Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти, молоді та спорту Березанської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 22203100 |
Вебсайт: | http://berezan-osvita.at.ua |
Місцезнаходження: | 07540, Україна , Київська обл., Березань, вул. Набережна, 4 |
Контактна особа: |
Козлова Вікторія Валеріївна +380457663996 berezan-osvita@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 березня 2025 16:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 квітня 2025 13:00 |
Очікувана вартість: | 1 479 375,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 396,88 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
До складу комплекту входить: 1. Інтерактивна панель – 1 шт (зазначити виробника та модель) - діагональ: не менше 65"; - роздільна здатність екрану: не менше 4K UHD 3840 × 2160 пікселів ; - яскравість: не менше 350 кд/м2 - контрастність: не менше 5000:1 - дотикова технологія управління контентом за допомогою дотиків пальців руки або стилуса/маркера з кількістю одночасних дотиків: не більше 20; - розпізнавання ручки і дотику.; - функція стирання долонею; - ресурс роботи матриці: не менше 50 000 годин; - захисне, загартоване, антиблікове скло екрану; - вбудована акустична система не менше 2 х 15W; - операційна система на базі Android версії не нижче 14; - оперативна пам’ять не менше 8 Гб; - внутрішній накопичувач не менше 64 Гб. Інтерфейси: Фронтальна панель: HDMI 2.0, USB 2.0, USB Touch, USB-C Задня та/або бокова панелі: HDMI 2.0, USB 2.0, USB Touch, Lan-In, Lan-Out, VGA, RS-232 Наявність модулю TPM Відповідність стандарту енергоефективності EnergyStar (підтвердити посиланням на відповідний сайт). Енергоспоживання в робочому режимі: не більше 110 Вт Відповідність вимогам ЄС щодо електромагнітної сумісності, низьковольтного електричного обладнання, обмеження використання небезпечних речовин в електричному та електронному обладнанні, екодизайну для електронних дисплеїв (надати декларацію відповідності у складі пропозиції). В комплектацію панелі повинно входити: - настінне кріплення, сумісне з інтерактивною панеллю - ( 7 комплектів); Інтерактивна панель – 1 шт (зазначити виробника та модель) - діагональ: не менше 65"; - роздільна здатність екрану: не менше 4K UHD 3840 × 2160 пікселів ; - яскравість: не менше 350 кд/м2 - контрастність: не менше 5000:1 - дотикова технологія управління контентом за допомогою дотиків пальців руки або стилуса/маркера з кількістю одночасних дотиків: не більше 20; - розпізнавання ручки і дотику.; - функція стирання долонею; - ресурс роботи матриці: не менше 50 000 годин; - захисне, загартоване, антиблікове скло екрану; - вбудована акустична система не менше 2 х 15W; - операційна система на базі Android версії не нижче 14; - оперативна пам’ять не менше 8 Гб; - внутрішній накопичувач не менше 64 Гб. Інтерфейси: Фронтальна панель: HDMI 2.0, USB 2.0, USB Touch, USB-C Задня та/або бокова панелі: HDMI 2.0, USB 2.0, USB Touch, Lan-In, Lan-Out, VGA, RS-232 Наявність модулю TPM Відповідність стандарту енергоефективності EnergyStar (підтвердити посиланням на відповідний сайт). Енергоспоживання в робочому режимі: не більше 110 Вт Відповідність вимогам ЄС щодо електромагнітної сумісності, низьковольтного електричного обладнання, обмеження використання небезпечних речовин в електричному та електронному обладнанні, екодизайну для електронних дисплеїв (надати декларацію відповідності у складі пропозиції). В комплектацію панелі повинно входити: - мобільна підставка , сумісна з інтерактивною панеллю ( зазначити модель) Мобільна підставка повинна мати поличку для камери ( над панеллю) та дискретного комп’ютерного модуля ) (3 комплекти)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Телевізійне й аудіовізуальне обладнання(Комплекти мультимедійного обладнання | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Підписання договору | Телевізійне й аудіовізуальне обладнання(Комплекти мультимедійного обладнання | Одноразова поставка | 250 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 березня 2025 16:49 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
25 березня 2025 16:44 |
Протокол.pdf | |
25 березня 2025 16:44 |
Додаток 1 до ТД (3).docx | |
25 березня 2025 16:44 |
Додаток 4 (3).docx | |
25 березня 2025 16:44 |
Додаток_5 Дислокацiя_навчал_них_закладiв (1).docx | |
25 березня 2025 16:44 |
ТД (3) (2).docx | |
25 березня 2025 16:44 |
Додаток 3 до ТД.docx | |
25 березня 2025 16:44 |
Додаток 2 тех характеристики (3).docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-04-22-000052 ● 608792f7f59f431fa16b8a243ea472bd
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 квітня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 квітня 2025 15:53 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
22.04.2025 № 166
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель/ закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
В.о. начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі / закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2025-03-25-013053-a 25.03.2025
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-04-23 09:41:09
Запит про надання інформації
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предметом якого є телевізійне й аудіовізуальне обладнання(Комплекти мультимедійного обладнання, за ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-03-25-013053-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба у отриманні пояснень/ інформації/ документів.
1. Надати інформацію та долучити відповідні документи на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Надати інформацію стосовно джерела фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК.
4. Надати інформацію та/або документальне підтвердження щодо обсягів фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, відповідно до інструменту Ukraine Facility (у разі передбаченого фінансування).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-04-24 13:17:12
Відповідь на першу вимогу
Надаємо відповідь за вимогою
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2025-04-24 13:31:12
Пояснення з власної ініціативи
Посилання на вебсайт (https://brz.osv.org.ua/news/1707308001/ )
- Витяг до рішення стосовно джерела фінансування
- Інформація щодо фінансування даної закупівлі
- Обгрунтування технічних та якісних характерист
- Електронний підпис
Відповіді ще немає
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-04-25 14:48:52
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі, постала потреба в отриманні додаткових пояснень.
1. Відповідно до інформації зазначеної у документі «Таблиця відповідності» (файл: «2 Таблиця відповідності.pdf») тендерної пропозиції ФОП «Шум-Коженевська Надія Вячеславівна» (далі – Учасник), Учасник пропонує модель - «ActivPanel LX 75”» виробника Promethean Ltd., разом з тим, на виконання вимог Додатку 2 до тендерної документації, на підтвердження відповідність стандарту енергоефективності EnergyStar у наданому документі міститься наступне посилання:www.energystar.gov/productfinder/product/certified-displays/details/2408358.
За наданим посиланням «www.energystar.gov/productfinder/product/certified-displays/details/ 2408358» наявна наступна інформація, а саме: енергоспоживання у робочому режимі 111.01 Вт, що не відповідає вимогам Додатку 2 до тендерної документації.
Враховуючи вищевикладене, яким чином Замовник встановлено відповідність запропонованого товару ФОП «Шум-Коженевська Надія Вячеславівна» вимогам Додатку 2 до тендерної документації?
2. Яким чином Замовником встановлено відповідність тендерної пропозиції Учасника, вимогам пункту 5 Додатку 1 до тендерної документації, щодо наданого Учасником авторизаційного листа від 01.04.2025 № 0104-15 офіційного дистриб’ютора обладнання Promethean в Україні ТОВ «Бі2Бі Солюшнз», в якому підтверджується технічні характеристики інтерактивної панелі модель «ActivPanel LX 65”», з огляду на те що Учасник запропонував Замовнику інтерактивну панель моделі «ActivPanel LX 75”»?
3. Яким чином та на підставі яких документів Замовником встановлено відповідність тендерної пропозиції Учасника, вимогам Додатку 2 до тендерної документації, щодо надання безпосередньо виробником інтерактивної панелі гарантії не менше ніж на 36 місяців?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-04-29 14:00:19
Пояснення
Доброго дня. Відповідно до вимог тендерної документації Учасник мав підтвердити відповідність стандарту енергоефективності ЕпегrgyStart запропонованої інтерактивної панелі. Відповідно Учасник надав таке посилання чим повністю виконав вимогу тендерної документації. Вимога стосовно енергоспоживання була зазначена в Додатку 2 Тендерної документації. Відповідно до наданої інформації Замовником було перевірено на офіційному сайті виробника https://prometheanworld.com.ua/shop/komplekt-interaktyvna-panel-lx-z-android-modulem-ops-a/ таку інформацію. Так запропоновані сукупні характеристики відповідають інтерактивній панелі LX65 яка має відповідно до інформації на сайті виробника енергоспоживання 65": 106 W.
2. Відповідно до зазначених сукупних характеристик запропонованої інтерактивної панелі та авторизаційного листа Учасник пропонує інтерактивну панель L Х 65. Запропонована модель АсїіvРапеІ LХ 75 не відповідає сукупним характеристикам і було охарактеризовано замовником як опечатку, адже всі інші документи надані на інтерактивну панель LХ 65
3. На офіційному сайті виробника за посиланням https://prometheanworld.com.ua/shop/komplekt-interaktyvna-panel-lx-z-android-modulem-ops-a/зазначено інформацію, що гарантію на інтерактивну панель АсtivРапеІ LХ 65 становить 36 місяців. Інформація з сайту виробника було підтверджено Учасником в таблиці відповідності..
Надання інформації про усунення порушення замовником
На вимогу моніторингу (дата закінчення 14.05.2025 р) сторони, договору №143 від 10.04.2025року, який був укладений між Управлінням освіти, молоді та спорту Березанської міської ради та ФОП Шум - Коженевська Н.В. дійшли згоди на розірвання договору №143. Додаткову угоду додаєм.
2025-05-20 16:00:30
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 травня 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 травня 2025 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 квітня 2025 13:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "Шум-Коженевська Надія Вячеславівна" |
1 450 000,00
UAH з ПДВ
|
1 450 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "Шум-Коженевська Надія Вячеславівна" #3666304162 |
Переможець |
1 450 000,00
UAH з ПДВ
|
02 квітня 2025 14:04
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 травня 2025 16:15
|
Додаткова угода | укладений |
27 травня 2025 16:12
|
Електронний підпис | укладений |
20 травня 2025 15:59
|
ДУ 1.pdf | зміни до договору |
20 травня 2025 15:51
|
Електронний підпис | укладений |
10 квітня 2025 11:05
|
Підписаний контракт | укладений |
10 квітня 2025 11:03
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 травня 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 20 травня 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На вимогу моніторингу (дата закінчення 14.05.2025 р) сторони, договору №143 від 10.04.2025року, який був укладений між Управлінням освіти, молоді та спорту Березанської міської ради та ФОП Шум - Коженевська Н.В. дійшли згоди на розірвання договору №143. Додаткову угоду додаєм. |
Номер договору про закупівлю: | 143 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 10 квітня 2025 — 31 грудня 2025 |
Сума оплати за договором: |
0
|
Причини розірвання договору: | На вимогу моніторингу сторони, договору№143 від 10.04.25 року, який був укладений між Управлінням освіти, молоді та спорту Березанської міської ради та ФОП Шум-Коженевська Н.В, дійшли взаємної згоди достроково розірвати дію договору Додатковою угодою №1 від 19 травня 2025 року. |