання послуг за рахунок власного резерву учасника.». Учасником на виконання цих вимог у складі тендерної пропозиції не надано відповідної інформації. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями наступні документи: інформацію про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт/надання послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. У випадку, якщо Учасник планує виконувати роботи силами субпідрядників/співвиконавців та/або залучати субпідрядників/співвиконавців до виконання робіт, обов’язково у таких субпідрядників/співвиконавців повинні бути всі необхідні документи, дозволи та узгодження для виконання робіт. Учасник несе відповідальність за всі дії субпідрядників/співвиконавців. Або учасник надає гарантійний лист у довільній формі, в якому зазначає, що він не буде залучати до виконання робіт/надання послуг субпідрядника/співвиконавця та щодо спроможності виконання робіт/надання послуг за рахунок власного резерву учасника. 8. Вимогами Додатку №7 до тендерної документації передбачено надання Учасником наступного: «Учасник повинен забезпечити та гарантувати: відповідність технічного стану обладнання; щоденну перевірку його технічного стану обладнання; щоденне кваліфікаційне обстеження обладнання; відповідність рівня оперативного і технічного обслуговування; можливість підмінного обладнання для надання послуг у випадку пошкодження обладнання; безпечність оперативного і технічного обслуговування; своєчасне обслуговування оперативного і технічного обслуговування». Учасником на виконання цих вимог у складі тендерної пропозиції не надано відповідної інформації. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями наступні документи: гарантувати: відповідність технічного стану обладнання; щоденну перевірку його технічного стану обладнання; щоденне кваліфікаційне обстеження обладнання; відповідність рівня оперативного і технічного обслуговування; можливість підмінного обладнання для надання послуг у випадку пошкодження обладнання; безпечність оперативного і технічного обслуговування; своєчасне обслуговування оперативного і технічного обслуговування. 9. Вимогами Додатку №7 до тендерної документації передбачено надання Учасником наступного: «Лист гарантія або гарантійне підтвердження щодо наявності та/або залучення спеціалістів та фахівців з досвідом надання необхідних послуг (працівників/робітників) відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та які безпосередньо залучатимуться до надання послуг за договором, та/або підтвердження наявності можливості залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/ співвиконавців». Учасником на виконання цих вимог у складі тендерної пропозиції надано відповідну довідку №0304/23 від 03-04-2025р. та при цьому не надано деяких додатків, що зазначені в довідці. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями наступні документи: Надати додатки, що вказані довідці №0304/23 від 03-04-2025р., а саме: Лист-відгук №31 від 12-12-2023; Диплом техніка-механіка №ПТ867651 від 27-04-1991. 10. Вимогами Додатку №7 до тендерної документації передбачено надання Учасником наступного: «Довідка за формою 1 *, що містить інформацію про наявність у учасника досвіду виконаного аналогічного договору. Під аналогічним договором розуміється повністю виконаний (завершений) договір, що включає Послуги з обслуговування установок з доочистки води (бювет)/систем водопідготовки та/або ДК 021:2015: 50510000-3 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування насосів, клапанів, кранів і металевих контейнерів, з бюджетною установою (органи державної влади, органи місцевого самоврядування, а також організації, створені ними у встановленому порядку, що повністю утримуються за рахунок відповідно державного бюджету чи місцевого бюджету) (фактична сума договору не менше 50% від очікуваної вартості даної закупівлі), укладений не раніше 2020 року. На підтвердження Учасником надаються скани*, виготовлені з оригіналів аналогічних договорів, зі всіма додатками до договору - не менше 1 скану оригіналу договору, зазначеного у довідці. Також Учасником надається довідка в довільній формі, що підтверджує повне виконання аналогічного договору.». Учасником на виконання цих вимог у складі тендерної пропозиції надано довідку не за формою, встановленою вимогами тендерної документації. При цьому, інформація у довідці не є взаємоузгодженою з документальним підтвердженням вказаної учасником інформації. Крім того, не надано довідки в довільній формі, що підтверджує повне виконання аналогічного договору. Також Учасником надано скан оригіналу аналогічного договору №1207 від 12.07.2023р., однак без додатку №1 до договору. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями наступні документи: Довідка за формою 1 *, що містить інформацію про наявність у учасника досвіду виконаного аналогічного договору. Під аналогічним договором розуміється повністю виконаний (завершений) договір, що включає Послуги з обслуговування установок з доочистки води (бювет)/систем водопідготовки та/або ДК 021:2015: 50510000-3 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування насосів, клапанів, кранів і металевих контейнерів, з бюджетною установою (органи державної влади, органи місцевого самоврядування, а також організації, створені ними у встановленому порядку, що повністю утримуються за рахунок відповідно державного бюджету чи місцевого бюджету) (фактична сума договору не менше 50% від очікуваної вартості даної закупівлі), укладений не раніше 2020 року. На підтвердження Учасником надаються скани*, виготовлені з оригіналів аналогічних договорів, зі всіма додатками до договору - не менше 1 скану оригіналу договору, зазначеного у довідці. Також Учасником надається довідка в довільній формі, що підтверджує повне виконання аналогічного договору. 11. Вимогами Додатку №7 до тендерної документації передбачено надання Учасником наступного: «Учасник відповідає за одержання всіх необхідних дозволів, ліцензій, сертифікатів на роботи (послуги), запропоновані на торги, та самостійно несе всі витрати на отримання таких дозволів, ліцензій, сертифікатів. Оригінал або завірені учасником процедури закупівлі копії дозвільних документів (ліцензії, дозволи, декларації тощо), діючі на кінцеву дату подання тендерної пропозиції, на впровадження певних видів господарської діяльності, що мають відношення до робіт, які будуть надаватися учасником процедури закупівлі, у випадку якщо їх отримання передбачене нормами чинного законодавства». Учасником на виконання цих вимог у складі тендерної пропозиції не надано відповідної інформації. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями наступні документи: Інформацію щодо зобов’язання одержання учасником всіх необхідних дозволів, ліцензій, сертифікатів на роботи (послуги), запропоновані на торги, та самостійно несе всі витрати на отримання таких дозволів, ліцензій, сертифікатів. Оригінал або завірені учасником процедури закупівлі копії дозвільних документів (ліцензії, дозволи, декларації тощо), діючі на кінцеву дату подання тендерної пропозиції, на впровадження певних видів господарської діяльності, що мають відношення до робіт, які будуть надаватися учасником процедури закупівлі, у випадку якщо їх отримання передбачене нормами чинного законодавства. 12. Вимогами Додатку №7 до тендерної документації передбачено надання Учасником наступного: «Додаток 6 до тендерної документації - ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ». Учасником на виконання цих вимог у складі тендерної пропозиції не надано відповідної інформації. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями наступні документи: Додаток 6 до тендерної документації - ТЕНДЕРНУ ПРОПОЗИЦІЮ Керуючись п. 44 Особливостей (Постанова КМУ №1178), Замовник може відхилити ТП Учасника У РАЗІ НЕ ВИПРАВЛЕННЯ виявлених Замовником після розкриття ТП невідповідностей в інформації та/або документах, що подані Учасником у складі ТП, та/або якщо Учасник змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.