Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з охорони об’єкту
Очікувана вартість
2 500 000,00 UAH
UA-2025-03-19-013667-a ● 7b95ad440f494f789c1b5886dcae6878
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуті
Наявні скарги без рішення
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 01996711 |
Місцезнаходження: | 79010, Україна , Львівська обл., Львів, ВУЛИЦЯ ЧЕРНІГІВСЬКА, будинок 7 |
Контактна особа: |
Плєшаков Павло 380322368312 tender.lokl@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 березня 2025 17:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 квітня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 квітня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 квітня 2025 01:00 |
Початок аукціону: | 15 квітня 2025 14:45 |
Початок аукціону: | 15 квітня 2025 14:45 |
Очікувана вартість: | 2 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 12 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Вид забезпечення виконання договору про закупівлю: гарантія (безумовна безвідклична банківська гарантія). 13.3. Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю: з моменту набрання чинності договору і до повного виконання Виконавцем своїх зобов'язань за даним договором. 13.4. Забезпечення виконання договору про закупівлю вноситься учасником-переможцем (Виконавцем) не пізніше дати укладення договору про закупівлю. 13.5. Документами, що підтверджують надання Виконавцем забезпечення виконання договору про закупівлю є (копії документів засвідчені банком, що чинні на дату укладення договору): 1) Оригінал банківської гарантії, що видана учаснику установою банку, відповідно до Постанови правління НБУ від 15.12.2004 №639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 13.01.2005 року №41/10321 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземній валютах» (Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю); 2) копія банківської ліцензії видана банком (або витяг з Державного реєстру банків про право банків на здійснення банківської діяльності); 3) копія довіреності виданої банком на уповноважену від банку особу на підписання гарантії. 13.6. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі (Виконавцем) договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним;; 3) у випадках, передбачених статтею 43 цього Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин.. 13.7 Забезпечення виконання договору про закупівлю не повертається Замовником у разі неналежного виконання умов договору. 13.8. У разі якщо забезпечення виконання договору про закупівлю не повертається Виконавцю грошові кошти за вимогою Замовника підлягають перерахуванню на рахунок Замовника за наступними реквізитами: р/р __________________________________. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Під кількістю 1 послуга слід розуміти обсяг згідно Додатку №2 до Тендерної документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з охорони об’єкту
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79010, Україна, Львівська область, Львів, ВУЛИЦЯ ЧЕРНІГІВСЬКА, будинок 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | 4.1. Оплата наданих Виконавцем Послуг здійснюється Замовником щомісяця шляхом перерахування коштів в національній валюті України в безготівковій формі на поточний рахунок Виконавця протягом 10 (десяти) банківських днів після підписання Сторонами Акта наданих Послуг за відповідний розрахунковий період, яким є 1 (один) календарний місяць (далі – розрахунковий період). | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 квітня 2025 16:46 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
09 квітня 2025 16:41 |
Тендерна документацiя)зі змінами від 09.04.2025р..doc | |
09 квітня 2025 16:41 |
Перелік змін від 09.04.2025р.docx | |
09 квітня 2025 16:41 |
Перелік документів та_або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної зі змінами від 09.04.2025р..doc | |
19 березня 2025 17:59 |
Тендерна документацiя).doc | |
19 березня 2025 17:59 |
Проєкт договору.docx | |
19 березня 2025 17:59 |
Перелік документів та_або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної.doc | |
19 березня 2025 17:59 |
Перелік документів та_або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі.doc |
09 квітня 2025 16:46 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
09 квітня 2025 16:41 |
Тендерна документацiя)зі змінами від 09.04.2025р..doc
|
|||
09 квітня 2025 16:41 |
Перелік змін від 09.04.2025р.docx
|
|||
09 квітня 2025 16:41 |
Перелік документів та_або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної зі змінами від 09.04.2025р..doc
|
|||
19 березня 2025 17:59 |
Тендерна документацiя).doc
|
|||
19 березня 2025 17:59 |
Проєкт договору.docx
|
|||
19 березня 2025 17:59 |
Перелік документів та_або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної.doc
|
|||
19 березня 2025 17:59 |
Перелік документів та_або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі.doc
|
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2025-03-19-013667-a.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "БЕЗПЕЧНИЙ ШЛЯХ "ГРІЗЛІ", Код ЄДРПОУ:45349476
Дата подання: 21 березня 2025 14:36
Дата подання: 21 березня 2025 14:36
СКАРГА
на дискримінаційні вимоги тендерної документації при проведенні процедури закупівлі «Послуги з охорони об’єкту ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги»
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" (далі – Замовник) було оприлюднено оголошення UA-2025-03-19-013667-a про проведення відкритих торгів з особливостями на закупівлю «Послуги з охорони об’єкту ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги».
Оголошення було опубліковано 19 березня 2025 року, кінцева дата подання учасниками тендерних пропозицій – 27 березня 2025 року о 01:00.
Ознайомившись з тендерною документацією Замовника, Товариством з обмеженою відповідальністю «Безпечний шлях Грізлі» (далі - Скаржник) було виявлено ряд невідповідностей тендерної документації вимогам чинного законодавства та ряд вимог, які порушують основні принципи та норми публічних закупівель.
Відповідно до абзацу 1 пункту 59 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування: Скарги, що стосуються тендерної документації, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, але не пізніше ніж за три дні до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, установленого до внесення змін до тендерної документації.
Оскільки Скаржник є реальним надавачем послуг у сфері охоронної діяльності та претендує на участь та перемогу у закупівлі, то Скаржник використовує своє право на оскарження ряду вимог Тендерної документації Замовника, а саме:
Документи
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 25 березня 2025 15:34
рішення від 25.03.2025 № 4570.pdf
Дата публікації: 25 березня 2025 15:33
інформація про резолютивну частину рішення від 02.04.2025 № 5174.pdf
Дата публікації: 03 квітня 2025 20:05
рішення від 02.04.2025 № 5174.pdf
Дата публікації: 07 квітня 2025 12:08
Коментар замовника щодо усунення порушення: Замовником виконано рішення АМКУ №5174-р/пк-пз від 02.04.2025
Дата виконання рішення замовником: 09 квітня 2025 17:05
Номер скарги: UA-2025-03-19-013667-a.c2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "БЕЗПЕЧНИЙ ШЛЯХ "ГРІЗЛІ", Код ЄДРПОУ:45349476
Дата подання: 30 квітня 2025 16:37
Дата подання: 30 квітня 2025 16:37
СКАРГА
на неправомірні дії Замовника при кваліфікації пропозицій при проведенні закупівлі «Послуги з охорони об’єкту ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги»
КОМУНАЛЬНИМ НЕКОМЕРЦІЙНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" (далі – Замовник) було оприлюднено оголошення UA-2025-03-19-013667-a про проведення відкритих торгів з особливостями на закупівлю «Послуги з охорони об’єкту ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги».
Оголошення було опубліковано 19 березня 2025 року, кінцева дата подання учасниками тендерних пропозицій – 14 квітня 2025 року о 01:00.
Товариство з обмеженою відповідальністю «Безпечний шлях «Грізлі»» (далі - Скаржник) взяло участь в закупівлі та подало пропозицію згідно тендерної документації (надалі - ТД).
За результатами аукціону виявилось, що участь в закупівлі взяли два учасники з наступними ціновими пропозиціями:
Учасник Остаточна пропозиція Статус
1 ТОВ "БЕЗПЕЧНИЙ ШЛЯХ "ГРІЗЛІ" 1 589 280 грн з ПДВ
Дискваліфіковано
Аномально низька ціна: до 16.04.25, 23:59
Кваліфікація до 13.05.25, 23:59
Вимога про усунення порушення: до 24.04.25, 17:09
2 Товариство з обмеженою відповідальністю "Охорона-Сервіс-2" 2 300 000 грн з ПДВ
Очікує рішення
Вимога про усунення порушення: до 30.04.25, 18:33
Відповідно до тендерної документації Замовника:
Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Питома вага – 100 %. Найбільш економічно вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (у тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ або без ПДВ — у разі, якщо учасник не є платником ПДВ.
Замовником було розглянуто найбільш економічно вигідну пропозицію ТОВ "БЕЗПЕЧНИЙ ШЛЯХ "ГРІЗЛІ" та прийнято рішення про її відхилення на підставі Протоколу від 25.04.2025 року.
Але Скаржник не може погодитися з таким рішенням Замовника, оскільки пропозиція ТОВ "БЕЗПЕЧНИЙ ШЛЯХ "ГРІЗЛІ" відповідає вимогам документації, і мала бути прийнята.
Згідно абзацу 3 пункту 59 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування: Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника щодо відхилення ТОВ "БЕЗПЕЧНИЙ ШЛЯХ "ГРІЗЛІ" та обґрунтовує це наступним:
Документи
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 02 травня 2025 16:32
рішення від 02.05.2025 № 7004.pdf
Дата публікації: 02 травня 2025 16:31
інформація про резолютивну частину рішення від 12.05.2025 № 7539.pdf
Дата публікації: 13 травня 2025 15:39
рішення від 12.05.2025 № 7539.pdf
Дата публікації: 14 травня 2025 17:58
Номер скарги: UA-2025-03-19-013667-a.b3
Статус:
Прийнято до розгляду
Скаржник: ТОВ "БЕЗПЕЧНИЙ ШЛЯХ "ГРІЗЛІ", Код ЄДРПОУ:45349476
Дата подання: 20 травня 2025 16:13
Дата подання: 20 травня 2025 16:13
СКАРГА
на неправомірні дії Замовника при кваліфікації пропозицій при проведенні закупівлі «Послуги з охорони об’єкту ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги»
КОМУНАЛЬНИМ НЕКОМЕРЦІЙНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" (далі – Замовник) було оприлюднено оголошення UA-2025-03-19-013667-a про проведення відкритих торгів з особливостями на закупівлю «Послуги з охорони об’єкту ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги».
Оголошення було опубліковано 19 березня 2025 року, кінцева дата подання учасниками тендерних пропозицій – 14 квітня 2025 року о 01:00.
Товариство з обмеженою відповідальністю «Безпечний шлях «Грізлі»» (далі - Скаржник) взяло участь в закупівлі та подало пропозицію згідно тендерної документації (надалі - ТД).
За результатами аукціону виявилось, що участь в закупівлі взяли два учасники з наступними ціновими пропозиціями:
Учасник Остаточна пропозиція Статус
1 ТОВ "БЕЗПЕЧНИЙ ШЛЯХ "ГРІЗЛІ"
1 589 280 грн з ПДВ
Дискваліфіковано
Аномально низька ціна: до 16.04.25, 23:59
Кваліфікація до 13.05.25, 23:59
Вимога про усунення порушення: до 24.04.25, 17:09
2 Товариство з обмеженою відповідальністю "Охорона-Сервіс-2" 2 300 000 грн з ПДВ
Визнаний переможцем
Вимога про усунення порушення: до 30.04.25, 18:33
Замовником було розглянуто пропозицію Товариство з обмеженою відповідальністю "Охорона-Сервіс-2" та оприлюднено намір про укладення договору 15 травня 2025 року.
Але Скаржник не може погодитися з таким рішенням Замовника, оскільки пропозиція Товариство з обмеженою відповідальністю "Охорона-Сервіс-2" не відповідає вимогам документації, і мала бути відхилена.
Згідно абзацу 3 пункту 59 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування: Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника щодо прийняття пропозиції Товариство з обмеженою відповідальністю "Охорона-Сервіс-2" та обґрунтовує це наступним:
Документи
Рішення органу оскарження: Очікується
Прийнято до розгляду: 22 травня 2025 15:54
рішення від 22.05.2025 № 8148.pdf
Дата публікації: 22 травня 2025 15:53
Інформація про резолютивну частину рішення від 30.05.2025 № 8598.pdf
Дата публікації: 30 травня 2025 13:32
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 квітня 2025 15:08
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БЕЗПЕЧНИЙ ШЛЯХ "ГРІЗЛІ" |
1 589 280,00
UAH з ПДВ
|
1 589 280,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Охорона-Сервіс-2" |
2 300 000,00
UAH з ПДВ
|
2 300 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БЕЗПЕЧНИЙ ШЛЯХ "ГРІЗЛІ" #45349476 |
Відхилено |
1 589 280,00
UAH з ПДВ
|
25 квітня 2025 16:09
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 квітня 2025 17:09
Обґрунтування аномально низької ціни
до 17 квітня 2025 00:00
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Охорона-Сервіс-2" #35942941 |
Переможець |
2 300 000,00
UAH з ПДВ
|
15 травня 2025 16:48
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 30 квітня 2025 18:33
|