Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт окремих приміщень травмпункту (травмпункт ока) та підвальних приміщень корпусу літери «В» у складі комунального некомерційного підприємства «Міська клінічна лікарня № 10» Одеської міської ради за адресою: м. Одеса, вул. Олексія Вадатурського, 61-А (ДК 021:2015 - 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи). Частина загального проєкту. Об’єкт основного призначення: підвальні приміщення корпусу літери «В» у складі комунального некомерційного підприємства «Міська клінічна лікарня № 10» Одеської міської ради за адресою: м. Одеса, вул. Олексія Вадатурського, 61-А.
Очікувана вартість
6 487 000,00 UAH
UA-2025-03-25-004360-a 7416a771e06f4564972c327ddeb253b7
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Щербінова Інна Ігорівна

+380487059139 zakupkimkl10omr@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство «Міська клінічна лікарня №10» Одеської міської ради
Код ЄДРПОУ: 01999052
Місцезнаходження: 65074, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. Олексія Вадатурського, 61-а
Контактна особа: Щербінова Інна Ігорівна
+380487059139
zakupkimkl10omr@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 березня 2025 11:18
Звернення за роз’ясненнями: до 06 квітня 2025 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 квітня 2025 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 квітня 2025 10:00
Очікувана вартість: 6 487 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 32 435,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Капітальний ремонт окремих приміщень травмпункту (травмпункт ока) та підвальних приміщень корпусу літери «В» у складі комунального некомерційного підприємства «Міська клінічна лікарня № 10» Одеської міської ради за адресою: м. Одеса, вул. Олексія Вадатурського, 61-А. Частина загального проєкту. Об’єкт основного призначення: підвальні приміщення корпусу літери «В» у складі комунального некомерційного підприємства «Міська клінічна лікарня № 10» Одеської міської ради за адресою: м. Одеса, вул. Олексія Вадатурського, 61-А.
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65074, Україна, Одеська область, Одеси, вул. Олексія Вадатурського, 61-А.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
scheme.НК 018:2023: 1264 — Будівлі закладів охорони здоров’я та соціального захисту населення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 березня 2025 11:19
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 березня 2025 11:19
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 березня 2025 11:19
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 березня 2025 11:19
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 березня 2025 11:19
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 березня 2025 11:19
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 березня 2025 11:19
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 березня 2025 11:19
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 березня 2025 11:19
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 березня 2025 11:19
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 березня 2025 11:19
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 березня 2025 11:19
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 березня 2025 11:19
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 березня 2025 11:19
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 березня 2025 11:19
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 березня 2025 11:19
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 березня 2025 11:19
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 березня 2025 11:19
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 березня 2025 11:19
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 березня 2025 11:19
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 березня 2025 11:19
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 березня 2025 11:19
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 березня 2025 11:19
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 березня 2025 11:19
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 березня 2025 11:19
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 березня 2025 11:19

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції

25 березня 2025 11:21
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
25 березня 2025 11:19
Тендерна документація.docx
25 березня 2025 11:19
Проєкт договору.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2025-04-29-000029 ● 1cdfbbba22764df0a76659763e9cccef
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29 квітня 2025
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 29 квітня 2025 17:41
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
29.04.2025 Одеса № 84

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 29.04.2025.

Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК

Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 29.04.2025 № 84

Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення
10 UA-2025-03-25-004360-a 25.03.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Світлана САМОКІШ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2025-05-09 16:44:28

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу цієї процедури закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснень, інформації та документів із наступних питань:

1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або іншого офіційного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості.

Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2025-05-15 10:42:21

Пояснення ДАСУ по моніторингу UA-2025-03-25-004360-a

На запит Південного офісу Держаудитслужби в межах моніторингу процедури закупівлі (UA-2025-03-25-004360-a) «Капітальний ремонт окремих приміщень травмпункту (травмпункт ока) та підвальних приміщень корпусу літери «В» у складі комунального некомерційного підприємства «Міська клінічна лікарня № 10» Одеської міської ради за адресою: м. Одеса, вул. Олексія Вадатурського, 61-А (ДК 021:2015 - 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи). Частина загального проєкту. Об’єкт основного призначення: підвальні приміщення корпусу літери «В» у складі комунального некомерційного підприємства «Міська клінічна лікарня № 10» Одеської міської ради за адресою: м. Одеса, вул. Олексія Вадатурського, 61-А».
Щодо до надання документів, які стали обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та на підставі яких визначено очікувану вартість предмету закупівлі.
1. Надаємо відповідні документи (проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, відомість об’єму робіт, експертний звіт тощо), на підставі яких було здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість, а саме:
- Експертний звіт (позитивний) № ЕК-5772/08-24 від 20 вересня 2024 (29 арк.);
- Завдання на проєктування (4 арк.);
- Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва (3 арк.);
Про надання посилання на сторінку власного вебсайту або іншого офіційного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі, повідомляємо наступне
Постановою КМУ від 11.10.2016 №710 (зі змінами) (надалі – Постанова) визначені категорії замовників, яких стосується зазначена постанова, а саме: - правлінню Пенсійного фонду України, Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування на випадок безробіття; - органам місцевого самоврядування; - головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня); - суб’єктам господарювання державного сектору економіки. Дані замовники мають оприлюднити обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. При цьому, першим двом категоріям лише рекомендується оприлюднювати таке обґрунтування, а від решти – вимагається. Після реорганізації (перетворення) з комунального закладу в комунальне некомерційне підприємство "Міська клінічна лікарня №10" Одеської міської ради не відноситься до жодної з категорій замовників, які перелічені в Постанові та в розумінні Бюджетного Кодексу України є одержувачем бюджетних коштів, а не розпорядником. Так, відповідно до ст.2 Бюджетного Кодексу України, розпорядник бюджетних коштів - бюджетна установа в особі її керівника, уповноважена на отримання бюджетних асигнувань, взяття бюджетних зобов'язань, довгострокових зобов’язань за енергосервісом, середньострокових зобов’язань у сфері охорони здоров’я та здійснення витрат бюджету; одержувач бюджетних коштів - суб'єкт господарювання, громадська чи інша організація, яка не має статусу бюджетної установи, уповноважена розпорядником бюджетних коштів на здійснення заходів, передбачених бюджетною програмою, та отримує на їх виконання кошти бюджету. Враховуючи вищевикладене, дія Постанови не поширюється на комунальні некомерційні підприємства.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2025-05-14 17:37:15

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу цієї процедури закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснень, інформації та документів із наступних питань:

1. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо розміщення відповідно до пункту 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі фізичною особою-підприємцем ВОЛОЩУК ІВАН ОЛЕГОВИЧ у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме щодо виправлення зазначеним учасником помилки в частині не надання у складі тендерної пропозиції підсумкової відомості ресурсів, тоді як підсумкова відомість ресурсів є документом про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції, та, відповідно, відсутність зазначеного документа у складі тендерної пропозиції не може усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Слід зазначати, що відповідно до абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Крім того, ненадання до кінцевого строку подання тендерних пропозиції зазначеним учасником у складі тендерної пропозиції частини кошторисної документації (підсумкової відомості ресурсів) призвело до невідповідності його тендерної пропозиції кваліфікаційному критерію «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» відповідно до вимог підпункту 1.1. пункту 1 Додатка 2 до тендерної документації, яку неможливо було усунути після розміщення Замовником повідомлення з вимогою про усунення невідповідності, оскільки у довідці учасника від 04.04.2025 № 30 та в тендерній пропозиції в цілому відсутня інформація та документи про наявність у нього Котка дорожнього самохідного гладкого масою 5т, який міститься у наданій на вимогу про усунення невідповідностей підсумковій відомості ресурсів

Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2025-05-19 17:44:04

Пояснення на запит Південного офісу Держаудитслужби в межах моніторингу процедури закупівлі (UA-2025-03-25-004360-a)

На запит Південного офісу Держаудитслужби в межах моніторингу процедури закупівлі (UA-2025-03-25-004360-a) «Капітальний ремонт окремих приміщень травмпункту (травмпункт ока) та підвальних приміщень корпусу літери «В» у складі комунального некомерційного підприємства «Міська клінічна лікарня № 10» Одеської міської ради за адресою: м. Одеса, вул. Олексія Вадатурського, 61-А (ДК 021:2015 - 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи). Частина загального проєкту. Об’єкт основного призначення: підвальні приміщення корпусу літери «В» у складі комунального некомерційного підприємства «Міська клінічна лікарня № 10» Одеської міської ради за адресою: м. Одеса, вул. Олексія Вадатурського, 61-А».
Щодо виправлення учасником помилки в частині не надання у складі тендерної пропозиції підсумкової відомості ресурсів.
Відповідно до пункту 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Під час розгляду замовником тендерної пропозиції учасника фізичної особи-підприємця ВОЛОЩУК ІВАН ОЛЕГОВИЧ (далі – учасник) була виявлена невідповідність в частині не надання у складі тендерної пропозиції підсумкової відомості ресурсів та розміщена вимога щодо усунення вищезазанченої невідповідності в електронній ситемі закупівель згідно чинного законодавства.
Відповідно до підпункту 3.3. додатку 2 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям» до тендерної документації, замовником вимагається надання у складі тендерної пропозиції підсумкової відомості ресурсів. З урахуванням того, що відсутність зазначеного документу не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, замовником відповідно до пункту 43 Особливостей була оприлюднена вимога щодо усунення виявленої невідповідності.
Щодо відсутності інформації та документів про наявність в учасника Котка дорожнього самохідного гладкого масою 5т у довідці учасника від 04.04.2025 № 30 та в тендерній пропозиції в цілому.
Учасником у складі тендерної пропозиції надано файл «112_ДЦ_ПВР(2)» підсумкова відомість ресурсів. У вказаному файлі наявні котки дорожні самохідні гладкі, масою 5т, вартість робіт яких становить 137,10 грн. Згідно п. 3,2 Договору підряду та відповідно до умов тендерної документації договірна ціна є динамічною. Відповідно до Настанови це - кошторис, що підлягає уточненню у разі змінення поточних цін на ресурси, що враховані у договірній ціні, а також з інших підстав, визначених умовами договору; ідно Відповідно до абзацу 3 п.6.3 Настанови, «… Вартість експлуатації будівельних машин та механізмів у складі прямих витрат при взаєморозрахунках за обсяги виконаних робіт визначається на підставі фізичних обсягів виконаних робіт, нормативного часу роботи машин та вартості експлуатації машин за одиницю часу їх застосування (машино-година), передбаченої в договірній ціні. Вартість експлуатації будівельних машин та механізмів за одиницю часу їх застосування (машино-година) може уточнюватися відповідно до умов, передбачених договором». А оскільки, вищевказаний механізм не буде використовуватися при виконанні робіт (роботи виконуються в будівлі), при складанні актів виконаних робіт дана позиція не буде враховуватися. Враховуючи ще той факт, що зазначений вид обладнання не впливає на хід та якість робіт, Замовником було прийнято рішення враховувати надану учасником довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, які дійсно будуть використовуватися при виконанні та з урахування видів та обсягів робіт. За визначених умов, пропозиція учасника відповідає вимогам технічної специфікації закупівлі, оскільки при складанні кошторисної документації було враховано все обладнання та механізми, які будуть використовуватися при виконанні робіт.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Замовник повідомляє, що не згодний з інформацією, викладеною у висновку та буде оскаржувати висновок у суді згідно чинного законодавства. У подальшому Замовник зазначить в електронній системі закупівель про відкриття провадження у справі та його номер.

2025-05-27 10:35:23


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 21 травня 2025
Кінцевий строк оскарження: 05 червня 2025

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення вимог пункту 43, абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питання надання відповіді на запити органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, встановлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 квітня 2025 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ФОП "ВОЛОЩУК ІВАН ОЛЕГОВИЧ" 6 446 201,79
UAH з ПДВ
6 446 201,79
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

15 квітня 2025 10:30
Електронний підпис
15 квітня 2025 10:28
Довідка.pdf.p7s
15 квітня 2025 10:28
Довідка.pdf
15 квітня 2025 10:28
Витяг 14.04.pdf
11 квітня 2025 17:07
Електронний підпис
11 квітня 2025 17:04
112_ДЦ_ПВР (2).pdf
11 квітня 2025 16:40
Електронний підпис
11 квітня 2025 16:23
112_ДЦ_ПВР (2).pdf.p7s
09 квітня 2025 09:23
Електронний підпис
09 квітня 2025 09:23
Електронний підпис
09 квітня 2025 09:21
Довідка про мову.pdf.p7s
09 квітня 2025 09:21
Довідка працівники.pdf.p7s
09 квітня 2025 09:21
трудові договори.pdf.p7s
09 квітня 2025 09:21
Дозвіл №034.21.51 (3).pdf.p7s
09 квітня 2025 09:21
інформація про ціни.pdf.p7s
09 квітня 2025 09:21
3.5 ДСТУ ISO.pdf.p7s
09 квітня 2025 09:21
Виписка з ЄДР (3).pdf.p7s
09 квітня 2025 09:21
Витяг з ЄДР 08.04.pdf.p7s
09 квітня 2025 09:21
довідка вимоги п 44.pdf.p7s
09 квітня 2025 09:21
Витяг з реєстру ПП (3).pdf.p7s
09 квітня 2025 09:21
довідка довкілля.pdf.p7s
09 квітня 2025 09:21
Довідка МТБ.pdf.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ВОЛОЩУК ІВАН ОЛЕГОВИЧ"

Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором

Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення кримінальних правопорушень

Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"

Підтверджую

Мова (мови) тендерної пропозиції

Мова тендерної пропозиції

Вчинення економічних правопорушень

Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів

Підтверджую

Порушення справи про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій

1.1.1. Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази з урахуванням обсягу виконання робіт, яка повинна відповідати заявленим у кошторисній документації, наданій учасником у складі його пропозиції.

Підтверджую

1.1.2. Для документального підтвердження наявності обладнання та матеріально – технічної бази, учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції оригінали чи копії документів, що підтверджують право власності або користування чи залучення: договору (договорів) купівлі – продажу, та/або акту (актів) введення в експлуатацію, та/або накладної (накладних) на придбання товару, та/або договору (договорів) оренди, та/або договору про співпрацю, та/або договору користування чи надання послуг тощо (вказані договори оренди/користування/про співпрацю/надання послуг повинні бути чинними на дату розкриття тендерної пропозиції). У разі надання документу (договору), що підтверджує право оренди (чи залучення) на відповідне обладнання, машину чи механізм, зазначений договір має містити конкретне посилання на назву, тип (марку) або модель.

Підтверджую

Наявність працівників відповідної кваліфікації

1.2.1. Довідка, складена у довільній формі, про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід на фірмовому бланку Учасника (за наявності) та завірену печаткою (за наявності).

Підтверджую

1.2.2. На підтвердження інформації щодо наявності в Учасника працівників, які вказані у довідці, Учасник повинен надати копії наказів про призначення на посаду або копії трудових книжок (всі сторінки, що містять записи) або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні учасником під час виконання робіт/надання послуг або копії інших документів, які підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками, зазначеними у довідці. У разі залучення працівників субпідрядних організацій, про це зазначається у довідці.

Підтверджую

1.2.3. У разі участі об'єднання учасників надається узагальнена довідка, яка повинна містити інформацію про наявність у учасника посадових осіб, під керівництвом яких здійснюється діяльність кожного учасника об’єднання.

Підтверджую

1.2.4. Серед наведених працівників/залучених осіб повинні бути спеціалісти робочих професій, а саме: слюсар-сантехнік не менше 3-го розряду (не менше двох працівників), електрозварник ручного зварювання не менше 3-го розряду, електрогазозварник не менше 4-го розряду, електромонтер з ремонту та монтажу кабельних ліній не менше 4-го розряду, які зазначаються в довідці, та на підтвердження чого, учасником надаються скан-копії документів про навчання (свідоцтва, або атестати, або дипломи тощо).

Підтверджую

1.2.5. Сканкопії оригіналів чинних посвідчень директора та виконавця робіт (виконроба): - про проходження навчання відповідно до НПАОП 0.00-1.80-18 «Правила охорони праці під час експлуатації вантажопідіймальних кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання»; - про проходження навчання відповідно до НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті»; - про проходження навчання відповідно до НПАОП 45.2-7.02-12 «Система стандартів безпеки праці Охорона праці і промислова безпека у будівництві ДБН А.3.2-2-2009»; - про проходження навчання відповідно до НПАОП 0.00-1.71-13 «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями»; - про проходження навчання відповідно до законодавчих актів з охорони праці, гігієни праці, надання першої домедичної допомоги потерпілим, електробезпеки, пожежної безпеки; - про проходження навчання відповідно до НПАОП 45.2-7.03-17 «Мінімальні вимоги з охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках»; та протокол/витяг з протоколу комісії з перевірки знань з питань охорони праці, виданого уповноваженим на це органом та/або юридичною особою, яка має відповідне свідоцтво або Декларацію встановленого законодавством взірця щодо навчання з питань охорони праці працівників інших суб’єктів господарювання (надається у складі тендерної пропозиції).

Підтверджую

Наявність досвіду виконання аналогічного договору

1.3.1. Довідка з інформацією про виконання аналогічного(-них) договору(-ів) із зазначенням суми та номеру договору(-ів), повного найменування замовника згідно таких договорів, їх адреса та контактних номерів телефонів, прізвища ім’я та по батькові осіб представників замовника, предмет договору(-ів), та строки виконання робіт. Аналогічними договорами в розумінні цієї документації є договори на виконання робіт (не менше трьох) з капітального ремонту об’єкту соціальної інфраструктури. Під об’єктами соціальної інфраструктури розуміти об'єкти житлового фонду, гуртожитки, навчальні заклади, охорони здоров'я (крім санаторіїв, профілакторіїв, будинків відпочинку та аптек), соціального забезпечення, дитячі оздоровчі табори.

Підтверджую

1.3.2. Для документального підтвердження цієї інформації учасник повинен надати оригінал чи засвідчену підписом уповноваженої особи учасника копію зазначеного ним договору з усіма додатками, що є його невід’ємними частинами.

Підтверджую

1.3.3. Оригінали чи засвідчені копії актів прийому-передачі робіт, що свідчать про виконання договору у повному обсязі.

Підтверджую

1.3.4. Сканкопія оригіналу відгуку від замовника про досвід роботи з учасником.

Підтверджую

1.3.5. У разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП "ВОЛОЩУК ІВАН ОЛЕГОВИЧ"
#3370808271
Переможець 6 446 201,79
UAH з ПДВ
12 квітня 2025 15:47
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 квітня 2025 15:22

Вимога про усунення невідповідностей

ПЕРЕЛІК НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ 1. На вимоги Замовника зазначені у підпунктах 1.2.1, 1.2.2 та 1.2.4 пункту 2 додатка 2 до тендерної документації Учасник повинен надати «1.2.1. Довідка, складена у довільній формі, про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід на фірмовому бланку Учасника (за наявності) та завірену печаткою (за наявності)», «1.2.2. На підтвердження інформації щодо наявності в Учасника працівників, які вказані у довідці, Учасник повинен надати копії наказів про призначення на посаду або копії трудових книжок (всі сторінки, що містять записи) або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні учасником під час виконання робіт/надання послуг або копії інших документів, які підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками, зазначеними у довідці. У разі залучення працівників субпідрядних організацій, про це зазначається у довідці», «1.2.4. Серед наведених працівників/залучених осіб повинні бути спеціалісти робочих професій, а саме: слюсар-сантехнік не менше 3-го розряду (не менше двох працівників), електрозварник ручного зварювання не менше 3-го розряду, електрогазозварник не менше 4-го розряду, електромонтер з ремонту та монтажу кабельних ліній не менше 4-го розряду, які зазначаються в довідці, та на підтвердження чого, учасником надаються скан-копії документів про навчання (свідоцтва, або атестати, або дипломи тощо)». Невідповідність: Учасником надано у складі тендерної пропозиції файл «Довідка працівники» Довідка про наявність працівників відповідно кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (далі у цьому пункті – Довідка), за позицією 7 зазначений співробітник Зелінський Іван Дмитрович за посадою муляр 3 розряду, що не відповідає розряду вказаному у файлі «трудові договори» сторінка 3 Цивільно-трудовий договір № 7 від 01.04.2025 року. Учаснику привести у відповідність Довідку. 2. На вимоги Замовника зазначені у підпункті 3.3. пункту 3 додатка 2 до тендерної документації Учасник повинен надати «Розрахунки договірної ціни на виконання капітального ремонту за предметом закупівлі повинні бути розроблені в програмному комплексі АВК-5 або Будівельні технології: Кошторис (в актуальній редакції на дату торгів) або сумісному з ним, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін, розроблених у відповідності з вимогами Настанови. Учасники до кінцевого строку подання пропозицій надають відповідно до своєї початкової ціни (у форматі pdf): - договірну ціну (без надання розрахунків договірної ціни); - зведений кошторисний розрахунок вартості; - об’єктні кошториси; - локальні кошториси; - дефектні акти; - підсумкова відомість ресурсів; Договірна ціна є динамічною у відповідності до КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» затверджена наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281. Договірна ціна має бути складена відповідно до діючих національних стандартів України з ціноутворення у будівництва з врахуванням проектної документації. Учасник повинен не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції обов’язково відвідати об’єкт, скласти дефектний акт, погодити його з Замовником та надати скановану копію даного акту у складі своєї пропозиції.» та відповідно до п.5 розділу ІІІ до тендерної документації. «Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі. Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям згідно додатку 2 цієї тендерної документації.» (тобто дана вимога не відноситься до технічних вимог). Невідповідність: Учасником не надано у складі тендерної пропозиції Підсумкову відомість ресурсів Учаснику надати документ «Підсумкова відомість ресурсів».

Документи

12 квітня 2025 15:47
Довідка НАЗК
12 квітня 2025 15:47
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 квітня 2025 15:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ВОЛОЩУК ІВАН ОЛЕГОВИЧ"
#3370808271
6 446 201,79
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 квітня 2025 15:47
Довідка НАЗК
12 квітня 2025 15:47
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 квітня 2025 22:45
Додаток № 4 до Договору (в машинозчитувальному форматі) укладений
19 квітня 2025 22:43
Підписаний контракт укладений
19 квітня 2025 22:43