Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ БЛАГОУСТРОЮ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 43905443 |
Місцезнаходження: | 76018, Україна , Івано-Франківська обл., м. Івано-Франківськ, вул. Незалежності, 7 |
Контактна особа: |
Вікторія Протас +380342537647 tender2021db@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 вересня 2024 17:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 вересня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 вересня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 вересня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 1 151 696,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 758,48 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки за надані послуги проводяться на підставі документів про обсяги наданих послуг та їх вартість. | Пiсляоплата | 90 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 вересня 2024 17:05 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
18 вересня 2024 17:04 |
Додаток № 1 Документи учасника.doc | |
18 вересня 2024 17:04 |
Додаток № 4 Документи переможця.docx | |
18 вересня 2024 17:04 |
Тендерна документація.doc | |
18 вересня 2024 17:04 |
Додаток № 3 Проект договору.doc | |
18 вересня 2024 17:04 |
Кваліфікаційні критерії.doc | |
18 вересня 2024 17:04 |
Додаток № 2 Технічні вимоги.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-10-07-000009 ● cc100c025d254df2a6c153126e50523f
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 07 жовтня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 07 жовтня 2024 11:08 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
07.10.2024 №67-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 07.10.2024 №67-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2024-09-18-013276-a 18.09.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-10-09 09:37:05
Запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Послуги з благоустрою та відновлення покриття вулиці 100-річчя Червоного Хреста в м. Івано-Франківську (ДК 021:2015-45230000-8 будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» (інформацію опубліковано в інформаційно-те лекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-09-18-013276-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та відповідні документи: аналіз ринку щодо цін, листування з учасниками ринку тощо)?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-10-10 14:13:10
Відповідь:
На Вашу вимогу щодо надання пояснення з приводу моніторингу закупівлі «Послуги з благоустрою та відновлення покриття вулиці 100-річчя Червоного Хреста в м. Івано-Франківську (ДК 021:2015-45230000-8 будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» (UA-2024-09-18-013276-a) повідомляємо наступне:
1. Обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та його очікувану вартість визначено відповідно до «Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 275 від 18.02.2020р.,згідно розробленої кошторисної документації з урахуванням технічного стану покриття вулиці 100-річчя Червоного Хреста в м. Івано-Франківську і рішення виконавчого комітету Івано-Франківської міської ради № 22 від 12.01.2024 р. «Про встановлення на 2024 рік розміру кошторисної заробітної плати при визначенні вартості будівництва» (зі змінами та доповненнями).
2. Враховуючи відсутність власного веб-сайту Департаменту благоустрою Івано-Франківської міської ради, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на сайті виконавчого комітету Івано-Франківської міської ради – https://www.mvk.if.ua/news/54180 відповідно до постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 року № 710 (зі змінами).
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-10-22 14:52:42
Запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Послуги з благоустрою та відновлення покриття вулиці 100-річчя Червоного Хреста в м. Івано-Франківську (ДК 021:2015-45230000-8 будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» (інформацію опубліковано в інформаційно-те лекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-09-18-013276-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступного питання:
1. У Додатку 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації (далі - ТД) та згідно Додатку 2 «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ» Замовником встановлені вимоги для надання переліку документів та/або інформації на підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі: а саме: до ціни тендерної пропозиції повинні бути надані учасником підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни з урахуванням Настанови, в тому числі:
- підсумкова відомість ресурсів.
Учасником ТОВ "ГАРАНТПЛЮСБУД" під час подання тендерної пропозиції в електронному вигляді через електронну систему закупівель не завантажено вищезазначеного документу.
На вимогу, встановлену Замовником у Додатку 2 учасником надано локальний кошторис на будівельні роботи з вищезазначеного предмету закупівлі. Одночасно надано відомість ресурсів до локального кошторису та відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва.
Відповідно до пункту 3.9 Розділу ІІІ «Кошторисні норми України. Настанова з визначення вартості будівництва» затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 визначено, що якщо кошторисна вартість будівництва визначається за одним локальним кошторисом - об’єктний кошторис, відомість ресурсів до об’єктного кошторису та відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку не складаються.
У пункті 3 Розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» Замовником визначено, зокрема: «У разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (в тому числі у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, накладати електронний підпис, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави щодо ненадання відповідних документів або ненакладення електронного підпису; або надає копію/ї роз'яснення/нь державних органів щодо цього.».
Яким чином Замовником здійснено розгляд тендерної пропозиції учасника ТОВ "ГАРАНТПЛЮСБУД" тоді як ним не підтверждено встановлені вимоги тендерної документації, Додатку 1 та Додатку 2 ТД Замовника?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-10-25 14:10:45
Відповідь:
На Вашу вимогу щодо надання пояснення з приводу моніторингу закупівлі «Послуги з благоустрою та відновлення покриття вулиці 100-річчя Червоного Хреста в м. Івано-Франківську (ДК 021:2015-45230000-8 будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» (UA-2024-09-18-013276-a) повідомляємо наступне:
1. Згідно з Додатком №2 «Технічні вимоги» до ціни тендерної пропозиції повинні бути надані учасником підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни з урахуванням Настанови, в тому числі:
- договірна ціна, що враховує всі запропоновані Замовником до виконання обсяги послуг та витрати з урахуванням тих, що виконуються субпідрядними організаціями;
- підсумкова відомість ресурсів;
- локальний(і) кошторис(и);
- відомість ресурсів по кожному локальному кошторису;
- розрахунки показника загальновиробничих витрат виконані розрахунково - аналітичним методом та вартості загальновиробничих витрат (в цілому та/або по кожному локальному кошторису) – при наявності;
- розрахунки показника адміністративних витрат виконані розрахунково - аналітичним методом та коштів на покриття адміністративних витрат – при наявності;
- розрахунок прибутку – при наявності;
- розрахунки інших витрат необхідних для забезпечення здійснення надання послуг та покриття додаткових витрат пов’язаних з інфляційними процесами (при їх наявності).
Під підсумковою відомістю ресурсів розуміється відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку, у випадку коли вартість будівництва визначається за кількома об’єктними та локальними кошторисами.
Відповідно до п.3.9 Настанови:
- Якщо кошторисна вартість будівництва визначається за одним локальним кошторисом – об’єктний кошторис, відомість ресурсів до об’єктного кошторису та відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку не складаються.
- Якщо кошторисна вартість будівництва визначається за одним об’єктним кошторисом, відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва не складається.
У складі тендерної пропозиції учасника є Відомість ресурсів до локального кошторису та Відомість ресурсів до Зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкту будівництва, що і є підсумковою відомістю ресурсів.
Слід також відмітити, що різні програмні комплекси в яких розробляються кошториси по різному називають документи. Надана учасником ТОВ «Гарантплюсбуд» відомість до зведеного кошторисного розрахунку по змісту і формі і є підсумковою відомістю, а тому Замовник не мав підстави відхилити пропозицію учасника з цієї причини.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 28 жовтня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 01 листопада 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 вересня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ГАРАНТПЛЮСБУД" |
1 151 195,00
UAH з ПДВ
|
1 151 195,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ГАРАНТПЛЮСБУД" #37409912 |
Переможець |
1 151 195,00
UAH з ПДВ
|
26 вересня 2024 14:02
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
07 жовтня 2024 14:13
|
Договір 174.pdf | укладений |
07 жовтня 2024 14:12
|