Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Автоклав. Корзина для автоклаву. (ДК 021:2015 – 33190000-8 - Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні)
Очікувана вартість
1 131 450,00 UAH
UA-2025-03-24-008490-a ● 6e80f4808bf4483bbd27a7f12dfc627b
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "АУЛЬСЬКИЙ ВОДОВІД" |
Код ЄДРПОУ: | 34621490 |
Вебсайт: | http://aulivoda.org.ua |
Місцезнаходження: | 52300, Україна , Дніпропетровська обл., Кам'янський р-н, територіальна громада Криничанська , Комплекс будівель та споруд №2 (колишня Аулівська с/р) |
Контактна особа: |
Олена Чепурко +380974187057 vodatender2025@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 березня 2025 14:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 квітня 2025 08:00 |
Початок аукціону: | 02 квітня 2025 14:08 |
Початок аукціону: | 02 квітня 2025 14:08 |
Очікувана вартість: | 1 131 450,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 657,25 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штука
Автоклав RAYPA AES-75, CV-75 x 1, CCI-75 x1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
51931, Україна, Дніпропетровська область, Кам'янське, Широка, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
2 штука
CCI-75 Корзина cуцільна для автоклавів AE/AES 75-110, D = 370 мм, RAYPA
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
51931, Україна, Дніпропетровська область, Кам'янське, Широка, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 березня 2025 14:25 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
24 березня 2025 14:23 |
Тендерна документація.docx | |
24 березня 2025 14:23 |
Проєкт договору .docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2025-03-24-008490-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "РЕАНІМЕД", Код ЄДРПОУ:42057515
Дата подання: 03 квітня 2025 17:32
Обгрунтування рішення, та пояснення на основі якого документу Замовник установив фальсифікацію
ЗУ «Про державні закупівлі» установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
24.03.2024 замовником КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "АУЛЬСЬКИЙ ВОДОВІД" було оголошено тендер на закупівлю Автоклав. Корзина для автоклаву. (ДК 021:2015 – 33190000-8 - Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні). Посилання на порталі уповноваженого органу: https://prozorro.gov.ua/uk/tender/UA-2025-03-24-008490-a
02.04.2025 проведено торги, на яких пропозиція ТОВ «Реанімед» виявилась найбільш економічно нижчою за іншого учасника, а саме ТОВ ХІМЛАБОРРЕАКТИВ.
Протоколом 03.04.2025 пропозицію ТОВ Реанімед було відхиллено по ряду причин.
1. На думку Замовника ТОВ «Реанімед» «Фальсифікував» технічну документацію, а саме файл «ТЕХНІЧНИЙ ОПИС АВТОКЛАВУ ЛАБОРАТОРНОГО ТИПУ OT-3Dл» шляхом надання зображення автоклаву Raypa.
2. Замовник вважає що гарантійний лист, наданий ТОВ «Реанімед» не відповідає вимогам Замовника через відсутність повноважень та не внесення назви Учасника.
Враховуючи вищевикладене ТОВ «РЕАНІМЕД» вважає за необхідно заперечити ці аргументи:
1. ТОВ «РЕАНІМЕД» при підготовці тендерної документації звернувся до постачальника обладнання, а саме: Sumer з яким співпрацює згідно Доручення, яке надається в нашій тендерній пропозиції для отримання інформації щодо обладнання, яке вимагається Замовником в тендерній документації. Нащо отримали відповідь, що дійсно на їхньому заводі виробляються Автоклави для торгової марки RAYPA відповідно до партнерського договору на заводі Sumer. Через це, ми як учасник торгів дійшли домовленості з компанією Sumer щодо виготовлення саме такої моделі з таким зовнішнім виглядом.
На підтвердження цього нами було надано гарантійний лист з зазначенням готовності постачання саме цього обладнання. Більше того, в файлі «ТЕХНІЧНИЙ ОПИС АВТОКЛАВУ ЛАБОРАТОРНОГО ТИПУ OT-3Dл» є пункт про можливість зміни зовнішнього вигляду машини без зміни технічних характеристик.
Хочемо звернутися до Замовника КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "АУЛЬСЬКИЙ ВОДОВІД" з проханням пояснити на основі якого документу Ви звинувачуюте ТОВ «РЕАНІМЕД» в «Фальсифікації» документів. Хочемо зазначити, що підтвердити факт підробки документів може орган, підприємство, установа або організація, які могли видати такий документ, та / або технічна експертиза, проведена експертом, атестованим у Міністерстві юстиції України. В свою чергу хочемо зазначити, що після відхилення Замовником ТОВ «РЕАНІМЕД» ми поспілкувались з нашими Партнерами (Виробниками Автоклава ) і запитали чи звертався Замовник КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "АУЛЬСЬКИЙ ВОДОВІД" до них за підтвердження наданої нами інфрмації в тендерній пропозиції. Нащо отримали відповідь, що до них ніхто не звертався. Тому просимо обгрунтувати Ваш зазначений вислів в протоколі «свідчить про свідому підробку документу»
Тому не зрозуміла аргументація замовника щодо «Фальсифікації» документів. Вищезазначене діяння – це кримінальне правопорушення. ТОВ «Реанімед в своїй діяльності дотримується норм чинного законодавства та накладає особистий підпис на всі документи, підтверджуючи їх автентичність. Обвинувачення Замовника будуються на здогатках та теоріях, які ніяк не аргументовані.
1. В пропозиції ТОВ «Реанімед» надано файл «Гарантійний лист від виробника про постачання товару» текст якого я приводжу нижче:
Ми, виробники медичного облдання Sümer Uluslararası Sanayi . ve Ticaret A.Ş. підтверджуємо можливість постачання обладнання відповідно до тендерної процедури UA-2025-03-24-008490-a ,яка розміщена порталі уповноженої особи за адресою: https://prozorro.gov.ua/uk/tender/UA-2025-03-24-008490-a.
Обладнання, яке пропонує ТОВ Реанімед повністю відповідає вимогам замовника. Як виробник ми гарантуємо можливість постачання в терміни, кількості та на умовах, які зазначені в тендерній документації Замовника.
Вищезазначений лист містить посилання на тендер та підтвердження щодо готовності виконати умови тендерної документації з ЧІТКИМ ПОСИЛАННЯМ НА ТЕНДЕР в якому зазначається назва Замовника предмет закупівлі. Також хочемо зазначити, що відсутність в «Гарантійному листі від виробника про постачання товару», назва Замовника та предмет закупівлі підпадає під 24 години так-як гарантійний лист від виробника в якому Учасник не зазначив назву Замовника і назву закупівлі при цьому вказавши ідентифікатор закупівлі ніяким чином не відноситься до технічної специфікації до предмета закупівлі, і не приведуть до зміни найменування товару, марки, моделі тощо на які не надаються 24 години
Щодо відхилення по відсутності відомостей щодо повноважень учасника поставляти товари на території України, зазначаємо, що Учасник ТОВ «РЕАНІМЕД» в своїй тендерній пропозиції на підтвердження повноважень» надає файл «Доручення Sumer_ Реанімед» з ПОВНИМ ПЕРЕЛІКОМ ПОВНОВАЖЕНЬ, які надав виробник Sumer для ТОВ «Реанімед».
Враховуючи вищевикладене вважаємо рішення замовника упереджене та ніяк не аргументоване.
Більше того, проаналізувавши тендерну документацію навіть поверхнево варто зауважити, що в пропозиції ТОВ ХІМЛАБОРРЕАКТИВ в файлі «25.1. Авторизаційні листи» взагалі відсутні посилання на модель, закупівлю, замовника, модель. Навіть сам лист видано на іншу компанію ніяк не пов’язане з учасником ТОВ ХІМЛАБОРРЕАКТИВ.
ВИСНОВКИ:
Рішення про відхилення ТОВ «Реанімед» має ознаки упередженості і нічим не аргументовано.
В разі визнання ТОВ ХІМЛАБОРРЕАКТИВ https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-03-24-008490-a з врахуванням надання авторизаційного листа, який не відповідає вимогам Додатку 3 до Тендерної документації, та відхилення ТОВ Реанімед по тій самій причині може вказувати на узгоджені дії Замовника та ТОВ ХІМЛАБОРРЕАКТИВ та нами буде здійснено звернення до профільних служб для отримання оцінки та прийняття відповідних рішень.
Варто зазначити, що аналогічна тендерна документація використовувалась в іншому тендері, а саме https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-03-04002620a?lot_id=48f01432f0db4bc88a99c8632cf4cf5c#lots в якій так само переможцем став ТОВ ХІМЛАБОРРЕАКТИВ.
Розгорнути
Згорнути
Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
24.03.2024 замовником КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "АУЛЬСЬКИЙ ВОДОВІД" було оголошено тендер на закупівлю Автоклав. Корзина для автоклаву. (ДК 021:2015 – 33190000-8 - Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні). Посилання на порталі уповноваженого органу: https://prozorro.gov.ua/uk/tender/UA-2025-03-24-008490-a
02.04.2025 проведено торги, на яких пропозиція ТОВ «Реанімед» виявилась найбільш економічно нижчою за іншого учасника, а саме ТОВ ХІМЛАБОРРЕАКТИВ.
Протоколом 03.04.2025 пропозицію ТОВ Реанімед було відхиллено по ряду причин.
1. На думку Замовника ТОВ «Реанімед» «Фальсифікував» технічну документацію, а саме файл «ТЕХНІЧНИЙ ОПИС АВТОКЛАВУ ЛАБОРАТОРНОГО ТИПУ OT-3Dл» шляхом надання зображення автоклаву Raypa.
2. Замовник вважає що гарантійний лист, наданий ТОВ «Реанімед» не відповідає вимогам Замовника через відсутність повноважень та не внесення назви Учасника.
Враховуючи вищевикладене ТОВ «РЕАНІМЕД» вважає за необхідно заперечити ці аргументи:
1. ТОВ «РЕАНІМЕД» при підготовці тендерної документації звернувся до постачальника обладнання, а саме: Sumer з яким співпрацює згідно Доручення, яке надається в нашій тендерній пропозиції для отримання інформації щодо обладнання, яке вимагається Замовником в тендерній документації. Нащо отримали відповідь, що дійсно на їхньому заводі виробляються Автоклави для торгової марки RAYPA відповідно до партнерського договору на заводі Sumer. Через це, ми як учасник торгів дійшли домовленості з компанією Sumer щодо виготовлення саме такої моделі з таким зовнішнім виглядом.
На підтвердження цього нами було надано гарантійний лист з зазначенням готовності постачання саме цього обладнання. Більше того, в файлі «ТЕХНІЧНИЙ ОПИС АВТОКЛАВУ ЛАБОРАТОРНОГО ТИПУ OT-3Dл» є пункт про можливість зміни зовнішнього вигляду машини без зміни технічних характеристик.
Хочемо звернутися до Замовника КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "АУЛЬСЬКИЙ ВОДОВІД" з проханням пояснити на основі якого документу Ви звинувачуюте ТОВ «РЕАНІМЕД» в «Фальсифікації» документів. Хочемо зазначити, що підтвердити факт підробки документів може орган, підприємство, установа або організація, які могли видати такий документ, та / або технічна експертиза, проведена експертом, атестованим у Міністерстві юстиції України. В свою чергу хочемо зазначити, що після відхилення Замовником ТОВ «РЕАНІМЕД» ми поспілкувались з нашими Партнерами (Виробниками Автоклава ) і запитали чи звертався Замовник КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "АУЛЬСЬКИЙ ВОДОВІД" до них за підтвердження наданої нами інфрмації в тендерній пропозиції. Нащо отримали відповідь, що до них ніхто не звертався. Тому просимо обгрунтувати Ваш зазначений вислів в протоколі «свідчить про свідому підробку документу»
Тому не зрозуміла аргументація замовника щодо «Фальсифікації» документів. Вищезазначене діяння – це кримінальне правопорушення. ТОВ «Реанімед в своїй діяльності дотримується норм чинного законодавства та накладає особистий підпис на всі документи, підтверджуючи їх автентичність. Обвинувачення Замовника будуються на здогатках та теоріях, які ніяк не аргументовані.
1. В пропозиції ТОВ «Реанімед» надано файл «Гарантійний лист від виробника про постачання товару» текст якого я приводжу нижче:
Ми, виробники медичного облдання Sümer Uluslararası Sanayi . ve Ticaret A.Ş. підтверджуємо можливість постачання обладнання відповідно до тендерної процедури UA-2025-03-24-008490-a ,яка розміщена порталі уповноженої особи за адресою: https://prozorro.gov.ua/uk/tender/UA-2025-03-24-008490-a.
Обладнання, яке пропонує ТОВ Реанімед повністю відповідає вимогам замовника. Як виробник ми гарантуємо можливість постачання в терміни, кількості та на умовах, які зазначені в тендерній документації Замовника.
Вищезазначений лист містить посилання на тендер та підтвердження щодо готовності виконати умови тендерної документації з ЧІТКИМ ПОСИЛАННЯМ НА ТЕНДЕР в якому зазначається назва Замовника предмет закупівлі. Також хочемо зазначити, що відсутність в «Гарантійному листі від виробника про постачання товару», назва Замовника та предмет закупівлі підпадає під 24 години так-як гарантійний лист від виробника в якому Учасник не зазначив назву Замовника і назву закупівлі при цьому вказавши ідентифікатор закупівлі ніяким чином не відноситься до технічної специфікації до предмета закупівлі, і не приведуть до зміни найменування товару, марки, моделі тощо на які не надаються 24 години
Щодо відхилення по відсутності відомостей щодо повноважень учасника поставляти товари на території України, зазначаємо, що Учасник ТОВ «РЕАНІМЕД» в своїй тендерній пропозиції на підтвердження повноважень» надає файл «Доручення Sumer_ Реанімед» з ПОВНИМ ПЕРЕЛІКОМ ПОВНОВАЖЕНЬ, які надав виробник Sumer для ТОВ «Реанімед».
Враховуючи вищевикладене вважаємо рішення замовника упереджене та ніяк не аргументоване.
Більше того, проаналізувавши тендерну документацію навіть поверхнево варто зауважити, що в пропозиції ТОВ ХІМЛАБОРРЕАКТИВ в файлі «25.1. Авторизаційні листи» взагалі відсутні посилання на модель, закупівлю, замовника, модель. Навіть сам лист видано на іншу компанію ніяк не пов’язане з учасником ТОВ ХІМЛАБОРРЕАКТИВ.
ВИСНОВКИ:
Рішення про відхилення ТОВ «Реанімед» має ознаки упередженості і нічим не аргументовано.
В разі визнання ТОВ ХІМЛАБОРРЕАКТИВ https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-03-24-008490-a з врахуванням надання авторизаційного листа, який не відповідає вимогам Додатку 3 до Тендерної документації, та відхилення ТОВ Реанімед по тій самій причині може вказувати на узгоджені дії Замовника та ТОВ ХІМЛАБОРРЕАКТИВ та нами буде здійснено звернення до профільних служб для отримання оцінки та прийняття відповідних рішень.
Варто зазначити, що аналогічна тендерна документація використовувалась в іншому тендері, а саме https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-03-04002620a?lot_id=48f01432f0db4bc88a99c8632cf4cf5c#lots в якій так само переможцем став ТОВ ХІМЛАБОРРЕАКТИВ.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 квітня 2025 09:54
Тендерна пропозиція постачальника ТОВ «РЕАНІМЕД» була відхилена відповідно до пункту 44 Особливостей, а саме: тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Відповідно до пункту 43 Особливостей: Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Тобто тендерна пропозиція учасника не була відхилена за те, що учасник зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей. Тому замовник і не доводив учаснику своє звернення за підтвердженням інформації, наданої учасником процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
Відповідно до пункту 46 Особливостей, у разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону.
Повідомляємо, що Ваша тендерна пропозиція відхилена з іншої підстави, ніж Ви наразі намагаєтеся обговорити. Якщо Вас, як учасника, все ж таки не влаштовує надана аргументація, то уразі Вашого звернення до профільних служб для отримання оцінки та прийняття відповідних рішень, то Замовник надасть до компетентних органів усі документи, включаючи відповідь на звернення до іспанської компанії R T Espinar. S.L., яка є ексклюзивним виробником та власником інтелектуальної власності лабораторних автоклавів під брендом RAYPA.
Стосовно документів ТОВ ХІМЛАБОРРЕАКТИВ, то Замовник не поверхнево, а детально проаналізував документи у складі тендерної пропозиції даного учасника, та визначив, що надані документи про авторизацію на території України ТОВ ХІМЛАБОРРЕАКТИВ повність відповідають вимогам тендерної документації, а саме:
«З метою запобігання закупівлі фальсифікатів та дотримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості та якості, учасник надає оригінал гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника, якщо їх відповідно повноваження поширюються на територію України), яким підтверджується можливість поставки товару, що є предметом даної процедури закупівлі, у кількості та в терміни, визначені замовником торгів. Гарантійний лист повинен включати: повну назву замовника та учасника, предмет закупівлі та номер оголошення про проведення процедури закупівлі».
Варто зазначити, що Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості) та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Законом встановлено, що визначення потреби, кількісних та якісних характеристик предмету закупівлі є виключним правом замовника. Законом не встановлено, що не можна використовувати, як приклад, тендерну документацію іншого Замовника.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 квітня 2025 14:31
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "РЕАНІМЕД" |
1 089 450,00
UAH з ПДВ
|
1 089 450,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХІМЛАБОРРЕАКТИВ" |
1 131 448,44
UAH з ПДВ
|
1 131 448,44
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "РЕАНІМЕД" #42057515 |
Відхилено |
1 089 450,00
UAH з ПДВ
|
03 квітня 2025 10:23
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХІМЛАБОРРЕАКТИВ" #23522853 |
Переможець |
1 131 448,44
UAH з ПДВ
|
07 квітня 2025 10:05
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 квітня 2025 11:57
|
Договір ТОВ Хімлаборреактив.pdf | укладений |
15 квітня 2025 11:56
|