Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Міське комунальне підприємство |
Код ЄДРПОУ: | 32145505 |
Місцезнаходження: | 78500, Україна , Івано-Франківська обл., місто Яремче, ВУЛИЦЯ СВОБОДИ, будинок 261 |
Контактна особа: |
Тарас Лозовський +380973482878 mkp_zakupki@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 березня 2025 16:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 березня 2025 10:00 |
Очікувана вартість: | 999 600,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 996,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунок за придбаний Товар здійснюється на підставі виставленого рахунку та видаткової накладної, протягом 180 календарних днів з моменту поставки Товару, шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Продавця. Оплата проводиться у національній грошовій валюті – гривні. | Пiсляоплата | 180 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 березня 2025 16:10 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
18 березня 2025 16:07 |
Додаток 4 до тендерної документації.docx | |
18 березня 2025 16:07 |
Тендерна документація.docx | |
18 березня 2025 16:07 |
Додаток 3 до тендерної документації.docx | |
18 березня 2025 16:07 |
Додаток 1 до тендерної документації.docx | |
18 березня 2025 16:07 |
Додаток 2 до тендерної документації.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-04-07-000007 ● f52e2af6551c4dfa8c93aec697a6807e
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 07 квітня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 07 квітня 2025 11:14 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
07.04.2025 №29-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 07.04.2025 №29-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7 UA-2025-03-18-012223-a 18.03.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-04-08 14:44:23
Запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Бетон М350 В25» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-03-18-012223-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступних питань:
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та відповідні документи: аналіз ринку щодо цін, листування з учасниками ринку тощо)?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-04-09 16:12:51
Відповідь Замовника на запит про надання пояснення
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі" КП «Міське комунальне підприємство» (надалі - Замовник) у відповідь на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області у межах проведення моніторингу процедури закупівлі пояснює наступне:
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та відповідні документи: аналіз ринку щодо цін, листування з учасниками ринку тощо)?
Обґрунтування розміру витрат здійснено відповідно до п.п. 4.2.2 Рішення Яремчанської міської ради від 18.03.2025 року № 864-69/2025 «Про внесення змін до бюджету Яремчанської міської територіальної громади на 2025 рік».
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено відповідно до потреб Замовника та у зв’язку з виробничою необхідністю для виконання робіт з поточного ремонту вулиць комунальної власності, враховуючи законодавство України та відповідні діючі стандарти (ДСТУ Б В.2.7-176:2008, або ДСТУ Б В.2.7-43-96, або ДСТУ 9208:2022 тощо), державні галузеві стандарти та інші нормативні документи, про що зазначено в умовах закупівлі.
Визначення Замовником очікуваної вартості здійснено відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 шляхом аналізу середньостатистичних цін на вартість бетону марки М350 в системі Prozorro, аналізу ціни на бетон за 2024 рік, моніторингу офіційних веб-сайтів потенційних постачальників, здійснення перемовин з потенційними постачальниками та направлення письмових запитів цінової пропозиції (електронною поштою) чотирьом потенційним постачальникам товару з метою визначення очікуваної вартості предмету закупівлі (вартість 1 кубічного метра бетону, враховуючи доставку та розвантаження його в м. Яремче), а саме: ТОВ «ПАН БЕТОН», ДП «Спецзалізобетон», ТОВ «АВТОБАЗА БЕТОН», ТОВ «АВТОМАГІСТРАЛЬ-ІФ» (копії запитів та копії скріншотів з робочої електронної пошти уповноваженої особи mkp_zakupki@ukr.net про надсилання додаються). У відповідь на електронну пошту уповноваженої особи надійшли цінові пропозиції від трьох потенційних постачальників (копії цінових пропозицій додаються) з інформацією про ціни від: ДП «Спецзалізобетон», в пропозиції якого зазначена вартість 1 кубічного метра бетону з відповідними технічними та якісними характеристиками, враховуючи доставку та розвантаження в м. Яремче, в сумі 4925,00 грн. з ПДВ; ТОВ «АВТОМАГІСТРАЛЬ-ІФ», в пропозиції якого зазначена вартість 1 кубічного метра бетону з відповідними технічними та якісними характеристиками, враховуючи доставку та розвантаження в м. Яремче, в сумі 5275 грн. з ПДВ; ТОВ «АВТОБАЗА БЕТОН», в пропозиції якого зазначена вартість 1 кубічного метра бетону з відповідними технічними та якісними характеристиками, враховуючи доставку та розвантаження в м. Яремче, в сумі 5100,00 грн. з ПДВ.
Ознайомившись із змістом кожної цінової пропозиції встановлено конкурентну ціну за 1 кубічний метр бетону з врахуванням доставки та розвантаження в м. Яремче – 5100,00 грн. з ПДВ ((4925,00 грн. + 5275,00 грн + 5100,00 грн.) / 3 = 5100,00 грн.).
Кількість товару визначено внаслідок врахування суми виділених бюджетних призначень, відповідно до вищевказаного рішення Яремчанської міської ради та середньої ціни за 1 кубічний метр бетону, встановленої в результаті ринкових досліджень та цінових пропозицій потенційних постачальників.
- Запит ціни Автобаза Бетон.pdf
- Запит ціни Автомагістраль.pdf
- Запит ціни ПАН БЕТОН.pdf
- Запит ціни Спецзалізобетон.pdf
- Комерційна пропозиція Автобаза Бетон.pdf
- Комерційна пропозиція Автомагістраль-ІФ.pdf
- Скрін автобаза бетон.pdf
- Комерційна пропозиція Спецзалізобетон.pdf
- Скрін автобаза бетон.pdf
- Скрін Автомагістраль-ІФ.pdf
- Скрін ПАН БЕТОН.pdf
- Скрін Спецзалізобетон.pdf
- Протокол надання відповіді на запит.pdf
- Електронний підпис
Надання інформації про усунення порушення замовником
Щодо вжиття заходів, повідомляємо, що наданий Вами висновок, взято до відома. Уповноваженою особою взято зобов’язання не допускати в подальшому порушення Порядку № 1082, з якою проведено роз’яснювальну роботу. Уповноваженій особі виготовлено кваліфікаційний електронний підпис на захищеному носії.
2025-04-18 13:33:27
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 квітня 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 травня 2025 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 березня 2025 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ АВТОБАЗА БЕТОН |
998 600,00
UAH з ПДВ
|
998 600,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ АВТОБАЗА БЕТОН #41337514 |
Переможець |
998 600,00
UAH з ПДВ
|
01 квітня 2025 09:04
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 квітня 2025 08:25
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
07 квітня 2025 10:37
|
Підписаний договір.pdf | укладений |
07 квітня 2025 10:35
|