Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
arrow_right_altЗвернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Перевірка підпису
Державна аудиторська служба України
Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Служба у справах дітей та сім'ї виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) |
Код ЄДРПОУ: | 20062138 |
Місцезнаходження: | 04050, Україна , Київська обл., Київ, Дегтярівська, 3-А |
Контактна особа: |
Бадилевич Тетяна Миколаївна 380444840525 children@kyivcity.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 квітня 2025 10:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 квітня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 квітня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 квітня 2025 00:00 |
Очікувана вартість: | 5 648 580,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 56 485,80 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55240000-4: Послуги центрів і будинків відпочинку
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:
Підстави для відмови в участі
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 03 квітня 2025 10:29 |
Форма підтвердження: | документ |
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 03 квітня 2025 10:29 |
Форма підтвердження: | документ |
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 03 квітня 2025 10:29 |
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 03 квітня 2025 10:29 |
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 03 квітня 2025 10:29 |
Форма підтвердження: | документ |
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 03 квітня 2025 10:29 |
Форма підтвердження: | документ |
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 03 квітня 2025 10:29 |
Форма підтвердження: | документ |
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 03 квітня 2025 10:29 |
Форма підтвердження: | документ |
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 03 квітня 2025 10:29 |
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 03 квітня 2025 10:29 |
Форма підтвердження: | документ |
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 03 квітня 2025 10:29 |
Форма підтвердження: | документ |
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 03 квітня 2025 10:29 |
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 03 квітня 2025 10:29 |
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 03 квітня 2025 10:29 |
Форма підтвердження: | документ |
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 03 квітня 2025 10:29 |
Форма підтвердження: | документ |
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 03 квітня 2025 10:29 |
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 03 квітня 2025 10:29 |
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 03 квітня 2025 10:29 |
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 03 квітня 2025 10:29 |
Форма підтвердження: | документ |
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 03 квітня 2025 10:29 |
Форма підтвердження: | документ |
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 03 квітня 2025 10:29 |
Форма підтвердження: | документ |
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 03 квітня 2025 10:29 |
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 03 квітня 2025 10:29 |
Форма підтвердження: | документ |
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 03 квітня 2025 10:29 |
Форма підтвердження: | документ |
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 03 квітня 2025 10:29 |
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 03 квітня 2025 10:29 |
Вимоги до тендерної пропозиції:
Вимоги до тендерної пропозиції
Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Підтверджується, що
03 квітня 2025 10:29 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
03 квітня 2025 10:28 |
ТД оздоровлення 2025.docx | |
03 квітня 2025 10:28 |
проєкт договору.docx |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 квітня 2025 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП КОСТЮК ЛАРИСА ЗІНОВІЇВНА |
5 644 800,00
UAH
|
5 644 800,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Публічні документи
Відповіді учасника на умови участі у закупівлі
ФОП КОСТЮК ЛАРИСА ЗІНОВІЇВНА
Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Підтверджую
Вчинення корупційних правопорушень
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Підтверджую
Довідка.pdf.p7sВчинення економічних правопорушень
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Підтверджую
Вчинення кримінальних правопорушень
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Підтверджую
Extraction.pdfПорушення справи про банкрутство
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Підтверджую
Вчинення правопорушень, пов?язаних із застосуванням санкцій
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Підтверджую
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджую
Extraction.pdfНаявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Підтверджую
Строк дії тендерної пропозиції
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
Підтверджую
Мова (мови) тендерної пропозиції
Мова тендерної пропозиції
Інформування про субпідрядників/співвиконавців
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
Підтверджую
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Учасник повинен надати: 1) Свідоцтво про державну атестацію закладу оздоровлення та відпочинку із зазначенням дати присвоєння (підтвердження) вищої категорії закладу. 2) Довідку за формою згідно з Додатком 4, за якою замовник самостійно перевіряє приналежність населеного пункту, де розташований заклад відпочинку та оздоровлення, до гірських населених пунктів (за постановою Кабінету Міністрів України «Про перелік населених пунктів, яким надається статус гірських»). 3) Дозвіл від обласної військової адміністрації на проведення оздоровчої кампанії у 2025 році, або гарантійний лист про надання такого дозволу під час підписання договору із замовником. 4) Довідку у довільній формі з орієнтовним графіком заїзду та від’їзду влітку 2025 року. 5) Довідку у довільній формі з наданням інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі із зазначенням - вимог до місця розташування дитячого закладу оздоровлення та відпочинку (гірський населений пункт (або за його межами) Закарпатської області, екологічні та топографічні особливості місцевості розташування закладу оздоровлення та відпочинку); - вимог до організації оздоровлення та інфраструктури дитячого закладу оздоровлення та відпочинку (проживання в капітально зведених будівлях не вище двох поверхів з наявністю або відсутністю балконів, з блочним або по кімнатним по віковим розміщенням (до 5 осіб у мебльованій кімнаті відповідно до санітарних норм), триповерхові будівлі можуть використовуватися учасником лише при наступній умові, якщо заклад знаходиться у курортній зоні - у такому разі учасник надає підтвердження того, що проведення оздоровлення дітей у триповерхових будівлях погоджене з органами санепідслужби і органами пожежного нагляду, а також скан-копію рішення про оголошення природної території курортними територіями; наявне постійне забезпечення холодною та гарячою водою (або нагрівання електробойлерами), наявні санвузли з душовими кабінками у кімнаті або блоці, необхідне безперешкодне користування інфраструктурою дитячого закладу оздоровлення; приміщення та місця перебування дітей повинні мати достатньо природного та штучного освітлення; в закладі має бути джерело питної води (свердловина), вода з якого придатна для споживання; мають бути господарче та протипожежне водопостачання, каналізація та водостоки; діти мають забезпечуватися постільною білизною кожні 5-7 днів або на першу вимогу дитини; споруди, будівлі та інші приміщення дитячого закладу оздоровлення та відпочинку мають відповідати санітарним нормам, технічним вимогам та вимогам пожежної безпеки; мають бути в наявності ігрові та спортивні майданчики, криті павільйони, літня тераса тощо для організації дозвілля дітей за негоди, інші споруди та приміщення для організації змістовного дозвілля та відпочинку дітей; має бути забезпечена цілодобова охорона дитячого закладу оздоровлення та відпочинку та огороджена територія закладу; має бути наявний міжміський телефонний зв’язок та мобільний зв'язок, бажано з інтернетом та вільним вай-фай доступом до нього) та надати довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, у випадку використання орендованої матеріально-технічної бази - учасник подає копії чинних договорів оренди матеріально-технічної бази; - вимоги до харчування дітей (безпечне, якісне і повноцінне п’ятиразове харчування відповідно до встановлених фізіологічних та натуральних норм; у разі необхідності має бути організоване дієтичне харчування дітей відповідно до медичних документів; наявність окремого приміщення для їдальні з умивальниками; їдальня має бути обладнана достатньою кількістю побутової техніки та столового посуду для організації харчування в одну зміну); - вимоги до організації виховної діяльності та дозвілля дітей (виховний процес має здійснюватися кваліфікованими вихователями закладу відповідно до індивідуальних можливостей, інтересів, нахилів і здібностей дітей, з урахуванням їх віку, психофізичних особливостей, стану здоров’я та з використанням різноманітних організаційних форм роботи та інших форм роботи; бажано мати в наявності обладнання та приміщення для демонстрації художніх і науково-популярних фільмів, мультфільмів, які відповідають віку дітей та не суперечать нормам суспільної моралі; необхідна організація мінімум 2 (двох) екскурсійних мандрівок, що входять до вартості відпочинкової зміни (тематика – туризм, національно-патріотичне виховання тощо – під час екскурсій діти мають забезпечуватися водою та сухим пайком); необхідні можливості для забезпечення умов для розвитку творчих здібностей дітей (бібліотека, організація діяльності гуртків і клубів за інтересами тощо); бажано проведення дискотек, танцювальних вечорів, концертів художньої самодіяльності та надати План виховної роботи, туристично-екскурсійних та спортивно-оздоровчих заходів на одну зміну влітку 2025 р. та орієнтовний розклад дня; - організації фізкультурно-спортивної діяльності (необхідно організовувати щоденне проведення занять з ранкової гігієнічної гімнастики, проведення спортивних змагань, занять з фізичної культури та спорту, спортивних свят; необхідно надати перелік обладнаних спортивних майданчиків; обов’язкове проведення туристичних походів; наявність поблизу закладу річки з обладнаним місцем для купання; обов’язкове відвідування дітьми власного або орендованого басейну з підігрівом води (у разі оренди басейну – надати договір оренди); - вимоги до медичного обслуговування (наявність медичного працівника відповідної кваліфікації, що буде проводити систематичне спостереження за станом здоров’я дітей; забезпечення надання відповідними фахівцями невідкладної медичної допомоги у випадку хвороби дитини; бажано організувати проведення консультацій або бесід з питань здорового способу життя, в тому числі щодо профілактики інфекційних та неінфекційних хвороб, харчових і нехарчових отруєнь, запобігання випадкам травматизму, попередження шкідливих звичок тощо; бажане цілодобове чергування медичного працівника в закладі з можливістю надання першої долікарської допомоги, відновлювальних лікувально- оздоровчих послуг; необхідно зазначити хто буде нести персональну відповідальність за збереження життя та здоров’я дітей, які відпочивають в закладі); - наявність укриття, вказати його тип, місткість; - наявність справної системи оповіщення при виникненні надзвичайних ситуацій; - наявність тижневого запасу питної води, продуктів харчування тривалого зберігання, медикаментів на випадок виникнення надзвичайних ситуацій; - наявність справної автоматичної пожежної сигналізації; - наявність системи відеоспостереження та кнопки виклику групи швидкого реагування та надати відповідні укладені договори на 2025 рік; - вимога організувати перевезення груп дітей до закладу оздоровлення та відпочинку від найближчого залізничного вокзалу та у зворотному напрямку ліцензованими перевізниками (надати відповідний договір на 2025 рік).
Наявність працівників відповідної кваліфікації
Учасник повинен гарантувати шляхом надання гарантійного листа, що на момент надання послуг у нього буде: - нормативна кількість працівників педагогічного персоналу відповідної кваліфікації; - нормативна кількість кваліфікованих медичних спеціалістів для надання невідкладної медичної допомоги та можливості цілодобового чергування медичного працівника в закладі оздоровлення; - нормативна кількість працівників обслуговуючого персоналу для безперебійного, безпечного та ефективного функціонування закладу.
Підтверджую
1_1_2_Гарант_лист персонал.pdf.p7sНаявність досвіду виконання аналогічного договору
На підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі «ДК 021:2015: 55240000-4 Послуги центрів і будинків відпочинку» договору Учасник має надати: не менше 1 копії договору за 2024 рік з додатками, які є його невід’ємною частиною. Документи можуть надаватися про частково виконаний договір, дія якого не закінчена. Примітка: Аналогічний договір – договір на постачання путівок для оздоровлення та відпочинку дітей в дитячому закладі оздоровлення та відпочинку або на надання послуг з відпочинку дітей у дитячому закладі оздоровлення та відпочинку.
Підтверджую
1_1_3_Досвід аналогічного договору.pdf.p7sПротокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП КОСТЮК ЛАРИСА ЗІНОВІЇВНА #1936516381 |
Переможець |
5 644 800,00
UAH
|
11 квітня 2025 13:57
|
Документи
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 11 квітня 2025 13:57
Учасник | Пропозиція | Документи |
---|---|---|
ФОП КОСТЮК ЛАРИСА ЗІНОВІЇВНА #1936516381 |
5 644 800,00
UAH
|
Документи |
Документи
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 травня 2025 09:12
|
дод угода оздоровлення графік.pdf | зміни до договору |
20 травня 2025 09:11
|
Електронний підпис | укладений |
25 квітня 2025 11:34
|
14-2025 ФОП Костюк оздоровлення.pdf | укладений |
25 квітня 2025 11:34
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 травня 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 20 травня 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни до графіку заїздів у зв'язку з відсутністю квитків на потяг |
Номер договору про закупівлю: | 14/2025 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Послуги центрів і будинків відпочинку (Послуги з оздоровлення та відпочинку дітей в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку, розташованих в Закарпатській області, в населених пунктах, яким відповідно до Закону України «Про статус гірських населених пунктів в Україні» надається статус гірських) | 200 | послуга |
28 224,00
UAH
|