Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Святошинського району» м. Києва |
Код ЄДРПОУ: | 03359090 |
Місцезнаходження: | 03170, Україна , Київська обл., Київ, вул. Янтарна, буд. 5 |
Контактна особа: |
Каїра Катерина Петрівна 380685917708 a.saltanovska@kyivcity.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 квітня 2025 13:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 квітня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 квітня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 квітня 2025 00:00 |
Початок аукціону: | 09 квітня 2025 13:40 |
Початок аукціону: | 09 квітня 2025 13:40 |
Очікувана вартість: | 4 133 060,07 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 20 665,30 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Об'єкти Замовника в м.Києві | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 квітня 2025 15:38 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
01 квітня 2025 15:37 |
Додаток 3. Проєкт договору. послуги машин і механізмів.docx | |
01 квітня 2025 15:37 |
Додаток 1. Перелік документів, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (1).docx | |
01 квітня 2025 15:36 |
Додаток 2. Перелік документів.docx | |
01 квітня 2025 13:18 |
1 Тендерна документація .docx |
01 квітня 2025 15:38 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
01 квітня 2025 15:37 |
Додаток 3. Проєкт договору. послуги машин і механізмів.docx
|
|||
01 квітня 2025 15:37 |
Додаток 1. Перелік документів, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (1).docx
|
|||
01 квітня 2025 15:36 |
Додаток 2. Перелік документів.docx
|
|||
01 квітня 2025 13:18 |
1 Тендерна документація .docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-05-14-000012 ● 0899a2b11c1d412c958d298e3b5e7a25
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 травня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 травня 2025 12:27 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
13.05.2025 № 53-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пунктів 2, 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Тетяна СВЯТОКУМ
Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 13.05.2025 № 53-з
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2025-04-01-006776-a 01.04.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник Тетяна СВЯТОКУМ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-05-16 12:02:58
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг «Послуги спеціальних машин та механізмів» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель за номером UA-2025-04-01-006776-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-05-20 13:07:17
Пояснення на запит
Пояснення Замовника на запит
На запит Державної аудиторської служби України у межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Послуги спеціальними машинами та механізмами» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-01-006776-a), проведеної Комунальним підприємством «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Святошинського району» м. Києва (далі – Замовник / ШЕУ Святошинського району), надаємо запитувані документи та повідомляємо наступне.
Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)» розміщувати запитувану Вами інформацію повинні: «4-1 Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
Оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель».
Згідно з даними Фонду Державного Майна України, який є розпорядником Єдиного реєстру об’єктів державної власності (далі – Реєстр) та здійснює його формування та ведення відповідно до Закону України «Про управління об’єктами державної власності», постанов Уряду від 14.04.2004 № 467 «Про затвердження Положення про Єдиний реєстр об’єктів державної власності» (із змінами та доповненнями), від 30.11.2005 № 1121 «Про затвердження Методики проведення інвентаризації об’єктів державної власності» та інших нормативно-правових актів, ШЕУ Святошинського району не обліковується в даному Реєстрі, оскільки має комунальну форму власності, а не державну. Також підприємство не являється розпорядником бюджетних коштів будь якого рівня, а відповідно до пункту 38 частини 2 Бюджетного Кодексу України є одержувачем бюджетних коштів.
Таким чином, обов’язок створення власного веб-сайту та розміщення на ньому інформації в порядку вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)» у ШЕУ Святошинського району відсутній.
Порядок проведення процедури закупівлі її планування, розміщення оголошень та інформації про її проведення регламентується Законом України «Про публічні закупівлі», в якому не передбачено обов’язку Замовників розміщувати на окремому веб-сайті запитувану Вами інформацію.
Відповідно пункту 1 Розпорядження Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 11.09.2009 № 1036 «Про вдосконалення порядку здійснення внутрішнього фінансового контролю підприємств, установ та організацій комунальної форми власності міста та районів міста Києва, а також державних підприємств, що перебувають у сфері управління виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)», керівникам підприємств, установ та організацій комунальної форми власності міста та районів міста Києва, а також державних підприємств, що перебувають у сфері управління виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі - підприємства, установи та організації), при проведенні закупівель товарів, робіт та послуг (далі - закупівлі) забезпечити надання до Головного управління внутрішнього фінансового контролю та аудиту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) належним чином завірених копій документів та введення відповідної інформації до інформаційно-аналітичної системи "Закупівлі міста Києва", відповідно до вимог (етапів, форм, у терміни та у вигляді), що вказані у додатку 1 до цього розпорядження.
ШЕУ Святошинського району під час проведення закупівлі UA-2025-04-01-006776-a відповідно ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Послуги спеціальних машин та механізмів) було дотримано всіх вимог Закону України «Про публічні закупівлі», а також дотримано вимог місцевих органів влади, зокрема, Розпорядження Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 11.09.2009 № 1036.
Відповідно до вимог Розпорядження на сайті Департаменту внутрішнього фінансового контролю та аудиту Київської міської державної адміністрації, ШЕУ Святошинського району було розміщено інформацію про вказану закупівлю та розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме:
- Обґрунтування доцільності закупівлі:
Відповідно статутних завдань Підприємства - є утримання та ремонт вулично-шляхової мережі Святошинського району.
Так, відповідно до Плану поточного ремонту об’єктів вулично-дорожньої мережі та штучних споруд комунальних підприємств шляхово-експлуатаційних управлінь по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них районів міста Києва, комунального підприємства по ремонту та утриманню мостів і шляхів міста Києва «Київавтошляхміст» комунального підприємства «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них «Магістраль», комунальної корпорації «Київавтодор» за кошти виділені з бюджету міста Києва на 2025 рік, затвердженого Наказом Департаменту транспортної інфраструктури від 03.02.2025 № Н-23 (копія Витягу з Плану додається), ШЕУ Святошинського району необхідно виконати поточний ремонт покриття балансових вулиць орієнтованим обсягом 39899 м2.
Крім того, у ШЕУ Святошинського району наявні договірні зобов’язання, при виконанні яких необхідно використовувати послуги спеціальними машинами та механізмами.
Відповідно до зведених кошторисних розрахунків вартості об’єктів будівництва, з урахуванням відсутності достатньої кількості спеціальних машин та механізмів у ШЕУ Святошинського району, начальником дільниці по ремонту, будівництву шляхів та споруд на них було надано заявку на проведення закупівлі послуг, яка затверджена головним інженером підприємства (копія додається).
Враховуючи вищевикладене, у ШЕУ Святошинського району виникла потреба у проведенні закупівлі за предметом код національного класифікатора України за ДК 021:2015: 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг, вирівнювання поверхонь (послуги спеціальних машин та механізмів).
- Обґрунтування обсягів якісних, технічних характеристик закупівлі:
Відповідно до «Заявки на проведення закупівлі» затвердженої головним інженером КП ШЕУ Святошинського району.
- Обґрунтування очікуваної ціни закупівлі:
Відповідно до «Моніторингу цін на послуги спеціальних машин та механізмів №38/03-25/2 від 17.03.2025 року», що здійснювалась з урахуванням положень Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, рекомендації Департаменту внутрішнього фінансового контролю та аудиту виконавчого органу Київської міської ради (КМДА).
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-05-23 11:32:41
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг «Послуги спеціальних машин та механізмів» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель за номером UA-2025-04-01-006776-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступного питання.
У якому файлі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ІНТЕР.БУД.» містяться підтверджуючі документи відповідно до підпункту 1.4 пункту 1 таблиці 1 «Документальне підтвердження для юридичних осіб-резидентів України» розділу 1 «Документи, які підтверджують право підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю» Додатку 1.2 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам Замовника відповідно до статті 16 Закону» до тендерної документації, а саме: «1.4. Сканований паспорт * (ст. 1-2, ст. 3-6 за наявності записів) або ID-картка з додатками, або копія іншого документу, передбаченого статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20..11.2012 №5492-VI, зі змінами.
*на кожну особу уповноважену на підписання договору за результатами здійснення процедури закупівлі, тендерної пропозиції та представлення інтересів учасника під час проведення процедури закупівлі. Паспорт або ID-картка з додатками, або копія іншого документу, передбаченого статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 № 5492-VI, зі змінами на момент розкриття пропозиції повинен бути дійсний.»?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-05-23 19:05:51
Пояснення на запит
Пояснення Замовника на запит
На запит Державної аудиторської служби України у межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Послуги спеціальними машинами та механізмами» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-01-006776-a), проведеної Комунальним підприємством «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Святошинського району» м. Києва (далі – Замовник / ШЕУ Святошинського району), повідомляємо наступне.
Після повторної перевірки документів тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ІНТЕР.БУД.» в частині документального підтвердження наданого на виконання вимог підпункту 1.4 пункту 1 таблиці 1 «Документальне підтвердження для юридичних осіб-резидентів України» розділу 1 «Документи, які підтверджують право підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю» Додатку 1.2 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам Замовника відповідно до статті 16 Закону» до тендерної документації, а саме: «1.4. Сканований паспорт * (ст. 1-2, ст. 3-6 за наявності записів) або ID-картка з додатками, або копія іншого документу, передбаченого статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20..11.2012 №5492-VI, зі змінами. *на кожну особу уповноважену на підписання договору за результатами здійснення процедури закупівлі, тендерної пропозиції та представлення інтересів учасника під час проведення процедури закупівлі. Паспорт або ID-картка з додатками, або копія іншого документу, передбаченого статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 № 5492-VI, зі змінами на момент розкриття пропозиції повинен бути дійсний.» Замовником виявлено відсутність зазначених вище документів, серед поданих до кінцевого терміну подання тендерних пропозицій.
Пунктом 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) передбачено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та / або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та / або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та / або відсутності інформації (та / або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та / або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Згідно пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин 1, 4, 6 та 7 статті 26 Закону, 6 та 7 статті 26 Закону.
Частина 9 статті 26 Закону визначає, що учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та / або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Законодавство зобов’язує саме замовника виявляти в тендерній пропозиції учасника невідповідності та надавати можливість їх виправити шляхом розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, тому відповідно учаснику законодавчо не надано можливості виправляти невідповідності, які не були зазначені в повідомленні з вимогою про усунення невідповідностей (виявлені учасником самостійно).
Якщо ж учасник на вимогу про усунення невідповідностей завантажує документи, які не передбаченні у повідомленні про усунення невідповідностей, але такі документи мали бути надані у складі тендерної пропозиції учасника, то згідно вимог пункту 31 Особливостей та частини 9 статті 26 Закону такі документи вважаються документами наданими після кінцевого строку подання тендерних пропозицій та не можуть вважатися частиною тендерної пропозиції зазначеного учасника. Відповідно замовник не повинен їх брати до уваги при розгляді тендерної пропозиції учасника.
Коли Замовник не виявив всі невідповідності в тендерній документації або неправомірно відніс їх до формальних помилок, а учасник самостійно їх виявив та намагався усунути шляхом завантаження їх з іншими документами на вимогу замовника про виправлення невідповідностей. У цьому випадку вбачається, що замовник порушив абзац 1 пункту 43 Особливостей, оскільки не надав учаснику виправити всі невідповідності, які були допущені учасником в тендерній пропозиції. Тому замовник не зможе правомірно прийняти рішення про визначення переможця відкритих торгів. У таких ситуаціях вбачається необхідність відміни замовником відкритих торгів на підставі підпункту 2 пункту 50 Особливостей, а саме: замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
В вищезазначеному випадку присутні всі складові для застосування даної підстави для відміни процедури закупівлі, а саме:
*виявлені порушення;
*порушення мають стосуватись вимог законодавства у сфері публічних закупівель;
*неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства;
І тому, проаналізувавши ситуацію, в якій Замовником не надано Учаснику виправити всі невідповідності в тендерній пропозиції, вбачається, що в цій ситуації присутні всі складові, які є необхідними для відміни закупівлі згідно підпункту 2 пункту 50 Особливостей, зокрема не надання учаснику виправити всі невідповідності є порушенням пункту 43 Особливостей, а також на наступних етапах закупівлі, приміром, після визнання такого учасника переможцем закупівлі, в замовника відсутня можливість усунути порушення, адже після визначення переможця замовник не може скасувати своє рішення, окрім випадку виконання рішення органу оскарження.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 травня 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 31 травня 2025 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 квітня 2025 14:03
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ - 208" |
3 741 125,00
UAH з ПДВ
|
3 599 999,99
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ІНТЕР. БУД." |
3 861 150,00
UAH з ПДВ
|
3 600 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ - 208" #36051023 |
Відхилено |
3 599 999,99
UAH з ПДВ
|
29 квітня 2025 14:57
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 квітня 2025 16:30
|
ТОВ "ІНТЕР. БУД." #40295589 |
Очікує рішення |
3 600 000,00
UAH з ПДВ
|
29 квітня 2025 14:57
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 травня 2025 12:21
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 23 травня 2025 19:38 |
Кінець періоду оскарження: | 03 червня 2025 00:00 |
Дата відміни: | 03 червня 2025 00:00 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Керуючись підпунктом 2 пункту 50 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі - Особливості), Положенням про уповноважену особу, що затверджене наказом Управління освіти Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації від 14.11.2022 №147 «Про затвердження Положення про уповноважену особу та призначення уповноважених осіб». Під час проведення моніторингу процедури закупівлі для надання відповіді на запит Державної аудиторської служби України у межах проведення моніторингу закупівлі, після повторної перевірки документів тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ІНТЕР.БУД.» в частині документального підтвердження наданого на виконання вимог підпункту 1.4 пункту 1 таблиці 1 «Документальне підтвердження для юридичних осіб-резидентів України» розділу 1 «Документи, які підтверджують право підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю» Додатку 1.2 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам Замовника відповідно до статті 16 Закону» до тендерної документації, а саме: «1.4. Сканований паспорт * (ст. 1-2, ст. 3-6 за наявності записів) або ID-картка з додатками, або копія іншого документу, передбаченого статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20..11.2012 №5492-VI, зі змінами. *на кожну особу уповноважену на підписання договору за результатами здійснення процедури закупівлі, тендерної пропозиції та представлення інтересів учасника під час проведення процедури закупівлі. Паспорт або ID-картка з додатками, або копія іншого документу, передбаченого статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 № 5492-VI, зі змінами на момент розкриття пропозиції повинен бути дійсний.» Замовником виявлено відсутність зазначених вище документів, серед поданих до кінцевого терміну подання тендерних пропозицій. Пунктом 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) передбачено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та / або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та / або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та / або відсутності інформації (та / або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та / або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Згідно пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин 1, 4, 6 та 7 статті 26 Закону, 6 та 7 статті 26 Закону. Частина 9 статті 26 Закону визначає, що учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та / або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Законодавство зобов’язує саме замовника виявляти в тендерній пропозиції учасника невідповідності та надавати можливість їх виправити шляхом розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, тому відповідно учаснику законодавчо не надано можливості виправляти невідповідності, які не були зазначені в повідомленні з вимогою про усунення невідповідностей (виявлені учасником самостійно). Якщо ж учасник на вимогу про усунення невідповідностей завантажує документи, які не передбаченні у повідомленні про усунення невідповідностей, але такі документи мали бути надані у складі тендерної пропозиції учасника, то згідно вимог пункту 31 Особливостей та частини 9 статті 26 Закону такі документи вважаються документами наданими після кінцевого строку подання тендерних пропозицій та не можуть вважатися частиною тендерної пропозиції зазначеного учасника. Відповідно замовник не повинен їх брати до уваги при розгляді тендерної пропозиції учасника. Коли Замовник не виявив всі невідповідності в тендерній документації або неправомірно відніс їх до формальних помилок, а учасник самостійно їх виявив та намагався усунути шляхом завантаження їх з іншими документами на вимогу замовника про виправлення невідповідностей. У цьому випадку вбачається, що замовник порушив абзац 1 пункту 43 Особливостей, оскільки не надав учаснику виправити всі невідповідності, які були допущені учасником в тендерній пропозиції. Тому замовник не зможе правомірно прийняти рішення про визначення переможця відкритих торгів. У таких ситуаціях вбачається необхідність відміни замовником відкритих торгів на підставі підпункту 2 пункту 50 Особливостей, а саме: замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. В вищезазначеному випадку присутні всі складові для застосування даної підстави для відміни процедури закупівлі, а саме: *виявлені порушення; *порушення мають стосуватись вимог законодавства у сфері публічних закупівель; *неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства; І тому, проаналізувавши ситуацію, в якій Замовником не надано Учаснику виправити всі невідповідності в тендерній пропозиції, вбачається, що в цій ситуації присутні всі складові, які є необхідними для відміни закупівлі згідно підпункту 2 пункту 50 Особливостей, зокрема не надання учаснику виправити всі невідповідності є порушенням пункту 43 Особливостей, а також на наступних етапах закупівлі, приміром, після визнання такого учасника переможцем закупівлі, в замовника відсутня можливість усунути порушення, адже після визначення переможця замовник не може скасувати своє рішення, окрім випадку виконання рішення органу оскарження. З урахуванням вищезазначеного, уповноважена особа ВИРІШИЛА: 1. Відмінити закупівлю «UA-2025-04-01-006776-a» за предметом: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (послуги спеціальних машин та механізмів) з підстави, що передбачена підпунктом 2 пункту 50 Особливостей, а саме: - неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства – ненадання учаснику виправити всі невідповідності, які були допущені учасником в тендерній пропозиції та які підпадають під вимоги пункту 43 Особливостей. 2. Протягом одного робочого дня з дати прийняття відповідного рішення зазначити в електронній системі закупівель підстави прийняття такого рішення. |
23 травня 2025 19:38
|
Електронний підпис |
23 травня 2025 19:37
|
Протокол_Відміна закупівлі.pdf |