Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Придбання сучасного технічного обладнання для КЗ ЛОР «Історико-краєзнавчий музей»
Очікувана вартість
2 525 160,00 UAH
UA-2024-05-23-010550-a ● 6c6fe77a0fb94894822c5fe6cbcc1efd
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ІСТОРИКО-КРАЄЗНАВЧИЙ МУЗЕЙ" |
Код ЄДРПОУ: | 20842451 |
Місцезнаходження: | 79495, Україна , Львівська обл., місто Львів, місто Винники, ВУЛИЦЯ ГАЛИЦЬКА, будинок 26 |
Контактна особа: |
Тетяна Хомічак +380964679862 vynnyky20842451@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 травня 2024 16:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 травня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 травня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 травня 2024 01:00 |
Початок аукціону: | 03 червня 2024 11:57 |
Початок аукціону: | 03 червня 2024 11:57 |
Очікувана вартість: | 2 525 160,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 12 625,80 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 штука
Проектор короткофокусний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79000, Україна, Львівська область, м. Львів, вул.Матейка,4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 липня 2024
ДК 021:2015: 32322000-6 — Мультимедійне обладнання
1 штука
Телевізор 65″
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79000, Україна, Львівська область, м. Львів, вул.Матейка,4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 липня 2024
ДК 021:2015: 32324000-0 — Телевізори
1 штука
Телевізор 43″
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79000, Україна, Львівська область, м. Львів, вул.Матейка,4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 липня 2024
ДК 021:2015: 32324000-0 — Телевізори
1 штука
Інтерактивна панель 65″
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79000, Україна, Львівська область, м. Львів, вул.Матейка,4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 липня 2024
ДК 021:2015: 32322000-6 — Мультимедійне обладнання
3 штука
Інтерактивна панель 43''
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79000, Україна, Львівська область, м. Львів, вул.Матейка,4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 липня 2024
ДК 021:2015: 32322000-6 — Мультимедійне обладнання
1 штука
Світлодіодний дисплей
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79000, Україна, Львівська область, м. Львів, вул.Матейка,4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 липня 2024
ДК 021:2015: 32322000-6 — Мультимедійне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунок за поставлену Товару здійснюється в розмірі 100 % упродовж 30 (тридцяти) календарних днів з дати поставки Товару на адресу Замовника на підставі наданого оригіналу видаткової накладної. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 травня 2024 16:12 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
23 травня 2024 16:09 |
Проєкт договору.docx | |
23 травня 2024 16:09 |
Технічна специфікація.docx | |
23 травня 2024 16:09 |
Тендерна документацiя.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-05-23-010550-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС", Код ЄДРПОУ:40098570
Дата подання: 04 червня 2024 14:36
Вимога
Вимога у вкладенні
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 червня 2024 15:25
Шановний Учаснику, у відповідь на Вашу вимогу повідомляємо наступне:
Згідно п. 41 Постанови №1178 розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей.
Так, в ч. 1 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що оцінка тендерних пропозицій/пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону.
В ч. 9 цієї ж статті зазначено: Після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною.
Відтак, враховуючи зазначене, Замовник торгів здійснює кваліфікацію тендерної пропозиції Учасника лише щодо відповідності його документів вимогам, які встановлені в тендерній документації, та не зобов’язаний перевіряти документи, що подані Учасником додатково за власним бажанням, та які не вимагалися тендерної документацією. Також Замовник торгів не зобов’язаний здійснювати перевірку документів Учасника чи інформації на сайтах виробників товарів, оскільки це виходить за межі повноважень самої Уповноваженої особи. Окрім цього, Замовник торгів не може відповідати і за достовірність інформації, яка там міститься, оскільки відомості на них можуть не оновлюватися, а також невідомо хто і коли відображав там дані. Також варто зауважити, що на підставі п. 42 Постанови №1178 Замовнику визначено єдиний можливий спосіб підтвердження інформації, наданої учасником у тендерній пропозиції – звернення за підтвердженням інформації до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. Інформація з будь-яких інших відкритих джерел (інтернет-сайти, ЗМІ тощо) не можуть бути підставою для відхилення тендерної пропозиції. Висновки про достовірність/недостовірність поданої учасником у складі тендерної інформації Замовник робить лише на підставі отриманої від відповідних органів державної влади, підприємств, установ, організацій в межах їх компетенції інформації, а не на власному формальному (суб’єктивному) підході. Направлення запитів до третіх осіб (у межах їх компетенції) є виключно правом Замовника, а не обов’язком. Проте, враховуючи те, що Учасник-переможець у своїй тендерній пропозиції надав товар тих самих марок та моделей, які вимагав Замовник, в Уповноваженої особи були відсутні підстави вважати подану інформацію недостовірною та звертатися до третіх осіб для її підтвердження.
Згідно п. 6 Додатку №2 до тендерної документації порівняльна характеристика у вигляді таблиці запропонованого Учасником товару та товару, що визначений в даному Додатку з відомостями, щодо відповідності вимогам Замовника з обов’язковим зазначенням моделі, виробника та країни походження товару, надається лише в разі подання еквіваленту товару, що запропонований Замовником в технічній специфікації.
Проте, згідно поданих в складі тендерної пропозиції Учасником-переможцем документів, ПП "ПКС" не пропонує еквівалент товару. Натомість, в складі тендерної пропозиції містяться такі документи як «3.1_Технічні характеристики Додаток 2.pdf», «3.7_Гарантійний лист про відповідність технічним характеристикам.pdf», згідно яких Учасник процедури закупівлі ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ПКС» гарантує, що товар який пропонуються відповідає усім заявленим Замовником відповідним технічним характеристикам.
Враховуючи вищевикладене, в Замовника торгів були відсутні законні підстави для відхилення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції Учасника ПП "ПКС". Законодавство та зокрема Замовник не може обмежувати випадки, у яких учасник має право подати скаргу в АМКУ, але якщо обґрунтувань чи підстав для наявності порушення недостатньо, скарга не буде задоволена. При визначенні переможця Замовник керувався частиною 5 статті 11 Закону України «Про публічні закупівлі» та дотримувався об'єктивності і неупередженість ухвалення рішень щодо вибору переможця процедури закупівлі.
Згідно п. 41 Постанови №1178 розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей.
Так, в ч. 1 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що оцінка тендерних пропозицій/пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону.
В ч. 9 цієї ж статті зазначено: Після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною.
Відтак, враховуючи зазначене, Замовник торгів здійснює кваліфікацію тендерної пропозиції Учасника лише щодо відповідності його документів вимогам, які встановлені в тендерній документації, та не зобов’язаний перевіряти документи, що подані Учасником додатково за власним бажанням, та які не вимагалися тендерної документацією. Також Замовник торгів не зобов’язаний здійснювати перевірку документів Учасника чи інформації на сайтах виробників товарів, оскільки це виходить за межі повноважень самої Уповноваженої особи. Окрім цього, Замовник торгів не може відповідати і за достовірність інформації, яка там міститься, оскільки відомості на них можуть не оновлюватися, а також невідомо хто і коли відображав там дані. Також варто зауважити, що на підставі п. 42 Постанови №1178 Замовнику визначено єдиний можливий спосіб підтвердження інформації, наданої учасником у тендерній пропозиції – звернення за підтвердженням інформації до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. Інформація з будь-яких інших відкритих джерел (інтернет-сайти, ЗМІ тощо) не можуть бути підставою для відхилення тендерної пропозиції. Висновки про достовірність/недостовірність поданої учасником у складі тендерної інформації Замовник робить лише на підставі отриманої від відповідних органів державної влади, підприємств, установ, організацій в межах їх компетенції інформації, а не на власному формальному (суб’єктивному) підході. Направлення запитів до третіх осіб (у межах їх компетенції) є виключно правом Замовника, а не обов’язком. Проте, враховуючи те, що Учасник-переможець у своїй тендерній пропозиції надав товар тих самих марок та моделей, які вимагав Замовник, в Уповноваженої особи були відсутні підстави вважати подану інформацію недостовірною та звертатися до третіх осіб для її підтвердження.
Згідно п. 6 Додатку №2 до тендерної документації порівняльна характеристика у вигляді таблиці запропонованого Учасником товару та товару, що визначений в даному Додатку з відомостями, щодо відповідності вимогам Замовника з обов’язковим зазначенням моделі, виробника та країни походження товару, надається лише в разі подання еквіваленту товару, що запропонований Замовником в технічній специфікації.
Проте, згідно поданих в складі тендерної пропозиції Учасником-переможцем документів, ПП "ПКС" не пропонує еквівалент товару. Натомість, в складі тендерної пропозиції містяться такі документи як «3.1_Технічні характеристики Додаток 2.pdf», «3.7_Гарантійний лист про відповідність технічним характеристикам.pdf», згідно яких Учасник процедури закупівлі ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ПКС» гарантує, що товар який пропонуються відповідає усім заявленим Замовником відповідним технічним характеристикам.
Враховуючи вищевикладене, в Замовника торгів були відсутні законні підстави для відхилення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції Учасника ПП "ПКС". Законодавство та зокрема Замовник не може обмежувати випадки, у яких учасник має право подати скаргу в АМКУ, але якщо обґрунтувань чи підстав для наявності порушення недостатньо, скарга не буде задоволена. При визначенні переможця Замовник керувався частиною 5 статті 11 Закону України «Про публічні закупівлі» та дотримувався об'єктивності і неупередженість ухвалення рішень щодо вибору переможця процедури закупівлі.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 червня 2024 12:20
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "ПКС" |
1 830 000,00
UAH з ПДВ
|
1 830 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС" |
2 502 918,00
UAH з ПДВ
|
2 502 918,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "ПКС" #33447493 |
Переможець |
1 830 000,00
UAH з ПДВ
|
04 червня 2024 12:11
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 вересня 2024 08:34
|
Електронний підпис | укладений |
11 червня 2024 12:53
|
Договір №11_06_24.pdf | укладений |
11 червня 2024 12:51
|