Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Полтавської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03365854 |
Місцезнаходження: | 36000, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Стрітенська, 19 |
Контактна особа: |
Ігор Ланюк +380532561938 gorgyts190@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 квітня 2025 14:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 квітня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 квітня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 квітня 2025 00:00 |
Очікувана вартість: | 44 508 346,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 445 083,46 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 квітня 2025 12:50 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
03 квітня 2025 12:50 |
ТД Поточний ремонт вулично-дорожньої мережі, тротуарів, внутрішньоквартальних житлових, прибудинкових та інших територій Полтавської міської територіальної громади ред. 2.pdf | |
03 квітня 2025 12:50 |
опис (перелік) поточний ремонт 2.docx | |
02 квітня 2025 10:38 |
ПРОЄКТ ДОГОВОРУ ТД ред..pdf | |
02 квітня 2025 10:38 |
опис (перелік) поточний ремонт.docx |
03 квітня 2025 12:50 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
03 квітня 2025 12:50 |
ТД Поточний ремонт вулично-дорожньої мережі, тротуарів, внутрішньоквартальних житлових, прибудинкових та інших територій Полтавської міської територіальної громади ред. 2.pdf | ||||||
03 квітня 2025 12:50 |
опис (перелік) поточний ремонт 2.docx
|
||||||
02 квітня 2025 10:38 |
ПРОЄКТ ДОГОВОРУ ТД ред..pdf
|
||||||
02 квітня 2025 10:38 |
опис (перелік) поточний ремонт.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
У разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини).
Тендерною документацією Процедури закупівлі встановлено кваліфікаційний критерій: наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Учасник повинен надати фінансову звітність за 2024 рік. Обсяг річного доходу (чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) повинен бути неменше 99 % від очікуваної вартості закупівлі.
Отже, оскільки законодавством передбачено право замовника самостійно визначати у тендерній документації один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників процедури закупівлі, то критерії фінансової спроможності у межах, що не перевищують очікувану вартість предмета закупівлі не можуть вважатись дискримінаційними умовами.
Цю правову позицію підтримує Верховний Суду постановах від 17 червня 2020 року у справі № 826/16606/18, від 16 квітня 2020 року у справі № 640/5949/19, від 13 травня 2020 року у справі № 826/7832/18, від 28 грудня 2022 року у справі №640/7440/21.
Також притримується даної позиції АКМУ, що підтверджується рішенням №462-р/пк-пз від 13.01.2025.
Згідно ст. 16 ЗУ "Про публічні закупівлі", не має заборони щодо встановлення даного кваліфікаційного критерію.
Згідно ч. 3 ст. 22 ЗУ "Про публічні закупівлі" - тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-04-21-000045 ● 6f12b4d049a24a9c9b24c840bb88b70b
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 квітня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 квітня 2025 15:34 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
21.04.2025 № 39-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
21.04.2025 № 39-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2025-04-01-008943-a, 01.04.2025, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-04-22 10:55:28
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 44508346,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-04-01-008943-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Надати інформацію стосовно джерел фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо). У разі встановлення здійснення фінансування за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам зазначеної закупівлі необхідно зазначити коди програмної класифікації видатків (КПКВ).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненні, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого питання, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-04-24 09:02:44
Надання інформації на звернення
Управлінням ЖКГ ВК ПМР здійснено розрахунок очікуваної вартості у програмному комплексі АВК-5 на підставі дефектного акту, які додаються до даної відповіді.
Інформацію щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі оприлюднено Замовником на офіційному сайті Полтавської міської ради, посилання - https://www.rada-poltava.gov.ua/documents/
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-04-23 15:18:15
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 44508346,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-04-01-008943-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
1. У тендерній документації відповідно до пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 в редакції станом на дату проведення торгів (далі – Постанова № 1178, Особливості) зазначаються, зокрема: підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 цих особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення. При цьому, Замовником в пункті 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені згідно з пунктом 28 та пунктом 47 Особливостей» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником зазначено: «вимоги установлені згідно з пунктом 28 та пунктом 44 Особливостей…», замість пункту 47 Особливостей. Вичерпний перелік підстав, щодо рішення Замовника про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов’язання щодо відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі наведено в пункті 47 Особливостей. Водночас, Замовником у вищевказаному розділі тендерної документації не наведено інформацію щодо способу підтвердження підстав, визначених пунктом 47 Особливостей, а наведений перелік щодо відмови у відкритих торгах не відповідає вимогам зазначеного пункту 47 Особливостей. Поясніть вказане.
2. В пункті 44 Особливостей наведений вичерпний перелік підстав щодо відхилення тендерних пропозицій. При цьому, Замовником в пункті 3 «Відхилення тендерних пропозицій» розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації встановлені підстави, які не передбачені чинним законодавством, зокрема: тендерна пропозиція викладена іншою мовою (мовами), ніж мова (мови), що передбачена тендерною документацією; переможець процедури не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 Закону. Проте, відсутня підстава щодо відхилення у разі коли учасник процедури закупівлі підпадає під підстави, встановлені пунктом 47 цих особливостей. Також, встановлені Замовником підстави щодо відхилення, в яких є посилання на абзаци/пункти/статті Закону «Про публічні закупівлі» не відповідають чинному (на дату проведення закупівлі) законодавству. Поясніть вказане.
3. З якої причини не оприлюднено договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі, з урахуванням вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 № 835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних»), як це передбачено пунктом 10 частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»? Так, за даними електронної системі закупівель Договір з додатками до нього оприлюднено у форматі pdf.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненні, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого питання, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-04-28 10:25:44
Відповідь на звернення
Під час формування тендерної документації за процедурою відкритих торгів, дійсно було допущено технічну помилку, а саме: У пункті 5 розділу ІІІ тендерної документації «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені згідно з пунктом 28 та пунктом 47 Особливостей», було помилково зазначено "пункт 44 Особливостей" замість правильного посилання на пункт 47 Особливостей, який визначає вичерпний перелік підстав для відмови в участі у відкритих торгах.
Замовником в пункті 3 «Відхилення тендерних пропозицій» розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації встановлені підстави, які не передбачені чинним законодавством, зокрема: тендерна пропозиція викладена іншою мовою (мовами), ніж мова (мови), що передбачена тендерною документацією; переможець процедури не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 Закону. Дані зауваження будуть враховані про формуванні тендерної документації на майбутнє, для уникнення порушень чинного законодавства.
Замовником було проведено моніторинг публікації договорів, на підставі чого було встановлено наступне: Державна аудиторська служба України (код ЄДРПОУ 40165856) здійснює публікацію договорів у відповідності до ч. 15 "Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі" затвердженого Наказом МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ "Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі" - Договір про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю розміщуються замовником в електронній системі закупівель у форматі PDF.
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (код ЄДРПОУ 40478572) також здійснює публікацію договорів у форматі PDF. Тому Замовником враховуючи вище зазначене, здійснено публікацію договору у відповідності до чинного законодавства, без порушень.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Замовник було додатково опубліковано договір у машиночитаному форматі DOC(X). Буде здійснене додаткове навчання щодо здійснення публічних закупівель, для підвищення кваліфікація для особи уповноваженої на здійснення публічних закупівель
2025-05-14 15:37:45
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 08 травня 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 23 травня 2025 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (-)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 квітня 2025 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРАНСДОРКОМ" |
43 979 628,65
UAH з ПДВ
|
43 979 628,65
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРАНСДОРКОМ" #43437544 |
Переможець |
43 979 628,65
UAH з ПДВ
|
11 квітня 2025 15:43
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 квітня 2025 14:31
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 травня 2025 11:17
|
договір № 107 від 17.04.2025.docx | зміни до договору |
12 травня 2025 11:16
|
Електронний підпис | укладений |
17 квітня 2025 14:06
|
договір № 107 від 17.04.2025.pdf | укладений |
17 квітня 2025 14:06
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 квітня 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 12 травня 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Договір про закупівлю послуг від 17.04.2025 № 104, предметом якого є «Поточний ремонт вулично-дорожньої мережі, тротуарів, внутрішньоквартальних житлових, прибудинкових та інших територій Полтавської міської територіальної громади», містить інформацію про ціни на матеріальні ресурси, що долучаються до договірної ціни публікуються у форматі DOC(X) на виконання Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. № 835 та на усунення порушень виявлених згідно висновку Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області від 08.05.2025 року |
Номер договору про закупівлю: | 104 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 107 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |