Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015: 45454000-4 Реконструкція(«Реконструкція будівлі літ. «А» КНП «Путильська багатопрофільна лікарня» на вул. Українська, 38 смт. Путила Вижницького району Чернівецької області(Корегування)»)
Очікувана вартість
34 444 796,00 UAH
UA-2024-10-14-009533-a ● 6d3fecb5a75f4e90bb41cb6f66b40040
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПУТИЛЬСЬКА БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ" ПУТИЛЬСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ВИЖНИЦЬКОГО РАЙОНУ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 02005846 |
Місцезнаходження: | 59101, Україна , Чернівецька обл., Вижницький район, селище Путила, ВУЛИЦЯ УКРАЇНСЬКА, будинок 38 |
Контактна особа: |
Світлана Сливчук +380688608146 putilacrllik@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 жовтня 2024 15:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 жовтня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 жовтня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 жовтня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 34 444 796,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 172 223,98 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Реконструкція будівлі літ. «А» КНП «Путильська багатопрофільна лікарня» на вул. Українська, 38 смт. Путила Вижницького району Чернівецької області(Корегування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
59101, Україна, Чернівецька область, смт.Путила, вул. Українська,38
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2026
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 жовтня 2024 16:26 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 жовтня 2024 16:20 |
Перелік змін.pdf | |
25 жовтня 2024 16:20 |
Тендерна документація(нова редакція 2).docx | |
25 жовтня 2024 16:16 |
Додаток 10 Перелік документів учасник(нова редакція).docx | |
25 жовтня 2024 16:16 |
Додаток 8 Довідка про наявність працівників(нова редакція).docx | |
25 жовтня 2024 16:16 |
Додаток 2 Кваліфікаційні критерії(нова редакція).docx | |
25 жовтня 2024 16:16 |
Перелік змін.pdf | |
14 жовтня 2024 15:04 |
Додаток 11 Перелік документів переможець.docx | |
14 жовтня 2024 15:04 |
Додаток 9 Довідка про залучення субпідрядників.docx | |
14 жовтня 2024 15:04 |
Тендерна документація.docx | |
14 жовтня 2024 15:04 |
Додаток 1 Тендерна пропозиція.docx | |
14 жовтня 2024 15:04 |
Додаток 5 Проект договору.docx | |
14 жовтня 2024 15:04 |
Додаток 7 Довідка про наявність обладнання.docx | |
14 жовтня 2024 15:04 |
Додаток 6 Вимоги до аналог.договору.docx | |
14 жовтня 2024 15:04 |
Додаток 3 п.47.docx | |
14 жовтня 2024 15:04 |
Додаток 4 Технічне завдання.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Договірна ціна
Дата подання: 15 жовтня 2024 14:18
Дата відповіді: 17 жовтня 2024 14:39
Шановний Замовнику!
У Тендерній пропозиції Розділ 1. Загальні положення п. 4.1 зазначено: назва предмета закупівлі Код ДК 021:2015: 45454000-4 Реконструкція(«Реконструкція будівлі літ. «А» КНП «Путильська багатопрофільна лікарня» на вул. Українська, 38 смт. Путила Вижницького району Чернівецької області(Корегування)»)
Вид предмета закупівлі: роботи.
Очікувана вартість предмета закупівлі – 34 444 796,00 грн. з врахуванням ПДВ.
Ціна договору є динамічна. А у Розділі 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції зазначено у п. 6 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що : ціна, що пропонується за умовами торгів, є твердою та не підлягає перегляду ні за яких обставин, за винятком випадків, обумовлених в договорі.
У Додатку 5 до Тендерної документації ПРОЕКТ ДОГОВОРУ п.2. ЦІНА ДОГОВОРУ підпункті 2.2. Договірна ціна є твердою. Просимо Вас виправити невідповідності у тендерній документації, щоб не було непорозумінь.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Невідповідність виправлено, внесено зміни до тендерної документації.
Акт огляду
Дата подання: 15 жовтня 2024 14:21
Дата відповіді: 17 жовтня 2024 11:11
Доброго дня!
Учасник має право відвідати та оглянути об’єкт та дільницю, де передбачається виконання обсягів робіт згідно тендерної документації, а також отримати інформацію, яка може бути йому необхідна для підготовки тендерної пропозиції та укладання договору Витрати на відвідування об’єкту учасник несе за власні кошти. При цьому, замовник не несе відповідальності за будь-які майнові та немайнові ризики, пов’язані з ознайомлювальною поїздкою. Адреса об’єкту: 59100, Чернівецька обл., смт.Путила, вул. Українська, 38.
Учасник по бажанню може відвідати об’єкт? Це не буде порушенням умов тендерної пропозиції, якщо ми, як Учасник не відвідаємо об’єкт і не надамо акт огляду у складі тендерної пропозиції?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Це не буде порушенням, оскільки у тендерній документації зазначено, що учасник має право, а не зобов'язаний відвідати та оглянути об’єкт та дільницю.
Ліцензія
Дата подання: 16 жовтня 2024 15:53
Дата відповіді: 18 жовтня 2024 14:32
Доброго дня.
У Додатку 10 до Тендерної документації "Перелік документів та інформації, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції" п.15 зазначено надати копію ліцензії Державної архітектурно-будівельної інспекції України на право провадження господарської діяльності, що є предметом закупівлі з класом наслідків СС2.
Під час воєнного стану право на провадження господарської діяльності набувається шляхом подання декларації (Постанова КМУ від 18 березня 2022 року № 314 – https://bit.ly/3TUIqhq). Така декларація на цей час замінює ліцензію на будівництво. Чи можемо надати Декларацію на провадження господарської діяльності замість ліцензії, яка заміняє її. Дякую за відповідь
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: "Згідно з Постановою КМУ від 18 березня 2022 року № 314, право на провадження господарської діяльності може набуватися шляхом подання декларації, але це не поширюється на будівельні роботи на об’єктах з класом наслідків СС2 або СС3. Для таких об’єктів, відповідно до додатку 2 цієї постанови, є обов’язковим отримання дозволу на виконання будівельних робіт.
Таким чином, для виконання робіт з реконструкції будівлі з класом наслідків СС2 необхідно надати відповідний дозвільний документ, а саме — ліцензію або дозвіл на виконання будівельних робіт. Декларація на провадження господарської діяльності, на жаль, не може бути прийнята як заміна цього документа.".
Таким чином, для виконання робіт з реконструкції будівлі з класом наслідків СС2 необхідно надати відповідний дозвільний документ, а саме — ліцензію або дозвіл на виконання будівельних робіт. Декларація на провадження господарської діяльності, на жаль, не може бути прийнята як заміна цього документа.".
Ліцензія
Дата подання: 23 жовтня 2024 10:47
Дата відповіді: 25 жовтня 2024 11:26
Шановний замовнику!
У відповідь на запит за роз’ясненням стосовно надання в складі пропозиції ліцензії Державної архітектурно-будівельної інспекції України на право провадження господарської діяльності, що є предметом закупівлі з класом наслідків СС2. Вами надано наступну відповідь:
"Згідно з Постановою КМУ від 18 березня 2022 року № 314, право на провадження господарської діяльності може набуватися шляхом подання декларації, але це не поширюється на будівельні роботи на об’єктах з класом наслідків СС2 або СС3. Для таких об’єктів, відповідно до додатку 2 цієї постанови, є обов’язковим отримання дозволу на виконання будівельних робіт. Таким чином, для виконання робіт з реконструкції будівлі з класом наслідків СС2 необхідно надати відповідний дозвільний документ, а саме — ліцензію або дозвіл на виконання будівельних робіт. Декларація на провадження господарської діяльності, на жаль, не може бути прийнята як заміна цього документа."
Зазначаємо, що 18.03.2022 Урядом прийнято постанову № 314 «Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану» (набрання чинності 19.03.2022).
Підпунктом 1 пункту 1 даної постанови передбачено, що у період воєнного стану право на провадження господарської діяльності може набуватися суб’єктами господарювання на підставі безоплатного подання до органів ліцензування, дозвільних органів та суб’єктів надання публічних (електронних публічних) послуг декларації про провадження господарської діяльності (далі - декларація), що містить відомості згідно з додатком 1, без отримання дозвільних документів (документів дозвільного характеру, ліцензій або інших результатів надання публічних послуг), крім видів господарської діяльності за переліком згідно з додатком 2.
Додатком 2 Постанови КМУ № 314 від 18.03.2022 року передбачено, що Виконання підготовчих робіт (якщо вони не були виконані раніше згідно з повідомленням про початок виконання підготовчих робіт) і будівельних робіт на об’єктах будівництва, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками здійснюється на підставі дозволу на виконання будівельних робіт.
Постановою КМУ від 13 квітня 2011 р. № 466 затверджено Порядок виконання підготовчих та будівельних робіт. Пунктом 27 Порядку виконання підготовчих та будівельних робіт передбачено, що дозвіл видається на безоплатній основі відповідним органом державного архітектурно-будівельного контролю з використанням Реєстру будівельної діяльності (крім об’єктів, на які поширюється дія Закону України “Про державну таємницю”).
Пунктом 28 Порядку виконання підготовчих та будівельних робіт передбачено, що Замовник (його уповноважена особа) подає до відповідного органу державного архітектурно-будівельного контролю заяву через електронний кабінет.
Як бачимо дозвіл на виконання будівельних робіт може бути отриманий тільки замовником будівництва, а ніяким чином не учасником процедури закупівлі.
Таким чином, ваша відповідь суперечить вимогам чинного законодавства, оскільки відповідно до Постанови КМУ від 18 березня 2022 р. № 314 «Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану» у період воєнного стану право на провадження господарської діяльності може набуватися суб’єктами господарювання на підставі безоплатного подання до органів ліцензування, дозвільних органів та суб’єктів надання публічних (електронних публічних) послуг декларації про провадження господарської діяльності (далі - декларація), що містить відомості згідно з додатком 1, без отримання дозвільних документів (документів дозвільного характеру, ліцензій або інших результатів надання публічних послуг).
На підставі вище викладеного вимагаємо внести зміни в тендерну документації та додати вимогу про можливість надання в складі пропозиції копії декларації про провадження господарської діяльності на підтвердження можливості виконання робіт передбачених даною закупівлею.
У разі ігнорування даної вимоги ми будемо вимушені звернутися до органу оскарження за захистом своїх прав.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, Тендерна документація (п.1 Розділ 3) містить положення , що : «Документи та інформація, які вимагаються замовником відповідно до вимог цієї тендерної документації у складі тендерної пропозиції, але не передбачені чинним законодавством України для учасників, не подаються останніми в складі своєї тендерної пропозиції. При цьому, такий учасник повинен у складі тендерної пропозиції надати аналог документу (при наявності) з відповідним поясненням подання аналогу документу з посиланням на відповідні нормативно-правові акти або пояснювальну записку з обґрунтуванням та причинами неподання документів та інформації, у т.ч. аналогів документу/інформації, з посиланням на відповідні нормативно-правові акти.».
Замовником дотримано вимоги чинного законодавства в повному обсязі.
Дякуємо за запитання!
Замовником дотримано вимоги чинного законодавства в повному обсязі.
Дякуємо за запитання!
Електронні документи
Дата подання: 23 жовтня 2024 16:44
Дата відповіді: 25 жовтня 2024 11:27
Доброго дня.
У тендерній пропозиції Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Вами зазначено в п. 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції, в підпункті 1.2 що Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги». В цьому ж пункті 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції, підпункті 1.3 вказано, що всі документи тендерної пропозиції подаються у сканованому вигляді.
Усі документи як завантаженні файли, що подаються учасником у складі своєї тендерної пропозиції повинні бути скановані з оригіналів або копій у вигляді електронного (их) файлів у форматі **.pdf(виняток складають електронний підпис, подання документів у форматі **.pdf у заархівованому вигляді, електронна банківська гарантія та документи електронної банківської гарантії, які подаються у форматі, наданому банком-гарантом).
Прошу надати роз’яснення з приводу надання документів та врахувати чинне закокодавство , так як відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог:
1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання;
2) тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП)/удосконаленим електронним підписом (УЕП);
3) якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП/УЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо;
Винятки:
1) якщо пропозиція учасника містить лише скановані документи і кожен з цих документів підписаний УЕП або КЕП окремо, то учасник може не накладати УЕП або КЕП на тендерну пропозицію в цілому.
2) якщо електронні документи тендерної пропозиції видано іншою організацією і на них уже накладено УЕП або КЕП цієї організації, учаснику не потрібно накладати на нього свій УЕП або КЕП.
Зверніть увагу: документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без УЕП або КЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями).
Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги» .
Замовник перевіряє УЕП або КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки УЕП або КЕП повинні відображатися: прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа).
У випадку відсутності даної інформації або у випадку не накладення учасником УЕП або КЕП відповідно до умов тендерної документації учасник вважається таким, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та його пропозицію буде відхилено на підставі абзацу 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону.Всі документи тендерної пропозиції подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель (шляхом завантаження сканованих документів або електронних документів в електронну систему закупівель). Документи мають бути належного рівня зображення (чіткими та розбірливими для читання).
Дякую за відповідь.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, Тендерна документація (п.1 Розділ 3) містить положення , що : «Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги».».
Замовником дотримано вимоги чинного законодавства в повному обсязі.
Дякуємо за запитання!
Замовником дотримано вимоги чинного законодавства в повному обсязі.
Дякуємо за запитання!
Щодо дозволу виданого Державною службою України з питань праці на здійснення робіт зі зведення, монтажу і демонтажу будинків, споруд, зміцнення їх аварійних частин.
Дата подання: 25 жовтня 2024 18:32
Дата відповіді: 28 жовтня 2024 09:18
Вітаємо!
Шановний Змовник!
Просимо внести зміни до тендерної документації та виключити вимогу щодо надання "Дозволу виданого Державною службою України з питань праці на здійснення робіт зі зведення, монтажу і демонтажу будинків, споруд, зміцнення їх аварійних частин." Оскільки, станом на зараз дозвіл саме на такі роботи не видається Державною службою України з питань праці відповідно до вимог ПОСТАНОВИ КМУ від 26 жовтня 2011 р. № 1107 "Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки". Перегляньте, будь ласка, положення даної постанови та співставте їх з вимогами тендерної документації!
Та виключіть з тесту ТД вимогу щодо надання "Дозволу виданого Державною службою України з питань праці на здійснення робіт зі зведення, монтажу і демонтажу будинків, споруд, зміцнення їх аварійних частин."
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, Тендерна документація (п.1 Розділ 3) містить положення , що : «Документи та інформація, які вимагаються замовником відповідно до вимог цієї тендерної документації у складі тендерної пропозиції, але не передбачені чинним законодавством України для учасників, не подаються останніми в складі своєї тендерної пропозиції. При цьому, такий учасник повинен у складі тендерної пропозиції надати аналог документу (при наявності) з відповідним поясненням подання аналогу документу з посиланням на відповідні нормативно-правові акти або пояснювальну записку з обґрунтуванням та причинами неподання документів та інформації, у т.ч. аналогів документу/інформації, з посиланням на відповідні нормативно-правові акти.».
Замовником дотримано вимоги чинного законодавства в повному обсязі.
Дякуємо за запитання!
Замовником дотримано вимоги чинного законодавства в повному обсязі.
Дякуємо за запитання!
Дискримінація щодо подання у складі пропозиції Дозволу на виконання робіт з Держпраці
Дата подання: 25 жовтня 2024 20:22
Дата відповіді: 28 жовтня 2024 09:18
Постанова КМУ № 357. Особливості на період дії воєнного стану
В березні 2022 р. була прийнята постанова Кабінету Міністрів України «Деякі питання виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатації (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки на період дії воєнного стану» № 357 (далі — Постанова № 357).
Відповідно до Постанови № 357:
на період дії воєнного стану машини, механізми, устатковання підвищеної небезпеки, що зазначені у пунктах 2-9 групи А переліку машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 р. № 77, експлуатуються (застосовуються) на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці;
на період дії воєнного стану види робіт підвищеної небезпеки, що зазначені у пунктах 4, 7–9, 11–21, 23–27, 29 і 30 групи А додатка 2 до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107, виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.
Зважаючи на вищенаведене, вимагаємо внести зміни до тендерної документації щодо подання у складі пропозиції дозволу Держпраці на виконання робіт. У разі ігнорування вимоги - будемо вимушені звертатися до органу оскарження.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, Тендерна документація (п.1 Розділ 3) містить положення , що : «Документи та інформація, які вимагаються замовником відповідно до вимог цієї тендерної документації у складі тендерної пропозиції, але не передбачені чинним законодавством України для учасників, не подаються останніми в складі своєї тендерної пропозиції. При цьому, такий учасник повинен у складі тендерної пропозиції надати аналог документу (при наявності) з відповідним поясненням подання аналогу документу з посиланням на відповідні нормативно-правові акти або пояснювальну записку з обґрунтуванням та причинами неподання документів та інформації, у т.ч. аналогів документу/інформації, з посиланням на відповідні нормативно-правові акти.».
Замовником дотримано вимоги чинного законодавства в повному обсязі.
Дякуємо за запитання!
Замовником дотримано вимоги чинного законодавства в повному обсязі.
Дякуємо за запитання!
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 жовтня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "АМВ СЕРВІС" |
31 707 000,00
UAH з ПДВ
|
31 707 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "АМВ СЕРВІС" #41966593 |
Очікує рішення |
31 707 000,00
UAH з ПДВ
|
30 жовтня 2024 00:00
|