Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
arrow_right_altЗвернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Перевірка підпису
-
Перейти на аукціон
Завершений
14 квітня 2025 14:35 - Протокол розкриття
Державна аудиторська служба України
Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 21467647 |
Вебсайт: | http://www.drrzkg-koda.gov.ua |
Місцезнаходження: | 04119, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 40 |
Контактна особа: |
Олександр Волохонський +380442067433 tender_tender_tender@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 березня 2025 18:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 квітня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 квітня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 квітня 2025 01:00 |
Початок аукціону: | 14 квітня 2025 14:12 |
Початок аукціону: | 14 квітня 2025 14:12 |
Очікувана вартість: | 79 066 375,68 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 395 331,88 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Аванс | 100 | Календарні | 30 | |
Виконання робіт | Пiсляоплата | 100 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:
Підстави для відмови в участі
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 27 березня 2025 18:41 |
Форма підтвердження: | документ |
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 27 березня 2025 18:41 |
Форма підтвердження: | документ |
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 27 березня 2025 18:41 |
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 27 березня 2025 18:41 |
Форма підтвердження: | документ |
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 27 березня 2025 18:41 |
Форма підтвердження: | документ |
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 27 березня 2025 18:41 |
Форма підтвердження: | документ |
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 27 березня 2025 18:41 |
Форма підтвердження: | документ |
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 27 березня 2025 18:41 |
Форма підтвердження: | документ |
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 27 березня 2025 18:41 |
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 04 квітня 2025 13:21 |
Форма підтвердження: | документ |
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 04 квітня 2025 13:21 |
Форма підтвердження: | документ |
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 27 березня 2025 18:41 |
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 27 березня 2025 18:41 |
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 27 березня 2025 18:41 |
Форма підтвердження: | документ |
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 27 березня 2025 18:41 |
Форма підтвердження: | документ |
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 27 березня 2025 18:41 |
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 27 березня 2025 18:41 |
Форма підтвердження: | документ |
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 27 березня 2025 18:41 |
Форма підтвердження: | документ |
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 27 березня 2025 18:41 |
Форма підтвердження: | документ |
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 27 березня 2025 18:41 |
Форма підтвердження: | документ |
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 27 березня 2025 18:41 |
Форма підтвердження: | документ |
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 27 березня 2025 18:41 |
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 04 квітня 2025 13:21 |
Форма підтвердження: | документ |
Статус вимоги: |
Архівована
|
Дата створення вимоги: | 27 березня 2025 18:41 |
Дата архівування: | 04 квітня 2025 13:21 |
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 04 квітня 2025 13:21 |
Форма підтвердження: | документ |
Статус вимоги: |
Архівована
|
Дата створення вимоги: | 27 березня 2025 18:41 |
Дата архівування: | 04 квітня 2025 13:21 |
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 04 квітня 2025 13:21 |
Форма підтвердження: | документ |
Статус вимоги: |
Архівована
|
Дата створення вимоги: | 27 березня 2025 18:41 |
Дата архівування: | 04 квітня 2025 13:21 |
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 04 квітня 2025 13:21 |
Форма підтвердження: | документ |
Статус вимоги: |
Архівована
|
Дата створення вимоги: | 27 березня 2025 18:41 |
Дата архівування: | 04 квітня 2025 13:21 |
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 27 березня 2025 18:41 |
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 27 березня 2025 18:41 |
Вимоги до тендерної пропозиції:
Вимоги до тендерної пропозиції
Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Підтверджується, що
04 квітня 2025 13:23 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
04 квітня 2025 13:21 |
Тендерна документація.pdf | |
04 квітня 2025 13:21 |
Перелік змін 04.04.25.pdf |
04 квітня 2025 13:23 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
04 квітня 2025 13:21 |
Тендерна документація.pdf
|
|||
04 квітня 2025 13:21 |
Перелік змін 04.04.25.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
До тендерної документації буде внесено зміни
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-05-08-000149 ● 48e79b442a544319811d13c3a0953f9a
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 травня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 травня 2025 17:16 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
08.05.2025 № 195
Київ
Про початок моніторингу процедур
закупівель/ закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі / закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2025-03-27-011130-a 27.03.2025
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Перевірка підпису
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-05-14 10:44:25
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предметом якої є капітальний ремонт Васильківського закладу дошкільної освіти № 12 «Дюймовочка» за адресою: вул. Коцюбинського, 15А, м. Васильків, Київська область (за кодом ДК 021:2015 - 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-03-27-011130-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба у отриманні пояснень/ інформації/ документів.
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, експертні звіти, тощо) на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Надати інформацію стосовно джерела фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК.
4. Надати інформацію та/або документальне підтвердження щодо обсягів фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, відповідно до інструменту Ukraine Facility (у разі передбаченого фінансування).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-05-19 10:23:53
Відповідь на звернення
Доброго дня!
Очікувана вартість розрахована на підставі Зведеного кошторисного розрахунку та позитивного експертного звіту.
Посилання на сайті: https://koda.gov.ua/wp-content/uploads/2025/04/obgruntuvannya-dyujmovochka.pdf
Фінансування за програмою Ukraine Facility по об'єкту не передбачається
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-05-22 15:20:00
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предметом якої є капітальний ремонт Васильківського закладу дошкільної освіти № 12 «Дюймовочка» за адресою: вул. Коцюбинського, 15А, м. Васильків, Київська область, постала потреба у отриманні пояснень/ інформації/ документів.
1. Чи укладений за результатами процедури закупівлі договір з ТОВ «БУД-ПРО СІСТЕМС» ?
2. Якщо договір за вищезазначеною процедурою укладено, просимо надати пояснення з яких причин його не оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу в установлені законодавством строки?
3. Якщо договір не укладено, просимо надати пояснення та документальне підтвердження з яких причин та обґрунтованої необхідності продовжено строк для укладення договору?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-05-27 09:56:56
Відповідь на звернення
Доброго дня!
Договір за результатом закупівлі станом на 27.05.2025 року не укладено
07 травня 2025 року протоколом № 255П строк укладення договору було продовжено до 60 днів. (протокол додається)
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-05-23 15:49:33
Запит замовнику на пояснення
Яким чином та на підставі яких документів Замовником встановлено відповідність тендерної пропозиції Учасника, вимогам зазначеним у підпункті 2.4.1. пункту 2 Додатку 4 до тендерної документації, зокрема в частині надання дипломів та/або сертифікатів та/або кваліфікаційних посвідченнь, та/або інші документів, які підтверджують відповідну кваліфікацію працівників, а саме на теплотехніка Троця Віктора Васильовича?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-05-26 10:58:10
Відповідь на звернення
Доброго дня!
Протоколом від 21 квітня 2025 року Учаснику у відповідності до п.43 Особливостей було надано 24 години на виправлення невідповідностей інформації та документів у складі тендерної пропозиції. Зокрема щодо виправлення довідки передбаченої п.2.2 Додатку 4 до Тендерної документації. На виконання вимоги учасником на виправлення невідповідностей було завантажено довідку про працівників які пройшли навчання відповідно до правил охорони праці від 21.04.2025 №52. В вищезазначеній довідці відсутнє зазначення, що Троць Віктор Васильович по кваліфікації "Теплотехнік"
Надання інформації про усунення порушення замовником
Доброго дня! Замовником будуть здійснені заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо)
2025-05-30 10:38:49
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 травня 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 червня 2025 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель.)
Перевірка підпису
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 квітня 2025 14:35
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
КОНСОРЦІУМ "ЕНЕРГОГРУП УКРАЇНА" |
68 923 841,25
UAH з ПДВ
|
68 923 841,25
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД-ПРО СІСТЕМС" |
69 783 928,53
UAH з ПДВ
|
69 783 928,53
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Публічні документи
Публічні документи
Відповіді учасника на умови участі у закупівлі
КОНСОРЦІУМ "ЕНЕРГОГРУП УКРАЇНА"
Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Підтверджую
Вчинення корупційних правопорушень
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Підтверджую
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Підтверджую
Вчинення кримінальних правопорушень
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Підтверджую
Наявність антикорупційної програми
Учасник процедури закупівлі має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми
Підтверджую
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджую
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Підтверджую
Мова (мови) тендерної пропозиції
Мова тендерної пропозиції
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджую
07.Довідка щодо матбази.pdfНаявність працівників відповідної кваліфікації
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Підтверджую
08.Довідка про працівників.pdfНаявність досвіду виконання аналогічного договору
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Наявність фінансової спроможності
Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю
Підтверджую
13.Довідка щодо фінансової спроможності.pdfВчинення економічних правопорушень
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Підтверджую
Порушення справи про банкрутство
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Підтверджую
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Підтверджую
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД-ПРО СІСТЕМС"
Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Підтверджую
Вчинення корупційних правопорушень
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Підтверджую
10 ВИТЯГ МВС.rarКерівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Підтверджую
10 ВИТЯГ МВС.rarВчинення економічних правопорушень
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Підтверджую
Вчинення кримінальних правопорушень
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Підтверджую
10 ВИТЯГ МВС.rarПорушення справи про банкрутство
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Підтверджую
Наявність антикорупційної програми
Учасник процедури закупівлі має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми
Підтверджую
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Підтверджую
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджую
10 ВИТЯГ МВС.rarНаявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Підтверджую
Мова (мови) тендерної пропозиції
Мова тендерної пропозиції
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджую
2 ДОВІДКА МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНА БАЗА.pdfНаявність працівників відповідної кваліфікації
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Підтверджую
3 ДОВІДКА ПРАЦІВНИКИ.pdfНаявність досвіду виконання аналогічного договору
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Підтверджую
16 ДОВІДКА АНАЛОГІЧНИЙ ДОГОВІР.pdfНаявність фінансової спроможності
Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю
Підтверджую
54 ФІНАНСОВА ЗВІТНІСТЬ.pdfПротокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
КОНСОРЦІУМ "ЕНЕРГОГРУП УКРАЇНА" #45159229 |
Відхилено |
68 923 841,25
UAH з ПДВ
|
21 квітня 2025 10:10
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД-ПРО СІСТЕМС" #45195068 |
Переможець |
69 783 928,53
UAH з ПДВ
|
22 квітня 2025 11:32
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 квітня 2025 11:06
|
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
Вимоги про усунення невідповідностей: 1. Відповідно до пункту 2 Додатку 4 до тендерної документації Учасник повинен надати свідчення про можливість використання ним (власне, та/або лізинг, та/або оренда, та/або обладнання субпідрядника, та/або інше право користування на підставі договору, тощо) обладнання (машин та/або механізмів, та/або устаткування, та/або інше обладнання), матеріально-технічної бази та технологій для використання його в роботах даної закупівлі. Учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. У разі залучення субпідрядника, для підтвердження обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, відповідні документи надаються від субпідрядником. Перелік мінімально-необхідного обладнання, матеріальної-технічної бази та технологій, що мають бути залучені для виконання робіт, наведено у Таблиці А. Таблиця А № Обладнання (машини, механізми, інше) 1. Перфоратор 2. Дрилі електричні 3. Автокран 4. Пилка дискова 5. Екскаватор навантажувач 6. Автогрейдер 7. Бульдозер 8. Самоскид 9. Автомобіль бортовий 10. Зварювальний інвертор 11. Вібратор глибинний 12. Компресор пересувний 1.1. Учасник надає Довідку на власному бланку учасника (у разі наявності таких бланків) про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт. Довідка повинна містити перелік мінімально-необхідного обладнання, матеріальної-технічної бази та технологій, що мають бути залучені для виконання робіт, наведений замовником у Таблиці А, перелік обладнання може бути учасником збільшено на власний розсуд з урахуванням інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (у Додатку 2 до тендерної документації). №___________ Від__________ Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій* .№ п/п Найменування механізму, обладнання та транспортного засобу Марка механізму, обладнання та транспортного засобу Кількість (шт.) Найменування субпідрядника та реквізити договору з субпідрядником** 1. Власна техніка 2. Орендована техніка *Учасник не може відхилятись від запропонованої форми. **Заповнюється по рядках, за якими планується залучати потужності субпідрядника 1.2. Учасник щодо обладнання, яке зазначено ним у «Довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» (довідка на виконання пункту 1.1. Таблиці 1 Додатку 4 до тендерної документації), в складі своєї пропозиції надає чинні наступні документи: а) дозвільні документи, наявність яких передбачене чинним законодавством. 1.3. У разі зазначення в довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій підстави користування відмінної від «власне», учасник надає документи, які засвідчують підстави користування (договір лізингу, та/або договір оренди, та/або договір підряду (обладнання субпідрядника/співвиконавця), та/або договір надання послуг, тощо). При цьому такий договір та/або документ може надаватись без зазначення вартісних показників. 1.4. У випадку залучення обладнання (машини та/або механізми), матеріально-технічної бази та технологій субпідрядника/співвиконавця, учасник надає усі необхідні документи, згадані у п. 1.2, 1.3., на обладнання, матеріальну-технічну базу та технології субпідрядника/співвиконавця. Учасником в складі тендерної пропозиції на виконання вищезазначеної вимоги в складі тендерної пропозиції надано Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 04.04.2025 №11, однак Довідка від 04.04.2025 №11 не містить повного переліку інформації відповідно до форми таблиці 1.1 Додатку 4 до тендерної документації та в вищезазначеній довідці не увесь перелік техніки підтверджено у відповідності до пункту 1.3 та/або 1.4 Додатку 4 до тендерної документації. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій відповідно до форми наведеній в п.1.1. Додатку 4 до тендерної документації із зазначенням мінімально-необхідного обладнання, матеріальної-технічної бази та технологій, що мають бути залучені для виконання робіт, наведеного у Таблиці А пункту 1 Додатку 4 до тендерної документації та документальним підтвердженням у відповідності до п.1.2, 1.3,1.4 Додатку 4 до тендерної документації. 2. Відповідно до пункту 2 Додатку 4 до тендерної документації Учасник для виконання робіт відповідно до вимог цієї документації, повинен мати достатній склад працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Учасник може для підтвердження своєї відповідності цьому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. Склад мінімально-необхідних працівників наведено у Таблиці Б. Таблиця Б № з/п Професія, посада 1 Муляр 2 Монтажник з монтажу сталевих та залізобетонних конструкцій 3 Електромонтажник з освітлення та освітлювальних мереж 4 Монтажник систем утеплення будівель 5 Тесляр 6 Слюсар-сантехнік 7 Маляр 8 Виконроб 9 Бетоняр 10 Електрозварник ручного зварювання 11 Головний інженер *Допускається суміщення працівниками певних спеціальностей споріднених функціональних обов’язків. У випадку суміщення, в складі тендерної пропозиції учасника мають бути надані підтверджуючі документи Відповідно до пункту 2.1. Додатку 4 до тендерної документації Учасник надає Довідку на власному бланку (у разі наявності таких бланків) за формою, наведеною нижче, що містить інформацію про наявність необхідної кількості працівників відповідної кваліфікації з необхідними знаннями та досвідом, які будуть залучені до виконання робіт, що є предметом закупівлі. Довідка повинна містити перелік працівників, наведений замовником у Таблиці Б, перелік працівників може бути учасником збільшено на власний розсуд з урахуванням інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (у Додатку 2 до тендерної документації). №___________ Від__________ Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації* № з/п Прізвище, ім’я, по батькові працівника Посада ** Серія, номер кваліфікаційного сертифіката (в разі наявності)* Стаж роботи за спеціальністю Найменування субпідрядника та реквізити договору з субпідрядником*** Штатні працівники/за сумісництвом/за договором Планується залучити * Учасник не може відхилятись від запропонованої форми. ** У випадку, якщо назва посади не є ідентичною до переліку професій, посад згідно Таблиці Б пункту 2, учасником надається лист-пояснення щодо зазначеного. ***Заповнюється для персоналу, якщо залучається від субпідрядника. Відповідно до п 2.3. Додатку 4 до тендерної документації Для підтвердження інформації щодо правових підстав використання учасником праці зазначених ним працівників, вказаних у пунктах 2.1. та 2.2., учасник в складі тендерної пропозиції надає: 2.3.1. у разі залучення та зазначення учасником у довідці виконавців, які працюють за трудовим договором в учасника: - накази (або витягів з наказів) про призначення на посаду за основним місцем роботи; або - накази (або витягів з наказів) про прийняття на роботу за сумісництвом, якщо працівники працюють за сумісництвом; або 2.3.2 учасником надаються документи, які підтверджують правові підстави використання учасником праці зазначених ним виконавців: - цивільно-правові угоди (у повному обсязі) з особами, що будуть задіяні учасником під час виконання договору про закупівлю та лист від кожного такого виконавця про згоду на залучення до виконання робіт цієї закупівлі, що будуть особисто йому доручені. Учасником в складі тендерної пропозиції на виконання вищезазначеної вимоги в складі тендерної пропозиції надано Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації від 04.04.2025 №12, однак вищезазначена довідка не містить мінімально-необхідних працівників наведено у Таблиці Б пункту 2 Додатку 4 до тендерної документації та не всі працівники зазначені в Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації від 04.04.2025 №12 документально підтверджені щодо правових підстав використання учасником праці зазначених ним працівників, у відповідності до вимоги п.2.3. Додатку 4 до тендерної документації. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації у відповідності до пункту 2.1. Додатку 4 до тендерної документації, з зазначенням мінімально-необхідних працівників наведено у Таблиці Б пункту 2 Додатку 4 до тендерної документації підтверджені щодо правових підстав використання учасником праці зазначених ним працівників, у відповідності до вимоги п.2.3. Додатку 4 до тендерної документації. 3. Відповідно до пункту 2.2 Додатку 4 до тендерної документації Учасник в складі тендерної пропозиції має надати Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені до виконання договірних зобов’язань за предметом закупівлі, а саме працівників, які пройшли навчання відповідно до Правил охорони праці, а саме: НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті»; НПАОП 0.00-1.71-13 «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями»; НПАОП 40.1-1.21-98 «Правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів (ПБЕЕС); НПАОП 40.1-1.07-01 «Правила експлуатації електрозахисних засобів» (ПЕЕЗ); Навчання з питань пожежної безпеки; НПАОП 0.00-1.75-15 «Правила охорони праці під час вантажно-розвантажувальних робіт»; НПАОП 0.00-1.80-18 «Правила охорони праці під експлуатації вантажно-підіймальних кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання». Довідка має містити наступну інформацію № П.І.Б. Посада Штатний/ працює відповідно до договору, тощо Спеціальність або кваліфікація Нормативно-правовий акт з охорони праці, відповідно до якого працівник пройшов навчання та перевірку знань; кваліфікаційна група з електробезпеки (за наявності) Номер та дата відповідного протоколу засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці (витягу, виписки з протоколу) Уповноважена особа учасника торгів ______________ _______________ (посада) (підпис) (ПІБ) 2.3. Для підтвердження інформації щодо правових підстав використання учасником праці зазначених ним працівників, вказаних у пунктах 2.1. та 2.2., учасник в складі тендерної пропозиції надає: 2.3.1. у разі залучення та зазначення учасником у довідці виконавців, які працюють за трудовим договором в учасника: - накази (або витягів з наказів) про призначення на посаду за основним місцем роботи; або - накази (або витягів з наказів) про прийняття на роботу за сумісництвом, якщо працівники працюють за сумісництвом; або 2.3.2 учасником надаються документи, які підтверджують правові підстави використання учасником праці зазначених ним виконавців: - цивільно-правові угоди (у повному обсязі) з особами, що будуть задіяні учасником під час виконання договору про закупів лю та лист від кожного такого виконавця про згоду на залучення до виконання робіт цієї закупівлі, що будуть особисто йому доручені. 2.4. Для підтвердження відповідної кваліфікації зазначених учасником працівників, вказаних у пункті та 2.2., учасник в складі тендерної пропозиції надає: 2.4.1. дипломи та/або сертифікати та/або кваліфікаційні посвідчення, та/або інші документи, які підтверджують відповідну кваліфікацію працівників, вказаних у пункті 2.2. 2.5. У випадку залучення працівників субпідрядника/співвиконавця, учасник надає усі необхідні документи, згадані у п. 2.2., 2.3, 2.4 від субпідрядника/співвиконавця. Учасником в складі тендерної пропозиції на виконання вищезазначеної вимоги п.2.2. в складі тендерної пропозиції надано Довідка про працівників які пройшли навчання відповідно до правил охорони праці від 04.04.2025 року № 14, однак не вся інформація зазначена в вищезазначеній довідці документально підтверджена у відповідності до п.2.3., 2.4.та або 2.5. Додатку 4 до тендерної документації. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями Довідку про працівників які пройшли навчання відповідно до правил охорони праці з документальним підтвердженням інформації зазначеній в вищезазначеній довідці у відповідності до до п.2.3., 2.4.та або 2.5. Додатку 4 до тендерної документації.
Документи
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 22 квітня 2025 11:32
Учасник | Пропозиція | Документи |
---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД-ПРО СІСТЕМС" #45195068 |
69 783 928,53
UAH з ПДВ
|
Документи |