Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКPНAФТА" |
Код ЄДРПОУ: | 00135390 |
Вебсайт: | http://www.ukrnafta.com |
Місцезнаходження: | 04053, Україна , Київська обл., Київ, 04053, м.Київ, Шевченківський район, ПРОВУЛОК НЕСТОРІВСЬКИЙ, будинок 3-5 |
Контактна особа: |
Косяк Людмила 380677476007 liudmyla.kosiak@ukrnafta.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 березня 2025 14:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 квітня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 квітня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 квітня 2025 12:00 |
Початок аукціону: | 16 квітня 2025 11:10 |
Початок аукціону: | 16 квітня 2025 11:10 |
Очікувана вартість: | 31 980 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 319 800,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | відсутні |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 959400 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Переможець надає не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору, яке набуває чинності не пізніше дати укладання договору. Вид забезпечення виконання договору – банківська гарантія. Банківська гарантія повинна надаватись у розмірі 5% від суми договору. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31710000-6: Електронне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунок у розмірі 90% від вартості відповідної партії Товару здійснюється протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідної (-их) видаткової (-их) накладної (-их) та акту (-ів) приймання-передачі Товару за кількістю та якістю (після зняття усіх зауважень) по кожній партії Товару. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 90 |
Iнша подія | Остаточні розрахунки здійснюються протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін акту (-ів) введення обладнання в експлуатацію. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 10 |
Підписання договору | Строк постачання: Поставка всього Товару здійснюється Постачальником протягом 270 календарних днів з моменту підписання договору. Допускається здійснення поставки Товару частинами/партіями попередньо узгодженими з Покупцем. Детальний опис наведено в Додатку 1 до Тендерної документації. | Одноразова поставка | 270 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 квітня 2025 09:59 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
10 квітня 2025 09:58 |
Зміни 10.04.2025.docx | |
10 квітня 2025 09:58 |
0261 Додаток _1_Технічна специфікація зі змінами 10.04.2025.docx | |
31 березня 2025 14:33 |
0261 Додаток_5_Форма тендерної (цінової) пропозиції.docx | |
31 березня 2025 14:33 |
0261 ТД.docx | |
31 березня 2025 14:33 |
0261 Додаток_4.docx | |
31 березня 2025 14:33 |
0261 Додаток_7.1-7.2_Виконання зобов'язань за договором закупівлі.docx | |
31 березня 2025 14:33 |
0261 Додаток_6.1-6.2_Забезпечення тендерної пропозиції.docx | |
31 березня 2025 14:33 |
0261 Додаток 2 Перелік документів учасника.docx | |
31 березня 2025 14:33 |
0261 Додаток_5.1 та 5.2 Розрахунки до тендерної (цінової) пропозиції.xlsx | |
31 березня 2025 14:33 |
0261 Додаток_3_Проєкт договору.docx |
10 квітня 2025 09:59 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
10 квітня 2025 09:58 |
Зміни 10.04.2025.docx
|
|||
10 квітня 2025 09:58 |
0261 Додаток _1_Технічна специфікація зі змінами 10.04.2025.docx
|
|||
31 березня 2025 14:33 |
0261 Додаток_5_Форма тендерної (цінової) пропозиції.docx
|
|||
31 березня 2025 14:33 |
0261 ТД.docx
|
|||
31 березня 2025 14:33 |
0261 Додаток_4.docx
|
|||
31 березня 2025 14:33 |
0261 Додаток_7.1-7.2_Виконання зобов'язань за договором закупівлі.docx
|
|||
31 березня 2025 14:33 |
0261 Додаток_6.1-6.2_Забезпечення тендерної пропозиції.docx
|
|||
31 березня 2025 14:33 |
0261 Додаток 2 Перелік документів учасника.docx
|
|||
31 березня 2025 14:33 |
0261 Додаток_5.1 та 5.2 Розрахунки до тендерної (цінової) пропозиції.xlsx
|
|||
31 березня 2025 14:33 |
0261 Додаток_3_Проєкт договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-05-26-000047 ● 251d67d6279244afa9bd1f065c820816
- Статус: здійснення моніторингу
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 травня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 травня 2025 12:21 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
23.05.2025 № 151
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
42 UA-2025-03-31-007104-a 31.03.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-05-28 08:24:23
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі товару Система запалювання 10 циліндрів 1500 кВт (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2025-03-31-007104-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні інформації та відповідних документів, а саме:
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо укладення договору про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі. У разі продовження строку для укладання договору надати обґрунтоване документальне підтвердження.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати відповідно до пункту 5 статті 8 Закону через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня
оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-06-02 11:02:02
Про надання пояснень по запиту Держаудитслужби UA-M-2025-05-26-000047 від 26.05.2025
ПОЯСНЕННЯ НА ЗАПИТ ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ
UA-M-2025-05-26-000047 від 26.05.2025
1. На перше питання ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ від 28.05.2025р. надаємо наступне пояснення:
Система запалювання до газомотокомпресорів — це комплекс обладнання, призначений для забезпечення надійного запуску та стабільного горіння паливоповітряної суміші в циліндрах газового компресорного двигуна (газомотокомпресора). Така система важлива для ефективної та безпечної роботи установки.
ПАТ «Укрнафта» використовує системи запалювання для газомотокомпресорів у своїй виробничій діяльності, зокрема для забезпечення ефективної та безпечної роботи компресорних установок, які транспортують природний газ. Ці системи є критичними для запуску та стабільної роботи двигунів, що приводять у дію компресори.
Правильно підбираючи пропорції газ/кисень – збільшується ККД, термін експлуатації ДВС, зменшуються ремонтні витрати та більш економічно використовується паливо.
Головне, це закладений алгоритм роботи «системи управління запаленням». До неї надходять сигнали положення циліндрів, швидкість обертів. Вони аналізуються та вказують на який циліндр «подавати іскру», і кут відкриття відкривати клапану відкриття подачі палива. Цей графік відповідносте та співвідношень кисень/газ, налаштовується на під час налагодження газо- поршневої установки, та називається «режимною картою».
Це покращує якість запалювання точкова система запалювання, де блок керування може, в залежності від навантаження, корегувати час запалювання та потужність іскрового розряду.
Таким чином технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб Замовника для забезпечення стабільної роботи критично важливого обладнання.
Джерело фінансування закупівлі - власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства).
Для визначення очікуваної вартості Замовник керувався:
- Регламентом взаємодії структурних підрозділів ПАТ «Укрнафта» під час закупівель товарів, робіт та послуг», затвердженого Наказом ПАТ «Укрнафта» № 479 від 05.11.2024;
- примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р. № 275;
- результатами попереднього моніторингу цін, зокрема моніторингом ринку на комерційному електронно-торговому майданчику SmartTender (https://s.smarttender.biz, процедура №27009023) та шляхом запиту цін у потенційних постачальників.
При проведенні попереднього моніторингу цін були отримані цінові пропозиції (у вигляді комерційних пропозицій) від двох потенційних постачальників. Очікувана вартість Закупівлі визначена по найбільш економічно вигідним пропозиціям.
• ТОВ «ІВК ЕНЕРДЖІ» (КП від 20.02.2025 р.);
• ТОВ «ІВК ЕНЕРДЖІ» (КП зі знижкою № 26/02-02 від 26.02.2025 р.);
• ТОВ «МОТОРТЄХ» (КП № 28/02/25-2 від 28.02.2025р.);
• ТОВ «МОТОРТЄХ» (КП зі знижкою № 20/03/25-5 від .03.2025 р.).
Аналітична таблиця формування очікуваної вартості разом із переліченими комерційними пропозиціями додаються.
2. На друге питання ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ від 28.05.2025р. надаємо наступне пояснення:
З 19.10.2022 на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), яка прийнята Урядом на виконання вимог Закону.
Згідно з пунктом 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до абзацу четвертого пункту 49 Особливостей замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів.
Протокольним рішенням Уповноваженої особи № 01/01/13/10/01/01/124-3-ОП від 05.05.2025 року Переможцем процедури закупівлі визначено ТОВ "ІВК ЕНЕРДЖІ" та оприлюднено повідомлення про намір укласти договір з переможцем процедури закупівлі.
На час запиту договір з переможцем не укладений та проходить процедуру погодження структурними підрозділами Замовника.
Зазначаємо, що Особливостями не визначено конкретного переліку випадків для продовження строку укладення договору про закупівлю, тому замовник самостійно визначає такі випадки.
У зв’язку із необхідністю погодження та візування проекту договору відповідальними працівниками Замовника, виникла обґрунтована необхідність для продовження строку для укладання договору за результатами Закупівлі. Уповноваженою особою прийнято рішення (Протокол
№ 01/01/13/10/01/01/124-4-ОП від 15.05.2025) про продовження строку укладання договору з обґрунтованою необхідністю, а саме: «У зв’язку з тривалою погоджувальною процедурою договору про закупівлю з підрозділами ПАТ «УКРНАФТА», виникла обґрунтована необхідність у продовженні строку для укладення договору.» Копія протокольного рішення № 01/01/13/10/01/01/124-4-ОП від 15.05.2025 року додається.
Додатки:
1. Аналітична таблиця формування очікуваної вартості
2. Комерційні пропозиції
3. Протокольне рішення Уповноваженої особи № 01/01/13/10/01/01/124-4-ОП від 15.05.2025
- 124-4-ОП Продовження укладання.pdf
- Аналітична таблиця ОВ.pdf
- ІВК Енерджи КП від 20.02.2025.pdf
- ІВК Енерджи КП зі знижкою № 2602-02 від 26.02.2025.pdf
- Мотортех КП зі знижкою № 20_03_25-5 від 20.03.2025 р.pdf
- Мотортєх КП № 28_02_25-2 від 28.02.2025р.pdf
- Пояснення Системи запалювання.docx
- Електронний підпис
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 квітня 2025 11:33
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ Мотортєх |
31 730 000,00
UAH
|
31 090 400,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ІВК ЕНЕРДЖІ" |
31 859 900,00
UAH
|
31 410 100,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Мотортєх #37113876 |
Відхилено |
31 090 400,00
UAH
|
28 квітня 2025 19:01
|
ТОВ "ІВК ЕНЕРДЖІ" #38261016 |
Переможець |
31 410 100,00
UAH
|
05 травня 2025 14:27
|