Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Одеський державний університет внутрішніх справ |
Код ЄДРПОУ: | 08571570 |
Вебсайт: | https://oduvs.edu.ua/ |
Місцезнаходження: | 65014, Україна , Одеська обл., м. Одеса, вул. Успенська, 1 |
Контактна особа: |
Юлія Бурдейна +0487095067 yuliaburd2@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 квітня 2025 17:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 квітня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 квітня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 квітня 2025 00:00 |
Очікувана вартість: | 6 864 454,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 34 322,27 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вид забезпечення тендерної пропозиції: гарантія банківської установи у вигляді електронного документу - електронна банківська гарантія (покрита). Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 2 % від очікуваної вартості закупівлі – 137 289,08 грн (Сто тридцять сім тисяч двісті вісімдесят дев’ять гривень 08 копійок). Забезпечення тендерної пропозиції має містити: -назву документа – «Гарантія» (банківська гарантія або Гарантія забезпечення тендерної пропозиції); -номер, місце складання, дату видачі; -повне найменування принципала – юридичної особи; -код згідно з ЄДРПОУ – для принципала - юридичної особи - резидента; реєстраційний номер облікової картки платника податків – для принципала - - назву валюти, у якій надається гарантія; -суму гарантії цифрами та словами; -назву валюти платежу, якщо вона відрізняється від валюти, у якій надається гарантія; -дату, номер і назву (у разі наявності таких реквізитів) відповідного документа, з якого виникають базові відносини – «тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи, протокол від ________», номер та назва процедури закупівлі, що оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу»; -найменування бенефіціара-юридичної особи – Одеський державний університет внутрішніх справ; Подається у вигляді Електронної банківської гарантії, яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції у формі PDF з накладанням КЕП гаранта (в тексті гарантії обов’язково вказується посилання на програмний комплекс, яким накладено підпис). Гарантія обов’язково повинна містити посилання на актуальне рішення уповноваженої особи, про затвердження тендерної документації, дату та номер оголошення процедури закупівлі та свідчити про обов’язок установи, що надала гарантію, виплатити замовнику суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин, вказаних у п.3 р. 3 цієї тендерної документації. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Банківська гарантія повинна бути оформленою відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (зі змінами). Реквізити для оформлення забезпечення тендерної пропозиції: – Назва Замовника: ОДЕСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ВНУТРІШНІХ СПРАВ; – Місцезнаходження Замовника: 65014, Україна, Одеська область, місто Одеса, вулиця Успенська, 1; – Код ЄДРПОУ: 08571570; – Одержувач – банк ДКСУ у м. Київ, МФО 820172; – Реквізити р/р UA 658201720355199002022000570. У складі тендерної пропозиції учасник надає додатково до банківської гарантії довідку з банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписку(-ки) з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком гарантом, завірені печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта. Разом з електронною банківською гарантією Учасник надає документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписує банківську гарантію та ліцензію НБУ, які повинні бути подані у вигляді сканованої копії з накладанням КЕП гаранта. Банківська гарантія має бути чинною з дати розкриття тендерної пропозиції. Якщо Учасник не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником - тендерна пропозиція учасника відхиляється Замовником. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 137289.08 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | відсутні |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 60 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 квітня 2025 17:05 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
02 квітня 2025 17:03 |
Додаток № 3 до тендерної документації.docx | |
02 квітня 2025 17:03 |
Тендерна документація.docx | |
02 квітня 2025 17:03 |
Додаток № 2 до тендерної документації.xlsx | |
02 квітня 2025 17:03 |
Додаток № 1 до тендерної документації.docx | |
02 квітня 2025 17:03 |
Додаток № 4 до тендерної документації.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-04-21-000019 ● ff3b23dc338a47f6b3fdcf697d6ed4bf
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 квітня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 квітня 2025 12:54 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
21.04.2025 Одеса № 82
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 21.04.2025.
Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 21.04.2025 № 82
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4
8 UA-2025-04-02-012732-a 02.04.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-04-23 15:32:34
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів).
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-04-25 13:55:13
Надання пояснень
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю наступного змісту.
З метою покращення умов зберігання продукції та як наслідок забезпечення безпечного харчування постійного та перемінного складу Одеського державного університету внутрішніх справ (далі - ОДУВС) з дотриманням державно-будівельних, санітарно-технічних та епідеміологічних норм виникла потреба у проведенні поточного ремонту підвальних приміщень будівлі їдальні під літерою «В» ОДУВС за адресою: м. Одеса, пров. Сабанський, 4.
Технічні та якісні характеристики закупівлі формуються за результатами проведених замірів фронту робіт (надання послуг) співробітниками відділу матеріального забезпечення, дані за якими надаються штатному кошториснику, яким здійснюються розрахунки кошторисної документації, відповідно до кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» (зі змінами), затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 “Про затвердження кошторисних норм України у будівництві” (далі - Настанова), використання якої в подальшому є вимогою Замовника.
Внутрішні розрахунки програмного комплексу АВК-5, в якій розроблено кошторис, як технічна частина тендерної документації, формуються із врахуванням всіх державних будівельних норм, що є складової вказаного програмного комплексу.
Замовником отримано експертну оцінку щодо розгляду окремого розділу (кошторисної частини) проєктної документації (додається).
Розрахунок очікуваної вартості закупівлі визначається з урахуванням Настанови та відповідно до Відомості обсягів робіт та Дефектного акту, а також за допомогою програмного комплексу АВК-5, з урахуванням ринкових цін на якісні будівельні матеріали, що можуть застосовуватися при виконанні будівельних робіт (наданні послуг).
Розмір бюджетного призначення визначений за результатами аналізу вартості послуг (розрахунку очікуваної вартості) та наявних кошторисних призначень на 2025 рік за КЕКВ 2240.
ОДУВС має власний веб-сайт (https://oduvs.edu.ua), на який автоматично дублюється інформація про будь-яку закупівлю, оголошення про яку висвітлено в електронній системі публічних закупівель Prozorro.
Стосовно закупівлі за номером ID: UA-2025-04-02-012732-a, ОДУВС було забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель за посиланням https://oduvs.edu.ua/educational_unit/finansova_zvitnist?item=publicni_zakupivli (посилання містить сторінку із усіма закупівлями ОДУВС, які висвітлені за часовим принципом)
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-04-24 17:13:01
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів).
1. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «ЄВРО-СТИЛЬ ГРУП» (далі – ТОВ «ЄВРО-СТИЛЬ ГРУП») вимогам підпункту 2.4 пункту 2 Додатка № 1 до тендерної документації, тоді як у складі тендерної пропозиції зазначеного учасника відсутні чинні документи відповідно до вимог законодавства у сфері охорони праці (протокол/витяг з протоколу засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці) про проходження директором Ковтуном Д.В. перевірки знань з Правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями.
У складі тендерної пропозиції ТОВ «ЄВРО-СТИЛЬ ГРУП» міститься протокол комісії з перевірки знань з питань охорони праці Міжгалузевого центру охорони праці та промислової безпеки від 19.03.2025 № 277 (далі – Протокол), в якому зазначено, що директор Ковтун Д.В. знає пункти 1-2, які визначено цим Протоколом, проте відсутня інформація щодо перевірки знань, визначених пунктом 4 Протоколу, а саме: «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями» (НПАОП 0.00-1.71-13).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-04-29 14:23:29
Надання пояснень
На виконання норми ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами), надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю наступного змісту.
Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями (НПАОП 0.00-1.71-13), затверджені наказом Міністерства енергетики та вугільної промисловості України 19.12.2013 № 966 (далі – Правила) є обов’язковими для роботодавців та працівників, які виконують роботи із застосуванням інструменту та пристроїв.
Правила поширюються на всіх суб’єктів господарювання незалежно від форм власності, організаційно-правової форми та виду діяльності та встановлюють вимоги охорони праці під час виконання робіт із застосуванням інструменту та пристроїв.
Згідно з ч. 2 ст. 4 Закону України «Про охорону праці» від 14.10.1992 № 2694-ХІІ (зі змінами) державна політика у галузі охорони праці базується, зокрема, на принципі пріоритету життя і здоров`я працівників, повної відповідальності роботодавця за створення належних, безпечних і здорових умов праці.
Створення безпечних умов праці є одним із головних завдань будь-якого підприємства. Керівник підприємства несе відповідальність за правильну організацію і стан охорони праці.
Відповідно до п. 1.7 Правил навчання і перевірка знань з питань охорони праці посадових осіб та працівників повинні проводитися відповідно до вимог Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці, затвердженого наказом Державного комітету України з нагляду за охороною праці від 26.01.2005 № 15, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 15.02.2005 за № 231/10511 (зі змінами) (НПАОП 0.00-4.12-05).
Перевірка знань працівників з питань охорони праці проводиться за нормативно-правовими актами з охорони праці, додержання яких входить до їхніх функціональних обов'язків (п. 3.8 Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці).
В протоколі за результатами перевірки знань з питань охорони праці у стислій формі зазначається перелік основних нормативно-правових актів з охорони праці та з безпечного виконання конкретних видів робіт, в обсязі яких працівник пройшов перевірку знань (п. 3.13 Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці).
Учасник - ТОВ "ЄВРО-СТИЛЬ ГРУП", код ЄДРПОУ 40345477, на підтвердження проходження навчання, відповідно до вимог законодавства у сфері охорони праці, надав перелік документів, достатній для підтвердження кваліфікаційних вимог, зазначених у тендерній документації.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Керівництвом Одеського державного університету внутрішніх справ здійснені заходи щодо недопущення у подальшому порушень законодавства у сфері публічних закупівель, а саме: проведено службову перевірку та суворо попереджено уповноважену особу про неухильне дотримання норм чинного законодавства у сфері публічних закупівель
2025-05-07 17:19:13
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 30 квітня 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 травня 2025 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції установлено порушення вимог пункту 43 Особливостей.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 квітня 2025 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЄВРО-СТИЛЬ ГРУП" |
6 854 986,15
UAH з ПДВ
|
6 854 986,15
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЄВРО-СТИЛЬ ГРУП" #40345477 |
Переможець |
6 854 986,15
UAH з ПДВ
|
14 квітня 2025 09:57
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 квітня 2025 15:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 квітня 2025 15:22
|
205 Договір.pdf | укладений |
24 квітня 2025 15:21
|
Договір.docx | укладений |
24 квітня 2025 15:21
|
Додаток № 1.docx | укладений |
24 квітня 2025 15:21
|
Дефектний акт.xls | укладений |
24 квітня 2025 15:21
|
Пояснювальна записка.xls | укладений |
24 квітня 2025 15:21
|
Договірна ціна.xls | укладений |
24 квітня 2025 15:21
|
Відомість обсягів робіт.xls | укладений |
24 квітня 2025 15:21
|
Локальний кошторис.xls | укладений |
24 квітня 2025 15:21
|
Підсумкова відомість ресурсів.xls | укладений |
24 квітня 2025 15:21
|