Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт підвальних приміщень будівлі їдальні під літерою «В» Одеського державного університету внутрішніх справ за адресою: м. Одеса, пров. Сабанський, 4 (ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво»; ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи)
Очікувана вартість
6 864 454,00 UAH
UA-2025-04-02-012732-a 6cadc0de867545de99365db32bd68608
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Бурдейна

+0487095067 yuliaburd2@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Одеський державний університет внутрішніх справ
Код ЄДРПОУ: 08571570
Вебсайт: https://oduvs.edu.ua/
Місцезнаходження: 65014, Україна , Одеська обл., м. Одеса, вул. Успенська, 1
Контактна особа: Юлія Бурдейна
+0487095067
yuliaburd2@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 квітня 2025 17:03
Звернення за роз’ясненнями: до 07 квітня 2025 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 квітня 2025 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 квітня 2025 00:00
Очікувана вартість: 6 864 454,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 34 322,27 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Вид забезпечення тендерної пропозиції: гарантія банківської установи у вигляді електронного документу - електронна банківська гарантія (покрита). Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 2 % від очікуваної вартості закупівлі – 137 289,08 грн (Сто тридцять сім тисяч двісті вісімдесят дев’ять гривень 08 копійок). Забезпечення тендерної пропозиції має містити: -назву документа – «Гарантія» (банківська гарантія або Гарантія забезпечення тендерної пропозиції); -номер, місце складання, дату видачі; -повне найменування принципала – юридичної особи; -код згідно з ЄДРПОУ – для принципала - юридичної особи - резидента; реєстраційний номер облікової картки платника податків – для принципала - - назву валюти, у якій надається гарантія; -суму гарантії цифрами та словами; -назву валюти платежу, якщо вона відрізняється від валюти, у якій надається гарантія; -дату, номер і назву (у разі наявності таких реквізитів) відповідного документа, з якого виникають базові відносини – «тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи, протокол від ________», номер та назва процедури закупівлі, що оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу»; -найменування бенефіціара-юридичної особи – Одеський державний університет внутрішніх справ; Подається у вигляді Електронної банківської гарантії, яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції у формі PDF з накладанням КЕП гаранта (в тексті гарантії обов’язково вказується посилання на програмний комплекс, яким накладено підпис). Гарантія обов’язково повинна містити посилання на актуальне рішення уповноваженої особи, про затвердження тендерної документації, дату та номер оголошення процедури закупівлі та свідчити про обов’язок установи, що надала гарантію, виплатити замовнику суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин, вказаних у п.3 р. 3 цієї тендерної документації. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Банківська гарантія повинна бути оформленою відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (зі змінами). Реквізити для оформлення забезпечення тендерної пропозиції: – Назва Замовника: ОДЕСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ВНУТРІШНІХ СПРАВ; – Місцезнаходження Замовника: 65014, Україна, Одеська область, місто Одеса, вулиця Успенська, 1; – Код ЄДРПОУ: 08571570; – Одержувач – банк ДКСУ у м. Київ, МФО 820172; – Реквізити р/р UA 658201720355199002022000570. У складі тендерної пропозиції учасник надає додатково до банківської гарантії довідку з банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписку(-ки) з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком гарантом, завірені печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта. Разом з електронною банківською гарантією Учасник надає документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписує банківську гарантію та ліцензію НБУ, які повинні бути подані у вигляді сканованої копії з накладанням КЕП гаранта. Банківська гарантія має бути чинною з дати розкриття тендерної пропозиції. Якщо Учасник не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником - тендерна пропозиція учасника відхиляється Замовником.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 137289.08 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: відсутні

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт підвальних приміщень будівлі їдальні під літерою «В» Одеського державного університету внутрішніх справ за адресою: м. Одеса, пров. Сабанський, 4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65014, Україна, Одеська область, м. Одеса, пров. Сабанський, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2025
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 60 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 квітня 2025 17:03
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 квітня 2025 17:03
Форма підтвердження: документ
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 квітня 2025 17:03
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 квітня 2025 17:03
Форма підтвердження: документ
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 квітня 2025 17:03
Форма підтвердження: документ
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 квітня 2025 17:03
Форма підтвердження: документ
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 квітня 2025 17:03
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 квітня 2025 17:03
Форма підтвердження: документ
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 квітня 2025 17:03
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 квітня 2025 17:03
Форма підтвердження: документ
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 квітня 2025 17:03
Форма підтвердження: документ
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
Нерезидентом підтверджується, що
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 квітня 2025 17:03
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 квітня 2025 17:03
Форма підтвердження: документ
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 квітня 2025 17:03
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 квітня 2025 17:03
Форма підтвердження: документ
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 квітня 2025 17:03
Форма підтвердження: документ
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 квітня 2025 17:03
Форма підтвердження: документ
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 квітня 2025 17:03
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 квітня 2025 17:03
Форма підтвердження: документ
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 квітня 2025 17:03
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 квітня 2025 17:03
Форма підтвердження: документ
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 квітня 2025 17:03
Форма підтвердження: документ
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 02 квітня 2025 17:03
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 02 квітня 2025 17:03

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій

Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Підтверджується, що
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі

Вид забезпечення тендерної пропозиції: гарантія банківської установи у вигляді електронного документу - електронна банківська гарантія (покрита). Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 2 % від очікуваної вартості закупівлі – 137 289,08 грн (Сто тридцять сім тисяч двісті вісімдесят дев’ять гривень 08 копійок). Забезпечення тендерної пропозиції має містити: -назву документа – «Гарантія» (банківська гарантія або Гарантія забезпечення тендерної пропозиції); -номер, місце складання, дату видачі; -повне найменування принципала – юридичної особи; -код згідно з ЄДРПОУ – для принципала - юридичної особи - резидента; реєстраційний номер облікової картки платника податків – для принципала - - назву валюти, у якій надається гарантія; -суму гарантії цифрами та словами; -назву валюти платежу, якщо вона відрізняється від валюти, у якій надається гарантія; -дату, номер і назву (у разі наявності таких реквізитів) відповідного документа, з якого виникають базові відносини – «тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи, протокол від ________», номер та назва процедури закупівлі, що оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу»; -найменування бенефіціара-юридичної особи – Одеський державний університет внутрішніх справ; Подається у вигляді Електронної банківської гарантії, яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції у формі PDF з накладанням КЕП гаранта (в тексті гарантії обов’язково вказується посилання на програмний комплекс, яким накладено підпис). Гарантія обов’язково повинна містити посилання на актуальне рішення уповноваженої особи, про затвердження тендерної документації, дату та номер оголошення процедури закупівлі та свідчити про обов’язок установи, що надала гарантію, виплатити замовнику суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин, вказаних у п.3 р. 3 цієї тендерної документації. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Банківська гарантія повинна бути оформленою відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (зі змінами). Реквізити для оформлення забезпечення тендерної пропозиції: – Назва Замовника: ОДЕСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ВНУТРІШНІХ СПРАВ; – Місцезнаходження Замовника: 65014, Україна, Одеська область, місто Одеса, вулиця Успенська, 1; – Код ЄДРПОУ: 08571570; – Одержувач – банк ДКСУ у м. Київ, МФО 820172; – Реквізити р/р UA 658201720355199002022000570. У складі тендерної пропозиції учасник надає додатково до банківської гарантії довідку з банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписку(-ки) з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком гарантом, завірені печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта. Разом з електронною банківською гарантією Учасник надає документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписує банківську гарантію та ліцензію НБУ, які повинні бути подані у вигляді сканованої копії з накладанням КЕП гаранта. Банківська гарантія має бути чинною з дати розкриття тендерної пропозиції. Якщо Учасник не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником - тендерна пропозиція учасника відхиляється Замовником.

Сума забезпечення: 137289.08 UAH
Форма підтвердження: документ

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору про закупівлю
Підтверджує: переможець
Відноситься до: лоту
При наданні забезпечення у іншій формі підтверджується, що
Вид забезпечення виконання договору – перерахування коштів у формі завдатку на розрахунковий рахунок Замовника
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Переможець надає не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 2 (два) % від суми договору. Строк дії забезпечення виконання договору перевищує строк дії договору про закупівлю на 5 днів. Вид забезпечення виконання договору – перерахування коштів у формі завдатку на розрахунковий рахунок Замовника. Платіжні реквізити Замовника: Одеський державний університет внутрішніх справ; ЄДРПОУ: 08571570; юридична адреса: 65014, Україна, Одеська область, місто Одеса, вулиця Успенська, 1; банківські реквізити: р/р UA 658201720355199002022000570, банк ДКСУ у м. Київ, МФО 820172; призначення платежу: забезпечення виконання договору на закупівлю: Поточний ремонт підвальних приміщень будівлі їдальні під літерою «В» Одеського державного університету внутрішніх справ за адресою: м. Одеса, пров. Сабанський, 4; є неприбутковою організацією. Уразі неподання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору відповідно до вимог оголошення про проведення закупівлі, тендерна пропозиція підлягає відхиленню на підставі абзацу четвертого підпункту 3 пункту 44 Особливостей.
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2025-04-21-000019 ● ff3b23dc338a47f6b3fdcf697d6ed4bf
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21 квітня 2025
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 21 квітня 2025 12:54
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ
21.04.2025 Одеса № 82

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 21.04.2025.

Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК

Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 21.04.2025 № 82

Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4
8 UA-2025-04-02-012732-a 02.04.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Світлана САМОКІШ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2025-04-23 15:32:34

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів).
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2025-04-25 13:55:13

Надання пояснень

На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю наступного змісту.
З метою покращення умов зберігання продукції та як наслідок забезпечення безпечного харчування постійного та перемінного складу Одеського державного університету внутрішніх справ (далі - ОДУВС) з дотриманням державно-будівельних, санітарно-технічних та епідеміологічних норм виникла потреба у проведенні поточного ремонту підвальних приміщень будівлі їдальні під літерою «В» ОДУВС за адресою: м. Одеса, пров. Сабанський, 4.
Технічні та якісні характеристики закупівлі формуються за результатами проведених замірів фронту робіт (надання послуг) співробітниками відділу матеріального забезпечення, дані за якими надаються штатному кошториснику, яким здійснюються розрахунки кошторисної документації, відповідно до кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» (зі змінами), затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 “Про затвердження кошторисних норм України у будівництві” (далі - Настанова), використання якої в подальшому є вимогою Замовника.
Внутрішні розрахунки програмного комплексу АВК-5, в якій розроблено кошторис, як технічна частина тендерної документації, формуються із врахуванням всіх державних будівельних норм, що є складової вказаного програмного комплексу.
Замовником отримано експертну оцінку щодо розгляду окремого розділу (кошторисної частини) проєктної документації (додається).
Розрахунок очікуваної вартості закупівлі визначається з урахуванням Настанови та відповідно до Відомості обсягів робіт та Дефектного акту, а також за допомогою програмного комплексу АВК-5, з урахуванням ринкових цін на якісні будівельні матеріали, що можуть застосовуватися при виконанні будівельних робіт (наданні послуг).
Розмір бюджетного призначення визначений за результатами аналізу вартості послуг (розрахунку очікуваної вартості) та наявних кошторисних призначень на 2025 рік за КЕКВ 2240.
ОДУВС має власний веб-сайт (https://oduvs.edu.ua), на який автоматично дублюється інформація про будь-яку закупівлю, оголошення про яку висвітлено в електронній системі публічних закупівель Prozorro.
Стосовно закупівлі за номером ID: UA-2025-04-02-012732-a, ОДУВС було забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель за посиланням https://oduvs.edu.ua/educational_unit/finansova_zvitnist?item=publicni_zakupivli (посилання містить сторінку із усіма закупівлями ОДУВС, які висвітлені за часовим принципом)

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2025-04-24 17:13:01

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів).
1. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «ЄВРО-СТИЛЬ ГРУП» (далі – ТОВ «ЄВРО-СТИЛЬ ГРУП») вимогам підпункту 2.4 пункту 2 Додатка № 1 до тендерної документації, тоді як у складі тендерної пропозиції зазначеного учасника відсутні чинні документи відповідно до вимог законодавства у сфері охорони праці (протокол/витяг з протоколу засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці) про проходження директором Ковтуном Д.В. перевірки знань з Правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями.
У складі тендерної пропозиції ТОВ «ЄВРО-СТИЛЬ ГРУП» міститься протокол комісії з перевірки знань з питань охорони праці Міжгалузевого центру охорони праці та промислової безпеки від 19.03.2025 № 277 (далі – Протокол), в якому зазначено, що директор Ковтун Д.В. знає пункти 1-2, які визначено цим Протоколом, проте відсутня інформація щодо перевірки знань, визначених пунктом 4 Протоколу, а саме: «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями» (НПАОП 0.00-1.71-13).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2025-04-29 14:23:29

Надання пояснень

На виконання норми ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами), надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю наступного змісту.
Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями (НПАОП 0.00-1.71-13), затверджені наказом Міністерства енергетики та вугільної промисловості України 19.12.2013 № 966 (далі – Правила) є обов’язковими для роботодавців та працівників, які виконують роботи із застосуванням інструменту та пристроїв.
Правила поширюються на всіх суб’єктів господарювання незалежно від форм власності, організаційно-правової форми та виду діяльності та встановлюють вимоги охорони праці під час виконання робіт із застосуванням інструменту та пристроїв.
Згідно з ч. 2 ст. 4 Закону України «Про охорону праці» від 14.10.1992 № 2694-ХІІ (зі змінами) державна політика у галузі охорони праці базується, зокрема, на принципі пріоритету життя і здоров`я працівників, повної відповідальності роботодавця за створення належних, безпечних і здорових умов праці.
Створення безпечних умов праці є одним із головних завдань будь-якого підприємства. Керівник підприємства несе відповідальність за правильну організацію і стан охорони праці.
Відповідно до п. 1.7 Правил навчання і перевірка знань з питань охорони праці посадових осіб та працівників повинні проводитися відповідно до вимог Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці, затвердженого наказом Державного комітету України з нагляду за охороною праці від 26.01.2005 № 15, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 15.02.2005 за № 231/10511 (зі змінами) (НПАОП 0.00-4.12-05).
Перевірка знань працівників з питань охорони праці проводиться за нормативно-правовими актами з охорони праці, додержання яких входить до їхніх функціональних обов'язків (п. 3.8 Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці).
В протоколі за результатами перевірки знань з питань охорони праці у стислій формі зазначається перелік основних нормативно-правових актів з охорони праці та з безпечного виконання конкретних видів робіт, в обсязі яких працівник пройшов перевірку знань (п. 3.13 Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці).
Учасник - ТОВ "ЄВРО-СТИЛЬ ГРУП", код ЄДРПОУ 40345477, на підтвердження проходження навчання, відповідно до вимог законодавства у сфері охорони праці, надав перелік документів, достатній для підтвердження кваліфікаційних вимог, зазначених у тендерній документації.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Керівництвом Одеського державного університету внутрішніх справ здійснені заходи щодо недопущення у подальшому порушень законодавства у сфері публічних закупівель, а саме: проведено службову перевірку та суворо попереджено уповноважену особу про неухильне дотримання норм чинного законодавства у сфері публічних закупівель

2025-05-07 17:19:13


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 30 квітня 2025
Кінцевий строк оскарження: 15 травня 2025

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції установлено порушення вимог пункту 43 Особливостей.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 квітня 2025 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "ЄВРО-СТИЛЬ ГРУП" 6 854 986,15
UAH з ПДВ
6 854 986,15
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

22 квітня 2025 16:01
Електронний підпис
22 квітня 2025 16:00
UahPayment-2025-04-22-381.pdf
15 квітня 2025 16:39
Електронний підпис
15 квітня 2025 16:38
Цінова пропозиція.pdf.p7s
15 квітня 2025 16:38
Цінова пропозиція.pdf
15 квітня 2025 16:38
Довідка.zip
15 квітня 2025 16:38
Довідка (1).zip
11 квітня 2025 20:29
Електронний підпис
11 квітня 2025 20:27
01.1. Довідка МТБ.pdf.p7s
11 квітня 2025 20:27
01.1. Довідка МТБ.pdf
09 квітня 2025 18:43
Електронний підпис
09 квітня 2025 18:43
Електронний підпис
09 квітня 2025 18:40
27. Документи АВК.pdf
09 квітня 2025 18:40
28. Сертифікат 9001.pdf.p7s
09 квітня 2025 18:40
03. Довідка працівники.pdf
09 квітня 2025 18:40
2.4. Оренда Пресмаш 25.pdf.p7s
09 квітня 2025 18:40
9.1. Договір 38.pdf
09 квітня 2025 18:40
10.1 Договір 76.pdf.p7s
09 квітня 2025 18:40
12. ДЦ ПЗ.pdf
09 квітня 2025 18:40
30. Сертифікат 14001.pdf
09 квітня 2025 18:40
Гарантія_137 289,08 UAH.pdf.p7s.p7s
09 квітня 2025 18:40
2.5. Виписка обор-сал.pdf
09 квітня 2025 18:40
2.6. Договір оренди.pdf
09 квітня 2025 18:40
12. ВОБ.pdf
09 квітня 2025 18:40
29. Сертифікат ISO 37001.pdf
09 квітня 2025 18:40
24. Витяг ПДВ.pdf.p7s
09 квітня 2025 18:40
8. Довідка досвід.pdf
09 квітня 2025 18:40
24. Витяг ПДВ.pdf
09 квітня 2025 18:40
12. ВОБ.pdf.p7s
09 квітня 2025 18:40
banking_licence_ПУМБ.pdf.p7s.p7s
09 квітня 2025 18:40
23. Витяг ЄДРПОУ.pdf
09 квітня 2025 18:40
23. Витяг ЄДРПОУ.pdf.p7s
09 квітня 2025 18:40
9.1. Договір 38.pdf.p7s
09 квітня 2025 18:40
28. Сертифікат 9001.pdf
09 квітня 2025 18:40
12. ПВР.pdf
09 квітня 2025 18:40
2.4. Оренда Пресмаш 25.pdf
09 квітня 2025 18:40
Виписка_ №ODEG343750789.pdf.p7s.p7s
09 квітня 2025 18:40
12. ЛК.pdf
09 квітня 2025 18:40
9.3. Акти до Договору 38.pdf
09 квітня 2025 18:40
27. Документи АВК.pdf.p7s
09 квітня 2025 18:40
banking_licence_ПУМБ.pdf
09 квітня 2025 18:40
Гарантія_137 289,08 UAH.pdf
09 квітня 2025 18:40
26.imd
09 квітня 2025 18:40
19.2. Є-Декларація.pdf
09 квітня 2025 18:40
12. ПВР.pdf.p7s
09 квітня 2025 18:40
12. ДЦ ПЗ.pdf.p7s
09 квітня 2025 18:40
01. Довідка МТБ.pdf
09 квітня 2025 18:40
10.3. Акти Договір 76.pdf.p7s
09 квітня 2025 18:40
10.3. Акти Договір 76.pdf
09 квітня 2025 18:40
Виписка_ №ODEG343750789.pdf
09 квітня 2025 18:40
29. Сертифікат ISO 37001.pdf.p7s
09 квітня 2025 18:40
10.1 Договір 76.pdf
09 квітня 2025 18:40
17. Довідка рф.pdf
09 квітня 2025 18:40
12. ЛК.pdf.p7s
09 квітня 2025 18:40
2.5. Виписка обор-сал.pdf.p7s
09 квітня 2025 18:40
17. Довідка рф.pdf.p7s
09 квітня 2025 18:40
2.6. Договір оренди.pdf.p7s
09 квітня 2025 18:40
19.2. Є-Декларація.pdf.p7s
09 квітня 2025 18:40
30. Сертифікат 14001.pdf.p7s
09 квітня 2025 18:40
Гарантія_137 289,08 UAH.pdf
09 квітня 2025 18:40
01. Довідка МТБ.pdf.p7s
09 квітня 2025 18:40
8. Довідка досвід.pdf.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЄВРО-СТИЛЬ ГРУП"

Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором

Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення кримінальних правопорушень

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Строк дії тендерної пропозиції

Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій

Підтверджую

Мова (мови) тендерної пропозиції

Мова тендерної пропозиції

Інформування про субпідрядників/співвиконавців

Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг

Підтверджую

Забезпечення тендерних пропозицій

Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі

Забезпечення виконання договору про закупівлю

Вид забезпечення виконання договору – перерахування коштів у формі завдатку на розрахунковий рахунок Замовника

Підтверджую

Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю

Підтверджую

Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на

Підтверджую

Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій

Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій

Наявність працівників відповідної кваліфікації

Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід

Наявність досвіду виконання аналогічного договору

Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)

Наявність фінансової спроможності

Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю

Вчинення економічних правопорушень

Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів

Підтверджую

Порушення справи про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ЄВРО-СТИЛЬ ГРУП"
#40345477
Переможець 6 854 986,15
UAH з ПДВ
14 квітня 2025 09:57
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 квітня 2025 15:33

Вимога про усунення невідповідностей

1. Учасник - ТОВ "ЄВРО-СТИЛЬ ГРУП", код ЄДРПОУ 40345477 (далі - Учасник) на виконання пункту 5 розділу 10 Додатку № 1 до тендерної документації надав довідку від 16.10.2024 № 28-Т/1, яка адресована Департаменту капітального будівництва та дорожнього господарства Одеської державної адміністрації. Отже, Учасник для усунення вказаних невідповідностей, повинен надати довідку про код доступу про результати надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, оформлену відповідно до вимог тендерної документації. 2. Учасник на виконання пункту 1.1 розділу 1 Додатку № 1 до тендерної документації надав довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 09.04.2025 № 01 та оборотно-сальдову відомість по рахунку 10 за 1 квартал 2025 р., однак в зазначених документах відсутня інформація щодо деяких будівельних машин, які за характеристиками відповідають розділу ІІ. «Будівельні машини і механізми» і «Будiвельнi машини, врахованi в складi загальновиробничих витрат» підсумкової відомості ресурсів, а саме: Компресори пересувні з двигуном внутрішнього згоряння, тиск до 686 кПа [7ат], продуктивність 2,2 м3/хв; Апарат для зварювання поліпропіленових труб діаметром від 16 до 75 мм, потужність 1,5 кВт. Отже, Учасник для усунення вказаних невідповідностей, повинен надати документ/інформацію щодо наявності в Учасника компресора пересувного з двигуном внутрішнього згоряння, тиск до 686 кПа [7ат], продуктивність 2,2 м3/хв та апарату для зварювання поліпропіленових труб діаметром від 16 до 75 мм, потужність 1,5 кВт.

Документи

14 квітня 2025 09:58
Довідка НАЗК
14 квітня 2025 09:57
Електронний підпис
14 квітня 2025 09:57
73 Протокол.doc

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 квітня 2025 09:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЄВРО-СТИЛЬ ГРУП"
#40345477
6 854 986,15
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 квітня 2025 09:58
Довідка НАЗК
14 квітня 2025 09:57
Електронний підпис
14 квітня 2025 09:57
73 Протокол.doc

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 квітня 2025 15:22
205 Договір.pdf укладений
24 квітня 2025 15:21
Договір.docx укладений
24 квітня 2025 15:21
Додаток № 1.docx укладений
24 квітня 2025 15:21
Дефектний акт.xls укладений
24 квітня 2025 15:21
Пояснювальна записка.xls укладений
24 квітня 2025 15:21
Договірна ціна.xls укладений
24 квітня 2025 15:21
Відомість обсягів робіт.xls укладений
24 квітня 2025 15:21
Локальний кошторис.xls укладений
24 квітня 2025 15:21
Підсумкова відомість ресурсів.xls укладений
24 квітня 2025 15:21