Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство «Міська клінічна лікарня №10» Одеської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 01999052 |
Місцезнаходження: | 65074, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. Олексія Вадатурського, 61-а |
Контактна особа: |
Щербінова Інна Ігорівна +380487059139 zakupkimkl10omr@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 березня 2025 11:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 квітня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 квітня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 квітня 2025 10:00 |
Очікувана вартість: | 6 487 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 32 435,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 березня 2025 11:21 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
25 березня 2025 11:19 |
Тендерна документація.docx | |
25 березня 2025 11:19 |
Проєкт договору.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-04-29-000029 ● 1cdfbbba22764df0a76659763e9cccef
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 29 квітня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 29 квітня 2025 17:41 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
29.04.2025 Одеса № 84
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 29.04.2025.
Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 29.04.2025 № 84
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення
10 UA-2025-03-25-004360-a 25.03.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-05-09 16:44:28
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї процедури закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснень, інформації та документів із наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або іншого офіційного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-05-15 10:42:21
Пояснення ДАСУ по моніторингу UA-2025-03-25-004360-a
На запит Південного офісу Держаудитслужби в межах моніторингу процедури закупівлі (UA-2025-03-25-004360-a) «Капітальний ремонт окремих приміщень травмпункту (травмпункт ока) та підвальних приміщень корпусу літери «В» у складі комунального некомерційного підприємства «Міська клінічна лікарня № 10» Одеської міської ради за адресою: м. Одеса, вул. Олексія Вадатурського, 61-А (ДК 021:2015 - 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи). Частина загального проєкту. Об’єкт основного призначення: підвальні приміщення корпусу літери «В» у складі комунального некомерційного підприємства «Міська клінічна лікарня № 10» Одеської міської ради за адресою: м. Одеса, вул. Олексія Вадатурського, 61-А».
Щодо до надання документів, які стали обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та на підставі яких визначено очікувану вартість предмету закупівлі.
1. Надаємо відповідні документи (проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, відомість об’єму робіт, експертний звіт тощо), на підставі яких було здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість, а саме:
- Експертний звіт (позитивний) № ЕК-5772/08-24 від 20 вересня 2024 (29 арк.);
- Завдання на проєктування (4 арк.);
- Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва (3 арк.);
Про надання посилання на сторінку власного вебсайту або іншого офіційного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі, повідомляємо наступне
Постановою КМУ від 11.10.2016 №710 (зі змінами) (надалі – Постанова) визначені категорії замовників, яких стосується зазначена постанова, а саме: - правлінню Пенсійного фонду України, Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування на випадок безробіття; - органам місцевого самоврядування; - головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня); - суб’єктам господарювання державного сектору економіки. Дані замовники мають оприлюднити обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. При цьому, першим двом категоріям лише рекомендується оприлюднювати таке обґрунтування, а від решти – вимагається. Після реорганізації (перетворення) з комунального закладу в комунальне некомерційне підприємство "Міська клінічна лікарня №10" Одеської міської ради не відноситься до жодної з категорій замовників, які перелічені в Постанові та в розумінні Бюджетного Кодексу України є одержувачем бюджетних коштів, а не розпорядником. Так, відповідно до ст.2 Бюджетного Кодексу України, розпорядник бюджетних коштів - бюджетна установа в особі її керівника, уповноважена на отримання бюджетних асигнувань, взяття бюджетних зобов'язань, довгострокових зобов’язань за енергосервісом, середньострокових зобов’язань у сфері охорони здоров’я та здійснення витрат бюджету; одержувач бюджетних коштів - суб'єкт господарювання, громадська чи інша організація, яка не має статусу бюджетної установи, уповноважена розпорядником бюджетних коштів на здійснення заходів, передбачених бюджетною програмою, та отримує на їх виконання кошти бюджету. Враховуючи вищевикладене, дія Постанови не поширюється на комунальні некомерційні підприємства.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-05-14 17:37:15
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї процедури закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснень, інформації та документів із наступних питань:
1. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо розміщення відповідно до пункту 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі фізичною особою-підприємцем ВОЛОЩУК ІВАН ОЛЕГОВИЧ у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме щодо виправлення зазначеним учасником помилки в частині не надання у складі тендерної пропозиції підсумкової відомості ресурсів, тоді як підсумкова відомість ресурсів є документом про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції, та, відповідно, відсутність зазначеного документа у складі тендерної пропозиції не може усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Слід зазначати, що відповідно до абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Крім того, ненадання до кінцевого строку подання тендерних пропозиції зазначеним учасником у складі тендерної пропозиції частини кошторисної документації (підсумкової відомості ресурсів) призвело до невідповідності його тендерної пропозиції кваліфікаційному критерію «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» відповідно до вимог підпункту 1.1. пункту 1 Додатка 2 до тендерної документації, яку неможливо було усунути після розміщення Замовником повідомлення з вимогою про усунення невідповідності, оскільки у довідці учасника від 04.04.2025 № 30 та в тендерній пропозиції в цілому відсутня інформація та документи про наявність у нього Котка дорожнього самохідного гладкого масою 5т, який міститься у наданій на вимогу про усунення невідповідностей підсумковій відомості ресурсів
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-05-19 17:44:04
Пояснення на запит Південного офісу Держаудитслужби в межах моніторингу процедури закупівлі (UA-2025-03-25-004360-a)
На запит Південного офісу Держаудитслужби в межах моніторингу процедури закупівлі (UA-2025-03-25-004360-a) «Капітальний ремонт окремих приміщень травмпункту (травмпункт ока) та підвальних приміщень корпусу літери «В» у складі комунального некомерційного підприємства «Міська клінічна лікарня № 10» Одеської міської ради за адресою: м. Одеса, вул. Олексія Вадатурського, 61-А (ДК 021:2015 - 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи). Частина загального проєкту. Об’єкт основного призначення: підвальні приміщення корпусу літери «В» у складі комунального некомерційного підприємства «Міська клінічна лікарня № 10» Одеської міської ради за адресою: м. Одеса, вул. Олексія Вадатурського, 61-А».
Щодо виправлення учасником помилки в частині не надання у складі тендерної пропозиції підсумкової відомості ресурсів.
Відповідно до пункту 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Під час розгляду замовником тендерної пропозиції учасника фізичної особи-підприємця ВОЛОЩУК ІВАН ОЛЕГОВИЧ (далі – учасник) була виявлена невідповідність в частині не надання у складі тендерної пропозиції підсумкової відомості ресурсів та розміщена вимога щодо усунення вищезазанченої невідповідності в електронній ситемі закупівель згідно чинного законодавства.
Відповідно до підпункту 3.3. додатку 2 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям» до тендерної документації, замовником вимагається надання у складі тендерної пропозиції підсумкової відомості ресурсів. З урахуванням того, що відсутність зазначеного документу не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, замовником відповідно до пункту 43 Особливостей була оприлюднена вимога щодо усунення виявленої невідповідності.
Щодо відсутності інформації та документів про наявність в учасника Котка дорожнього самохідного гладкого масою 5т у довідці учасника від 04.04.2025 № 30 та в тендерній пропозиції в цілому.
Учасником у складі тендерної пропозиції надано файл «112_ДЦ_ПВР(2)» підсумкова відомість ресурсів. У вказаному файлі наявні котки дорожні самохідні гладкі, масою 5т, вартість робіт яких становить 137,10 грн. Згідно п. 3,2 Договору підряду та відповідно до умов тендерної документації договірна ціна є динамічною. Відповідно до Настанови це - кошторис, що підлягає уточненню у разі змінення поточних цін на ресурси, що враховані у договірній ціні, а також з інших підстав, визначених умовами договору; ідно Відповідно до абзацу 3 п.6.3 Настанови, «… Вартість експлуатації будівельних машин та механізмів у складі прямих витрат при взаєморозрахунках за обсяги виконаних робіт визначається на підставі фізичних обсягів виконаних робіт, нормативного часу роботи машин та вартості експлуатації машин за одиницю часу їх застосування (машино-година), передбаченої в договірній ціні. Вартість експлуатації будівельних машин та механізмів за одиницю часу їх застосування (машино-година) може уточнюватися відповідно до умов, передбачених договором». А оскільки, вищевказаний механізм не буде використовуватися при виконанні робіт (роботи виконуються в будівлі), при складанні актів виконаних робіт дана позиція не буде враховуватися. Враховуючи ще той факт, що зазначений вид обладнання не впливає на хід та якість робіт, Замовником було прийнято рішення враховувати надану учасником довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, які дійсно будуть використовуватися при виконанні та з урахування видів та обсягів робіт. За визначених умов, пропозиція учасника відповідає вимогам технічної специфікації закупівлі, оскільки при складанні кошторисної документації було враховано все обладнання та механізми, які будуть використовуватися при виконанні робіт.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Замовник повідомляє, що не згодний з інформацією, викладеною у висновку та буде оскаржувати висновок у суді згідно чинного законодавства. У подальшому Замовник зазначить в електронній системі закупівель про відкриття провадження у справі та його номер.
2025-05-27 10:35:23
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 травня 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 червня 2025 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення вимог пункту 43, абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питання надання відповіді на запити органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, встановлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 квітня 2025 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "ВОЛОЩУК ІВАН ОЛЕГОВИЧ" |
6 446 201,79
UAH з ПДВ
|
6 446 201,79
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП "ВОЛОЩУК ІВАН ОЛЕГОВИЧ" #3370808271 |
Переможець |
6 446 201,79
UAH з ПДВ
|
12 квітня 2025 15:47
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 квітня 2025 15:22
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 квітня 2025 22:45
|
Додаток № 4 до Договору (в машинозчитувальному форматі) | укладений |
19 квітня 2025 22:43
|
Підписаний контракт | укладений |
19 квітня 2025 22:43
|